Odkręcasz śrubę przy rączce do zamykania i rwiesz delikatnie całą tapicerkę.
Demontaż plastiku lewa strona obok pedału gazu . Poruszaj złączem idącym do silnika dwa grube kable ( dwa razy mi się zdarzyło że tam nie kontaktowało . Kolejna rzecz wypnij kabel z opornicy sprawdź kontrolką czy zmienia się masa albo plus nie pamiętam dokładnie jak zmieniasz biegi na przełączniku .
https://forum.fordclubpolska.org/showthr...
Witam. Obróć w lewo okrągły plastik.
Zdjecia sa od modelu2000.Odkrecasz srube torx nr.20(na zdj.nr.1),wkladasz klucz do stacyjki potem wciskasz jednoczesnie te dwa smyndle(na zdj.nr2) co wystaja z korpusu stacyjki i blokuja wysow z obudowy(cylindra na kolumnie kier)i stacyjka wydarta,powodzenia http://obrazki.elektroda.net/88_12194998... http://obrazki.elektroda.net/94_12194999...
Jest tam 93C86 ale to tutaj nie ma znaczenia. Pamięć jest pod tarczką prędkościomierza, na wysokości 65 mil/h. Widać ją bez sciągania tarczki ale jej nie przełożysz bez rozebrania licznika do gołej PCB. Ściągasz wskazówki (najlepiej zaznaczyć sobie ich położenie), ściągasz tarczki, ściągasz biały plastik pod tarczkami i masz dostęp do pamięci. Problem...
K59P1761 - taki jest w tej lodówce i takiego szukaj.
Nie weszła poprawnie do końca. Zdemontuj wycieraczki i ten plastik jeszcze raz. Wyczyść rowek w tej rynience na szybie i tego wąsa na tym plastiku. Tego wąsa możesz nasmarować np WD 40 żeby leko wchodził na swoje miejsce. Tylko ostrożnie to rób bo znam ludzi którzy przy montażu lub demontażu tego plastiku uwalili sobie szybę przednią.
Najpierw podważ plastik ( od góry ) przy rączce otwierania drzwi i regulacji lusterek. Potem zdejmij plastik ( od dołu ) osłaniający uchwyt zamykania drzwi. Pod tymi plastikami będą dwie śruby. Reszta jest na spinkach ( o ile mnie pamięć nie zawodzi ). Uwaga na wszystkie plastiki są bardzo łamliwe.
Niestety-nie ma ukrytych przewodów do tylnych głośników, musisz je poprowadzić sam. Najlepiej do przeciągnięcia przewodów użyj stalowego drutu ażeby uniknąć demontażu plastików ze słupków, który nie należy do łatwych.
jak odkręcić ten plastik Jego się wyciąga, lub rozbiera korpus filtra i wybija z drugiej strony, po demontażu silnika pompy.
Racja, jednak trzeba uważać, bo wirnik jest bardzo delikatny i niewłaściwy demontaż plastiku tylnego spowoduje przesunięcie komutatora na ośce, mogą poobrywać się druty, poza tym jest dożo kombinacji z założeniem szczotek przy montażu. Nie polecam rozbierania:)
Demontujesz sam plastik czołowy klimy bez reszty za nim(sama ramka, przyciski, pokrętła i display zostaje)Ramka siedzi na zatrzaskach, po jej zdemontowaniu będziesz widział zabezpieczenia sterownika klimy. Popielniczkę z zapalniczką można wymontować bez ruszania klimy, trzeba ją przekręcić o odpowiedni kąt i można wyjąć., Zapalniczkę z popielniczką...
Musisz zdjąć plastik z wierzchu a pod nim są 4 śruby
Demontaż tej blachy jest dość skomplikowany i często bardzo wręcz kończy sie wyłamaniem zaczepów tego plastiku... niestety producent tak to zmajstrował, aby zrobic więcej problemu, ten plastik montowany jest na zaczepy odwrotne czyli w jedną wciśniesz a wyjąć jest problem, trudno wytłumaczyc ci to przez posta, musisz delikatnie próbować odchaczać zaczepy......
