https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
Witam, posiadam traktor Deutz Fahr Agroton M3. Mam problem z przygrzewającym się olejem w skrzyni biegów. Gdy się rozgrzeje, olej podnośnik słabo podnosi. Prosiłbym o pomoc, każdy mechanik rozkłada ręce i mówi co innego.
To zależy nie sterownika. Nie wiem jaki masz. Producenta silnika czy maszyny. Ja ci możliwości pokazałem. W sumie to Star 200 był na 24V więc lepiej będzie od Iveco,Avia, czy Transit. Chociaż najłatwiej podłączyć i wykorzystać z Iveco Dayli Z lat 90-99.
Co do cewki patentu nie ma tylko oryginał. Lub używka, ale nówka kosztuje jakieś 700 z tego, co kojarzę Chwilowo można wyjąc z niej crzpień i włożyć ( bo inaczej olejem pryska) i gasić ręcznie. Tyle ze wtedy sprężarka nie ma żadnych zabezpieczeń i w razie, czego mogiła. Takie dymienie, o którym wspominałeś to może być rozrząd –CZY DOBRZE DOKRĘCIŁEŚ...
Silnik jest chłodzony olejem stąd te wyższe dopuszczalne temperatury. Jak się termostat nie otworzy i będziesz miał zimną chłodnicę przy temperaturze oleju 135 140 stopni to wtedy szukasz problemu.
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
wszystko zależy za jakie pieniądze jest do kupienia i w jakim stanie, jak do 1000zł to sam bym chętnie kupił do esioka :) ogólnie są to prawie niezniszczalne silniki, byle tylko miały dobre chłodzenie (trzeba myć karczerem cylindry i chłodnice oleju pod tą pokrywą tunelu powietrza, bo jak są zalepione olejem z syfem to się przegrzewają i zajeżdżają)
Witam Mam taki problem że silnik Deutz zaczął mi brać bardzo olej po dodaniu gazu kopci nie znacznie na białawo może troszkę na niebiesko. Nie ma żadnego problemu z odpaleniem rano jak jest zimny i jak ciepły. W zimę palił bez większych problemów. Silnik mam zamontowany w zwyżce teleskopowej. Moje pytanie co tam mogło szczelić czy to wina głowicy czy...
Panowie moim zdaniem mocno odbiegacie od temat. Wpadka konstruktorów to dla mnie coś, czego nie przewidzieli w toku projektowania np. zamarzająca odma w silnika koncernu VW, wadliwe pompowtryski w silnikach, Deutz które kolorowały paliwo olejem silnikowym i wiele innych ( patrz akcje serwisowe) Wy tutaj zaczynacie wyłuszczać, jaki to ciężki dostęp do...
Chwila moment. Gubie się w Twojej wypowiedzi. Do sterego C42 co miał F3 Deutz do silnika lałem jakies mineralne do diesla, do śruby Corena S3, do chłodnicy nic bo był chłodzony olejem :P Nowy zalewa serwis na oryginalnych produktach, bo jest nowy na gwarancji :)
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
Napiszę co zrobiłem. Odkręciłem odmę. Dmucham w nią i powietrze przechodzi bez problemu. Po odpaleniu silnika bez odmy nie wyrzuca ani oleju ani bagnetu. Po założeniu odmy i wsadzeniu kolanka dolotowego od spodu bez podpięcia rurki od góry na odmie - efekt jest taki, że po uruchomieniu silnika zaczyna ślinić koło bagnetu, a po wyciągnięciu bagnetu wywala...
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Zawory sprawne. Nie powyrywane z gniazd. Po spuszczeniu oleju w zbiorniczku z olejem znalazłem kawałek metalu. Czyli nie obejdzie się bez rozbierania skrzyni. https://obrazki.elektroda.pl/5109060100_... https://obrazki.elektroda.pl/4917582900_...
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
on jest od tego zeby cisnienie sie nie cofało do pompki(tzn tam mi sie wydaje) ale nie ma mozliwosci zamiany. Nie wiem od kiedy bo go kupiłem jako uszkodzony tzn chodził ale olejem zygał bo miał pierscienie wyjechane i uszczelek pod glowica nie było. Ale co dziwnego nawet wtedy odpalał na dotyk. Dobra dzisiaj jak zdarze to zrobie ten test "podworkowy"...
silnik chłodzony olejem ,ale to jest ok, wszystkie filtry wymienione , nowa pompka paliwa , dymi na biało i na początku mam wrażenie że spadek mocy jest mniejszy. Ja jednak myślę o za małej dawce paliwa lub uszkodzonej pompie wtryskowej
Jedno ustawianie mam na filtrze powietrza od śruby a drugie przy elektrozaworze. A co z tym olejem w srubie i seperatorze?
Niby to jest ten filtr ze zdjecia pierwszego ale dalej nie wiem jaką funkcje on spełnia. Czy to jest jakas poduszka powietrzna czy co?w kazdym razie ma to cos wspulnego ze smarowaniem pompy ze gdy napełni sie pompa olejem cisnienie wraca tym filtrem do misy ale po co? to nie ma sensu wszystko
Reduktor można z powodzeniem ogrzewać olejem silnikowym. Spalinami owszem, ale dość szybko sie z tego wycofał Perkins i Deutz na korzyść ogrzewania olejem silnikowym. To bardzo stare rozwiązanie, które ma multum wad, ale zdaje egzamin w niektórych maszynach do dziś.
