Winny może być przekaźnik i włącznik elektromagnetyczny oraz przewody i połączenia. Ale to już musisz sam sprawdzić przy próbie zapalania. Czy włącznik elektromagnetyczny "pyka" ale nie uruchamia rozrusznika. Tak samo przekaźnik czy słychać jego pracę. Przyda się próbówka dla sprawdzenia czy napięcie się pojawia na stykach przekaźnika. Do sprawdzenia...
Masz przewenżenie. Poprowadź przewód powrotny wyżej. Bo wszystko ci ścieka. Czy po podpompować odpala lepiej? Poza tym powinien mieć w automacie zabezpieczenie przed spaleniem rozrusznika.
To w końcu jak to podłączyłeś?. Spadek napięcia do 8V,(gdzie , na akumulatorze ,czy rozruszniku) to bardzo dużo.Może być powodem wiekowy akumulator ,lub problem z rozrusznikiem .
Sprawdź chociaż sam rozrusznik czy na krótko kręci.
Nie no, rozrusznik to ja sprawdziłem :). Problem rozwiązałem, ale i tak dziękuję za chęć pomocy! Pozdrawiam, Dominik3004.
Cewkę można wyjąć zamiast cewki żarówkę i będzie widać. Jak zgaśnie to resetujesz rozrusznikiem. I po kolei szarpiesz wiązkami. Czy mostkujesz czujniki. Są tylko dwa. No i alternator. Kontrolki też masz dwie jedna do czujników droga do alternatora
Wyciągnij cewkę gaszenia, zablokuj powrót paliwa. I zobacz wtedy. Jakie obroty ma rozrusznik?
Ty mi nie pisz że kręci,tylko powiedz konkretnie podczas rozruchu zimnego silnika rano mam takie i takie obroty wału korbowego. Koniec... Tak pompkę się mierzy manometrem. Podczas pracy silnika. Ale to jak pisałem znając te silniki masz zużyty układ wtryskowy i już padnięty jest też rozrusznik.
w przypadku kontrolek moze łaczyc bo bieze mało pradu a rozrusznik duzo u mnie byłprawie upalony jak nie zapalal z poczatku to pomoglo zwykle udezenie w kierownice póznij coraz gorzejigorzej az wkoncu koniec tez sie nameczylem przynajmniej wlóz reke iporuszj u mnie byl goracy
Było by dziwne gdyby była inna kolejnosć. Dla pewnosci sciag wtyczke z któregos wtrysku i przekreć rozrusznikiem.
Daj obroty rozrusznika, i podaj ciśnienie.
Przez rezystor ograniczający prąd do tego układ omijający przy pracy rozrusznika.
A może zajrzysz chociaż do schematu, który tu też wstawiałem bo jakoś tam nie widzę tylko czujnika ciśnienia oleju, ale od trzech rzeczy gasi ten silnik do pięciu. Do tego blokada czujników na czas rozruchu, zabezpieczenie rozrusznika.
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
400-500 obrotow to bardzo duzo na rozrusznik. Auto odpalone ma 800. Rozrusznik kreci do 200-250. Podlacz tester i sprawdz sygnal z walu i walka.
Teraz to nie wiem bo paliłem z prostownika i lepiej zakręcił i popyrkał pokichał i pali. Ale prostownik ładnie zajęczał, chyba rozrusznik siadnięty. Tak 6 cylindrowy deutz. Teraz pali od strzała zobaczymy rano jak ostygnie.
