W moim odczuciu wykres z pierwszego postu jest oszustwem lub został wstawiony omyłkowo. Na pierwszy rzut oka wygląda to ładnie: pojemność w funkcji czegoś tam maleje, impedancja rośnie, jak w opisie: "pojemność akumulatorów skorelowana jest z ich impedancją wewnętrzną, co zostało przedstawione na poniższym rysunku (Rys 1)". Po dokładnym obejrzeniu rysunku...
Skuter to 50cc 2t faspider A gdzie ten bezpiecznik się znajduje ? Wydaje mi się że przeszukałem cały skuter i nie ma żadnego bezpiecznika
Dzięki, (at)E8600 Ale problem dalej istnieje i jest dla mnie zagadką. Zmierzyłem rezystor RT = 78k7 - ma tyle, co powinien, czyli nie jest walnięty, ale totalną zagadką jest fakt, że w sprawnym akumulatorze rezystor ma wartość wyższą niż 20 Mom (max mojego miernika). W sprawnym akumulatorze pomiędzy plusem a S1 jest poniżej 1 V, a w niesprawnym pełne...
czy akumulator mógł zostać uszkodzony przez takie ladowanie "boosterem" "Mógł", lecz nie znaczy to, że faktycznie uległ uszkodzeniu z tego powodu. Warto byłoby odwiedzić warsztat zajmujący się diagnostyką akumulatorów. Pozdrawiam.
To zawieszanie - występuje np.po chwili nieużywania bądź dużego obciążenia? Na pewno nie pod dużym obciążeniem, bo wykorzystywany jest praktycznie do przeglądania internetu :)
Zrobić diagnostykę komputerową z podglądem parametrów. Pomierzyć spadki napięć pod obciążeniem na przewodach plusowych i masowych, szczególnie te na drodze alternator - akumulator. Fordy słyną z kiepskich wiązek i korodujących połączeń masowych, zwłaszcza pod akumulatorem i na podłużnicy. Diagnostyka akumulatora również wskazana, ale jak problem trwa...
Diagnostyka plus definitywnie wymiana akumulatora po OBD.Pokasować wszystko i zobaczyć co się będzie działo.Ale podejrzewam ze wywaliły się jakieś ustawienia/konfiguracja. Ewentualnie Serwis,zrobią w kilka minut.
Akumulator jak ciągnie prąd wyłączonym samochodzie? Jak z nim będzie ok to diagnostyka. Dodano po 2 Akumulator jak ciągnie prąd wyłączonym samochodzie? Jak z nim będzie ok to diagnostyka.
Witam - jeśli post nie pasuje tutaj, to proszę przekierować - "Laptopy Hardware", a ja ledwo z lutownicą sobie radzę :) Pacjent to Dell Inspiron 15 3576. Na początku nie współpracował - po wyjęciu i włożeniu baterii BIOS'u - wstał. Dioda ładowania miga 4x pomarańczowo i 1x biało - w pętli - póki nie wyjmie się akumulatora. Akumulator oryginalny (fabrycznie...
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Musisz mieć naładowany akumulator bez tego nie wystartuje. A skoro masz naładowany nie startuje to ma lusterka no po prostu trzeba diagnostykę zrobić.
Jakaś diagnostyka, sprawdzony akumulator? Jaki pobór prądu w samochodzie po uśpieniu? Tak działając po omacku, niczego nie naprawisz przez miesiąc.
https://www.kouson.pl/
Wpisz sobie na YT autonomis usterka ładowania tam jest pełna diagnostyka układu ładowania akumulatora dodatkowego i całą procedure diagnostyki i naprawy. Polecam bo Pan zna się na rzeczy.
A on nie ma klemy masowej IBS? jak jest walnięta to nie pomogą cudo wianki. Pełna diagnostyka DME, plus jakość akumulatora.
Do laptopów ThinkPad był kiedyś taki program Power Manager on miał dużo opcji w tym może i diagnostykę akumulatora. Na pewno była opcja resetu akumulatora. Miałem go na ThinkPad T61p z Windows 7, nie wiem czy jest na nowsze systemy ale możesz spróbować zainstalować.
