Nie wiem z czego to robią Mieszanka ALU, natomiast główną przyczyną niszczenia tych kap jest agresywna chemia lub jej nadmiar sypany do pralki.
Oczywiście rezystancję sprawdziłeś przed demontażem? Gniazdo tego czujnika jest wymienne: http://img401.imageshack.us/img401/4586/... Tak było właśnie we wcześniejszych rocznikach, później z tego rozwiązania zrezygnowano i otwór na czujnik jest wiercony bezpośrednio w obudowie koła zamachowego. Oj trzeba się czasami nakląć przy demontażu. Czasami...
To wygląda na zniszczone przy demontażu.
https://obrazki.elektroda.pl/5794783600_... Panowie a może i Panie jak zdemontować ten przycisk. Próbowałem wyczuć go przesuwając ten plastik na wszystkie strony ale nie ma opcji. W Internecie też nic nie znalazłem wiec pozostaje mi zapytać tutaj. Ktoś coś ?
Koło pasowe na osi silnika jest "zabite na amen" więc demontaż nie wchodzi w grę. To po co chcesz ściągać koło pasowe?Wymiana łożysk?
dmuchawa jest z przodu.Jak ją wykręcisz to tam jest opornica ale i też przy opornicy jest opornik temperatury wymień go i wiatrak bedzie smigał. Ten opornik temp. powinien wytrzymać coś koło 130 stopni
Wiem, że to nie łatwe bo wszyscy mi to powtażają. Podczas demontażu koło z wałka rozrządu odkręciłem razem z tą płytką do czujnika więc to powinno pasować. Ja myślę że dam radę to trafić w odpowiednie położenie kół między sobą ale martwi mnie ta regulacja na śróbach koła wałka rozrządu. Czy jeżeli na tej regulacji nie trafię dokładnie na właściwe miejsce...
Bez demontażu skrzyni i tak się nie obejdzie, może dwumas (koło dwumasowe) się rozpadło.
Szukaj instrukcji serwisowej... Tu masz do ZE4200: http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/9... (klikasz kolejno na linki 0, 1, 2 koło napisu "Multipart:").
Jeśli jeszcze sobie nie poradziłeś to wkręć śrubę w wałek i kilka solidnych uderzeń młotkiem. Bez śruby zniszczysz miejsce na koło pasowe.
W takim razie w Twojej pralce nie ma konieczności demontażu zbiornika. Zdejmujesz koło pasowe i pod kołem masz krzyżak w którym jest uszczelniacz i łożyska. Mam nadzieję, że nie zgiołeś tego " kabelka" jak go nazywasz bo to kapilara regulatora temperatury a to nie kabelek tylko cieńka rurka, którą nie można złamać bo termostat czyli regulator temperatury...
Odkręciłeś koło pasowe? Tak robisz zdjęcia że się trzeba domyślać. Na ostatnim zdjęciu widać śrubę. To ta sama co z pierwszego zdjęcia? Jaki jest powód demontażu kompresora? Głośna praca łożyska?
http://obrazki.elektroda.pl/9658155200_1... Dodatkowo sobie pozaznaczaj (dla pewności) jakimś markerem "po swojemu" koła zębate do obudowy (przed demontażem starego paska) i będziesz pewny, że Ci się nic nie poprzestawiało :D .
Witam chcialem wyjąc silnik z traktorka, lecz Jestem początkujący jak zdjąć pod silnikiem szajbe <koło pasowe> uniemożliwia ona demontaż silnika.
A koło pasowe nie pokrzywione przy demontażu bębna? Może koło pasowe silnika nie jest w linii z kołem bębna? Możliwości jest kilka.
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
Zanim wyrwiesz koło foniczne sprawdź jak wygląda i czy jest ustawione na znaki? Można też sprawdzić czy nie ma za dużego luzu poosiowego wału (to można jeszcze przed demontażem łapiąc za koło na wale napędu osprzętu i szarpiąc przód tył) a także poprzecznego (tu już zdjętej na skrzyni) choć wtedy raczej musiałby pukać niemiłosiernie.
Teraz to już za późno. trzeba podgrzać szybko samo koło, opalarka do tego jest nieodpowiednia, bo nagrzewa wolno razem z wałem.
Witam. Guma przyklejona do tylnej ściany jest zabezpieczeniem, żeby koło pasowe silnika nie tarło bezpośrednio o "tytułową" blachę.