Witam. Takie rozwiązanie, gdzie prądnica jest zarazem rozrusznikiem, było zastosowane w starych niemieckich ciągnikach Deutz. Przełącznikiem ręcznym następowała zmiana z prądnicy na rozrusznik. koniecznie należy otworzyć odprężnik, rozpędzić silnik i zamknąć odprężnik. Przy zapłonie samoczynnym było to możliwe. Dodam, że był to silnik dwucylindrowy....
prawdopodonie masz cos pochżanione z tą dmuchawą. jeżeli akumlator jest wstanie odpalic silnik to znaczy ze man on w sobie jeszcze duzo energi rozrusznik przeciez bierze bardzo duzo prądu. moze masz ta dmuchawe popsutą
Poradziłeś sobie z tym? u mnie ciężko odpala, ale rzekomo po podaniu 12V na cewkę ze zdjęcia odpala lżej, niby jest tylko jedna taka w tym silniku. Dokładnie to Terex TL80 silnik Deutz d2011 L04W, na czterach pompach i wtryskiwaczach. Robiłem w nim rozrusznik - już ze dwa zajeździli - właśnie przez ten ciężki rozruch. Dodano po 47 Ewewntualnie czy masz...
był montowany silnik Deutz GF3L913 To benzyniak LPG. Podobne silniki robili Guldner włosi VM i Lombardini. Może teraz się uda ? Wątpię. Lepiej podaj model podzespołów (rozrusznik, pompa wtryskowa, napis na kolektorze). Myślę, że to model z lat 1975 - 1985. Podesłałem Ci na PW link https://top-ogloszenia.net/Ogloszenia_Mo...
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Nie wiedziałem, że wrócono do "korzeni". Ale zgoda, jeśli prądo-rozrusznik (bo tak to się nazywa) jest stale sprzężony z wałem silnika to będzie działał jako prądnica. Jeśli wierzyć przesłanemu zdjęciu to dochodzi tam jeden tylko przewód. Zatem dołączenie go za pomocą styków solidnego przekaźnika do akumulatora spowoduje obracanie silnikiem w trybie...
Pompki wtryskowej dobiegają kresu swoich dni. Ale możesz jeszcze sprawdzić obroty rozrusznika, kompresję. Silnik pewnie też kończy pomału swój żywot. Do tego pompka paliwa. Ale po objawach stawiam na pompki wtryskowe. Ile masz godzin. A czujnika dawki rozruchowej to tam nie ma. Na początek świece żarowe do sprawdzenia. Ja to bym ci radził na początek...
Sprawdż sumiennie ten rozrusznik i inne zespoły biorące udział w rozruchu.
Witam, mozna tez sprobowac odpalac 'bez gazu' - zeby nie otwierac calkiem przepustnicy przed rozruchem, bo wtedy do cylindrow wpada duzo powietrza i rozrusznik musi je mocno sprezac / nie daje rady..? Sprobowac 'rozpedzic silnik' bez 'gazu' i dopiero przy wiekszych obrotach - nacisnac, odkrecic mocniej 'gaz', jak wal silnika jest juz rozpedzony. Pozdrawiam.
Jest schowany " pod rozrusznikiem " :D
pójdzie na gwarancję. Nigdzie nie pójdzie. Gwarant powie Ci co było powodem i nie uzna roszczenia.
upa jest dobra do starych motek, lepiej dolozyc i brac vvdi proga, duzo opisow podlaczen tak jak w jtag ale niestety cena duzo wyzsza
Tam jest silnik SAME 1000.6W Mogłeś uszkodzić czujnik obrotów ten od góry na obudowie sprzęgła. Możesz sprubować odpalić ręcznie. W siłowniku regulatora (obok korka wlewu oleju) jest zaślepka od góry można ją odkręcić i kluczem ampulowym dodać gazu ręcznie, a druga osoba kręci rozrusznikiem
witam,z tego co piszesz wychodzi ze rozrusznik pobiera zbyt duzo pradu i dlatego w trakcie krecenia rozrusznikiem nie ma iskry,sprawdz rozrusznik i akumulator,pozdrawiam
Czy do takiego generatowa można podłączyć SZR? Jeśli tak to wolę dołożyć kilka tysi i mieć coś co samo się załączy Jeżeli tylko posiada rozrusznik elektryczny to można go całkowicie zautomatyzować. Mało tego, monitoringiem GSM go kontrolować zdalnie. Dziesiątki takich agregatów - samoróbek na bazie silnika Deutz, przerobiłem Brazylijczykom na full...
