Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Początek tłoczenia sprawdzony? Regulator dawki paliwa w pompie?
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
Witam. Dawkowanie paliwa obroty itp reguluje sie na pompie wtryskowej, powinien przy mocniejszym przygazowaniu kopcić na czarno poniewaz to nie jest nowy silnik i turbinka napewno też już przepuszcza olej, i jeśli rano kopci mocno na biało to znaczy ze jest źle ustawiony zapłon. Ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym ustawianie zapłonu a potem szukał...
zepsuty czujnik dawki paliwa w liswie cdi od strony podszybia
Sprawdziłbym ustawienie rozrządu, albo w pompie jest źle ustawione ograniczenie dawki paliwa. Mając drugą pompę spróbowałbym zrobić podmianę.
W rozwiązaniu problemu pomógł mi mechanik. Specjalista od mercedesów. Problemem była zbyt duża dawka paliwa.
http://www.ruddies.business.t-online.de/... Instrukcja regulacji gaźnika 175cdt.
Wydaje mi się że silnik nie był w stanie spalić dawki paliwa przez chipa ale jako że nie odpowiednia mieszanka paliwa
Dawki paliwa na dobrym poziomie są ? Najlepiej komputer podpiąć i zdiagnozować
mi wyskakuja głupoty jak diagnozuje błąd P 2203 TO PISZE MI zewnetrzny regulator dawki paliwa ... ale to jak sprawdzam silnik ... sugerujesz ze wszystkie błędy sa od Chamulców?
Sonda generalnie jest jednym z czujników odpowiadających za dawkę paliwa
Jak już odpali to przy gwałtownym dodaniu gazu dławi się, a przy delikatnym naciskaniu płynnie obroty wzrastają objaw typowy dla problemów z dawka paliwa.
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.
Jest wężyk podciśnienia na przepustnicy. Jutro sprawdzę czy otwór w przepustnicy jest drożny. Nie orientujesz się czy w przepustnicy jest jakiś potencjometr (czy coś w tym stylu), który w zależności od wychylenia klapki przepustnicy reguluje dawką paliwa?
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Sprężania nie mierzyłem, ale oleju nie bierze to chyba raczej w normie. Co do dawki paliwa to ja nic nie przestawiałem, może poprzedni właściciel nudy miał i przestawił.
To jest koska od wtryskiwacza rozruchowego, przewód idzie do przekaźnika silnika (nie bezpośrednio do sterownika silnika!), jak jest zimno, sterownik w momencie rozruchu podaje dodatkową dawkę paliwa poza wtryskiem mechanicznym. Jeśli masz tam podłączenie gazu, mechaniczne to musisz usunąć i wstawić wtryskiwacz rozruchowy. Jeśli mówisz o podłączeniu...
Mam problem z pompą wtryskową Bosch Typ PES - Mercedes 809 , polegający na wytwarzaniu zbyt małej dawki rozruchowej paliwa. (Problem pojawia sie przy temp. poniżej +5st C. ) Poszukuję informacji na ten temat - która część pompy za to odpowiada , jaka jest zasada uruchamiania sie dawki rozruchowej , ( przy ciepłym silniku nie ma problemu ) czy naprawa...
EDC Eletronic Diesel Conttrol Elektroniczna regulacja silników ZS Ogólna nazwa elektronicznych systemów sterujących stosowanych w silnikach wysokoprężnych. W systemach tych regulowane są za pośrednictwem siłowników i zaworów elektromagnetycznych następujące parametry: początek tłoczenia paliwa, wielkość dawki paliwa czas trwania wtrysku, ciśnienie wtrysku....
witam ...zmienić mulitiaplikator rozruchu, standard wynosi 1.000 zmień na 2.500 pomoże na pewno , ale na jak długo? Jak po uruchomieniu na plaka nie łapie obrotów i gaśnie, to zmiana dawki startowej już w niczym nie pomoże. SD - komputer serwisowy. Bez tego chyba sobie nie poradzisz, bo wyciąganie pomp, sterownika, czujników na chybił trafił, doprowadzi...
