Wystarczy się przyjrzeć dokładnie zdjęciu by zauważyć, że nie jest to wkręcany na gwint bezpiecznik automatyczny tylko bezpiecznik przykręcany do tablicy wraz z podstawka na 2 śruby. Jedna śruba jest widoczna w podstawce w prawym górnym rogu każdego bezpiecznika a druga będzie widoczna po przeciwnej stronie po odkręceniu śrubki z otworem na plombę po...
A może pasta zle nałożona.
uruchamiałem juz gry ale nic z tego to jest jakis brązowy klej :{ Dodano po 2 witam blok juz odkleiłem temat zamykam.
Witam jak wyłączyć tryb Sli na tej płycie XFX 780i SLI .Czy istnieję jakiś alternatywny bios z tą funkcją?Ewentualnie czy jest może jakaś zworka na płycie? Szukałem w manualu i nic. A wiem że niektóre płyty mają taka opcję. Problem jest taki że w slot 1 pci-e nie mam jak wsadzić 8800gtx bo przeszkadza mi blok wodny założony na chipset.Karta pasuję tylko...
Demontaż, przepłukanie bloku grzejnego i wyczyszczenie sitka narazie pomogło
ewidentnie masz problem z ustawieniem bloku zaparzacza. Te strzałki musza się w 100% pokrywać. A ze zdjęcia wynika że NIE pokrywają się. Błąd 04 oznacza, że blok zaparzacza nie może przejść z pozycji Wyjściowej (Home) do Roboczej (Work). Albo problem ze smarowaniem (sucho na szynach prowadzących) albo problem ze switchem. Sprawdź blok czy ma smarowanie...
To jest multizawor.. Chodzi o napęd bloku zaparzania.. Obok, ciut niżej.. Jego demontaż to kupę cierpliwości
Witam Poszukuję od kilku dni rurki do BAGNETU od samochodu Opel Astra G model silnika X18XE1. Silnik przeszedł kapitalny remont i niestety przy demontażu bloku silnika rurka od bagnet się wykrzywila. Jeśli ktoś posiada silnik na cześci lub posiada namiary na jakieś zlomowisko w którym mógłbym zakupić ww. część, prosiłbym o kontakt. W moim mieście Elblągu...
Witam, jestem na etapie wymiany uszczelki pod głowicą, Opel Insignia 1.8, 140 km. Mam pytanie jak rozwiązane jest uszczelnienie tulei tłoka. Czy od spodu tuleja ma rant i oring jest dociskany przy skręcaniu i czy jest tam oring czy może miedziana uszczelka? Czy po obwodzie tuleja ma ze 2 oringi uszczelniające? Czy należy wymienić to uszczelnienie przy...
Jak przegazuję to skacze do ponad 7 atm dalej już nie cisnąłem bo może coś puścić , auto jeździło u właściciela jakiś czas i z dnia na dzień zaczęło dymić, turbiny regenerowane ale w sprawdzonym kilkanaście razy zakładzie . Dzisiaj zacząłem demontaż bloku pompy , nic poza utrudnionym odpływem oleju z przelewu zaworu nad miarowego nie przychodzi mi do...
Skrzynia 42LE (jak kto woli A606) w Chryslerach LH. Ogólnie to do Dodge'a Intrepida 2 gen. nie mam o co się przyczepić (praktycznie bezproblemowy dostęp do wszystkiego, w porównaniu z np. Oplem Omegą V6), to jednak oszczędność w postaci eliminacji jednego elektrozaworu (sterowanie sprzęgłem lockup) i zastosowanie tylko trzech elektrozaworów w połączeniu...
Najprawdopodobniej rozmrożony pęknięty blok. Silnik do demontażu i weryfikacji części . Może uda się pospawać blok , ale trzeba dobrego spawacza .
Witam!! Mam Radmora R3131/2 z obsadą 1 kanału. Rezonatory to: RX: 80,325MHz (F=Fk*2+10,7MHZ) TX: 14,27917MHz (F=Fk*12) Radio pracuje na 171.35 Jaką synteze zaproponujecie? Myślę nad demontażem bloku generatorów i wrzuceniem tam syntezy. Ale jakiej? Jakie generatory? Dla pasma 2m zakresy generatorów muszą wynosić: RX: 66,65 - 67,65MHz TX: 12 - 12,16MHz...
