Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
nie jestem pewien czy prawidłowo sprawdzam stronę wtórną... Mianowicie najpierw dotykam jednego z zacisków strony pierwotnej, i jedynego zacisku strony wtórnej, brak efektu, więc dotykam drugiego zacisku strony pierwotnej, oraz jedynego zacisku strony wtórnej, efekt ten sam. Tak nie sprawdzisz cewki zapłonowej - tam nie ma zacisków uzwojenia wtórnego....
DIAGNOSTYKA CEWEK OŁÓWKOWYCH W RENAULT 1 Gasimy auto. 2 Odpinamy przewody zasilające (nie odpinać na pracującym silniku). 3 Odkręcamy śruby TX 30 lub 10 mm. 4 Podpinamy przewody. 5 Odpalamy auto. 6 Podnosimy każdą cewkę po kolei. 7 Jeśli po podniesieniu którejkolwiek z cewek auto nadal nie równo pracuje (na 3 cylindry) ta konkretna cewka jest do wymiany....
Witam. Nie chcę zaśmiecać innego tematu który założyłem więc założyłem nowy dotyczący konkretnie jednej sprawy. czy jest możliwość sprawdzenia czy cewki są sprawne bez jakiś specjalistycznych narzędzi. Problem w tym że motor stracił iskrę. Na początek sprawdziłem uzwojenie pierwotne które mierzyłem na pinach cewki. przy mierniku ustawionym na 200Ω...
Musisz podać jakie błędy były podczas diagnostyki. Cewki też wysiadają. Swiece nowe? Te samochody muszą jeździć na b.dobrym paliwie, bo inaczej łapią błąd sondy. Pozdrawiam.
możesz pobawić sie w przewiniecie ...ale przy cenach nowego elemnetu http://zaplon.pl.tl/Diagnostyka-i-napraw...
Dziękuje za pomoc. A jeszcze jedno czy da się sprawdzić w domowych warunkach moduł zapłonu bo podobno on podaje inpuls wzbudzenia na cewkę i może przyczyna leży w tym inpulsie a dokładniej jego braku.?
HP 250 G???. HP modelu 250 wypuściło aż 6 czy 7 generacji. Każda płyta jest inna. Ciężko coś doradzić jak nie wiemy o czym rozmawiamy.
sprawdź sterowanie cewki
Wiem "enauto" tak jest najprosciej ale ja chcialem sie dowiedziec co dokladniej sie uszkodzilo wiem ze naprawa modulowa JEST NAJPROSTRZA ALE NIECZEGO NIE UCZY ;) poprostu mam wieksze ambicje . Pozdrawiam wszystkich Ambitnych elektronikow samochodowych i nie tylko ...... Mirek
Fakt okolica przy nodze 1 PU150 wygląda nie najlepiej, trzeba dokładnie oczyścić ,sprawdzić, podaj napięcia z cewek, na koniec, myślę kolego że jednak grafika po tych objawach co napisałeś skądś je znam, reflow grafiki jako diagnostyka oczywiście i zgodnie z profilem lutowania BGA chyba że koledzy jeszcze coś innego doradzą
Czy ma znaczenie położenie pickup coil zamontowanego do pokrywy statora względem signal coil, którą jest jedną z 18 cewek nawiniętych na statorze? Ma ogromne znaczenie.
a napiecie ładowania teraz ok?Może jest po drodze jeszcze modoł zapłonowy czasami sie zdarza ale nie wiem jak w tej hondzie bo pisałeś że sterowanie cewek jest bezposrednio ze sterownika silnika ,tak bywa ,jesli sie opierasz o schemat i masz pewnosc to ok ale bywaja tez modoły zapłonowe na zewnątrz sterownika przy systemie cewek każda na cylinder Dodano...
To co tam piszczało? :D Jeszcze ewentualnie wyślę lapka do orika.pl. ponoć diagnostyka jest bezpłatna.
Sprawa się skomplikowała. Okazało się, że jest ścięty klin na kółku rozrządu na wale korbowym. Wał korbowy ma ukruszony kawałek w miejscu wycięcia na klin. W związku z tym mam pytania. 1. Czy takie coś jest naprawialne (napawanie, frezowanie ..) ? 2. Czy wał korbowy będzie pasował ze starego opla 1,6 8V ?
