To chyba jest pierwowzór świecy płomieniowej.
WITAM Świece z drutu były stosowane kiedy nie było innej technologii produkcji obecnie zastosuj świece nowej generacji nagrzewają się szybciej, nie pożerają prądu i są trwalsze. Załączane są przekaźnikami czasowymi. do traktorka wystarczy przycisk i liczenie sekund. czas grzania dobierzesz eksperymentalnie w zależności od kondycji silnika i temperatury....
Gdzie można dostać świece żarowe do silnika Deutz F2L 411 ?
A sterownik świec sprawdzony?? tzn. czy dochodzi prąd do świec.
No przecież pisze z 15-20sekund. Przekazniki do analogowego diesla. Do świec 12V
Było by łatwiej jak byś podał jaki tam silnik.
A masz możliwość posprawdzać ciśnienia (paliwa ,sprężania). Można by było sprawdzić jeszcze świece żarowe.
są "niby" specjalne do gazu..... producent określa model świec jakie najlepiej współpracują z danym typem silnika i najlepiej jest się tego trzymać. ale tak szczerze mówiąc ja zawsze u siebie używałem polskie świece "iskra" i silnik pracował duzo lepiej niż na innych swiecach. całkowicie odradzam świece NGK
Przed chwilą naprawiłem Fritzbox 7270 z identycznym problemem jak w temacie. Wymienić należy kondensator 220uF/10V w sąsiedztwie układu Infineon 8AE7F8T PSB80PGP (po wylutowaniu jego pojemność wynosiła 200uF! aż nie chciało się go wymienić) :-)
Sprawdź jeszcze czy paliwo dostaje.
No na elektryce sie nie znam za bardzo ,ale ja grzeje 15 sek nawet w najwieksze mrozy i zawsze odpala bez problemu .moim zdaniem 60 sek to bardzo duzo
Choć to nie benzyna, świece i jeszcze raz świece. Za tyle mg. były wymieniane?
a czy te diody duzo gozej świecą bez kolimatorow
Dioda prostownicza plus żarówka lub dioda świecąca z opornikiem. Przy napięciu stałym będzie świecić tylko w jedną stronę. Przy przemiennym będzie świecić zawsze. Można dać dwie diody świecące w różnych kolorach połączone równolegle anodą z katodą i opornik. Napięcie stałe - świeci jedna dioda. Napięcie przemienne - świecą dwie diody.
Bardziej powiedziałbym, ze zbyt duzo powietrza ustawione na gazniku.
czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nić nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. Zasilenie po kluczyku, powrót najprościej zrobić kupując na szrocie odpowiednią obudowę filtra (np. z samochodu). co sądzisz...
Moze ja laikiem jestem, ale uwazam, że pole magentyczne tego magesu (musi byc neodynowy) skierowane rownolegle do anod świeć zapłonowych, dzięki dobremu dielektrykowi wzbudza wysokie napięcie, ale o niskim prądzie. układ zapłonowy tej jarzenniówki "przerabia" mały prąd na wyższy co skutkuje zapłonem tejże żarówki. Ale, co najważniejsze, świece muszą...
Sprawdź kolor świecy, czy jest biała, czy okopcona. Dla 50ccm ten gaźnik może podawać trochę za duzo paliwa, spróbuj ustawić iglice na najwyższym podcięciu - tak, żeby iglica wystawała maksymalnie z przepustnicy. Jak filtr powietrza byłby mocno zanieczyszczony to silnik też może zaciągać za duzo paliwa z gaźnika.
Które dokładnie kropki się świecą? Możliwe że wystarczy go skalibrować https://thefarmingforum.co.uk/index.php?...
Poszukaj serwisówki, za duzo jest pisania, trzeba zdjąć prawy bok, lewy, górę, płyte formatera, i jeszcze kilka innych.
Kup oryginał. Przy okazji wymień świece i przewody W/N. Przewody i świece MUSZĄ być oryginalne lub zamienniki dopuszczone oficjalnie przez producenta, wymienione w katalogu. To, że jakiś "inżynier" z hurtowni uzna, że gwint pasuje... raczej marna rekomendacja.
Nie, świeca to opcja. O nie działa cały czas.
Sorry że tak późno odpisuję silnik mam db50 Piaggio dozownik jest od nowości i nie było z tym problemu trochę a później ten zapłon ustawie i kupię zimniejszą świecę na cylindrze airsal l słaby rezo na oryginalnym jest dwa razy większe bo tam są dodatkowe kanały wydechowe próbuję kupić tą świecę z napisem Japan NGK albo Boscha jakiegoś albo jakaś Iskra...
