A na tej stronie pisali że w mińsku jest czujnik halla Bzdury piszą. Zresztą jest tam zdjęcie tego czujnika i z daleka widać, co to jest. Widać to też ze schematu układu zapłonowego. Generalnie, jeśli chcesz się pozbyć problemów z elektryką w mińsku, to oryginał precz i załóż zestaw od jakiegoś porządnego motoroweru.
Może jakby był znany fragment obwodu mocy i sterującego było by łatwiej coś powiedzieć.
Jak jest skonfigurowane wyjście? Czy przypadkiem nie na prąd zamiast napięcia? Może diagnostyka modułu coś więcej wypisuje?
5. Brak napięcia na wyjściu KIA78R15PI - nie wiem jak sprawdzić, czy nie jest wyłączony. Na nóżce kontrolnej względem masy nie występuje żadne napięcie. Gdy na nóżkach 3 (GND) i 4 (on/off) jest napięcie, to jest włączony, gdy go nie ma, to jest wyłączony. Gdy jest włączony, powinno być 15V pomiędzy nóżkami 2 i 3. 2. Brak napięcia na stykach AC dużego...
Tych modułów mam z pięć z możliwością wielu więcej dlatego prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na właściwy tor diagnozowania. Jeden jeszcze wywala F34 a inny F50. Procki zamieniłem bo zgłupiałem z kontrolą rygla i wiem, że to mało prawdopodobne ale chciałem coś wyeliminować. Domyślam się, że to będą powtarzające się usterki ale niestety jak to Miele -...
Witam, żadne urządzenie nie widzi radia Pytanie, czy można zdiagnozować i wywnioskować czy moduł bluetooth jest sprawny czy uszkodzony? Czy może jednak wina radia, albo złe parowanie? Dołączam wygląd jednego i drugiego
Lodówka oddana do utylizacji
Z racji na cenę modułu oddaj go lepiej w ręce fachowca bo jeżeli popełnisz błąd przy naprawie to nie pozostanie Ci inna opcja jak zakup nowej pralki: https://www.elektroda.pl/rtvforum/uzytko...
Pewnie układ AS15 ,
W pralkach Candy upływność prądowa grzałki może powodować między innymi objawy o których wspominasz. W domu masz instalację z przewodem ochronnym czy jeszcze tylko 2 przewody są w gniazdach 230V?
http://chlodnictwo.euro-media.pl/artykul... http://www.petemar.pl/webasto/index.php?...
Usterkę stwierdziła osoba zajmująca się naprawą rtv - ale niestety nie miał tego modułu. inna naklejka to AD 13070B. Wygląd: płytka drukowana - z obu stron ekranowa. Napisałem moduł - ponieważ można go wyjąć. Brak obrazu i dźwięku - miał na chwilę - potem za kilka sekund zanika. Dodano po 28 jest to moduł TNP8EF007
Nie pamiętam już który to blok, jak podpinam vag to po chwili to znajduje. Sciągnij sobie to moze ci pomoże [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Ważne też żeby było widać że drzwi są zamknięte, czyli sprawne switche jak tego nie widzi to pilot nie zatrybi. Można to pierwszych blokach podejżeć. Ja używam do tego vag-com jest lepiej...
... a czy jak sam moduł podłączę do wtyczki od aparatu i włączę zapłon, to zobaczę te świecące diody ?... bo tam chyba masa idzie przewodem - dwa skrajne to czarny i czerwony, czyli jakby plus i minus, .... a te dwa środkowe to chyba wyjściowe do ecm...
Tylko diagnostyka modułu komfort
Diagnostyka modułu wentylatorów wskazana... Bo może to być sam sterownik jak i rezystor dmuchawy....
Witam, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego np. w VW PASSAT B5 z modułem komfortu sie łącze vagiem bez problemu i we wszystkich autach grupy vag, a w AUDI A6 się niepołącze, jak zdiagnozować komfort w AUDI? Dzięki z góry za wyjaśnienie i odpowiedzi.
Zasilanie : plus to we wtyczce A pin 12 bezpiecznik 50 z elektroniki centralnej . 10 też z tej samej wtyczki to diagnostyka przez moduł elektroniki centralnej , masa to 11 pin też wtyczka A w sterowniku poduszek . Dane dotyczą sterownika Autoliv 1.0 .
To dla SRX-R510 - operation instr. od str.32 Za cz. Japonia lub Chiny (ali...), ale jak widze "bieda" lub ceny kosmos. R515 https://obrazki.elektroda.pl/9280191500_...
Zrób najpierw diagnostykę modułu klimatronika, podgląd parametrów, a pozniej wymieniaj. A sam czujnik zmienisz bez spuszczania czynnika. Jest pod nim zawór.
Sprawdź bezpiecznik F56. W załączniku schemat.
