Nie ma złotego środka. Są testery podstawek pod CPU, karty POST do notebooków (tu może być różnie z kompatybilnością). Do zasilaczy komputerowych też są testery. Do pamięci, dysków itp są testery software lub hardware.
Mechanik mówił, że niektóre komputery naliczają czas pracy jako kilometry, czyli np podczas stania na odpalonym silniku, ale to wydaje mi się za bardzo naciągane. Raczej wątpliwe żeby w samochodzie osobowym były rejestrowane motogodziny.
A ta lampka nie wyskakuje przypadkiem po ruszeniu fotelem? To, co znalazłeś to zabawka. Może wyjdzie, może nie, jak wyjdzie to może się będzie zgadzać a może nie. Kiedyś było coś z Vscan do VAG dedykowane, powinno zadziałać do odczytania błędu. W podobnej cenie co ten z Juli.
fiat ecu scan lub multiecuscan + kabelek diagnostyczny + komputer a skąd masz pewność że po wymianie oleju kontrolka powinna zgasnąć ?
Witam, tak uszkodzona sonda ma wpływ na spalanie. Pierwsza (przed katalizatorem) . Próbowałeś wejść w tryb diagnostyczny komputera aby sprawdzić błędy?
Błąd od spalania to norma we francuzach, zarówno diesel jak i benzyna, nawet mechanik machnie na to ręką, a legendy głoszą, że tak już wyjeżdżają z fabryki (żarcik). Błędy zaworowe, bo pewnie samochód fabrycznie wyposażony jest w czujniki ciśnienia opon, w moim 308sw na letnim komplecie, więc na zimowym pluje błędami jak wyżej. Błędy prędkości koła...
Tu jest pokazane.
Ja od siebie dodam że jeśli miałbym brać Texę ponownie czy Jaltesta, wybrałbym zdecydowanie Jaltesta do ciężarówek. Texę wziąłem dlatego że robi też osobowe i z takim pakietem kupiłem. Schematy według mnie lepiej opisane są w Jaltest. No i jedna mała rzecz, zrobiłem proste błędy w Scanii z układu klimatyzacji, Jaltest wyłapał od razu, Texa niestety...
Mam przed sobą Optiplexa 380 SFF. Lektura: https://www.dell.com/community/Desktops-... Instrukcja serwisowa a na str. 13 kody diod diagnostycznych:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91... Rok aktualizacji gratis. Później nie wiem ile, to ciekawe pytanie. Ile może kosztować używany to chyba nie wie nikt, szczególnie że nie wiadomo o jakiego X431 ci chodzi.
Jak usuniesz przyczyne, nie musisz /gasic/ sama zgasnie. Jest dzial poswiecony diagnostyce-poczytaj.
Przyznam że informatykiem jestem takim, jak Mozart skoczkiem o tyczce. Na forum wymagane jest minimum wiedzy, jeśli zależy ci na PC, znajdź kolegę który się na tym zna, szczególnie, że nie masz zapewne żadnych części na podmianę diagnostyczną.
Jeśli to coś tobie pomoże to w załączeniu kilka kodów błędów i jak podłączyć prowizoryczny tester diodowy http://obrazki.elektroda.net/75_12376545... I jeszcze jedno w PDF
Witam Kolego bew2 ta scania to babci a co za tym idzie jest tam złącze okrągłe a Ty podałeś rozpiskę złącza OBD2 od 2004 stosowane do dziś.W starym złączu zasilanie jest na pinie 1 i 2. Dodano po 3 Powodzenia walcz jak coś to pisz :D
Dzizas...myslalem, myslalem i nie bylem sobie w stanie przypomniec...az mi sie mózg zagotował i.... eureka! https://sergeistrelec.name/ WinPE 11-10-8 Sergei Strelec 2023.03.21 English (4.5GB / 600MB) Dodano po 1 Tylko piraty. No właśnie... ;)
Rozumie że w pojeździe siedzi układ ELC 2.1A co objawia się w postaci pilota zawieszenia,jeśli nie jesteś pewien podaj mi numer nadwozia.