Witam zaświeciła się kontrolka od układu transmisji skrzyni biegów wymieniłem filtr siatkowy od dołu skrzyni oraz filtr przy czujniku ciśnienia oczywiście z nowym olejem STOU 10w40 niestety kontrolka świeci dalej po dodaniu gazu gaśnie ale podczas jazdy no wolnych obrotach nie świeci podłączyłem manometr ciśnienie 5bar czujnik ma załączyć kontrolkę...
To silnik chłodzony olejem Czujnik przegrzania(temp.) jest jednopinowy i znajduje się obok czujnika ciśnienia oleju, Te dwa czerwone kabelki są zakończone wsuwkami i wisiały sobie pod wentylatorem,tak jakby były od tego czujnika ale jaki byłby to sens ? Alternator i czujnik
Na dwa drążki nie trzeba pompy z większą wydajnością , bo pompujesz do jednego a drugiego masz powrót.Wydajność pompy to tylko zależy od orbitrola tzn 100 ma 100 cm3 na jeden pełny obrót i trzeba tak policzyć aby nie miała mniej niż potrzebuje orbitrol. Ja w swoim deutz zamontowałem siłownik przelotowy w miejsce drążka poprzecznego i wszystko " gitara"....
Do traktora najlepsze są przemysłowe silniki wolnoobrotowe. Deutz, Hatz. Dodatkowym atutem tych silników jest chłodzenie powietrzem np. Deutz 511, 912-913, bądź olejem 1011 i pochodne. Ale najtaniej będzie wyrwać jakąś używkę na szrocie od samochodu.
Bardzo dziekuje za odpowiedż.Wartość sprężania jest ale za mała. Podobno wlaśnie bs, czyli tłok chłodzony olejem z podwójnym dnem, odwrotnie jak w fl , ale wymiary identyczne.To prawda że zrobiłem to na pałe, ale facet sprzedając mi czesci, powiedział , że nie ma to wiekszego wplywu na sprężanie. A jaka musi być odleglość między tłokiem i cylindrem?
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Witam. Remontuje silnik f2l511, po złożeniu odpala bez zarzutu tylko pluje olejem w wydech na pierwszym cylindrze, drugi jest ok. Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane nadwymiar, pierścienie...
http://obrazki.elektroda.pl/8307250100_1... ogolem chodzi mi o to ze nie wiem ile oleju mam nalac do silnika
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej? Ten jest całkowicie chłodzony olejem zamiast płynu chłodniczego tuleje obmywa olej. Dalej już tradycyjnie chłodnica. Dlatego do tego...
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
Kolego największy QA to 165. Natomiast QAS było 500 i 600 po środku nie było 540 Te generatory były na rynek amerykański z silnikami Caterpiler i Cumis. W dalszym ciągu uważam, że to QA, 44 bo większy, czyli QA 50 miał już silnik Deutz chłodzony cieczą i inna prądnice ECO 32 – 3L/4, a 44 miał właśnie tego Deutza z turbiną i tą prądnicę ECO 32...
Zmierz manometrem ciśnienie oleju.
Zwykły od VW na 0,6-0,8 bara podchodzi. Gwint 10*1
Wymontuj i umyj chłodnicę oleju.
Pompka paliwa do wymiany. Do tego oleju i filtr oleju.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Nie, to typowa usterka w tym silniku. Najczęściej na drugim albo między drugim a trzecim się przepala.
Jak diesel odpala ( czyli ma kompresję) to nawet bez pierścienia olejowego nie zużył by 0,5 l oleju w ciągu 5 min.(:
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Jak nie masz oleju to elektronika nic nie wskóra. Zobacz czemu nie masz oleju.
Może to pompa zużyta. Gdy spadnie lepkość oleju spada ciśnienie
witam jestem tu nowy wiec prosze o zrozumienie jesli powtarzam pytanie zakupiłem Deutz AgroStar 6.81 po wymianie oleju hydraulicznego skrzynia szarpie czy mogę i w jaki sposób wywołać automatyczną kalibracje skrzyni biegów ???
Witam wszystkich. Mam Deutz Fahr Agrotron 4.85, w którym to po rozgrzaniu się ciągnika trzymają hamulce. Układ, jaki to zastosowano w owym ciągniku, to układ hydrauliczny z tzw. "wzmacniaczami siły hamowania wspomagany olejem ze skrzyni biegów". https://obrazki.elektroda.pl/6580987000_... Myślę o ich usunięciu, gdyż nie mogę sobie z...
Witam. Mam problem z Deutz Fahr M600 Agrotron. Podnośnik tylny działa, ale podczas przepływu oleju przez sekcje A, nie przez przełącznik od podnośnika. Jakieś pomysły?
Zimne częsci mają mniejszy wymiar.
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
silnik deutz chłodzić olejem silnik deutz chłodzony olejem deutz chłodzenie silnika olejem
parted magic linux silvercrest odkurzacz nawilżacz boneco
oscyloskop leader kabel brake radio
Sony KDL-52W5500 – 6x miga dioda, brak obrazu, usterka podświetlenia lub zasilacza STIHL RE 100, RE 100 PLUS Control – kodowanie pilota, parowanie panelu sterowania