Bardzo dziękuję za szczegółową odpowiedź! Myślę, że tak dokładna diagnostyka akumulatora nie jest konieczna - w zasadzie wszystko z nim w porządku, tyle że - przy sporej ilości krótkich jazd po mieście z włączonymi wieloma odbiornikami - producenci obu moich aut wyraźnie zalecają okresowe doładowania... Mam nadzieję, że ładowarka się sprawdzi. Piotr
Piszesz że co dwa dni musisz ładowac a radio odpiąłeś tylko na jeden dzień coś ta Twoja diagnostyka jest do kitu.
Wygląda na to, że wystarczyła wymiana baterii i kalibracja. UPS trzyma teraz około 8 minut, tyle, że w innym miejscu. Sobie kupiłem następny... też UPC :)
nie działa pilot (scyzoryk) Pilot oryginalny, czy coś dorabianego? alarm chyba jest cały czas uzbrojony Alarm fabryczny, czy dołożona bezpilotówka? Jest dodatkowa niefabryczna migająca dioda? Pomóżcie proszę Zrobiona została jakaś diagnostyka pojazdu?
Ładowanie wielofazowe, pod koniec małym prądem + diagnostyka. Zasiarczony akumulator gazuje gdy jest normalnie ładowany ale przy bardzo malutkim prądzie będzie przyjmował ładunek. Drop proces służy bardziej do wzbudzania niż do ładowania, dlatego też trwa dość długo.
Cęgami to nic nie zmierzysz , amperomierz w obwód auto zamknięte na pilota. I wtedy coś będzie widać. Czas na uśpienie zamkniętego to z 15 min. minimum.
Kompresor załącza UPC obok akumulatora, trzeba by zrobić diagnostykę i sprawdzić czy spełnione są wszystkie warunki do zezwolenia. Jeszcze temp, zewnętrzna jaka jest wyświetlana?, Błędy w silniku jakieś są?
12V z akumulatora i kręci w obie strony.
Kolego to może być puchnący rozrusznik jakaś diagnostyka na początek nikt tu nie jest wróżka .
pochodzi chwile i gaśnie. Bez załączenia świateł, powinien spokojnie chodzić godzinę na naładowanym akumulatorze. Chyba, że akumulator totalny złom. Rozrusznik po zgaśnięciu ma jeszcze siłę kręcić? Co z kontrolką ładowania, zapala się na zapłonie? Gaśnie po uruchomieniu auta? Nawet nie próbuj testu z klemą! Podejrzewam jednak całkiem inną usterkę w...
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
Dokładnie, pierwsze sprawdź akumulator, pierwsze przymrozki i mógł wyzionąć ducha. Później ładowanie na końcu diagnostyka i sprawdzenie mas.
Zdecydowanie z elektrykiem. W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa, chociaż nie sądzę, żeby się połączył ze sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdź!
No to jeszcze czeka mnie długa diagnostyka, a jeszcze dodam, że lądując akumulator 4 godziny i podłączając go, to w systemie pokazuje mi i tak 0%...
Diagnostyka źle przeprowadzona. Błędy archiwalne mogły być spowodowane rozładowanym akumulatorem. Takie sprawdzanie może tylko mylnie naprowadzać na poszukiwanie problemu
Kod wykazuje niby uwalony sterownik, potrzebna diagnostyka czymś inteligentnym, do Forda.Nie ładowałeś/odpalałeś prostownikiem z podłączonymi klemami?
Podłączasz bezpośrednio diagnostykę do sterownika. Zasilanie i masa z akumulatora a pin 7 OBDII łączysz z linią diagnozy sterownika.
Zacznij od sprawdzenia ładowania akumulatora, następnie diagnostyka pompy
Aha, dodam, że wcześniej jak szukałem to nawet z wymontowanym alternatorem byłem na sprawdzeniu alternatora u najlepszego elektryka w moim mieście, gościu starej daty to powinien mieć nie jedno obczajone, dwie minuty "sprawdzania" żarówką taką małą chyba 21W i wiertarką, diagnoza: "wszystko sprawne", pięć dych wziął i dowidzenia. To powodzenia z diagnostyką.