To teraz jesteś w stanie wytłumaczyć te błędy cewek? Widzisz, że diagnostyka to nie tylko czytanie błędów. Radzę sprawdzić ładowanie, musi być jakaś przyczyna ciągłych problemów z elektroniką w tym aucie.
jesli pada zestaw wskaznikow to ok ,diagnostyka pomoze,jesli to wiazka to nic z tego,bedzie mnustwo bledow nie okreslajacych co jest przyczyna usterki,co do uszkodzonego zespolu cewek jak ktos zasugerowal w poscie wyzej to blednie wskazywalby tylko obrotomierz,a nie caly zestaw wskaznikow....apropo kolego elektrit nie kazdy ma dostep do vag,a gdyby...
(at)sigwa18 Eeee coś ty. Diagnostyka to dla mięczaków. Wymieńmy X, Y, może pomoże, a jak nie pomogło ... to jeszcze Z
Witam. Oporność cewek dla H wynosi w granicach 2 do 3Ω ,ale najlepiej je zdjąć i obejrzeć.
Podaj napięcia z cewek, podstawową diagnostykę i reset CMOS wykonałeś?
Pozostaje szczegółowa diagnostyka płyty i pomiary napięć na początek z cewek przetwornic, potrafisz wykonać?
Sprawdziłem oporności cewek i raczej są ok (przynajmniej nie ma zwarcia). Pomiar cewek omomierzem to wynik raczej jako zwarcie na sprawnych.
diagnostyka komputerowa to pierwsze Sprawdż przewody do cewek
Był już tutaj identyczny temat. Nie tak dawno. O ile się nie mylę, dałem ci tam kilka porad. Zastosuj się do nich. Generalnie to diagnostyka. Ponadto świece, cewki, czujnik spalania stukowego, czujnik wałka, czujnik wału, wtryski. Jest gaz?
Czym (urządzenie, program) robiłeś diagnostykę komputerową?
Witam, miałem ten sam problem. Często czytałem to forum, myślę że znam odpowiedź a u mnie tj. w autku żony c3 1.6 vti 120kM, problem został rozwiązany. Mianowicie, objawy takie jak u wszystkich, wymiana cewek, świec, nic to samo, w końcu dokładna diagnostyka. Pomogła wymianą zaworów, były zatarte i to jest najczęstszą przyczyną, zawór blokuje wypada...
Hm, przy stałym lub częstym błędzie kontrolka silnika by się świeciła. Jak przebiera ale trzyma stałe obroty to szukałbym nie szczelność w dolocie. Ale to jest zgadywanie na czuja, tu jest potrzebna diagnostyka, tak czy siak dobrego mechanika chyba nie unikniesz...
sprawdż układ sterowania bazy bu,kondensator w lini impulsu V i pozostałe elementy na tej drodze,kodensator w kolektorze bu,oraz zimne luty,przerwy w układzie cewek odchylania pozdrawiam
Porządną diagnostyka powinna rozjaśnić sprawę. Do skontrolowania czujnik temp, lambdy, przepływomierz, stan rozrządu, kompresor/turbo, stan świec i cewek. Ogólnie masa rzeczy wpływa na spalanie, bez kompa i ogarniętego człowieka nie ujedziesz.
a czemu moduł? przeciez jest wyminiony. moze czujnik położenia wału? moze brak zasilania na cewke? moze trzeba zaprogramowac moduł do tego samochodu?moze usterka z aparatem zapłonowym.
Po raz tysiąc pięćset siedemdziesiąty dziewiąty raz wyjaśniamy na Elektrodzie, że diagnostyka nie polega wyłącznie na czytaniu błędów. Szpenio co ma w ręku komputer i połączył się z samochodem, tytułuje się diagnostą, musi diagnozować. Pracuje na podstawie objawów i dostępnych informacji. Czy nie powinien wziąść kompa na kolana i przejechać się z tobą....
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Diagnostyka kompem nie pokazała żadnej usterki/błędu, co dalej robić?
