W tym wątku jest podane jak należy to sprawdzić. Mam nadzieję, że Ci to pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Pozdrawiam i powodzenia!
Czytam cdif3 i autocomem przepływaka hella, i delphi, napięcie 5v
Na allegro pewnie sprzedają takie i dlatego.
Podczas jazdy samochód po prostu zgasł. Rozrząd jest wporzadku, pompa podczas kręcenia wytwarza ciśnienie ok 230barów zostało sprawdzone programem delphi. Sterownik pokazuje do 300obrotów. Układ wtryskowy delphi. Napięcie na wtryskowych mierzone miernikiem jest 2,5V stałe. Podczas kręcenia spada do 1,7V
Witam. Mam ten sam problem. Przejrzałem płytę pod powiększeniem i nie znalazłem uszkodzeń typu zimne luty czy pęknięcia. Po pomiarze napić Okazało się że niema napięcia na linii ADJ układu TLF4277E i kondensatorach obok tego układu. Pozostałe napięcia są. Dodam jeszcze że napięcie pojawia się na 1 sekundę w trakcie uruchamiania się radia. I co ważne...
Bez dodatkowej elektroniki się nie obejdzie. Chyba, że chcesz testować gołe przewody, a i to niezbyt długie. Standard RS232 przewiduje napięcia rzędu -10V/+10V a często komputer daje -12V/+12V. Co za przerwy w obwodzie chcesz mierzyć ? Może coś jaśniej ...
[syntax=delphi]Zwiększenie obrotów silnika powoduje spadek napięcia sięgający nawet 0,5V.[/syntax] A może szczotki się wyczerpują?
witam mam pytanko i prośbę. chciałbym zrobić tak aby podpiąć np. wentylator do portu lpt i zmieniać jego obroty poprzez program napisany w delphi. wentylatory chcę potem zamienić na serwa takie jak są w autkach na sterowanie. dało by się tak zrobić by ustawiać napięcie jakie ma iść przez dany pin w porcie lpt ?? proszę o jakieś propozycje. pozdrawiam
Delphi ds150 z aktualnym oprogramowaniem czyta. Czyta też texa.
Jeśli konwerter nie działa masz na niego gwarancję- proponuje skorzystać. Chyba że sam zasilacz Delphi nie działa. Dlatego warto sprawdzić napięcia na wyjściu konwertera.
8-bitowy przetwornik A/C podłączony do LPT. Konstrukcja raczej prosta. Trzeba pamiętać o zabezpieczeniu przetwornika. Reszta to program. Jeżeli chodzi winde xp to potrzebne będą sterowniki. Dość dobry jest cały pakiet - strowniki + komponenty DLPortIO dla Delphi. Dość przyjemna praca.
Jeśli na zasilaniu zewnętrznym działa to raczej jest to wina akumulatora lub układu odpowiedzialnego za niego. Zmierz napięcia na zaciskach akumulatora.
Witam, W aucie wymienionym jak w tytule jak twierdzi sprzedawca samoczynnie wystrzeliły poduszki: kierowcy, pasażera oraz w siedzeniu kierowcy. Chciałem podłączyć się testerem do modułu poduszek i niestety nie ma z nim komunikacji. Połączenie robiłem testerem Delphi DS150E. Napięcie zasilania na pinach wtyczki modułu AirBag jest prawidlowe (5 i 6 pin)....
To jest silnik 16v więc było ok. Ciekawe że interfejs Delphi podaje napięcie z pracującej sondy jako "za katalizatorem" a tej sondy niema. Za to parametr " sonda lambda na wejściu jest stałe 400mV. Czy błąd jest w programie czy w kablach? https://obrazki.elektroda.pl/9164973600_... Po starcie jest ok przebieg oscyluje 0.1 do 0.9 a później...
To masz jakieś powalone Delphi, bo praktycznie niczym się nie różni Delphi od MESa. Masz pewnie jakaś starą wersję.
Jeśli się nie mylę ten z jedną diodą wzbudzenia występuje w samochodzie Daewoo i rzeczywiscie jak wspomniał kolega wyżej musi byc zastosowany inny regulator napięcia.
Sprawdziłeś czy do radia dochodzi napięcie?
