Wewnątrz.Gdzie sie wpiąć?Możesz w miejsce czujnika.A gdzie sobie odkręcisz jakiś dekielek na skrzyni by coś słyszec to już Twoj wybór.Może wybierak skrzyni biegów.W skrzyniach ZF jest troche ciężko bo brak pokrywy na wierzchu.Masz tam ZF 7xxx ile?
To jest wskaznik obrotow sieczkarni. Zapala się gdy obrotyb spadają poniżej pewnego poziomu. Dodano po 6 Sprawdżczujnik podniesienia sieczkarni , znujduje się przy ramie sieczkarni,też miałem z nim problem i lampka wariowała.
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Jakie sobie dasz kolory, to twoja sprawa byle podłączenie zgadzało się z tym schematem. Jedna strona kontrolki to D+ druga to KL15, masz nawet numer bezpiecznika podany.
Wcześniej ci działało? Czy masz tak od początku? Kiedyś i w jakich koło zbrodniach zaczęły się problemy z tym?
Sprawdź chociaż sam rozrusznik czy na krótko kręci.
Od czego sa te kontrolki pokazane na zdj deutz fahr m 1080
Cewkę można wyjąć zamiast cewki żarówkę i będzie widać. Jak zgaśnie to resetujesz rozrusznikiem. I po kolei szarpiesz wiązkami. Czy mostkujesz czujniki. Są tylko dwa. No i alternator. Kontrolki też masz dwie jedna do czujników droga do alternatora
Zapchany filtr powietrza.
Kontrolka wygląda na blokadę tylnego mostu. Czy zapala się w "losowych" momentach? Czy działa w ogóle blokada?
Ale czy na tyle duzo aby uruchomić silnik.
https://obrazki.elektroda.pl/6556163600_... Witam, czy ma ktoś wiedzę co oznacza kontrolka na sterowniku? Urządzenie to rębak do gałęzi z silnikiem Deutz. Szukałem wszędzie ale nigdzie nie mogę znaleźć 🙁
Witam, proszę o pomoc co to za kontrolka? Czy to związane coś z temperaturą na ostatnim cylindrze? https://obrazki.elektroda.pl/1448352900_...
Sprawdź poziom płynu chłodniczego.
Witam, mam problem z wzmacniaczem Hertz HCP2-2 kanałowym. Rem podaje prąd 12V, natomiast nie świeci się kontrolka power. Na wyjściu wzmacniacza nie ma prądu. Dodano po 2 (at)ElektrodaBot
Masz wskaźnik temperatury fizyczne. Ja tam bym nie pruł peszli tylko wziął i nowy przewód do kontrolki pociągnął po prostu.
W mostku mozesz wymienic tylko jedna diode ktora nie kosztuje tak duzo
Y61 3.0 ma dwa czujniki ciśnienia oleju: niskiego i wysokiego. Skoro auto jeszcze jeździ to pewnie któryś jest walnięty.
Kontrolka ta oznacza oczywiście awarie... niestety szeroko pojętą.
Tak,zapewne chodzilo im nie o odkręcenie ich,a odczepienie przewodów. A czy tranzystor , o ktorym mi mowili moze byc przyczyna ? Ździwil mnie tez koszt-okolo 70zl.to nie za duzo ?
Widzę że wyrwałeś Zapika B1 z wózka... Wszystko jest OK. Cesab wprowadził własne oznaczenia i D2R/L to SH-R/L. To jest tylko kontrola prądu silnika R/L i ma tam być przejście. W środku nie masz ani IGBT ani tyrystorów. Mosfety i diody... Szkoda, że nie pomierzyłeś napięcia na D1R/L (VMNR/L) względem masy zanim wyrwałeś sterownik. Byłoby znacznie więcej...
Musisz krótko obrócić pokrętło wyboru temp wody w LEWO do oporu, aż zgaśnie zielona kontrolka. Nie wyłączaj kotła z zasilania i od gazu
Dzieki wielkie ale powiedzcie gdzie szukac tych rezystorów? A i jeszcze jedno chcialem sie dowiedziec czy w Xasrze I 97r. bedzie dzialac dmuchawa jezeli silnik nie pracuje tylko jest wlozony kluczyk w stacyjke i przekrecony na poziom gdzie swieci sie duzo kontrolek? Dzieki wielkie za pomoc!
