Witam ponownie. Nadal bezradnie próbuje się uporać z problemem. W międzyczasie wymieniłem wszystkie 4 wtryskiwacze na Nowe Bosch , okazało się, że 3 z 4 regenerowanych były padnięte, ponadto wymieniłem regulator paliwa na pompie, pompę w zbiorniku, wyczyściłem zbiornik, nowy przepływomierz i dalej to samo ! Silnik kuleje , co prawda nie od razu, ale...
Tak rozpoznaje kluczyk - sytuacja wyglada tak: Rozrusznik startuje - pompa podaje paliwo do wtrysków, ale kńcówki wtrysków nie rozpylają paliwa. (Układ wtrysków jest sparwny!)
czujnik obrotomierza jest zamontowany w obudowie sprzęgła po lewej stronie przy łapce od sprzęgła lub w starszej wersji pobiera impulsy z czujnika mechanicznego przy pompie wtryskowej i tyle. żadnych innych żrudeł
Witam, Na wstępie przepraszam za mało fachowy język ale jestem kompletnym laikiem. W naszej wiekowej już zmywarce Elektrolux Energy Saver - Daily 4 Two - EFS 2450W występuje następująca usterka: Podczas programu włącza się tryb awaryjny tzn zmywarka cały czas próbuje wypompować wodę, której nie ma w samej zmywarce, ale jest w dnie zmywarki-blaszanej...
No wiem, że jak zmniejszę obroty pompy spadnie zapotrzebowanie na moc. Potrzebuję to do napędu do prasy, do kucia na gorąco i stąd zależy mi, na kilku skokach na minutę. Tutaj widać jakszybko to musi chodzić, mogłoby według mnie jeszcze szybciej: Siłowniki jakie zastosuję to prawdopodobnie 3 szt. 72mm skok 170mm. Dwa prawdopodobnie jednostronnego działania,...
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Na serwisie po podpieciu wyskoczyly dwa błędy, blad od potencjometru gazu oraz od regulatora na pompie wtryskowej. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony....
Witam. Mam następujący problem z dwoma identycznymi samochodami. Iveco Daily 3,0 2010r Jedno i drugie auto zgasło w ten sam sposób, relacja kierowcy w czasie jazdy samochód raz zgasł ale odpalił nie zatrzymując się ale jak już stanął i zgasił silnik więcej już nie udało się ani jednego ani drugiego odpalić podkreślam obydwa w ten sam sposób.Na plaka...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
w iveco daily 2 nigdy nie widziałem immobilizera. jeden kabelek do gaszaka w pompie. Kolego (at)trojan 12 posiadam messengera z silnikiem 2.8 tdi iveco i jest świeca płomieniowa co prawda u mnie nie sprawna i otwór w kolektorze zaślepiłem ale jak najbardziej była. Ale autor tematu podaje mało informacji o aucie, brak prądu czyli kostka stacyjki do sprawdzenia,...
Panowie a jak w takim silniku wygląda sprawa dostępu do pompy paliwa wysokiego ciśnienia , czy do jej demontażu trzeba rozpinać rozrząd czy wystarczy odkręcić i odsunąć (zaczyna u mnie tam dosyć mocno się pocić od dołu patrząc niby mokra jest pompa wspomagania ale raczej to z pompy CR - jest nad nią a tam słaba jest widocznosc)
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
Witam wszystkich, Mój Iveco daily z 2002 roku rzucił palenie i chodzi tylko na samostarcie. Wymieniłem wtryski, pompke paliwowa (elektryczna), regulator cisnienia paliwa. dalej nie pali. Po wyjęciu wnętrza zaworku znajdującego się w pompie wysokiego cisnienia podaje paliwo na listwe wtryskowa ale dalej nie zapala. Prosze o pomoc jezeli ktos ma jakies...
Witam. Trafiło mi sia Iveco Daily, nie zapala. Objaw jest taki że raz zapali a raz nie, bez znaczenia czy jest zimny czy gorący. Jak zapali to odrazu z półobrotu, gdy niechce zapalić to z pychu zapala z półobrotu. Jak zapali to silnik chodzi prawidłowo, jeździ, ma moc. Udało mi sie podłączyc pod komputerm , pokazuje błąd P0025 z opisu zmienne fazy rozrządu...
Witam. Do tej pory jezdzilem na własnej dzialalnosci Lublinem II non turbo. Jako iz roboty przybywa musze przesiasc sie na cos wiekszego (nie tyle co o kg chodzi, a o pojemnosc izotermy). Wybor padl na auto jak w temacie czyli Iveco Daily 40C11 99-06 (zarejestrowane na 3.5t bez tarczki). I tu dwie opcje. Szukac auta na zwyklej pompie (takie juz ogladalem...