Z instrukcją takowa się nie spotkałem. Aby wyjąć mechanizm musisz w pierwszej kolejności zdemontować sanki w stacji czyszczącej. Ustawiasz je w tylnej pozycji, do prawej strony przykładasz płaski wkrętak a następnie sanki przesuwasz do przodu. Chodzi o to aby sanki wyskoczyły z plastikowych prowadnic.
Demontaż tych "drugich" drzwi. Ale jak "im odpuści" - to Ty też "się postaw". Później podam akty prawne tym rządzące.
Dla mnie klasyka w tych drukarkach - problem przy czujniku przejścia papieru który znajduje się powyżej podajnika. Zawsze tam coś było - jakiś paproch czy mały kawałek papieru - choć bez całkowitego demontażu nic nie było widać.
Witaj Jeśli wilgotność podczas filmowania wynosi około 50% to jest do przyjęcia, zdarzało mi sie filmować już w większej wilgotności i moja kamera nie wykazywała takich problemów... wygląda na to że Twoja kamerka jest troszkę uszkodzona. proponował bym na początek sprawdzić czy nie ma przerw na drodze od czujnika wilgotności do procesora... a jak już...
Serwis wzmacniacza Accuphase E-303X https://obrazki.elektroda.pl/4953650100_... Wzmacniacz teoretycznie sprawny, w praktyce trzeszczą potencjometry, przełączniki oraz wzmacniacz nie zawsze się uruchamia Pracę rozpocząłem od demontażu bloków końcówek mocy https://obrazki.elektroda.pl/6280417700_... Pomiary kondensatorów,...
Czy wymiana przewodu smarowania turbiny w Peugeot Partner 1,6HDi MK1 polift, , 90KM (9HX (DV6ATED4)) wymaga demontażu katalizatora aby dojść do śruby w bloku silnika czy może wystarczy odkręcenie turbiny ? Czy ktoś poratuje ściągawką z procedurą serwisową ? Z góry dziękuję :) Pozdrawiam Krzysztof
Witam. Dostałem monitor jak w temacie z prośbą o przyjrzenie się w czym problem. Po demontażu, w bloku zasilania rzucił się w oczy "wystrzelony" U9104 (obudowa wygląda na SO8). uszkodzenie jest na tyle poważne, że nie jestem w stanie odczytać jego oznakowania. Wydaje się, że zaczyna sie od "LD...". Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał do czynienia...
zawór, który mamy na fotce jest pęknięty i nie do uratowania. tylko wymiana Dodano po 1 nowych już ze 100 lat ni widziałem, a ten z linka jest z demontażu
Do tej pory, 6 razy z rzędu, zawór trójdrożny i blok czyściłem "ręcznie", bez demontażu wymiennika. W tym roku chcę blok wyjąć a zakamarki wewnątrz wyczyścić myjką ciśnieniową. Ktoś może podpowiedzieć, jak bezpiecznie zdemontować wymiennik ? Chodzi mi o mocowanie podstawy. Jest na demontaż jest przewidziany jakiś specjalny patent ? https://obrazki.elektroda.pl/2876227500_...
Andrzej771021 - a czy smarowanie tych tulei nie spowoduje problemów z późniejszym demontażem tych tulei??
Dzień dobry mam pytanie odnośnie pompy wtryskowej w belarusie 952.4 2014 r. Nie mogę jej zdemontować z bloku silnika
demontaż osprzętu i udało się zdemontować i zamontować z powrotem
O dzięki, wiadomo że fachowe oględziny rozwiewają wątpliwości. Co do nalewania kawy to dzisiaj wręcz kropelkowo ciekła, dopiero pokręcenie wylewką i pokazała się stróżka?! Znalazłem w sieci że ktoś tak miał i po rozebraniu właśnie nie blok / sitko zapchane tylko wylewka popękała i kawa rozlewała się w środku! W razie co znalazłem manuale do demontażu...
Nity gwintowane miedziane, tzw. Szew bloku poszukaj w google. Wiercisz na pęknięciu otwór, gwintujesz wkręcasz nagwintowany bolec miedziany lub aluminiowy po wkręceniu obcinasz, wiercisz obok drugi itd. Godzina pracy, zależy od długości pęknięcia, bez demontażu silnika. Pewne połączenie i szczelność.
Silniki Toyoty słynęły z uszkodzeń bloku. Najlepsze rozwiązanie to demontaż głowicy i test na szczelność. Jeśli głowica i uszczelka będzie ok to niestety... Najlepiej poszukaj specjalisty od Japonii.