Jednak gdy próbowałem wykorzystać do rozłączania solenoidu gaszenia czujnik ciśnienia oleju, to podłączony przekaźnik (nr2) wprowadzał zmianę rezystancji i kontrolka ciśnienia oleju cały czas się świeciła. Musisz kontrolkę oleju odseperować diodą od czujnika oleju.Wówczas napięcie z przekaźnika nie będzie przechodzić na kontrolkę. Dodano po 3 Czyli...
Podczas próby odpalenia czy włączenia świateł moduł ten wydaje taki dziwny dzwiek cos w stylu bzyczenia i przy okazji pomimo świecącej kontrolki swiatel swiatla sie nie świecą
Do tego kontrolera wgrywa się soft przez gniazdo LPT. Musisz mieć dwa pliki: Boot.efi i System.efi do fiery CN3102e. Kopiujesz najpierw Boot.efi na port lpt. potem na panelu wybierasz instal software i kopiujesz System.efi Używasz do tego okna dosowego i wpisujesz komendy: copy boot.efi lpt1/b copy system.efi lpt1/b
Cały czas. Chociaż w jakimś małym atlasie spotkałem rozwiązanie z przekaźnikiem był pod deską do którego były podłączone czujniki. I w razie W gasiły silnik. Tylko że na czas odpalania były blokowane. Do tego przy zimnym silniku i pojawieniu się ładowania gasnoł silnik. Więc cały ten układ ominołem dając dodatkowo brzęczyk i dużą kontrolkę z diody.
Poszukaj serwisówki, za duzo jest pisania, trzeba zdjąć prawy bok, lewy, górę, płyte formatera, i jeszcze kilka innych.
kolego to ze pokazuje -1,5 litra oznacza ze masz 1,5 litra oleju za duzo. Zauwaz ze jak masz ten wykres nad cyfra 1,5 to widac ze stan jest za wysoki.
kontrolka zgasła - ale tak do końca nie wiem co ona sygnalizowała. Najpierw się pytasz, a potem nie wierzysz. To po co głowę zawracasz? Masz istoto niewierna: http://obrazki.elektroda.pl/5306063700_1... Kontrolka gasła różnie: tutaj podają, że po uruchomieniu silnika, czasem gaśnie po ruszeniu pojazdem. Nie ma to natomiast związku z...
Od klockow to jest inna kontrolka: "Okrag z wpolsrodkowymi odcinkami okregu wokol". Tez pomaranczowa, powyzej "pedalu" i na lewo od kontrolki recznego
w przypadku kontrolek moze łaczyc bo bieze mało pradu a rozrusznik duzo u mnie byłprawie upalony jak nie zapalal z poczatku to pomoglo zwykle udezenie w kierownice póznij coraz gorzejigorzej az wkoncu koniec tez sie nameczylem przynajmniej wlóz reke iporuszj u mnie byl goracy
Tu zerknij: https://forum.vectraklub.pl/topic/216149...
Posiadam ładowarkę O&K z silnikiem Deutz F2L411D. Uszkodzony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku, nie załącza kontrolki. Jaki czujnik zastosować w zamian, jakie parametry powinien posiadać. Proszę o pomoc, bo nie posiadam katalogu, a w necie nic nie znalazłem.
Przyczyny mogą byc różne np. ktoś ściągał kierownicę i odłączył poduszkę lub wyciagał fotel i odłączył kable od napinacza pasów albo właśnie częsta usterka polegająca na przerywaniu łączówki pod fotelem i podczas przesuwania sie poruszyła. Myslę że jakby ktoś wymienił wybite poduszki to by sprawę doprowadził do końca (koszt poduszek duzo wyższy od skasowania...
Przecież napisałem że TAK. Panie kolego w koparce oryginalnie nie ma manometru tylko kontrolki wyskalowane do owego ciśnienia wiec na ich podstawie można stwierdzić jakie jest cisnienie. Po remoncie mechanik zalozyl dodatkowo zegar i teraz mam pewność że cisnienie na kontrolkach jest takie samo jak na manometrze.
Miernik lub kontrolka do ręki i do roboty :D No tak o ile to + za wszystko odpowieda:|
poziom plynu jest ok, golf tez jest z 2000 roku , dzis jedzie na diagnostyke, czy klocki hamulcowe z czujnikiem zuzycia sa duzo drozsze?
