materialy poszly na PW
W tym samochodzie nie ma filozofii: CAN L - złącze diagnostyczne OBDII Pin 9 CAN H - złącze diagnostyczne OBDII Pin 1 +12V - złącze diagnostyczne OBDII Pin 16 Masa - złącze diagnostyczne OBDII Pin 4
pod maską po lewej stronie przed filtrem powietrza
złącze diagnostyczne znajduje sie w skrzynce bezpiecznikowej. system nie posiada możliwości odczytu kodów błyskowych. pomoże tylko użądzenie diagnostyczne
Po co te domysły jakieś na podstawie jakichś domysłów, jak to właśnie jest OBD 2.:D
Witam zerknij na ten adapter powinien pasować . https://erli.pl/diagnostyka-i-pomiary-in...
1-minus, 3-plus, 14-K
Nr.1 -TD prędkość obrotowa , 2 - masa , 3-już masz , 4 - do 1 cewki zaopł. , 5- do 15 cewki zapł. , 6 - zasilanie z "30".
Pewnie że pod dźwignią ręcznego,nie lubię podważać tej pokrywy,zawsze gdzieś ciężko wyłazi.
Gniazdo Volvo z lewej strony na dole obok pedału blokady kierownicy.
Pod maską przy prawym (pasażera) kielichu amortyzatora. Na 1000% :) .
Ładowarka chyba z początku produkcji Najpewnierj z Tier 3b ew.pierwszy Tier 4 bo wywaliło pusty błąd.Albo jak zwykle w tym badziewiu wariuje czujnik temperatury/wilgotności powietrza dolotowego albo z jakiegoś powodu silnik nie odpalił i wypelnił sie bank nieudanych odpaleń albo DPF (jeśli jest) To akurat Texa ogarnia bez problemu.
Proste to to nie będzie ;-) [url=http://www.drewtech.com/support/obd... następne [url=http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II... wiki, najprościej było by użyć oprogramowania już dostępnego, np. pod ELM327 co prawda ograniczone możliwości ma ale zawsze coś ;-), soft za free też jest dostępny.
szesnasto stykowe złacze DLC. Stosowane dużo wcześniej niż weszło OBD2 producenci wcześniej zaczęli wprowadzać niż zostało to formalnie wymagane.
Nie chcę Cie martwić ale Kadett z silnikiem 1.8 na pełnym wtrysku to system LE-Jetronik który nie posiada samodiagnozy. Więc nie ma sensu szukać wtyczki :/
Dokładnie tak Dokladnie nie. Peugeoty z silnikami diesla sa zgodne z norma dopiero od 2004 roku. Pozdrawiam, Georges
http://obrazki.elektroda.pl/3789429000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3789429000_1...
Może to być złącze diagnostyczne? Dokładnie tak.To jest złącze diagnostyczne piecyka.Tylko nie podłączaj go pod gniazdo diagnostyczne w aucie;)
Poszukaj pod maską z drugiej strony!!!
Tak.Lub wyszukiwarka.
Pseudo konwerter do komunikacji? Zakłócacz CANa;p? Nie mam pojęcia, ale wynalazek jakiś musi być... Elementów to to za wiele nie ma...
zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
To do którego idą kable brązowy,brązowy z zielonym,brązowy z żółtym
Znalazłem coś takiego zobacz czy masz to w swoim aucie po kodzie silnika ma być coś takiego
W sumie próbowałem V.A.G. 1552 ( oryginalny, niebieska książeczka) i nie połączyl się, na ekranie pokazało "usterka w strukturze komunikacji"
To jest standardowe złącze 16 pin. Obsługuje każdy interfejs do Opel. Np. OPEL TECH2.
To jest złącze OBD II. Dla ścisłości - złącze OBDII bez zaimplementowanego protokołu OBDII. Czyli będa współpracować tylko urządzenia dedykowane do VW.
Zobacz po prawej stronie, u pasażera na wprost wys. od kolan w dół powinna być na zatrzaski przyczepiona duża osłona , pod nią szukaj
Witam. Zacznij od najprostszej czynności, czyli od sprawdzenia bezpieczników. Zasilanie do złącza zawsze jest po bezpieczniku. Sprawdź też napięcie na złączu pod obciążeniem (np żarówka 5W). Testery przy napięciu ok 10-11V raczej uruchamiają się bez problem.
Hmmm ogólnie może być sporo przyczym takiego zachowania auta. Należało by sprawdzić wszystko po kolei. Co do złącza diagnostycznego to jeśli go nie ma pod zapalniczką samochodową(ukryte jest pod plastikową zaślepką którą wysuwasz po wyjęciu popielniczki) to należało by popatrzeć czy nie widać tam żadnych wiszączych przewodów może ktoś ją tyko odciął....