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
Jak zgasić silnik Mercedes OM 605 z pompą mechaniczną odpalony na stole? A jak to było zrobione w samochodzie? Pompy mechaniczne w zasadzie miały następujące systemy gaszenia: - dźwignia gazu przez ustawienie dawki paliwa na 0 - tak miał kiedyś np URSUS C330 - miał tak zwany "ręczny gaz" i trzeba było dźwignię ustawić na minimalne obroty aby silnik...
System elektroniczny zapobiegający poślizgowi kół napędowych podczas ruszania, przyspieszania, a także przy jeździe na zakrętach oraz po niejednorodnych nawierzchniach. W sytuacji, gdy następuje poślizg któregokolwiek z kół, zostaje uruchomiony system, który może go indywidualnie przyhamować. Możliwe jest zmniejszenie momentu obrotowego silnika (odcięcie...
Witam mój Mietek od jakiego czasu po odpaleniu zaraz gaśnie,gdy od razu przytrzymam mu wysokie obroty przez 5sek nie z gasnie. Podczas jazdy np. Od świateł jeśli ruszę i wł 2 bieg zaczyna go szarpać jak by nie dostawał wystarczającej dawki paliwa ... ktoś coś pomoże . Dodam że kiedyś brakło mi paliwa i musiałem go od powietrzyc. Wymieniłem filtr paliwa...
Witam. Mam nowy problem z "niezniszczalnym" G 2,7 cdi. od pewnego czasu na wyższych biegach po zmniejszeniu gazu i obrotów 1000-2000r/min faluje silnik (jeszcze nie szarpie ale sam podnosi i obniża wyczuwalnie obroty) na komputerze (w kilku miejscach) wszystko ok dawki paliwa ciśnienia no wszystko. Jednak problem narasta kiedyś mało wyczuwalny teraz...
Odczytaj parametry w czasie rzeczywistym, nikt nigdy rzetelnie nie podpowie na takie zapytania bez podania podstawowych pomiarów motoru. Odczytaj dawki paliwa, masy powietrza zimnego na jałowym i przy przyspieszaniu jak i na zimnym motorze tak i na rozgrzanym, jakaś historia autka też by pomogła, wtedy pomożemy 😉
p1223 Distribution shaft position sensor or Fuel Rack Position Sensor. Na 99% masz przytarty zaworek regulujący dawkę paliwa na pompie.
Regulacja dawki w pompie . Z powodu kiepskiego paliwa pompa wtryskowa w środku koroduje no i masz efekt typowy dla EDC LUCAS 220D.Zobacz ewentualnie czy w filtrze paliwa nie zbiera się bąbel powietrza i przy starcie nie zostaje zassany do pompy dając bardzo podobny efekt.
TZN jak włącza sie ASR to nie powinien całkiem zamykać dawki paliwa ale ograniczać ja tak aby nie powodować zgaśniecia silnika.coś dziwnego dzieje sie z tym samochodem. chyba będe musiał przejrzeć instalację czy gdzieś nie utelnił się jakiś przewód ewentualnie może któryś z przekaźników od ASR nie ma przejścia. Jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły...
Bo ECU wpada w tryb awaryjny i sobie uśrednia dawki , nie reaguje dynamicznie na zmiany , przez to będzie dużo palił bo jest zwiększona dawka paliwa , coś koło tego , mi się wydaje że tak na pałę szkoda wydawać kasę na części, bo pierwsze trzeba sprawdzić jakie parametry ECU widzi, pierwsze myślałem że ktoś z mapy powyrzucał błędy żeby nie świeciły...
Proszę przyjrzeć się przewodowi łączącemu filtr paliwa z pompą wstępną,zazwyczaj na wolnych obrotach w a 170 jest to niewidzialne dostają się odrobiny powietrza. Zauważalne jest przy wyższych obrotach pęcherzyki powietrza,auto nawet nie zapowietrza się,ale jest brak paliwa w układzie.Wówczas sonda dokłada dawki paliwa na wtryskiwacze,nie zdążając ją...
