https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
Witam, posiadam traktor Deutz Fahr Agroton M3. Mam problem z przygrzewającym się olejem w skrzyni biegów. Gdy się rozgrzeje, olej podnośnik słabo podnosi. Prosiłbym o pomoc, każdy mechanik rozkłada ręce i mówi co innego.
Co do cewki patentu nie ma tylko oryginał. Lub używka, ale nówka kosztuje jakieś 700 z tego, co kojarzę Chwilowo można wyjąc z niej crzpień i włożyć ( bo inaczej olejem pryska) i gasić ręcznie. Tyle ze wtedy sprężarka nie ma żadnych zabezpieczeń i w razie, czego mogiła. Takie dymienie, o którym wspominałeś to może być rozrząd –CZY DOBRZE DOKRĘCIŁEŚ...
Silnik jest chłodzony olejem stąd te wyższe dopuszczalne temperatury. Jak się termostat nie otworzy i będziesz miał zimną chłodnicę przy temperaturze oleju 135 140 stopni to wtedy szukasz problemu.
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
wszystko zależy za jakie pieniądze jest do kupienia i w jakim stanie, jak do 1000zł to sam bym chętnie kupił do esioka :) ogólnie są to prawie niezniszczalne silniki, byle tylko miały dobre chłodzenie (trzeba myć karczerem cylindry i chłodnice oleju pod tą pokrywą tunelu powietrza, bo jak są zalepione olejem z syfem to się przegrzewają i zajeżdżają)
Panowie moim zdaniem mocno odbiegacie od temat. Wpadka konstruktorów to dla mnie coś, czego nie przewidzieli w toku projektowania np. zamarzająca odma w silnika koncernu VW, wadliwe pompowtryski w silnikach, Deutz które kolorowały paliwo olejem silnikowym i wiele innych ( patrz akcje serwisowe) Wy tutaj zaczynacie wyłuszczać, jaki to ciężki dostęp do...
Witam Mam taki problem że silnik Deutz zaczął mi brać bardzo olej po dodaniu gazu kopci nie znacznie na białawo może troszkę na niebiesko. Nie ma żadnego problemu z odpaleniem rano jak jest zimny i jak ciepły. W zimę palił bez większych problemów. Silnik mam zamontowany w zwyżce teleskopowej. Moje pytanie co tam mogło szczelić czy to wina głowicy czy...
Chwila moment. Gubie się w Twojej wypowiedzi. Do sterego C42 co miał F3 Deutz do silnika lałem jakies mineralne do diesla, do śruby Corena S3, do chłodnicy nic bo był chłodzony olejem :P Nowy zalewa serwis na oryginalnych produktach, bo jest nowy na gwarancji :)
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
Napiszę co zrobiłem. Odkręciłem odmę. Dmucham w nią i powietrze przechodzi bez problemu. Po odpaleniu silnika bez odmy nie wyrzuca ani oleju ani bagnetu. Po założeniu odmy i wsadzeniu kolanka dolotowego od spodu bez podpięcia rurki od góry na odmie - efekt jest taki, że po uruchomieniu silnika zaczyna ślinić koło bagnetu, a po wyciągnięciu bagnetu wywala...
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
Zawory sprawne. Nie powyrywane z gniazd. Po spuszczeniu oleju w zbiorniczku z olejem znalazłem kawałek metalu. Czyli nie obejdzie się bez rozbierania skrzyni. https://obrazki.elektroda.pl/5109060100_... https://obrazki.elektroda.pl/4917582900_...
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
on jest od tego zeby cisnienie sie nie cofało do pompki(tzn tam mi sie wydaje) ale nie ma mozliwosci zamiany. Nie wiem od kiedy bo go kupiłem jako uszkodzony tzn chodził ale olejem zygał bo miał pierscienie wyjechane i uszczelek pod glowica nie było. Ale co dziwnego nawet wtedy odpalał na dotyk. Dobra dzisiaj jak zdarze to zrobie ten test "podworkowy"...
silnik chłodzony olejem ,ale to jest ok, wszystkie filtry wymienione , nowa pompka paliwa , dymi na biało i na początku mam wrażenie że spadek mocy jest mniejszy. Ja jednak myślę o za małej dawce paliwa lub uszkodzonej pompie wtryskowej
Jedno ustawianie mam na filtrze powietrza od śruby a drugie przy elektrozaworze. A co z tym olejem w srubie i seperatorze?