Tak dobrze licze ,🙂w tym Gnieźnie co zaznaczyłeś brak pinów 31 i 33 VF7GB9HWC8J070762 Vin auta . Pzd . OK, czyli M59. To zmienia postać rzeczy, bo nie jest Full CAN- tylko CAN-VAN. https://obrazki.elektroda.pl/3094124000_... 1 - + za stacyjka 2 - niewykorzystane 3 - niewykorzystane 4 - masa nadwozia 5 - masa nadwozia 6 - niewykorzystane...
Masz czym zrobić diagnostykę ? Centralny też nie działa?
Wpisz w Youtube "jak sprawdzić bezpieczniki w samochodzie " i jest kilka filmów o kilka sposobów. Z tym sobie poradzisz. Następnym krokiem będzie diagnostyka.
Przed diagnostyką sprawdz naładowanie akumulatora.
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Na 3 pinie masz napięcie akumulatora?
Jeżeli jest poprawne to do naprawy tablica przyrządów. Otrzymałeś wyczerpującą odpowiedź. Błędów w diagnostyce nie będzie.
Co do testowania to dobre pytanie, nie mogłem zajrzeć "do wnętrza" układu sterującego ale wg. mnie ładowarka przeprowadza prosty cykl rozpoznawania/diagnostyki akumulatora. Przykładowo wykrywa odwrotną polaryzację, rodzaj ogniwa Li-ion/Ni-MH (prawdopodobnie przez pomiar napięcia), podczas ładowania Ni-MH rozpoczyna ładowanie prądem 0.1A przez 10min,...
światła są zasilane z akumulatora
Wyjmij tego śmiecia i wstaw dobry akumulator bo jak stał 2 miesiące rozładowany i podpięty do auta to się nadaje na śmietnik a nie ładowanie, pewnie ma zwarcie na celi i może robić problemy ! Po drugie to podstawowa diagnostyka ale ja na początek to zaczął bym od sprawdzenia bezpieczników oraz przekaźników !
Tester i diagnostyka , potem wnioski ...
Błędów po diagnostyce nie ma?
Jeśli akumulator jest naładowany, to dalsze jego ładowanie dużym prądem powoduje wzrost napięcia i silne gazowanie elektrolitu. Dlatego układ ładowania w samochodzie przestaje ładować, jeśli napięcie przekroczy 14,4 - 14,8V. Podobnie jest w automatycznych prostownikach. Jeśli masz wątpliwości co do akumulatora podjedź pod diagnostykę i sprawdź rezystancję...
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Sprawdzone i poprawione WSZYSTKIE punkty podłączenia masy instalacji do karoserii ? Akumulator 100% sprawny i naładowany ? Zmierzony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmierzona wartość napięcia ładowania akumulatora ? Wykonana diagnostyka za pomocą Star Diagnosis ?
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
po zgaszeniu już się nie da uruchomić. No właśnie chodzi o to, że w dniu kiedy odpaliłem go przez kable, jechałem prawie godzinę i po zakończeniu jazdy jeszcze go zgasiłem i ze 2-3 razy odpaliłem żeby własnie mieć świadomosć czy działa nadal. Ok, dzięki za rady, ja nie chcę się z tym motać bo pewnie coś źle zrobię. Mechanika się zapytam czy wszystko...
Bez diagnostyki to wróżenie z fusów. Najlepiej diagnostyka Vida. Na początek sprawdź, tak jak koledzy sugeruja akumulator i klemy na akumulatorze. Dawno temu widziałem podobny przypadek i było to związane z przebiciem na kablu. Niestety wiązki elektryczne z Mielca pozostawiają wiele do życzenia.
Czy po wymianie sondy zostały zresetowane adaptacje sterownika wtrysku benzyny? Uprzedzając kolejne pytanie - w tym sterowniku da się to zrobić tylko na diagnostyce, odłączanie akumulatora nic nie da.
Moze ktos podpowie co moze byc przyczyna. Po okolo 3 lat eksploatacji pojawil sie komunikat o awarii akumulatora. myslelismy ze to problem z akumulatorem ze wzgledu na jego wiek ale wymienilismy na nowy i problem sie powtarza. dodam ze wymienilem akumulator w centralce a nie w sygnalizatorze. niestety diagnostyka nie rozroznia tych akumulatorów Pozdrawiam...