Wykonaj diagnostykę komputerową. Położenie pedału sprzęgła można sprawdzić np. w programie Delphi, VAG-COM itp.
Mam problem z Delphi ds150 a mianowicie po podłączeniu do pojazdu zapalają się czerwone diody na 3 sekundy i gasną . Żadnej reakcji. Nie da się zaktualizować przez Delphi , komputer go wykrywa ale tak jakby nie było napięcia na testerze . :/ Proszę o pomoc
W TDCI 12V? Wczoraj robiłem focusa TDCI i skaner pokazywał mi napięcie na wtryskiwaczach w granicach 78V Ale to zależy czy Delphi,Bosch lub Siemens
Wymieniłem w alternatorze Delphi 100A : regulator napięcia, zespół diodowy i komutator. Parametry podzespołów: wirnik- oporność 2,4Ω uzwojenie, a w stosunku do masy ∞(zakres 20MΩ); stojan- między uzwojeniami 0,4Ω, a stosunku do masy ∞; napięcie ładowania 13,8-14,5V. Po kilku minutach pracy(ok 5) alternator jest bardzo ciepły...
Witam posiadam autko wyżej opisane,zauważyłem ostatnio że bora ma dużo słabszy moment obrotowy ,posiadam zestaw diagnostyczny podłączyłem kompa i miałem dwa błędy *sonda lambda coś ze nieprawidłowa praca nieciągły* a drugi to przepływka jest walnięta już ze 2 mies pokazuje *zwarcie lub obwód przerwany ciągły* po skasowaniu błąd sondy znika i auto odżywa...
Koledzy kolejne pytanko... Kierowca zgłosił mi, że nie działają mu w DAFie 105 światła stopu, okazało się, że padł przekaźnik, zamieniłem go z innym na tablicy i światła stop działają lecz pojawił, się komunikat EBS na czerwono... Delphi - Bardzo niskie napięcie (<3V) na wtyku A8 modułu EBS - STAŁE Pewnie problem w instalacji, lecz nie wiem za bardzo...
To na prawdę bardzo silnie zależy od tego, jakie parametry chcesz symulować. Poza tym czy ma to służyć tylko do rysowania wykresów, czy też do przeprowadzania symulacji (z podłączonymi układami zewnętrznymi)? Ja symulowałem w programie Spice takie parametry jak: rezystancja wejściowa, rezystancja wyjściowa, wzmocnienie w otwartej pętli, pierwszy biegun...
Dla potomnych to z tą komunikacja i przerwą w instalacji to tak nie do końca...... Dwu-płytkowy Delphi ( autocom ) - za niskie napięcie na 7 nodze układów 9241A Jeżeli jest 7,5V to nie zagada. Jeżeli jest 12V to problem gdzieś indziej i tu warto szukać w instalacji MAN.
Pomiar prądu i spadek napięcia na akumulatorze zrób.
Witam. Orginalny Delphi DS150E. Uszkodzone gniazdo USB2.0 B + zwarcie (komunikat w kompie o problemie z napięciem na porcie). Po wymianie gniazda brak komunikacji z komputerem. Po wpieciu w OBD diody świeca no i program nie widzi. Do uratowania czy szrot?
Do tej pory wszystkie fordy kodowałem autoboss-em lub kts. Mam też dedykowany dla fordów. Nie ruszył go również VCI delphi-ego, który jest przecież tego samego producenta co sterownik silnika. I żaden z nich nie zakodował wtrysków. Przez chwilę miałem błąd że problem z napięciem 5v. O ile pamiętam w układach delphi wtryski są zasilane właśnie takim...
Witam serdecznie, mam zrobiony odbiornik irda według banalnego schematu, który działa pod girderem z pluginem igor. Teraz chciałbym odebrac sygnaly wysylane z pilota w delphi, rysując wykres stanu napięcia wysokie/niskie. Problem w tym że żaden komponent nie chce zczytywać z portu gdyż ten uklad wysyła na DSR (z tego co wyczytalem na forum). Proszę...
Mógłbyć napisać coś więcej np jaki silnik jaka pojemność akumulatora i marka ,ale prawdopodobnie to rozrusznik ,ale ja osobiście najpierw bym zamienił aku a potem majstrował przy rozruszniku ,jak masz aku za mały lub kiepskiej marki to też nie spodziawaj się rewelacji(kiedyś kupiłem nowe delphi i miałem problemy z odpalaniem latem diesla , aku był sprawdzany...