Ok, wlutuj ją z powrotem, wylutuj cewkę L chyba 801, jest ona w każdym razie połączona z anodą tej diody i powtórz pomiary na IC751. Na pozostałych nie musisz, one są ok.
Witam mam problem z agrotronem 200 mk3 skrzynia sdf czasem jak jadę rozłącza się i staje wszystkie biegi świeca tylko 5 mruga a czasem po przełączenie na neutral świeca wszystkie tylko 2 mruga ma ktoś kody błędów od tej skrzyni.
1,4 HDI , sterownik Delphi , przekaźnik świec żarowych sterowany z ECU pin. YC1 i XD3.
Prawdopodobnie masz coś ze świecami w Lagunie np.jest tak naciskasz na przycisk i nic się nie dzieje dopiero (trwa to 15-30 sek.) jak układ uzna że świece są nagrzane odpala silnik.Przy normalnej temperaturze tego się nie zauważa naciskasz na przycisk i auto od razu odpala,reasumując jeśli świece są odpowiednio nie nagrzane silnik nawet nie drgnie bo...
Witam mam problem ze światłami mijania w agrotronie85,mianowicie gdy je włączam zapalają się obydwa włókna a świecą gorzej niż pozycyjne.Drogowe świecą ok.Aha żarówki założyłem nowe
Na odkręconym gaźniku przyłóż palec na dolot i zobacz czy zasysa mocno. Jeśli słabo to simeringi, kompresja, a jeśli jest ok to 1 bieg i pchanie. Jak świeca będzie sucha to brak paliwa z gaźnika, jak mokra - coś z iskrą. Na platynkach najważniejsza jest cewka WN. Nawet nowe chińskie są do bani. Polecam PLITZ.
Witam masz problem z nastawnikiem w pompie Poczytaj jest duzo na ten temat Pzdr
świece są grzane po odpaleniu auta do uzyskania temperatury około 30stopni. Nawet jeżeli kontrolka nie pali. ok ale czemu nie ładuje po zapaleniu 14,7 tak duzo biorą świece na krutkich trasach zimą to po tygodniu koniec z akumlatorem i nawet na kable z innego auta nie idzie odpalić ino akumlator naładować albo na po pych dziwne co????sam nie wiem co...
Zwarcia raczej nie było, kable są dobrze zabezpieczone tylko ta masa się poluzowała, a właściwie śruba. Bezpiecznik przy aku jest ok. Monoblok chodzi bez problemów, wzmak też, tylko wyświetlacze kondensatorów nie świecą :(
Czytałem o problemie przerywania w fabii na innym forum i tam pisali, że wymieniali jakieś gumki w listwie zapłonowej i pomagało, można spróbować, tym bardziej, że gumki kosztuja duzo mniej niż świece.
Zerknij na ten schemat do tego motorku też nie ma akumulatora a jest klakson, ja zrobiłem normalnie tak jak światła wszystko działa ładnie tylko mówię że przy rezo światła przygasają na żółto świeca
Mam jeszcze pytanie w niektórych samochodach świece płomieniowe włączają się dopiero poniżej jakieś temperatury inaczej wciskanie guzików nic nie da może tu jest tak samo?
Witam, szukam wartości luzu zaworów do takiego ciągnika. Fendt 307C silnik DEUTZ 4cyl turbo. Pod pokrywa zaworów znajdują się jeszcze chyba świece żarowe gdyż obok każdej rurki paliwowej idzie kabelek. Jak uruchomić i sprawdzić te świece? Dziekuję i pozdrawiam 1000870 1000871
W tym konkretnym przypadku świeca płomieniowa zda lepszy egzamin. Typowa świeca żarowa ma za małą powierzchnię, aby była w stanie oddać do otoczenia duże ilości ciepła. Dlatego też na kolektorze dolotowym montuje się albo świece płomieniowe albo żarowe - ale o innej konstrukcji - tzn. montowane są spirale grzejne z grubego drutu oporowego, które dzięki...
ad2 masz 1.9 litra oleju za duzo
Wężyk zmieniłem , wszystko juz jest szczelne , jednak dalej na zimnym go dusi po dodaniu maksymalnie gazu. Silnik dużo pali 12l/100km w trasie to predkosci max 100km/h , wiec troche za duzo..