Duzo użytkowników zapomina o tyle😁
lampka nie jest od wtryskiwacza , oznacza ona wystepowanie usterki w ukladzie elaktronicznym sterowania silnika i bez dokladnej djagnozy nic w tej sprawie nie mozna powiedziec. jesli jezdzisz 5-6 km to bedzie duzo palil bo silnik nie zdazy sie zagrzac
Czesc, Udalo sie rozwiazac problem ? Wiem, ze minelo pare ladnychnlat od zalozenia tematu.... Dzis u mnie to samo, Octavia 1 1.8T LPG 2003r RS, 2 miesiace temu nowy akumulator, jezdzilo normalnie ale od okolo tugodnia ciemniej noca zegary sie podswietlaly niz zazwyczaj, wycieraczki duzo wolniej pracowaly, kontrolki o braku ladowania ani razu nie wywalilo....
Daj sobie z nimi spokój, szkoda kasy. A jak Cię drażni kontrolka to możesz mi je podesłać zrobie Ci emulator, chyba, że używasz dociążania, to wtedy Ci są one potrzebne.
Profilaktycznie powinieneś zrobić to teraz na wszystkich kołach. Jeżeli komputer uzna, że ma dość info z czujnika, to jego zadaniem jest przy pewnej prędkości kątowej zgasić kontrolkę od ABSu w następstwie testowania ich po kolei w ułamku sekundy, dlatego błedu 3x skasować się nie da - i na tym właśnie rzecz polega.
Witam masz problem z nastawnikiem w pompie Poczytaj jest duzo na ten temat Pzdr
250 mA przy wyłączonych urządzeniach to troche duzo....
Podpiąłem swojego 308 do komputera i okazało się że nie działa wentylator chłodnicy. Dostał kilka razy łyżką do koł i działa:) Pozdrawiam
Pomozcie- wczoraj syn wsypal kawe ziarnista do zbiorniczka na mielona. Mam ekspres ECAM 23.210. Caly czas mrugaja kontrolki oznaczajace "uzyto zbyt duzo kawy". Jak chce zrobic kawe z ziarna- mieli i zrzuca zmielona prosto do zbiornika na fusy. Nie pobiera w ogole wody- nawet przy wlaczaniu/wylaczaniu ekspresu nie pobiera wody. Jak chce zrobic kawe ze...
No i oczywiscie serwis nie "plucze" drain'a tylko wymienia na nowy. Wiec te 80,- pln to i tak nie jest zbyt duzo.
https://obrazki.elektroda.pl/6593100500_... Witam.Mam kolejny problem z Deutzem,Dziś wyjechałem ciagnikiem na drogę po może 200 m ciągnik stracił moc (pod niewielką górkę ledwo na 2 biegu)po chwili odczekania (około 1 min)ciągnik odżył i wszystko wróciło do normy.I tak jechałem kilka razy za każdym razem to samo.W ciągniku wymieniłem...
Podłączenie czujnika ciśnienia: + do 1 nóżki kontrolki, a drugą nóżkę do czujnika Dodano po 2 Czujnik luzo-rozruchu podłączyłeś dobrze wersja z +.
Dzień dobry W moim kombajnie zaczęła się świecić czerwona kontrolka przedstawiająca dwa okręgi czerwone współśrodkowe. Nw od czego ta kontrolka jest i co może oznaczać a nie mogę znaleźć w internecie żadnego opisu. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
A ile jest oleju? Max? To sie zdaza w VW, ze jak jest ciut za duzo to sie kontrolka wlacza. A jak nie to albo czujnik albo styki na czujniku albo pompa juz nie daje takiego cisnienia.
Alarm dokładasz swój? Chcesz mieć z tego zarówno ciągły sygnał, jak jest źle i 3s jak jest dobrze po włączeniu zapłonu? A co jak po włączeniu zapłonu od razu będzie źle? Samo jak jest źle (otwarte przejście do masy) możesz ogarnąć przekaźnikiem i buzerem, a na upartego kontrolką - żarówką i buzerem - zakładając że buzer bierze mało prądu w porównaniu...