Czujniki założone z orginału, Delphi. Czy na wtyczce czujnika wału korbowego powinno być napięcie 5V tak jak na wtyczce czujnika wałka rozrządu? Dodano po 13 Dodam jeszcze, że po odpięciu czujnika wałka rozrządu samochód zapala i pracuje w trybie awaryjnym, natomiast po wypięciu czujnika wału samochód nie odpala.
Witam. Tak jak w temacie, borykam się z uruchomieniem Iveco daily 2005 3.0 Próbuje diagnozować ds150e, znalazłem pinologie w internecie, próbuje na różne sposoby i nic. Niektórym wystarcza podpięcie 3 pinów, a u mnie nie zaświeca się głowica od Delphi. Dodam jeszcze, że napięcie w gnieździe 38 pin jest, zgodne z napięciem akumulatora sprawdzane miernikiem....
Problem okazał się wadliwe czujniki NOWE firmy NTY Nie polecam tego SYFU :) Delphi bądź wyżej :)
Zasilane są napięciem 5v.Drugi kabel to wyjście sygnału(napięcie).A trzeci to masa.+Nie wiem jaka jest dokładna kolejność we wtyczce.
Jeśli po podaniu napięcia na złącze obd nic nie świeci to szukaj od pinu zasilania po pcb gdzie ginie ci zasilanie.
System mam Delphi DCM 3.5. Mam opis że napięcie zasilania czujników 1 zasila czujnik pozycji turbo czujnik pozycji egr, czujnik ciśnienia doładowania pedał gazu, ale nie wiem czy na 100% jest zgodny z tym systemem.
Witam. Dlaczego twierdzisz (bo nic nie napisano o pomiarze ich) że te D uszkodzone? Co po wylucie pokazuje miernik? One to raczej jako tłumiki, a napewno jedna, dla przekaźnika by wygasić napięcie na cewce.
Podstawowa sprawa to zmierz oscyloskopem napięcia i przebiegi na pamięci ( zwłaszcza szyny SDA SCL )
Znalezienie kilku kolorowych diód zainspirowało mnie do zdudowania iluminofonii i napisania programu sterującego portem LPT. Zestaw można obejrzeć tutaj: [url=http://youtube.com/watch?v=KNdm_K8g... A sam program można zobaczyć i przetestować, ściągając z: http://rapidshare.com/files/51262338/LPT... Program został napisany w Delphi 7.0. Steruje...
Z tego co mi wiadomo w trybie manualnym skrzynia zmienia biegi bardziej „agresywnie”, stąd brak poślizgu. Adaptację można zrobić nawet testerem Delphi, trzeba tylko zachować parametry temperatury i napięcia, a wszystko trwa max kilka minut. Skąd jesteś? Dodano po 55 Jeszcze jedno. Kiedy był wymieniany olej z filtrem w skrzyni?
Hej Hej czesc :) Problem grupowicze Problem.. Marka skoda fabia rocznik 2009r Silnik 1.4 tdi Kod Bnv Brakk kominukacij z z ecu. inne sterowniki dziłaja. ponadto 01317 Jednostka sterująca w tablicy rozdzielczej Auto odpala po chwili gasnie rozłącza imo. Potrzebuje madrych porad bo juz mi rece opadaja. Posiadam Jakas wiedze kompter delphi i miernik :)...
Tak nie napięcie a wypełnienie przebiegu, jakie ciśnienie na ramię przy kręceniu?
Wypięciu cienkiego kabelka i podaniu masy na niego dioda na desce świeci. Zabieram się za wykręcanie altka. Na obudowie ma wytłoczony napis delphi.
