Więc coś masz zaślepione. Z wtrysków musi coś z pod igły polecić. Im bardziej zużyty tym więcej. Do tego z pierwszej pompki idzie przelew do góry na wtryski, a z tamtąd do zbiornika. Jak pompka siada to daje coraz mnie paliwa. Dla silnika starcza, a na przelew nic już nie idzie.
AFN i 1Z gwizdaja. To lubie. :> Luzy na wirniku do sprawdzenia. Ale to by wcinalo bardzo duzo oleju.
Zwykły od VW na 0,6-0,8 bara podchodzi. Gwint 10*1
To zależy nie sterownika. Nie wiem jaki masz. Producenta silnika czy maszyny. Ja ci możliwości pokazałem. W sumie to Star 200 był na 24V więc lepiej będzie od Iveco,Avia, czy Transit. Chociaż najłatwiej podłączyć i wykorzystać z Iveco Dayli Z lat 90-99.
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Zadzwoń do Krzyśka Ślusarczyka. Jeździ po Polsce i naprawia maszyny. Nie jest drogi.
Między przepustnicą o kolektorem masz oring. Sam wąż jest gumowy więc tylko opaska. Jak leci z osi przepustnicy to ona jest do wymiany. Sprawdz węże i sam IC czy nie ma tam duzo oleju. Jak jest wypłucz i zrób turbinę.
Pila leje olej na prowadnice
Pompka paliwa do wymiany. Do tego oleju i filtr oleju.
Wymontuj i umyj chłodnicę oleju.
Nie, to typowa usterka w tym silniku. Najczęściej na drugim albo między drugim a trzecim się przepala.
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Przecież pisałeś że ciśnienie spada do 1bar, teraz że do zera. Zastanów się. Podaj temperaturę i ciśnienie. Do tego lepkość oleju.
Ciekawe jak to dziala w sensie konstrukcyjnym. Ma ktos moze schemat tego urzadzenia? Ciekawe jak duzo oleju jest w stanie zatrzymac.
Jak diesel odpala ( czyli ma kompresję) to nawet bez pierścienia olejowego nie zużył by 0,5 l oleju w ciągu 5 min.(:
zbyt szczelna góra i mizerny dół ,zobacz jak duzo znika oleju.
Wieksza dysza nie robi dla mnie sensu , najmniejsza dysza dostarcza wystarczajaca moc dla wiekszosci piecy , dodatkowo drobniej rozpryskuje , posiadam tez sna 0,5 to jest juz za duzo oleju .
Rura od intercoolera odpieta to pali od strzała , czyściłem intercooler nie bylo duzo oleju, MAF'a nawet nie sprawdzałem jeszcze
Jak nie masz oleju to elektronika nic nie wskóra. Zobacz czemu nie masz oleju.
Moim zdaniem spaprał uszczelniacze zaworowe, zwłaszcza jeśli przed awarią auto nie brało oleju.
Zimne częsci mają mniejszy wymiar.
Ok sprawdzę te zawory ale dopiero bliżej weekendu bo mnie w domu nie ma. Ale czy nie powinno być gdzieś wycieku oleju???
Wymieniają usczelkę pod głowicą, a nie silnik. To typowa przypadłość tych silników. Myślisz kolego o uszczelce że padła koło kanału olejowego i tak pije olej. Tam są same kanały olejowe, w końcu silnik tradycyjnie dla Deutz-a chłodzony olejem.
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
witam jestem tu nowy wiec prosze o zrozumienie jesli powtarzam pytanie zakupiłem Deutz AgroStar 6.81 po wymianie oleju hydraulicznego skrzynia szarpie czy mogę i w jaki sposób wywołać automatyczną kalibracje skrzyni biegów ???
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
kolego to ze pokazuje -1,5 litra oznacza ze masz 1,5 litra oleju za duzo. Zauwaz ze jak masz ten wykres nad cyfra 1,5 to widac ze stan jest za wysoki.