Musisz podłączyć pod dobry komputer diagnostyczny i wszystko będziesz wiedział. Mercedes odcina zasilanie czujników gdy wykryje niesprawność. Jeden niesprawny czujnik wyłącza cały układ.
Karta diagnostyczna do komputera z portem LPT (zazwyczaj starych laptopow) + zasilanie z USB -> https://www.spellbiding.com/index.php?ro...
To radio ma sterowanie w kierownicy i warto by chodziło z Oplem który to ma. Owszem radio i wyświetlacz korzystają z linii diagnostycznej komputera auta który też po przewodzie DWA jest informowany że jest radio ale nie jest to takie ważne. Jest też program do obsługi wyświetlacza Kovy'iego. A reszty dowiesz się na stronie studio24.prv.pl w dziale kabllomania/wyświetlacz...
Co to za dziwaczne metody diagnostyczne? Podpinaj komputer, odczytaj defekty, sprawdź ciśnienie na rampie i synchronizację wału z wałkiem.
Jakie błędy wykazał komputer diagnostyczny?
MID 136 SID 70/71/72/73/74/75 Czujnik zużycia okładzin hamulcowych. W tym wypadku trzeba sprawdzić w systemie diagnostycznym pojazdu lub komputerem diagnostycznym czy wskazania grubości okładzin są właściwe. Problem twój może się okazać że okładzin już nie ma i zostały same blachy.
Podłacz komputer diagnostyczny ,połącz się z airbag i się wyjaśni.
Ostatnio kupiłem interface do włoskiej instalacji i nie działał. Ostatecznie podłączyłem i działa mi to najlepiej, zwykły konwerter USB-RS232 TTL PL2303HX.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Pod tym linkiem znajdziesz trochę informacji w tym temacie. https://www.dell.com/support/kbdoc/pl-pl...
Witam Nie koniecznie, Karta testowa inna od tej którą masz na płycie może nie interpretować poprawnie postkodów. Zawsze wierzyłbym tej na płycie niż dodatkowej.
Błąd sterownika gazu. Podłącz komputer diagnostyczny i odczytaj błąd.
Pierwsza podstawowa rzecz, jaki komputer diagnostyczny?
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Witam. Stary Sprinter (1999r). Tryb awaryjny. Nie łączy się z komputerem. Czy ma ktoś pomysł co może mu dolegać?.Pozdrawiam.
Niestety w tym modelu już tylko komputer diagnostyczny mercedesa
Wszystko zależy od montującego zabezpieczenie. Tak, że nie ma jakiegoś wspólnego rozwiązania. Najprostsze w tej sytuacji będzie zlokalizowanie rozcięcia i przywrócenie do stanu fabrycznego.
Obsługa przeterminowana, to pomimo możliwości kasowania z "panelu" to jest tzw. serwis płatny i tylko komputerem diagnostycznym (DAS)
Zone Alarm z suwakiem na High i szlag Cie trafi jak będziesz musiał każdej aplikacji 100 razy dziennie zezwalać na dostęp. A sniffer proszę bardzo - Commview ma 5 minutową wersję próbną. Jak wolisz patrzeć na gołe dane niż na normalne strony to popróbuj. Te 5 minut wystarczy.. Nie wiem dlaczego uważasz, że uciekają Ci jakieś dane pod pretekstem dobra...
Wyciszanie radia jest programowalne komputerem diagnostycznym.
Polonez ja na wtrysku Abimexa chociaż w instrukcji pisze AC Rochester. TBJ albo TBI 700
Co mówią lampki statusu? https://www.dell.com/support/kbdoc/pl-pl...
Jeśli podpiąłeś wszystko z powrotem tak jak było, to błąd z powodzeniem skasujesz komputerem diagnostycznym, VCDS-em np.
Posiadam kilka sztuk takich samych autobusów i nie wierze, że we wszystkich jest tak samo :P Także, zmiana deski czy któregoś z multiplexów nic nie zmieni w tym przypadku. Ogólnie TEX'ą, jesteśmy w stanie skasować większość błędów z różnych podzespołów natomiast bezpośrednio do komputera centralnego nie da się podłączyć i szukam rozwiązania, żeby diagnozować...