Błąd 00251 to czujnik obrotów wyjściowych (G68) sprawdź go, często ze starości ulegają uszkodzeniu. Po wymianie wyczyść błędy, 00652 nie powinien się pojawiać, odpisz. https://obrazki.elektroda.pl/8309120300_... Kolego teraz potwierdziłeś moje przypuszczenia, też tak mi się wydawało że w przypadku 00281 jest to akurat ten czujnik,...
ta kontrolka to właśnie lampka migająca w samochodzie która zapala się i gaśnie odpowiednią ilość razy i to oznacza dany kod. a za pomocą interfejsu podłącza sie samochud do komputera w moim przypadku do laptopa i za pomocą programu np. VWtool można odczytać kod błędu... Teraz to dopiero mi zamąciłeś w głowie. Błagam Cię napisz porządnie i dokładnie...
Witam ponownie. Auto odpalone na zaciąg. Błędy, które się pojawiły to P1704 - zakres działania / parametry obwodu czujnika położenia pedału sprzęgła, kolejny taki sam P1704 - z dopiskiem w zależności od producenta, 27-1 - czujnik położenia dźwigni regulacji, 61-1 - niskie napięcie akumulatora. Błędy odczytane programem WURTH. Delphi nie pokazał nic....
Witam . Mam pytanie do forumowiczów. Czy posiadając interfejs diagnostyczny Delphi ds150e new VCI przystosowany głównie do pojazdów zasilanych napięciem 12V i dysponując software'em DS150E Heavy Duty Vehicles mogę podłąxzyć się bez przejściówek do pojazdów ciężarowych zasilanych napięciem 24V wyposażonych w gniazdo 16-pin EOBD ? Pozdrawiam.
Potrzebne mi jest urządzenie które potrafiło by zmierzyć napięcie w zakresie 0-5V, pomiar 10Hz (przynajmniej) i wysłać ten sygnał przez jakikolwiek port na PC. Jak skonstruować coś takiego by dało się to podłączyć do komputera (najlepiej USB albo COM - wyjście sygnału) i wejście na dwa przylutowane przewody. Jeszcze jedno pytanie jakim programem mógłbym...
Mam fajne komponenty do sterowania portem LPT i COM do delphi. Jak ktos chce to moze wrzucic.
Astra II 1998r., silnik: 1.6 16V Kompresor Delphi 9855 Nabita klimatyzacja. Wentylator: nie chodzi. Nie ma napięcia na kostce wentylatora, ale podpięty pod 12V działa. Kompresor: napięcie na kostce jest, ale kompresor nie chodzi. Po włączeniu klimy obroty silnika rosną ale nie chłodzi. Co robić?
Proszę wykonać diagnostykę dedykowanym sprzętem , lub wiarygodnym uniwersalnym. Wrócimy do tematu pomocy. Po kroju czcionki na screenie widać że "delphi" made in china rozprzestrzenia się jak wirus ebola.
Mam to samo. Tylko na zimnym ładowania nie ma i pokazuje na zacisku przy alternatorze 12V. Po chwili jak się rozgrzeje już jest 14,3V ale obroty są podniesione do czasu ponownego uruchomienia. Potem jest ok. Alternator po regeneracji i wymianie regulatora i dalej to samo. Ma ktoś rozwiązanie może na ten problem. Czy niezakodowany nowy akumulator może...
Czy tutaj nie załadowało się wam zdjęcie? Cewka spalona do kosza. Kolega chyba masz kompresor Denso - bardzo awaryjny, szukaj kompresora Delphi (jeśli używka trzeba sprawdzić i najlepiej odrazu wymienić bezpiecznik cewki).
No właśnie że czasami jest źle jak się do Astry G wsadzi zestaw z V B. Sześciodiodowy, ale z tego co wywnioskowałem sygnał z fazy idzie tylko do wyłączenia kontrolki, w 9 jest czerpane napięcie z diod pomocniczych na wzbudzenie.
Sprawdzenie przewodów: biały i zielony w kostce licznika. Za radą kolegi sprawdziłem połączenie licznika opiszę moje wnioski. Odłączenie przewodu białego lub zielonego powoduje że liczniki nie działają w całości = nie zaświecają się kontrolki, nie działa wskaźnik poziomu paliwa itp. Tylko w momencie gdy obydwa są podłączone licznika działają całe. Piny...
Witajcie. Chciałem się poradzić albo ktoś ma pomysł co jeszcze może dolegać mojemu pacjentowi bo mnie już głowa boli 🙂 Chodzi o peugeota 206 1.4 16v 2004. W aucie padł aku, że po przekręceniu kluczyka nawet kontrolki się nie zapaliły, ale po naładowaniu normalnie palił. Pewnego dnia stwierdziłem, że pojadę nim na całodniową wycieczkę. Żadnych problemów....