Właśnie czytałem że nie powinno dawać się grubszej uszczelki ponieważ grubość uszczelki zależy od tego ile wystają tłoki ponad blok. Jeśli bloku się nie planuje to uszczelka ma być tej samej grubości Bo tak jest! Chodzi o przede wszystkim jak napisałeś wystające tłoki. W silniku 1.3 MultiJet (dieselek od Fiata, to samo co Opel 1.3 CDTI) uszczelkę dobierasz...
Moim zdaniem sprawa jest prosta. Nie rozumiem po co tyle polemiki? Autor chciał zdemontować dzwonek do drzwi w mieszkaniu bloku wielorodzinnego. Dzwonek zasilany napięciem 230V. Ktoś robił rozdzielnię, być może elektrykę, ale dzwonek pominął. Podczas demontażu nastąpiło zwarcie i wysadziło korek na klatce schodowej. Ot cała filozofia. W mieszkaniu 40...
Nie wiem czy wiesz, ale w serwisówce JD nic niema o montażu i demontażu koszy z „tuby”. Jeśli tylko te elementy wymienisz, to duże prawdopodobienstwo, że padnie za chwile to samo. Częstym przypadkiem jest gotowanie oleju. Po za tym zdarzaja sie pęknięcia w bloku zaworowym. Trzeba to BARDZO DOKŁADNIE sprawdzić. Po złożeniu odrazu kalibracja, po kalibracji...
Podobnie jak instalacja "prawdziwych" ciepłomierzy na poszczególnych grzejnikach. Nie znam aktualnych cen ale pilotowe zainstalowanie "prawdziwków" na wszystkich kaloryferach w jednym z typowych bloków spółdzielni (bez demontażu podzielników) udokumentowałoby niedoskonałość systemu podzielnikowego i co ważniejsze, pokazało ilość ciepła faktycznie ogrzewającego...
Po stwierdzeniu że uszczelka jest przyczyną i zdemontowaniu głowicy powinno się sprawdzić czy jest płaszczyzna na głowicy ewentualnie czy nie dołków i górek. Wielu mechaników robi to tylko dla głowicy a powinno się też sprawdzić blok. Zdarza się ze w miejscu uszkodzenia uszczelki w bloku zrobi się dołek i choćby planował głowice milion razy uszczelka...
Witam kolegów. Mam problem z moim ekspresem Philips LateGo. Po czyszczeniu bloku zaparzającego pojawiły się problemy. Początkowo ekspres spieniał mleko tylko w pierwszej kawie, a w drugiej już nie. Bojler i pompka działają prawidłowo, ale wrzątek nie trafia na spieniacz. Po wyłączeniu i odczekaniu, znowu mógł spienić pierwszą kawę, z drugą był problem....
Szklanki wyszły bez problemów i przy montażu nowych wkładałeś je bez żadnego oporu ?. Mówię o tym dlatego, że zjedzony wałek robi "grzyba" na denku i łatwo przy demontażu uszkodzić otwory w bloku
Sorka za ten caps.. Niestety wzrok niedomaga. W sprawie wzmacniacza wpadłem na pomysł, by wychudzić zasilacz do wartości uniemożliwiającej spalenie bloku z MJ i wtedy poeksperymentować z nim. Co wy na to?
pytanie było o koszty więc wtrącę swoje 3 grosze: 1.demontaż silnika z samochodu 2.demontaż silnika /goły blok/ 3.tulejowanie i planowanie bloku 4.nowy tłok /ten sam wymiar co pozostałe/ 5.składanie silnika 6.wmontowanie silnia do samochodu Koszt ogólny jak na moje... ok. 2500zł, ale może znajdziesz taniej
Może się nigdy nie otworzyć na wolnych,jest za zimno Przy obecnych temperaturach, po jeździe i jak dłużej postoi to powinien, ale też ciężko będzie to zauważyć bo dolny wąż może być cały czas zimny (zanim ciepły płyn przeleci przez chłodnicę to już zdąży się zamknąć). Warto by też uzupełnić - najlepiej zostawić pokrywę silnika przymkniętą i włączyć...
Muszę zdjąć (odwiesić w inne miejsce) na kilka dni (malowanie) unifon Urmet MIWI 1142 ze ściany. Bez demontażu przewodów, bo administracja bloku uprzedziła, że grozi to awarią. Szkopuł w tym, że aparat nie ma żadnych widocznych śrub czy zaczepów... W internecie nie znalazłem stosownej instrukcji. Mógłbym kogoś prosić o podpowiedź?