Witam kolegów z Elektrody, W długi weekend, zamiast wypoczywać jak inni moi normalni koledzy, zamierzam zabrać się za konserwację mojej MK6-stki i mam w związku z tym procederem pytanie - czy istnieje jakiś "schemat" na którym można bazować, rozkręcając wszelkie plastiki ze środka (wiadomo, żeby czegoś nie pourywać)... P.S. Proszę tylko nie odpowiadać"po...
Chyba autorowi wątku o to idzie że będzie doprowadzony odpływ nowy z rur plastikowych - i obawia się że się kawałek ten w piwnicy rozleci w czasie demontażu - najprostszy pomysł to dojechanie plastikiem do tego kawałka zablokowanego w stropie. A resztę jak chcesz wymieniać - ale te żeliwne rury przecie działają i jeszcze będą działać następne 100 lat...
Tu poszło mu łatwo nozykiem,a potem dokleja dla pewności superglue (chyba wystarczy B-7000?) https://www.youtube.com/watch?v=Q4GWFooZ... a u mnie na razie tylko z testowego korpusu zdjąłem plastik jak tu Link poszło z oporem i zostało sporo czarnego kleju. On tam zresztą na końcu filmu po prostu wkłada przycisk zasilania do otworu, więc demontaż plastiku...
Chciałbym wiedzieć, czy na pewno da się zdjąć górną obudowę bez demontażu tych dekielków? Jeśli jest uszkodzone ich mocowanie na górnym palmreście to tak, jeśli tulejki mocujące nie są do końca połamane i trzymają się jeszcze na plastikach to z rozbiórką może być problem, bo najpierw będziesz musiał jednak jakoś wykręcić wkręty mocujące te elementy.
Pokaż jak to wygląda. Kiedyś znajomemu kolekcjonerowi zabytkowych motocykli takie drobne pęknięcia usuwałem zalewając je żywicą poliestrową z dodatkiem pigmentu dla uzyskania odpowiedniego koloru. Sprawdź również czy są dostępne same klosze bo to byłoby najlepsze wyjście. Jednak jakakolwiek próba naprawy na aucie będzie raczej kiepska, tylko demontaż...
Na 99% spuchły plastiki trzymające cewki stojana. Czasem trzeba użyć bardzo dużej siły i dwóch płaskich śrubokrętów żeby to wyrwać.
Jak spojrzysz od tyłu na ten plastik to od razu ją zauważysz. Hydrostatu nie wyjmiesz bez demontażu komory. Do wyczyszczenia starczy płaski śrubokręt i szczoteczka, nie trzeba odmaczać.
Witam. Czujnik ten jest wciskany.Jeżeli nie da się go wyciągnąć "siłowo" ,to jeżeli jesteś pewny że jest uszkodzony ,trzeba go "wymontować" po kawałku .Być może obraca się sam plastik a korpus jest zapieczony.
W mechanizmach soft-touch silnik musi się kręcić nonstop.Nie załączył by funkcji mechanicznej.Polecam Mabuchi np.Przełącznik niełatwy do demontażu bez wprawy.Można wymyć w myjce ultradźwiękowej.Zabieraki z czarnego plastiku do weryfikacji.
Nie wiem jak jest w Vaneo, ale to nadmuchana A klasa. W A klasie Dostęp jest od podszybia trzeba zdjąć ten plastik pod wycieraczkami i dalej już widać. 20 minut roboty.
Ma odskoczyć. Polecam łopatkę w takim stylu jak podesłał maksar i zaczynać od boków, potem góra. Jeśli odepniesz tam wszystkie zaczepy to dół powinien zejść sam przy podniesieniu Szczególnie uważaj na rogach, łatwo złamać plastik
I znowu się zaczyna! Człowiek, wprawdzie na bakier z poprawnością, pyta o demontaż maskownic, a już "panowie specowie" mu wkładają wzmacniacz do bagażnika... Po prostu żenada! Wtórny analfabetyzm i brak czytania ze zrozumieniem! PS. Autora proszę o sprecyzowanie tematu! Bo w tej chwili jest mało konkretny. Następny post w tym wątku o wkładaniu wzmacniacza,...