Wszystkie przewody zasilające podłączyłeś po demontażu? Sprawdź głownie dodatkowe zasilanie do płyty głównej koło gniazda procesora. Jeśli na 100% wszystko podłączone, to spróbuj wyłączyć całkiem PC i zrobić CLR_CMOS: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... i ponownie go włączyć.
Ciśnienie oleju odblokowuje zamek i koło pod wpływem ruchu przestawia się (praca 0-1) Można sprawdzić stan koła próbując poruszyć wałkiem, jeśli wałek da się obrócić a koło stoi w miejscu to uszkodzenie jest ewidentne, czasem jednak podczas demontażu części żeby dostać się do wałka zamek nagle załapuje i blokuje koło przez co mylnie można zdiagnozować...
Więc wykręć z obudową zmień na wierzchu i wkręc z powrotem lub musisz zdjąć rozrząd i koło napędu pompy oleju żeby wymienić to co chcesz bez demontażu całości
Trzyma go śruba podobnie jak koło pasowe. Odkręć ją a oś bębna wyjdzie z łożyska.
Jeśli pasek nie wychodzi poza koło to może tak być ale co do zasady zakłada się go na środku dużego koła.
Witam a koło ma zejść samo czy razem z tą czarną osłoną ???Koło było zabezpieczone nakrętką ale ta śruba wygląda jak by była częścią koła ? Koło, to koło. Tak wygląda po demontażu z ośki: http://obrazki.elektroda.pl/7284279400_1... I nic go nie trzyma, poza nakrętką zabezpieczającą. A, że się zaklinowało, to normalne. Tak jak pisał...
Deck ma być poziomo do góry nóźkami. Załóż pasek na oś silnika potem z jednej strony na koło zamachowe, przy obrocie koła pasek powinien wskoczyć sam.
Witam Koło sprawdzam w ten sposób, kredą znaczę wieniec i koło, montuję rozrusznik i po poślizgu rozrusznika i demontażu widać czy znaki się rozjechały, podkładka sprawnego rozrusznika wyklucza inne możliwości. Zmiana ilości zębów uszkodzi wieniec lub rozrusznik. Pozdrawiam
W sklepie poproś o zimering do PDP i łożyska 6204 i 6205 polecam łożyska RS .Przed wbiciem osi zdejmij najpierw pierścień zegera bo moze dlatego nie chce ci wyjść. DEMONTAŻ-1-koło pasowe,2- pierścień zegera ,3- śruby krzyżaka i już powinno bez problemu wyjść.
Jest dostępny dwumas do tego silnika w ofertach. I tak najlepiej zamawiać po demontażu skrzyni niż przed.
Proszę o poradę w sprawie demontażu koła zamachowego.
Takie pytanie masz uszkodzone łożysko że chcesz zdejmować to koło?
Chyba będzie podobnie jak w Octavii, wszystkie te elementy plastykowe są na "wcisk", to znaczy odpowiedne występy w plastykach wchodzą w gniazda. Na początku trzeba zdemontować dolną część, póżniej pozostałe, inaczej się nie da bo plastyki zachodzą na siebie. Tą dolną część należy zaczynać podważać od dołu. Moim zdaniem kamerę cofania lepiej zamontować...
Te koła się rozlatują, a czy podczas demontażu, niezbędnego do wymiany paska rozrządu, w warsztacie mu "pomogli", to już ciężko powiedzieć.
Ok, a trzeba zdemontować koło pasowe czy da się jakoś stwierdzić bez demontażu? Jak teraz chwilę poobserwowałem podczas prania to koło trochę jakby "bije" na boki i pasek się trochę przekosza...
Jest sposób znajdź dokładnie który bezpiecznik jest od pompki spryskiwacza wyjmij bezpieczni i na wyjściu z bezpiecznika na pompke miernikiem możesz sprawdzic czy jest przejscie do masy lub oporność, ale jezeli pokazuje się plus na bezpieczniku po kliknięciu manetki na spryskiwanie to pompka umarła i jest to raczej 95% pewne, pompka kosztuje moze 60zl,...
Zwykle w tarczy jest dodatkowy otwór zaślepiony gumową zaślepką. Służy do regulacji luzu na szczękach. To tam nie ma samoregulatorów ? Ależ prymityw, normalnie jak w Żuku, też "podstawiało" się szczęki. Widziałeś kiedyś i20 ? Ten otwór służy do maksymalnego zbliżenia szczęk aby ominąć powstający rant w bębnie, w łatwego demontażu bębna. Mam nadzieję...
da się,odkręcić sruby,odkręcic czarną osłone tylnej tarczy,"przekopyrtać" alternator tak aby koło pasowe było w dół .Ale dostęp wtedy cięzki i mozna nieuważnie połamać szczotki przy montażu.
