Czy jest gdzieś dostępna pokrywa silnika kosiarki elektrycznej NAC ( niestety tabliczka z nazwą odkleiła się) od strony przekładni. Padło łożysko wirnika i wytropiło gniazdo łożyska. Na elemencie widnieje numer 287-7A10301 PA6+30GF< 2 Szukając na szybko pokazuje się sama obudowa przekładni, czy chyba identyczny cały silnik, wirnik. Wygląda jakby...
Zdejmujesz dekiel silnika, najlepiej ściągaczem. a wiatrak sam spadnie.
A są gdzieś szczotki? Zdejmij dekiel.
Kolego trochę mało danych podałeś o skuterze tj. czy jest to 2T czy 4T. Jeśli silnik wchodzi na obroty i nie "ciągnie", to może uszkodzony jest wariator, pasek napędowy lub sprzęgło. Możesz sprawdzić poprawność działania tej przekładni demontując lewy dekiel silnika. Po uruchomieniu silnika i zmianie obrotów z niskich na wysokie (i odwrotnie) pasek...
Witam czy w tym radiu mozna regulowac obroty silnika jakims perkiem ?? Jesli tak to gdzie on jest?? Potencjometr znajduje się w puszce silnika, obroty wyregulujesz wkrętakiem włożonym w dekiel obudowy silnika.
Nie wiem, czy ta pęknięta osłona silnika ma wpływ na pracę, bo nie wiem, czy to jest dekiel silnika, w którym są obsadzone łożyska silnika, czy też inna dodatkowa osłona.
Jest to możliwe. Będzie potrzebna jedna duża bateria. Dwa sterowniki silnika z tym samym firmware odpowiednio podłączone. Elektryka to pikuś. Z mechaniki to trzeba dostosować oś silnika do mocowania w miejscu tylnego koła. Trzeba zakupić dekiel do silnika z miejscem na tarczę hamulcową. W jakim celu chcesz to zrobić? Lepiej nie używać dwóch baterii....
Te otwory, to raczej miejsca końca śrub mocujących przedni dekiel silnika.
Tylko jaki słupek kupić, w podobnym stanie? U mnie wał też był wytarty i zamontowałem inny plus inny dekiel wałków i silnik działa z ciśnieniem 2 bar na wolnych ale nie wiem jak długo tak będzie.
Nie! Najpierw pokażesz te gołe druty wychodzące z silnika, po odchyleniu przewodów białego i niebieskiego, bo jestem pewny, że te druty kończą się tam z tyłu opadnięte na dekiel silnika..A podłączenie napięcia 230V na takie uszkodzenie grozi w najlepszym przypadku wyłączeniem ( zadziałaniem) bezpiecznika, a w skrajnie niebezpiecznym - porażeniem użytkownika,...
Silnik jest jednofazowy i nie da się go podłączyć pod 3 fazy. Dekiel jest uniwersalny do obu typów silników.
Witam. Tak to prawda nie wszystkie silniki miały kondensator rozruchowy. W starszych silnikach były stosowane pierścienie rozruchowe (odśrodkowe), które rozłączały uzwojenie rozruchowe po nabraniu odpowiednich obrotów przez silnik. Aby sprawdzić czy takowy pierścień istnieje wystarczy zdjąć przedni dekiel silnika.
Kondensatora nie widać to musi być wyłącznik odśrodkowy z cewka rozruchowa, zdjąć tylny dekiel tam jest wyłącznik.
Tam PSA siedzi więc może się udać bez wymiany silnika. Trzeba zdjąć dekiel i zobaczyć coś się uszkodziło, jak nic nie będzie widać to demontaż głowicy.
problem był w rozruszniku , rozwiązany problem, teraz jak jak chwile pochodzi to gasnie , zbiornik oleju jest bardzo ciepły i dekiel silnika też , chłodnica nie chłodzi oleju? i sie wyłącza żeby nie przegrzać maszyny?
Ja mam zrobione tak ze z tej strony co wypływa olej zrobiłem dekiel, silnik połączyłem bezpośrednio to znaczy przy silniku mam kolo pasowe które napędza pompę wspomagania a do tego kola przykręciłem kawałek gumy o gr.ok 2 cm, tak samo jest przy sprężarce, obie gumy są połączone śrubami, na razie tylko dwiema, guma sprawdza się dobrze. A silnik to przynajmniej...