Skoro zaświeca się kontrolka elektroniki silnika, musisz zrobić jej test (diagnostyka elektroniki silnika), rozłączenie akumulatora nie rozwiąże i nie usunie usterki. Pozdrawiam.
A diagnostyka Diag?
Antipollution Fault - albo FAP albo eloys sie kończy , albo od zapalania przy spadkach napięcia głupoty połapał , najprostszym rozwiazaniem będzie diagnostyka
W moim focusie mk3 1.0 125 km ecoboost przestał działać start/stop. Pojechałem na diagnostykę akumulatora (wyniki na zdjęciu). https://obrazki.elektroda.pl/4928058200_... Dodam, że poza nie działaniem systemu strat/stop nie ma innych objawów nieprawidłowej pracy akumulatora lub ładowania. Samochód odpala i pracuje prawidłowo. Czy może...
Zielony i niebieski kabel do akumulatora.
Czy alarm i centralny zamek funkcjonują prawidłowo - pomimo tego, że nie zapala silnik? Działa podwójne ryglowanie, uzbrajanie alarmu, otwieranie strefowe itp..? Zacznij od wstawienia naładowanego akumulatora. Następnie diagnostyka samochodu. Jeżeli w trakcie diagnostyki nie "znajdziesz" alarmu, to poszukaj centralki alarmowej - będzie niefabryczna.
Witam Tego UPSa podłącza się jak każde urządzenie sieciowe, więc spokojnie możesz podłączyć do switcha. Proponuję podpiąć się kablem szeregowym i przez terminal skonfigurować kartę. Szczegóły znajdziesz w instrukcji do karty, która jest na stronie APC. Jeśli chodzi o akumulatory, to robisz jakieś dziwne sztuczki. UPS ma określoną ilość akumulatorów...
Naładuj akumulator lub wymień,potem zrób diagnostykę i napisz co wyszło. Pozdr.
Mogło stać się wszystko nawet przez rozładowany akumulator więc teraz trzeba przeprowadzić porządną diagnostykę ale nie ELM327 tylko czymś porządniejszym i zobaczyć co go boli.
Podstawa to podpięcie pod komputer i diagnostyka. Musi być jakiś błąd. Akumulator dobry? Jak mój był na wykończeniu to czasami po odpaleniu świeciła się kontrolka na pomarańczowo lub czerwono.
W tego rodzaju miernikach nie ma znaczenia "+ - " Jedną wtyczkę włącz w gniazdo oznaczone COM drugą mA. Ustaw miernik na pokrętle na zakres biały oznaczony jako 200 mA dla prądu stałego czyli ta pozioma długa kreska. Wepnij miernik szeregowo w układ między akumulatorem a dowolną klemą i odczytasz wtedy pobór prądu z akumulatora na postoju. https://intercars.com.pl/pl/aktualnosci/...
Sprawdż kabel minus na silnik i karoserie , może przełamany ,bezpieczniki na akumulatorze jak są. Diagnostyka auta
Dlaczego wymieniałeś rozrusznik i akumulator? Robiłeś diagnostykę z parametrami rzeczywistymi? Komputer widzi obroty w chwili gdy nie pali?
Tu pomoże tylko diagnostyka komputerowa i właściwa interpretacja parametrów. Przyczyn świecenia tej kontrolki jest dużo, od słabego akumulatora, przez usterki klemy pomiarowej, fazy nagrzewania silnika, niedomkniętej maski czy nawet nie zapiętego pasa kierowcy ( sprawdzone w Jeepach)
zrób diagnostykę komputerową, kontrolka od świec to nic innego jak też kontrolka silnika i jeżeli będzie jakiś defekt to będzie się świecić
Tu żadna diagnostyka nie pomoże. Na piechotę trzeba szukać. Kolega wyżej ma rację, zasilanie ew. główna masa ginie.