Niby to jest ten filtr ze zdjecia pierwszego ale dalej nie wiem jaką funkcje on spełnia. Czy to jest jakas poduszka powietrzna czy co?w kazdym razie ma to cos wspulnego ze smarowaniem pompy ze gdy napełni sie pompa olejem cisnienie wraca tym filtrem do misy ale po co? to nie ma sensu wszystko
Reduktor można z powodzeniem ogrzewać olejem silnikowym. Spalinami owszem, ale dość szybko sie z tego wycofał Perkins i Deutz na korzyść ogrzewania olejem silnikowym. To bardzo stare rozwiązanie, które ma multum wad, ale zdaje egzamin w niektórych maszynach do dziś.
Witam zaświeciła się kontrolka od układu transmisji skrzyni biegów wymieniłem filtr siatkowy od dołu skrzyni oraz filtr przy czujniku ciśnienia oczywiście z nowym olejem STOU 10w40 niestety kontrolka świeci dalej po dodaniu gazu gaśnie ale podczas jazdy no wolnych obrotach nie świeci podłączyłem manometr ciśnienie 5bar czujnik ma załączyć kontrolkę...
To silnik chłodzony olejem Czujnik przegrzania(temp.) jest jednopinowy i znajduje się obok czujnika ciśnienia oleju, Te dwa czerwone kabelki są zakończone wsuwkami i wisiały sobie pod wentylatorem,tak jakby były od tego czujnika ale jaki byłby to sens ? Alternator i czujnik
Na dwa drążki nie trzeba pompy z większą wydajnością , bo pompujesz do jednego a drugiego masz powrót.Wydajność pompy to tylko zależy od orbitrola tzn 100 ma 100 cm3 na jeden pełny obrót i trzeba tak policzyć aby nie miała mniej niż potrzebuje orbitrol. Ja w swoim deutz zamontowałem siłownik przelotowy w miejsce drążka poprzecznego i wszystko " gitara"....
Do traktora najlepsze są przemysłowe silniki wolnoobrotowe. Deutz, Hatz. Dodatkowym atutem tych silników jest chłodzenie powietrzem np. Deutz 511, 912-913, bądź olejem 1011 i pochodne. Ale najtaniej będzie wyrwać jakąś używkę na szrocie od samochodu.
Bardzo dziekuje za odpowiedż.Wartość sprężania jest ale za mała. Podobno wlaśnie bs, czyli tłok chłodzony olejem z podwójnym dnem, odwrotnie jak w fl , ale wymiary identyczne.To prawda że zrobiłem to na pałe, ale facet sprzedając mi czesci, powiedział , że nie ma to wiekszego wplywu na sprężanie. A jaka musi być odleglość między tłokiem i cylindrem?
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Witam. Remontuje silnik f2l511, po złożeniu odpala bez zarzutu tylko pluje olejem w wydech na pierwszym cylindrze, drugi jest ok. Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane nadwymiar, pierścienie...
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej? Ten jest całkowicie chłodzony olejem zamiast płynu chłodniczego tuleje obmywa olej. Dalej już tradycyjnie chłodnica. Dlatego do tego...
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
Kolego największy QA to 165. Natomiast QAS było 500 i 600 po środku nie było 540 Te generatory były na rynek amerykański z silnikami Caterpiler i Cumis. W dalszym ciągu uważam, że to QA, 44 bo większy, czyli QA 50 miał już silnik Deutz chłodzony cieczą i inna prądnice ECO 32 – 3L/4, a 44 miał właśnie tego Deutza z turbiną i tą prądnicę ECO 32...
