Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
Wskazywało by na zapchane wtryski.
Teraz dopiero jeszcze raz przeczytałem twoje wcześniejsze posty - taki właśnie miałeś problem z flanszą koła pomy: jeżeli czujesz się na siłach walczyć z ta pompą przy pomocy czujnika - to rób; ja bym jeszcze wpierw o włos opóźnił zapłon, bo silnik wchodzi na obroty przy depnięciu jak szalony - ja miałem trzy Transity 2,5d/td i żaden tak żywiołowo nie...
Co do dymienia masz racje, wystepuje ono wtedy, gdy jest maxymalne przedawkowanie wtryskiwanego paliwa (ładnie to widać w Lupo ścigającym na 1/4 mili). Konkretnych materiałów nie mam na temat diesla, ale mam jakieś wykresy, budowe pomp, etc. Jak coś to podaj mi maila na priv to Ci wyśle to czym dysponuje.
ja mam ustawione w tej chwili 5mg auto zbiera sie dorze Zostaw jest Ok, po zmianie nie odczujesz mniejszego spalania.
Na wtrysk przychodzi zasilanie z przekaźnika i sygnał z komputera. Sprawdź na przewodzie sygnałowym, czy jest masa, na włączonym zapłonie, kontrolką. Ma nie być, jak jest, to odłącz komputer, jak zniknie, szukaj w komputerze, jak zostanie, szukaj we wiązce. Jak jest LPG, po drodze sprawdź sterownik LPG.
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Jak sterownik widzi ile jest zyczenie kierowcy i porównuje z mapą i obroty kątowe spadaja w wyniku obciążenia altrnatorem to podlewa paliwa. Dawka na jalowych a pracy są inne. 4.6 to niska dawka zblizona do fabrycznej.
jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
U Ciebie powinna być pompa Boscha EDC. Pojedź jeszcze raz na komputer i wejdź w parametry dawki przy rozruchu. Tym bardziej, że po 5 min nie pali. A w Gdańsku masz warsztat, który Ci to naprawi bez problemu. Pezal
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Witam, ogólne nie znam maszyny, ale jak dla mnie, za duża dawka paliwa. Ssanie automatyczne ?.
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
A dawka paliwa to ustawiona?? Bo ostatnio z tym pompiarze mają problem w tych pompach..
Duza dawka paliwa. Wtryskiwacze do kontroli bo dziury powypala w tlokach i " Będziesz Miał Wydatek"
5 kW to chyba trochę mało One wszystkie są "przewatowane" względem fizycznych możliwości, po prostu jest zwiększona dawka paliwa i powietrza. Skraca to żywotność najbardziej pracujących elementów (palnik i wentylator), ale przy takich cenach?
To co teraz pokazujesz to pompa DP210.
Silnik faluje na wolnych obrotach???? Jak wygląda sprawa z nastawnikiem był kiedyś czyszczony jaka jest dawka paliwa na rozgrzanym silniku???
Dawka paliwa zależy od ciśnienia paliwa na listwie wystarczy że pompa już słabo podaje albo regulator padł i będą problemy z pracą.
Przy takim przebiegu remont..? Za duża dawka paliwa stąd paliwo w oleju.Przyczyn może być kilka.
Jesli chcesz zrobic sobie w ten sposob tuning to nic z tego. Powiem tak dawka paliwa na wolnych obrotach powinna wynosic od 3-9 mg/h. Mozna to skorygowac ruszajac kopulka pompy wtryskowej i tak, jesli przesuniesz kopulke w strone elektrozaworu odcinajacego-zmniejszasz dawke(odczyt na Vagu), odwrotnie zwiekaszasz. Mozna to takze zrobic Vagiem, VW-tool...
Patrząc na pompę zamocowaną na silniku,pomiędzy śrubami od wolnych i maksymalnych obrotów jest śruba z kontrą na której jest na gwincie zaciśnięty pierścień(ograniczający jej wkręcanie).To właśnie śruba od dawki paliwa,czym więcej wkręcona tym większa dawka.Śruba w oryginale jest zaplombowana i zasłonięta plastykowym korkiem.