Nie ma takich informacji. Musiałbyś sobie dołożyć swój wskaźnik. Wartość można odczytać tez łącząc się po OBD2 jakim komputerem diagnostycznym. Najwygodniejszy będzie OBD eleven na komórkę po Bluetooth.
Kasujesz przyciskiem i kręcisz w prawo? Jak nie pomaga, to trzeba zrobić reset inspekcji przez komputer diagnostyczny.
Program startować, startuje ale gorzej z komunikacją. Powinien działać w czystym DOSie (czyli max. Windows 98SE, ale nie spod okna DOS) ale na nowszych laptopach nie załadują się DOSowe sterowniki od karty Silicoma. Na szybkich laptopach działa pod Windows XP i nowszych przy użyciu odpowiednio skonfigurowanego emulatora DOS-BOX. Karta Silicom może być...
Wymienić manetkę i aktywować komputerem diagnostycznym. W każdym 307 będzie działało. Na forum 206club.net znajdziesz jak przerobić manetkę.
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Jezeli chcesz przeprowadzać jakikolwiek reset i następnie adaptację musisz mieć oryginalny komputer diagnostyczny Star Diagnose.
witam jestem tu nowy wiec prosze o zrozumienie jesli powtarzam pytanie zakupiłem Deutz AgroStar 6.81 po wymianie oleju hydraulicznego skrzynia szarpie czy mogę i w jaki sposób wywołać automatyczną kalibracje skrzyni biegów ???
Do 100 zł do opel corsa d 2009 To jakieś kurła żarty ? 100 zł ? Za diagnostykę bierze się 150 zł, czyli za podłaczenie, a "gość" chce za 100 zł kupić tester. Jakbyś widział nowe buty Gucci w cenie poniżej 300 zł to daj znać. Z miejsca odpalam dla ciebie tysiacza plus koszt butów.
Nie mogę policzyć się komputerem diagnostycznym Musisz użyć komputera diagnostycznego, który obsługuje tego typu sterownik!
Znalazłem ten sam błąd który dotyczy tylko retardera: 04219-03; IT3 jednostka sterująca po uruchomieniu sygnał nieczytelny. W tym wypadku należało by podłączyć się pod komputer diagnostyczny i prześwietlić gdzie jest problem.
Masz 3 opcje: 1) dołożyć rezystor dedykowany do LED 2) markowe diody pod can-bus 3) wyłączyć "zimną" diagnostykę tych żarówek dedykowanym do audi komputerem diagnostycznym
Nie jetem pewien, ale wygląda że coś się dzieje z modułem. Musisz podłączyć go pod komputer diagnostyczny.
Zostaje Ci kontrola instalacji stacyjka-BSI oraz instalacji PSF(skrzynka bezp. pod maską) -rozrusznik, Komputer diagnostyczny masz, toteż jesteś w stanie stwierdzić co jest (oczywiśćie jeśli komputer oryginalny pod peugeota, inaczej zapomnij)
Podpiąc komputer diagnostyczny i jeździć aż zgaśnie. W tym czasie obserwować co się dzieje z ciśnieniem paliwa.
Immo nie siedzi w pompie. Jeżeli wina była by po jego stronie to samochód zapalał by na ok 1s i gasł. Przeprowadź diagnozę komputerem diagnostycznym.
Utleniony PRek na płytce wskaźnika. Regulację najlepiej wykonać z pomocą tachometru, a jeśli jest EDC to komputera diagnostycznego.
U1313 Fault: absence of communication with the ESP ECU - brak komunikacji z ESP/ABS ,ECU Komunikacja wadliwa. Czyli pewnie coś zalane lub kabelki, złącza zgniły ,przetarły się. Możesz jeszcze przejrzeć bezpieczniki i sprawdzić czy komputer diagnostyczny łączy się z wszystkimi modułami (ECU, ABS , BMS -body itp.)