Wszystko OK z silnikiem i jego sterowaniem. O resztę też byłbym raczej spokojny sterowniki pamiętają usterki i reset musi wystarczyć. Połączenie odbywa się poprzez to samo gniazdo co silnik ze wszystkimi sterownikami za pomocą np.Skaner 100 koszt jak u nas 50zł. Jeśli zwarcie było by katastrofalne według mnie najpierw strzeliłby alternator i jego mostek...
(12,4 V) Na zaciskach (klemach) akumulatora ! Sprawdź/wyczyść punkty podłączenia masy do karoserii i silnika oraz podłączenie głównego, grubego kabla +12V [30] do rozrusznika, alternatora, szkrzynki bezpieczników w komorze silnika i "Body" w kabinie. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, naładuj akumulator oraz wykonaj diagnostykę pojazdu. W przypadku samochodu,...
Diagnostykę akumulatora najłatwiej przeprowadzić ładując go - jeśli naładuje się szybko (poniżej godziny) to akumulator zdechł. Prąd rozruchowy min 80A, w zasadzie im więcej, tym lepiej. Jeśli stwierdzasz że akumulator kaput, to zawsze (jeśli masz możliwość) użyj akumulatora samochodowego i podłącz go na kablach rozruchowych :P . Taki rozruszniczek...
Dzięki . Znalazłem. Pęknięty bezpiecznik na akumulatorze . Wymieniłem , wszystko lata .
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
Ale czy istnieją może multimetry z taką funkcją ? Wolał bym kupić taki multimetr, bo mam obecnie taki w wersji minimum, a przydało by się coś lepszego. Jeśli chodzi Ci o takie zwykłe multimetry warsztatowe to dla popularnych multimetrów w cenie do paru stówek się nie spotkałem z taką funkcją jak pomiar pojemności akumulatorów (co nie znaczy, że takie...
Objawy typowe dla skrajnie wyladowanego akumulatora. Zròb kompleksowa diagnostykę i wrzuć scan , będzie można coś podumać.
1. Mając kabelek, musisz mieć do tego interfejs. Na Twoje potrzebny starczy Ci darmowa Wersja VCDS, vcds-lite. No chyba że jakiś crack polskiego vaga 2. Gotowy tester nie wymaga niczego 3. Jak nie chcesz się bawić w diagnostykę i sprawy OBD to odłącz ten akumulator. Nie masz nic do stracenia, nic Cię to nie będzie kosztować Reg. 3.1.1. Nie udostępniaj...
Sam błąd oznacza przerwę w dozowaniu AdBlue. U Ciebie pojawia się tylko ten błąd, czy jakieś inne? Jakaś diagnostyka była robiona? Bezpieczniki sprawdzałeś? Te za akumulatorami również?
Sporo poszukiwań będzie: - warto by było multimetr (Ampery) wpiąć pomiędzy aku a klemę PLUSA zmierzyć pobór ,jeżeli będzie znaczący to po kolei wyciągać bezpieczniki by namierzyć obwód gdzie jest zwarcie. -warto wyciągnąć -bezpiecznik radio czy tu nie leży wina. -wiązki w drzwiach do kontroli - najlepiej to diagnostyka komputerowa.
Konieczna diagnostyka i test alternatora. Przyczyn może być wiele, mogły się skończyć szczotki lub awaria diody prostownika, uszkodzony kabel.
Najważniejszym czynnikiem przy Pana problemie jest dobra diagnoza. Najpewniej wcześniejszym powodem awarii nie był sam akumulator, ale również jakiś problem z instalacją elektryczną samochodu. Należy na pewno wykonać dobrą diagnostykę komputerową i zweryfikować przyczynę. Trzeba również naładować bądź nawet wymienić akumulator. Podstawą jednak musi...
A czemu ma pokazywać usterki. Jeżeli jest problem z ładowaniem (alternator, padnięty akumulator) czy "kradzieżą" prądu przez auto to może nic nie być w komputerze. Zwłaszcza że to dość stare auto więc nie ma co się spodziewać cudów w diagnostyce.
Diagnostyka? Coś było robione?
Nie ma to związku z wyciąganiem i ładowaniem akumulatora. Silnik łapie jakiś błąd. Diagnostyka komputerowa.