Zwykły od VW na 0,6-0,8 bara podchodzi. Gwint 10*1
Wymontuj i umyj chłodnicę oleju.
To zależy nie sterownika. Nie wiem jaki masz. Producenta silnika czy maszyny. Ja ci możliwości pokazałem. W sumie to Star 200 był na 24V więc lepiej będzie od Iveco,Avia, czy Transit. Chociaż najłatwiej podłączyć i wykorzystać z Iveco Dayli Z lat 90-99.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Pompka paliwa do wymiany. Do tego oleju i filtr oleju.
Nie, to typowa usterka w tym silniku. Najczęściej na drugim albo między drugim a trzecim się przepala.
Jak diesel odpala ( czyli ma kompresję) to nawet bez pierścienia olejowego nie zużył by 0,5 l oleju w ciągu 5 min.(:
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Jak nie masz oleju to elektronika nic nie wskóra. Zobacz czemu nie masz oleju.
Może to pompa zużyta. Gdy spadnie lepkość oleju spada ciśnienie
Witam wszystkich. Mam Deutz Fahr Agrotron 4.85, w którym to po rozgrzaniu się ciągnika trzymają hamulce. Układ, jaki to zastosowano w owym ciągniku, to układ hydrauliczny z tzw. "wzmacniaczami siły hamowania wspomagany olejem ze skrzyni biegów". https://obrazki.elektroda.pl/6580987000_... Myślę o ich usunięciu, gdyż nie mogę sobie z...
witam jestem tu nowy wiec prosze o zrozumienie jesli powtarzam pytanie zakupiłem Deutz AgroStar 6.81 po wymianie oleju hydraulicznego skrzynia szarpie czy mogę i w jaki sposób wywołać automatyczną kalibracje skrzyni biegów ???
Witam. Mam problem z Deutz Fahr M600 Agrotron. Podnośnik tylny działa, ale podczas przepływu oleju przez sekcje A, nie przez przełącznik od podnośnika. Jakieś pomysły?
Zimne częsci mają mniejszy wymiar.
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
W podstawie termostatu. Poniźej chłodnicy.
Zgadzam się, ale po 5 minutach jest bardzo gorąco((( chłodzenie olejem...
https://obrazki.elektroda.pl/3851991300_... Czujnik zerwania paska napędu wentylatora jest oryginalnie podłączony do takiego przekaźnika. Takie coś znalazłem w podobnej maszynie. Ja wykorzystałem zwykły przekażnik zwierno rozwierny na 24V. Plus wziąłem z zasilania kontrolek ładowania i ciśnienie oleju.
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
W lewo od filtra oleju masz zaślepkę.
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
Czujnik ciśnienia oleju elektryczny czy mechaniczny? W miejsce tego patentu może być wkręcony czujnik ciśnienia, temperatury oleju, lub zaślepka. Patent daje to, że olej zamiast smarować silnik wraca do miski. Patent zlikwidować wrócić do oryginału zmierzyć ciśnienie oleju.
Sciagałeś powrót. Bardzo dobrze. Ja leci dobrze ciurkiem paliwo to ok. Litr oleju na tyle godzin jest jak najbardziej prawidłowy. Teraz się skup i odpowiedź na pytanie czy jak ciężko nierówno chodzi to podkapca na biało?
To stare dobre silniki. Oring napisałem ci gdzie jest. Minimalne ciśnienie oleju to 0.4bar przy temperaturze oleju 120C olej 15W/40 i obroty biegu jałowego 650obr/min. Żniwa przechodzi w końcu na jałowym w polu nie robisz.