Taką rzecz można zrobić(prawie) tylko komputerem diagnostycznym Peugeota lub Citroena. Trzeba połączyć się z kolejnymi urządzeniami; wyświetlaczem, radiem i BSI i odpowiednio do konfiguracji sprzętowej poustawiać parametry w tych urządzeniach.
Witam. Jaki komputer lub urządzenie polecacie w rozsądnej cenie max 200€ do Peugeot 206cc i BMW X1, bo ostatnio chciałem wymienić przepustnicę, a w moim urządzeniu, które podłączyłem, nie było opcji, aby zainstalować nową przepustnicę. Pozdrawiam, Piotr
Cześć Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilkadziesiąt. Takiego auta nie naprawia się "co koledzy o tym sądzicie" tylko po prostu podpina się komputer diagnostyczny. Chyba że naprawdę chcesz sobie powymieniać trochę części - mogę z radością w tym pomóc :) ale dobrze dla ciebie (i dla twojej kieszeni) to się najprawdopodobniej nie skończy.
Moja propozycja: Poszukaj kogoś z komputerem diagnostycznym, który czyta scanie i zrób jazdę próbną. Myslę że koszt nie przekroczy 200 pln i bedziesz wszystko wiedział.
Najpewniej jest odczytać kody błędów, a nie mieć możliwość odczytania tylko ich opisów. Błędy sugerują usterkę komputera silnika, masz nawet napisane "przetwornik analogowo-cyfrowy który jest w sterowniku silnika. Pojedź na lepszy komputer diagnostyczny (KTS, Lexia, Gutman itp) i się upewnij jakie są błędy i napisz. Na 99.99999999 % masz uszkodzony...
Silniczek jest sterowany magistralą LIN, więc na początek komputer diagnostyczny i skan modułu j519 https://obrazki.elektroda.pl/7734990800_...
Reset bez żadnego podpinania i innych komputerów diagnostycznych.
dlaczego nie mogę odpalić na spreju??? Bez podłączenia komputera diagnostycznego nie ruszysz tematu
Poprzez komputer diagnostyczny. Diagnoza - układ klimatyzacji.
Usterka jakiegokolwiek czujnika lub elementu wykonawczego w układzie wtrysku spowoduje zapalenie się kontrolki check, bez podłączenia komputera diagnostycznego, ciężko stwierdzić co go boli
czym powinienem się kierować aby zmienić na starą lub zostawić tą co jest? ...chyba zostało to już napisane - należy się kierować zgodnością wskazań obecnej sondy (nie sądy), czytanymi ze sterownika silnika przez interfejs/komputer diagnostyczny, ze wskazaniami analizatora spalin.
Skoro jest kontrolka to nie ma zbiornika płynu bo wspomaganie jest elektryczne. Jedyne co możesz zrobić sama to sprawdzić bezpieczniki. Jeżeli są całe to trzeba podłączyć pod komputer diagnostyczny i zobaczyć co go tam boli. Bezpieczniki będą pod maską i w kabinie po lewej stronie.
Niestety ale w Clio II(od 1998 r.) nie można wprowadzić kodu immobilajzera ręcznie. Tylko i wyłącznie przy pomocy komputera diagnostycznego. Z orginałów to NXR i Clip.
Należy sprawdzić komputerem diagnostycznym czujniki ciśnienia, test bicia tarczy czujników ABS, a także komunikację CAN. Wydatek rzędu 150,- pozwoli zaoszczędzić kupę czasu i niepotrzebnych wydatków.
Silnik zgasł i już nie odpalił. Komputer diagnostyczny wykazał błędy i po wymianie czujnika cisnienia było wszystko ok. Po paru dniach eksploatacji silnik zgasł i już ie chciał odpalić. Wymieniłem sterownik z wgranymi wszystkimi danymi ze starego.Teraz komputer diagnostyczny nie widzi ECU ani UCH.Przejrzałm cała wiązkę,bezpieczniki i nic.Auto stoi i...