Moje wtryski są wporządku bo na diagnostyce korekcja dawki paliwa wykazuje 0mm3 na suw na każdym wtrysku Dodano po 49 W dodatku samochód ani trochę nie przykapca Dodano po 56 Oleju pobiera bardzo mało, mniej jak 100 ml na 1000 km
Znaczny moment obrotowy tego diessla sugeruje możliwość użycia prądnicy 30 - 35 KW Bzdury, przy 1500rpm z tego silnika na wale jest do dyspozycji 50kW. I przy takich obrotach ten silnik powinien pracować jeżeli to ma być ekonomiczne w użytkowaniu. Ale i tak lepszy był by silnik z bezpośrednim wtryskiem. Po za tym trzeba wykonać regulator prędkości...
........diagnoza wszystkich pompa do wymiany - ja juz mam doktorat z tej pompy :) usterka naprawiona - koszt robocizny 0, koszt części 0 , koszt wiedzy 500zł. czas naprawy jak się wie co - 5 minut podpowiem - ze to fakycznie usterka pompy - ale zeby ją "zlikwidowac" - pompy mozna nie dotykać :) a i kazdy pompiarz bedzie wymieniał pompe - i fakt to...
Witam Winowajcą falujących obrotów był termostat Termostat do końca się nie domykał i temperatura skała Jak się jechało to temperatura nigdy nie przekraczała 80 stopni a na biegu jałowym spadała do 60 paru stopni I wtedy komputer wariował i nie podawał odpowiedniej dawki paliwa A teraz temperatura jest stała i trzyma 90 stopni i silnik jest dogrzany...
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
Za duża dawka paliwa trzeba zmniejszyć. Jak? to już inny temat ;)
Mam podobny problem z odpalaniem na zimnym gdy temp.spada nizej niż 4st.C (na+).Wtryski są nowe.Po uruchomieniu silnik przez kilka sekund nie moze wejść na obroty - brakuje mu paliwa. Ręcznie pompką paliwową (tez nowa) nie mozna odpowietrzyć pompy oraz w zwiazku z tym usłyszeć zaworu pompy wtryskowej.W układzie jest powietrze.Wymieniłem przewody , uszczelki...
Jak masz komputer diagnostyczny to jesteś w stanie stwierdzić czy jest ograniczenie dawki. Robiłem auta w których były takie bicia kół biegunowych, że EBS wchodził w tryb pracy awaryjnej a regulacji ze strony ASR nie było. Żeby sterownik dawał pełną dawkę to muszą być sprawne wszystkie elementy układanki a nie tylko jeden. Jak to jest auto z dużym przebiegiem...
mapa Duration jest tylko wyznacznikiem bezpiecznej wartości dawki paliwa dla danego systemu , tak jak dla turbo svbl wszystkie zmiany ponad te wartości nadwyrężają osprzęt i nie ma mowy już o bezpiecznym modzie na seryjnych podzespołach .... Dokładnie , aby przyrost był na przyzwoitym poziomie wcale nie trzeba sypać w mapie czasu wtrysków jak i ciśnienia...
No właśnie chyba wymienię na nowy, bo nawet nie wiem jak go rozebrać, wygląda na taki nierozbieralny raczej. Oglądałem ze wszystkich stron, próbowałem delikatnie rozkręcić, ale nic się nie działo... Dzwoniłem do Intercarsu i tam nie mają w ofercie, za to po numerze seryjnym znalazłem na Allegro i z kurierem wychodzi równa 100 zł, przy czym wymiana to...
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
Witam.mam też kłopot z przepływomierzem.Gdy jest podłączony skaczą mi obroty góra duł,góra duł.Odłączyłem go całkiem i obroty chodzą normalnie,nic się nie dzieje z silnikiem.Przepływomierz służy do podawania odpowiedniej dawki paliwa i powietrza.Mój pali tyle samo po odłączeniu.Więc nie wymieniam go i tak sobie jeżdżę już czwarty miesiąc.
