witam śrubka mosiężna służy do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach, natomiast czarna do czułości parownika, kręcąc śrubą mosiężną powinieneś znaleźć najwyższe wolne obroty , czarną wkręć do końca ale bez przesady i wykręć o 2,5 obrotu następnie przy 3000 obrotów zakręć register aż zaczną spadać obroty i wykręć o 1 obrót, dzisiaj tak zrobiłem...
Regulacja wolnych obrotów.
Do regulacji wolnych obrotów na ciepłym silniku służy druga śrubka obok
Najprawdopodobniej gaźnik wymaga po prostu wyczyszczenia i regulacji.
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Spalanie 3.9 - lato noc trasa bez przerwy około 480 km,auto obciążone około 320 kg w postaci dwóch dorosłych pasażerów + dziecko + bagaże wewnątrz prędkość max 110km/h. Spalanie 10 - zima (cały czas na ssaniu) przejazdy z pracy do domu krótki dystans około 9 km w zakorkowanym centrum w godzinach szczytu łodzi. Dodano po 2 Mnie w Tico zastanawiają dwie...
witam mam problem z odpalaniem na gazie i benzynie na wolnych obrotach gasnie na pierwszym lepszym skrzyzowaniu gdy wrzucam na luz lub hamuje tez gasnie przez to duzo spala bo trzeba go gazowac na wolnych obrotach żuca nim jak na IV V wymieniłem w nim kopułe paluch śiece kable sa w dobrym stanie i była regulacja zapłonu za pomoc z góry dziekuje
Po to właśnie wymyślili 2 generacje i al700 aby niedoskonałości reduktora niwelował silnik krokowy który prawidłowo powinien przestawiać się +/- 20 kroków na wolnych obrotach i +/- 40 kroków na obrotach podniesionych.
Posiadałem kiedyś takie auto przez 6 lat dopóki nie zamontowałem LPG, na benzynie spalanie max jakie miałem to 5.2l na 100, zawsze tankowałem do pełna i sprawdzałem, spalanie gazu było ok.6.5 l, ale na gazie to on więcej nie chodził niż chodził, ciągłe problemy z wolnymi obrotami, nierówna praca, na PB chodził jak zegarek, wymiana kable, świece, kopułka,...
Witam ponownie czy wtryskiwacz od jakiegos daewoo pasuje do tego silnika co jest w temacie czy tylko oplowski i w serwisie
To napięcie może spadnie o 10%, a obroty pompki spadną 2-krotnie? Tylko do testów zaślepiłem, tak samo chwilowo (na postoju) zaślepiłem podciśnienie od wspomagania hamowania. Nadal regulacja wolnych obrotów długo reaguje na zmianę obciążenia.
Jeśli chodzi o śrubke nr 2 (czarna szesciokątna) służy ona do regulacji składu mieszanki gazu na wolnych obrotach (moge sie mylić ;p) Mam natomiast inne pytanie dot. reduktora Tomasetto AT07, mianowicie czy parownik ten posiada śrubkę do spuszczania tzw mazutu (zanieczyszczeń i pozostałości po gazie)? Jeśli tak to gdzie???
Silniczek krokowy odpowiada wlasnie za wolne obroty w silniku. Steruje on uchyleniem bocznej przepustnicy która powodujac wiekszy lub mniejszy przeplyw powietrza daje mozliwosc regulacji obrotow. W niektórych samochodach zamiast silniczka jest zawór który sterowany jest przez komputer pojazdu sygnalem o zmiennym przebiegu wypelnienia i w ten sposób...
na parowniku jest śruba do regulacji wolnych obrotów zaznacz kreskę i odkręć ćwierć obrotu (można ją wykręcić całkiem przy liczeniu obrotów gwintu i umyć w benzynie) ale pewnie kończy się membrana tegoż parownika
Mój tico po odpaleniu jak już ma się skończyć ssanie, schodzi z obrotów i gaśnie. Po jakim czasie odpala. Podczas jazdy przy wciśnięciu sprzęgła gaśnie. I tak w każdej sytuacji gdy są wolne obroty. Z czasem jest coraz gorzej, nie ma już znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. teraz już w ogóle nie chce zapalić. Zmienione są; -świece -kable -nowy akumulator...
Miałem jeszcze jeden przypadek: Koło śruby do regulacji niskich obrotów znajduje się kostka z trzema przewodami. Dwa czerwone i jeden czarny (ale tego ostatniego koloru nie jestem pewien). Otóż jeden z czerwonych, od czujnik podciśnienia miał przerwę i silnik gasł na niskich obrotach. Nie pomagało przedmuchiwanie zaworu wolnych obrotów, bo ten był sprawny....
Bypass zakręciłem, membrany odkręciłem o pół obrotu. Teraz na wolnych ma ciągle bogato (krokowiec 50 kroków), przy wzrastaniu obrotów znów ubogo, po chwili faluje. Co robić? Mikser za duży? Czy może jakaś nieszczelność w dolocie (chociaż to raczej wykluczam). Chyba że reduktor do regeneracji, bo mam wrażenie że membrany się zbytnio nie ruszają, a ilość...
prawdopodobne przyczyny: 1 za mała dawka gazu na wolnych obrotach (starzały + za małe obroty) 2 za duża dawka gazu na wolnych obrotach (za małe obroty) biorąc po uwagę że instalacja ma 7 lat to musisz się zająć regeneracją parownika i regulacją i jeszcze jedna uwaga - zapalaj po odczekaniu ok 10s od włączenia zapłonu Sam wprawdzie Daewoo nie mam ale...