Mam problem ze swoim Iveco daily III 3.0 diesel 146hp, w tym roku musiałem już 5 filtrów paliwa wymienić, w miejscu mocowania grzałki paliwa w filtr paliwa powstaje pęknięcie, wypada grzałka i filtr do wymiany, nie mam już pojęcia dlaczego w tym miejscu pęka filtr, wymieniałem już przekaźnik pompy paliwa zamontowanej w zbiorniku, bo myślałem ze może...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Witam, posiadam iveco daily 35s14 2.3 hpi z 2008 rok. Padł mi sterownik abs o numerze 0 265 900 342. Objawy to brak komunikacji CAN, na wyświetlaczu pokazuje błąd 193 i 196 oraz oczywiście dyskoteka kontrolek żółtych i czerwonych. Auto podpisałem pod KTS'a, który nie wykrył sterownika abs. Byłem również w serwisie Boscha gdzie stwierdzili "wymiana agregatu...
Witam Mam ciągnik Massey Ferguson 275 z silnikiem MF A4.236 66KM/2200rpm i mam zamiar zamontować [url=]turbosprężarkę z IVECO DAILY 2.8 122KM 99450703 posiadam jeszcze pompę wtryskową z tego pojazdu, tylko nie bardzo pasuje, wszystko w bardzo dobrym stanie. Czy to ma szansę dobrze działać i przyniesie jakieś pozytywne efekty? Czy szkoda mojej pracy...
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
iveco Daily gdy rozpędzę się do 120 i utrzyma ta prędkość to po dodaniu gwałtownie gazu auto gaśnie w aucie zostały sprawdzone wtryskiwacze wymieniony regulator w pompie i czujnik na listwie pompka wstępna też była zmieniona nic to nie daje proszę o pomoc co jeszcze może być
Chłopaki podpowiedzcie cos... Zjechalem z trasy okolo 900 km i po zgaszeniu wszystko normalnie ale przy probie ponownego odpalenia zapalaja sie wszystkie kontrolki ktore powinny i gasna tylko zostaje czerwony wtrysk a na wyswietlaczu od skrzyni biegow nic sie nie wyswietla. Iveco Daily 35C14 2006 rok z malymi swiatlami. Wtryski i pompa po regeneracji...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Witam. Iveco daily 2.3 29L12 2002r. Silnik F1AE0481B Edc Bosch MS6.3 0 281 001 537 (wymieniony na taki sam) Pewnego dnia auto po prostu nie odpalił. Przepalał się cały czas bezpiecznik 23 (25A) i migała kontrolka wtrysku i code po włączeniu zapłonu nie startowała nawet pompka paliwa. Okazało się że spalił się komputer. Więc komputera wraz z kasetą immo...
Witam. Przerabiałem to w identycznym iveco. Winą była pompa...tzn pompa się rozpadała i jakieś opyłki trafiały do wtrysków i je zatykały. 2 razy mi je czyścili aż go sprzedaliśmy. Podobno to czesta przypadłosc tego modelu. Sprawdz to w pierwszej kolejności. Moje auto wędrowało od elektryka do mechanika i kazdy rozkładał ręce.
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
to jest na zwykłej pompie? Wałek rozrządu masz nacięcie na kole, mniej więcej w pionie(zobaczysz drugi znak na osłonie klawiatury) pompa na wiertło, na wale powinien być znak i on bodajże idzie na dół
Witam, mam problem z Iveco jak w temacie 3.0 176 HP Jednemu z kierowców brakło prawdopodobnie paliwa, auto zgasło pali się kontrolka EDC, nie dochodzi prąd do pompy, pompa spięta na krótko działa. Bezpieczniki całe Na forum jest podobny temat jednak bez wyjaśnienia w jaki sposób zostało naprawione. Jedyna przydatna informacja jest o czujniku położenia...
Witam Szukałem ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Pacjent Daily 2.8 35c11 106KM, zwykła pompa, 2001r nie działa wiskoza. Tzn wiskoza jest nowa, czujnik temparatury w chłodnicy również lecz jej nie załącza. Po złączeniu pinów we wtyczce od czujnika nie ma reakcji, natomiast po podłączeniu plusa do wiskozy załącza sie po odpaleniu auta, ale...