Z tego co rozumiem sterownik nie jest oryginalny od tego silnika? Ten układ pinów i wyjście sygnałów był typowy patrz zdjęcie poniżej. Ja na twoim miejscu odkręcił bym dekiel silnika i dla pewności sprawdził.
Ściąg dekiel i zakręc silnikiem czy wałek się kręci oraz ponownie sprawdź rozrząd . Olej praktycznie nie będzie tryskal. Ewentualnie zaciol się zawór w pomie olejowej i otwarlo popycze ale piszesz ze sprawdzone.
Zmierzyłeś te napięcia na kostce od stabilizatora!? Jeżeli tam nie masz nigdzie napięcia to zdejmij boczny dekiel od silnika od strony iskrownika! Poleciały ci cewki. A to napięcie 0.3V to napięcie z impulsatora i ono chyba nie skoczy powyżej 3V. Zdejmij dekiel i impulsator będziesz miał przykręcony do silnika gdzieś przy kole zamachowym i będziesz...
Wiązka od cewek zapłonowych ociera o dekiel zaworowy pod plastikową osłoną silnika.
Ze względu na bardzo cienkie odlewy tych dekli.
Weź gumowy młotek albo zwykłym przez jakieś drewno pouderzaj w dekle dookoła wału silnika. Fachowo to się nazywa odpuszczanie naprężeń łożysk. Jeśli dekiel ma ciasne gniazdo łożyska a tylko przykręcałeś go do stojana, to pewnie dlatego ciężko kręci.
Kondensator dobieramy CB = 70 * P https://obrazki.elektroda.pl/6114023000_...
C) tłumacząc z "chińskiego google " na techniczny - jest to liczba magnesów stałych w kole. Jesli bardzo chcesz to wiedzieć, zdejmujesz dekiel silnika i liczysz. Zwykle jest ich 32, rzadziej 16. Ustawienie tej wartości wplywa wyłącznie na prawidłowe pokazywanie prędkości na wyświetlaczu.
Mam inny pomysł posiadam rower i przebiję te same nr z mojego roweru i założę na dekiel głowicy silnika gdzie będzie pisało 49 cm i jak coś to powiem że kupiłem w USA a na rower z silnikiem wspomagającym 49 cm nie trzeba rejestrować . I tak zrobię bo nie mam innego wyjścia
W serwisie nabędziesz cały tylny dekiel silnika, razem ze szczotkami i czujnikiem.
Zamontuj dekiel silnika, wirnik powinien się lekko kręcić. Te przewody, które mają zwarcie tj. -0 ohm są początkami cewek, 1- do kondensatora, 2-to uzwojenie robocze 1 przewód i na włącznik. Drugi przewód z największym oporem w Twoim przypadku 4,1 ohma podłącz na brakujący do kondensatora. Ostatni przewód powinien stworzyć parę z uzwojeniem roboczym...
Wcale nie jest dobry To trzeba by zdjąć przedni dekiel silnika i sprawdzić czy jest pierścień rozruchowy, albo przynajmniej ślady po nim. Ale na pewno polecany schemat z postu #25 ma nadmiarową kropkę...
Dekiel zdjęty, silnik wyczyszczony, złożony, odkurzacz działa jak nowy. Dziękuję za porady.
Zdemontuj lewy dekiel silnika, to ujrzysz elementy mechanizmu "nożnego startera" i ewentualnie uszkodzoną część, którą można dokupić.
podłóż deskę i uderzaj ośką po przeciwnej stronie dekla o deskę drewnianą powinno sie ładnie rozdzielić dekiel od korpusu
Ta kostka 4 pinowa jest do podłączenia panelu sterowania z wyświetlaczem. są tam 4 kabelki czy 5? Ja na twoim miejscu starałbym się wymienić łożyska i naprawił dekiel. Jeżeli chcesz zmienić silnik już to kup z kołem używany, ale wtedy bym też zmienił kontroler Na KT36V z panelem wyświetlacza, ale czy to warto? Myślę że nie masz ograniczenia prędkości,...
Za zakłócenia obrazu wizyjnego odpowiada (m.in.) prowadzenie taśmy (lewy holder za górę) i ustawienie przełącznika głowic (czujnik magnetyczny w silniku).Mogłeś przesunąć (obrócić) dolną pokrywę silnika(metalowy "dekiel) względem głowicy wizyjnej.Trzeba skorygować mechanicznie,lub ustawić punkt przełączania głowic.