Kolego, diagnostyka nie polega na odczycie błędów. Nie masz kluczowania cewek i musisz stwierdzić dlaczego. Nie masz kluczowania bo może być uszkodzony ECU, albo ECU nie ma wszystkiego czego potrzebuje i dlatego nie kluczuje cewek. Ale przy Twoim poziomie wiedzy i sprzęcie (a właściwie jego braku) nie masz szans na zdiagnozowanie tego.
Nic. Tyle że sam widzisz ile warta jest taka diagnostyka - żaden błąd nie wskazywał na EGR. A powinien, jeśli to jego wina. Zasadniczo, powinno się go wyczyścić i sprawdzić potencjometr sygnału zwrotnego. Ponadto sugerując podejście z oscyloskopem, nie miałem wcale na myśli pomiaru sygnałów czujników CKP i CMP, tylko prądów pierwotnych cewek - czy we...
Dlatego przypuszczałem, że jeszcze wadą może być hydrostat Zostaw hydrostat w spokoju. Napięcie na wyjściu z modułu do grzałki (wypięta kostka) zmierzyłem i jest 56 V. Jak najbardziej prawidłowo, napięcie to jest potrzebne do tego aby sterownik mógł wykonać pomiary dwóch parametrów elementu grzejnego: upływ na korpus i ciągłość spirali grzejnej. Podlutuj...
Witam Diagnostyka sie kłania!!!!!! VCDS lub VAG-COM Napisz jakie masz błędy na silniku
Witam Problem rozwiązany,padłmoduł zapłonu ten przykrecony do natkola,pozdro
Osoba od której kupiłem sterownik stwierdziła, że w ecu programowo został wyłączony układ diagnostyki cewek więc nie ma opcji aby na sprawnej cewce wywaliło błąd cewki. Sprawdzam błędy - błąd cewki nr 2. Kasuję błąd i do drugiego dnia spokój. Czyli wychodzi na to że sterownik również może być trefny, jak sprzedawca takie bajki napisał Tobie.
Po wymianie sterownika silnik przestał gasnąć. Problem z szarpaniem i nierówna pracą na biegu jałowym pozostał. Szarpanie nasilało się wraz ze wzrostem temperatury silnika.(na lpg również). Diagnostyka nie pokazywała żadnych błędów. Objawy wskazywały na jakieś zakłócenia w układzie WN. Podmiana cewek rozwiązała problem. Auto płynnie przyśpiesza. Dziękuję...
Miałem podobny problem 1,6 16v metodą prób wymieniałem cewki i udało się naprawić 2 uszkodzone po rozmowie z mechanikiem stwierdził że delikatne uszkodzenie cewek powodowało ogłupianie komp co powodowało wskazywane awarii diagnostyka stwierdziła błędy zasilania
Wtryskiwacze po czyszczeniu pracowały jeszcze 2 lata. Po dwóch latach w miejsce Keihin wstawiłem Barakudy. Sterownik sam dostosował dawkowanie nie trzeba było specjalnie regulować mnożników oraz dysz. Rezystancje cewek zbliżone. Barakudy pracują już 1,5 roku. Keihiny pracowały do końca wymiany, wymieniłem bo kupiłem okazyjnie barakudy.
Stosunkowo łatwo można sprawdzić czy to ECU, objaw jest taki: - świeci MIL i zapamiętany błąd jednej z cewek - iskra jest na wszystkich świecach - nie działają wtryskiwacze na cylindrach, obsługiwanych przez cewkę której błąd jest zgłoszony. Standardowa usterka ECU (IAW 59F) w tym modelu, uszkodzeniu ulega obwód diagnostyki cewki zapłonowej, ECU "nie...
Tylko tester (dobry tester) da podpowiedź. Może spaliło wtyczkę/gniazdo z 12 V a możę wtyczkę/gniazdo z 5 V, może zwierać jakiś element jak pedał gazu, przepustnica, różne cewki. Na razie tylko diagnostyka.
Napięcia ze wszystkich cewek względem masy, myślę że masz sprawny RAM i procka bo bez tego dalsza diagnostyka nie ma sensu, reset CMOS, pomiar napięcia bateryjki CMOS
Na początek włóż/wymień żarówkę w kontrolce ostrzegawczej, bo na pewno handlarz/poprzedni właściciel wyciągnął aby klient się do tego nie przyczepił. Żarówka z cokołem BA7s. Kontrolki mają zapalić się wszystkie przez chwilę po włączeniu stacyjki (self-test). Nie zdziwiłbym się gdyby sterownik i wiązka była mocno grzebana. Wygląda na to, że nie przełącza...
