Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Tam są osobne pompki wtryskowe nie ma pompwtrysków. Ciężko coś przy wymianie regulatora spierdzielić naprawdę trzeba się postarać i to zdrowo. Doświadczenia wiem że klient zawsze kłamie. Zawsze było dobrze zawsze było idealnie i nagle coś się samo z siebie się zrobiło. Regulator daje się na masę uszczelniającą, dokumentacja podaje nawet grubość tej...
Szukam instrukcji, jak wyjąć regulator obrotów w ciągniku Deutz-Fahr. Jakie są kluczowe kroki demontażu i na co zwrócić uwagę przy różnych typach regulatorów?
Regulator obrotów Deutz BF4M 1013E Mam do wymiany uszczelnienie regulator obrotów w miejscu połączenia z silnikiem. Połączenie uszczelniające jest podobno tylko silikonem, nie ma tam żadnej gotowej uszczelki. W książce znalazłem tylko informację, że przy ponownym montażu regulatora muszę obrócić silnikiem o 180 stopni, w jakim celu muszę to zrobić?...
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Sprawdź regulator napięcia w alternatorze, błąd A0 oznacza za wysokie napięcie, powyżej 16V. Dlatego rozłącza Ci po dodaniu gazu.
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Brak powietrza, regulator
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
A co tu pisać? Podajesz napięcie i zostaje bardziej naprężona sprężyna regulator na dawce paliwa.
Witam. A więc tak: regulator wyjety, listwa wystaje i chodzi luźno najmniejszym palcem. Kanały pod kły z pompy są w pozycji startu, ale jak przyłożę regulator zpowrotem to listwa się cofa w pozycję stopu. Zepsuty regulator?
A wtryskiwacze sa dobrze założone. I przy schodzeniu z obrotów regulator odcina paliwo i te nie jest podawane na wtryskiwacze.
Kolego temat dotyczy silnika 2011 a ty wyskakujesz, z 1013 który jest zupełnie innym silnikiem. Tam wyciągasz cały regulator i blokujesz listwę. Pompki się trymuje specjalnym kluczem Bosha i po każdym włożeniu jednej pompki sprawdza się suwmiarką wysuw listwy czy jest dobrze. Nie wspomnę o tym, że każda z tych pompek ma naniesioną elektro pisakiem na...
Rozebrać i regulator obrotów sprawdzić.
Ok. Napisze Ci, jak to u mnie jest wszystko podłączone. Może będziesz mógł coś mi doradzić. Co do szczelnosci, to już to sprawdzałem. Jest ok. Zaznacze, że regulator jest montowany na przepustnicy( regulator ma 2otwory : jeden jest wkrecony do przepustnicy, drugi ma wkrecony trojnik i są w nim 2 wezyki-jeden wychodzi na silownik regulacji obrotów, drugi...
Ciągnik zrobiłem... żadne podkładki, żadne kody... Wyjąłem regulator gazu, zaślepiłem dziurę na tryba blachą i trzymałem ręką listwę w miejscu i równiutko chodził. Diagnoza uszkodzony regulator gazu. Rozebrałem go i miał luzy na ośce od tego ręcznego dawania gazu. zrobiłem nową ośkę złożyłem, rzuciłem do ciągnika wyregulowałem po swojemu. Odpalam trzyma...
Regulator pompek mechaniczny czy elektroniczny
Kończę ten temat dziękując wszystkim za podpowiedzi i sugestie. Problemem jest silnik a najbardziej regulator obrotów
Podejrzewam że regulator się rozpadł. Wymieniasz regulator jak silnik się nie przekręcił to będzie działać po wymianie. Tak wystarcza te bolce. Rolka ma automatyczny napinacz. Uszczelniacze od razu do wymiany. I uszczelka pokrywy zaworów.
Dzieki za odpowiedzi. Problem wystepuje juz od miesiaca ale dopiero teraz mialem czas zeby sie za to wziasc. Olej i filtry tez teraz zmienialem no i silnik dalej sie wylacza wiec to nie bedzie to. A ten regulator trzeba jakos wyczyscic czy poprostu sie zepsul? Dokupie bez problemu nowy? Moze to byc wina zuzytego oringa tak jak napisal Megawe? Pozdrawiam
Zgadza się dizel to dizel ale bez paliwa na wtryskach nie zapali. Moje pytanie czy zacięty regulator obrotów może być tego przyczyną? Kolejne pytanie czy pompki są sterowane poprzez listwę i regulator obrotów? Dodano po 7 Ok na początku źle zrozumiałem sugestie kolegi kkknc. Wiec tak:po wykręceniu cewki gaszącej i zaślepieniu powrotu paliwa pompka ręczna...