To czegoś nie rozumiem, posiadasz komputer diagnostyczny a nie potrafisz z niego korzystać..... Tomek, może gość dopiero kupił sprzęt albo ma pożyczony?? Nie ma się co denerwować.
Komputerem diagnostycznym
Vectra ma swoje dni policzone. Choć jeszcze lśni nowością, ale ceny tego auta niższe niż rowerów. Bardziej w użytku Ford i Passat i tu chciałbym coś kupić dla siebie do podstawowej diagnozy. Coś może ktoś poleci? Jeśli budżet słaby to jeszcze dorzucimy co nieco ;)
Zainstaluj: - Java - NET Framework - DirectX 9 (chyba że masz karte obsługujaca 10) - wszystkie sterownik - Codec Pack pewnie cos pominąłem Poza tym: Komunikatory , pakiet biurowy, programy do katalogowania plików, odtwarzacz DivX,DVD , jakiś program diagnostyczny dla komputera i oczywiście antywirusa i antyspyware... Pisałem tak jak ja...
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Częstą usterką w Eberspacherach D2 i D4 są też same czujniki przegrzania. Po pięciu ( jak dobrze pamiętam ) wystąpieniach tego błędu następuje blokada sterownika agregatu grzewczego. Odblokowanie komputerem diagnostycznym, lub dedykowanym testerem do ogrzewań.
Uszkodzony czujnik obrotów daje podobne objawy, jakie opisujesz, podjedź do warsztatu samochodowego, który posiada komputer diagnostyczny i niech przeprowadzą diagnozę, może to rozwieje twoje wątpliwości.
Czy był podłączany komputer diagnostyczny? W takiej sytuacji powinien być, celem (przynajmniej) odczytu wartości sygnałów przekazywanych do ECU z czujników, bo błąd powinien być zasygnalizowany na kontrolce MIL (gdyby ECU go wykrył).
https://www.youtube.com/watch?v=rWyvX0BK...
Ja też ten błąd mam tak "sucho " opisany . Masz problem z emisją spalin , może to być wina czujnika NOX w tłumiku , lub modułu wtrysku AdBlue . Trochę mało opisu, lub podepnij się pod komputer diagnostyczny i przetestuj układ.
Tak komputer- Tester Diagnostyczny w serwisie Fiata. Niczego nie wymieniaj najpierw wykasuj błędy i parametry samodopasowawcze.
Na początek zacznij od diagnostyki za pomocą komputera diagnostycznego. Ta kontrolka może się zapalać od bardzo wielu przyczyn. Nic w ciemno nie rozbieraj ani nie podmieniaj bo możesz narobić sobie tylko zbędnej pracy i niepotrzebnych kosztów.
Nie podałeś więcej informacji o samochodzie ale w Daily jest możliwość wyłączenia diagnostyki świateł komputerem diagnostycznym to znaczy że sterownik nie rozpoznaje usterki, robiłem to raz gościowi który założył sobie ledy do oświetlenia tablicy rejstr. nie będziesz musiał kombinować z przeróbkami instalacji elektrycznej. Udaj się najlepiej do kogoś...
Tą funkcję trzeba aktywować komputerem diagnostycznym.
Model płyty- 0JF240 To nie jest właściwe oznaczenie. Prawdopodobnie grafika do wymiany, ale to wymaga potwierdzenia poprzez wykonanie stosownych czynności diagnostycznych.
Tylko wymiana czujnika kąta skrętu ostatnio to robiłem MUSI być orginalny czujnik na Allegro za 305PLN, od sprzedawcy z największą sprzedażą tego czujnika.W tym przypadku po kasowaniu błędu przez komputer diagnostyczny układ działał jeszcze 2-3dni. Wyjęcie bezpiecznika resetuje pamięć wewętrzną sterownika EPS i niejako przywraca go do fabrycznych nastaw...