W innej konstrukcji z podobnym problemem nie znaleźliśmy jednego rozwiązania. Wyczyściliśmy wszystko, wymieniliśmy koła pasowe i zębate oraz łańcuch i paski. U nas pomogło. Przy demontażu śrub sprawdziliśmy jeszcze gwint podpór Ale one były bez zadziorów. Może koło pasowe ma za dużo luzu od wytarcia i nie trzyma paska albo naciąg paska nie jest prawidlowy.
Tylko sciągacz.
Nie ma z tym większego problemu. Masz cztery śruby dwie na dole i dwie pod antena GSM (to ten plastik koło kamery) Plastik podważam paznokciem i schodzi. Uważaj na taśmy od klawiatury i wyświetlacza. Ważne byś przy składaniu uważał aby nie złamać suwaka od głośności!
Spójrz na gwinty od końcówek drążków. Przy prawidłowym ustawieniu powinno być widać mniej lub więcej tyle samo zwojów. Jeśli jest różnica, to masz przestawione w przekładni lub na krzyżaku łączącym przekładnie z kolumną kierowniczą (nie zawsze w tym miejscu da się ustawić inaczej, nie wiem jak jest w tym przypadku). Nie napisałeś też, czy wymiana na...
Nasadka 8mm i kręcisz ośką sprężarki (najlepiej udarem), koło sobie jakoś zablokuj
Brudna przylgnia i źle osadzony wpust/klin na wale przed dokręceniem. Co najwyżej zerwał byś gwint na wale/nakrętce a nie wykruszył koło magnesowe.
Panowie, a czy do demontażu tego czujnika trzeba ściągać pasek i koło pasowe? Bo praktycznie nie widać tego czujnika i wydaje mi się ze bez tego się nie obejdzie..
Jeżeli chodzi o demontaż stojana to należy odkręcić koło pasowe [które jest wirnikiem ] a następnie odkręcić stojan [kilka śrub chyba 10mm a następnie wyciągnąć wsuwkę i przygiąć styki] tylko że u mnie niestety nie zadziałało i pralka co któreś pranie wyświetla błąd E 8
Mam pytanie skoro prułeś ten silnik masz jakieś foty czy manuala jak się dostać do odkręcenia silnika ok traktorka ? Koło zamachowe demontaż coś więcej ? Bo od misy wszystko się okaże Dodano po 3 hehe Pewnie tak. Wal jest cały w sensie że nie ukręcony bo jak nim obracam to kręci się koło pasowe na dole silnika zawory też pracują ale to od wałka rozrządu
Zwłaszcza, jeśli właściciel rzeki nakaże demontaż - będzie koszt pracy, nie będzie uzysku, a jeszcze może być grzywna.
No cóż jak się tego nie robiło to będzie nie lada zabawa.Po robić zdjęcia,poznaczyć mniej więcej co się da. Do demontażu cały przód ,góra i koło zamachowe z tyłu. Potem montaż w odwrotnej kolejności i regulacja maszyny.
Nie rozwiercaj bo uszkodzisz gwint. Miałem kiedyś podobny kłopot jak klient sam chciał sobie naprawić i śruby praktycznie nie było, kawałek żelaza spawarka i do przodu :-) Przecinakiem też nie kombinuj bo pęknie koło
Jakim cudem? cyna to nie olej żeby pryskał w koło, Zdarzy się, czasami przy demontażu elementów THT i dużej powierzchni pada potrafi "odbić" i chlapnąć gdzie popadnie.
Do odkręcenia 5 śrub na torze, bez żadnych dziurek. Osłona jest dzielona sieć zdejmiesz ja spokojnie pod blokiem. Zrobisz to wszystko od góry przez maskę. Koła ściągać nie trzeba. Jak ja ściągniesz to zobacz czy czasem nie rozpadło się koło na wałku rozrządu. Jest 2 częściowe i jest wulkanizowane. Jak się rozkleić to potrafi pukać. Gdybyś chciał ściągać...
94BB-9E731-DA Ja mam w MTX taki czujnik, dostęp od góry skrzyni pod akumulatorem. Jeśli taki 98AB9E731AC - skrzynia ib5 to też dostęp od góry tuż koło wewnętrznego przegubu. Demontaż dość skomplikowany /ryzyko urwania !! opisy są w necie.