Nie wiem czy to w czyms pomoze ale co mam to daje
W Escorcie wiesz gdzie jest. Szukaj pod maska. Powinno byc takie same i mysle ze tez w podobnym miejscu :)
Już mówię-jest za konsolą środkowa, na wysokości radia, po stronie kierowcy. I prośba-nie pytaj o fejsa, softa, bo z treści postu widze że totalnie nie wiesz za co się łapiesz
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp... Może to pomoże?
W tej kierownicy jest bateryjka ktora nalezy wymieniac co 8 lat aby poduszka byla sprawna tylko ze sam nic z tym nie kombinuj .Do diagnostyki tego typu urzadzenia sluzy XR-BAG posiadaja to serwisy. Te urzadzenie najpierw zablokuje system nastepnie mozna podjac sie jej wymiany.
w złączu masz k i minus , plus musisz podac z akumulatora
Kasujesz interfejsem przez złącze diagnostyczne ,nie zdarzyło się żeby nie było tych pinów.Przypatrz się dobrze rozpisce i swojemu zdjęciu,1i2 są obsadzone brakuje 3.
Wg. schematu brakuje ci przewodu brazowo-zoltego na pinie 7. http://obrazki.elektroda.pl/7218742500_1...
PSF1- moduł z bezpiecznikami w komorze silnika BSI -moduł z bezpiecznkami w kabinie z lewej strony kierownicy COO1-złącze diagnostyczne 7122- pompa wspomagania zasilanie z PSF1- 28V GR- to jest złącze 28-krotne szare (pin nr. 21)
Witam, Zauważ że ten bezpiecznik odpowiada nie tylko za złącze diagnostyczne. Należy sprawdzić ten drugi obwód - "Wyłącznik zewnętrznego lusterka wstecznego..."
Główne złącze diagnostyczne znajduje się w samym modulatorze EBS
Renault Iliada ma złącze diagnostyczne w skrzynce elektrycznej pod fotelem kierowcy. Widoczna jest otwierając drzwi od strony kierowcy, może w twojej reni jest podobna lokalizacja.
Pod wyświetlaczem jest złącze diagnostyczne. Jego zwarcie daje podobny efekt. Proponuję odpiąć wtyczkę od niego celem sprawdzenia.
[url=http://www.ukprodiagnostics.co.uk/p...
Zanim podlaczysz pod złącze diagnostyczne w kompie wybierz Volvo=>FH=>ver2 i zatwierdza włącz vcads a następnie podłącz do samochodu złącze
Noto na 100% złącze diagnostyczne sterownika LPG
http://forum.opel24.com/topic/39339-Poka... Bzdura! Złącze to znajduje się koło gniazda zapalniczki i wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/1506019400_1...
Plus -1, masa-2, złącze diagnostyczne- 13
Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
Na schemacie czarny to zasilanie na sensor , szaro biały złącze diagnostyczne.
Z tego co widze i co wynika z opisu to jest to bardzo drogi kawał druta wciskany w złącze diagnostyczne. Raczej nie polecam. Sam już do tego doszedłeś zwierając piny AiB :)
Pod kolumną kierownicy, na prawo od przełączników pod zaślepką.
obd 2 z siecią CAN
https://obrazki.elektroda.pl/7297454600_...
W XF euro6 gniazdo OBD znajduje się pod zaślepką w konsoli od strony pasażera. Prawy dolny narożnik. Przy nogach. Pozdrawiam
Vag dominator ładnie chodzi
To jest złącze. Poszukaj dokładnie, jest opisane które piny trzeba zmostkować i kody błyskowe będziesz musiał odczytać. Albo będzie szybciej http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Wolna wtyczka to złącze diagnostyczne modułu zapłonu. Przewód (uciety) to przewód ekranizowany więc ma żyłę w ekranie. Proponuje rozkręcic zyłe od ekranu i połączyć . Auto ma zadziałać.
Złącze diagnostyczne. https://obrazki.elektroda.pl/3162718500_...
skoro doszedł do takiego stanu to teraz musisz dać komu co przestawi na dowolną niższą wartość by liczył od nowa, ( nie był rozkręcany i OK ) ten licznik da się zrobić przez złącze diagnostyczne i będzie dalej kręcił
Czyli ty masz złącze diagnostyczne 30-pinowe. Linia K to w wtyczce diagnostycznej pin C1 Linia L to w wtyczce diagnostycznej pin C2 Mozesz to podłaczyć na piny tak jak Ci napisałm lub poszukac kogos kto ma stara wtyczke diagnostyczną.
