A co tu objaśniać jak wszystko jest opisane.Sprawdź stan akumulatora a jak będzie taka potrzeba to go wymień i podejrzewam, że będzie po problemie.
Za konsolą środkową w podłodze (między fotelami) jest klapka a pod nią złacze
Bezpiecznik pod popielniczką sobie wymień
Może tu Radek
Tu http://obrazki.elektroda.net/55_12435115... jak tam nie ma to jest pod popielniczką. A czym ty chcesz to sprawdzić?
W środkowym tunelu, z przodu przed dźwignią zmiany begów, klapkę musisz haczykiem wyciągnąć.
Pod kolumną kierownicy, na prawo od przełączników pod zaślepką.
Tak to jest złącze serwisowe.:)
Clip hula aż miło, nic lepszego nie ma.
Albo się mylę albo z przodu za lewarkiem zmiany biegów
Komputerem diagnostycznym
spytaj tu: 663756602 tel do goscia co naprawia CLIPy
XR 25 to urządzenie diagnostyczne do renault taki dinozaur już ale widzę, że i bez niego sobie poradziłeś.
No niestety, ale: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Kosz.
Próbowałeś wysterować lampkę poprzez test komponentu w komputerze diagnostycznym??
Ale jaki potencjometr ? jak tps, to trzeba zrobić adaptację Tak czy tak nie obędzie się bez wizyty u kogoś, kto ma stosowny sprzęt diagnostyczny
Po podłączeniu pod komputer wyskoczył tylko błąd sondy lambda. Jaki to model interface diagnostycznego?
A czy coś takiego będzie dobre do Clio 1.5 dCi 2001 r [url=http://allegro.pl/kabel-diagnostycz... ? Bo to chyba jest to samo co w poprzednich postach tylko tam cena wynosiła ok. 85 zł.
Czasami ludzie zmieniają miejscami piny w złączu diagnostycznym i traktują to jako zabezpieczenie anty kradzieżowe ,a poprzednik zapomniał o tym wspomnieć .Co do uszkodzenia tych wszystkich rzeczy jednocześnie to gruba przesad moim zdaniem . Napisz dokładnie co się dzieje czy nie odpala , jest słaba świeci się czerwony stop lub serwis itp
Witam przyczyn może być wiele nie jestem w stanie pomóc dopuki nie bedzie odczytany kod usterki proponuje udać się do warsztatu, który dysponuje urządzeniem diagnostycznym
W polifcie nie ma procedury przypisania pilota z palca, tylko urządzenie diagnostyczne
Potrzebuję opis tego złącza lub najlepiej schemat bądź zdjecie Proszę o pomoc
Numer błędu z Clipa lub innego sprzętu diagnostycznego.
Witam Interesuje mnie sprzęt diagnostyczny do samochodów Renault (szczególnie Laguna II i Clio II). Co polecacie?
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Zmiana kabla diagnostycznego
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez podłączenie komputera diagnostycznego.
Koledzy co to za program diagnostyczny powyżej?
Przy złączu 12 stykowym pod 1 jest automatyczna skrzynia biegów. Przy złączu 16 stykowym wg systemu pomocy KTS 550 niema nic. + styk 16 - 4(5) K 7 L 15
Renault to tylko CLIP.
VAG KKL od Viakena. Poza silnikiem i paroma pierdołami wiele nie zrobisz i tak.
No wajchy specjalnej to do tego nie ma. Musisz mieć Clipa (urządzenie diagnostyczne Renault) i tam w opcjach blokady rozruchu zmieniasz.
DDT2000 lub CLIP.
Jakiego interfejsu uzyć do samochodu Renault Safrane rok 93. Czy będzie pasował OBD czy musi byc jakiś inny. Posiadam program diagnostyczny do samochodów marki Reanult CLIP i chciałbym się troche pobawić. Pozdrawiam.
Trzeba zacząć od sprawdzenia baterii w karcie, a później czytników włożenia ręki ale to już najlepiej oryginalnym przyrządem diagnostycznym.
Szukaj bezpiecznika.
Gdzie znajduje się kostka diagnostyczna w Renault Laguna 1, rocznik '97? Jaki to typ kostki?
Jakie masz doświadczenie w elektryce samochodowej tak na wstępie i jakie masz sprzęt diagnostyczny? :)
Został podpięty jakiś tester diagnostyczny ?