Zacięty regulator obrotów - ciężarki się "nie schodzą". Samemu nie grzeb - ryzyko zniszczenia silnika, oddaj pompę do regeneracji.
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
Witam, nie powinny być spięte. Jeżeli dobrze pamiętam dźwignia na dole to regulator prędkości, ta na górze to odcięcie. Proponuję WD40, może lekko się zacina dolna dźwignia, lub linka do wymiany. Co prawda to trochę. zaznaczam inne modele , ale idea i system praktycznie ten sam http://www.nordco.com/Media/Maintenance-...
Witam kolega ma absolutną racje jet to QA 44DD No to czuje się dowartościowany jak chłop, który pierwszy raz ubrał konia. :) W tym generatorze nie ma regulacji obrotów ( był opcjonalnie) Regulator obrotów w silniku jest zablokowany na wartość 1500obr/min i tak ma trzymać. Opcjonalnie w generatorach, od których była wymagana bardzo wysoka dokładność...
Cały czas walczę. Błąd cały czas ten sam: mid 128 psid 96 fmi 1 Prośba od fachowców o pomoc w odkryciu anomalii. Na przelewie z wtrysków wylatuje za dużo paliwa ok. 250 ml na jałowym, ale wtryski na stole działają dosłownie idealne. Obsady nie ciekną. Zawór przelewowy na szynie jak jest ok to sobie tak psiuka, ale jak auto wejdzie w tryb awaryjny to...
Nie może tylko napewno :) Regulator znajduje sie miedzy silnikiem a kabiną ,najlepszy dostęp jest z kabiny po zdemontowaniu wykładziny i blachy z pedałem gazu . sprububój na początek dokręcic trochę sprenzynki na przeciwwagach ,w kilku przypadkach pomogłą ale takiej procedury nie stosuje się jesli ciągnik jest do własnego Użytku .
Witam Deutz Fahr M620 Silnik TCD 2012 v2 Sterownik EDC 16 EMR3 Wyrzuca Błąd na wyświetlaczu (Liczniku) Engine error unknown SPN 523009 FMI 9. Texa odczytuje go jako "zawór regulacji Ciśnienia na listwie " opis błędu "zawór regulacji ciśnienia otwierał się częściej lub na dłużej niż pozwala na to dokumentacja techniczna" W serwisie powiedzieli że ten...
ako zasilanie awaryjne agregaty inwekterowe, które mają czysty sinus, Badałeś oscyloskopem ten ,,czysty sinus", bo ja tak i wiem, jak on wygląda. Zasilam z generatora w chwilach braku dostaw energii cały dom,,nafaszerowany elektroniką" i jeszcze nigdy nic się nie uszkodziło. A mój generator to typowy ,,chińczyk", w którym poprawiłem nieco regulator...
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
Jak dla mnie agregaty inwerterowe to ,,pomyłka inżyniera". :cry: Przynajmiej chińskiego. Wbrew pozorom najczystszą sinusoidę dają prądnice asynchroniczne ze wzbudzeniem kondensatorowym. Przetwornice w agr. inwert. nie różnia sie niczym od najtanszych przetwornic 12 VDC / 220 VAC, a jaki one produkuja kształt sinusa wszyscy wiemy. Że w generatorze z...
Dopiero teraz posiedziałem przy motorku i tak: Założyłem nowe dźwigienki zaworowe, i jest poprawa pracy. Chodzi równiej, ale zaczął stukać, pukać . Okazało się, że pod jedną głowicą w GMP była inna odległość między tłokiem a głowicą(przed montażem byłem pewien że wszystkie cylindry nowe są idealnie co do wysokości). Ustawiłem wszystkie na 0.95mm. Jest...
Witam, Tak jak w temacie mam problem z agregatem prądotwórczym marki ELBE. Ponieważ w kwestii elektrotechniki jestem raczej amatorem zwracam się do was koledzy z prośbą o poradę. Agregat zasilany silnikiem wysokoprężnym Deutz Prądnica trójfazowa bezszczotkowa samowzbudna Marelli Motori M8B 200 ok. 24 kW mocy el. Prądnica się nie wzbudza, po przyłożeniu...