Te moduły cewek posiadają diody po stronie wysokiej (czego prawie żaden producent nie wspomina, siermiężne serwisówki Fiatowskie typu "eLearn" również). Diagnostyka w domowych warunkach nie jest prosta, ale [url=https://www.youtube.com/watch?v=rbK... tam można improwizować. Przykład ("zaawansowana amatorka"): http://fiatpunto.com.pl/topic58833.html....
To napięcie to napięcie sprawdzające ciągłość obwodu nic więcej. Co lepsze nie wiem czym robisz diagnostykę ale skoro nie wykrywa Ci przerwy gdy masz wtryski odłączone to chyba coś nie tak. Co do mierzenia cewki wtryskiwaczy na oporność to szkoda czasu bo nic z tego nie wynika. Do tego są specjalne mierniki a nie omomierz. Nie zastanowiło Cię to że...
Niekoniecznie, to jeszcze stary układ. Wątpię żeby była kontrola samej cewki. Sprawdzisz to wypinając cewkę i diagnostyka. A schemat jakiś masz? Pod Vaga podpinałeś autko? Dodano po 5 Zielono czarny przewód wychodzi z przekaźnika wentylatorów i idzie do cewki. A zasilanie na czujniku ciśnienia masz? Dodano po 9 Jaki masz czujnik ciśnienia? Na 3 piny...
Witam mam taki problem potrzebuje jakiś układ który bedzie potrafił podać cewce sterująca olejem płynnie rosnący prąd w ciągu np. 3-5 sekund ... chyba to się nazywa miękki start cewka pracuje na 12v i otwiera płynnie olej np. w ciągnikach rolniczych płynnie otwiera zawór na sprzęgło rosnącym prądem żeby ciągnik nie szarpał .... potrzebuje takie cos...
Zapnij dla diagnostyki po żarówce na cewkach styczników. Sprawdź styki, przemierz kabel itp Do takich chyba jest blokada mechaniczna takie ustrojstwo miedzy 2 styczniki.
Cewka,świeca najczęściej. Potrzebna diagnostyka i odczyt błędów.
Łatwa diagnostyka lepkosciomierzem w silnikach z PDE. Mierzy się w każdej głowicy oddzielnie. 380 to tylko PDE ;p Paliwo wydostaje się oringami cewek i trzeba powtórzyć naprawę.
Immo wywalone, auto śmiga... Zamykam...
Najprościej miernik do łapki i wykrywamy który przewód to masa i + odpinamy wtyczkę i zamiast cewki dajemy żarówkę 10w musi się zapalić jasnym światłem.Dlatego pytam o rocznik bo fiat czasem w niektórych sterownikach podaje taki błąd jak piszesz ale usterka jest w zupełnie innym miejscu . Miałem taki problem a okazało się że na tym cylindrze nie było...
Z pierwszych słów Kolego Triaczek wynikało że problem z napięciem B+ a tu wychodzi że płyta się uruchamia, nadal nie przedstawione wyniki pomiarów z cewek (rezystancje z cewek względem masy), jaki opór Ty mierzysz? miałeś wyraźnie napisane co robić, a kombinujesz tak to ta diagnostyka nie posunie się do przodu
Przypominam: miedzy masą cewki (rdzeniem) a przewodem NN jest 1,1 oma, A ile Twój multimetr pokazuje przy zwarciu sond? W/g mnie jest zwarcie w cewce NN. Masz napięcie rzędu 100 mV p.p. Przecież np. w motocyklu taka cewka magneta daje napięcie 6V skutecznego. (do oświetlenia) Przy przerywaniu obwodu NN powinny w nim być piki napięcia ponad 200V. co...