Witam, sprawdź mikrowyłącznik na pompie (czarny kapturek do którego wchodzi przewód) następnie kondensator (w obudowie wyłącznika i wyłącznik ) a na końcu zdejmij wentylator i zobacz na dekiel silnika( lubi pęknąć lub popuszczają się śruby mocujące). Urządzenie posiada znacznej mocy silnik, sprawdź gniazdo zasilające, jeżeli używasz przedłużacz to min...
Tam są 2 łańcuchy rozrządu i zabawy co niemiara. Musisz zdjąć miskę olejową, przedni dekiel silnika, pokrywę zaworów i metalowy dekiel z przodu głowicy. Znaki są na kołach i ogniwach łańcuchów
A jakby to zeszlifiwac to zmieni się oporność całej ścieżki? Nie wiem czy da się kupić taki dekiel, silnik to 2,3 v5 170KM
a w mz był obrotomierz mechaniczny to sie jednak za bardzo nie opłaca bo musisz wymienic lewy dekiel silnika ponieważ tak jest napęd do tego obrotka... a jak masz juz dekiel z tym ślimakiem (napędem) to nie ma większego problemu...
Kiedyś używałem Loctite do uszczelniania dwuskładnikowy, mieszasz, nakładasz, przykręcasz i po godzinie (minimum) masz idealną uszczelkę do 150C (wypełnia wszystkie dziury) - sprawdzone w maluchu, pralce - teraz są już pewnie lepsze.
Czy sprawdziłeś jakie ewentualne szkody wyrządził zerwany pasek, może wariator bądź sprzęgło ma tzw. "boczne bicie". Zdemontuj boczny dekiel silnika, uruchom go oraz zaobserwuj jak zachowuje się pasek napędowy i czy wariator jak kosz sprzęgłowy nie kołyszą się na boki. Jeśli takie zjawisko będzie występować, to musisz sprawdzić, czy obracające się elementy...
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Jak w temacie kupię lewą kapę silnika mz etz 150 od strony sprzęgła najlepiej czarną, ale może też być w innym kolorze, prostą bez pęknięć. Proszę o kontakt via gg 1079169
Jak w teamacie brak błedów, rok 1996. Kręci podaje paliwo a nie pali. Zdjąłem górny dekiel silnika i brak wysterowania wtrysków. Czujka na kole zamachowym sprawna.
Żeby nie było problemów hermetykiem można było posmarować uszczelkę papierową z jednej strony. Wtedy było łatwiej demontować np dekiel boczny w silniku motocyklowym od strony sprzęgła.
Zrzucaj dekiel i sprawdź luz zaworowy, EGR tam nie ma
Po tych wymiarach silnik nie będzie miał więcej niż 1kW. Stare silniki były nawijane 220/380 więc łącz w gwiazdę.Jeżeli chodzi o obroty to silnik o tych samych wymiarach może mieć różne obroty i różną moc. Dodano po 2 Obroty można określić rozkręcając silnik (dekiel silnika) i oglądając sposób nawinięcia ( licząc ilość biegunów)
W sklepie modelarskim silniczek typu 360, 6-12V, oś 13mm 2,3mm - do projektów DIY po 6,90- Ale rozebrałem, wentylator dwoma płaskimi podważałem obracając śrubokręty jednocześnie. Te wąsy blokujące dekiel w silniku odgiąłem po promieniu z obudową, gdy dekiel ze szczotkami był wyjęty to podprostowałem wąsy szczypcami. Problem był na komutatorze, szczeliny...
Kolego jeśli poprawnie zmontowałeś podzespoły, to nie powinno zgrzytać i kopnik winien wracać w wyznaczone miejsce. Zwróć uwagę na zakupione detale, czy są podobne do zużytych (wiadoma produkcja) i czy dekiel silnika nie jest wgnieciony np. po kraksie, bo wówczas takie efekty mogłyby występować. Kolega w podobnym przypadku zastosował podkładki pod wszystkie...
Witam. Mam problem z odkurzaczem Miele S5 EcoLine. W moim odkurzaczu wysąpił błąd z przegrzewającym się silnikiem (czerwona kontrolka). Wadliwy okazał się lut na triaku wewnątrz silnika (zimny lut). Musiałem rozebrać nierozbieralny silnik (klejone łożyska) i tym sposobem uszkodziłem dekiel silnika od strony turbiny - ten plastik gdzie przychodzi łożysko....