Jak sprawdzić połączenie pomiędzy przekaźnikiem a sterownikiem silnika. Odłączasz akumulator, odłączasz przekaznik, odłączasz sterownik silnika. Bierzesz żarówkę np 21W i jeden zacisk żarówki podłączasz do plusa akumulatora, drugi biegun żarówki podłączasz pod styk DI w gnieździe przekaźnika, bierzesz kawałek przewodu i z gniazda sterownika silnika...
Na tym module jest 1 tranzystor i jeden układzik sterujący diodami. To może tu jest przyczyna bo pisałeś ,że podstawiłeś sprawny moduł i działo się tak samo..
Trochę za duzo tu niewiadomych...
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
Wielkie dzięki za pomoc kolegom profesjonalistom w temacie bardzo dużo pomogliście ja jako nie mechanik i nie elektronik mogę sobie coś niecoś naprawić przy takich pomagierach jak tu są na tym forum!!!!! PS. Mój dogrzewacz w tej chwili działa na 100% ponoć 3dwz miały się blokować ? Miał spaloną świecę żarową......Mój się nie zablokował!!!! Pali dobrze...
witam gegas czy moglbyś mi wysłać albo wystać schemat do iveco 30-8 albo jakiegos z tego rodzaju bo mam problem z kontrolkami nawet jak wylacze stacyjke dalej sie świeca podejrzewam ze to jakas masa albo sam nie wiem ale ze schematem by bylo duzo latwiej pozdrawiam
Jeśli nie wiesz jak wyczyścić gaźnik to albo oddaj do warsztatu i oszczędź sobie problemów albo próbuj sam. To nie jest skomplikowane. Zwyczajnie rozbierasz gaźnik na części i wymyj w benzynie/rozpuszczalniku. Dobrze to idzie pędzlem. Potem wysusz, nie wycieraj by nie zostawić żadnych zanieczyszczeń w środku. by uniknąć podobnych problemów w przyszlości...
Panowie ogólnie zasada jest taka: Diody to dłuższa nóżka to anoda (A) czyli plus a minus diody to katoda (K) czyli krótsza nóżka. U mnie natomiast wygląda to tak, że w diodach czerwonych (5mm matowa) ścięcie jest przy dłuższej nóżce... i zgłupiałem, bo prawdopodobnie jest to plus a ja (jako, że było ścięcie) podłączałem to pod minus... czy taka sytuacja...
U mnie b yło dokładnie tak samo, założenie przewodu ciepłego powietrza do filtra powietrza załatwiło problem, 20 zł, a o wiele lepiej...... Tylko ten przewód jest jednosezonowy, jesienią do wymiany:)
Dokładnie tak, a 0.6 stosuje ostatnio częściej gdyż świece na lpg duzo szybciej się wypadają co daje mi pewien margines błędu i większą pewność na ochronę cewki oraz fajki.
jeszcze sprawdz mieszanke bo jak przesdadzisz z olejem to tez nie odpalisz. Ile to ja sie kiedys nameczylem a okazalo sie ze jest zbyt duzo oleju w paliwie
Predzej masz przebicie na kablach WN, teraz jest wilgoci duzo wszystkie niedomagania wychodza. Pozdrawiam.
Jakie zastosowane sa te małe tranzystory smd w układzie inwertera ? Dostrzegłem ze dwie swietlówki bardzo słabo świeca pozostałe dwie duzo mocniej no i różni sie zasilanie na te świetlówki jest duzo mniejsze
Mimo to nie rozumiem dlaczego świece tak długo grzeją. 20-30s to znacznie za duzo, Przy tych temperaturach to normalne.
Mógł byś mi krótko opisać jak ta dawka rozruchowa jest podawana w sensie jak to jest rozwiązane co za to jest odpowiedzialne ponieważ posiadam przycisk w kabinie który opisany jest zimny start a świecy żarowej nie posiadam w korektorze. A po kablach ciężko tam dojść.