Do odkręcenia 5 śrub na torze, bez żadnych dziurek. Osłona jest dzielona sieć zdejmiesz ja spokojnie pod blokiem. Zrobisz to wszystko od góry przez maskę. Koła ściągać nie trzeba. Jak ja ściągniesz to zobacz czy czasem nie rozpadło się koło na wałku rozrządu. Jest 2 częściowe i jest wulkanizowane. Jak się rozkleić to potrafi pukać. Gdybyś chciał ściągać...
Myśl o drugim słupku, masz dobrą głowicę. Najtańsze wyjście. Jak nie, to demontaż i do szlifierni z blokiem. Niech zrobią jak trzeba. Ja bym wał też zrobił i silnik na lata.
Dziękuję za odpowiedzi. Działa prawidłowo z podłączeniem do J4. Na początku podłączyłem bez J3 i bez J4 i też elektrozamek działał ale tak jak na starym unifonie: nie zawsze. Przypomnę podłączałem w miejsce starego LASKOMEXa --> SLICAN UH-4LB (też nie nowy. Z demontażu).
A ja Ci powiem tak: jak zaczęło się dziać już coś niepokojącego z blokiem , a pęknięcie o czymś już świadczy to zrób to raz i to dobrze. Każdy montaż i demontaż silnika powoduje inne naprężenia w bloku a ciągnik raczej powinien być niezawodny, chyba że jest on rezerwowy drugim pojazdem. Pęknięcie po ponownym złożeniu może się powiększyć,zaczną się kłopoty...
Dziękuję za odpowiedź. Temat na razie dotyczył teoretycznej sytuacji, stąd trudno mi uściślić pobór mocy. Brałem pod uwagę standardowe sprzety jakie mam na wyjazdach, ale z możliwością rozbudowy w przyszłym aucie. Ze względu na użytkowanie auta- zimowe wyjazdy nie wchodzą na razie w rachubę, a nie chciałbym zostawiać auta z panelem pod blokiem, czyli...
Jest to możliwe , ale jeśli nie czujesz się na siłach to lepiej to komuś zlecić . Jest ryzyko że pourywasz śruby z wydechu , a czujnik musisz wypchnąć płaskim śrubokrętem opartym o impulsator (tylko z czuciem) . O wybijaniu nie ma mowy bez demontażu wału .
Witam, OB122 to L 0 T PQB 630 Czyli kasowanie "na sztywno" bajtu wyjść PQB630 przy wywołaniu bloku. Jeśli fizycznie nie ma tych wyjść na maszynie, to możesz usunąć ten kod i wgrać pusty blok. Możesz też zakomentować każdą z linijek instrukcją // . Pozdrawiam.
Cześć, wydaje mi się, że jeden z przewodów z pompy nie podaje płynu. Koło się blokuje a auto ściąga w prawo. Nie palą się, żadne kontrolki. Mechanik chce wymienić blok- 800 zł. Czy któryś z kolegów spotkał się z podobnym problemem? Można taki blok przeczyścić domowymi sposobami? 800 zł to trochę dużo- blok pochodzi z demontażu- więc gwarancji nie będzie.
Zrobić z tego dokumentację fotograficzną To znaczy co ? Zrobić filmik jak bierze prysznic ? Albo zrobić filmik że zawory są pozamykane oraz napisać że w mieszkaniu nikt nie mieszka i reklamować. Normalnie "elektrodowe" porady. Musisz znaleźć firmę która zajmuje się sprawdzaniem takich rzeczy jak ciepłomierz. Jeżeli już znajdziesz taką firmę to musisz...
No niestety to chyba nie bęben ponieważ ma dopiero nabite 106 tyś kopii a jest prawdopodobnie oryginalnym ponieważ jest w tej maszynie od nowej . Listwę czyszczącą też już wymieniałem ok roku temu i z tego co zauważyłem po demontażu całego bloku z bębnem że listwa dobrze oczyszcza bęben . Parę miesięcy wcześniej maszyna zaczynała mi brudzić kartki po...
Sposobem na takie zarazy jest klasyczny śrubokręt - a właściwie 2 sztuki. jednym blokujesz jedną stronę zegera, drugim podważasz (tam jest nawet takie podcięcie - na zdjęciu po lewej stronie) i próbujesz wyciągnąć przynajmniej kawałek poza rowek - tak żeby się na krawędzi zahaczył. Jak będziesz miał na zewnątrz choć kawałek - powinno pójść. Szczególnie...