Zgadzam się, ale po 5 minutach jest bardzo gorąco((( chłodzenie olejem...
Dolot suchy? Przyjżyj sie odmie czy nie wyrzuca za duzo oleju w kolektor.
Plukanie oprócz osuszacza. Rozbierz i przemyj benzyna ekstrakcyjna i wydmuchaj. Jak chcesz sprawdzić czy kompresor dobry to puść klime i odkrec na wysokim lekko nakretke na zegarach. Jak pojdzie szary olej to du..a zbita. Jak duzo oleju to cisnienie skacze na HP a na LP nisko nawet ponizej 2 barów. Zadna filozofia.
Nie, zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem.
Witam. Mam problem z Deutz Fahr M600 Agrotron. Podnośnik tylny działa, ale podczas przepływu oleju przez sekcje A, nie przez przełącznik od podnośnika. Jakieś pomysły?
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem.
W lewo od filtra oleju masz zaślepkę.
Moze za duzo tego oleju? krzysiek7108: Udalo Ci sie zrobic tak, ze da sie przezrbroic z glebogryzarki na wirnik? Ta rura z mocowaniem do nozy jest tylko sciskana srubami?
W dwusuwie olej zawsze bedzie w tlumiku jak leje sie kiepski mixol. Moja rada jest taka-jesli motocykl normalnie "zapala", nie zalewa swiecy, ma wlasciwa moc i jezdzi to po co myslisz o rozbieraniu silnika? Dwusuw spala olej i bedzie kopcil, jak przeszkadza ci dym to kup czterosuw. A moze po prostu lejesz zbyt duzo tego oleju do paliwa? Poziom oleju...
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
ja w swoim golfie mialem przypadek ze serwisie nalali mi za duzo oleju i jak silnik sie zagrzal wlaczala sie kontrolka oleju
Witam, posiadam traktor Deutz Fahr Agroton M3. Mam problem z przygrzewającym się olejem w skrzyni biegów. Gdy się rozgrzeje, olej podnośnik słabo podnosi. Prosiłbym o pomoc, każdy mechanik rozkłada ręce i mówi co innego.
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
mnie to wyglada na webasto z samochodu Robur swiece dostaniesz w sklepie z czesciami do ciezarowek, kiedys takie cudo mialem uruchomione ale sie nie kalkuluje bo duzo pali oleju napedowego i dosc znacznie kopci przy odpalaniu nie mowiac juz o generowanym przezen chalasie
Witam, skoro po wyczyszczeniu swiecy daje rade przejechac 100m, to znaczy - ze jest zbyt duzo oleju w paliwie [ jesli to silnik 2-suwowy ] lub jakies inne zanieczyszczenia / spalenizna odklada sie na elektrodach swiecy..? Byc moze jest jeszcze za zimno - silnik nie osiaga temperatury pracy , a olej z mieszanki - 'zakleja' elektrody swiecy, na to wychodzi...
To stare dobre silniki. Oring napisałem ci gdzie jest. Minimalne ciśnienie oleju to 0.4bar przy temperaturze oleju 120C olej 15W/40 i obroty biegu jałowego 650obr/min. Żniwa przechodzi w końcu na jałowym w polu nie robisz.
Mozesz rozwinac ta enigmatyczna informacje i napisac dlaczego jest lub mialo by byc za duzo oleju w ukladzie?
Czujnik ciśnienia oleju elektryczny czy mechaniczny? W miejsce tego patentu może być wkręcony czujnik ciśnienia, temperatury oleju, lub zaślepka. Patent daje to, że olej zamiast smarować silnik wraca do miski. Patent zlikwidować wrócić do oryginału zmierzyć ciśnienie oleju.
silnik takze ma duzo oleju własnie ide nadmiar zdjąc ok 3cm ponad stan
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Duzo oleju dolewasz?