Możliwe, że uszkodzony jest mechanizm wycieraczek, być może jakieś zębatki są zjechane i dlatego jest jedynie minimalny ruch. Czy przypadkiem w ostatnich dniach kolega nie uruchamiał przymrożonych wycieraczek, albo przysypanych śniegiem? Generalnie bez rozebrania podszybia nie obejdzie się, najgorsze jest ściągnięcie ramienia wycieraczki (przyda się...
czesc, z tego co pamietam a juz dawno to robiłem ale damy rade ;) musisz zdjąc konsole/plastik który jest wokół radia czyli ten cały srodkowy plastik jest na zaczepach ale chyba są tam tez z dwie srubeczki które trzeba odkrecic jak zdemontujesz plastik(nagrzej go lepeiej zejdzie) to poźniej bajka sam zobaczysz ;)
No właśnie nie ma, wiem o co Ci chodzi, bo w tym drugim wentylatorze mam właśnie coś takiego, a w tym nie, gładki plastik :(
Czy osłona diody LED jest wystarczająco elastyczna, aby ją wcisnąć? Mój był z twardego plastiku i pękł
Witam, jak w temacie. Odkręciłem wkręta pod gałkami klimatyzacji, konsola lekko się da odchylić ale plastiki twarde już podważałem je i ciągnąłem na granicy połamania i nic ani drgnie. http://obrazki.elektroda.pl/9137853100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8244825100_1...
Czemu? Do profili LED są dostępne klosze wymienne i nie ma problemu z wymianą. Tłuszcze są agresywne ale nie aż tak bardzo. (dwa lata spokojnie wytrzymają nawet w restauracji) W profilach LED z demontażem kloszy też nie ma problemu, a same profile aluminiowe słabo reagują z tłuszczami i nie ma potrzeby demontażu Kiedyś miałem okazję przyglądać się...
To jeszcze dwa kamyczki do ogródka Toyota np.Avensis 2.0b 16V i wyrywające się szpilki z bloku, podniesiona głowica. genialnie zamontowane wtryskiwacze, 90% używek na rynku ze względu na sposób demontażu nadaje się tylko do kosza. Klapy kolektora dolotowego chrysler 3.5L v6 np.300C, plastik łożyskowany w plastiku na plastikowej osi - genialne. Cena...
Częstą przyczyną tych objawów jest uszkodzenie przełącznika obrotowego rodzaju pracy (switch rotary encoder).Możesz go przeczyścić lecz ostrożnie z demontażem bo plastik może pękać i wtedy przełącznik do wymiany.Pozdrawiam
Mam podobny problem z pompą Omnigena Jet 100A.Po uruchomieniu pompy zaczyna się wyciek na wałku między pompą a silnikiem.Jeszcze nie rozkręcałem pompy.Czy przyczyną wycieku może być uszkodzony uszczelniacz ceramiczny?Jak dostać się do niego?
Tutaj wewnątrz jest filtr: https://shop.electrolux.pl/pralnictwo/pr... https://shop.electrolux.pl/pralnictwo/pr... Filtr trzeba spróbować wyjąć, gdyby był problem z wyjęciem odkręcić cały korpus pompy od zbiornika.
Nic nie kombinuj z żadnym klejem bo to nie zda egzaminu. Tylko wymiana grzałki rozwiąże sprawę. W bojlerach elektrycznych i nie tylko co półtora roku należy wymieniać anodę magnezową. Przy wymianie grzałki oczyścisz bojler z osadów, które w większości spłyną z wodą po jej odkręceniu. Mnie na takie zabiegi pozwala umiejscowienie bojlera, ale jeśli istnieje...
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Dmuchawa jest na podszybiu, musisz zdemontowac te plastiki na ścianie grodziowej jak i pudło akumulatora. Będzie ci trochę przeszkadzała głowica aby ją wyjąć, najlepiej wychodzi w stronę prawą
pomiędzy zegarami na plastiku jest napis UK NSI jeśli go nie ma to są VDO podłącz VAG-a i zobacz :)
Oj Mistrzu, chyba nie zrobisz. Sterownik masz po prawej stronie w kabinie z przodu, po prawej stronie, słupek pasażera. Zacznij jak kolega radzi, może unikniesz demontażu plastików. Kostka nad skrzynia biegów, z dwoma kablami, czeronyym i czarnym. Tam bym zaczął. Dodano po 1 Bezpieczniki wszystkie sprawdzilem i sa ok chyba ze mam wyciagnac cala rozdzielke...