Diagnostyka wyjaśni wiele
Witam miałem podobny problem z odpalaniem i to by ła wina impulsatora na kole zamachowym. Jednak diagnostyka po podłaczeniu do komputera natychmiast to wykazała. W tym przypadku może być poważniesza usterka, możliwe że złożona. Pozdrawiam
To chyba nie tak trudno go znaleźć ,sprawdź wszystkie klucze na obecność zwarć, rezystancje ze wszystkich cewek względem masy podaj, obowiązują pewne procedury przy diagnostyce płyt, a potem co każe Kolega dominik55555
Ad 1 da się Ad 2 parę om, 10-13 Ad 3 jest
Zrób porządną diagnostykę. Napisz jakie błędy. Dodano po 47 Po wymianie cewek kodowales je.
Aby nie wyrzucać pieniędzy w błoto, trzeba coś umieć sprawdzić samemu, albo "wyrzucić" i pojechać na diagnostykę do fachowca, albo "wyrzucać" i kupować na "pałę"
Cewki przewody do sprawdzenia czy wilgoć ma znaczenie ?? Jeśli przewody, cewki i świece są ok to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów mógłby coś podpowiedzieć .
Uszkodzona cewka zapłonowa.
dzięki za radę. Oto diagnostyka na benzynie. Niepokoi mnie zachowanie po zdejmowaniu gazu. Świece przejechały jakieś 3kkm. Stanu cewek nie znam. Przewodów nie posiadam. Czy niespalona mieszanka w wydechu daje wyniku 'uboga' ? Czy analiza spalin coś mi powie? Na co zwracać uwagę w jej wyniku? http://obrazki.elektroda.net/17_12875608...
Generalnie to diagnostyka. Ponadto świece, cewki, czujnik spalania stukowego, czujnik wałka, czujnik wału, wtryski. Jest gaz?
Dzień dobry, Po przeprowadzce zwróciłem uwagę na okropne piszczenie cewek w zasilaczu komputerowym. Po diagnostyce okazało się (lub raczej to najlepsza do tej pory teoria), że problem stanowi jego wybredność wobec sinusoidy dostarczanej do zasilania. Oczywiście to problem w projekcie zasilacza. Hipotezę potwierdziłem przez podpięcie komputera przez...
Wykonać dokładną diagnostykę, nie czytanie błędów,poobserwować oscyloskopem wysterowania, sygnały z czujników, możliwe, że usterka nie jest elektryczna.
Mam nieodprate wrażenie, że masz problem z prawidłową diagnostyką problemu. Zapnij manometry, tak aby wiedzieć na którym koszu w jakim momencie jest ciśnienie skoro twierdzisz, że elektrycznie prawidłowo jest wykonywana logika sterowania.
Szkoda , pozostaje diagnostyka lecz wcześniej do kontroli cewka ( aw niej - stan gumek, sprężynek, spękana fajek-ubytki ).
Witam. Ponawiam temat, gdyż wymiana czujnika wału, czujnika temperatury wody oraz cewek zapłonowych nic nie dała. Auto odpala jak odpalał. Pojechałem na diagnostykę komputera, ale ta nic nie wykazała. Mechanicy nie wiedza co to możne być. Czy ktoś ma pomysł? Pozdrawiam
Czujnik położenia wału najlepiej oscyloskopem. Cewkę to tak zgrubnie sprawdzisz omomierzem. Ja do sprawdzenia cewek mam generator, gdzie na stanowisku pomiarowym bardzo ladnie widać iskrę. Najlepiej zrobić diagnostykę i podejrzeć co widzi sterownik.
Witam Pilnie poszukuje schematu elektrycznego do Opla Corsy B 1.4 benzyna 97r. silnik X14SZ Auto nie pali uszkodzony był sterownik podłożyłem drugi po przekodowaniu immo dalej cisza, możliwa diagnostyka komputerowa, cewka zapłonowa podmieniana, diagnostyka nie pokazuje błędów, czujnik halla sprawny ale brak na nim napięcia zasilania. Kontrolka silnika...
Rezystancja na cewkach 0ohm. Pytałem o rezystancję cewek przetwornic do masy. Jestem troszkę słaby z lapkami i bardzo bym prosił o pomoc. Naprawa i diagnostyka płyt to trudny kawałek chleba wymagający wiedzy i odpowiedniego sprzętu. W tym przypadku dodatkowo problem z dokumentacją. Masz podstawowe przyrządy i wiedzę z zakresu budowy i diagnostyki płyty?