Witam. Pytanie odnośnie demontażu skrzyni biegów w Astra K 1.4 100km czyli bez turbo i pięć biegów: trzeba demontować sanki, czy jest na tyle miejsca, że da się wyjąć skrzynię bez ich demontażu?
Najpierw koło ,potem reszta
Zdemontuj koło i nadkole dostęp będzie bajka.
Jest sprzęgło- koło zębate które można założyć tylko w jednej pozycji
Dobry ściągacz i pójdzie, bez grzania bo uszczelniacze na mur beton szlag trafi. Ten gwint w środku jest właśnie do wciskania koła, wkręcasz śrubę, a nakrętką na śrubie wciskasz koło (tak obrazowo).
Witam, mam problem z hulajnogą Motus Scooty 10 2024. Wymieniłem dętkę w tylnej oponie i po ponownym podłączeniu kabli i włączeniu hulajnogi mruga czerwona dioda w sterowniku. Na wyświetlaczu wszystko działa, Bluetooth działa i w aplikacji też wszystko wygląda ok, działają kierunkowskazy, ale koło się nie kręci, jak naciskam manetkę. Nie ma żadnego kodu...
Zakłada się najpierw pasek na kółko pasowe silnika napędowego pralki na wyczucie od góry po uprzednim demontażu górnej pokrywy a następnie na koło pasowe i ciągnąc koło pasek sam wskoczy. Czasem cała operacja wymaga kilku poprawek. Taki już urok tej pralki i jej podobnych.
Witam Jak w temacie ,dosyć sporo oleju jest rozbryzgiwane przez koło zamachowe . Po demontażu koła wydaje mi się jest odczuwalny luz promieniowy i nie ma żadnego uszczelnienia miedzy wałem a obudową gdzie jest panewka .Jak to ma prawidłowo być zrobione bo wydaje mi się ,że coś jest tam niewłaściwie.
Mam zgadza się. Sugerowałem się zdjęciami bez tego koła w internecie i na nich ta śruba była na swoim miejscu. Sądziłem więc, że ona nie ma nic do rzeczy. Poza tym próbowałem ją odkręcić i nic z tego. Jest na płaski śrubokręt a do tego nie mam jak zablokować koła. Naciskałem ale to nic nie daje to są tyko takie wytłoczki w tym plastiku. -------------------------------...
to wystarczy odkręcić u dołu koło pedałów
To jest Wicher-25, tam masz stożek i klin. Za co łapiesz ściągaczem? Masz trzy otwory gwintowane wkoło nakrętki centralnej, do tego przykręcasz płytę ściągacza. Za inne elementy zniszczysz jedynie koło zamachowe.
Dziękuję za radę.Jestem zainteresowany procedurą demontażu - najlepiej krok po kroku.
Bez demontażu skrzyni biegów się nie obejdzie. Pytanie czy w skrzyni biegów jest olej . Najprawdopodobniej jest zatarta skrzynia jak się nie mylę koło zębate 2 biegu. Jak włączysz jedynkę to skrzynia jest zablokowana i zachowuję się tak jakby były włączone 2 biegi na raz, bieg I i II pracuje na jednej piaście przesuwnej.
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się że wał blokuje się poprzez wsunięcie trzpienia pod rozrusznikiem, blokuje koło zamachowe. Tu masz filmik jak gościu zmienia rozrząd, widać gdzie blikuje wał. https://www.youtube.com/watch?v=bzZsaMG5...
Lekko zdewastowana szafeczka to zdobycz z demontażu , przyczaiłem sie jak koło mnie w firmie sieć przerabiali. Gdyby nie ja to pewnie by się zmarnowało :!: Najlepiej by wypadało popytać w firmach zajmujacych się sieciami ?
Czy przy demontażu głowicy trzeba blokować rozrząd ? Przy demontażu nie, natomiast przy składaniu już tak. Koło wałka rozrządu ma tzw. "pływający klin", trzeba je poluzować, zablokować wałek i dopiero napinać pasek. Wymiana samych pierścieni bez honowania cylindrów na pewno nie rozwiąże problemu z ubywaniem oleju, tylko pogorszy sprawę. Ale zakres...
Witam. Nowe czy z demontażu? Jaka cena? Czy mogę prosić o zdjęcia? Pozdrawiam.
Tak występują, ale nie wielkie. Jak rozpoznać zużyte koło dwumasowe już po demontażu ?
zobacz czy koło zębate pompy wtryskowej się nie przestawiło
Opaska na gumie powinna doszczelnić daj 3 opaski w takim razie jedna koło drugiej.