Obudowa powina lekko zejsc, pierwsze musisz sciagmac kawalek plastiku nad obudowa, pozniej klawiature, a na koncu srubki o d srodka powodzenia :)
Przycisk zdemontuj będziesz miał z przodu wkręty pod plastikiem , te zatrzaski lubią mocno trzymać.
Chyba będzie podobnie jak w Octavii, wszystkie te elementy plastykowe są na "wcisk", to znaczy odpowiedne występy w plastykach wchodzą w gniazda. Na początku trzeba zdemontować dolną część, póżniej pozostałe, inaczej się nie da bo plastyki zachodzą na siebie. Tą dolną część należy zaczynać podważać od dołu. Moim zdaniem kamerę cofania lepiej zamontować...
Ja to robię tak. Najpierw przy demontażu ostrym nożykiem ucinam wystające elementy/ łebki tych plastików z palmrestu. Potem po założeniu nowej lutownicą grotową wciskam w każdy otworek i siłą rzeczy wypływa trochę plastiku.
Sprawdziłem. Amory mocowane są tylko na plastikach, a pompy mamy tu dwie „szeregowo” i też są przykręcone.
Nie ma z tym większego problemu. Masz cztery śruby dwie na dole i dwie pod antena GSM (to ten plastik koło kamery) Plastik podważam paznokciem i schodzi. Uważaj na taśmy od klawiatury i wyświetlacza. Ważne byś przy składaniu uważał aby nie złamać suwaka od głośności!
Bardzo przydatne (demontaż) - biorąc pod uwagę - już kruche z racji wieku są plastiki (zatrzaski itp.). Dzięki i pozdrawiam!
Element ten montuje się od spodu drukarki. Jest po plastikiem, który odkręca się torxem nr 10. Jeden koniec jest pod separatorem, natomiast drugi musi trafić w szczelinę elementu czyszczącego głowice kartridży.
Ja bym to zrobił tak;demontaż plastików odtłuszczenie primer klej do szyb ponownu montaż schnie i nic nie lata.
Wkręć gwintownik lub śrubę i szczypcami ciągnij.
https://obrazki.elektroda.pl/4668215600_... Zrób dobre fotki od strony zewnętrznej przy podniesionej całkowicie rolecie szczeliny (tam gdzie wchodzi pancerz). Może coś zobaczymy. Ale faktycznie, po odległości przepustu od wnęki to może być system RKS (rolety nadprożowe). Jeżeli roleta i klapa rewizyjna jest zbyt szeroka to obróbka...
to moze przyklejony ten plastik
Odsprzedasz? Rolkę + ten plastik (nie wiem dlaczego nie trzyma się)? Chyba, że coś tam jest jeszcze, ale nie nic znalazłem luzem w magnetowidzie oprócz rolki i tego plastiku. Tylko jakbyś przed demontażem jeszcze sprawdził, którą stroną rolka jest zwrócona ku górze (stożkiem czy płaską stroną).
Czyli gimnastyka nad wyjęciem pompy, dzięki temu uzyskuje się ciężki, ale jednak dostęp do demontażu grzałki. Ten plastik zostaje, a klapa serwisowa to jest to na czym zbiera się woda w przypadku wycieku? https://obrazki.elektroda.pl/2827337000_... :arrow: Poprawiłem TONI_2003
jezeli wykreciles juz wszystkie wkrety to teraz szrpnij troszke mocniej i zejdzie, tak z wyczuciem Pozdrawiam
Dodam jeszcze, że jeśli chodzi o zużycie to po demontażu wysypało się trochę białego plastiku z tych miseczek. Gumy jednak nie zakładałem, do smarowania użyłem smaru silikonowego. Tu powiększenie
Demontaż plastików jest bardzo agresywny . Prawie wszystkie ciągniemy ,, na siłę ,, . Zacznij od tych od nóg kierowcy i pasażera , później progi odciągając lekko od podłogi ciągniesz próg do góry. Kilka zatrzasek może pęknąć ,nic trudnego . Powolutku .