No błędy odczytałeś, teraz trzeba by podiagnozować trochę. Jak wygląda masa powietrza i ciśnienie doładowania, oraz dawka paliwa pod pełnym obciążeniem?
W większości są to identyczne pompki jednak wypadałoby w DS sprawdzić jaka jest zalecana przez producenta. Na pewno nie możesz zamienić pompek między Webasto a Eberspacher (inna dawka paliwa na impuls).
Nie z wtryskami, a kątem wtrysku. Turbo ma wpływ tak samo jak dawka paliwa do dynamiki silnika. Na komputerze popatrz jak wygląda wszystko :)
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Witam najpierw diagnostyka,potem pomoc jak wygląda kąt wtrysku i czy się zmienia zależnie od obrotów silnika,i jaka dawka paliwa,
Problemy z utrzymaniem zadanego ciśnienia doładowania, i trochę mała dawka paliwa. Podaj wartość drugiego bloku grupy 000 w Basic Settings.
Na zgaszonym napięcie czujnika RSW ma być 0.680-0.720V, dawka paliwa na rozgrzanym silniku w okolicach 3-4 mg na skok.
Tak jak mówiłem, diagnostyka układu wtryskowego w ruchu (ciśnienie, zadana dawka paliwa, korekcje itp), nie tylko odczyt błędów (chociaż też się przyda).
Oszukanie czujnika temp nie po to aby świece grzały dłużej a po to aby dawka paliwa była jak dla zimnego motoru-czyli większa. Niestety pompa zalicza padakę- trzeba szykować kaskę. Pozdro -lecę na wódę
Już nie pamiętam jaka dysza, ale to wszystko doświadczalnie. Jak za dużo pali to zmniejszamy. Iglica im wyżej zapięta tym mniejsza dawka paliwa. Mogę się mylić bo WSK miałem 25 lat temu. Powodzenia.
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Nie jestem ekspertem od pieców ale na mój gust to jest zbyt duża dawka paliwa do powietrza a spowodowane to może być np utrudnionym dostępem powietrza do podgrzewacza bądź problem z prawidłowym rozpylaniem paliwa.
Daj znać jak wyglądają bloki 13 , 18 i 23
Jeśli wolno to przyłącze się do tematu!! Ja mam taki problem ze vag w grupie 001 na biegu jałowym MS silnik nagrzany 90 stopni na desce pokazuje mi ze mam 0.4mg/R a powinno tam być od 3-9 a optymalne 4 i czy ktoś wie jak to zmienić ? jest to AUDI A4 1.9TDI 110KM 97r silnik AFN http://obrazki.elektroda.net/39_12637342...
W pierwszych logach przeładowanie turbiny.1.3 bar rzeczywiste do 1.0 bar wymaganego .Przepływka przekłamuje wynik bądź nieszczelny egr,420-440 powinno być 470mg/suw. Z pomiaru przepływomierza wychodzi ze masz pojemnosc silnika 1700cm3. Góra przepływomierza wskazuje faktycznie ze doładowanie wynosi 1.3 bar -985mg/suv Niestety dawka paliwa nie idzie w...
A to jest 125 czy 115 koni ?? napewno z18xe1 nie z18xe p0130 to by bardzie tyczyło samej sondy w sensie grzanie słabe, okablowanie błąd p017x by pokazał że zła dawka paliwa /ubogo/bogato A nie jest sama sonda walnięta? Samym gazem możesz "wymusić " działanie pierwszej sondy? Ciekawe wtedy jak czas wtrysku na PB się zmienia po przełączeniu z lpg na pb?
http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_... i to http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic...