Witam. Już szanownemu koledze pomagam. Zacznijmy od demontażu igielnicy, na żółto co demontujemy, na czerwony co luzujemy za wkręty/wykręcamy: http://obrazki.elektroda.pl/5635185000_1... Następnie na wale głównym luzujemy ślimak, koło pasowe wielkie i małe, koło przytrzymujące podkładkę wału, wysuwamy wał, ale nie maksymalnie - tak żeby...
Witam. Wczoraj żonie wypadła z rąk maszyna na beton i uderzyła kołem pasowym, które się skrzywiło. Zdjąłem to koło i sprawdziłem oś, na której osadzone jest to koło. Wygląda na to, że ocalała bo nie widać aby podczas obracania było jakieś bicie na którąś stronę, natomiast koło nawet nie zakręcone na tą oś tylko założone luźno i pokręcone wykazuje duże...
Wyjęcie pompy wtryskowej rozumiem że wiąże się w ingerencje w rozrząd? Niekoniecznie. Zakłady stale się zajmujące tymi silnikami mają przyrząd do demontażu pompy bez ruszania rozrządu. W pokrywie rozrządu dokładnie tam gdzie jest koło łańcuchowe pompy wtryskowej jest duży okrągły dekiel, wyjmuje się go i w to miejsce wstawia przyrząd który trzyma koło...
Witam! Poszukuję koła zębatego napędzającego fuser w Aficio 350 Nr katalogowy AB01 4046 Jestem z Krakowa - także mógłbym podjechać osobiście, jeśli ktoś z Szanownych Kolegów posiada nowe lub z demontażu.
ale ma być tam klinek czy nie czy tylko koło dociska
Tak jak kolega wyżej napisał, przykręcasz koło to obudowy i wyjmujesz samą pompę bez demontażu rozrządu.
Zbiornik w tej pralce wyciąga się od góry. Aby dostać się do środka musisz zdemontować blat oraz pokrywę z tyłu pralki. Z dołu demontujesz wszystkie połączenia hydrauliczne, silnik, koło pasowe, amortyzatory i wiązki przewodów. Z góry demontujesz dozownik wraz z elektrozaworami, maskownicę, wszystko co przeszkadza w wyjęciu zbiornika. Nie zapomnij o...
Temat już nie aktualny, w krakowie są setki złomów i wszystko zgnite albo w innym rozmiarze. Poratował znajomy zgnitym, wypiaskowałem i pomalowałem. By to koło zdjąć bez śladu trzeba dorobić specjalny odklejacz. Pozdrawiam
Ja wymieniałem kilka razy.Ale nie wymieniałem kół tylko sam pasek,a o które koło Ci chodzi?
Po pierwsze to osłuchać skrzynie biegów, bo może coś w środku, ale one akurat to rzadko padają masz tam MTX-75. Jeśli będzie ok to demontaż skrzyni sprawdzenia koła dwumasowego , a jeżeli będzie uszkodzone to cały zestaw proponuję do wymiany tj. koło, sprzęgło, docisk i wysprzęglnik. Czy jak odpalasz to słychać taki dziwny dźwięk coś w stylu skrzypienia,...
te otwory w stopach wału korbowego służą do wkręcenia śrub w celu wyciągnięcia stopek. u mnie pasowały tam bodajże śruby którymi przykręcone było koło zamachowe, bodajże 12x1.25 o ile dobrze pamiętam. u radzieckich sprzętów (i nie tylko) jest to dość często spotykany sposób na demontaż podzespołów, pochwy hamulców i zwolnice też tak się demontuje jak...
Witam, moje pytanie dotyczy demontażu programatora w pralce Whirlpool awt 5109. W jaki sposób należy zdemontować białe duże koło, aby można było wyjąć płytkę z elektroniką. Dziękuję.
Witam, można to zrobić poprzez prostu test. Należy narysować linię biegnącą od środka koła do krawędzi. Następnie trzeba uruchomić silnik, dodać kilka razu gazu, po czym silnik wyłączyć i sprawdzić czy nie nastąpiło załamanie linii. Jeśli tak, sprawa jest oczywista – trzeba zamontować nowe koło. W tym miejscu nie od rzeczy będzie podać jeszcze...
witam Demontaż;odkręć tylną pokrywę;zdemontuj silnik główny;odkręć śrubę trzymające koło pasowe duże;odkręc termostat-nie zdejmując przewodów elektrycznych;odkręć wkręty wokół pokywy tylnej zbiornika; wymij pokrywę tylną wraz z bębnem;oprzyj o krawędź tylną pokrywę,a jedną ręką złap po przeciwnej stronie i bij gumowym lub drewnianym młotkiem w oś bębna...