Pewnie został jeszcze jeden wkręt pod zaślepką (poniżej przycisku).Musisz też odkręcić "stolik" (3 wkręty od spodu krajalnicy) Jeżeli poleciały koła zebate to pewnie płyta podstawy do wymiany,bo wyłamało sie mocowanie trzpienia(który znajduje sie przy kole napedowym)
No właśnie, nie mogłem znaleźć nigdzie i kupiłem drugą z mocno zużytą obudową, ale ta tarcza jest plastikowa, jest w bardzo dobrym stanie, silnik i tarcza metalowa, w której mocowane są noże, też, więc plan był z dwóch zrobić jedną. Nowe maszynki mają kiepskie opinie (pękający plastik), a ta była pewnie kilkanaście lat. Nie ma za co solidnie przytrzymać,...
Unosisz trochę i ciągniesz do boku drukarki plastik przez który była przykręcona ta śrubka.. jednocześnie najpierw wkładasz między plastik a metal płaski wkrętak na środku plastiku z przodu drukarki (mniej więcej w jego połowie wkładasz go na ok 1 cm)i próbujesz odchylić na zewnątrz.. to samo z tyłu drukarki.. uwaga na przyciski pulpitu..
Jeżeli jest uchylna to musi być na zawiasach. Musisz popróbować zdemontować plastiki wewnątrz.
Można użyć cienkiego plastiku np. takiego jak karta bankomatowa.
Prawdopodobnie część ta (sprzęgło) jest nakręcona na oś wirnika. Należy z drugiej strony zablokować wirnik i odkręcić sprzęgło w kierunku zgodnym z kierunkiem obrotów wirówki.
Po prostu trzeba wbić tę obudowę w rurkę - posługując się jakimś klockiem z twardego drewna. Czyli odwrotnie niż przy demontażu.
Nie w kierunku drzwi tylko w lewo wtedy ten plastik zeskoczy z tego cięgna i cięgno wyjdzie do góry. Wpisz w google "spinka cięgna drzwi" i zobaczysz jak to działa.
Co prawda w innym autku, ale woda leciała z tego samego miejsca (pojawiała się w okolicach pedałów), winna okazała się rozszczelniona szyba przednia. Woda zaciekała pod szybą i wypływała w okolicy pedałów. Żeby sprawdzić czy to wina szyby: sprawdź jak wygląda naklejka z numerem VIN w dołu szyby (jeśli jest pofałdowana to zapewne łapie dużo wilgoci co...
Zmywarka nie pokazuje żadnych błędów? W instrukcji obsługi zmywarki jest opisane jak sprawdzić czy pompa odpływowa nie jest zablokowana (wyjmuje się taki plastik). Demontaż samej pompy też zajmie chwilę bo jest montowana na zatrzaskach i wtedy w bezpieczny sposób możesz sprawdzić czy po podłączeniu do zasilania 230V pompa pracuje. Druga pompa w zmywarce...
A widziała kiedyś ta pralka temperaturę 90 stopni? Zalać octem przez dozownik detergentów i najdłuższy program na najwyższą dostępną temperaturę w pralce. Jeżeli po praniu czyszczącym nie będzie efektów to tylko demontaż fartucha pozostanie i czyszczenie mechaniczne.
Demontaż obudowa pod kierownicą, na 4 śruby chyba i z lewej plastik jak bezpieczniki są też do zdjęcia. https://obrazki.elektroda.pl/9072917400_... Zdjęciem i zaznaczeniem się nie przejmuj pierwsze z neta, rozpiska tutaj https://forum.vw-passat.pl/topic/1034-b5...
Zależy od twoich możliwości technicznych. Wygląda, że mocowanie silnika jest bezpośrednio do wystającego elementu zbiornika. Tam są spore siły w trakcie wirowania spowodowane bezwładnością silnika. Spawanie plastiku chyba nierealne - wymaga kompletnego demontażu i warsztatu usługowego i to bez gwarancji, że wytrzyma. W zależności od rodzaju tworzywa...
,, coś tam powinno być ,, Wolałbym tego nie otwierać, bo będę miał szansę na druciarskie ratowanie. Jak się okaże, że nic tam nie ma, to proszę chociaż o kciuka w górę ;) https://obrazki.elektroda.pl/1365652900_... Wygląda, jak by były w plastiku zaizolowane.