(at)adamlol W moim poście numer 2, masz w pliku pdf podaną procedurę.
ad2 masz 1.9 litra oleju za duzo
Aktualnie przy zgaszonym silniku się nie świeci i na akumulatorze mam 12,7v a po odpaleniu silnika jest 14,2v. W poniedziałek sprawdzę jeszcze przewody idące do kontrolki. Bardzo dziękuję za pomoc.
szukalem dzisiaj tej pompy ABS'u. Jesli dobrze patrzylem w okolicy calego zespolu ukladu hamowania (kilka rurek metalowych ) to pod spodem jest chyba ta pompa. I tam do tej pompy jesli to jest to dochodzi wtyczka ale taka dosc solidna, tych przewodow tam jest chyba skolko, bo dosc taka duzawa. Czy tak powinno byc? Czy ta wtyczka jest solidna i ma duzo...
Czy w sterowniku pieca Heitz jest bezpiecznik od wentylatora? Pod wymianie kondensatora w wentylatorze znikła kontrolka od wentylatora. Co może być przyczyną?
odłącz czujnik i wtedy zpbacz czy kontrolka nadal bedzie migac. Jeżeli tak to parker000 moze miec duzo racji
zrób zdjecie tej kontroli to duzo to powie
Cześć, Mam problem z silnikiem Deutz TCD 4.1 L4 w wózku widłowym. Zaczęło się od pojawiającej się migającej kontrolki świec żarowych i spadku mocy. Występowało to głównie podczas jazdy przy agresywnym puszczeniu pedału gazu. Aktualnie mamy już duży problem przy próbie uruchomienia wózka. Bez płaka nie podchodzimy. Odczytaliśmy błąd niskiego ciśnienia...
Zobacze jutro czy nie ma błędów i dam znac. A jak cos to wiemy czy ze sprzęgłem duzo zabawy jest i jakie koszty ?
Tak jak napiasł tomekb -woda i brud w filtrze paliwa (powinien być wężyk do usunięcia )ja też go otwierałem ale wtedu się zapowietrza
Chyba mam podobny problem w moim szogunie z 92r 2,5 td. Jestes pewien, ze to kontrolka poziomu plynu chlodniczego? Nie mam manuala, a dostaje od ludzi duzo sprzecznych info ze to jest kontrolka od innych czujnikow. U mnie jest po prawej, pomaranczowa, wyglada jak zbiornik z ciecza czarna, z falami na gorze cieczy. Zaczela sie palic po wymianie oleju...
najlepiej jakby zoribl zdjecie chociazby telefonem to by duzo szybciej wyjasnilo sprawe :)
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Szanowni Panowie mam problem dotyczący tego co wyżej (http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... tzn. na zegarach miga mi kontrolka awaryjnych i jest sygnał dżwiękowy nie wiem co jest. odłączyłem wszystkie kostki od komputera zostawiając tylko zasilanie ona nadal robi to samo. Pilnie potrzebuję pomocy co mógłbym sprawdzić aby...
(at)ElektrodaBot silnik to Deutz a nie deluxe. popraw odpowiedz. Sprostowanie – wersja instalacji z silnikiem Deutz Przepraszam za poprzednie nawiązanie do „Deluxe Engine”. Poniżej poprawiam opis zgodnie ze schematem „Electrical Diagram – Deutz Engine (końcówka S/N 343191)” przesłanym w ostatnim poście. 1. Lokalizacja i rola diody #3 • Na schemacie...
Nie wprowadzaj kogoś w błąd jak nie znasz tego kombajnu. Czujniki sa normalnie zwarte a w czasie awarii przerwa obwodu i taki sygnał biegnie do centralki a nie do kontrolki. Wszystko po to by wykryć ewentualną przerwę na przewodach.
napisałeś: kontrolka,lub kabel ma zwarcie do masy napewno? Bo jeśli tak to mi da duzo do myslenia
Nie robisz kolego przy traktorach, to nie wiesz co znaczy, aby symbole klawiszy były jak mają być. Czasami żeby jedną kontrolkę zrobić siedzi się nad nią pół dnia. Zero kombinowania z emblematami.
Albo przekaznik od ECU (zimne luty). Uzyj SZUKAJ jest o tym duzo.