Objawy wskazują na sonde lambda ale to tylko gdybanie, koniecznie podepnij komputer diagnostyczny
Kolego wracając do poprzedniego Twego tematu, mówiąc zapnij clipa, miałem na myśli to abyś podłączył komputer diagnostyczny renault który nazywa się clip, bądź też NXR- to taka "starsza wersja" clipa.
czy mozna gdzies kupic interface do laguny 2 poszukuje
bo to nie wina czujnika a pompy abs
Komputerem diagnostycznym
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Taniej Cie wyjdzie w serwisie niz kupowanie drogich urzadzen diagnostycznych.
najlepiej nadaje sie fejsik od ....moze byc od prodziża:D ale kolega mateo027 wie lepiej
Witam. Potrzebuje schematu połączeń diagnostycznych do Renault master 3 2011r 2.3 dci. Brak możliwości połączenia z wszystkimi modułami. Podpinane dwa testery w tym Clip.
Po wielu poszukiwaniach znalazłem kabel. Miała go na allegro tylko jedna osoba/sklep: DIAGNOSTIC_PL w cenie około 90zł. Co prawda na aukcji zdjęcia sugerowały że cały interfejs jest francuski ale zaryzykowałem i kupiłem. Po zainstalowaniu da się wybrać język angielski;)) Oprogramowanie jakie dostałem z kablem jest bardzo zaawansowane i pozwala na zmianę...
Komputer nie pokazał błędów. Jaki komputer? Interfejs diagnostyczny Renault CAN CLIP? jeśli tak, to niemożliwe że nie pokazał żadnego błędu. Chyba że posługiwał się nim ignorant. Jeśli nie, to jedź do mechanika który posiada taki interfejs diagnostyczny, bo inaczej to szukanie igły... Pozdrawiam.
Popatrzę w Cipie na ciśnienie pompy. Zdecydowanie proponuję użyć innych urządzeń diagnostycznych! ;)
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
Posiadam diagboxa jak by Cię to urzadzało
Pierwsze myśli kierują się ku przepustnicy, potencjometrowi pedału gazu, wiązce. Podstawą diagnostyki bedzie odczytanie błędów komputerem diagnostycznym.
ktos moze pomoc Tak, skaner diagnostyczny :-)
Renault Iliada ma złącze diagnostyczne w skrzynce elektrycznej pod fotelem kierowcy. Widoczna jest otwierając drzwi od strony kierowcy, może w twojej reni jest podobna lokalizacja.
Sprawdziłem, zdjąłem peszle, "przedzwoniłem" przewody. Na cewkach przekazników napięcie jest, nie dochodzi sterowanie.Sprawdzam każdy pin i niby jest okWkładam wtyczkę do sterownika, zawór pompy dostaje sterowanie.Wyłącze i załącze zapłon i nie ma sterowania.ECU po regeneracji z gwarancją więc już brak mi pomysłów.No i najgorsze że komputer diagnostyczny...
I zauważyłem na modzie teście taki błąd mi wyswietla. Coś o temperaturze - zrób jakiś test sprzętem diagnostycznym
Nie ma interfejsu do RENO .
discan 8000 wurtha robi bez probemu;
może zapytać sprzedawcy, co za tą cenę otrzymuje - Gratuluje - kup na allegro sobie fejsik - będziesz kolejnym... który za raz będzie miał z "tym" problem Kolega poszukiwał ...system diagnozowania... a w tym, co podałeś to, to daleko do jakichkolwiek możliwości diagnostycznych.
Witam czy urządzeniem diagnostycznym Renault Clip zdołam zresetować Crash Date ? Jeśli tak to w jaki sposób - jak by ktoś mógł to niech da jakieś wskazówki.
Żadne reno które robiłem nie miało sterowanie szyb z UCH Pierwsze z brzegu i chyba najbardziej pospolite- Megane II każda szyba ze swoim sterownikiem a wszystkie nadzorowane przez UCH i możliwość aktywacji urządzeniem diagnostycznym
To w takim przypadku będę musiał zmienić zakład diagnostyczny bo chyba ten diagnostyka ma do niczego program diagnostyczny
kup adapter do swojego laptopa za 1700 zł jest ich wiele na allegro nazywa sie CLIP
Najlepiej to CLIPem lub NXRką ale są jeszcze inne urządzenia jak CDIF/2 i wiele innych...
Znalazłem tylko nr Boscha RFC50LZ2E. czasem zapala mi się na Zegarze dioda auto jakby skrzynia była uszkodzona. Co to może być? Musiał byś podłączyć auto pod urządzenie diagnostyczne.