Sprawdzę tylko nie teraz bo boje sie ze mi jakies plastiki popękaja przy demontażu na takich mrozach. Dzieki za Pomoc:)
Zatrzaski są. Trzeba to umiejętnie pociągnąć. Najlepiej jak jest w ciepłym pomieszczeniu. Zimne plastiki łatwo pękają.
są specjalne blaszki do wyjmowania radia samemu jak będziesz wyjmował to możesz połamać plastiki lub radio sam kiedyś po takim fachowcu który nie wiedział jak wyjąć miałem duże i o bardzo duże problemy z wyjęciem radia
tam sa takie plastykowe zatrzaski do odblokowania po przekreceniu na glebokosci 60mm, nie wystarczy tylko ciagnac.wyjmuje ich setki Dodano po 52 ale sa dwa otworki fabryczne po obu stronach?bo jak nie to plastik otaczajacy zdejmujesz przycisk wyciagasz do siebie i odkrecasz 4 torxy
Nie trzeba rwać dashboardu, trzeba uważać na plastiki przy demontażu. Schowek ciężko schodzi po odkręceniu śrub, trzeba go wyszarpać, pamiętać na koniec o rurce chłodzenia schowka.
Po zdjęciu górnej obudowy (musiałem dostać się do płytki z wyłącznikiem) wypadł taki plastikowy trzpień w formie + w przekroju. https://obrazki.elektroda.pl/4403010600_... Oglądałem wnętrze ale nie mam pojęcia gdzie to powinno siedzieć. Po złożeniu wszystko działa normalnie. Może ktoś wie gdzie ten element powinien być? https://obrazki.elektroda.pl/8357536600_...
Tak, na obrzeżach gniazda powinny być szczeliny, 4 czy 6 zależnie kto wyprodukował gniazdko - tam wkładasz ostry nożyk czy bardzo cienki płaski śrubokręt i delikatnie podważasz, ruchoma część powinna zejść i będzie dostęp do kontaktów. http://obrazki.elektroda.pl/1629834200_1...
Cześć Padł mi zamek prawy tylny, nie reagował na pilota ani klamkę wewnętrzną. Po zamknięciu z pilota auto mignęło raz i cztery piknięcia (uszkodzony czujnik drzwi). Przy demontażu wypadł mi jakiś plastik i nie wiem gdzie on ma być. Zamek ze szrotu podpięty działa, więc kable ok. Może ktoś podpowie gdzie ten biały plastik powinien być zamontowany.
Zacznij od wpisaniu modelu radia w google i zobaczysz jakie wyjścia posiada bez niepotrzebnego demontażu własnego. Jeśli okaże się, że twoje posiada wyjście liniowe to w zupełności ten zestaw będzie ok. Przy okazji musisz także w kostce radia znaleźć pin do sterowania czyli by wzmacniacz Ci się włączał i wyłączał podczas włączania wyłączania radia....
Witaj! Pierścienie służą do ustawiania zbieżności kolorów , a demontaż jest trochę kłopotliwy z powodu kruchości przegrzanego plastiku i ferrytu.
Obejrzyj dokładnie gniazdo - na wtyczkach są takie ząbki żeby tego nie pomylić. Co do "dzyndzla" czyli pewnie czujnika to się nie wypowiem ale może powinien wejść w to zaokrąglenie w plastiku na foto 1 tylko trzeba wycofać trochę kabel. On tam był taśmą klejącą przymocowany?!
Powodzenia, dam Ci dwie rady jeszcze. 1. Fotografuj każdy etap rozbierania, każdą śrubkę, zaczep, nie będziesz miał później wątpliwości. 2. Najpierw rozbierz całość, później zakup części, plastiki tego addwasha sa jakie są i może coś pęknąć.
Nic z tego i iglak tu nic nie da, my wiemy, jakie to 'diabliki', w ostateczności grzeję transformatorówką (o ile 'siedzą w plastiku') i dokonuję demontażu.
Najpierw musisz przesunąć blokadę wszystkich pinów, ten niebieski czy też różowy plastik z boku kostki. Wysuń go na zewnątrz, dopiero teraz dasz radę uwolnić pin z kostki za pomocą cienkiego szpikulca bądź śrubokręcika zegarmistrzowskiego
Kup cały zamek, dorwać pasujący mikrostyk to jak trafić w lotka, wyciera się też plastik który go naciska.