Odbiorniki elektryczne wyłączone 80°C 740...830 obr/min dawka 3...9mg/hub (powyżej 9mg usterka) Najlepsze ustawienie 3.2 3.8
Zmieniasz diagnozę jak rękawiczki - albo turbo albo pompowtryski to i to,ale jak z dołu nie ciągnie to wtryski na poczatek.Nie wiem czy było już ,ale jaka dawka paliwa?na wolnych obrotach.
Nie tylko bo nie wiadomo jak sama głowica wygląda. Jeżeli jest już przytarta to za wiele nie wskórasz. Więc w tym przypadku radziłbym oddać pompę chociażby na regulacje. Dobry pompiarz najpierw posprawdza co i jak wstawi na stół i będzie widział czy jest za mała dawka czy nie.
Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
Jest to tzw. wtrysk jednoczesny. Zwykle dawka paliwa jest podzielona na dwie części- jedna część jest wtryskiwana na tylną powierzchnię zamkniętego zaworu dolotowego a druga część po otwarciu zaworu. A produkuje się to dlatego bo jest to najtańsze rozwiązanie.
Nie jest to normalne . Przypuszczalnie 1- zuzyta swieca, 2- zbyt niskie napjecie zasilania swiecy , 3 - zbyt duza dawka paliwa, 4- nagar na rozrzutniku paliwa / zatkane otworki/ Dodano po 24 Nie jest to normalne . Przypuszczalnie 1- zuzyta swieca, 2- zbyt niskie napjecie zasilania swiecy , 3 - zbyt duza dawka paliwa, 4- nagar na rozrzutniku paliwa /...
Robiłeś chipowanie a więc teraz jest wyższa dawka paliwa a co za tym idzie sterownik silnika pozwala turbinie pompować więcej żeby to paliwo mogło w całości się spalić.Jeśli wyższe ciśnienie doładowania to każda nieszczelność na łączeniu rur powoduje ze olej którym pluje turbina wydostaje się na zewnątrz.Te szybkozłączki które są w VW zawsze ciekną...
Dokładnie, silniki wolnossące (bez turbo) można mapować w bardzo małym stopniu 2-6% mocy. To dla tego iż do podniesienia mocy najwazniejsze są dwa warunki : zwiększona dawka paliwa i zwiekszona dawka powietrza, pierwszy warunek mozesz spełnić, lecz bez drugiego , cały misterny plan wpiz.... ; ) O zmianach faz, polerowaniu dolotów, kutych czy 'odchudzonych'...
Podaj numer błędu. 16688 . Ale teraz już się nie pojawia po wymianie uszczelniaczy pompowtryskow Dodano po 57 Sprawdź ciśnienie sprężania na garach. Właśnie już chciałem to zrobić któryś dzień temu ale pobliscy mechanicy nie mają zegarów albo mają zepsute więc muszę poszukać kogoś kto ma sprawny i wtedy sprawdzę Dodano po 3 A to pokażcie mnie takiego...
Cegłę mam na wprost wylotu A na ruszt dałem dziś blachę i jest ok. Czyli to jest dawka paliwa....?
Witam. Miałbym takie pytanie, mógłby ktoś mi podpowiedzieć czy dawki paliwa na cylindrach są poprawne? Dawka paliwa cylinder 1:. 0.2mh/H Dawka paliwa cylinder 2:. -1.6mg/H Dawka paliwa cylinder 3:. -1.3mg/H Dawka paliwa cylinder 4:. 2.7mg/H. Audi a3 8l 1.9 TDI 2002 silnik AXR
Szanowni Forumowicze, Mój Łoś v70 z dotychczas niezawodnym silnikiem 2.0PB/LPG duratec 145KM odmawia współpracy. Szukam pomocy i pomysłów co jeszcze można rozsądnie sprawdzić. Problem polega na tym, że podczas rozruchu podaje zbyt dużą dawkę paliwa, co powoduje że auto momentalnie się zalewa i gaśnie. Sprawdziłem i wymieniłem: 1. wtryskiwacze 2. pompa...