Cześć wszystkim, mam problem z moim Deutz-Fahr Agrotron 4.85 MK1. Problem polega na tym, że ciągnik, jak się rozgrzeje, samoczynnie gaśnie. Sprawdziłem cewkę gaszącą i podpiąłem ją na krótko bezpośrednio do akumulatora i ciągnik odpalił i działał, więc problem jest w instalacji elektrycznej. Dlatego proszę o pomoc, potrzebuję schematu instalacji elektrycznej...
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
Zacznij od cewki gaszenia to twoja najprawdopodobniej przyczyną. Wyciągnij na ciepłym i zobacz czy wtedy zapala. Zgasisz ręcznie dźwignią ma regulatorze.
(at)ElektrodaBot silnik to Deutz, a nie Deluxe. Popraw odpowiedź.
Po regeneracji wtrysków silnik dalej głośno pracuje, czy przyczyna może być w zużytym regulatorze kąta wtrysku?
Za daleko mam do ciebie by cię ubić. :!: Poza tym jesteś mi winny prace polowe. :D Do serii 1000 wysyłałem ci serwisówkę. Ale tak jak pisałem to nie jest silnik Deutz. Danych na temat elektryki do niego nie mam. Ale wstaw jakieś zdjęcia sterownika, regulatora i gniazda diagnostycznego. To może się coś znajdzie.
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Deutz-fahr narobił ciągniki a nie silniki. Napisz konkretnie co masz albo zrób zdjęcia silnik sterownik, regulator.
Cześć wszystkim. Mam problem z Deutz Fahr Agrotron 4.85 kod silnika BF4M1012EC. Mianowicie mam wrażenie że ciągnik jest słaby. Na 4 biegu "H" podczas jazdy potrafi spadać z obrotów że muszę zredukować. Membrana sprawna w regulatorze obrotów. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jak ściągnę wężyk z przelewu wtrysków na uruchomionym silniku nie leci paliwo....
W regulatorze. Standartowo z fabryki wychodziły z histereza 1-1,5 bara, ale ja zawsze ustawiam na 0,5bar
Witam Forumowiczów. Jak w temacie chodzi o silnik deutz TD 2011 L04 W pracujący w wozidle wacker neuson z 2014r. Silnik odpala bez problemu , ma wolne obroty ale po naciśnięciu pedału gazu obroty nie wzrastają. Silnik nie kopci , stan płynów OK. Linka gazu jak i dźwignia przy silniku na swoim miejscu , brak sygnalizacji jakiejkolwiek awarii na desce...
Trzeci kod dotyczy pomp wysokiego ciśnienia - regulatora ciśnienia. Ten kod jest charakterystyczny tylko dla dxi7 z silnikiem Deutz. Czwarty dotyczy ciśnienia powietrza na naczepę. Piąty dotyczy immo. Jakie są problemy z autem?
Ja na filmie nie widzę by trzymał obroty. Obrotomierz nie pokazany. Możesz mieć przekompensowany regulator. Pobaw się potencjometrami wzmocnienie i stabilizacja. Na wyjściu jest tranzystor regulacja typowo prądowa.
Króćce są blokowane przed odkręceniem i wibracją. Nie służą do regulacji. Jak słusznie zauważyłeś częściowo reguluje się nacisk sprężynki na zaworek ale podkładką. Obawiam się kawitacji korpusu i korozji gwintu. Jeśli nie cieknie ale tylko poci się się to lepiej założyć nową pompkę paliwową W tych regulatorach przed rozruchem dźwignię trzeba ustawić...
Kontrolka po przekręceniu stacyjki i odpaleniu traktora świeci cały czas pomimo że alternator ładuje Mnie coś nie pasuje lub nie rozumiem wykładu. Ciągnika jako takiego nie znam więc wypowiem się ostrożnie. Jak może świecić nie zasilona lampka? W przypadku włączenia zapłonu nie występuje zasilanie lampki i regulatora a w przypadku uruchomienia brak...
Najprostszy obrotomierz kupisz na znanym portalu aukcyjnym za około 50 zł. Jeżeli źle pali na ciepłym i na zimnym to najprawdopodobniej masz uszkodzoną cewkę gaszenia lub nie dochodzi do niej napięcie. Dlatego kluczyk 10 w dłoń i odkręć dwie śrubki krótką i długą. Zobacz jak będziecie zapalał bez tej cewki. Do zgaszenia silnika użyj dźwigni na regulatorze...