Właśnie próbowałem w ten sposób, delikatnie od rogu. Nic nie idzie, przy użyciu większej siły zaczyna pękać plastik z którego zrobiona jest siatka.
Czy jedyną możliwością demontażu dozownika, jest rozwiercenie końcówki śruby ? Ja to robię przy pomocy wkrętaka krzyżakowego i młotka. Pukam w śrubę, aż plastik odpadnie. Wtedy uwalnia się zasobnik. Robię tak serio, bo nie cierpię niechlujnych użytkowników pralki, co doprowadzają do korozji wkrętów zasobnika.
Posiadam spawarkę do plastiku z regulacja nadmuchu jednak nawet bez demontażu widać że nakrętki po kolorze mosiężne zatopinione głębiej poprostu są luźne w wyniku czego nie da się wkręcić śrub.
To jest zabojad;] tu znajdziesz niezliczone zatrzaski;] W mojej 306 jest jeszcze zatrzask i trzeba wyjac najpierw czarny plastik maskujacy.
Witam. Pilnie poszukuje części do sokowirówki TYO SW-3. Rozleciało mi się sitko i plastik (kołnierz), gdzie mogę dostać te części?
https://obrazki.elektroda.pl/9768494200_... https://obrazki.elektroda.pl/4768008900_... Robię wszytko po odłączeniu z prądu. Zapach wydobywa się dokładnie z tego miejsca i to właśnie miejsce było ciepłe. To jest od spodu zmywarki. Jest tam pierońsko ciasno żeby jakkolwiek zrobić zdjęcie bez całkowitego demontażu. Zmywarka...
To po prostu odreagowanie..więc nie obrażaj się a po prostu też się pośmiej.Nawet jeśli trzeba pośmiać się z siebie samego,a to sztuka którą niewielu potrafi.Wracając do tematu,odkręć0gaźnik i wyjm go.Potem zdemontuj tą plastikową przegrodę między gaźnikiem a cylindrem.Nie uszkodź przy tym łącznika gaźnika,łatwo można to zrobić.Jak ją zdemontujesz,zobaczysz...
Cześć, co byście polecili w naprawie tego ubytku w zderzaku? Jak to najlepiej naprawić bez demontażu całego zderzaka? https://obrazki.elektroda.pl/8276979600_... AI: Jaki dokładnie jest ten ubytek – to rysa, pęknięcie, dziura czy coś innego? Jakiej jest wielkości? Dziura, brak fragmentu zderzaka AI: W którym miejscu zderzaka znajduje...
http://partner.amica.com.pl/pliki/instru... dokładna instrukcja, a na stronie 15 dokładny opis montażu, demontażu i czyszczenia ramion
W sposób jaki jest pokazany na obrazq pierwszym nie wyciądniesz włącznika świateł. Najpierw trzeba wyciągnąć ten plastik na którym jest ikonka kierunkowskazów i ABS. Jak juz go wyciągniesz zobaczysz zabezpieczenie przy włączniku świateł. Trzeba je będzie wcisnąć i dopiero wtedy wyjdzie włącznik. Reszta opisu zgadza się z rzeczywistością
Właściwie to jest to jednorazowy montaż na wcisk z systemem zacinających się wypustów klinowych( "języczków"). Można próbować je odchylić czymś bardzo cieńkim( wsunąć po brzegu od strony odwrotnej niż klin. Ale jaki jest cel takiego demontażu? https://obrazki.elektroda.pl/6835908400_...
Hej. Znalazłem wątek o tym temacie na forum, ale jest zablokowany/zamknięty, a że mam sposób szybszy i prostszy na demontaż, to chciałem się nim podzielić - w związku z faktem, że w Sieci brak manuali na ten temat. A też nie za bardzo wiedziałem jak temat "ugryźć". Otóż -w związku z faktem, że z reguły i tak kupujemy zapalniczkę razem z gniazdem, to...
docisnąć plastik plastik plastik plastik aucie wyprostować plastik
podswietlenie przyciskow radia nieprzydzielony obszar dysku transport kolumn
pralko suszarka samsung pralko suszarka samsung
Jak rozwiązać problem koncentracji bogactwa? Wzmacniacz do akordeonu Roland - jaki wybrać?