Ja tez mam nowke akumulator i radio nie takie nowe bo Pioneer - DEH635R i tez mam taka akcje wylaczania przy odpalaniu silnika. Wydaje mi sie ze to jest to co koledzy mowia, po prostu za duzo pradu rozrusznik pobiera i juz na radio nie starcza w tym momencie.
W tym konkretnym przypadku świeca płomieniowa zda lepszy egzamin. Typowa świeca żarowa ma za małą powierzchnię, aby była w stanie oddać do otoczenia duże ilości ciepła. Dlatego też na kolektorze dolotowym montuje się albo świece płomieniowe albo żarowe - ale o innej konstrukcji - tzn. montowane są spirale grzejne z grubego drutu oporowego, które dzięki...
A odpalac jednak zdrowiej bez swiatel - ciagna troche pradu, a rozrusznik potrzebuje bardzo duzo, wiec nie ma co jeszcze aku obciazac bardziej.
No dobra rozrusznik jest tylko bez zdjęcia a chciałbym też zobaczyć zamontowany jużw simsonie czyli rozrusznik tam gdzie ma być , a jaki dekielek i to koło żebate jak wygląda i gdzie jestz amontowane .
Też tak mam , to jest normalne zjawisko bo rozrusznik pobiera duzo prądu podczas pracy :)
wymiana akumlatora i to ze przez tydzien bylo ok, sugeruje, ze w aucie jest slabe ladowanie owego akumulatora, tylko dziwne by bylo gdyby elektronik tego nie sprawdzil. Uszkodzony rozrusznik tez potrafi rozne figle platac w fiacie, tydzien temu mialem auto ktore zgaslo podczas jazdy, przy probie odpalania krecil troche slabo ale krecil na tyle ze powinien...
Witam W zbiorniku paliwa masz elektryczną pompkę i prawdopodobnie ona wydaje ten dźwięk. Ja bym jeszcze komputerem w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem jakie jest ciśnienie paliwa na listwie.. odnośnie przelewu to z tego co się orientuje powinno lecieć paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem.. dołączam schemat przewodów paliwowych, może się przyda....
Ile przewodow idzie do rozrusznika - trzy? "Start", "plus" i 'minus- masa"? Bo wydaje mi sie ze przewod masowy jest ok. Na rozruszniku pojawia sie charakterystyczne "tyykniecie", jak by magnes zaciagal ale domykal obwodu na silniku rozrusznika - zasniedziale styki w srodku, przerwane uzwojenie silnika rozrusznika? Chyba podejme sie wymontowania rozrusznika....
Drugi akumulator poniewaz wiele innych urządzen w samochodzie ciągnie duzo prądu(swiatła,radio,wycieraczki,rozruszn... ,a komputer to juz b.duze obciązenie.Pasowałby jeszcze 2 alternator ,ale to juz za duzo zbawy:P:):D.
Jak wyciągnie ze skrzynią , to sprawdzi na stole, ale to troche za duzo roboty.
Panowie gdyby ktos szukal wlasnie doszedlem do tego. Komunikat o usterce cisnienia oleju i rozrusznik milczy, przyczyna byla jak duzo ludzi pisalo przegnity kabel w korytku albo nawet troche nizej ,czerwony z akumlatora do puszki pod zbiorniczkiem wyrownawczym. Wiem ze duzo ludzi pisalo otym ale auto stalo w gownianym miejscu i niemialem jak tam nadu...
Jak to jest podłaczone do aut-z silnikami IFA Diesel i Deutz-a diesla? Tam nie ma iskry . Tam jest tylko grzanie i zapalanie.Czy ten 50a jest tam w ogóle potrzebny?