Wszystko zależy od typu kabiny, jest duża szansa że nie Będzie trzeba ruszać kabiny. Jak zaczniesz rozbierać to będziesz wiedział czy trzeba ruszać czy też nie. Jeżeli wstawisz zdjęcie kabiny, i mocowania z przodu do bloku to coś powiemy.
Musisz zdemontować pasek klinowy wraz z jego napinaczem , w otworze po napinaczu odkręcisz nakrętkę koła zębatego pompy i ściągaczem uwolnisz koło zębate od pompy , uprzednio odkręcając śruby mocujące pompę do bloku . Sciągacz można kupić na Allegro lub dorobić , podczas montarzu zwróć uwagę na klin aby dobrze trafił , po zamontowaniu pompy przy pomocy...
No to montuj sobie te anteny skoro wszystko wiesz najlepiej. Ja będę zrywał kartki z kalendarza do czasu demontażu, daj znać kiedy mam przestać :lol:
Najlepiej zacząć od demontażu filtra oleju - olej spłynie do miski. Nie odpalać przed pracą 2-3h. Dodano po 55 I kup pierburga ma komplet uszczelek włącznie z tymi od podstawy/bloku.
Tak więc zostaje demontaż głowicy.Co będzie mniej pracochłonne , wymiana bloku silnika na sprawdzony kompletny blok silnika (wymieniona głowica pracowała z tym blokiem) , czy wymiana pierścieni w starym bloku.
Jeżeli nie ma odgniotów na deklu albo chłodnicy to wymiana uszczelek powinna wystarczyć, ale to nie było to. Mechanik przy demontażu trącił chłodnicą o blok i zrobiła się dziurka na zgrzewie wielkości czubka szpilki. Dwa razy wyjmowałem i wkładałem i dopiero znalazłem przyczynę. Ciśnienie oleju podobno ok. 5 atmosfer także olej w zbiorniczku rósł w...
Prawdopodobnie tak jak mówisz będzie. Ewidentnie zasilanie leci dalej ja podobnie miałem w bloku . Jedna awaria i prądu nie ma i w pokoju i kuchni. Geniusz połączył równolegle 8 gniazdek. 3 godziny szukania i znalazłem :) Szkoda że wszędzie meble do demontażu (poskręcane) I nagle okazało się że duży pokój ,kuchnia (2 lodówki ,mikrofala,czajnik, bojler)...
Między miska olejową o blokiem silnika jest BLACHAO- USZCZELKA, którą blokuje smok. Należy oddzielić miskę olejową od uszczelki.
Kupić dużą strzykawkę, proszek czyszczący Reiniger do ekspresów kolbowych, wężyk. Przygotować ciepły roztwór i wstrzykiwać na przemian jedna wylewka/druga. Robiąc przerwy zeby roztwór popracował. Może to potrwać nawet kilka godzin ale wreszcie pomoże, rozpuści. Mechaniczne przetkanie przetkanie pomoże na "chwilę". A przyczyna to brak czyszczenia układu...
Ad1. Można, pod warunkiem,że nie zużyty, Ad2. Producent uszczelki oraz autodata zaleca nowe, ale jeżeli trzymają wymiar, to często się zostawia stare, Ad3. Nie trzeba, jeżeli powierzchnia jest prosta i bez wrzerów. Grubszą uszczelke montujemy tylko i wyłącznie w przypadku planowania bloku, Ad4. Będzie działać. Po dotarciu zaworów powymieniaj uszczelniacze...
Bez przesady... 2 godziny i po sprawie. Odpada demontaż silnika i planowanie górnej powierzchni bloku po spawaniu. Do spawania TIGiem blok do rozbiórki do gołego, fazowanie krawędzi, grzanie do międzyściegowej, spawanie niklem, wygrzewanie odprężające i szlif górnej powierzchni. Trochę zabawy jak na C330...
Auto Renault Clio 2 1.2 16V manual. Wymiana półosi prawej długiej, tam podobno jest jakiś pin do wybicia, czym to wybić, jak się na to natknę? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Jeśli w Twoim Renault Clio 2 1.2 16V (manual) faktycznie zastosowano sworzeń (tzw. „pin” lub „kołek zabezpieczający”) blokujący prawą, długą półoś w okolicach...
