Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Spalanie realne czy dawka wg ECU jest duża.
O co ci dokładnie chodzi, cały schemat samochodu to spora dawka wrażeń.
Iveco Daily 2018 potrzebny schemat wiązki silnika. Auto przejechało na lawecie auto nie odpala, w sterowniku były następujące błędy: 38067 - Obd Code: P0380 Pre-Warming Glow Plugs Relay Pasted Contacts Intermittent Count: 1 34029 - Obd Code: P0340 Engine Revs Detecting - Camshaft Sensor - Signal Disturbed Intermittent Count: 3 256211 - Obd Code: P2562...
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
ECU EDC BOSH M7 1. wlaczasz stacyjke (niekoniecznie uruchamiasz silnik) 2. przytrzymujesz przycisk diagnozy az do zapalenia kontrolki na desce rozdzielczej 3. puszczasz przycisk - kontroilka powinna zgasnac a po chwili o ile sa bledy wymrugac bład. 4. aby odczytać kolejne będy powtórzyć pkt 2-3. Jesli bład się powtarza oznacza to ze nie ma wiecej błedów....
dawka paliwa w momencie awarii jest za duża Może być problem z ciśnieniem paliwa lub z zaworem recyrkulacji spalin EGR.
Najpierw skasuj błędy,potem odczytaj pozostałe-jeżeli się pojawią na odpalonym silniku.12 -to W alternatora,w pierwszej kolejności naciągnij paski klinowe. Dodano po 4 Kasowanie błędów: 1.wciśnij i trzymaj przycisk CODE 2.włącz zapłon 3.wciśnij pedał hamulca 4. zwolnij hamulec 5.puść przycisk CODE 6.wyłącz zapłon Włącz ponownie zapłon i sprawdź czy...
Dlatego wykazuje większa dawkę paliwa. Jeśli dawka była by bardzo mała to znaczyło by że wtryskiwacze leją. Na tym koniec mojej pomocy, na nic tu moje 20 letnie doświadczenie Sorry.
Witam mam ten sam błąd Iveco Daily 2003 r 2,3 hpi samochód jest mulasty turbina ładuje tak jak powinna wygląda na to ze dawka paliwa jest ograniczona Czy udało się problem rozwiązać ? Parametry bieżące odczytane są z kosmosu samochód stoi w miejscu silnik jest zimny. Czy Udało się komuś rozwiązać ten błąd auto normalnie odpala bateria jest ok w trakcie...
Dawka wzorcowa z tolerancją zakresu Masz pod pozycją Q i w prawo wyniki dla poszczególnych sekcji
Witam, stawiam, że zamiast zbyt małej ilości powietrza jest zbyt duża dawka paliwa. Polecam podpiąć pod komputer, więcej się dowiemy :) daj znać co i jak
Witam. Od paru dni męczę niewdzięczny pojazd Iveco 3.0hpi 2004r. Podczas jazdy przy ostrym przyśpieszaniu miga kontrolka wtrysku auto traci moc, trzeba puścić gaz chwile poczekać kontrolka przestaje migać auto ma moc. Gdy zapala się kontrolka wtrysku na komputerze jest błąd 005D ale niestety nie pokazuje treści błędu. Dawka wtrysku jest 6.5 a żądaną...
W iveco masz 2 tryby wypalania filtra zaleznie od tego jak bardzo zapchany jest filtr. Z reguly jesli zapali sie kontrolka i klient przyjedzie od razu to wystarczy wypalic filtr na warsztacie, wymienic olej i po temacie. Jak klient gania autez z palaca sie kontrolka dlugi czas to filtr potrafi sie zapchac dosc konkretnie tak, ze nawet slychac ze cos...
Najłatwiej będzie przerobić mapę wtrysku softem od tuningu. Dawka gazu najprawdopodobniej jest stała a zmiany dawki roboczej obliczone dla PDE są takie same jak dla zwykłej pracy pompowtryskow. Wystarczy obniżenie dawek w sofcie, ingerencja w ciśnienie doladowania nie przyniesie spodziewanego efektu (będzie brakować momentu). Lepiej np.zmniejszyć wartość...
U mnie brakowało paliwa, za mała dawka.
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Mam tylko taki opis błędu: 15--dawka paliwa-sygnał za niski. Znalazłem jeszcze: 15--czujnik skoku regulacji pompy-sygnał zbyt niski.
Jeszcze odnośnie tej pompy i wtrysków to przejedź się może do konkurencji i zobacz co oni powiedzą bo to nie możliwe żeby dziecko srać nie mogło :D Albo pompa za dużą dawkę daje, albo wtryski leją, albo masz nieszczelność gdzieś ...
Witam potrzebuje pomocy mam Mascotta 150 km silnik od iveco podczas gdy auto potrzebuje wiekszej dawki paliwa odcina moc, wystarczy wrzucić na luz i auto dalej jedzie normalnie. Wymieniłem wtryskiwacze , pompę wysokiego ciśnienia, wyczyściłem zbiornik wymieniłem filtry i nic. Po wymianie pompy był spokój jakieś dwa miesiące ale objawy wróciły. Pomocy...