też wykonałem wciagarke w ktorej do napedu uzylem rozrusznik od jakiegos samochodu osobowego w rozruszniku ponacinalem maksymalnie duzo otworow dla chlodzenia a dziala na tej samej zasadzie jak w samochodzie czyli bendiks zazebia w momencie wciagania rozwijac mozna swobodnie i nie ma potrzeby zmiany obrotow ani stosowania stycznikow
Żadnej śruby nie urwało. Po urwaniu paska kręcono jeszcze długo rozrusznikiem. Ułamało stopkę od dźwigni, a śruby wszystkie oryginalne. Silnik 4224 Mth. Nie rozbierany od nowości. Tam nie ma możliwości źle założyć blokady. Dodano po 3 popychacze w esy floresy
a co to za roznica jakie auto? Przeciez przekaznikiem mozna odciac wszystko, czy to pompe w silniku wysokopreznym, czy to cewke w benzyniaku, chodzi tylko tyle zeby w chwili zapalania , gdy rozrusznik pobiera duzo pradu owy przekaznik sie nie rozłaczal
Jezeli kontrolki podczas krecenia rozrusznikiem przygasaja to najprawdopodobniej trzeba rozebrac rozrusznik i oczyscic i porozdzielac styki komutatora wirnika. Zwarcie na komutatorze zabiera duzo pradu i elektronika silnika wariuje.
Jest kilka problemów z tym modelami, począwszy od wadliwych pilotów, pentli immo na stacyjce, samej stacyjki, urwanej masy do silnika, instalacji do stera, przekazników do stera i do rozrusznika. Wiem ze to duzo, ale warto sprawdzić wszystko i zacznij od najprostszych i najtanszych rzeczy.
Witam Rozrusznik to ciekawe zjawisko w aucie . Ja osobiście mam forda fieste z 79r i miałem podobne problemy . Podstawa to wyjecie rozrusznika , jak tego dokonasz to odręć elektomagnes od bendiksu . On jest zbudowany z tulejki a tam gromadzi sie kurz i inne śmieci . Wyczyść wszystko delikatnie wysmaruj tawotem i poskładaj na silikon . Jeśli to nie to...
Bez obrazy Panowie, ale następny wpis, ma dotyczyć sprawdzenia/naprawy rozrusznika (przez AUTORA!) A co tu duzo gadać, sądzę, że do naprawy tego rozrusznika przyda sie magnes. Serio. I nie ma kłopotu z wyciaganiem go, idzie w górę, można i w dół, tylko trzeba lekko podnieśc samochód z prawej strony.
Nagram jutro jak odpala na zimnym to zobaczysz ze rozrusznik kreci duzo lepiej. Olej mam (syntetyk valvoline) zmienialem w maju, dolewałem ciut po tej przygodzie z powrotem z wakacji ale w sumie nie brakowalo. W skrzyni korbowej jest olej to dlaczego taki czujnik nie ma zadnego uszczelnienia??? Czegoś tu nie kumam... https://obrazki.elektroda.pl/7775867300_...
witam! chcialbym sie zapytac czy duzo jest roboty przy wyjeciu rozrusznika w kadecie 1.7d (hetchback) i ilee moga kosztowac czesci do samodzielnej regeneracji i gdzie moglbym kupic. z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam
no UAZ chyba sie deko mylisz!!!!!! ja spotkałem juz duzo automatów od rozruszników i nie widziałem tam zadnego 2 uzwojenia!!!!!!!! powrót nastepuje na wskutek sprezyny powrotu!!!w automacie! gdzies ty widział taki automat od rozrusznika!!!!!!! aby pobierał taki prąd kilkadziesiąt amper??????? nawet w ciągniku ursus c-330 automat pobiera ok6 do 9 amper!!!!!!...
W chwili odpalania silnika,rozrusznik pobiera duzo pradu.Wyciaga co sie da z accu i ze sprzetu z kondesatorami,przy moim dodatkowym buforze przy wzmacniaczu,jak odpalam,to widze na mierniku chwilowy spadek napiecia nawet do 11,5volta,wiec i kondensator sie rozladowuje. Kolega wyzej mial racje,idealnym zastosowaniem,bedzie dioda i dodatkowy akumulatorek...