Witam, Na wstępie chcę poinformować że żaden post na forum nie rozwiązał mojego problemu i nawet nie ma takiej usterki. Ok, Posiadam Iveco turbo daily II 2000r. 2,8 TD i od jakiegoś czasu zaczął gasnąć po tym jak się rozgrzał. Objaw taki że pracuje równo i nagle tak jakbym odłączył zapłon w stacyjce. Żeby go odpalić muszę przekręcić kluczyk w stacyjce...
Witam Zakupiłem Iveco Daily w którym ktos nie spuścił wody i rozsadzilo płasz wodny. Pospawali ale chyba na dlugo nie pomogło albo zrobili to zle bo neistety zaczeło kapac w jednym miejscu spawu i jak na zlosc w najgorszym miejscu, tzn dostep beznadziejny pod kolektorem wydechowym przy grodzi. Jako ze to kamper jestem 2000km od domu, ucieka ok 2l na...
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
Witam iveco daily 3.0 2011 na edc16c39 mam taki dziwny problem z abs esp wszystko dzieje się na postoju po odpaleniu wszystkie kontrolki gasną w momencie naciśnięcia hamulca zaświecają się kontrolki abs esp edc w abs mam błąd czujnika pedału hamulca w sterowniku silnika 0117 na desce wyświetla się bląd abs 097 i 023 według kodów iveco oznacza to włącznik...
Witam kupilem Iveco daily z silnikiem 2.8 na pompowtryskach common rail z uszkodzonym silnikiem . Wymienilem silnik na moj sprawny i po remoncie ale 2.8 na zwyklej pompie bez komputera ,instalacja zostala od pierwotnego ,komputer wypiłem i odpala . Niestety po przekręceniu kluczyka na 1 pozycje kontrolki sie zapalaja prad jest wszedzie , jak przekrece...
Pacjent Iveco Daily 3.0 72c18 r 2020 Szykowałem autko do trasy i okazało się (nie pierwszy raz zresztą) że jest problem z aku. Bardzo szybko tracił prąd (mniej jak 48h od pełnego naładowania do stanu kiedy trzeba pożyczyć prąd ) Po sprawdzeniu napięcia pokazywało niewiele ponad 7V. Po podłączeniu do dawcy i próbie odpalenia zaczęły dziać się dziwne...
Witam wszystkich, po raz kolejny liczę na pomoc forumowiczów. Auto IVECO DAILY 3.0 150 KM 2007r. przebieg 650 tys. km Iveco ma "wycięty" EGR, 3 miesiące temu założono nowe wtryski i regenerowano głowicę. Problem jest następujący. Po odpaleniu, auto na zimnym silniku mocno dymi na biało śmierdzącym dymem, a po przygazowaniu silnik się dławi. Sytuacja...
Błędy od 150 do 160 są zarezerwowane na szynę paliwa, pompę CR i podobne. Co konkretnie oznacza ten błąd, nie wiem, ponieważ nie jest wyszczególniony w rozpiskach, do których mam dostęp. Przykładowo błąd 155 oznacza za niskie ciśnienie, a 159 to awaria pompy. Błędu 157 nie mam. Dlatego bez podłączenia komputera i sprawdzenia, nic więcej się nie dowiesz.
Witam. Jak w tytule pacjent to Iveco Daily IV z 2006 roku, 3.0. Problem polega na tym, że samochód bez plaka nie pali, ale gdy już odpali, korekty wtrysków nie są dobre, poza tym niby ma moc podczas jazdy. Jest jeden błąd w sterowniku, błąd 609 - błąd sterowania przekroczenie ECU. Sygnał nieprawidłowy. Co udało mi się ustalić, to wygląda to tak, jakby...
Witam, poproszę o pomoc w diagnozie: Chory IVECO DAILY 35S11 rok 2003 CR 116 KM objawy: Zimny pali na widok kluczyka, powyżej 60 st. zaczynają się problemy, kręci przez 10-15 sek. i z trudem zapala objaw tak jakby pompa w ramie nie podawała paliwa (kiedyś już to miałem, ale nie tak samo trudno palił na zimnym i ciepłym) dodatkowe objawy: Jak już z trudem...
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Pssenny tak jest to silnik diesla.Zawor paliwa jest w pompie.Pompa jest rotacyjana, ale w obudowie ma zawor paliwa z ktorego wychodzi kabelek na ktory trzeba podac + zeby paliwo doszlo do pompy. Chodzi o to ze ten kabelek mam puszczony przez przelacznik do akumulatora (tak zrobil poprzedni wlasciciel). Jezeli wiesz gdzie jest podlaczony ten kabelek...