Olej spala albo dołem tzn. pierścienie na tłkoach albo górą tzn. uszczelniacze zaworów no i zostaje jeszcze uszczelka głowicy. Sprwawdź ciśnienie i świece w cylindrach.
bo ogólnie mam problem polegający na tym że jak na dworku jest powiedzmy więcej niż -3stopnie to już mam kręcenia a kręcenia.....świece były w lato wymieniane i nie bardzo bym powiedział że one już poszły.....i pomyślałem o przekażniku.....czy to dobry trop???????bo jak np na dworze jest temperatura dodatnia lub silnik jest ciepły to pali jak z kopyta....za...
nie polecam domowymi sposobami raczej zaniesc do komisu kapiel duzo nie kosztuje :D
Odłącz diodę D713 (lub D714), jeśli nie zgaśnie to faktycznie jeden z tranzystorów jest lewy. Pozdr Yano
Pojedz na diagnoze komp i napisz co wyszło przyczyn moze byc duzo
oleju nie bierze wogóle natomiast płyn od czasu do czasu ubywa i to nieraz dosc duzo
Byłem u gazownika wyregulował z palca bez podłączenia sprzętu, problem jest inny teraz po przełączeniu się na ciepłym silniku na gaz auto traci moc, but w podłogę nic nie powoduje - brak mocy i przyśpieszenia, nie gaśnie. Świece, przewody ?
Rok 1993.Nie ma immo.przed wymiana komputera jezdzil ale skoro podawal za duzo paliwa to go wymienilem.
(at)dzuli : czesto jest tahvo ubite, ostatnio mialem sztuke i dopiero wymiana flasha + przeliczenie ask > rpl pomogla. Tyle ze teraz nokia zablokowala taka mozliwosc. Log z flasha duzo mowi.
Kolega nie pisał, że wyciągał wtryski. Swoją drogą trzeba się mocna natrudzić żeby te wtryski odwrotnie założyć, bo pasują fatalnie. Jak silnik ma założone świece żarowe to już naprawdę źle. Niemiaszki zawsze zwracają na szkoleniach na prawidłowy montaż wtryskiwaczy, bo mieli masę przypadków ich nie prawidłowego włożenia w dawnym ZSSR i do dziś twierdzą,...
witam wykonałem tego boxa i wskazania lambda i attuatora działają natomiast obrotomierz nie działa świecą tylko diody które ustawie potencjometrem a nie reagują na obroty, czy muszę podłączać jakąść dodatkowa cewkę na przewody od świec?
To rzeczywiście bardzo proste Najprostsze. A jakby ktoś chciał mieć zmianę koloru to dioda 2 kolorowa ze wspólną anodą i 2 oporniki. 1 we wspólnej anodzie, a drugi w katodzie diody która będzie podłączona do minusa i wykorzystujemy tutaj fakt różnego napięcia przy którym diody świecą. Dodano po 18 http://obrazki.elektroda.pl/8302804000_1...
170 zl to duzo czy malo za wyswietlacz?
W sklepie internetowym znalazłem diodę opisaną jako „dioda prostownicza” 1N4148 100V/0,15A. Czy to jest dioda o której wspominasz, czyli coś czego potrzebuję? Będzie dobra w tej instalacji? Jak podajesz na cewkę przekaźnika + i - to diodę gaszącą podłączasz katodą do + a anodą do -, czyli odwrotnie. Gasi przepięcia na cewce podczas wyłączania.
Aby sprawdzić jak świecą segmenty (lub ustalić poszczególne wyprowadzenia) wystarczy wziąć rezystor rzędu 1kΩ i podać napięcie np. 9V. Jest to na tyle bezpieczne, że nie uszkodzisz wyświetlacza. Wtedy też można sprawdzić ile pobiera dany segment prądu. Należy włączyć w szereg multimetr na zakresie 200mA. Jak się okaże, że pobór jest rzędu 5mA,...
Cześć, Mam problem z silnikiem Deutz TCD 4.1 L4 w wózku widłowym. Zaczęło się od pojawiającej się migającej kontrolki świec żarowych i spadku mocy. Występowało to głównie podczas jazdy przy agresywnym puszczeniu pedału gazu. Aktualnie mamy już duży problem przy próbie uruchomienia wózka. Bez płaka nie podchodzimy. Odczytaliśmy błąd niskiego ciśnienia...
Kolego lepiej lej więcej tego oleju ... W silniku jawy 50 (który mam) leje sie jakies 130 ml na 5 litrów benzyny . To jest wsk . Wiem ale ta informacja powinna dać ci coś do myślenia . Co do "okopconej świecy" : Sprawdź czy nie dostaje za duzo paliwa lub też simmeringi albo kondensator,przerywacz i ogólnie ustawienie zapłonu.