Witam, ten sam problem w Vivaro B/ trafic III, skontroluj asystenta jazdy pod górę. Na diagnostyce komputerowej komunikat" ESP wyłączone". Brak możliwości skasowania. W aucie nie ma wyłącznika esp. Akumulator naładowany. Jakieś sugestie?
Witam Mam problem z fiatem bravo 2 1.6 Mjet 2009r. Otóż od pewnego czasu był czasami problem z odpaleniem - silnik kręcił, ale nie odpalał, trzeba było zamknąć i otwrozyć z kluczyka samochód, a następnie spróbować jeszcze raz - wtedy zwykle odpalił. Wczoraj natomiast przy próbie odpalenia, rozrusznik ledwo zakręcił z pół obrotu i się na tym zakończyło....
A co jeżeli w instalację uderzy piorun? Te linki 6mm się nie przepalą? Wtedy stosunkowo cienkie linki będą Twoim ostatnim problemem, bo trafiony panel wyparuje. W cenie absolutnie nie do przyjęcia. Rezygnujemy z akumulatorów, czysty ON-GRID. Nadal potrzebna diagnostyka i połączenie z internetem Tak to jest jak się nawymyśla a potem widzi się ceny......
Proszę podkręcić głośniki https://filmy.elektroda.pl/47_1607179584... Problem z odpalaniem 3.0tdi 2007 233 km 171kw Samochód odpala za drugim lub poźniejszym razem (po nocy potrafi odpalić za 5-7 razem). Po 5-10 min. postoju znów to samo( nieśmiało wykluczam więc świece). Rozrusznik kreci- po uruchomieniu żadnych objawów. Symptomy na filmie. Diagnostyka:...
Bezpiecznik blaszkowy 40 A przy akumulatorze na początek do sprawdzenia.
Witam A byłeś w kia na diagnostyce komputerowej?
Wczoraj był u mnie człowiek z Xentry, diagnostyka wykazała brak przejścia między pinem 1 alternatora a pinem 66 w sterowniku silnika. Sprawdzę to po weekendzie
Jak sugeruje kolega Leonov- diagnostyka do przeprowadzenia. W jakiej kondycji masz akumulator oraz rozrusznik. Może masz nieszczelność w układzie paliwowym lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Problem może być w wiązce, sprawdziłbym główne zasilania, bezpieczniki wysoko prądowe i ich gniazda, masy. Drugi podejrzany, akumulator, uszkodzenie wewnętrzne. Trzecia możliwość alternator. Ot i cała tajemnica diagnostyki.
Zanim wyprodukowałem poprzeni post to paru kolegów mnie wyprzedziło. szybkie sprawdzenie to pomiar napięcia pod obciążeniem, czyli woltomież z opornicą lub multimetr + jakieś urządzenie o mocy zbliżonej do 1/10 znamionowej pojemności. Warunkiem prawidłowego pomiaru jest naładowanie akumulatora przed diagnostyką.
natknalem sie na przypadek - 2.0hdi - po zalaczeniu przekaznika pojawia sie 5V.... Zupelnie nie wiem dlaczego, przeciez tam jest napiecie wprost podawane przez przekaznik z akumulatora :cry:
Diagnostyka....
Citroen c5 2011 nie podnosi przodu auta po naprawie osprzętu silnika, tył można podnieść i upuścić. Sanki były zdemontowane z wahaczami i drążkiem, czujnik poziomowania nie wydaje się aby został uszkodzony. Auto było podniesione z odłączonym akumulatorem, tryb podnoszenia nie został aktywowany, diagnostyka wskazuje brak błędów. Pytanie jak to naprawić.
Na pewno musisz zrobić diagnostykę komputerową, sprawdzić akumulator, połączenia masowe. A jaki masz silnik w tej cytrynce?
Żadnych resetów na razie nie rób, zrób diagnostykę będzie wiadomo z jakiego powodu nie odpala.
diagnostyka akumulatora samochodowego diagnostyka autobusów diagnostyka hyundai
sonda hydrostatyczna monitor iiyama obrazu przetwornica xenon działać
philips ciemny ekran piekarnik blokada
Podłączenie klaksonu w Toyocie Prius 3: schemat i diagnostyka Zamiennik czujnika HCXM350D6H - porady i sugestie