Może spróbować jakiejś diagnostyki...? np. VAG?
Podłącze się do tematu mam ten sam problem, przelutowanie cewek w głowicy nie pomogło wyszukiwanie automatyczne nie działa tylko ręcznie można stroić,ma ktoś pomysł co może jeszcze sprawdzić, gdzie można zdobyć schemat?
Witam. Auto jak w temacie. LPG założone w lutym tego roku. Na początku jeździło ok, teraz szarpie jak szalone po przełączeniu na gaz. Raz częściej, raz rzadziej - generalnie przełączam na benzynę, bo irytuje mnie to coraz mocniej. Pojechałem do serwisu zakładającego gaz, stwierdzili świece zapłonowe. Wymieniłem, było dobrze jakieś 5-15 km. I znów szarpie....
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
Witam proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki,pacjent to Toyota Avensis 2004 2.0 vvti.Auto odpala zawsze za pierwszym razem i gaśnie po ok 2 sekundach.Sprawdzone bezpieczniki i usunięty stary alarm.Zrobiona diagnostyka błędy wykasowane po odpaleniu wywala P0351 P0352 P0353 P0354.W imo brak błędów i wszystkie sygnały ok.Wszystkie błędy dotyczą cewek...
Wymiana cewek i kabli nic nie dała. Wymiana MAP -sensora nic nie dała. Sonda - ok Kolejna diagnostyka - tester nielicznymi momentami pokazywał bzdury -np. czterocyfrowy kąt wyprzedzenia zapłonu. Po zresetowaniu sterownika wszystko wróciło do normy, ale tak jak wcześniej - tylko na jakiś czas. PRZYCZYNA wyszła przy wymianie rozrządu. Po zdjęciu dolnej...
uszkodzony sterownik silnika, do naprawy, pozdrawiam
Tak też myślałem że vagiem tego nie sprawdzę, są bloki od spalania stukowego i cewek ale iście do wtrysków nie znalazłem. Co do korekt, to tak wiem że one by pokazały jakby przelewał, ale u mnie korekty są wzorowe od lat (krótkie pod obciążeniem pracują w zakresie regulacji ecu, a długie blisko zeru) nie widać żadnych nienormatywnych odchyleń które...
Zawór gaszenia jest zainstalowany prawidłowo. Dziś auto było na diagnostyce w komputerowej w Scanii, jedyne co zalecili to wymiana wszystkich Pompo wtryskiwaczy i nowych cewek. koszt max 20 000 zł... Bez przesady. W poniedziałek zajmiemy się: 1. zmianą miejsc cewek miejscami, 2. zdjęciem kolektora wydechowego 3. sprawdzenie czy po zmianie cewek zmienią...
No że też uczepiłeś się tej cewki. Cewka ma zasilanie. Pin nr 7 na ECU (ignition amplifier) akurat wychodzi na środkowy pin cewki. Sprawdziłem multimetrem. pin nr 8 na ECU (ignition switch through engine control relay) też udało się przedzwonić. Jest na przewodzie zasilającym cewkę (opór około 80 ohm). Zdjęcia usunąłem. Naprawdę trzeba każdemu z osobna...
że poduszki termalne (chyba tak to się nazywa) się odkleiły i uszkodziły. To są termopady, odprowadzające ciepło z cewek. Warto wymienić je na nowe odpowiadające grubości i dobrej rozpraszalności cieplnej. Problemem może być sam system, lub któryś z podzespołów. Zrób podstawową diagnostykę , sprawdź dyski programem Crystal Disk Info i pamięci memtestem....
Zacznij od wykręcenia świec - i wybierz najgorzej wyglądającą. Na ten cylinder załóż nową cewkę. Taka "diagnostyka" może się sprawdzić. (choć nie musi).
Witam. W moje ręce trafił laptop HP 14-CK2800N, płyta główna Granger-6050A2977701-MB-A03(A3). Komputer się nie uruchamia. Po podłączeniu ładowarki dioda przy gnieździe świeci, po naciśnięciu włącznika dioda zaświeca na pół sekundy i tyle. Zrobiłem podstawowe pomiary rezystancji cewek i napięć przy próbie uruchomienia - opisane na zdjęciu. Może ktoś...