Podpięcie pod komputer diagnostyczny pomoże . Warto sprawdzić zasilanie w konektorze 9-pin , jest on na prawym słupku w poniżej deski rozdzielczej , stamtąd przewód idzie pod nakładką progową do tyłu . Często pojawia się tam wilgoć itd. Sygnał załączenia najpierw idzie do MSF z niego do GM a po tym do sterownika ogrzewania . Sprawdź , czy można włączyć...
Po odpięciu czujnik temperatury płynu chłodzącego sterownik silnika powinien pokazywać -40 st.C. ( chyba że się mylę). W komputerach diagnostycznych są takie pomocne komendy np. włączenie przekaźnika świec żarowych i można zobaczyć czy podaje napięcie, albo można zobaczyć stany czy przekaźnik jest włączony . Co z tymi rzeczami :?:
To jest Vectra z ksenonami lub z ksenonami skrętnymi ( jak w Signum) ; jeśli na desce rozdzielczej świeci pomarańczowy piktogram świateł , to jest usterka w układzie regulacji lamp i komputer diagnostyczny ( min op- com) podpowie co jest grane.
Patrz post powyżej . W pliku SRS.pdf jest wszystko opisane , łącznie z procedurą diagnostyczna bez użycia komputera diagnostycznego ( poprzez miganie kontrolki) . Powodzenia w naprawie :D
witam poszukuję interfejsu do komputerów fiata od roku 94 / do 2004 , jeśli ktos ma lub wie gdzie dostać bede wdzieczny, lub schemacik ,/ taki co podłącza sie do kompa / no nara
W starych peugeotach był montowany dodatkowy czujnik indukcyjny wykorzystywany tylko do podłączenia komputera diagnostycznego. Szukej brązowej 3-stykowej wtyczki (męskiej) nie podłączonej do niczego w okolicach głowicy.
1106: Parametrization fault of digital input „X2 18/11” Trzeba znaleźć co jest na tym pinie do licznika podpięte i sprawdzić parametryzację. Temperatura to może być wina czujnika. O komunikacji zdalnie nic nie powiem. Może komputer diagnostyczny nie taki jak trzeba?
Okazuje się, że to jednak pin w sockecie Prostowanie pinów przy pomocy igły lub wymiana socketu AM5. Przed wmontowaniem procesora można sprawdzić piny przy pomocy testu karty diagnostycznej socketu AM4 . Trzeba przygotować sobie dobre stanowisko powieszeniem i zestawem narzędzi precyzyjnych np. szkło powiększające , pincety do prostowania pinu/ów,...
Ale co "mryga" nie działa jak silnik pracuje? A co za tym idzie jest ładowanie. Bo jeśli nie, to pod lupę trzeba wziąć akumulator . Komputer diagnostyczny, komputerem. Ale ja bym najpierw wykorzystał zwykły multimetr. No chyba, że tak było. Aczkolwiek nic na ten temat nie ma napisane. Bo jak dla mnie opisany problem, to ewidentnie słaby akumulator.
Maksymalna kwota 2600.
Te auta mają elektryczne wspomaganie. Proponowałbym podpiąć auto pod komputer diagnostyczny i sprawdzić pobór prądu podczas kręcenia kierownicą. Tylko taki komputer, co potrafi się dogadać ze wszystkimi sterownikami auta.
Witam. Usiłuję naprawić skaner jak w temacie. Problem polega na tym,że nie załącza się z baterii, a z samego zasilacza automatycznie załączy się na chwilę ( ok. 2 sek.) i wyłącza się. Rozebrałem go i co dziwne jak odepnę klawiaturę od płyty głównej i resztę obudowy położę tak, że leży obok płyty głównej to po podłączeniu zasilacza skaner włącza się...
komputer diagnostyczny mercedes komputer diagnostyczny najlepszy komputer diagnostyczny
dioda selenowa blaupunkt pobór prądu sprawność grzejnika
generator ozonu generator ozonu
TCM kod błędu 305 – interpretacja dla FB/FT, FG/FD, APS, kontaktor, czujnik wału, pedał gazu Schemat podłączenia przekaźnika kosiarki Hecht 1434, 1844, 5484 SXE – opis i wyjaśnienia