Temperatura oleju podchodzi mi pod 120° Dlatego chciałem wyjąć termostat myślałem że będzie lepiej. W każdym razie wyciągnę zobaczę może czy jest ok. Chłodnica oleju czysta
dziekuje wszystkim za odpowiedz tam nawet nie cieknie ani nie jest to mokre tylko taka mieszanina jakby kurzu z olejem taki osad ani nie mokry ani nie suchy cos na pograniczu i czy mozna z tym jezdzic jesli nie bierze duzo oleju? a i jeszcze jedno co za czujnik tam sie znajduje?
Niestety korka w chłodnicy nie ma. Odnośnie kodu silnika, masz rację. Jest to F3M1011F
tak wozek bidowy traktor
Acha , jedyne co moze doprowzdzic do konca naprawy to ten odczyt cisnienia oleju na rozgrzanym. To ci duzo wyjasni.
Co się stało że robiłeś remont. I czy zaraz po złożeniu miałeś problem z ciśnieniem? Podaj dokładną wartość ciśnienia oleju odczytaną z manometru do tego temperatura oleju. W Deutz-u to silnik 2012/13
Y61 3.0 ma dwa czujniki ciśnienia oleju: niskiego i wysokiego. Skoro auto jeszcze jeździ to pewnie któryś jest walnięty.
silnik jest w rozściełaczu do asfaltu , wiec zeby cokolwiek sprawdzić poniżej cylindrów będę musiał go wyjmować , nie bardzo widzę o jaki zawór Ci chodzi , on jest gdzieś po stronie filtra oleju ?
W którym miejscu jest ten czujnik , a czy masz problemy z sprzęgłem rewersu bo mi coś się wydaje że źle łapie i czy twój jak masz np na biegu 7 i dajesz wsteczny wraca ci do tego biegu czy zaczyna od 1 Dodano po 1 U mnie na biegu z 3 na 4 jest takie straszne szarpnięcie Dodano po 2 U mnie na biegu z 3 na 4 jest takie straszne szarpnięcie
Chyba wlales zbyt duzo oleju. Ile powinno się wlać oleju w cylindry przy próbie sprawdzania tłoków ? Benzyna 1.6, 4-ry cylindry
Wszystko jest metalowe. Tak wlasnie myslalem ze ze polaczenie moglo sie wytzec i nie da sie go juz mocniej skrecic. Ale mam tez teorie ze za duzo oleju jest podawane na lozysko i nadmiar wypycha po wrzecionie na zewnatrz. Tylko nie mam pojecia jaka dawka powinna byc odpowiednia?
Uwazam ze nie powinno lac za duzo oleju...Tworzy sie za duze cisnienie i puszczaja zimeringi...i wtedy rzeczywiscie po jakims czasie jest go znowu malo...
Tak jak pisałó robi1214 miałes za duzo oleju jeżeli było napełniane "pod korek". To nie jest otwór do ustalania poziomu oleju. W tym medelu do poziomu oleju jest specjalna miarka. Jedyny sposób na ustalenie poziomu oleju bez tej miarki jest zalanie 2.7l na pusta skrzynie.
z wylotu, dodam ze mocno kopci, a moze to być od mieszanki tzn. że dałem za duzo oleju do paliwa? przy powolnym dodawaniu gazu też gaśnie.
Zbyt bogata mieszanka (regulacja gaznika) , za duzo oleju w paliwie .
Witam. Mam problem z Deutz DX 120. Po uruchomieniu silnika samoczynnie podnoszą się ramiona i pęka filtr oleju. Co może być przyczyną i jak to naprawić.
Max? A moze za duzo? W VW LT jest taki problem jak jest za duzo oleju.
Przeciwwagi uderzają w tym silniku o lustro oleju. Poza tym z panewek podczas pracy wydostaje się olej i jest rozrzucany siłą odśrodkową na cylindry. A łopatki to stosuje się w silnikach bez pompy oleju.