A już całkiem serio to przy układach wtryskowych nie trzeba tego zużycia uśredniać a wręcz je można zmierzyć w czasie żeczywistym, ponieważ z definicji w układzie wtryskowym powinno być stabilne ciśnienie paliwa a wtryskiwacz(e) otwierają sią na jakiś czas w każdym cyklu pracy. Wystarczy że będzisz całkował (w tym przypadku to tylko sumowanie tych czasów)...
dałem rade wiec nie aktualne, była za mała dawka paliwa ustawiona na pompie i uwalona przepływka, po samym odpieciu zrobił sie przecinak, a sterownik jakis nie kumaty bo nawet po odpieciu nie wywala błedu kontrolka diagnostyczna. z góry dzieki za podpowiedz
ratuje cię ELSA, ale też widzę że raczej nie będzie ci potrzebna.
w c- 360 to nie wiem , ale mam c-330
albo jest blok do czyszczenia jeśli to na 4 cylindrze lub najgorsze uszczelki tez czerwona ramka od strony popychaczy
Jeśli nie zależy Ci na gwarancji. To odkręci boczny dekielek i zwiększ trochę dawkę. Jak to zrobić było opisane tu na forum. Co Ci dadzą jakiekolwiek dane jeśli nie będziesz ustawiał pompy na stole?
Podczas wypalania zwiększenia się dawka paliwa i załączają się świece żarowe.
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Witam Mam T4 z 2001r. 2.5tdi AJT. Auto trafiło z błędem 17970-Upper Limit Reached. W nastawniku syf. Po czyszczeniu wszystko ok. Dawka ustawiona w tej chwili na 3,6, próbowałem też ponad 4 ale auto ponoć wciąż mniej dynamiczne niż przed czyszczeniem i troche zadymia na biało. Zajrzałem na kąt w TDI Timing i jest mocno opóźniony - ok 32 . Szkoda że nie...
Sorki, rzadko wpadam. Ale widzę po nick'u, że zapewne już znalazłeś te wartości. :] Witaj. Dla pozostałych jeśli by mieli tu zaglądać, w m51 w BMW wartości wzorcowe: - kąt wtrysku: 0,95 (+-0,03), 0,9 przy większym przebiegu (+-0,03) (wzór: 2,51 stopnia) - dawka paliwa: 3,5-4,5mg (wskazanie komputera, niektórzy podają nawet do 6mg) - obroty jałowe: 727rpm...
Na rysunku w pierwszym poście masz układ zmiany kąta wtrysku i tą śrubą zmienisz charakterystykę zmian kąta wtrysku. Jak zwiększysz dawkę to przy rozpędzaniu będzie dymił na czarno.
Pompa paliwa nowa 4 barowa. No olej troszkę znika fakt silnik ma 300 tys. Rozruch na zimno właśnie różnie czasami wolno kręci tak jak by były mrozy a czasami zakręci szybciej ale ogólnie pali za 1 razem. Z mocą mam wrażenie że troszkę słabo ciągnie od spodu ale nie mam porównania, kierownice trzeba dobrze 3mać bo czuć jak porywa przy osiągnięciu mocy....
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
A co ma czujnik temperatury zewnętrznej do rzeczy? to, co ma wpływ na strategię dawkowania paliwa to temperatura i ciśnienie paliwa, temperatura i ciśnienie doładowania, temperatura cieczy chłodzącej i oczywiście obciążenie.To ostatnie jest sczytane z mapy momentu obrotowego dla danego położenia pedału gazu (Mapa 3-D: Moment [Nm] x Obroty silnika [obr*min-1]...
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
Witam, nie pamiętam jaki w tym roczniku ZX był układ czy gaźnik czy jedno punktowy wtrysk ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję że nie masz ssania , za mała dawka paliwa na zimnym silniku i silnik pracuje nie równo jak by nie pracował na wszystkie gary. Jak wszystko gra to na zimnym silniku powinieneś mieć OK,1200 obrotów . Najlepszym rozwiązaniem w twoim...