Witam, warto jeszcze sprawdzic - czy na glowicy jest moze zamontowana elektryczna 'dekompresja' [ elektromagnes / pociagajacy za dzwigienke naciskajaca zawor wydechowy w trakcie zapalania rozrusznikiem ], bo jesli jest takowe urzadzenie na glowicy - to byc moze ma juz zbyt poluzowana linke / ciagnaca za dzwigienke, ktora uchyla zawor wydechowy w trakcie...
Czy ten spadek napiecia wystepuje gdy woz zaczyna sie dlawic, czy gdzy po zgasnieciu probujesz zapalic? Bo jesli to drugie - to normalka ze troche spada, rozrusznik biesze duzo pradu i przy kreceniu napiecie zawsze idzie w dol.
Ktoś mi powiedział że może problemem nie jest napiecie jako takie tylko może rozrusznik ,,żre" za duzo prądu. co myślicie panowie? Możliwe, że rozrusznika ma duże opory przy kręceniu i to się może dokładać, bo sam rozrusznik nie ma wpływu na to łądowanie alternatora bez obciązenia 14,04v ładowanie alternatora z obciązeniem 13,2 Napięcie akumulatora...
Fajczyc sie może chociaz nie czuc tego nosem, bo ostatni pomiar prądu podczas rozruchu wynosił ok 240A, czyli rosnie, a pozatym poprzednie 200A to i tak za duzo jak na 1.4Kw rozrusznik (wg allegro). Sprawdze wszystko jeszcze raz, ale chyba wymienię rozrusznik. Myślałem że moze cos załącza obwód np. plus po stacyjce, albo walniety automat popuszcza prąd...
Kiedyś w JCB próbowałem zablokować dzielnik tak aby cały olej poszedł na wspomaganie to też rozrusznik nie dał rady przekręcić. U ciebie może dysze na dzielniku się rozkalibrowały i za dużo puszcza na wspomaganie?
Witam. Mój zaczął ciężko palić, nie ważne czy ciepły czy zimny. Wymieniona pompka przy filtrze i dalej brak poprawy. Akumulatory ok, rozrusznik też. Ma ktoś może info jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna? Po odpaleniu chodzi normalnie, nie muli go ani nic, problem tylko i wyłącznie z odpalaniem. Podczas kręcenia pojawia się dymek z tłumika,...
NIe ma co kombinowac z rozrusznikiem. Trzeba byloby go przewinac i strasznie duzo ciagnie pradu...Ale za to ma od groma mocy,to fakt.
mam kolejne pytanko.po dokladniejszym sprawdzeniu akumulatora u elektryka pod obciazeniem powiedziel ze nie jest do wyrzucenia ale do tego samochodu jest juz za slaby i doradzil mi zeby nie inwestowac w akumulator tylko kupic rozrusznik tylko taki duzo mniejszy od tego ktory mam teraz-podobno potrzebuje mniej duzo mniej pradu a cenowo bedzie mnie kosztowal...
Dziękuję bardzo za podpowiedz ,mam zagadkę dlatego gdyż obecnie do alternatora podłączony jest gruby kabel bezpośrednio z Plusa akumulatora w tym samym miejscu jest też podłączony kabel gruby rozrusznika . Cienki Kabelek wiem z nim sobie poradzę tylko po co jest tak że akumulator + alternator i alternator +rozrusznik CHYBA coś tego za duzo
Jestes w stanie stwierdzic czy zanika iskra czy paliwo ? Byly XT600 z rozrusznikami, wiec pewnie u ciebie sie da. Duzo informacji o tym sympatycznym motorku mozna znalezc tu: http://xt600.de/
bez problemu mozna przerobic tyle ze jak jeden z kolegow wspomnial trzeba dorobic dodatkowe lozyskowanie-praktycznie oske rozrusznika wbic do lozyskowanego walu , tzn ja tak przerobilem kilka rozrusznikow na silniki i nie jest prawda ze nie moga dlugo pracowac raczej akumulatory nie moga dostatecznie duzo energii dostarczyc , rozrusznik pracujacy na...
