W tym wątku jest podane jak należy to sprawdzić. Mam nadzieję, że Ci to pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Pozdrawiam i powodzenia!
Na allegro pewnie sprzedają takie i dlatego.
[syntax=delphi]Zwiększenie obrotów silnika powoduje spadek napięcia sięgający nawet 0,5V.[/syntax] A może szczotki się wyczerpują?
Czytam cdif3 i autocomem przepływaka hella, i delphi, napięcie 5v
Podczas jazdy samochód po prostu zgasł. Rozrząd jest wporzadku, pompa podczas kręcenia wytwarza ciśnienie ok 230barów zostało sprawdzone programem delphi. Sterownik pokazuje do 300obrotów. Układ wtryskowy delphi. Napięcie na wtryskowych mierzone miernikiem jest 2,5V stałe. Podczas kręcenia spada do 1,7V
Jeśli na zasilaniu zewnętrznym działa to raczej jest to wina akumulatora lub układu odpowiedzialnego za niego. Zmierz napięcia na zaciskach akumulatora.
Wykonaj diagnostykę komputerową. Położenie pedału sprzęgła można sprawdzić np. w programie Delphi, VAG-COM itp.
8-bitowy przetwornik A/C podłączony do LPT. Konstrukcja raczej prosta. Trzeba pamiętać o zabezpieczeniu przetwornika. Reszta to program. Jeżeli chodzi winde xp to potrzebne będą sterowniki. Dość dobry jest cały pakiet - strowniki + komponenty DLPortIO dla Delphi. Dość przyjemna praca.
Zasilane są napięciem 5v.Drugi kabel to wyjście sygnału(napięcie).A trzeci to masa.+Nie wiem jaka jest dokładna kolejność we wtyczce.
Bez dodatkowej elektroniki się nie obejdzie. Chyba, że chcesz testować gołe przewody, a i to niezbyt długie. Standard RS232 przewiduje napięcia rzędu -10V/+10V a często komputer daje -12V/+12V. Co za przerwy w obwodzie chcesz mierzyć ? Może coś jaśniej ...
Delphi ds150 z aktualnym oprogramowaniem czyta. Czyta też texa.
To masz jakieś powalone Delphi, bo praktycznie niczym się nie różni Delphi od MESa. Masz pewnie jakaś starą wersję.
Jeśli po podaniu napięcia na złącze obd nic nie świeci to szukaj od pinu zasilania po pcb gdzie ginie ci zasilanie.
To na prawdę bardzo silnie zależy od tego, jakie parametry chcesz symulować. Poza tym czy ma to służyć tylko do rysowania wykresów, czy też do przeprowadzania symulacji (z podłączonymi układami zewnętrznymi)? Ja symulowałem w programie Spice takie parametry jak: rezystancja wejściowa, rezystancja wyjściowa, wzmocnienie w otwartej pętli, pierwszy biegun...
Mógłbyć napisać coś więcej np jaki silnik jaka pojemność akumulatora i marka ,ale prawdopodobnie to rozrusznik ,ale ja osobiście najpierw bym zamienił aku a potem majstrował przy rozruszniku ,jak masz aku za mały lub kiepskiej marki to też nie spodziawaj się rewelacji(kiedyś kupiłem nowe delphi i miałem problemy z odpalaniem latem diesla , aku był sprawdzany...
witam mam pytanko i prośbę. chciałbym zrobić tak aby podpiąć np. wentylator do portu lpt i zmieniać jego obroty poprzez program napisany w delphi. wentylatory chcę potem zamienić na serwa takie jak są w autkach na sterowanie. dało by się tak zrobić by ustawiać napięcie jakie ma iść przez dany pin w porcie lpt ?? proszę o jakieś propozycje. pozdrawiam
Jeśli konwerter nie działa masz na niego gwarancję- proponuje skorzystać. Chyba że sam zasilacz Delphi nie działa. Dlatego warto sprawdzić napięcia na wyjściu konwertera.
Witam. Orginalny Delphi DS150E. Uszkodzone gniazdo USB2.0 B + zwarcie (komunikat w kompie o problemie z napięciem na porcie). Po wymianie gniazda brak komunikacji z komputerem. Po wpieciu w OBD diody świeca no i program nie widzi. Do uratowania czy szrot?
Mam problem z Delphi ds150 a mianowicie po podłączeniu do pojazdu zapalają się czerwone diody na 3 sekundy i gasną . Żadnej reakcji. Nie da się zaktualizować przez Delphi , komputer go wykrywa ale tak jakby nie było napięcia na testerze . :/ Proszę o pomoc
Sprawdziłeś czy do radia dochodzi napięcie?
Hm.. a w jakim języku ma być kod? najprostrza metoda do takiego rysowania to Canvas. zamalozać jednym kolorem (tło).. namalować przedziałki czas/napięcie. potem przestawić kursor malowania na pozycje (0,data niedołączam pliku exe .. same source..