Tak .To częsta usterka hebla.Ale skąd w IVECO silnik 2.3?To przecież 2.8.Elektrozaworem i świecą steróje ten sam sterownik zamontowany po prawej stronie kabiny.Możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury(na pompie wodnej).
Błąd 8.1 jeśli występuje razem z 8.2 i 8.3 jest groźny. Samo występowanie 8.1 nie jest niczym szczególnym bo potrafi wskoczyć podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest wiecznie powracający to może być problem z paliwem lub brudny regulator w pompie wysokiego ciśnienia. Na razie bym się nim nie przejmował. 1.7 wskakuje przy jednoczesnym naciśnięciu...
Witam Posiadam Iveco Daily 35C15 z 2002r., autko pali bez problemu, niestety po osiągnięciu 2500- 3000 obrotów lub pod większym obciążeniem traci moc, maxymalna prędkość to 110km/h, przy czym zapala sie kontrolka wtrysków. Po puszczeniu pedału gazu kontrolka gaśnie, jednakże mocy brak. Samochód jest po wymianie filtrów, wyczyszczeniu zbiornika, sprawdzeniu...
Witam chodzi o samochód jak w temacie. zakupiony nie na chodzie. do wymiany wszystkie wtryski i pompa. W samochodzie brak mocy, mruga kontrolka wtrysku, rano troszkę cieżko zapala, wolno wkręca się na obroty, turbina ciśnie pięknie, wydech czyściutki, problem po stronie elektrycznej. Odczytałem błędy 21 23 38 83 Czy ktoś może pomóc mi z opisem tych...
dzięki za podpowiedź, spróbuję to sprawdzić, oczywiście ja też mam tylko jeden kluczyk :/ Jednak to nie immo, teraz już nie odpala w ogóle. Po wyciągnięciu zaworka z pompy okazało się że jest tam pełno syfu, także prawdopodobnie skończyła się pompa...
Witam wszystkich. Ostatnio kopiłem silnik do Iveco Daily 2,5D i założyłem go do mojego busa, ładnie odpalił ale kontrolka oleju sie świeci. Odkręciłem filtr oleju a tam się okazuje ze pompa nie podaje oleju w ogóle.Co może być przyczyna? Słyszałem ze jak silnik długo stoi to trzeba pompę zalać olejem bo sobie nie poradzi. Może wie ktoś jak to zrobić....
Silnik 2,5. Sam te wszystkie rozruszniki robię dlatego dostaje już trochę z tym na głowę. Zwłaszcza, że dostęp jest ładnie mówiąc utrudniony a leżenie na mrozie pod samochodem do przyjemności nie należy. Rozrusznik wymieniony, kręci. Samochód dalej nie pali. Pompa paliwowa paliwo podaje. Ciężko mi powiedzieć czy z należytym ciśnieniem ale podaje. Zapalił...
Witam . Mój problem dla wielu może wydawać sie prosty do rozwiązania ale założe się jednak że tak nie jest. Jak wiadomo problem utraty mocy i świecąca się kontrolka wtrysku jest powszechny w tym modelu samochodu. Tak więc u mnie ten problem powtarzał się wielokrotnie i powtarza sie niestety nadal. Ja odwiedziłem 3 serwisy autoryzowane Boscha 1 serwis...
Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki...
Zapala się kontrolka z samochodem i kłódką, Iveco kręci ale nie chce odpalić. Po pierwszym razie po kilkunastu próbach zapalił ale problem pojawił się ponownie. Nie słychać pompy paliwa gdy pali się ta kontrolka. Przypuszczam, że coś z immobiliserem ale proszę o dokładniejsze wskazówki. Silnik 3,0 diesel 150KM
Mam problem z hamulcami w iveco daily 35c11 2000 r wymieniłem pompę, przewody i odpowietrzyłem układ od najdalszego punktu do najbliższego a pedał hamulca opada i tracą się hamulce proszę o pomoc.
Udalo sie, rozwiazalem problem. Okazalo sie, ze pedał hamulca byl zbyt wysoko, pompa nie wracala do konca na swoje miejsce. Obcialem mocowanie pedalu do trzepienia pompy, pedal jest teraz nizej i ma troche luzu, tzn mozna do na sile do gory podciagnac. I po klopocie :)
witam autko jak w temacie rok 2001 Problem polega na tym że autko od czasu do czasu nie chce zgasnąć po wyłączeniu stacyjki nadal pracuje silnik tylko obroty się obniżają ale motor pracuje. auto posiada zwykłą pompę wtryskową ,wymieniłem zawór odcinający(nowy) ale to nic nie pomogło, sprawdzałem czy niema jakiegoś prądu szczątkowego na tym zaworze ale...