Pisaliscie i mieliscie racje. Przyznaje ze pospieszylem sie z nowym rozrusznikiem. Okazalo sie ze rozrusznik ktory kupilem nie pasuje (za duzo zebow na bendiksie), blad ze strony sprzedawcy, zly numer OE. W miedzyczasie sprawdzilem przewod masowy do karoserii. Na pierwszy rzut oka wygladalo ok. Odkrecilem, przeczyscilem. I dziala. Zniknelo tez mruganie...
Pamietam ze dokladnie ten sam problem byl juz poruszany. No moze niedokladnie, o ile pamietam tam chodzilo o to ze odtwarzacz MP3 w momencie rozruchu wraca na poczatek utworu. Ale zasadniczo chodzilo o to samo - poszukaj, bo nie pamietam juz wnioskow. A pierwsza rzecz - czy tak bylo od poczatku? Sprawdzilbym kable i wszelkie kontakty, moze masz na nich...
tak własnie o takie cos. Apropo rozrusznika, mam pewien problem gdyz moj rozrusznik pobiera ogromnie duzo pradu, a mianowicie po ładowaniu akumlatora kresci spoko, ale wystarczy ze 1 raz dłuzej pokrece (5 sec) i akumlator mi siada co to moze byc?? gdzie moze byc jakies przebicie (zwarcie) ze moj akumlator juz nie wytrzymuje???
Mialem doczynienia kiedys z podobnym problemem i byl winny konkretnie stojan rozrusznika mial zwarcie i pobieral bardzo duzo pradu ze nie wytrzymywaly wszystkie przekazniki i elektrowlacznik a nawet hebel zespawalo...
Wiec skoro odkreciles korbowody i nadal ciasno to za duzo nie ma do myślenia.
Mysle ze duzo latwiej bedzie ci kupic drugi uzywany rozrusznik niz sam wirnik, a i cena nie powinna byc znaczaco wyzsza calosci niz jenej czesci tego elementu. Pozdrawiam.
Maske otwarlem owszem, lecz w moich warunkach, czyli auto przed blokiem to nie ma za duzo mozliwosci przegladania, zabudowane wszystko, rozrusznik hmm troche dziwne , jak by padl, to watpie zeby w ogole odpalal od guzika, a czasem odpali wiec nie mam pojecia, do aku przewody dobrze podlaczone a elektromagnes gdzie sie znajduje , za co odpowiada?
jesli akumulator ma za malo pradu to w momencie rozruchu( rozrusznik ciagnie nawet 200-300A) pada tak ze brakuje zasilania dla reszty elektryki i elektroniki, wiec gasnie wszystko co pobiera prad albo wiec aku dobry i rozrusznik ciagnie za duzo pradu (zuzycie podzespolu, tulejki, szczotki) albo akumulator za slaby i jest problem pozdrawiam
Czy nie prościej było by wykąbinować jakiś wieniec zębaty na koł zamachowe do twojego motoru i dopasować do niego rozrusznik. Są np. takie gotowe zestawy do montażu w motorowerach SIMSON.
witam usterka juz usunieta przyczyna bylo to ze rozrusznik jak krecil zabieral zbyt duzo pradu i niewystarczalo na reszte elektroniki wymienilem tulejki i szczotki i odpala idealnie niby wydawalo sie ze krecil normalnie al ejednak byl kiepski a tak wogole to francuzy wsadzily tam rozrusznik taki sam jak do benzyny auto mam od nowosci i pierwszy raz...
moze masz jakies odciecia,i przy wyjmowaniu akumulatora poblokowały sie,bo za duzo cos tych usterek
tez kiedyś miałem 601 przerobioną na 12V za duzo z tym zachodu ale się połaca .rozrusznik napewno wytrzyma . a najłatwiej do zasilenia CD założyc dodatkowy mały 12V akumulator i małą przetwornice do ładowania .
jutro podam jakie jest napiecie. tak aktywowałem pompe paliwa zeby przepompowała paliwo. Dodano po 10 Przy tym czujniku na odłaczonej wtyczce jest 8v, na podłaczonej 0,33v i podczas kręcenia rozrusznikiem (bo silnik nie odpala) jest 1,90v-2.0v. Z tego wężyka gumowego z listwy (przelew) podczas kercenia rozrusznikiem paliwo nie leci.A powinno? duzo czy...