Witam Mam możliwość pozyskania takiego pieca tanim kosztem. Był on eksploatowany pięć sezonów. Najprawdopodobniej na skutek wilgoci doszło do perforacji i powstania kilku dziur w jednej blasze nad podajnikiem, co powoduje przeciek, tak więc konieczna jest jej wymiana. Dostęp do blachy jest dość trudny - wymaga demontażu osłon, rozcięcia bloku wodnego...
Zasilanie podświetlenia w bloku zasilacza to jest złożony proces - poczytaj na forum, za brak nie zawsze jest odpowiedzialny, uszkodzony jeden element... Tylko jedna uwaga dla początkującego w tym bloku są kondensatory elektrolityczne które nawet po wyłączeniu TV z gniazdka sieciowego utrzymują napięcie dość wysokie i przy demontażu modułu może dojść...
Podejrzewam, że ten element jest uszkodzony w dolnej części lub gdzieś tam zaschnął tusz i blokuje mechanizm. Niestety, żeby to stwierdzić konieczny jest praktycznie całkowity demontaż drukarki.
Witam, Pojawił się błąd E15. Byłęm zdziwiony bo w tamtym roku wymieniałem uszczelkę pod blokiem z pompkami. Po rozebraniu zmywarki i włączeniu zmywarki oraz po napełnieniu wodą zauważyłem, że cieknie z lewego tylnego rogu. Wyciek jest z góry i strużka cieknie tuż koło podwójnego przyłącza wody w bloku grzewczym/wymienniku tak jak na zdjęciu. Podejrzewam...
Po pierwsze - musisz uzyskać zgodę Spółdzielni. Bez jaj, pozwolenie na kawałek przewodu? Odnośnie pytania czy w ścianie, czy w podłodze - tam, gdzie łatwiej wykuć i poprowadzić przewód. Dodam, że ułożenie w wylewce będzie wymagało demontażu kilku paneli Możesz ich już dobrze nie poskładać.
Luk, Sachs, Valeo. Oczywiście komplet. Te marki rządzą, reszta to "nigdy nie wiadomo". Jeśli koło zamachowe będzie do wymiany, to lepiej szukaj używki. A jeśli wyjmować skrzynię to najlepiej na podnośniku, ewentualnie kanale, do tego jakiś lewarek w celu podparcia silnika. Cmyk cmyryk cmyk i po robocie w 1.5h (oczywiście tylko demontaż:) ). Na chodniku...
Niestety musiałem powiedzieć PAS. Ten sprzęt jest nienaprawialny. Brak jakiejkolwiek informacji czy istnieją tryby serwisowe a instrukcja serwisowa jest żałosna. Brak możliwości zmierzenia jakiegokolwiek sygnału czy to analogowego czy cyfrowego z bloku audio. Dostanie się do bloku audio oznacza całkowity demontaż co zajmuje około 30 minut na rozmontowanie...
Tylko taka rada: jak będziesz ją rozbierał, to przed demontażem odczekaj, aż rozładują się kondensatory elektrolityczne w zasilaczu i nie tylko, i uważaj na złącza, nie połam szczególnie te, gdzie się wkłada tasiemki, same odizolowane przewody i tak, żeby do czegoś metalowego nie zwarło. Zrób zdjęcia, jak rozbierasz, aby nie było potem pytań, co gdzie...
Najlepiej działa antena o wymiarach zbliżonych do połowy długości fali. Krótkie samochodowe są słabe. Stacjonarnie dobrze odbiera telewizyjna szerokopasmowa antena z dipolem i wzmacniaczem na 6 tranzystorów. Teraz w działających bez przestrojenia antenowych systemach zbiorczych AZART Telkom-Telmor można odebrać radio D, S, K i telewizję na częstotliwości...
Chłodnica mało pomoże,jest do mycia cały układ wodny,blok,głowica.Pomaże na lato demontaż termostatu oraz czyszczenie chemiczne całego układu.Jest do tego celu chemia nawet w domu co usuwa kamień.
Witam wszystkich forumowiczów! Postanowiłem napisać ten temat, gdyż jak zaczynałem kiedyś przygodę z elektroniką dosłownie na samym początku po zakłamaniu odrobiny teorii postanowiłem zmierzyć swoje siły zbudować tak jak w temacie oscylator blokujący oparty na jednym tranzystorze bipolarnym, pamiętam był to tranzystor NPN BC547, lub 2n3904, rdzeń toroidalny...
Jeszcze jedno pytanie miedzy pompą a blokiem jest jakaś uszczelka Jest uszczelka typu oring.