A moze chociaz pokażesz nam ta kontrolke? Zapala sie zawsze? Czasami? Przy jakies okazji? CLIP to org komputer diagnostyczny RENAULT.
byłem u mechanika podłączył komputer i wykazało że to błąd ale nie wie jaki Tak to jest jak się ma fejsik z allegro albo z firmy na V Nie musisz jechać do ASO, wystarczy ktoś kto ma stosowne urządzenie diagnostyczne
Musisz jeszcze rozważyć jeden błąd, a w zasadzie ingerencję (programową) w aucie. Da się zmienić oprogramowanie tak ,że nie pokazuje usterki , bo jest ona wywalona z tablicy błędów . Auto będzie miało fizyczny problem o którym nie będzie sygnalizowało w postaci błędów w systemie diagnostycznym.
Witam Serdecznie, Mam takie pytanko, chce kupić interfejs diagnostyczny do Renault Mascott. Mam takich kilka aut i chciałbym kupić taki prosty interfejs do diagnostyki i kasowania błędów np. ABS. Nie chce takiego profesjonalnego tylko taki prosty żeby zdiagnozować problem i mechanikowi już konkretnie wskazać co ma wymienić a nie metoda prób i błędów....
Białe tak,czarny to sygnał(+) ,szary masa. Prawdopodobnie dlatego że to sonda za katalizatorem (diagnostyczna)
Renault can clip
Może ktoś miał podobny przypadek że gość z Gorzowa Wlkp kupił auto i po jakimś czasie żądał zwrotu pieniędzy za auto i straszył sądem? Bo podejrzewam że chce wyłudzić odemnie pieniądze i jeszcze przy kupnie mówił że ma kolegę na stacji diagnostycznej.
Musisz oddać samochód do specjalisty od diesli. Tylko fachowca a nie posiadacza testera diagnostycznego.
To są dwie róźne usterki. Kod P0010 wskazuje na problem z kołem faz rozrządu. Może to być koło - a lubią się sypać w tych silnikach - a może to być wszystko inne: czujnik, zawór, przewody. Bez podglądanie silnika nic nie zrobisz. I to, że silnik pracuje równo nic nie zmienia - koło może być np cały czas przesunięte lub w spoczynku i silnik będzie chodził...
Sprawdź poziom oleju. mogą to być uszczelniacze zaworowe, cewka(nie spalone paliwo),map sensor, ITD. diagnostyka przede wszystkim. żadnych danych diagnostycznych
Dlaczego ? Kangoo 2015 sterowanie wszystkiego przez moduły . Żadne żarówki już nie lecą po kablu . Wszystko przez przekaźniki sterowane elektronicznie . UCH i UPC . Dodano po 2 W tym roczniku to już nawet może nie być wszystkich bezpieczników tylko smart Fet w niektórych wypadkach resetowany tylko przez przyrząd diagnostyczny
Jak kontrolka zgaśnie nie widać żadnych błędów zapisanych. Zauważyłam dzisiaj, że zapala się wtedy kiedy jest ciepło i samochód rozgrzany. Jakiś pomysł czym to spowodowane, ciężko podjechać do mechanika " na gorąco" nie wiadomo kiedy zgaśnie. Tu nie chodzi o komunikaty z wyświetlacza ale o błędy zapisane w sterownikach i pozostawiające tam informację...
Dlaczego hamulec został awaryjnie zwolniony? Sprawdzałeś bezpieczniki? Po zamontowaniu nowego modułu wymaga się przeprowadzenia nastaw podstawowych. Większość testerów diagnostycznych umożliwia przeprowadzenie procedury,
Ten schemat mam z forum renault, może tam poszukaj maja tam czasami różne schematy. Ale z tym schematem powinieneś doprowadzić chociaż do komunikacji sterownika silnika z urządzeniem diagnostycznym.
To nie Totolotek. Zadam może pytanie jaka jest oporność na sieci multipleksowej? Pomiar przy wyłączonym akumulatorze na pinach 6 i 14 gniazda diagnostycznego.
Witam .Poszukuję sprawdzonego skanera diagnostycznego do renault espace IV 1.9 dci z 2003r.Może ktoś używa takiego skanera w takim modelu samochodu.Proszę o podpowiedzi.