Witam. Mam problem z Peugeotem 307 1.6 benzyna z 2001r. Auto odpala normalnie, ale po około 10 sekundach gaśnie. Kolejna uruchomienie silnika jest możliwe dopiero po resecie sterownika. Pomiary wykazały zanikanie napięcia na pompie paliwa. Napiecia nie odcina przekaźnik - sprawdzone. Nie zaświecił się check, nie było żadnego komunikatu na wyświetlaczu....
Jest to radio samochodowe DELPHI GRUNDIG CL 203, schematu szukałem ale nie znalazłem. A emiter jest bezpośrednio wpięty do masy.
Po diagnostyce interfejsem delphi wykryto dwa błędy 168 ptencjał elektryczny napięcie poniżej normy 175 -temperatura oleju napięcie powyżej nominalnego Myślę,że problem jest z zasilaniem sterownika silnika ECS . ECS ma 3 plusy i 4 masy ,masy biorąc schemat pod uwagę są łączone do punktu G520 ,to jest rama w okolicy amortyzatroa ,a nie ma żadnego fizycznego...
hi thx połączenie wtrysków sprawdzone -sprawdziłem też za pomocą miernika napięcia na wtryskach(względem masy) na zapłonie 4.5v,podczas kręcenia 8.5v,w innym mercedesie z podobnym silnikiem (4 cylindry - mój ma 6) dochodzi do 10v po odpaleniu - wiem że mierzenie napięcia na wtryskach miernikiem nie jest miarodajne, nic innego nie mam -kluczyk działa...
Witam, panowie jak w temacie potrzebuje pinologie stera do C220 CDI 2,2 rok 2000/2001 sterownik A20354551632, brak możliwości diagnozy, na szafie pokazuje blad ABS, ESP, BAS-diagnozowane KTS-em, Bossem, Delphi-(nie łączy się)- bezpieczniki sprawdzone wszystkie- do stera główne napięcia dochodza 2x +12V i 2x Masa jeśli ktoś dysponuje rozpiska bardzo...
Może tak być gdyż w tym modelu jeśli szybko wyciągniesz baterię i włożysz ją ponownie od razu to telefon samoczynnie sie uruchomi. Więc jeżeli jest problem z baterią (np. zanik napięcia) może się to objawiać właśnie w ten sposób ;) Pozdrawiam.
Założony nowy zaworek, przelewy ok. Dalej to samo. Zauważyłem w delphi, że nie działa egr. Stoi w miejscu na -4%.Czujnik egr również stoi na tym samym napięciu. Egr wcześniej działał, ale nie jeździłem autem tylko był odpalany. Egr sprawny na 100%. Co może blokować działanie egr'a? Czy przez nie działający egr auto może się tak zachowywać? Delphi nie...
Ok, do peugeota jeszcze nie zdążyłem nabyć programu bo to świeży nabytek. Mam clipa, mes, maxiecu i coś tam jeszcze... do każdego auta jakie miałem nabywałem programy bo sam sobie człowiek musi być mechanikiem i elektrykiem w tych czasach. Ręce opadają. Zanim coś sensownego kupię, szukałem w sieci i znalazłem temat: http://www.206club.net/showthread.php?t=...
Zmierz napięcie zasilania czujnika ciśnienia na listwie oraz na wyjściu z tego czujnika.
Rozwiązałeś ten problem? Ten problem jest taki sam, jak mój problem. Może zły alternator ? Dodano po 7 Można sprawdzić w diagnostyce Delphi F i terminalu. Pod obciążeniem po uruchomieniu wentylatora, tylnej nagrzewnicy, światła ksenonowego, obciążenia zacisku F ze 100% i napięcie dochodzi do 13,8 woltów. Problem, jeśli terminal F mówi, że 100% prawdopodobnie...