Z tego co opisujesz do wymiany zawory, prowadnice, frezowanie gniazd, możliwe szlifowanie głowicy, dźwigienki, panewki wałka rozrządu. Jakie panewki, panwki to głowica i dekiel wałków Zrobiłem sporo tych silników i w żadnym nie widziałem tak sponiewieranych wałków, rozrząd jest tak delikatny, ze zawsze ocalały prowadnice ale jak robić głowicę to prowadnice...
W załączniku jest to co potrzeba do tego wklejonego schematu powyżej. Płytka jest zwymiarowana pod obudowę km-2a firmy maszczyk - a więc bardzo malutką i gdyby wyciągnąć rs na kablu to całość można wrzucić pod dekiel silnika. Programu przerobionego pod to nie ma jeszcze ale jak widać to nie różni się on mocno, a poza tym na stronie sa źródła wiec można...
Wyjąłem rozrusznik, wyczyściłem, przesmarowałem. Bendiks wyglądał bardzo ładnie dlatego nie chciałem do końca uwierzyć że on jest winowajcą. Zrobiłem test na wyjętym rozruszniku ,kabli nie odłączałem tylko zmasowałem go o dekiel silnika i wszystko działało elegancko bez zająknięcia. Więc na próbę generalną wrzuciłem rozrusznik z powrotem na swoje prawidłowe...
Witam. Podpowiem, gdyż kilka tygodni temu naprawiłem swoja wycieraczkę w Megane 1,4 2000r. Przyczyną jest zużycie szczotek komutatora silnika wycieraczki, zawieszają się. Rozbierz plastikowy dekiel silnika, wymień szczotki, wyczyść stojan i kanały ślizgowe szczotek, przy okazji nasmaruj sworzeń wycieraczki w tulejce np. olejem silnikowym. Będzie działać.:D
Witam Chciałbym się podzielić sposobem naprawy hulajnogi. Po włączeniu hulajnogi brak błędu dopiero po ruszeniu koła silnika wyświetla się błąd E3. Przyczyną usterki jest uszkodzony enkoder wewnątrz silnika. Poniżej pokazuje jak naprawić uszkodzony silnik i przywrócić hulajnogę do sprawności. https://obrazki.elektroda.pl/2483346300_...
I jeszcze jedno, czy to normalne, ze wirnik ociera dookoła o stojan? Nie. Jeśli łożyska nie mają luzów w żadnym kierunku to może świadczyć o luzie w gniazdach łożysk lub przekoszeniu przy przykręcaniu dekli.
Dekiel zaworow. Tam zawsze cieknie. Moze sie podwinela uszczelka podczas montazu.
a ja właśnie mam do polerowania dekiel od silnika rometowskiego więc jaki około prąd powinien być?
Witam Czy ktoś wie co to za element, jest to prawdopodobnie czujnik temperatury lub jakiś zadajnik prędkości od temperatury. Zwykle tej firmy czyli CONTROL HTP można spotkać bezpieczniki termiczne 10A 250V w lodówkach. Ale to nie jest bezpiecznik tylko jakiś czujnik trzy pinowy Niebieski - COM Czerwony - DC10V Biały - FG (chyba linia komunikacji) Czujnik...
Kompresor tłokowy? Zawsze w momencie sprężania jest opór. Sprawdź czy jak kręcisz ręcznie wałem kompresora to rośnie ciśnienie na manometrze. Silnik jednofazowy, sprawdź miernikiem czy uzwojenia nie są uszkodzone (sa 2 uzwojenia) i czy są prawidłowo podłączone. kondensator musi być orginalny, tzn. o odpowiedniej pojemności. Zrób zdjęcie tabliczki. zgadza...
Odkręć dekiel tabliczki zaciskowej silnika. Być może na nim jest schemat w jaki sposób zmienić kierunek obrotów. A jak nie ma, to wstaw zdjęcia tabliczki zaciskowej silnika. Takie aby było widać dokładnie wszystkie połączenia.
Silnik na podnośnik, dekiel i zawias silnika odkręcamy, wkładamy blokady, rozkręcamy rozrząd i z powrotem w odwrotnej kolejności.