Podłączyć możesz, ale małą pompę producent odkreśla, że z przodu można wziąć max 5KW mocy stałej i chwilowo 7,5KW. To koło pasowe nie jest na wyjściu wału korbowego!!! Wał jest niżej a to koło jest połączone zębatką. Dodatkowo to koło jest do wałka połączone na docisk śruba i specjalna ząbkowaną podkładką, która wgryza się obustronni w elementy zapewniając...
Witam. Poszukuję przyrządów do obsługi, montażu, regulacji układu wtryskowego w silnikach SAME DEUTZ głównie chodzi mi o serie 1000. Gdzie mógłbym takie przyrządy kupić? ewentualnie podobierać i zkompletować z innych zestawów narzędzi dla samochodów osobowych/TIR itp. Albo nawet dorobić własne blokady i podstawki?? Może ktoś sobię takie skompletował?...
U mnie jest tak: Silnik ma na stałe zadaną prędkość 1500RPM, nie ma aktywnego regulatora obrotów. Kalibruje się tak, że bierze się ręczny miernik obrotów, mierzy obroty silnika, i tą wartość wstukuje się w sterownik. Pomiar częstotliwości jest oddzielnie, ale pokazuje się w zakładce parametrów prądnicy, a silnik wywala alarm bez dopiętego czujnika obrotów....
Cześć, jako że jestem nowo zarejestrowany (mimo, że czasem przeglądam to i owo), to witam wszystkich :) Mam problem z wózkiem widłowy Linde H20T seria 351 90r - na silniku deutza 3cyl. chłodzony powietrzem. Problemem są wysokie obroty po odpaleniu wózka (utrzymują się cały czas, mimo że pedał gazu nie jest wciśnięty), jazda działa ale z obrotami na...
Ależ autor postu chce wymienić silnik na inny i raczej nie włoży starszego od tego, co ma, więc koło zamachowe będzie małe. Elektronika zapewniające stabilne napięcie jest zaszyta w generatorze w przytoczonym MeecAlte znajduje się taki moduł. http://obrazki.elektroda.pl/6619201900_1... Natomiast obrotami zajmuje się moduł wykonawczy...
Nie pamiętam już sx440 niestety, ale to nie musi być tak, że nie ogarnie - miałem te same AVRy w prądnicach 2500 kW co w agregatach 450 kW. Oczywiście bez sensu jednak kupować w ciemno. Natomiast z czym to jest sparowane, z jakimś Deutzem? Czasami instrukcji do prądnicy nie znajdziesz samodzielnie, ale jak już poszukasz do całego agregatu to się uda...
Najbardziej interesuje mnie punkt 3: jak to jest regulowane? Wiem, że prądem wzbudzenia ale konkretnie jak? Wg mnie to powinno być coś takiego: 1. Mierzymy prąd wyjściowy z generatora. 2. Jeśli jest mniejszy niż maksymalny możliwy, to zwiększamy prąd wzbudzenia. 3. jeśli osiągnęliśmy prąd wyjściowy maksymalny, to dalej nie zwiększamy prądu wzbudzenia....
W zeszłym roku w aucie były regenerowane wszystkie wtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia oraz wymieniona szyna CR z czujnikiem i zaworem upustowym, wymieniona pompa niskiego układu, regulator ciśnienia, długopisy. Przez 100 tys. km nawet się to dobrze sprawowało, ale teraz znów problem z MID 128 PSID 96 FMI 1 i odcięcie mocy po zagrzaniu silnika. dodatkowo...
Organ18: po co tak kombinować? jeśli nie masz prawka, to nie możesz też jeździć żadnymi Axiamami/Ligierami/Piaggio itp, bo one niestety też wymagają prawka. Na ta krótkie odcinki to kup sobie Melexa bez akumulatorów za 1000zł, najlepiej takiego na 36V, załóż 3 akumulatory samochodowe (jednakowe) i spokojnie dojedziesz i wrócisz, a na noc można sobie...
regulator deutz regulator silnik deutz regulator obrót deutz
tracić route dodanie filmu youtube lampa projektora
schemat zasilacza ld7575 schemat zasilacza ld7575
Błąd U121A00 Mercedes W205 - Wentylator na pełnych obrotach Albrecht AE 6110 – modyfikacje, zwiększenie mocy, tryb export, rotary-encoder, chłodzenie