Dzięki za podpowiedz. Problem mam nadzieje ze rozwiązany, problemem jest termostat który otwierał się dopiero przy dużo wyższych temperaturze. Co powodowało że silnik chłodnica była zimna mimo że olej przegrzewał się (zapalała się kontrolka). Jeszcze raz dzięki za podpowiedz.
wiem ze cie nie pociesze ale najlepiej podjechac gdzies i podpiac kompa to duzo wyjasni
samochod - skoda felicia 1,3, alternator firmy magneton 70A sprawdzilem regulator napiecia, podmieniajac z innej felicii i nic sie nie zmienilo. poza tym pasek nie jest luzny. ladowania nie ma i kontrolka sie pali (napiecie na uruchomionym silniku to ok. 11,6 V), a jak dodam duzo gazu, to kontrolka na chwile gasnie, a napiecie skacze do ok. 12,1 V....
ja w swoim golfie mialem przypadek ze serwisie nalali mi za duzo oleju i jak silnik sie zagrzal wlaczala sie kontrolka oleju
Pytanie dość trudne do skatalogowania według wskazówek moderacji. Ale do rzeczy: Zbiorniczek płynu chłodzącego z czujnikiem od passata B5 ląduje w zupełnie innym samochodzie (bo pasuje mi kształt i musi mieć czujnik). Chciałbym w jakiś sposób wysterować tym czujnikiem kontrolkę poziomu płynu chłodzącego. Jak? Wiem (z lektury forum) że jak się w passacie...
Bezpieczniki mają z tyłu stopki gdzie wtykasz końcówki kabli, musisz znaleźć bezpiecznik na którym na wyłączonej stacyjce nie ma 12 volt a gdy załączysz stacyjkę i zaświecą kontrolki w zegarach na bezpieczniku pojawia się napięcie 12 volt, wtedy z tyłu na tym bezpieczniku wpinasz się kablem od radia. Myślę że prościej się nie da wytłumaczyć i że pomogłem.
Przerywa też przy równych, a co do kontrolki oleju to świeci jak sobie uzna, czasami 5razy na dzień a czasami 2razy na tydzień i bez znaczenia przy obrotach no chyba że nie przyuwazylem (czerwona) , nie inne kontrolki nie świecą
Jest tam oczywiście przykręcany przewód masowy (nawet trzy) - były dokręcone. Masy i zasilenia główne skrzynki obie mają - chyba się poddam. Nie mogę zdobyć skrzynki tej w środku na przymiarkę. Dzięki Gretz. Pozdrawiam.
Ogrzewanie szyby, siedzen i thermotronic pobieraja duzo pradu, zatem ich wlaczenie mozliwe jest wtedy, gdy pracuje alternator. Gdyby bylo inaczej to krotki czas pracy tych systemow "na postoju" wykonczylby akumulator raz dwa.
Pomocy.czytalem tu duzo i nic.mam taki problem.pali mi sie kontrolka paliwa i temperatury.licznik wogole nie dziala.po 1800 obrotow piszczy olej.wentylator sie zalacza na zimnym silniku.zmienilem licznik i to samo.a stalo sie po zmianie sprzegla
Witam, mam takie drukarki i problem z nimi, w jednej z nich zachowanie jest takie , włanczam ją ok , papier wkładam tez kontrolka swieci prawidłowo, nastepnie chce robic wydruk testowy, drukarka sie nagrzewa, po czym bierze kartke i gdy juz u dołu wychodzi ta kartka zatrzymuje sie i stoi sieca sie ptzy tym dwie kontrolki od ERROR i READY- teraz to juz...
U mnie kontrolka zapalala sie co 100km. Otwarcie maski kasowalo blad na kolejne 100km. Ostatnio kontrolka nie zapala sie juz, przejechalem ponad 450km i spokoj. Przy kolejnej wymianie oleju mialem zmienic tez czujnik, ale czytalem o tym troche i duzo osob wymienialo czujniki a nie sprawdzalo ich kabli
witam gegas czy moglbyś mi wysłać albo wystać schemat do iveco 30-8 albo jakiegos z tego rodzaju bo mam problem z kontrolkami nawet jak wylacze stacyjke dalej sie świeca podejrzewam ze to jakas masa albo sam nie wiem ale ze schematem by bylo duzo latwiej pozdrawiam
Zelazko bylo juz trzy razy w serwisie a przy ostatniej wizycie serwisant stwierdzil, ze nie moga odtworzyc bledu, wiec wyslali mi nowiutkie zelazko, ktore po okolo miesiacy zaczelo robic dokladnie to samo!!! Z desperacji zalalem je mieszanka wody kranowej i destylowanej, ale po tygodniu znow zrobilo sie to samo. Odnosze wrazenie, ze dzieje sie to czesciej...