Moim zdaniem trzeba zdejmować ten mosiężny dekiel, po wcześniejszym odkręceniu szpilek, ale ponieważ wyjście przewodu z silnika jest zatopione gumą, wiec jest możliwe, że ściągając dekiel wyrwie się kabel. To jest taka "jednorazówka", raz złożone i z założenia nie naprawia się tego.
Jak się zdejmuje górne sprzęgło Pod sokowirówką masz dostęp do wałka silnika poprzez okrągły otwór w plastikowej obudowie sokowirówki (lub szczotkotrzymacza, jeśli obudowę już zdjąłeś). Na wałku jest nacięcie. I tak: 1) w nacięcie wkładasz śrubokręt i w ten sposób masz możliwość zablokowania obracania się wałka (na czas odkręcania sprzęgła), 2) przy...
Pewnie, że ma. Tak samo, jak ten plastikowy dekiel na silniku (o ile jest cały i nie lata)
Nie pytam czy ty tylko czy są ślady ruszania pompek. Zdarta farba na śrubach. Listwę można próbować naprostować bez demontażu. Jak jest wygięta. Może się któraś pompka ciąć. Lub po prostu się rozsypała. A demontaż prosty. Wyciągasz silnik, potem pompki, regulator, koło zamachowe, dekiel silnika i odkręcasz jedna śrubkę trzymającą listwę. Następnie ja...
Zanin zaczniesz rozpoławiać silnik, odkręć lewy dekiel silnika(uważaj wyleje się olej z przekładni - możesz wcześniej spuścić olej i ocenić czy nie ma w nim opiłków lub jakichś odłamków) i najlepiej jakbyś podesłał nam zdjęcia jak to tam wygląda, a jak nie to ocen porównując ze zdjęciami z neta.. Odkręć też prawy dekiel to niewiele roboty, ściągnij...
macie rację. trzeba wymontować silnik i przeczyścić ze smaru . ściąga-odkręca się górny metalowy dekiel z silnika i wystarczy prztrzeć ze smaru styki + na silniku zetrzeć smar na metalowym okręgu. Mi do dzisiaj chula bez problemu. pozdrawiam wszystkich.
Niestety nie element przychodzi kompletny gotowy, wyregulowany. Na twoim miejscu ja bym ten element wymienił. Ale jak chcesz się bawić to polecam montaż bez przedniego dekla silnika i regulacje na bieżąco bez demontażu, nie bój się olej nie wychlapie
Wypnij przewody z zacisków 1 i R, ostrożnie zdejmij tylny dekiel od silnika i właśnie do niego masz przykręcony wyłącznik odśrodkowy. Najczęściej wypalają się w nim styki.
W tych silnikach 1.6 montowanych poprzecznie jeden z przewodów zapłonowych "idzie" blisko przy cewce koło blachy podtrzymującej dekiel ozdobny silnika,tam najczęściej przebija zapłon.Lub umiera ci sonda.
Wkręcasz silnik w imadło, odkręcasz ostrożnie osłonę enkodera i zdejmujesz.Ostrożnie bo wchodzi idealnie na styk. Ważne żeby sobie zmierzyć suwmiarką jak mocno nabita jest górna tulejka tarczy enkodera żeby trafić w to samo miejsce przy nabijaniu. Później dwa ostro zakończone mocne śrubokrętasy i ostrożnie podważasz tulejki trzymające tarczkę aż zejdą...
Kondensator. Ile lat ma automat? Konkretnie jaki model? Jakieś zdjęcie by się przydało. Jeśli jest to napęd z serii Robo/Thor to pod górnym deklem silnika na łożysku wirnika jest podkładka kompensacyjna która mogła pęknąć. To też warto zerknąć. Należy pamiętać przy tej operacji ile obrotów wkręcane są śruby tego dekla i wkręcić tyle samo.
Sprawdź czy nie jest czymś zablokowany wirnik pompy. Odkręciłem z przodu pralki ten dekiel - silnik podłączony na "krótko" obracał łopatki wirnika i było tam czysto. Gdy złożyłem wszystko - po podaniu prądu przy "jakimś" ustawieniu parametrów prania - włączyła się pompa wyrzucająca wodę - natychmiast wyłączyłem przyciskami i pokrętłami bo szlauf do...