Ja tez mam ten sam problem w iveco daily pompa hamulcowa zmieniona i dalej to samo na zapalonym silniku przy pierwszym wciśnięciu pedał wpada w podłogę po trzech naciśnieciach robi się twardy ale przy ciągłym trzymaniu wciśniętego opada do podłogi ma ktoś jakieś sugestie
jeden siłownik być może kiedyś oberwał gdyż w normalnych warunkach winde trzeba było lekko pchnąć by opadała lecz problemu z kątem nigdy nie było. Teraz gdy przymroziło nawet kąt nie chciał ruszyć. Słychać tylko pompę i stoi. Co lepsze gdy zamiast kąta chcę ją opuścić w dół wciskam przyciski, nie idzie a w momencie puszczenia sterownika winda daje jeszcze...
witam . mam temat zwiazany czesciowo z rozrzadem.moje iveco 2.3 z roku 2005 chodzilo bez problemu az pewnego ranka zapalilem bez problemu i po 15 sekundach przestal prawdopodobnie palic na jeden gar a po chwili na kolejny i kolejny az zgasl.teraz odzywa sie na jeden. wtryski sprawdzilem rozrzad tylny jest ok przedni przestawialem na rozne sposoby bez...
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Iveco Daily 35/12 1993r 2.5td 120km pompa podaje na wolnych obrotach po odpaleniu ponad 6atm wystarczy lekko przegazować i ciśnienie skacze jeszcze wyżej . Dekiel pompy oleju w którym znajduje się zawór nadmiarowy zdjęty , tłoczek z minimalnymi ryskami przesuwa sie pod naciskiem bez zacięć . Jaka może być przyczyna utrzymywania tak wysokiego ciśnienia...
W tym modelu pompa jest sterowana elektronicznie, poprzez guzik diagnostyczny udało się wymigać kod 31. To kontrolka EDC. Moje pytanie dotyczy znaczenia tego kodu.
Witam, jak w temacie mam problem z pompą hydrauliki w iveco daily 65c17. Otóż nie mogę uruchomić jej za pomocą elektrycznego przełącznika w kabinie. Pompa jest sprawna ponieważ cała hydraulika działa po uruchomieniu ręcznym. Jakieś pomysły co mogło się stać?
ale na wale jest 4otwory a pompa wtryskowa musi byc na znak ustawiona bo mam ustawioną i nie chce zapalic
wielkie dzięki a może wiesz gdzie się wkłada blokadę do pompy wspomagania?
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale... Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził...
Witam serdecznie. Poczytałem historię elektrody.pl i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Otóż posiadam IVECO DAILY 35C11 z 2001 roku, 2.8TD 78kw. Poszedł mi cylinderek w lewym tylnym kole (ktoś zmienił most tylny ponieważ powinien być układ tarczowy z tyłu a jest bębnowy) zmieniłem cylinderek na nowy, razem z kawałkiem przewodu hamulcowego...
Kupiłem jednak nową oryginalną pompę paliwa firmy bosch , która po krótkim czasie również głośno chodzi. Już parę razy zdarzyło się to samo że nie chce jechać.
Dodano po 3 Jak zimny silnik to nie chce odpalić, podgrzewałem filtr paliwa, pompę paliwową to nie raz odpali ale nie zawsze, jak już zatrrybi to cały dzień jest ok, nie raz też załapie jak go na kable odpalam
Witam. Jak pompa wody? Jaki ma wydatek? Może łopatki na wirniku wytarte? Możliwe że korek na zbiorniczku nie trzyma cisnienia.
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Witam, mam problem z ustawieniem rozrządu w/w samochodzie, silnik składałem z dwóch, natomiast nie mogę zablokować wału bo w skrzyni jest zaślepka ale nie ma szansy by ją odkręcić ( jest aluminiowa ) i ktoś wczesniej już ją próbował odkręcić, natomiast chce dowiedzieć się w jakim położeniu musi być tłok czy jest w gmp gdy ma wejść blokada? ustawiałem...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Problem rozwiązany, okazało się że między tłoczkiem a klockiem wkładane są z jakiegoś tworzywa dystanse. Bez nich tłoczki na samym starcie były sporo wysunięte i pompa już nie miała wydajności na dobre hamowanie. Uszkodzenie powstało jak poprzedni właściciel przypalił tarcze . A dystanse które były włożone w tłoczku uległy po prostu wypaleniu . jedna...