PS Zaskoczę Cię, CLIP nic nie wniósł, oprócz resetu wartości adaptacyjnych przepływki. I co ? Clip tez pokazał błąd - sygnał przepływomierza za wysoki ? Na tym forum siedzą pracownicy ASO. NA podstawie błędów z CLIP i na podstawie obserwacji pojazdów które naprawiają potrafią coś wydedukować . Poza tym kilkukrotnie spotkałem się z tym że błędy są inaczej...
od czego zacząć Od udania się do samochodu ze stosownym testerem diagnostycznym, manometrem do pomiaru ciśnienia sprężania, manometrem do pomiaru ciśnienia paliwa, lub udania się do warsztatu w przypadku braku posiadania ww narzędzi diagnostycznych
Jest ok, choć nie wiem ile warte są te mapy zebrane na benzynie. Ja bym przejechał ze 30km tylko na benzynie, skasował mapę benzyny, zrobił kolejne 30-50km na benzynie i dopiero brał się za kalibrację gazu. Alternatywnie wykasowałbym adaptacje sterownika wtrysku benzyny przy pomocy urządzenia diagnostycznego.
Szkoda, że Koledzy Serwisanci nie chcą nic napisać o regulacji ciśnień w bloku elektrozaworów (nastawianych na stanowisku diagnostycznym)... Tylko zawory, wymiana, zawory...
A gdzie znajduje się złącze diagnostyczne obd2 w renault iliade? Wie ktoś może?
Witajcie, Podczas jazdy ( przejazd przez skrzyżowanie nazwijmy to nie najlepszej jakości ) Wyskoczył mi błąd Abs fault. Naprzemiennie ten komunikat zaczął migać z informacją AUTO REDUCED G/b function. W błędach Ebs jest taki jak w temacie mid 136 sid4 fmi 7 Czy może mimktoś pomóc gdzie leży problem ? Dodam, że auto zmienia biegi normalnie i wszystkie...
Odłączyłem akumulator na kilkanaście minut, po czym rozpiąłem i przeczyściłem wtyczki pod siedzeniami. Błąd nadal występuje, zresetować się nie da (błąd natychmiast wraca). Błąd możesz skasować tylko przyrządem diagnostycznym.
Ten bezpiecznik zasila moduł nadwozia UCH więc żreć prąd może wiele rzeczy, centralny zamek, wycieraczki, kierunki, oświetlenie wnętrza, immo. Z tego bezpiecznika leci też zasilanie na gniazdo diagnostyczne
Co mam zrobić?? Nauczyć sterownik silnika nowej przepustnicy- tak na chłopski rozum. Wymieniona część musi zostać zaakceptowana przez sterownik silnika.A sterownik musi się jej "nauczyć". Procedura do wykonania poprzez tester diagnostyczny.
Cześć, mam pytanie jaki interfejs polecacie do Iveco Daily oraz innych i do Renault. Fajnie byłoby, gdyby to był jeden kabelek.
Fabryczne testery diagnostyczne
Bóg stworzył człowieka , a człowiek urządzenia diagnostyczne dokładnie na taką okazję jak twoja. (mogę podać kilka usterek , które dadzą podane przez ciebie objawy). Suma wymienionych części dzięki tym poradom przekroczy kilkakrotnie wartość diagnozy clipem lub innym sprzętem diagnostycznym.
sprawdz bezpiecznik w okolicy zlacza diagnostycznego (pod popielniczka)
Reasumując. W wersji po liftingu nie da się zmienić mil na km za pomocą urządzeń które standardowo znajdują się na wyposażeniu samochodu. Należy go podłączyć do urządzenia diagnostycznego renault. Już się umówiłem na poniedziałek z elektrykiem samochodowym który dysponuje takim urządzeniem. Temat zamykam. Dziękuję.
Jest to silnik k4m. Nie działają dwie środkowe cewki czyli 2 i 3 cylindra, cewki są dobre. Szukałem przerwy w obwodzie do komputera, do przekaźników. Nic nie znalazłem. Ma ktoś z Szanownych Użytkowników Elektrody jakaś receptę na sukces? Aha, nie można się połączyć przyrządem diagnostycznym.
Tak podpięcie pod program diagnostyczny to podstawa ,tak to wróżenie z fusów.
renault diagnostyczny renault interfejs diagnostyczny renault renault złącze diagnostyczny renault
peugeot partner rozrząd renault magnum modulator tłumik oscyloskop
programator czasowy philips 58pus7855
Pompa dodatku Eolys w Citroën C4 1.6 HDi 2009 Prawy przedni migacz nie działa w Passat B6 - diagnostyka i rozwiązania