Z www.307online.com.ar/manuales/reparacion... 4 - ZALECENIA DOTYCZĄCE ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAMULCOWEGO Po wykonanej naprawie pompy hamulcowej lub bloku abs odpowietrzyć w kolejności : * przednie lewe koło * przednie prawe koło * tylne lewe koło * tylne prawe koło Po interwencji na strzemieniu rozpieracza lub cylindrze koła, odpowietrzyć w kolejności...
Musisz zdemontować pasek klinowy wraz z jego napinaczem , w otworze po napinaczu odkręcisz nakrętkę koła zębatego pompy i ściągaczem uwolnisz koło zębate od pompy , uprzednio odkręcając śruby mocujące pompę do bloku . Sciągacz można kupić na Allegro lub dorobić , podczas montarzu zwróć uwagę na klin aby dobrze trafił , po zamontowaniu pompy przy pomocy...
SIlnik już działa, przyczyną były zalane i przykorodowane styki w kostce na silniku. Zabrałem się za demontaż łożysk- koło i krzyżak odkręcone, muszę tylko wykombinować odpowiedni ściągacz, żeby wycisnąć oś bębna z łożysk - i tutaj mam kolejne pytanie- czy ktoś ma jekieś dane dotyczące łożysk i uszczelniacza na wale bębna? Na razie nie mogę ich zczytać,...
Nie odpowiadałem ponownie, ponieważ łazienka to odpowiedź właściwa. Jest koło toalety.
Nie potrzeba zdejmować belki, pierwsze to zwalasz pasek, dokręcasz dmuchawę i sprawdzasz czy wirnik ma luz góra dół i na boki, trzymając za koło pasowe. jeśli dmuchawa była nie dokręcona to masz przyczynę. Jeśli wyczujesz luz to odkręcasz dmuchawę z tyłu, kable odpinasz od alternatora, cztery śruby mocujące wykręcasz, wyjmujesz alternator. Łożyska wymienisz...
a tę osłonę jak usunąć? trzeba zdejmowac koło zebate?
Wyjąć przycisk klaksonu, odkręcić nakrętkę mocującą i zdjąć koło kierownicze? Raczej nic skomplikowanego? Jak by co w książce "sam naprawiam" powinno być to dokładniej opisane.
ale trzeba jeszcze odkręcić dwie śrubki koło popielniczki.Ostrożnie z tymi plastilkami,bo kryche jak diabli
Zwykły dwubieg, z ciekawości ile wziął za przezwojenie? Coś koło 2 tys - działa bez uwag
Witam Przychylam się do wypowiedzi kolegi "carsmot" stawiam na nadkola,ale minimum pół godziny i koło trzeba zdjąć .W nowej Lagunie są rewizje. Pozdrawiam
Wystarczy zdjąć koło zębate pompy, zamontować blokade, ustawić rozrząd, ponownie założyć koło zębate pompy, nie jest konieczny jej demontaż (jezeli nie demontowałeś jej przy ściaganiu głowicy)
Samochód wyłączył się, dobrze że nie w ruchu, po odpaleniu wyłączył się coś go blokuje. Widać małe wióry opiłki pod i nad paskiem , po demontażu napinacza , okazuje się jest dobry a koło pasowe alternatora zablokowane! Ale nie wiem skąd opiłki? Wieczór i ciężko zdemontować alternator, trzeba podnośnik, koło ściągnąć i chyba kompresor? Alternator może...
Plastikiem nie należy się specjalnie przejmować, bo i tak nowe łożysko ma swój nowy plastik, trzeba uważać na wałek i koło zębate. Ale przy poprawnym demontażu nie ulega on uszkodzeniu. Pozdrawiam. Witek
Witam mam pytanie w mojej lagunie II 1.9dci przy bardzo raptownym ruszeniu na asfalcie czuć sprzęgło i ciągnie w normalnej jeżdzie jest ok. Trzeba wymieniac koło 2 masowe czy tylko reszte
demontaż koło pasowy koło magnesowe traktorek koło
samoczynne uzbrojenie alarmu peugeot boxer kluczyk baterie rowerowe połączenie
multifunkcja kierownica multifunkcja kierownica
Zelmer 29Z010 – wygląd buzzera w mikrofali, opis, lokalizacja, parametry Generator Frequency Calculation: Formula, Standards, and Tuning for Synchronous AC Machines