Benzyna traci swe właściwości z czasem. Kiedyś jeden spec z rafinerii objaśniał mnie że benzyna też dzieli się na letnią i zimową, różni się zawartością frakcji lekkiej paliwa która ze względu na łatwość parowania ułatwia rozruch w niskich temperaturach. Benzyna znajdując się przez dłuższy czas w nie o końca szczelnym baku samochodu traci swoją frakcję...
Witam mam problem z wolnymi obrotami w tico. Kiedy silnik pracuje na biegu jałowym to "pierdzi w rure". Wymienione są świece, kopułka, palec, przewody WN, regulacja powietrzem w gaźniku nic nie daje, wszystkie węże od podciśnień są ok. Obroty się stabilizują po zatkaniu zaworka odprowadzającego opary spod osłony zaworów, ale wtedy opary oleju idą do...
Heero regulacja zaworów na początek polecam, układ zapłonowy, sprawdzenie katalizatora. Drgania powstają, bo poduszki są słabe, ale to raczej nie powinno mieć wpływu, no chyba, że tak Ci szarpie silnikiem, że mógł coś uszkodzić, ale to raczej mało prawdopodobne. Jeśli silnik pracuje sprawnie, poza zakresem wolnych obrotów przyczyną może być silniczek...
Witam Nie denerwuj sie kolego Czubekxx. Właściciele Lanosów maja różne doświadczenia ze swoimi "Wozami" w aspekcie regulacji, czy też stabilizacji wolnych obrotów. Sam mam Lanosa i coś o tym wiem. Jeśli jeszcze nie byłeś u "Mechanika" i nadal walczysz, to posłuchaj: 1. w moim Lanosie nie było wolnych obrotów. 2. czyszczę silnik krokowy, kanały dolotowe...
Komputer w twojej instalacji to Mini lambda firmy Lecho. Przy attuatorze czyli silniku krokowym masz dodatkową śrubę do ręcznej regulacji(z grubsza, dokładną regulaację realizuje komputer). Zmini lambdy wystaje wtyczka z 4 kabelkami. Biały to masa a czarny to sonda lambda. Dodatkowo maasz tam 4 przełączniki, diodkę i potencjometr. Dioda i potencjometr...
Malum, jeśli jak twierdzisz, że wymienione są świece, przewody wn, cewka zapłonowa to sprawdź jeszcze jak samochód zachowuje się podczas gwałtownego przyspieszania na benzynie. Jeśli szarpanie będzie to sprawdzaj jeszcze raz zapłon. Jeśli nie będzie nawet najdelikatniejszego szarpania, to daj sobie spokój z układem zapłonowym. Podejrzewam, że strzały...
Witam! Prosiłbym wszystkich o pomoc w poniższym problemie: Wczoraj do mojego świeżo nabytego auta Daewoo Nubira II 1.6 16V 106KM (planowane zwiększenie do 130KM) KOMBI założyli fachowcy instalację STAG300, reduktor TOMASETTO A09, wtryski żółte 1OHM (VALTEK?) ze średnicą 1.8. Niestety pojawiły się pierwsze problemy: auto dławiło się, zwłaszcza przy ruszaniu,...
Witam ponownie! Oto nowości na polu walki z dławieniem się silnika w moim Golfie: 1). Zaufany mechanik rozebrał cały wtrysk i już wiem, że jest on OK. Nie ma też żadnych pęknięć w uszczelkach, gumach itp., żadnego "lewego powietrza". Fachowcy regulujący na gwarancji instalację gazową (silnik na gazie nie wyciągał więcej niż 3000 obr.) powiedzieli mi...
Ten opis błędów nie do konca jest poprawny. Pierw auto pokazuje 12 jako rozpoczęcie testu. Potem kod błędu. I znów 12 jako zakończenie testu. Nr błędów: 01, Potencjometr zaworu dlawiacego Napiecie za niskie 02, Potencjometr zaworu dlawiacego Napiecie za wysokie 03, Wentylator 2 Napiecie za niskie 04, Wentylator 2 Napiecie za wysokie 05, Wentylator 1...
Zrób ten test na spaliny, lub poważniej zastanów się nad parownikiem, chłodnice same nie wybuchają, albo to ciśnienie związane z UPG, albo gaz idzie w obieg chłodzenia silnika, co już będzie zależeć od konstrukcji parownika/reduktora gazu. Są parowniki, które są narażone na takie awarie, trzeba by sobie sprawdzić swój model. Ile może mieć najechane?...
Witam, Posiadam auto Daewoo Leganza 1999 rok - silnik 2,0 benzyna (auto w wersji angielskiej). W aucie zamontowany jest gaz II generacji firmy Elpigaz. Na benzynie auto jeździ ok - natomiast na lpg nie zawsze... Problemy na lpg : 1. gaśnie po zatrzymaniu z większej prędkości. 2. na wolnych obrotach silnik pracuje jakby nie na wszystkich cylindrach (lub...
daewoo wolne obroty wolne obroty regulacja daewoo wolne obrót
podłączyć termostat zamrażarka szybkozłączka pneumatyczna indesit instrukcja pralka
obdii interfejs obdii interfejs
PS3 czerwona lampka, brak reakcji, problem z płytą Ciśnienie w naczyniu przeponowym Buderus Logomax