Kolego manta , autor tematu zamontował wtryski od zupełnie innego silnika , a Ty jesteś zdziwiony że to wytknąłem? Od np. BMW do Mercedesa też będą pasowały jeżeli przełożysz razem z pompą?
Są pompy smarowane paliwem są zalewane osobno olejem silnikowym (np c360 ). Ale to jest smarowanie wałka, krzywek, rolek jadących po krzywkach a sam tłoczek jest zawsze smarowany paliwem. Smarowanie olejem nie zanika przy zerowej dawce ale także smarowanie tłoczka paliwem nie zanika - tłoczek zawsze zaciąga pełna dawkę paliwa a dawka zależy od tego...
Trudno się kolego powstrzymać od uszczypliwości jeżeli na forum specjalistycznym widzi się diagnozę "walnięty przekaźnik na komputer" lub radę "spróbuj na fleka". Tak w ogóle to widzę, że poziom merytoryczny tej dyskusji szybko zaczyna zmierzać w dół - począwszy już od pytania z którego trudno się początkowo zorientować czy chodzi o diesla czy benzynę....
Witam , Mam mercedesa 3.0 tdi , spalanie w cyklu mieszanym to ok. 15L - 100km. czy jest to normalne czy moze na pompie ( jesli wogole sie tak da) jest ustawiona duza dawka paliwa ? Czy mozna jakos zmniejszyc jego spalanie ?
Witam. Mam problem z moją kaczką musze cały czas jej cisnąć i przeciągać na biegach żeby jechać chociaż 80km/h. Silnik po remoncie, zapłon ustawiony, nowe końcówki wtryskiwaczy, dymku nie puści nigdy więc pozostaje tylko zwiększyć dawke paliwa. Czy ktoś może juz to przerabiał i podzieli sie wiedzą. Z tego co znalazłem to z tyłu pompy pod deklem są 3...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
No tak. Sprzężenie zwrotne jest potrzebne. Nawet to wzrokowo mózgowo nożne. Fajne stwierdzenie. Znacznie gorzej Gdy cały czas wychodzi z tłumika czarna kita dymu. Ale wracając do tematu. To męmbrana w pąpie wtryskowej. Może slużyć do regulacji maksymalnej dawki paliwa. Ale były też pąpy wtryskowe z pneumatycznym regulatorem wolnych obrotów.np; stare...
POMPA NIE ZACIĄGa PALIWA.: Pompa już kiedyś była zmieniana u poprzedniego właściciela i jest suchutka-powiedzieć wygląda jak nowa. Na krótkim Kablu. Autko jest 97rok z automatem 5d. Co to może być: Zdarzyło się parę razy w Mietku ze jak wcisnęło się gaz na maksa to wtedy zareagował EPC Zaczął chodzić nierówno na "3 cylindry" i dymił. Wystarczyło go...
Jeśli wtryskiwacz przelewa dawkę na sów pracy to dzieje się tak za każdym razem, sterownik nie jest w stanie sprawdzić jak się zachowuje wtryskiwacz i na pewno z tego powodu nie wyświetli się żaden błąd(błąd pojawia się jeśli sterownik wykryje uszkodzenie cewki co uniemożliwia mu podanie paliwa do cylindra. Może jedynie przeliczyć dawkę i odpowiednio...
Szukam jakichś rysunków przekrojów itp pompy wtryskowej do w.w. Meśka rocznik 1995, 2,2L diesel, pompa i elektronika sterująca Lucas. Zezarło połączenie nastawnika dawki paliwa przerwa między kabelkiem +czerwony 4 pin na wtyczce a niebieskim 13 pin na wtyczce, jak dobrze podociskam pojawia sie styk i wtedy auto zapala, ogólnie spękana izolacja na poszczególnych...
dzieki gerii za wyczerpujaca wypowiedz. teraz moge diabla za rogi chwycic :D to jest akurat 132 KM wiec KAT Dodano po 6 czy przy zdjetej wtyczce regulsator ustawiony jest na duzą dawkę czy malą? przy zdjetej wtyczce nadal leje paliwo.