Jak kręcę rozrusznikiem z przelewu nie leci praktycznie nic i jak zaczyna słabnąć też nie leci nic przelewem- dopiero jak podłączę pompkę elektryczną zaczyna normalnie paliwo krążyć. Jutro przyjdzie nowa pompka, mam nadzieję że będzie działać po założeniu.
mozesz miec kiepski rozrusznik i pobiera on duzo pradu Dodano po 1 kiepski mialem na mysli zabrudzony w srodku kiepskie szczotki...
Tak ale zbiornik jest wymyty do zera , osuszony. Przewody zasilający i powrot + smok przedmuchane sprezonym powietrzem , pompka zas. Nowa tak samo jak filtr paliwa. We wtorek będę miał rozrusznik z regeneracji to zobaczymy może będzie ok chociaż przewody były drożne ewentualnie wyczyszcze i założę stara pompke lub kupię jeszcze inna
Jak grubym kablem jest połączony alternator z rozrusznikiem? Powyżej opisałem, co się będzie działo jak kierowca będzie ignorował stan techniczny alternatora. Żarząca się kontrolka świadczy o problemach z alternatorem - słabym ładowaniu. To za sobą pociąga niedoładowane akumulatory i problemy z rozruchem. Użytkownik jest skłonny winić akumulatory zamiast...
Witam wszystkich. Pojawił się problem niedawno przy mrozach że rozrusznik wogóle nie działał. Rozkręciłem go i wymieniłem szotki ponieważ prawie ich nie było a przy okazji bendiks bo też był w opłakanym stanie. Po zamontowaniu rozrusznik raz działa ale obraca może 2, 3 razy a potem kręci się sam wirnik. Rozbierałem go jeszcze pare razy ale nie mam pojęcia...
Zbyt duzo parametrow wchodzi w gre, aby dac jednoznaczna odpowiedz. Powiedz raczej, o co ci wlasciwie chodzi? Jesli juz chcesz koniecznie poslugiwac sie tym gadgetem, to sprawny aku w pelni naladowany i "wypoczety" ma SEM 12.6V, calkowicie rozladowany - 10.8 V. Twoj woltomierz musi byc dokladny i precyzyjny (w co wielce watpie), aby cos z takiego pomiaru...
To może być 100 różnych powodów :) Polecam: http://www.google.pl/search?hl=pl&source...
Witam ponownie i dzieki za odpowiedz, ale powiedz mi dokladnie co mam sprawdzic ? Akumulator mowie odrazu ze mam 3miesiaczny. A co z rozrusznikiem ? pozdrawiam
odezwij sie na gg 5430491 tp sie dogadamy:) mam duzo czesci do malaka praktyczne 3 malce w czesciach
no wiec wiemy ze....taktujac przetworke f=500kHz (do zrobienia, mam zaprzegniety uC...:)) moznaby zrobic przetworke 5kW, tak? Teraz kwestia drutu: mam kilometr drutu 0.5 - ile nawijac zwojow i iloma drutami zeby dalo rade te 5kW? Kwestia połączeń: 5kW pobrane przy 15v... to 333.33A <-- duzo, tyle co rozrusznik do dizla :) osobiscie wole zastosowac...
nie...przekładnię chce zastosować tylko nie wiem jakie parametry ma rozrusznik. wstępnie przyjmowałem ze rozrusznik ma moc N = 1,1 kW a prędkość obrotową n = 1500 [obr/min] wtedy: i = ns/nb = 48 moment silnika wtedy: Ms = Mb/ i*ηc = 24,66 Nm a wiec przy takim przełożeniu Moc silnika : N = 3,8 KW a wiec duzo...
a 4 byl dobry? :) nie da sie,a ten kolega to wie tylko jak sie wklada wtyczke i na tym jego wiedza sie konczy.podjedz do kogos kto ma o tym pojecie bo tylko narobisz sobie kosztow.nie obraz sie ,ale poczytajcie sobie archiwum,mozna duzo znalezc.