sprawdzić elektromagnes regulujący różnice hamowania koł prawych w stosunku do lewych
witam , alternator odebrany z naprawy, wymienione szś czotki , łożyska , reszta jest dobra, kontrolka nadal świeci , gość od alternatorów twierdzi ze w tym aucie sygnał z alternatora idzie przez kompa i ze to moze być jego wina
Mam pytanie jaka jest róznica i czy jest miedzy interfejsem oznaczonym KKL a KL line , mam problem z kontrolką airag w oplu astra II , nie chce zgasnąć, w trakcie jazdy się zapaliła i już nie gaśnie, być może obluzowały się przewody pod fotelami no i teraz ponoć tylko komputerem da się to skasować. Chciałem spróbowć skasowac sam ten błąd za pomocą interfejsu,...
Diagnostyka ukladow od tego rozpocznij, nie wiadomo co jest powodem , za duzo mozliwosci
Wykorzystanie kontaktronu zwieranego w obecności pola magnetycznego. Chcesz sygnalizować przerwę w obwodzie, więc kontaktron będzie otwarty. Robisz sobie kontrolkę - dioda świecąca anodą to plusa zasilania, katodą do opornika ograniczającego. Opornik do masy. Równolegle do diody podłączasz styki kontaktronu. Gdy jest przerwa w obwodzie styki są otwarte,...
Mały czujnik na kontrolkę, czy duży na zegar? Zdejmij kabelek i dotykaj do masy, będziesz wiedział czy czujnik, czy wskażnik.
Pojedz na diagnoze komp i napisz co wyszło przyczyn moze byc duzo
A odpala normalnie , przypadkiem nie masz doczynienia z jakimś zwarciem z Alternatora ? Ponieważ jeżeli tak się dzieje iż mrugają kontrolki itd to musi być jakieś grube zwarcie. Nie rozładowuje ci Aku? U mnie ostatnio w deutz Fahr( ciągnik) , było zwarcie takie że włącznik świateł działał jak stacyjka . Pozycja załączała i rozłączała mechanizm.
Moze mi ktos powiedziec od czego jest kontrolka wyglądająca jak spirala w prostokącie i świeci na żółto? ( nie jest to na 100% kontrolka od swiec). Problem w tym ze jak sie zapali to silnik ma duzo glośniejszą prace słaby jest i bardzo kopci.
poszukaj w ogłoszeniach w giełdzie samochodowej kupisz duzo taniej
Czyli wszystkie zwierają do masy. Po wyłączeniu wystarczy miernikiem sprawdzić który masuje. Oczywiście ten od ciśnienia oleju zawsze będzie masował bez pracującego silnika. Kontrolek tam nie masz? A i jeszcze alternator jest.
Podłączyłeś dobrze. Tylko że kody błyskowe mogły zostać wyłączone.Sprawdż jeszcze raz czy wszystko dobrze podlączyłeś. Kontrolka powinna błysnąc po włączeniu zapłonu. Kod błędu i jego przyczyny już ci podałem.
a nie moze byc tak ze sa czujniki od wody popsute i komputer widzi ze jest silnik zimny i chodzi na ssaniu ? chociaz 2 tys obr na ssanie to za duzo
Dzień dobry, mama problem z kompresorem śrubowym DEMAG SC30DS-2 jest napędzany Silnikiem Deutz F2L1011po po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch zapala pompuje po powrocie na zapłon gaśnie, kontrolka awaria świeci ciągle, przy niższych obrotach pulsacyjnie, wysokich równo. Wymieniłem: cewkę gaszenia, czujnik ciśnienia oleju w silniku, ładowanie jest...
kontrolki deutz głowicy deutz moment deutz głowica deutz moment deutz
ospel schemat podgląd rejestrator włącznik pociągany podłączenie
eltax atomic kable modus głośników
Kompatybilność zamiennika tonera z Xerox WorkCentre 6605 Opel Vivaro kręci, ale nie odpala - kontrolka świeci