Ford Focus Mk1 może i nie do uwierzenia ale wizyta w warsztacie , diagnostyka , wymiana cewki i nie pomogło... http://obrazki.elektroda.pl/2439448300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9344352000_1... Dodano po 6 Opel Corsa C uszczelniane servo (w warsztacie) bez wyciągania , nawalone silikonu z kilogram a w aucie dalej...
Witam. Temat nieco stary ale ostatnio to przerabiałem poświęcając kilka dni na diagnostykę i podzielę się efektami. Może komuś pomoże, bo sterowniki na wymianę są bardzo rzadkie/drogie do kupienia, a u mnie wystarczyła wymiana 2 diod za łącznie 33 gr brutto. Zmywarka Bosch SMV50E70EU36 - nie grzała wody, nie wyświetlała żadnych błędów. Podpięta do styków...
Raczej się nie spotyka żeby psuły się cewki we wtryskiwaczach w Vito. Przejrzyj na forum tematy odnośnie niepalących vito oraz Sprinterów. Więcej jest zdecydowanie o Sprinterach - ale to są te same przyczyny i ta sama diagnostyka. Podstawą jest oczywiście odczytanie błędów z komputera. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Zresztą tych...
Przecież jedyną rzeczą która tam się psuje jest zespolona cewka zapłonowa? Diagnostyka też po łebkach, nie wyszczególnione błąd obwodu którego wtryskiwacza.
Mój błąd w nazewnictwie lub niedostateczna wiedza. Patrzyłem przebicie na 'pikaczu'. Robiłem to tak, że minus miałem przytkany do ramy a plusem dotykałem po kolei 4 końcówki wychodzące z alternatora. Nic nie piszczało wszędzie 1. Miernik ustawiłem na pomiar rezystancji i zrobiłem to samo. Też nic nie wykryło wszędzie 1. Zauwazylem taką rzecz kiedy mam...
Najpierw diagnostyka - jakimś dobrym sprzętem. Do weryfikacji: cewka zapłonowa oraz sterownik silnika.
Moim zdaniem cewka zaplonowa jesli jest wilgotno w powietrzu nabiera wilgoci i samochod sie dlawi. Pracuje od dluzszego czasu w Renault i wiem ze bylo 2 rodzaje cewek w tym jeden rodzaj wadliwy-czuly na wilgoc. Jak rozpoznac wadlowa cewke? Wadliwa - kolor cewki cala czarna i plastilowa. Dobra - Metalowa zalana zywica. Diagnostyka wyglada nastepujaco....
Dzienki za linki. Wczoraj szukałem w wyszukiwarce i już je przestudiowałem. Czy ma ktos może jeszcze jakieś propozycje odnosnie tego tematu.
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Problem rozwiązany:) Diabeł tkwił w płytce sterującej. Sprawa była tego typu: Mój mechanik przy użyciu odpowiedniego urządzenia stwierdził że "przerwa" jest właśnie w płytce sterującej. Po wyjęciu jej okazało się, że przekaźnik (prawdopodobnie odpowiadający za to światło) jest spuchnięty. Zadzwoniliśmy po fachowca od elektroniki, który to wziął płytkę...
Diagnostyka - jeśli jest błąd cewki to na 90% masz typową usterkę - ECU do wymiany lub naprawy.
W chwili obecnej jedynym zasilaczem którym dysponuję jest zasilacz wbudowany w stację WEP 853D napięcie regulowane do 15V oraz analogowy miernik natężenia prądu. Zabezpieczenie zaczyna działać w momencie podania na gniazdo zasilania napięcia 2V Bez zasilacza serwisowego nie wyobrażam sobie napraw płyty. Czy masz jakieś doświadczenie, potrafisz wykonać...
różnica cewek rozłączanie cewek indukcja cewek
lodówka sprawdzić wyciek temperatura klimatyzatora zmiana głosu mikrofon
subaru tribeca bluetooth bootowanie
TomTom GO Expert Plus – samoczynne restarty na trasach z plan.tomtom.com, firmware 23.x/24.x Głośny sygnał z baterii - możliwe przyczyny