Bardzo ciekawe to rozwiazanie z bocznikiem rozrusznika ale70v zamiast 24 to jednak za duzo ,co do innych obwodow lokomotywki to moge je odlaczyc na czas rozruchu,aby zabezpieczyc je przed zbyt wysokim napieciem W przyszlym tyg proba z odwinietym trafem z bestera,
Mam w mtz instalacje 24v i do tej pory rozrusznik 24v jednak psuł się a był sporo drozszy od tego na 12v wiec teraz mam 12v wysokoobrotowy i moge powiedziec ze duzo lepiej kreci a i tak psuje sie elektromagnez zarowno w 12v jak i 24v
nie robiłem takiego rozrusznika ale robilem bardzo duzo od ŻUKA,C-330,C-360 niemniej proponuję taka kolejność uruchomic rozrusznik na -krótko zewrzeć styki na bendixie jesli zastartuje to rozrusznika nie rozbieraj zasil bendiks prosto z kabla - gruby od akumulatora jesli rozrusznik bedzie dobrze krecił to pozostaje ci do wymiany kabel od stacyjki ewentualnie...
witam ponownie - problem rozwiazany! Auto ma zwiekszona dawke rozruchowa i zostal napawiony rozrusznik (za slabo krecil i zabieral za duzo pradu) Serdecznie dziekuje wszstkim za pomoc temat zamkniety
Ja mam kabel do wzmaka w jettcie grubszy niż te co idą do rozrusznika ,ale nie zauwazyłem róznicy w odsłuchu gdy mialem wczesniej duzo cienszy. Kabel mi ojciec z pracy przyniósł za free.
Witaj po pierwsze dziekuje CI za odpowiedz i zainteresowanie tematem, jednak zdaje sobie sprawe ze po wkreceniu swiecy komora sie uszczelnia i powinien chodzic rozrusznic ciezej niz bez jednak u mnie chodzi, duzo, duzo za ciezko, jakbym naprawde chcial pociagnac zeby linka sie cala rozwinela to napewno cos urwe albo polamie (zeby rozrusznika plastikowe:)),...
Twój kabel - jeśli jest z Alu, to ma oporność 2,86 miliohma, więc jeśli głośnik ma 4 ohmy, to na kablu tracisz 0,07% mocy. Z czego zasilasz ten wzmak w samochodzie? Bo 150A to tyle bierze rozrusznik w dieslu...
Nafty do cylindrów nalej po pół litra. Opuść tłoki do połowy i na dwa dni niech postoi. Uprzednio spuść olej to go jeszcze wykorzystasz. Przed odpaleniem wyciągnąć strzykawką to co zostało(można się zdziwić ale niektóre gary mogą być szczelniejsze) i dwa, trzy obroty przekręcić rozrusznikiem bez wtrysków. Niech resztę wyrzuci. Nafta rozpuszcza nagar...
Robokop ,ja widziałem wypchniętą uszczelke przez płyny w komorze spalania(silnik Deutz zamontowany w kompresorze ) i wypchniętą komore wstępną w tłoku silnika Daewoo zamontowanego w koparce Daewoo Solar.Nie widziałem natomiast zgiętego z tego powodu korbowodu.Co nie znaczy że Ci nie wierze.Ale aby to sie stało silnik musiał by pracować a wtedy nie...
Stacyjka, przekaźnik odciążający, okablowanie, skrzynka bezpieczników, inne. Słuchaj, taki objaw powoduje duzo mozliwości, na co Ty liczysz?
silnik deutz rozrusznik głowicy deutz moment deutz głowica deutz moment deutz
wałka laserowej schemat hondy accord fotel kierowcy renault megane
ogrzewanie gazowe autokonsumpcja fotowoltaiki
Thomson RC TO5205B 02-49 – napięcia wtórne transformatora w odbiorniku radiowym SEAT RNS 315 5P0 035 191 G Firmware SW 0263 Update – Official and DIY Options