Dzięki za zainteresowanie. wygląda jakby próbował regenerować. co pokazuje DAS w parametrach DPF ? jaka dawka wtedy kiedy tak dymi ? jaka historia choroby (czy było ok, czy auto kupione z usterką) ? DPF po wymuszonym czyszczeniu i z tego co mi wiadomo nie załącza trybu. Historia? No cóż, jak zwykle nie znana, nowy nabytek, auto przejechało na kołach...
nie no bez przesady, zdaję sobie sprawę, że tak się nie robi z wtryskami, ale czy to faktycznie ma bezpośredni wpływ na takie objawy??? W dodatku on jest na 4 cylindrze a komp wskazuje na 3 cylinder. Wcześniej na lejących wtryskach podobnie chodził podobny obłoczek puszczał (ale 4szt. o jednakowym numerze)Dół silnika jest po remoncie, i sprężanie ma...
Zobacz czy na pompie nie masz takiego małego amortyzatorka ,na dźwigni gazu miedzy pompą a głowicą . On jest odpowiedzialny za liniowe przesuwanie tej dźwigni.Jeśli jest pusty to dźwignia przesuwa się tak jak pedał gazu =za szybko =za duża dawka paliwa = kangury przy ruszaniu . Mala rzecz a cieszy ... Pozdro
witam mercedes s W220 3.2 CDI 2001r auto wisi na jednym biegu, prawdopodobnie na pierwszym i nie chce przelaczyc na wyzsze obroty kreca sie do ok 3tys i dalej nie chca auto nie reaguje na wciskaniu S/W przy lewarku biegow tak samo jak nie reaguje na ruch galka lewo prawo, caly czas pokazuje D bieg wsteczny dziala silnik dziwnie drga przy okolo 1500obr...
Witam serdecznie Jeśli ma ktoś jakieś informacje bardzo proszę o pomoc. Mam Mercedesa VIto w639 2009 r. Wymieniłem wtryskiwacze po regeneracji i silnik bardzo nierówno pracuje tak jakby któryś cylinder dostawał spóżnioną dawkę paliwa. Obroty w trakcie jazdy nie mogą wzrosnąć powyżej 3200 obr/min przy tym jeszcze bardzo kopci na czarno. Pozdrawiam
Następnym razem dostaniesz blokadę pisania na tydzień za takie info :D W tym układzie kłania się szczelność i jeszcze raz szczelność, łącznie z uszczelnieniami silnika. Sprawdź czy klapa spiętrzająca nie zacina się, szczelność kalosza, działanie zaworu termicznego. Masz dwie pompy paliwa? Pompa paliwa jest jedna, jest sonda lambda. Po uruchomieniu...
Problem rozwiązany, winne były wtryski, które "lały" i generowały mi błąd. Szybki test i wymiana pomogły :) Dodam jeszcze, że mieliśmy Actrosa, który nie miał żadnych błędów w systemie, ale ne miał też kompletnie mocy. W tym przypadku problemem była zbyt mała dawka maksymalna wtryskiwanego paliwa. Tutaj również wymiana wtrysków pomogła. Temat zamykam,...
W tej pompie nie ma żadnego czujnika położenia wałka. od poprzedników, czyli czysto mechanicznych pomp różni ja jedynie elektryczne sterowanie dawką paliwa i zawór stop z czujnikiem temperatury. Rozszczelniłeś cos pewnie. Jak nie podcisnienia to może węże paliwowe.
Iluż to ja znam "mehanikuf"którzy twierdzą że w dieslu jest przepustnica, nie mylić z klapą gaszącą. w starych mercedesach była przepustnica wykorzystywana do zmian podciśnienia, które poruszało membraną w pompie wtryskowej, do której była zamocowana listwa regulująca dawkę paliwa.
Problem jest z dawką paliwa i pewnie z kątem zapłonu, podłączyć pod kompa jak się da i sprawdzić ile dostaje paliwa. Prawdopodobnie rozbiegały mu się adaptacje.