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Witam, jestem posiadaczem pojazdu Iveco 35-10 1994r, który nie chce odpalić po mrozach jakie były. Samochód przed mrozami odpalał na dotyk. Wymieniłem filtr paliwa, pozakładałem nowe rurki, paliwo na pompę i wtryski jest podawane, układ odpowietrzony, pompa była wymieniana jakieś 5 miesięcy temu. Na plaku odpala ale bez niego gaśnie. Co może być tego...
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
Diagnostyki jeszcze nie robiłem ale wszystko z układem paliwowym powinno być ok bo rok temu regenerowalem pompę i wtryski filtry wymienione we wrześniu a gasnąć zaczął jakoś w czerwcu Dodano po 1 Tam się pomyliłem gasnąć zaczął jakoś w czerwcu nie od miesiąca mój błąd
okazało że pękły popychacze i przestawił się rozrząd. Wszystko zostało wymienione ustawione jak trzeba niestety problem jest nadal auto nie odpala wymieniona pompa wysokiego ciśnienia listwy czujniki chyba wszystko co było możliwe i nadal nic. Na Plaka odpala i chodzi cicho komputer nie pokazuje żadnych błędów. może któs z was majakieś pomysły co jeszcze...
Kolejny raz zmieniłem termostat, dla pewności zmieniłem pompę cieczy (termo i pompa org dla pewności) przy zmianie rozrządu i niestety nadal to samo! Jakieś pomysły? "Szpece" do których jeżdżę mówią ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,że.. "jeśli się nie gotuje, to nie mam czym się przejmować. tak ma być i koniec, pozatym mam wisco więc jak będzie za gorąco to się...
Z doświadczenia wiem że auto-com przy tych Daily przekłamuje, spróbuj odczytać błędy z samo-diagnostyki.Tak jak kolega wyżej podaje problem leży w układzie paliwowym,czyszczenie zaworu regulacyjnego M-prom na pompie nie zawsze pomaga należy podmienić na sprawny.Sprawdził bym wtryskiwacze na przelewy,pamiętając że jeden puszczający wtryskiwacz obniża...
Dalej 18 bar na rozruchu? Tak , nawet 20 bar. W zakłdzie od pomp twierdzili ze pompa wytwarza dobre cisnienie , jak odpale na plaku to 300 bar nabija bez problemu. Mam wrazenie ze to jednak wtryskiwacze, możliwe to?
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
http://allegro.pl/iveco-daily-2-8d-9... taki komputer silnika mam pompa jest na linkę mi się wydaje że jednak ten silnik stary konstrukcyjnie posiada troche elektroniki , chociaż by prędkościomierz i obrotomierz jest sterowany elektronicznie Dodano po 1 kolego ftp.kowal skrzynia i most z wałem jest...
Zrobię tak,że jutro podłączę stary wtrysk bez wkładania,zobaczę czy to uruchomi pompę paliwa.Tu coś jest chyba w kompie zapisane,może tędy droga. Odpiąłem dziś czujnik na listwie i nic,dalej nie włącza pompy.Nie ma żadnych kontrolek na pulpicie,poza abs,który się pojawił po wyciągnięciu wtrysku.Spróbuję na starym wtrysku.
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Witam serdecznie. Mam kłopot z Iveco, przy rozpędzaniu się na zimnym silniku jest w stanie osiągnąć 70km/h, wraz ze wzrostem temperatury prędkość ta maleje, auto gaśnie uprzednio lekko się dławiąc coś jakby paliwa brakowało. Kiedyś te usterkę usunąłem w dość nietypowy sposób bo wystarczyło wymienić pompkę paliwa. Mechanik powiedział, że to może być...
Mozna sprawdzić jaki jest luz pomiędzy pompą a trzpieniem w serwie. Ważna jest średnica pompy bo mogą być 25,04 mm lub 28,58mm. Jeżeli jest w układzie korektor siły hamowania to też może powodować, że pedał będzie niski tak samo jak "świńskie ogony" na wymienionych miedzianych przewodach. Hamulce można odpowietrzyć bez rozszczelnienia układu. Odkręcamy...
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
Witam. Ostatnio po wymianie pompy common rail auto ma problem z odpalaniem. Wchodzi w tryb awaryjny i kręci do 1500obrotow. Błąd EDC oraz błąd czujnik walka rozrządu. Czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo. Silnik 2.3 2007 rok
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.