W piecyku nie chciała zapalić się świeca więc przedmuchałem dysze (1). Świeca się zapaliła ale teraz płomień jest duzo wiekszy niż przedtem. Po zapaleniu płomienie na ruszcie mają ok 20 cm. Tak powinno byc? Dodam że przy ktorymś odpaleniu po chwili ruszt zgasł i zapalił się znowu (ogień lekko buchnął przez "okienko" (w załączniku zdjęcie piecyka)
Tak samo jak wyznaczenie GMP jak są luzy na łożyskach. Napisałem jak ja to robiłem 15 lat temu. Odkąd mam zapłony eletroniczne w moich simkach problem z zapłonem znikł. Przy platynach musi być dobra cewka WN (chyba tylko PLITZ) i dobry przerywacz. Czasem kondensator i wadliwa fajka lub świeca.
witam technika jazdy ma duzo do spalania ale również odcinki na jakich porusza sie auto im krótsze i czestsze tym gorzej proponuje najpierw udać sie do ASO na podłaczenie do Actii, moze masz uszkodzoną lambde lub jakiś czujnik sprawdzić trzeba świece i przewody WN sprawdz dokładnie przy jakich obrotach silnik ma maksymalny moment obrotowy i staraj sie...
wygląd to jakby miał za bogato- sprawdzić skład mieszanki lpg, ewentualnie przykręcić na reduktorze zobaczyć czy jest lepiej?.co do tych świec 30tys. to na lpg duzo spr.szczelinomierzem przerwe? pewnie 1,2 mm co najnniej do gazu za duza.
Witam posiadam passata B4 1,9 TDI 90 KM z rana długo kręci zanim odpali paliwo jest nie cofa się świece grzeją po odpaleniu duzo dymu białego z przejściem w niebieski i zapach ropy nieprzepalonej jak się rozgrzeje to dalej dymi ale trochę mniej i tylko na biało. Proszę o wsparcie pilny temat
Jak to jest podłaczone do aut-z silnikami IFA Diesel i Deutz-a diesla? Tam nie ma iskry . Tam jest tylko grzanie i zapalanie.Czy ten 50a jest tam w ogóle potrzebny?
a próbowaleś na krótko włączyć świece,czyli + do świec przytrzymaj z 10s i zobacz czy zapali
napięcie 12 v jest opornosć 89-92 Ohm wiec chyba ok , ciągle błąd g80 niewiem jak z kątem wtrysku ale pokazuje 38 wiec to chyba duzo duzo za mało ?
Witam po wymianie pompki zamka centralnego przez ok tydzien bylo wszytsko ok otwieralo zamykało ogolnie gyt. Wczoraj przychodze do garazu swiatla awaryjne się świeca i duzo dymu, kosci w pompce stopione bezpieczniki wywalilo. Odciałem pompke zabezpieczyłem przewody ,wymienilem bezpieczniki i teraz jest zagadka Auto kreci, lecz nie odpala .. I teraz...
Duzo pisania mało robienia. Szukaj tego 42 i wywlekaj go.
przyczyn moze byc duzo ale ja miałem to samo i okazalo się że 3 świece nie grzeją-wymieniłem je i problem zniknął
Co łyka? Jak bierze olej, świece bedą czarne. Beda również z nalotem, gdy bedzie zbyt duża dawka paliwa. łyka duzo paliwa tzn. gazu około 13,5 średnio, cisnienie mam dobre bo miałem mierzone.
Dzieki za pomoc, szotki byly do wymiany. zamykam temat
Tak się dzieje i jest to prawidłowa reakcja ponieważ czujnik włącza świece dopiero wtedy gdy uzna że temperatura jest na tyle niska by było to niezbędne czyli okolice 0°C ewentualnie możesz sprawdzić czy czujnik ma 2,5kΩ jak jest zimny i czy jest na nim około 5V no iewentualne połączenia pomiędzy czujnikiem a elektroniką bo z tego co piszesz to...
ups na kablach i świecach juz sam ponad 15 tys zrobiłem od kwietnia a jakie kupić świece i przewody jakiś konkretnych firm czy obojętne te normalne są po 50zł kable i 40zł komp. świec ? bosch kable 100zł jak dlamnie za duzo kasy
Sawek 101 witaj! a wiesz ? to jest impuls abym zrobił małą zgrzewarkę bo jakiś rok temu dostałem transformator o mocy 1,2 KW ze sprawnym uzwojeniem sieciowym. Samo zgrzanie banalnie proste i w miejscu dostępnym. Puki co odpalam starym sposobem na dezo z czerwoną zakrywką :)
Cześć, Kupiłem ładowarkę z silnikiem Deutz D2011 l04w. Silnik ma problem z uruchomieniem czy zimny czy ciepły jest tak samo z tym że po odpaleniu z plaka na zimnym kopci na biało przez ok. 30sekund później już wcale nie dymi ale chodzi troche jak stary golf. Ciepły też musi otrzymać minimalnie plaka i pali od strzała. Dziwnie wysokie są obroty jałowe...