Twoje vito ma zwykłą mechaniczną pompę wtryskową bez żadnego kompa ! Każdy doświadczony mechanik od diesli podniesie Ci moc regulując dawkę paliw - sam tak kiedyś zrobiłem w swoim vitku i (subiektywnie) zyskał 10-20% mocy i lepiej się "zbierał" już od niskich obrotów .
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
obroty reguluje się także śrubą z tyłu pompy. Nie obroty lecz dawkę, przy czym zmieniają się obroty 3 pin to jest czujnik temperatury Immo jeżeli jest to jest przykręcone do pompy na zasilaniu paliwa.
To ja się przyłącze do dyskusji. Posiadam mercedesa w124 z silnikiem 2,6 benzyna, 6-tka rzędowa (czyli duże opory toczenia) na wtrysku KE-Jetronik. Z książki na temat ww samochodu wyczytałem, że sam układ wtryskowy jest tak skonstruowany, aby po całkowitym "puszczeniu" pedału gazu odcinać dopływ paliwa. Postanowiłem to sprawdzić w ten sposób: jadę ok...
Ja mam sam problem innego typu ale u mnie w firmie w starym poldku zamontowano kable i rurki tak chusteczkowo że że skręt koła (końcowki drążków kierownicz. czy coś w tym stylu)dociskały któryś z przewodów. Ale to tylko sugestia aby podnieść maskę i sprawdzić wszystkie przewody gumowe prowadzące do parownika i elektryczne. Dodano po 6 A druga odpowiedź...
Ten "rechot" to nieprawidłowo rozpylona dawka paliwa z wtryskiwacza (zbyt wąska struga). kto pamięta golfa jedynkę i implementowane z niego końcówki wtrysku do mercedesów W115/W123 ten rozpoznaje. Powodowało to zbyt gwałtowne spalanie i w konsekwencji szybkie zużycie panewek korbowych i w następstwie obrócenie jednej z połówek panewki co powodowało...
Znalazłem nieszczelność w zaworach sterujących EGR. Oprócz tego ustawiłem wolne obroty i linkę do skrzyni ustawiłem z lekkim luzem. Ustawiłem też jakieś ciśnienie oleju w skrzyni biegów na 2,9 bara, zgodnie z manualem. Pominąłem też uszkodzony zawór, przez który ciśnienie z kolektora dolotowego idzie na ALDA. Ciśnienie doładowania wynosiło 10 psi. Efekt...
Zastanowiłem sie dla Ciebie a teraz Ty mi powiedz co w tym widzisz nie sensownego? Nie zastanowiłeś się, brniesz dalej w bzdurę. Kiepski akumulator bez problemu zapali zimnego diesla, a z ciepłym będzie miał problemy? Przecież na odwrót powinno być. Ciepły diesel lżej pali. Problem zaczynają się wtedy, kiedy sterownik zmniejsza dawkę rozruchową, widząc...
Witam Mam problem z Mercedesem W124 2,6 benzyna, 6 cylindrów + gaz. Rocznik 1989. Otóż silnik nie ma pełnej mocy (ok. 50%), nie wkręca się powyżej 4500 obrotów, wyraźnie słychać, że komputer odcina większą dawkę. Wygląda to tak, jakby chodził w trybie awaryjnym. Zostało wymieniowe: świece, olej, rozdzielacz paliwa, komputer i problem dalej występuje....
Cześć :) Jestem w trakcie swapu silnika M104 3.2L z mercedesa W210 do mercedesa W126 w miejsce M103. Silnik po wyciągnięciu z okulara miał na początku problem z odpaleniem, ale wyczyszczenie wtyczek wtrysków pomogło (nie odpalał wcale) , silnik jedynie nie miał jałowych [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Silnik przed włożeniem...
dawki paliwa ustawienie dawki paliwa czujnik dawki paliwa
tłumik częstotliwości iskrownik kuchenka działać technik elektryk
zatrzymanie wodomierza szukam schematu subwoofera
Wpływ niskiego poziomu wody w karterze 1HC 102 na zatrzymanie silnika Uruchomienie Forda Focusa MK3 po rozładowaniu akumulatora