Sprawdź ilość oleju w silniku.
tak wozek bidowy traktor
Witam. Mam problem z Deutz DX 120. Po uruchomieniu silnika samoczynnie podnoszą się ramiona i pęka filtr oleju. Co może być przyczyną i jak to naprawić.
jak dobrze pamietam to po lewej stronie silnika naciecie na srubie pod srubokret, a jakie miał cisnienie oleju silnik
Co się stało że robiłeś remont. I czy zaraz po złożeniu miałeś problem z ciśnieniem? Podaj dokładną wartość ciśnienia oleju odczytaną z manometru do tego temperatura oleju. W Deutz-u to silnik 2012/13
Niestety korka w chłodnicy nie ma. Odnośnie kodu silnika, masz rację. Jest to F3M1011F
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
I co udało się rozwiązać problem? Bo mam ten sam
Witam. Glowica byla planowana oraz sprawdzana na szczelnosc ciśnieniowo. Wymiennik sprawdzalismy sami. Nabilismy do niego 4.5 bara i do gorącej wody, wszystko było szczelne. Pod wymiennik zamawiane byly oryginalne uszczelnienia "zielone oringi" pod pokrywe wymiennika tez oryginalna uszczelka deutza. Pod glowice uszczelka reinz. Przed awaria silnik nie...
Przeciwwagi uderzają w tym silniku o lustro oleju. Poza tym z panewek podczas pracy wydostaje się olej i jest rozrzucany siłą odśrodkową na cylindry. A łopatki to stosuje się w silnikach bez pompy oleju.
Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Ciśnienie oleju oczywiście sprawdziłeś?
To chyba jest do nowszych modeli, Już w sumie ogarnąłem wszystko, jedynie został mi jeszcze czujnik ciśnienia oleju, nie mam pojęcia jak Go podpiąć
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Oleju w skrzyni się nie wymienia tylko dolewa.
Wiatrak od auta elektryczny na 12 v temat mój był w koparce tam przez osłony i pokrywy powietrza wiatrak ciągnął trochę pomaga wtryski napewno i kąt rozpylania dyszy spr może jedna inna i zwróć uwagę na wysokość podkładki pod wtryskiem spr jeszcze kolektor dolotowy pamiętam że jak brakowało powietrza w komorach tłoka też się grzał no zawory to podstawa...
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Jak i kiedy to sie zepsuło. . Siadło jak dolalem oleju do skrzyni i było za dużo
Cisnienie po odpaleniu w okolicach 4 bar później po rozgrzaniu spada na wolnych obrotach do troszkę ponad 2 bary. Ciśnienie sprężania czy oleju? Jeśli sprężania to powinno być co najmniej 11bar dla benzyniaka i co najmniej 22 dla diesla. Jeśli oleju to w normie. Silnik chłodzony cieczą czy olejem?
Nie doczekałem się nic na ten temat - tajemnica czy co ? więc temat można zamknąć.
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
Czujnik temperatury głowicy jak sama nazwa mówi znajduje się w głowicy, jest przykręcony do drugiej lub pierwszej głowicy jak jest, a raczej w to wątpię. W silnikach doładowanych bardziej się mierzy temperaturę oleju i on jest w podstawie filtra.
Typ oleju masz w instrukcji jak również jest naklejka na separatorze jest to paroil M. Wymiana prosta odkręcasz trzy korki spustowe i leci. Potem przekręcasz parę razy wałem korbowym by żeby zlać resztkę i to wszystko wchodzi około 8l. Osłona najczęściej wymieniasz w komplecie górną i dolną ma ten sam numer jest dość łatwo dostępna nawet nie wiem czy...
Cewka jest 2 biegunowa. Jeden styk do KL 50 to uzwojenie wyciągające, drugi styk to KL15 to uzwojenie trzymające. Ciśnienie oleju tam nie wpływa na cewkę.