Logi bardzo ładne i czyste. Turbo ładnie trzyma ciśnienie. Przepływomierz nie tnie dawki trochę duże wartości z niego ale jest ok. Wyrobiona głowica pompy może dawać spore spadki mocy ale powinien być też problem z odpalaniem. Przytkany wydech. Nie kopci na czarno. Często lubią VAGu zadrzewieć i zapiec się tylnie hamulce. Konkretnie ręczny.
Trochę zastanawia, bo jeśli dawka paliwa byłaby za mała, to pod obciążeniem nie powinno być dymu, a u mnie zaczyna pojawiać się zadymienie.
Kolego zmiany próbowałem wprowadzać tak jak piszesz ale bez skutku. Po 2-krotnym kliknięciu otwierało sie okienko gdzie wprowadzałem nowy parametr enter i nic, bez zmian. co do wszystkich parametrów podam je jutro jak podłącze samochód (opel omega 3.0 V6 211 koników) wtryski mam Keihin-a RC_inj 120 zaś OFF_inj -3 z tego co pamiętam czasy wtrysków (wydaja...
A co sie dzieje z dawka paliwa przy temp 0, teoretycznie powinna wzrosnąć (w stosunku do temp ok 85C), jak możesz to podaj parametry dla temp 0 i ok 85: - dawka paliwa - ciśnienie paliwa (wymagane/rzeczywiste) - powietrze (wymagane/rzeczywiste) Czy masz jakaś wiedze, ze w ECU nie było nic robione (wyłączenie pewnych błędów, wyprogramowanie np dpf.,egr...
A filtr paliwa wymieniałeś .
A ja stawiam na pierścienie do wymiany sprawdz kompresie ?
Najczęściej spotykam sie z zakresami 3-4, dla porownania gdy sprawdzałem passaty ktore sprowadzalismy z niemiec często były to bardzo zadbane samochody z niewielkimi przebiegami, dawki miescily sie tam w przedziale 4-5,6 i myśle, że byłoby to zblizone do 'fabrycznych ustawień', oczywiście mierzone na wolnych obrotach. Gdy z 3,2 zmienisz na 5,2 odczujesz...
Dawka paliwa jest wyliczona przez projektanta silnika ,aby miał on wyliczoną moc i moment obrotowy oraz nie przekraczał norm zadymienia. Proponuję ;zmierzyć ciśnienie sprężania na tłokach, ciśnienie i typ końcówek wtrysku(mogą być inne niewłaściwe) oraz kąt wtrysku.
to jest w stosunku 1 do 10 albo 12 czyli 1 czesc paliwa i 10,12 dawek powietrza Dodano po 4 jest to obliczenie od dawna stosowane w silnikach dwusuwowych gdyz taka dawka paliwa z powietrzem daje najlepsze efekty spalania a co za tym idzie najlepsza praca silnika. Dodano po 6 no i pamietajmy ze zwiekszajac objetosc cylindra , powiekszajac dysze nie otrzymamy...
Czujnik temperatury jest chyba wporzadku, z dogrzewaniem nie ma problemu. Poprawnie wskazuje
Kolego, może to prozaiczne, ale polecam wymienić filtr powietrza, to żadne koszta,a różnica może byc kolosalna, najbardziej kasandryczną wieścią w Twoim problemie byłby uszkodzonu ECU czyli komputer silnika.Życzę powodzenia Łukasz
Witam samochód jak w opisie. Silnik zapali nie wchodzi na obroty zalewa go paliwem. Ciśnienie paliwa 3 bary , przepustnica ok temp płynu 32 st. Czy zna ktos podobny przypadek? dziękuję
Wpisz w google "dawka paliwa w ahu", 2 minuty szukania.
Jak sprawdzales przeplywke ? Posprawdzaj sterowanie turbina oraz zaworem EGR ,w celu sprawdzenia egr najlepiej go zaslepic ,jezeli bedzie z nim cos nie tak to po tym zabiegu auto odzyje
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Odwrotnie i ssanie 0,15 wydech 0,25 GLI to nie miał hydraulicznych popychaczy?