To może niech do twojego mieszkania inni odprowadzają ciepłe powietrze w lecie. Jeśli nie masz indywidualnego kanału wentylacyjnego to nie powinieneś wpinać rury z klimatyzacji do wentylacji bo tego robić nie wolno. Zaburzysz naturalną wentylację i bardzo szybko administrator znajdzie powód... A Ciebie kara w takim wypadku nie minie. Przynajmniej kosztami...
Witam Pacjent C5 2.0HDI 163km silnik RHH 2012r - dziś zdejmowałem pompę oleju i miedzy pompą a blokiem silnika nie było żadnej uszczelki ani śladu kleju anaerobowego. Czy tak powinno być? Czy po demontażu i przy ponownym montażu tez się nic nie daje?
To najlepiej sobie zaznaczyc chyba co? Na kole od walka rozrzadu i na bloku, czy tam sa wystarczajace znaki?
Pamiętaj o właściwym ustawieniu rozrządu przed zdjęciem głowicy - dodatkowo możesz zrobić znaczniki farbą. Pozdrawiam. Tu w 900 - setce rozrządu "nie ruszy", wałek rozrządu, jak pisano wyżej, w bloku silnika i nie ma możliwości po demontażu głowicy go przestawić.
Bo jest (chyba )wprasowany w blok hydrauliczny. Nie wiem ,nigdy nie próbowałem tego naprawiać tylko wymieniało sie cała pompe.
Przy sprawdzeniu tez wyjdzie.ale nie słyszałem żeby komuś pekła głowica , za to sam blok już tak . Ile masz nalatane ?
A rury gazowe (takie PE zastępcze) sprawić, że demontaż licznika gazowego kończy błysk i huk
szabla blokuje się, silnik się kręci..... Witaj na forum elektroda.pl! Rozumiem, że masz problem ze zblokowaną szablą, mimo że silnik się kręci. Chciałbym Ci pomóc, ale aby to zrobić, potrzebuję odrobinę więcej informacji. Istotne będzie określenie, do jakiego urządzenia należy wspomniana szabla i silnik. Przykłady urządzeń mogą obejmować różnego rodzaju...
drukarka suwa karetkę po całej długości po czym zgłasza błąd (czerwony power) Czy karetka przesuwa się gwałtownie uderzając o boczne ścianki ramy mechanizmu? Może pasek enkodera wypadł z zamocowania z tyłu karetki? tylne szare bolce blokują mi cały mechanizm przed wyjęciem Tylne szare bolce? Czy te od tylnej klapy? Ją trzeba wyciągnąć przed demontażem...
Ok wziąłem się za demontaż i odkryłem że dość ciekawie zrobiona jest końcówka, jako bloki lewy, prawy wyjmowalne, tranzystory mocy są podłączone przez te transformatory do płytki końcówki
Osobiście właśnie stosuje Wurth zmywacz uniwersalny do hamulców. Obawiam się tylko tego czy jestem wstanie przeprowadzić skuteczne odtłuszczenie gwintu w bloku silnika. Po użyciu kleju anaerobowego jak potem wygląda demontaż takiej śruby, czujnika? Osobiście nigdy potem nie demontowałem nic. W domu mam klej Wiko.
Nie wiem jak to jest w silnikach wysokoprężnych ,ale w MPI kod jest wybity na bloku silnika w okolicach cylindrów. Widoczny jest bez jakiegokolwiek demontażu osprzętu.Wystarczy przetrzeć szmatką z benzyną.
dokładnie ale to raczej na oko da sie sprawdzic jakie odstepy sa miedzi rama a blokiem i skrzynia czy sie po rozkreceniu i lekkim odsunieciu skrzyni i bloku w druga strone da wsadzic reke i wymienic to łozysko oporowe
Z www.307online.com.ar/manuales/reparacion... 4 - ZALECENIA DOTYCZĄCE ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAMULCOWEGO Po wykonanej naprawie pompy hamulcowej lub bloku abs odpowietrzyć w kolejności : * przednie lewe koło * przednie prawe koło * tylne lewe koło * tylne prawe koło Po interwencji na strzemieniu rozpieracza lub cylindrze koła, odpowietrzyć w kolejności...
Z demontażem jest problem śruby nigdy nie było odkręcone. Przeczyściłem tam drutem i zobaczę jak będzie wszystko składam. Nie da rady zdemontować kolana śruby uszkodzone a nie chce bloku silnika uszkodzić.