To jest osłona termiczna kolektora wydechowego. Ściągnij ten plastikowy dekiel z silnika i zobacz czy z pod pokrywy zaworów kapie olej na kolektor
E tam , zdejm dekiel zaworów i zobacz co się dzieje, po drugie znając te silniki nie masz już panewek. Dodano po 32 Ogólnie szukaj silnika.
A dławik na przewodzie przy silniku i dekiel na skrzynce połączeniowej był dobrze przykręcony? Tak pokrywka i dławik były skręcone - co do dławika nie mam zastrzeżeń - ale pokrywka to tylko plastik z rantem bez żadnej uszczelki.
Cie za to wbijanie łożyska młotkiem przez deskę , ale nie raz pisano o tym że jest to jedna z wielu przyczyn nieprawidłowej pracy urządzenia. Jeśli nie dysponuje się prasą, to wbija się łożysko za pomocą np rurki, czy klucza nasadowego, pobijając tyko tą część łożyska która w danej chwili jest montowana. Dokładniej - montując łożysko na osi pobijamy...
Na pewno chodzi ci o wspomaganie układu kierowniczego? Zbiorniczek znajduje się pod kabiną po lewej stronie silnika. Trzeba odkręcić dekiel na zbiorniczku i dolać olej ( ATF) ,przy wlewie jest zamontowany czujnik poziomu .
Ściągasz miskę, rozrząd, przedni dekiel z simeringiem i zakładasz łańcuch
Ostatnio miałem przyjemność naprawiać takie cudo, nazywało się staume to będzie cos podobnego. Aby otworzyć młynek należy odkręcić dekiel ze spodu. Silnik można wyjąć z całym pojemnikiem do mielenia, a nóż odkręcić tylko gdy konieczna będzie naprawa silnika.
W wielu silnikach na oś nałożona była fabrycznie stalowa sprężynka podobna jak od długopisu tylko ściśnięta. Smarowanie - w deklach silnika zaciśnięte były filcowe podkładki nasycone olejem i smarujące panewki. Często po latach oś wirnika pokrywała się skostniałym nalotem co powodowało wieksze opory między osią a panewką. Zdarzało się również że panewki...
Mam mały problem kupiłem quada 110 cm z rozebranym deklem olejowym , po kupieniu uszczelki przykręciłem dekiel, zalałem olej. Po odpaleniu silnika kapie mi olej z takiej śrubki regulacyjnej. Pytanie po co ta śrubka się znajduje i za co ona odpowiada, co się nią reguluje. Za jakiekolwiek informacje z góry dziękuje. Silnik z dolnym rozrusznikiem. Quad...
Tylko głowicy tłoczącej (rozdzielacza ) nie sciągniesz na silniku musisz wyjąć pompe a dekiel możesz zdjąć na silniku ( da sie to wszystko ustawić na silniku)
Obawiam się, że może on być sklejony. Spróbuj ostrym nożem wkładać pomiędzy szczelinę a dekiel może puści klej i się uda rozebrać silnik. Tylko rób to ostrożnie z wyczuciem abyś czegoś nie uszkodził w silniku i abyś rąk nie pokaleczył.
To tak samo jak silnik f9q renault. W lagunie jest tylko mały dekiel zaslaniajacy wtryski, kilka kabli i pokrywę zaworów a w megane jest duża Pokrywa która zasłania cały silnik ale słupki są te same. Różnią się oczywiście osprzętem z racji innej komory silnika i np laguna ma wspomaganie na pompie a megane elektryczne. To samo masz w twoim przypadku....
Do sprawdzenia luz zaworowy. Niby dolnozaworowy ale w takim dziadku zdarza się podparty zawór. A wtedy i gniazdo jak i zawór trzeba lekko poprawić (dłuższa praca powoduje nadpalnie). Jak zerwiesz głowice to po przylgni widać czy jest metaliczniy połysk czy nagar. Można też dobrać się do rewizji popychaczy i tam sprawdzić szczelinomierzem ale to przeważnie...
Podsumowanie: Zaraz po pierwszej naprawie zauważyłem że 'spulen' wciąż mruga, ale tylko gdy pralka wchodzi w ostatnich 2 minutach programu na pełną prędkość i tylko wtedy gdy obroty są ustawione na większe niż 800/min. Pomyślałem sobie że może mó tranzystor kluczujący (zamiennik) działa tylko na mniejszych obrotach. Na niemiekim blogu AGD znalazłem...