Ok dzięki.
Sam sobie zaprzeczasz,ze masz uszkodzony sterownik swiec a swiece grzeja wiec w czym problem jest? to ze grzeja ? to ze ciezej pali czy jest chmurka niemusi byc zwiazne ze swiecami,zadne oporniki nic ci niepomoga .Jak bedzie silnik zimny czy ciepły sciagnij wtyczke z czujnika temperatury wówczas swieca sie załaczy na stałe i bedzie zwiekszona dawka...
Witam. Jak w temacie. Próbował ktoś takiej opcji?Jakie są różnice pomiędzy benzyną a dieslem.Tylko dawka paliwa czy coś jeszcze? Różnica w budowie palnika: B5WS posiada sitko sztyftu, uchwyt sztyftu z doprowadzeniem paliwa D5WS ma podawane paliwo bezpośrednio do palnika więc już tu bądą problemy z odpalaniem paliwa przy starcie, będą problemy z przegrzewaniem...
[url=https://www.youtube.com/watch?v=487... [url=https://www.youtube.com/watch?v=GHq... Czy wtryskiwacz nie puszcza za dużo paliwa do tych cieńszych /gumowych/ przewodów - przelewów, zamiast najpierw otworzyć się przy pewnym ciśnieniu paliwa, wtrysnąć paliwo i dopiero jego nadmiar wpuścić do tych wężyków. [url=https://www.youtube.com/watch?v=38V...
Już dawno bym to zrobił ale nikt nie wie jak [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Więc chyba poczekam do kolejnej wymiany rozrządu.
Swiece to nie,nie w tych temperaturach. Ciśnienie na listwie jak buduje to podstawa. Potem sygnały wał/wałek ,sterowanie wtryskami ,dawka paliwa temperatura. Także jak widzisz jest co sprawdzać.
Odczyty temperatury powietrza i silnika z komputera i licznika te same? Odpinałeś przewód czujnika tem. aby sprawdzić czy dawka paliwa się zmienia ?
Witam mam takie pytanie czy można zmniejszyć dawkę paliwa na jednym pompowtrysku bez zdejmowania pokrywy zaworów. Problem jest taki że jak jest zimny to kopci i nierówno pracuje tylko jak jest zimny później jest ok. Byłem w Volkswagenie i komputer wskazał że pierwszy wtrysk leje Dodam że pompowtryski były regenerowane zrobiłem 10000 tyś Poproszę o jakieś...
Osobiście się nie spotkałem ale mogę doradzić sprawdzenie (w trakcie występowania tego objawu) wartości w grupach 001 i 002 po wejściu w 01 Engine, 08 Meas. Block. W grupie 001 sprawdzisz czy i jak rośnie rzeczywista dawka paliwa a w grupie 002 sprawdzisz jak i czy rośnie wskazanie procentowe wciśnięcia pedału gazu. Zobaczysz wtedy czy blokuje się na...
Jaka jest dawka paliwa?
Coś takiego ćwiczyłem w Pasku i winny był przekaźnik sterownika.
Sonda lambda jest ok, w tym roku była wymieniana. Poza tym cała sytuacja dzieje się na zimnym, a mechanior mówił że nie ma zbytnio wpływu w takiej sytuacji. Problem jest z czujnikiem, bo przy termostacie ok, wymieniłem profilaktycznie na nowy verneta, a tego czerwonego nie ma w sklepach. Katalogi pokazują czarny albo biały. Nie znam niestety wartości...
mała dawka paliwa dawka paliwa regulacja dawka paliwa scania
iskry nagrzeje daewoo ustawienia serwisowe gniazdo zapalniczki akumulator
zamrażarka czerwona lampka zmywarka whirpool
Zmywarka Grundig GNVP4631DW nie uruchamia się Zmywarka nie pobiera soli od 3 miesięcy - przyczyny