Czujniki założone z orginału, Delphi. Czy na wtyczce czujnika wału korbowego powinno być napięcie 5V tak jak na wtyczce czujnika wałka rozrządu? Dodano po 13 Dodam jeszcze, że po odpięciu czujnika wałka rozrządu samochód zapala i pracuje w trybie awaryjnym, natomiast po wypięciu czujnika wału samochód nie odpala.
Pomiar prądu i spadek napięcia na akumulatorze zrób.
Jeśli się nie mylę ten z jedną diodą wzbudzenia występuje w samochodzie Daewoo i rzeczywiscie jak wspomniał kolega wyżej musi byc zastosowany inny regulator napięcia.
Pomierzyłem napięcia zasilając płytę ładowarką 12v. Napięcia delikatnie zawyżone przez słabą baterię w mierniku.
To jest silnik 16v więc było ok. Ciekawe że interfejs Delphi podaje napięcie z pracującej sondy jako "za katalizatorem" a tej sondy niema. Za to parametr " sonda lambda na wejściu jest stałe 400mV. Czy błąd jest w programie czy w kablach? https://obrazki.elektroda.pl/9164973600_... Po starcie jest ok przebieg oscyluje 0.1 do 0.9 a później...
W TDCI 12V? Wczoraj robiłem focusa TDCI i skaner pokazywał mi napięcie na wtryskiwaczach w granicach 78V Ale to zależy czy Delphi,Bosch lub Siemens
Witam, W aucie wymienionym jak w tytule jak twierdzi sprzedawca samoczynnie wystrzeliły poduszki: kierowcy, pasażera oraz w siedzeniu kierowcy. Chciałem podłączyć się testerem do modułu poduszek i niestety nie ma z nim komunikacji. Połączenie robiłem testerem Delphi DS150E. Napięcie zasilania na pinach wtyczki modułu AirBag jest prawidlowe (5 i 6 pin)....
Opcje mogą być dwie - uboga mieszanka na biegu jałowym czyli np ciągnie lewe powietrze lub uszkodzona sonda. Delphi to jakiś zamiennik. Przy sondach nie opłaca się kupować taniego zamiennika bo wychodzi to drożej. Tutaj powinno być to co w oryginale czyli Bosch, Siemens ewentualnie NGK i taka sonda to będzie koszt ok 300zl. Na zdjęciu z wartościami...
Witam. Mam ten sam problem. Przejrzałem płytę pod powiększeniem i nie znalazłem uszkodzeń typu zimne luty czy pęknięcia. Po pomiarze napić Okazało się że niema napięcia na linii ADJ układu TLF4277E i kondensatorach obok tego układu. Pozostałe napięcia są. Dodam jeszcze że napięcie pojawia się na 1 sekundę w trakcie uruchamiania się radia. I co ważne...
Wymieniłem w alternatorze Delphi 100A : regulator napięcia, zespół diodowy i komutator. Parametry podzespołów: wirnik- oporność 2,4Ω uzwojenie, a w stosunku do masy ∞(zakres 20MΩ); stojan- między uzwojeniami 0,4Ω, a stosunku do masy ∞; napięcie ładowania 13,8-14,5V. Po kilku minutach pracy(ok 5) alternator jest bardzo ciepły...
Tak nie napięcie a wypełnienie przebiegu, jakie ciśnienie na ramię przy kręceniu?
Podstawowa sprawa to zmierz oscyloskopem napięcia i przebiegi na pamięci ( zwłaszcza szyny SDA SCL )
Rezystor 10kΩ dioda zenera na 5v ale niepodali nic o wattach napięcie chyba najlepiej 6v Do podciągania napewno starczą rezystory 1/4W, zenerka pewnie starczy 0,5W ale jak mam być szczery nie widzę jaką rolę ona tu spełnia. Domyślam się, że ma zabezpieczyć porty przed napięciem wyższym jak 5V, ale to robi się inaczej, czyli napięcie przez rezystor...
Na jednej baterii działał krótko, na drugiej wcale. W obu były padnięte dwa ogniwa. Baterie to Tboss 1,5 Ah. Na baterii Makita ta sama sytuacja: po naładowaniu do pełna, klucz nie startuje, a na drugiej baterii Makita o napięciu 20,6 V działa. Zdjęcie płytki i ogniw w załączniku.
Założony nowy zaworek, przelewy ok. Dalej to samo. Zauważyłem w delphi, że nie działa egr. Stoi w miejscu na -4%.Czujnik egr również stoi na tym samym napięciu. Egr wcześniej działał, ale nie jeździłem autem tylko był odpalany. Egr sprawny na 100%. Co może blokować działanie egr'a? Czy przez nie działający egr auto może się tak zachowywać? Delphi nie...