Poczytaj troche o pierscieniach minutowych(minutenring).i skręceniu pierscienia.Pierscien minutowy (z fazką ) jako drugi.. Napisem TOP do góry w strone komory spalania.Napis jest wazny bo bywają pierscienie z górna i dolną fazką(skręcanie dodatnie i ujemne). Jak sie dobrze przyjzysz temu pierscieniowi to zauwazysz ze jego powierzchnia pracujaca z cylindrem...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
Turbo, czyli turbina, czyli kompresor wtłaczający powietrze do silnika pozwala tego powietrza wtłoczyć więcej (niespodzianka) a zatem można spalić więcej ropy (oleju napędowego) w komorze spalania. Więcej płonącego oleju, to więcej energii, zatem moc silnika wzrasta. Trzeba tylko zwiększyć dawkę oleju napędowego, bo inaczej to nic dobrego z tej przeróbki...
https://obrazki.elektroda.pl/6593100500_... Witam.Mam kolejny problem z Deutzem,Dziś wyjechałem ciagnikiem na drogę po może 200 m ciągnik stracił moc (pod niewielką górkę ledwo na 2 biegu)po chwili odczekania (około 1 min)ciągnik odżył i wszystko wróciło do normy.I tak jechałem kilka razy za każdym razem to samo.W ciągniku wymieniłem...
Dzień dobry Posiadam ciągnik Deutz-Fahr agrotron 165 mk3 z 2000r posiada blokadę mostu I ASM. I chciałem zapytać jak wymienić olej w przednim moście. To jest inny olej jak w skrzyni? Czy jest to połączone? Ponieważ jest jedną rurka olejowa która idzie od mostu przedniego aż na sam tył ciągnika i wpięta jest nad wałkiem wom. Chciałem zalać most olejem...
Czy jest jakaś procedura wykręcania, coś trzeba zaznaczyć lub tym nie kręcić i czy przygotować się na większy wyciek oleju? Do przeglądających wątek, tu na filmie troszkę widać, jak ten zawór wygląda https://www.youtube.com/watch?v=... Pozdrawiam
Witam. Mam problem z pompą wtryskową. Cieknie olej przy cięgle dodawania gazu. Czy można wymienić ten uszczelniacz, bez demontażu pompy? Ile oleju wchodzi do pompy?
Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni. Podczas koszenia, najczęściej...
Masz uszkodzony separator, zapchaną linię skaveningową. Wlany zły olej i nieprawidłowy filtr oleju lub uszkodzona sprężarkę. Podaj rok produkcji, numer i silnik Deutz czy JD. To się znajdzie dokumentacja.
Pompka i filtry wymienione długo sklep nie wysyłał ciągnik chodź jak trzeba tylko mam pytanie wylało się trochę oleju czy ta pompe wtryskowa zalewa się osobno czy pobiera olej z silnika?
Skrzynia występuje w steyr 8100, deutz dx90. Bliźniacze również w większych steyr 8120, czy DX 120. Jakie powinno być ciśnienie oleju włączające przedni napęd?
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
To co jeszcze jej nie nauczyli odkrecac za Was srub i wymieniac oleju?Czy tylko nie potrafi ,,gadac " z elektronika maszyn? ;)
Pompki potrafią zaskoczyć Są zestawy do regeneracji. Wtryski końcówki wymienić. Skąd wiesz ile ta Twoja okazja ma mth nalatane. Odpal go i sprawdź ciśnienie oleju. Sprezanie, wtryski. No ale każdy myśli po swojemu. Po remoncie masz prawie nówka silnik.
Niepoprawnie zrobiony remont. Tutaj masz stronę do pełnych instrukcji, jak i części. Możesz sobie wybrać i wypytaj co Twój mechanik nazywa remont silnika? https://truckmanualshub.com/deutz-engine... właściwą. Miałem przypadek, że zrobiony generalny remont silnika, a nie ma ciśnienia oleju. Moja diagnoza to wymiana filtra...
silnik deutz chłodzony olejem silnik deutz chłodzić olejem deutz chłodzenie silnika olejem
bateria laptop pojemność overclocking celeron impuls prędkości vectra
bosch condens nietypowe połączenie bezpieczników
CR8F6128 14-pin – opis wyprowadzeń, pinout, funkcje, mikrokontroler, zamienniki Przepływ 847 mg/suw VAG – Audi VW Seat Škoda, diagnostyka MAF i EGR, objawy i interpretacja