posiadam w nim Gaźnik Pierburg MERCEDES 2EE jak go wyregulować? i jak ustawić ten zapłon ja nic tam nie grzebałem od kupna. Nie wydaje mi się, że jest słabe ciśnienie na cylindrach silnik by musiał być strasznie dojechany a nie ma wcale duzo przejchane jak na te auto. Na świece idzie benzyna wiec powinnien zaskoczyć bo iskra jest.
Na moje oko to niskie cisnienie troche slabe i stąd te problemy. Jak masz z czego wyciagac to mozesz jeszcze sprobowac obudowe filtra podmienic. Nie ma z tym duzo roboty a bywaly przyczyna problemow.
hm 3 elektrody to przy niedomagającym zapłonie 3 nic nie warte iskry . jedno elektrodowe moim zdaniem w autach ze słabym zapłonem spisuja sie duzo lepiej
Oczywiście wielopunktowy wtrysk, wymieniłem przewody WN jeszcze raz świece i nic, gdzie znajduje się nadajnik obrotów ? Podczas tych mrozów w garażu przy +10 Oc odpala bez bulu, jak na dworku to nawet nie załapie chęcią odpalenia. Brak mi pomysłu.
Głowy nie dam (a i tak to wszystko z banki) ale raczej wsztcho w okolicy kolana :) Pod maska raczej pradu "za duzo" nie ma.
Wtryski mogą podawać paliwo, ale jeśli leją, tj nie ma 'mgiełki' wtedy również może być problem. sprawdź wtryski u pompiarza. A co do zaworów reguluj na 'zimnym' silniku. I najlepiej w środku przedziału wartości luzów zaworowych ustaw :). Czy jesteś w stanie stwierdzić które cylindry nie pracują? Jak wygląda na nich ciśnienie? - to też sprawa kluczowa...
Uległy one przegrzaniu i maja przebicia na wysokich obrotach raz daja za duzo pradu a raz za mało co prowadzi do uszkodzenia swiecy
[syntax=c] #define F_CPU 12000000UL #include <avr/io.h> #include <util/delay.h> int main(void) { DDRD=0xFF; DDRB=0x00; PORTB=0xFF; for(;;) { PORTD = PINB; return 0; } } [/syntax] Wgrywam taki kod. Diody led mam podłączone odwrotnie tzn. anodą do rezystora. Diody led świecą, wciskanie przycisków nic nie daje. :) Super.
Nie ma sensu, jeśli napięcie jest to sprawdź czy świece sprawne. Napisz co ustaliłeś, pomyślimy co dalej:)
panowie!!!!!!!!!!!to jest silnik TDI z bezposrednim wtryskiem paliwa!!!swiece zarowe właczaja sie przy ok 0 st!!a chcesz sprawdzic czy dzialaj??prosty test!! -w w/w aucie jet czujnik temp.silnika NTC czyli po zdjeciu wtyczki sterownik "czuje"niskka temp. i uruchamia swiece!!wiec sciag wtyczke z czujnika temp. silnika i sprawdz napiecie!! -krotkotrwale...
Witam,tak jest sygnalizowany blad w ukladzie sterowania,moga to byc czujniki ,nastawnik lub kazda inna czesc zkomunikowana z sterownikiem,proponuje standardowo podpiecie pod vaga.To naprawde upraszcza sprawe i niweluje niewiadome.A temat jest szeroki i duzo tu mozna wymieniac przykladow.
Ja bym zaczal od czyszczenia i regulacji gaznika , za duzo daje paliwa i efekt nie przepala (zalewa swiece) i scieka do oleju.
deutz świece żarowe głowicy deutz moment deutz głowica deutz moment deutz
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot arduino nrf24l01 oświadczenie serwisu
naprawa sterownika salda naprawa sterownika salda
Jak wyczyścić czujnik CPD w Xerox WorkCentre 6027? Silnik gaśnie podczas jazdy - przyczyny i diagnostyka