Wdek to nie Seagate, terminalem nie skasujesz Badów. Nawet nic nie przeczytasz, to nie jest złącze diagnostyczne, tylko przynajmniej do wgrywania ROMU przy użyciu BootCode wywoływanemu dzięki VendorSpecificCommand -> VSC, Tu nic nie naprawisz. U Wdeka inaczej się to robi, ale potrzebna wiedza i sprzęt. CA-42 nie nada się musiałbyś mieć konverter poziomów...
do john deere 6210 nie można podłączyć komputera
Czy jest do tego modelu roweru jakich przyrząd diagnostyczny? Ma złącze do diagnozy?
Dokładnie to nie wiem gdzie jest w Palio... idź za wiązką od złącza diagnostycznego. Jak teraz patrzę to Palio raczej nie miały ABSu, a złącze diagnostyczne ECU jest w okolicy serwa hamulca, więc ECU też gdzieś tam jest, być może na podszybiu lub nawet w kabinie pod deską. Złącze jest tu: http://obrazki.elektroda.pl/3196315700_1...
Schemat podłączenia do złącza http://obrazki.elektroda.pl/2121701600_1... *4 - to jest złącze diagnostyczne T16/1 - oznacza, że jest to kabel w złączu diagnostycznym na pierwszej pozycji (pozostałe pozycje są opisane analogicznie) sw/bl - opis koloru kabla, który przypisany jest do konkretnej pozycji w złączu diagnostycznym (pozostałe...
Złącze diagnostyczne znajduje się na konsoli środkowej, za zaślepką pod popielniczką. http://obrazki.elektroda.pl/1655226500_1...
A to nie jest OBD2?
http://www.motofocus.pl/news,1638,tester... Tu masz, polecam, ople wymiata tak jak żadne Op-comy.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Tak to jest złącze serwisowe.:)
Pod nogami kierowcy.
Sterowanie elektrozaworem jest (powinno być) realizowane przez przekaźnik. teraz nie pamiętam numeru. Jak sprawdzę to dopisze. To może być wina kostki stacyjki... Przez złącze diagnostyczne w AAZ możesz sprawdzić ABS i poduszki - o ile je masz.
Witam. Czy mam ktoś szczegółowy opis pinów w tym wspomaganiu? Mam takie wspomaganie które nie działa i chciałbym je zdjagnozować. Z tego schematu wynika że złącze diagnostyczne to pin 5 i 7. Czy to jest CAN?
Pod popielniczką za lewarkiem ręcznego.
Nie myliłem się honda posiada 3 pinowe złącze diagnostyczne. Praktycznie każdy interfejs z ogólnym testem obd się z nią łączy.
Skrzynka bezpieczników z lewej strony kierownicy.
Waga powinna mieć złącze diagnostyczne (Zapewne ukryte gdzieś pod panelem sterowniczym) Przy pomocy obciążeń kalibrowanych poprzez interfejs ustawiasz odpowiednie wyświetlanie dla parametrów z tensometru. W tego typu urządzeniach trzeba uważać na obciążenia udarne ( nie powinno się rzucać ładunku na widły gdy są uniesione, ponieważ takie działanie potrafi...
Przy podłączeniu tak jak na Twoim obrazku też brak połączenia z silnikiem. Na przejściówce, którą kupiłem było tak: OBD 2 - Iveco 38 1 - 2 2 - 2 3 - 3 4 - nc 5 - 30 6 - 6 7 - 8 8 - 10 9 - 12 10 - 13 i 18 11 - 14 i 23 12 - 15 13 - 16 14 - 4 15 - 5 16 - 27 w tej konfiguracji łączył się tylko z ABS'em Ma ktoś może pinout sterownica Silnika, może linia...
gdzie znajdoje sie złącze diagnostyczne
powinno być 16 pinowe obd2 ,pod radiem ,lub za ,za konsolą środkową w okolicy stóp pasażera
DZIEŃ DOBRY tutaj poszukaj odpowiedzi http://www.racingforum.pl/lofiversion/in... , lub przy szkrznce bepieczników
kodowanie przez złącze diagnostyczne
Na podstawowym sprawdzeniu diagnostycznym przez złącze OBD nie wykrywa żadnych błędów. jeżeli sprawdzane było jakimś "badziewiem" z internetów za 50zł to nie dziwota gdyż te komunikują się tylko ze sterownikiem silnika. Jeżeli natomiast sprawdzane to było czymś bardziej profesjonalnym no to albo program diagnostyczny nie czyta w pełni tego auta albo...