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Mam jeszcze problem z dawką rozruchową, wcześniej gdy odpalałem na zimnym silniku obroty były delikatnie podwyższone przez jakiś czas a od dłuższego czasu tego nie ma czy ciepły czy zimny przy odpalaniu ma takie same obroty. Jak to ustawić ???
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
Wtryskiwacze sprawdzone- ile przejechały?. Końcówka wtrysku Bosch- Iveco, Dukato kosztuje 180 zł. Auto ma jeździć i zarabiać czy mieć zatrzymany dowód i rozszerzony przegląd? Chyba sam kolega udzieli odpowiedzi czy warto oszczędzać. Wtryskiwacze nowe Iveco od założenia około 120tys km. Sprawdzane na maszynie , trzymają dawki jedynie przelewy ciut większe...
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Miałem okazję bawić się diagnoskopem DELPHI ds150e z programem DELPHI TRUCK. Pokazuje dużo więcej parametrów silnika (brak jedynie różnicy dawek na wtryskach) można wypalać DPF, kodować wtryski itp. Przy okazji łączy się z ABS/ESP ,zegarami, skrzynią (jak jest automat). Tylko cena oryginału 12000 pln raczej do małej firmy czy na własny użytek zabójcza....
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
No właśnie trzeba, bo dopiero pod nią są śrubki od pokrywy pompy. Śrubkę od max obrotów spr suwmiarką, a od wolnych ustawisz na pracującym silniku. Ja piszę o śrubie dawki głównej. Z nią będziesz miał problem to złożyć. Tym bardziej, że masz w pompie kominek Dodano po 1 Gdybym miał to naprawić po znajomości za darmo, to wolałbym wyjąć pompę.
Tak tylko mój jest wybitnie mułowaty. Nie przeszkadzało mi to ale człowiek się starzeje. Albo on albo ja ktoś wygra. Już się rozglądałem za Iveco a z drugiej strony myślę że dam mu jeszcze szansę. Robię trasy po 100km około 80 -100 razy w roku czyli przebieg 8-10tys rocznie. Po drodze mam dwie górki i na jednej redukcja do 3 a na drugiej do 2. Jest...
witam miną miesiąc a ja dalej stoję nikt nie ma pomysłów warsztaty się wycofały może jest jakiś czarodziej który jeździ po kraju. w między czasie przeryta została elektryka podmienione edc wymieniony pedał przyspieszacza sprawdzone zawory testy turbiny pozytywne test wtrysków pozytywny ciśnienie cylindrów pozytywne temperatury w normie (testy robione...
Witam wszystkich, teść musi do końca roku dojeździć swoim Iveco, jak na razie przy przebiegu 2,7 mln km nic poważnego się nie działo, teraz jest problem z pompą. Auto kopci i straciło trochę mocy. W pierwszej kolejności oddane niestety zostały wtryski do ustawienia, co pogorszyło tylko pracę silnika. Podejrzewamy, że pompę trzeba zrobić. I tu pojawia...
IMMO OFF? Możesz rozwinąć myśl? Auto odpala normalnie, Chodzi o to, że słabnie pod obciążeniem. Na wolnych obrotach jest ok, na pusto też, ale załadowany nawet niewielkim ładunkiem zwłaszcza pod górkę zaczyna słabnąć i schodzi z obrotów, a wystarczy puścić pedał gazu i wcisnąć na nowo i znów wchodzi na obroty. Na mój rozum coś nie tak ze składem mieszanki....
Case z silnikiem 4-cyl 3,9L, 72KM/2200rpm. Pompa rotacyjna Boscha. Na KKK K24 (z jakiegoś golfa chyba) ciśnienie na biegu jałowym 0,3 bara (przy 2200rpm). Wirniki 35/52mm Garrett T3 (z Vovlo 2,5TD) 0,2bara na biegu jałowym (2200rpm) Garrett TB0259 (podobno z Escorta 1,8TD) na biegu jałowym jakieś 0,5 bara (2200 rpm) Wirniki 36/36mm Ten sam garrett po...
Zależy jaki to mróz. Te układy uruchamiają się przy około 3 stopniach na plusie, ale to zależy od typu. Zapalenie kontrolki na ok 3 sek i zgaśnięcie świadczy o prawidłowej samo diagnozie układu, czyli układ nie znalazł przerw. Były dwa rodzaje sterowników świecy płomieniowej w tych modelach, jeden mechaniczno-elektryczny i drugi typowo elektroniczny....
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
iveco dawka paliwa dawka paliwa iveco kalibracja dawka
montaż zasilacza antenowego wykrywanie dźwięku przebieg samochodu
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Parametry lampy oscyloskopowej 8SJ31J Klimatyzacja w Land Cruiser 120 działa tylko na MAX COLD