Jesli to 2-suw to normalne ze ciezko odpala. Mieszanka musi przejsc przez korbowód. 4-suwy zwykle odpalają za pierwszym lub drugim szarpnieciem. Jezeli swieca jest osmolona to za duzo oleju dajesz do paliwa.
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Sprawdź ilość oleju w silniku.
Ale czego poziomu tam niema żadnej miarki ani bagnetu Dodano po 30 Tam w seperatorze? Czy tak Dodano po 1 Jak odkrecilem z góry dekiel seperatora to było na samym początku dnie trochę oleju
Reduktor można z powodzeniem ogrzewać olejem silnikowym. Spalinami owszem, ale dość szybko sie z tego wycofał Perkins i Deutz na korzyść ogrzewania olejem silnikowym. To bardzo stare rozwiązanie, które ma multum wad, ale zdaje egzamin w niektórych maszynach do dziś.
Witam Mam problem z moim autem Pobiera za duzo oleju Na okolo 4000 tys km poszlo 2 litry Nie ma zadnych wyciekow Nie kopci Ogolnie auto jest sprawne i nic sie nie dzieje Czy ktos mial podobny problem albo doradzi jaka moze byc przyczyna?
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
Czasami jak długo stoi może mieć takie objawy. Taki generator powinien być uruchamiany przynajmniej raz w miesiącu na 20-30 minut celem dokładnego przesmarowania wszystkich podzespołów rozgrzanym olejem, z którego dzięki temu odparuje wilgoć. A i paliwo w zbiorniku się zamiesza.
Użytkownik auta musi postawić diagnoze w czym tkwi problem... A moze w ogóle go nie ma, miał za duzo oleju i pluł, wypluł co miał wypluć i juz ok :)
Witam. Glowica byla planowana oraz sprawdzana na szczelnosc ciśnieniowo. Wymiennik sprawdzalismy sami. Nabilismy do niego 4.5 bara i do gorącej wody, wszystko było szczelne. Pod wymiennik zamawiane byly oryginalne uszczelnienia "zielone oringi" pod pokrywe wymiennika tez oryginalna uszczelka deutza. Pod glowice uszczelka reinz. Przed awaria silnik nie...
jeszcze sprawdz mieszanke bo jak przesdadzisz z olejem to tez nie odpalisz. Ile to ja sie kiedys nameczylem a okazalo sie ze jest zbyt duzo oleju w paliwie
moim zdaniem strzela dlatego ze w rurce idacej do filtra powietrza znalazlo sie za duzo oleju . tylko dlaczego? i dlaczego pracuje na jednej swiecy ?
czujnik na retarderze jest..za slabo patrzyles ;) ..inaczej nie wyrzucalby Ci takiego bledu texa... ktora zreszta troche lipa jest.. nie masz czasami za duzo oleju? No z całą stanowczością nie ma czujnika ciśnienia oleju w retarderze. Owszem są temp. wody chłodzacej jak napisał serwisantscani1 :sm9: I te czujniki nie mogą miec różnicy w wartościach.
jak dwusow to moze dales za duzo oleju do benzyny? mialem podobny objaw w pile spalinowej, silnik gasl a jezeli juz palil (po kilkudziesieciu szarpnieciach...) nie wchodzil na obroty,
z modelu sprezarki który masz wylałes olej i musisz wlac tyle samo za duzo oleju to nie dobrze jaki olej znajdziesz w notach katalogowych tej sprezarki
Witam Mam pytanie, w ostatnim czasie zauwazylem, ze moja Alhambra bierze duzo oleju i plynu chodniczego. Po przejechaniu zaledwie 3000 km poszedl litr oleju, natomiast płyn chłodniczy dolewalem juz parokrotnie. Nie wiem czy jest to prawidlowe dzialanie samochodu czy jednak to jakas usterka. Bylbym bardzo wdzieczny za jakąkolwiek rade. Dziekuje
ja mialem podobny problem, slinik bral duzo oleju swiece sie zapepialy i strzelał przy jezdzie pod górke lub powyzej 110km/h Glowica byla do zrobienia wymiana uszczelniaczy i teraz śmiga :)
ale czy ona nie wypadnie po czasie znowu z tej oski? ;p jeżeli jest ruchoma? ;p bo muszę dodać ze ona sama w piecu wyleciala z tej oski, tyle ze ktos dal za duzo oleju i folia czasami sie nie obracala i slizgalo, to moze temu wypala...