Ta luźna kostka to może być złącze diagnostyczne. Po przełączeniu na LPG powinien być odcięty wtryskiwacz PB. Załatwia to centralka, jeśli sygnalizuje pracę na LPG to może tylko przekaźnik w centralne nie rozwiera styków. To moje zdanie, poczekaj niech inni też się wypowiedzą.
Tylko pamiętaj, że ono pracuje w trybie VPW, nie ISO.
kolego a jaki przebieg chcesz skasowac?licznik km dziennych czy glowny?
A5 to zegary, w środku jest A75, czyli ich sterownik (fizycznie jest podłączony za zegarami). X1 to złącze diagnostyczne. Z tym, że z pinu 18 - jak na rysunku - wychodzi (wchodzi) sygnał kasowania inspekcji serwisowej na pin 7 złącza diag. Na pin 20 złącza wychodzi ze sterownika zegarów sygnał z pinu 25.
No i to jest konkretna odpowiedz.Niestety kolejni cwaniacy zwietrzyli zloty interes i na dzwiek JCB,John Deere czy NH ceny srubuja pod niebiosa. Juz tu kiedys pisalem ze takie fora jak to powinny byc oazami walki z takimi nieuczciwymi firmami,serwisami kasujacymi majatek za sam przyjazd ignorantow.Tylko jakos to wszystko ciezko idzie.Mikt sie nie chce...
Witam potrzebuje rozpiskę kolorów przewodów lub zdjęcie w złączu diagnostycznym, bo jakiś mądrala mechanik zmienił kolejność przewodów pewnie aby tylko u niego diagnozować. W tej chwili brakuje mi lini l, k niby jest ale ciekawe czy poprawnie kolor przewodu.
Czyli sprawdzić omomierzem czy amperomierzem? Wolałbym bez potrzeby nie wykręcać świec.
Nie chodziło mi o, aż takie zabezpieczenie, chociaż wiem, że aby spalić podłączany bez naszej wiedzy interfejs podobno wystarczy zastosować przełącznik zamieniający polaryzację + - w złączu CAN. Chodzi mi o to, czy odłączenie linii Low i linii K skutecznie blokuje złącze diagnostyczne. P.S. Podziękowania dla moderatora K.G. P.S. Dla heretapawel. W...
potrzebny programator do 24c04 , komputer i wsady odpowiednie pod dane elektroniki . w typowej starej Pa jest dwie opcje konfiguracji pamięci tzn zawsze wolne jedno miejsce na wlut , bywa również 24c05. i to co pisałem odpowiedni wsad do odpowiedniego modułu bo inaczej sygnalizuje bład modułu.
Hej! Jest to złącze diagnostyczne. Niestety udało mi się znaleźć pinout tylko do KIA (KIA należy do Hyundai Motor Group, więc może mają to ustandaryzowane). https://obrazki.elektroda.pl/4355929100_... https://obrazki.elektroda.pl/3411288900_...
Czym diagnozujesz tego atleona ? I jakie masz złącze diagnostyczne w aucie ?
Talia ma pod popielniczką Bardzo dobrze pamiętasz, w tym samym miejscu co ClioII.
Może to pomoże: http://www.acuraworld.com/forums/showthr... Złącze diagnostyczne to wiszące luzem na kablach żółte gniazdo 2 pin umiejscowione pod deską między lewym słupkiem a kolumną kierownicy. http://alflash.com.ua/OBDII/Hondaloc.pdf
Na początek zazwyczaj podpina się przez złącze diagnostyczne do urządzenia, które pozwoli na przeczytanie błędów zapisanych w sterowniku silnika i skrzyni biegów.
Sprawdź woltomierzem czy po przekręceniu stacyjki ńa świece jest podawane napięcie. Nie znam tego silnika ale czas włączenia świecy może zależeć od temp silnika więc jeśli odczyt tego parametru jest zły to i sterowanie czasami grzania może szwankować. Ten model ma złącze diagnostyczne ? Jeśli tak to pojedź do kogoś kto ci zczyta komunikaty o błędach
Witam! Czy ktoś posiada złącze diagnostyczne do robota sprzątającego RoboJet X Force, bądź zajmuje się programowaniem?
złącze diagnostyczny mercedes złącze diagnostyczny renault złącze diagnostyczny
renault scenic zawieszenie adblue podgrzewanie pralka bosch blokada bębna
zabezpieczenie falownika zabezpieczenie silnika trójfazowego
Schemat osuszacza powietrza Volvo FH4 Ładowanie baterii Huawei Mate 40 Pro - szybkie i bezprzewodowe