SD pokaże ci napięcia na czujnikach, stan kalibracji systemu wysterujesz każdą kolumne sprawdzisz cisnienia itd. Nie wiem ile może delphi bo nie darze go zaufaniem pomimo tego że czasem go używam
To napięcie to napięcie sprawdzające ciągłość obwodu nic więcej. Co lepsze nie wiem czym robisz diagnostykę ale skoro nie wykrywa Ci przerwy gdy masz wtryski odłączone to chyba coś nie tak. Co do mierzenia cewki wtryskiwaczy na oporność to szkoda czasu bo nic z tego nie wynika. Do tego są specjalne mierniki a nie omomierz. Nie zastanowiło Cię to że...
Napięcie diod jest inne dla każdego koloru, więc wraz z wymianą diod, może być konieczna wymiana rezystorów.
Witam Dostałem telefon Samsung Delphi, mierzona bateria = totalny trup - zero wskazań. Na podpiętej ładowarce, napięcia na wyjściu ładowania telefonu, również brak. Widziałem temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... Schemat pobrałem i będę szukał co go boli, ale... Pytanie czy po wymianie baterii wstanie? Czy nie inwestować potrzebnie?...
Czytalem wiele dokumentacji od tego wyswietlacza ale niestety jak wysylam to nic sie nie dzieje.. A czy na porcie pojawiają się odpowiednie napięcia w momencie kiedy steryujesz? Czy dobrze inicjujesz wyświetlacz?
Podłączyłem "na krótko" zawór sprężarki, może lekko słychać jakieś stuknięcie na pewno pewien prąd pobiera nie zmierzyłem. Zrobiłem próbę na pracującym silniku i sprężarka na pewno nie daje ciśnienia, węże są zimne. Śmiem twierdzić że ten zawór faktycznie jest uszkodzony - prawdopodobnie mechanicznie. Dalej interesuje mnie sprawa jaki sygnał dostaje...
Lepiej opiszcie jak sterować portem LPT pod Delphi, czy jest do tego jakiś łatwy komponent typu PortLPT_BIT1:=1 wtedy na bicie jeden wysokie napięcie PORTLPT_BIT1:=0 wtedy na bicie niskie napięcie... Jest takie coś ?
Witam, Nie wiem czy w dobry dział się wpisałem ,ale tak jak w temacie. Szukam rozwiązania sterowania silnikiem (zmiana obrotów - a więc zmiana napięcia) jednofazowym pradu stałego z poziomu PC najlepiej z COMa i na pomocą Delphi. Czy ktoś już robił coś podobnego ? Czy jakieś ciekawe rady w tym temacie ? Będę wdzięczny.
Wszystko zależy od tego co się uszkodziło jeśli jakiś drobny element to pewnie sens jest a jeśli uszkodzeniu uległ procesor to na pewno nie będę nawet próbował go wymieniać , dlatego pytam jak to stwierdzić może któryś z kolegów już jest wtajemniczony i wie co mogło się uszkodzić . Podczas robienia zdjęć rzucił mi się w oczy stabilizator regulowany...
MAN TGL 8.210 Rocznik 2006 Brak wskazań zegarów, (brak obrotomierza, prędkościomierza, wskaźniki powietrza) Czasami "zaskoczy" obrotomierz. Na wyświetlaczu "Awaria jednostki CAN" Problem pojawił się po próbie odpalenia samochodu na "słabych" akumulatorach. Samochód nie chciał odpalić, zostały podładowane akumulator i odpalił, ale znikły wskaźniki. (uprzedzam...
Podaj linka do tej stronki. Wydaje mi się że to właśnie problem że nie dajesz 12V na ten drugi pin gdzie napięcie się pojawia po zapłonie-normalnie pewnie radia też nie włączysz przy wyłączonym silniku...
Witam mam pytanie jak prawdzić czy zawór pompy ciśnienia CR IMV jest sprawny ? jakie napięcie nim steruje i jaka powinna być rezystancja cewki zaworu? Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI oznaczenie zaworu : 9307Z509B 02 pompa Delphi CR: R9042A040A
Witam, Od niecałego miesiąca mam problem z corsą B 1.0 12V, czyli słynna kosiarka. Samochodu używam sporadycznie, ale jest w użyciu awaryjnym, jednak od miesiąca strasznie mi się dusi, po dodaniu gazu podczas jazdy strasznie muli, nie reaguje dalej na gaz i czasami kanguruje. Postanowiłem wymienić przepływomierz, gdyż miałem akurat taki sam na miejscu....