No to masz przesrane (z tą robotą). Nagrzewnica w fiatach i pochodnych znajduje się w bloku tworzącym komplet. W skrócie - jest to taka skrzynia gdzie wszystko znajduje się razem (silnik nadmuchu, klapy kierunkowe, silniczki lub cięgła itd. Cała ta skrzynia przykręcana jest do ściany grodziowej, a do niej dopinane przewody lub cięgła. Wyjąć to "cacko"...
Może się komuś przyda, to napisze jak to wygląda na tą chwilę. Układ opróżniłem i napełniłem wodą destylowaną. Ponownie opróżniłem i tak trzy razy. W rurkach widać osadzony barwnik. Palcem schodził łatwo ale samo płukanie nic nie dawało. Na litr wody dodałem 80g kwasku cytrynowego, poczekałem aż się rozpuści żeby drobiny nie uszkodziły pompy. Wlałem....
Zamykam temat, zabrałem z niego tylko głowicę (i to jeszcze z moim, nieprzegrzanym wałkiem) i położyłem na swój kadłub. Blok leży do tej pory.
Rozrząd musi być ustawiony cały (góra i dół) na znaki i dopiero wtedy kontrolujesz czy zgadzają Ci się znaki. 2 obroty wału to jeden obrót wałka rozrządu i pompy oczywiście. Przed demontażem rozrządu ustawiamy go na znaki fabryczne wtedy mamy pewność, że jest ok. Wtedy również tłok 1 cylindra jest w GMP. Rozrząd ustawiony poprawnie. Spróbuj wykręcić...
Oczywiście, że zrób kolejne pranie by zlokalizować wyciek. Najlepiej by było mieć 4 mocne skrzynie i postawić pralkę na nich i robić testy, ale nie każdy posiada takowe rzeczy w domu a tym bardziej mieszkając w bloku. Można też na 4 krzesłach postawić pralkę, ale nie namawiam bo jeżeli pralka spadnie to jeszcze komuś stanie się krzywda. Najprościej...
Ciekawe jak może się uszkodzić coś czego w tym silniku nie ma? Owszem nie ma jednolitego zespołu pompy wtryskowej funkcjonalnie jest regulator odśrodkowy, wał z krzywkami, sekcje wysokiego ciśnienia i oszczędność producenta w postaci eliminacji korpusu pompy i wbudowanie wszystkiego w blok silnika. Normalnie oddał by pompę na serwis a tak jest lipa....
Tpolo .Wszystko sie zgadza oprócz tego że część pompy ukryta jest pod obudową rozrządu gdzie znajduje się część śrub mocujących pompę do bloku silnika. Sprawę pogarsza koło wałka pośredniego które także się tam znajduje.
Jak tam koledzy rozwiązaliście temat kodu MID130 PSID27 FMI8? W moim przypadku błąd jest cały czas aktywny, test szczelności systemu sprzęgła nie wykazał nieszczelności, podmiana bloku elektrozaworów sprzęgła również nic nie zmieniła.Kalibrację przechodzi od początku do końca. Pozostaje demontaż skrzyni i chyba kontrola jak to wszystko wygląda.
po co złom jak reszta dobra. wymień tuleję, do tego "stary" tłok z nowymi pierścieniami i będzie brykał jak dawniej. koszt montażu tulei i planowania bloku to ok. 400zł. no do tego demontaż silnika, ale to już sobie sam policz czy warto. ale jak zrobisz to wiesz co masz.
Zrobienie czytelnego zdjęcia jest dość trudne ale stojąc przed komorą silnika czujnik jest zamontowany w bloku z prawej strony silnika nad połączeniem ze skrzynią biegów (niewidoczny patrząc od góry). Możliwa jest jego wymiana bez demontażu ozdobnej pokrywy silnika. Jest wsuwany do bloku silnika i zabezpieczony zawleczką zatem praktycznie nie potrzeba...
Zaktualizowałem komendę backlog OBK i teraz delay_s będzie działać w bloku backlog. Więc to będzie teraz działać: backlog setChannel 1 123; delay_ms 500; setChannel 1 234; delay_ms 500; setChannel 1 345; delay_ms 500; setChannel 1 456; delay_s 0.5; setChannel 1 567 .
wentylacja bloku uziemienie bloku bloku zaparzającego
toroid zasilacz impulsowy państwowa inspekcja zawiesza uszkodzony procesor
politechnika wrocławska blauberg lhs3205
Pilot z przyciskiem bagażnika - czy zadziała? Optymalne ciśnienie w naczyniu wzbiorczym: powietrze czy gaz?