HEJ Ja bym tak to zrobił: Świeca-sprawdzić jaka jest moze ci zarzuca czy są problemy z paleniem po tym jak zgaśnie jesli jest to 2-suw to może dałeś zbyt bogatą mieszanke(za duzo oleju), jesli świaca ogólnie jest wpożadku to wina musi być w paliwie a dokładniej braku jego-spali tyle ile jest w komorze gaźnika. Najlepiej by było gdybys szczegułowo opisał...
Witam. Posiadam Suzuki Swift 1,2 benzyna 2010 rocznik w automacie i zauważyłem, że od pewnego czasu zaczął mi bardzo duzo oleju brac, ile? no tak litr miesiecznie. Myślę, że to bardzo duzo bo troche juz aut mialem w życiu i jeszcze żaden tyle nie przepalał. Dodam, że : ani nie kopci, ani nie ma wycieków, ani sie nie przelewa do układu chłodniczego....
Ciśnienie oleju oczywiście sprawdziłeś?
nie duzo tego oleju tam nie ma ale, ten cały wlew oleju jest luzny
Jak dolejesz troche za duzo oleju i bedzie dymiła to na pewno kosiarce nic się nie stanie (a jak jest nowa to nawet bardzo wskazane) tyle że ma mniejszą moc, ja też mam Demona i wydech się lekko poci lałem na początku 1:20 husqvarny i dymiła całkiem sporo teraz leje 1:25 też dymi ale mniej teoretycznie można nalać tego oleju mniej bo jest wysoko wydajny.
sprawdź czy duzo jest oleju w rurze idącej od turbo do intercolera...
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Wymienialem sprezarke ale dostal duzo oleju do silnika i wydechu bo bardzo kopcil na bialo.Zalozylem tez inne wtryski ktore po tych poczatkowych problemach z odpaleniem lepiej funkciomuja jak poprzednie (wrazenie jak by silnik ciszej pracowal i mial wiekszego kopa)
Po pierwsze Witam wszystkich i przepraszam ze nieuzywanie polskich znakow, ale mieszkam w UK i tak mam lapka ustawionego Mam Lagune MK3 2010 2.0 DCI FAP 150 KM. Ostatnio (a dokladnie po wymianie oleju i fitrow - dzien moze dwa po) zauwazylem, ze samochod ledwo sie buja tak do zakresu 2300 obrotow. Potem gdy zalacza sie turbo juz jest OK (chyba). Na...
Sprawdz ilosc oleju czy nie masz go przypadkiem za malo albo co gorsza za duzo.
Witam. Dziwne, bo szefo kupił 3 letnią 2 lata temu i do dzisiaj nic nie robił poza olejem Mam 10 letnia KIA sportage 2,0 4WD i poza klockami i oponami oraz sprzęgłem które okazało się felerne bo ponoć markowe nie robiłem nic. No oleje to norma - filtry też ale znam takich co tylko olej dolewają bo pije i nic więcej. A zapomniałem 320 tyś jej w tym tygodniu...
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
silnik deutz chłodzony olejem deutz chłodzenie silnika olejem silnik deutz chłodzić olejem
pilot żarówki obroty silnika renault peugeot boxer kluczyk
technics najlepszy kenwood schematy
Czym zakleić małą dziurkę w zamrażarce na bocznej ścianie? Instrukcja obsługi Comsat HiFi Stereo Satellite Receiver Mini