Witam kolegów :) Mam problem z audi A6C6, mianowicie kupiłem z uszkodzonym silnikiem, objaw jest taki iż nie odpala, wtryskiwacze podają paliwo, przy kręceniu lekko podnosi sie wskazówka obrotomierza, ok 200-300 obr, komputer nie alarmuje błędu immo, cały czas świeci kontrolka silnika. Błędy jakie zczytałem skanerem Delphi to: P0480 - uszkodzenie w...
Witam. Mam problem z połączeniem się z komputerem w moim sprinterze. jest to model z 2007 roku. Po podłączeniu testera do gniazda, tester nie wykrywa połączenia. Próbowałem z dwoma urządzeniami diagnostycznymi - Delphi i Diagun. sprawdziłem gniazdo. Pin 16 z pinem 4 pokazują napięcie ok 2,7 volta. Nie wiem czy jest to wystarczające napięcie, a nie chciałbym...
Niech ma :) Podepnij miernik do 4 (DTR) i 5 (GND) końcówki DB9 portu COM1 i sprawdź czy działa. Pamiętaj, że występują tam napięcia +12 V i -12 V. Pozdrawiam...
Nie wprowadzaj w błąd. Stany przycisków można odczytać na liniach modemowych. Nie wiem pod jaki system piszesz (od win2k zablokowano bezpośredni dostęp do portów) Rejestry sterownika RS232C (w stosunku do bazowego np. 3F8H): +2 - rejestr identyfikacji przerwań (tylko odczyt) +3 - rejestr parametrów transmisji (LCR) +4 - rejestr sterowania modemu (MCR)...
Wydawało by się, że już dobrze widać iż droga wymiany kolejnych elementów na ślepo do niczego nie prowadzi. Tutejsze porady także. Radzę od początku poczytać to co już napisano i gdzieś jest metoda rozwiązania zagadnienia. My nawet nie dowiedzieliśmy się jakie jest napięcie na instalacji i w którym miejscu a także jaki jest typ tych urządzeń. [syntax=delphi]Dowiedzieliśmy...
op com i Delphi nie ma błędów dodam jeszcze że przepustnica reaguje na pedał gazu,ciężko odpala jak jest zimny to jeszcze gorzej.
Witam mam taki problem nie domyka się klapa tylna dwa boczne zamki przy słupkach nie działają, czy ktoś miał taki problem kiedyś , sprawdziłem masy,ok , zero wilgoci wszystko suche proszę o podpowiedz może komuś się udało to naprawić. Z góry dziekuję.Błąd 3803 na Delphi. :shii:
Jeśli chcesz podłączyć diodę na LPT jest specjalny pin do tego na którym zawsze jest napięcie. A jak chcesz ją włączać lub wyłączać skorzystaj z jakiejś biblioteki obslugujacej porty. Pa :*
Jeśli silnik na niewielkie napięcie jest sterowany z Arduina a rozkaz idzie przez HMI (oparte na PC) to ja zrobiłbym to tak: W Delphi piszesz aplikacje która otwiera port szeregowy. i wysyła przez niego dane do arduino. Arduino odbiera rozkaz i postępuje zgodnie z programem. W sumie dzień roboty.
Potwierdzam. Delphi ma problemy z bmw i nie ma co wierzyć. Kiedyś tak się bujalem z sonda za kątem w e53 bo cały czas pokazywał że napięcie jest 0.9 V a po podłączeniu inpy było w normie.
Witam mam problem z komunikacją z sterownikiem auta. Wszystko działało do wczoraj interfejs z kabelkiem Delphi ds150e program i kabelek działa- sprawdzony na innym aucie i się łączy działa prawidłowo. W fiacie sprawdzone napięcie w gniazdu OBD jest plus po stacyjce i akumulatorze. Podczas połączenia programu z autem wyskakuje komunikat błąd komunikacji...