Problem okazał się wadliwe czujniki NOWE firmy NTY Nie polecam tego SYFU :) Delphi bądź wyżej :)
Rozwiązałeś ten problem? Ten problem jest taki sam, jak mój problem. Może zły alternator ? Dodano po 7 Można sprawdzić w diagnostyce Delphi F i terminalu. Pod obciążeniem po uruchomieniu wentylatora, tylnej nagrzewnicy, światła ksenonowego, obciążenia zacisku F ze 100% i napięcie dochodzi do 13,8 woltów. Problem, jeśli terminal F mówi, że 100% prawdopodobnie...
ta kontrolka to właśnie lampka migająca w samochodzie która zapala się i gaśnie odpowiednią ilość razy i to oznacza dany kod. a za pomocą interfejsu podłącza sie samochud do komputera w moim przypadku do laptopa i za pomocą programu np. VWtool można odczytać kod błędu... Teraz to dopiero mi zamąciłeś w głowie. Błagam Cię napisz porządnie i dokładnie...
Do tej pory wszystkie fordy kodowałem autoboss-em lub kts. Mam też dedykowany dla fordów. Nie ruszył go również VCI delphi-ego, który jest przecież tego samego producenta co sterownik silnika. I żaden z nich nie zakodował wtrysków. Przez chwilę miałem błąd że problem z napięciem 5v. O ile pamiętam w układach delphi wtryski są zasilane właśnie takim...
Witam serdecznie, mam zrobiony odbiornik irda według banalnego schematu, który działa pod girderem z pluginem igor. Teraz chciałbym odebrac sygnaly wysylane z pilota w delphi, rysując wykres stanu napięcia wysokie/niskie. Problem w tym że żaden komponent nie chce zczytywać z portu gdyż ten uklad wysyła na DSR (z tego co wyczytalem na forum). Proszę...
Dla potomnych to z tą komunikacja i przerwą w instalacji to tak nie do końca...... Dwu-płytkowy Delphi ( autocom ) - za niskie napięcie na 7 nodze układów 9241A Jeżeli jest 7,5V to nie zagada. Jeżeli jest 12V to problem gdzieś indziej i tu warto szukać w instalacji MAN.
Zmierz napięcie zasilania czujnika ciśnienia na listwie oraz na wyjściu z tego czujnika.
Kolego przemo.t - kolega webtg na początku napisał o sterowaniu napięciem a nie PWM bo może nie wiedział, że tak będzie prościej to zrobić i oprogramować pod Delphi? może niech się sam wypowie co do tego rozwiązania. A co do sterowania przez Tx PWMem - to zależy jak to zorganizujemy pgramowo. RS ma tez swoje bufory - a pisząc procedurkę która będzie...
Koledzy kolejne pytanko... Kierowca zgłosił mi, że nie działają mu w DAFie 105 światła stopu, okazało się, że padł przekaźnik, zamieniłem go z innym na tablicy i światła stop działają lecz pojawił, się komunikat EBS na czerwono... Delphi - Bardzo niskie napięcie (<3V) na wtyku A8 modułu EBS - STAŁE Pewnie problem w instalacji, lecz nie wiem za bardzo...
Siemens przekaźnik R2 ma jedną nóżkę wejścia napięcia i 3 wyjścia. Najlepiej ten link jak tak na szybko znalazłem, bo samemu niechce mi się tego rysować jak jest gotowe. https://www.drive2.ru/l/5600772054895835... Delphi znacznie gorzej zrobić bo jest zalany. Taki przykładowy film fajnie to pokazuje. https://youtu.be/QGhkPxsMOt8?si=JAeWPrAN...
Pord szeregowy COM jest w komputerze widziany jako adres - taki sam jak adres pamięci. Wysyłasz poprostu zmienną 1 lub 0 pod odpowiedni adres. Na porcie com pojawiają się wtedy napięcia 0V i +12V. Do przełączania możesz użyć MosFetów, jeśli nie musisz przełącząć tego częściej niż raz na kilka minut, możesz zastosować przekaźnik. Na stronce http://www.edw.com.pl/...
Nikt nic? Na podanych pinach 4 i 7 nie mam napięcia, ale jest oporność (nie pamiętam ile). Natomiast po odpięciu wtyczki syreny ten opór znika... W takim razie, może ktoś dysponuje schematem podłączenia tego alarmu do instalacji samochodowej?
Mam to samo. Tylko na zimnym ładowania nie ma i pokazuje na zacisku przy alternatorze 12V. Po chwili jak się rozgrzeje już jest 14,3V ale obroty są podniesione do czasu ponownego uruchomienia. Potem jest ok. Alternator po regeneracji i wymianie regulatora i dalej to samo. Ma ktoś rozwiązanie może na ten problem. Czy niezakodowany nowy akumulator może...
Proszę wykonać diagnostykę dedykowanym sprzętem , lub wiarygodnym uniwersalnym. Wrócimy do tematu pomocy. Po kroju czcionki na screenie widać że "delphi" made in china rozprzestrzenia się jak wirus ebola.
delphi otwieranie plików delphi kalibracja delphi sondy delphi
drzwi garażowych skrzydłowych samsung błąd system poprawnie skonfigurować rejestrator
stanley fatmax niedbale artykuły
Transformatory na wyjściach LDMOS we wzmacniaczu VHF Luzy zaworów Ford Focus 1.8 benzyna 2006 - informacje