Coś się urwało i uderzyło w cewkę np. część z regulator obrotów. Silnik raczej do rozbiórki, a przynajmniej przedni dekiel. Zawory w tym silniku zostają całe. No chyba że jakiś pomysłowy Dobromir dał zwykłe śruby na dzwigienkach zamiast specjalnych. Z tej sprężarki silnik wyciąga się łatwo i prosto.
Po namyśle zdemontowalem stojan silnika. Zleciłem tokarzowi stocznie tylnego dekla. Przełączyłem silnik w trójkąt. Chodzi na jednej fazie z kondensatorem 120mikro. Na wyjściu daje 20bar. Teraz trzeba dotoczyć nowy dekiel i budować resztę.
Simmering da sie wwymienić bez rozpoławiania silnika. Musisz właśnie odkręcić dekiel, odkręcić zdemonować sprzęgło jeżeli jest zamontowane na wale lub koło zębsate z wału, tak aby pozostał sam wal. Potem musisz mieć coś jakby pazur i zaczepić tamten simering od środka i próbować go wyrywać. Możesz go przecież rozerwać. Potem oczyszczasz to miejsce i...
A rzeczywiscie trzeba napinacz poluzowac bo i wtedy trzeba dekiel łańcucha odkręcić i pewno olej z silnika spuścić?
Dokręć dekiel zbiornika i fartuch bo następnym razem nie będzie takie proste.Zaleje jeszcze raz kostkę silnika wtedy popłynie jeszcze większy prąd ścieżka odtworzona wytrzyma większy prąd.
Człowieku, kup nową maszynę i 4litery sobie nie zawracaj. . Tak się zastanawiam czy zdajesz sobie sprawę że nowa to jakieś 200 tyś PLN.......... Czy uchodzi powietrze z kolektora ssącego na stojącej sprężarce- płytki zaworowe, zawór zwrotny. Czy dmucha odpowietrzeniem z skrzyni korbowej jak sprężarka chodzi- zużyte pierścienie. Sam silnik najprościej...
Impulsator był za wysoko. Źle skonstruowany dekiel magneta albo nie do tego silnika, po własnej przeróbce i obniżeniu impulsatora wszystko działa jak trzeba.
Dobrze kombinujesz. Po przełożeniu stojana z silnika WIATKI będzie to chodzić. Kiedyś, dawno temu, sam tak raz zrobiłem (sobota, późno, klientowi bardzo zależało). Odkręcasz tylny dekiel, ściągasz łożysko i wentylator, wyjmujesz wirnik. To samo robisz z drugim silnikiem. Montujesz wirnik z DAFNE do stojana WIATKI (w odwrotnej kolejności do demontażu)...
Tego nie wiemy, zdejmij dekiel i sprawdź. To 5 minut...
Na tym drugim zdjęciu Jesiotra widać coś ciekawszego a mianowicie dekiel z dużym łożyskiem o śr wew 35mm . w moim silniku dekle są ,,dziurawe"ale też da się przerobić. Myślałem już żeby odlać z aluminium ale ten sposób łatwiejszy, tylko łożyska dam na zewnątrz dekla.
Wyciąg silnik , otwórz dekiel przekładni i sam zobaczysz -złamany, podpalony. Pierwsze sprawdz , czy na złączu do silnika masz stałą 15 - 12V / bez włączania wycieraczki/.
To staruszek, moze miec odśrodkowy? Tylny dekiel byl zdejmowany? Lub fotka.
Czy jest tam łańcuch rozrządu? Tak jest i napinacz całkiem inny jak w 700. Jest trochę roboty misę trzeba opuszczać robota nie ciekawa bez kanału. Zdejmujesz nadkole koło z prawej strony i osprzęt żeby zdjąć dekiel uważaj na sprężynę napinacza bo wpadnie do misy olejowej.
BKD ma 2 koła wałków rozrządu i szeroki dekiel osłaniający pasek, ponadto po 2 wloty powietrza do cylindrów z kolektora ssącego
dekiel zegarek dekiel pompa dekiel puszek
podtrzymać sekunda opinie mastech peugeot boxer kluczyk
mikrokomputer cobra1 czarna lista zasilaczy
Czy można zostawić akumulator pod ładowaniem pulsacyjnym? Jak naprawić kierownicę Logitech Driving Force GT?