do odczytu jeszcze kodu niesprawdzałem ale do zapisu to używałem w pascalu np: port[$3F8]:=2+4+32+128; w delphi wstawka z asemblera i procedurka ZapiszLPT(2+4+32+128,$378); trzeba pamietać że w win XP trzeba narpiew port LPT opdblokować. Rezystor 10kΩ dioda zenera na 5v ale niepodali nic o wattach napięcie chyba najlepiej 6v
Błąd p0102 , na przepływomierzu brak jakiegokolwiek napięcia, potrzebuje schemat podłączenia przepływomierza Siemens 5Wk97002 4-pin i sterownika silnika Delphi dcm3.4 9663548180
Jak w temacie nie grzeje, napięcie na wtyczce przy zaworze jest cały czas niezależnie od położenia pokrętła regulacji temperatury. Gdy odłączę złącze elektryczne zaworu to grzeje. Podłączyłem delphi 150e i nie pokazał żadnych błędów w sterowniku klimatyzacji. Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy? Gdzie znajduje sie czujnik temperatury wewnętrznej...
Problem z tym że mój vag nie che sie łączyć z tym autem na odpalonym silniku na zgaszonym wszystko jest ok a na odpalonym nie komunikuje się , elm327 komunikuje sie ale polskimVagiem nic nie zrobie elmem. Mogę powiedzieć tylko z tego co mi mówil że wyprzedzenie konta jest chyba +4 a powinno niby być max +2.5 ale nie wiem czy to by miało na to wpływ...
Witam, Mamy takiego oto pacjenta: Ford Transit FT260 2,2 TDCI moc 63KW, silnik P8F produkcja 2007 rok. Historia: Auto przyjechało do nas o własnych silach, miało problem mechaniczny z silnikiem, odpalał bez problemu. Po wyjęciu silnika, samochód stal ok 1,5 miesiąca i czekał na silnik. Po włożeniu silnika mamy problem, bo auto nie zapala, w wartościach...
1.6 MPI to bardzo prosta i stara konstrukcja z początku lat 90 ubiegłego wieku Bzdura wierutna. Silnik jak silnik - nie ma w nim nic niezwykłego. Za to jest system sterowania SIMOS bodaj, z pompą powietrza wtórnego. Wymienić sterownik - żaden problem. Są dostępne, nawet nie specjalnie drogie. Tyle że należało by zacząć od prawdziwej diagnostyki - skoro...
Witam Szanownych forumowiczów Po przejechaniu kilku kilometrów kiedy złapie temperaturę ok. 90*C rozłącza zapłon i nie można go uruchomić, do puki temperatura nie spadnie, odpala rano po drugim zakręceniu wału korbowego, (wcześniej palił od pierwszego strzała) z towarzyszącym białym lekkim kopceniem. Zauważyłem zależność w tym odcinaniu zapłonu, mianowicie,...
o Bardzo Ci dziękuję za pomoc. Choć już mam układy elektroniczne takie jak DAC0808 i wzmacniacz operacyjny LF351 . Przetwornik jest 8 bitowy i pomyślałem sobie, że podłącze go do ekspandera PCF 8574 i po magistrali I2C bym tym sterował. Masz może inną propozycję chętnie zobaczę. Jednak co do dokładności to wolę sobie ją sam wyznaczyć. A tak na marginesie...
Samochód w pewnym momencie zaczął gorzej odpalać, tak jakby akumulator nie miał siły zakręcić rozrusznikiem. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze i wyszło 12,34V. Dość szybko się rozładowuje po jeździe. Po dobie bez odpalania spada z 12,8V na 12,4V. Postanowiłem zatem podładować i tu pojawiło się pytanie: Po podłączeniu do prostownika napięcie na akumulatorze...
Twoje auto jest na systemie delphi ( chyba) i pompy i wtryski rozpadaly się często. Zawór na pompie jest sterowany masa ze sterownika wiec żadnego napięcia tam nie będzie. Zacznij od podpięcia komputera, możesz zdemontować zawór z pompy i zobaczyć czy pracuje i czy nie ma tam jakiś opilków. To wszystko to wiedza ogólna dotyczącą każdego silnika z układem...
delphi otwieranie plików delphi kalibracja delphi sondy delphi
satelitarny tuner analogowy czujnik otwarcie klapa wartość skuteczna napięcia tętnień
Philips D260 nie identyfikuje dzwoniącego - co robić? Iveco Daily EDC16 uruchamia się tylko na plaku