Mógłbyś się podzielić informacją, jak udało Ci się włączyć diagnostykę?
Tylko widzisz - jest taki problem, że 203 ma dwa SAM-y: przedni i tylny. Do podanego VIN-u stosowane mogą być takie przednie (w kolejności ukazywania się): A2035451601 A2035452801 A2035453001 A2035453601 A2035454201 A2035454601 A2035455001 A2039060005 P.S.: Części z indeksem 209... były do CLK - a nie CLS
Czym diagnozujecie Iveco Daily po 2018r. Wiem , że one już posiadają security gateway.. Czy podczas pełnej diagnostyki ten moduł się pomija? czy po prostu jakieś tokeny trzeba wykupywać?
Mogłem zaciągnąć i zwolnić .
Przekaźnik w module oświetlenia.P
Sprawdzałeś bufor diagnostyczny CPU czy karty?
W załączniku masz schemat klimatronika. W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie zasilania, a jeżeli to jest OK to pozostaje Ci poszukać usterki wewnątrz panelu (często bywały w nich popękane punkty lutownicze). Jak już uda Ci się postawić diagnostykę modułu na nogi to będzie połowa sukcesu :) (drugi plik jest dla a4 od 96r w górę)
Zdejmij podwójne wsuwki z obu przekaźników, i podaj napięcie na skrajne-zewnętrzne ich konektory, czyli na lewy lewego i i na prawy prawego przekaźnika, możliwe jest że leży któryś z nich, na forum ktoś niedawno przerabiał ten problem. Obejrzyj dokładnie scalak przetwornicy i jego okolicę.
nie wiem od czego zacząć? Od szczegółowego opisania problemu. W czasie gdy szyby nie działają z przycisku wewnątrz samochodu sprawdź czy działają po przekręceniu i dłuższym przytrzymaniu klucza w zamku drzwi kierowcy (domykanie). Wykonaj diagnostykę modułu w czasie gdy szyby się domykają normalnie i w czasie występowania usterki. Porównaj i opisz tutaj...
Pomoże diagnostyka modułu wskaźników pod kątem błędów i parametrów widzianych przez wskaźniki
Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułami. To nie była diagnostyka a próba jakiejś tam diagnostyki. Diagnostyką to będzie np sprawdzenie linii komunikacji i zasilań modułów.
Diagnostyka kompuerowa tylnego modułu REC. Hak. moduł haka jest? Czy czasem nie są to przeciwmgłowe?
Z opisy wynika , że Main napewno "w tył". Czy zasilacz ? Pomiary i diagnostyka pokażą. Moduły do tej serii na ebay dosyc tanie , srednio po ok. 40-50.$
Diagnostyka, moduł pod siedzeniem kierowcy wody nie ma? Krańcówka sprawa w pedale?
Działa Ci diagnostyka modułów ABS, SRS w starszych autach np Mondeo mk3 2001 rok?
• styk nr 4: wejście kalkulatora sterowania silnika. • styk nr 5: diagnostyka modułu podgrzewania . 4-Kalkulator steruje przekaźnikiem 5-sygnał czy wszystkie świece sa ok.
Wyglądać sobie może nawet jak fajna osiemnastka... Podstawą diagnostyki moduł sa pomiary. O ile nie nawywijałeś czegoś i nie dałes niewłaściwego czujnika NTC to do sprawdzenia pro orma masz wiązki elektryczne, ale problem bedzie najpewniej leżał w module. Czy to bedzie problem sprzętowy czy softwarowy to już trzeba dojsć metodycznie. Miałem przypadki...
A błędy jakieś się kolego pojawiają? Klimatyzacja jest?Diagnostyka modułu chłodzenia robiona?Sa wszystkie stopnie mocy?Jakie temperatury widzi moduł chłodzenia?Masz LPG?
Witam, problem następujący Swieci się kontrolka airbag. Diagnostyka wykazała błąd: zapłonnik modułu pasażera poziom 1 zwarcie. Gdzie można szukać przyczyny? Z góry dzięki
jak Movano jest z ABS to niema impulsatora w skrzyni biegów pewnie któryś z czujników abs przednich lewy lub prawy zdechł, a może ząbki na przegubie już tak zarosły zgnilizną że czujnik już nic nie czuje... trzeba by zrobić diagnostykę komputerową modułu abs - test jazdy i odczytu impulsów z czujników
Witam powerm nie porównuj golfa 4 do tego superb-a to zupełnie inna platforma . W skodzie jest moduł centralnej elektryki (09) który zarządza światłami sterując nimi współczynnikiem wypełnienia . Najpierw przydało by się zrobić diagnostykę tego modułu jakie błędy wywali i test wykonawczy . Pzdr
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Angielska wersja jest za $199 z interfejsem (bezpośrednio od producenta), na 3 auta, oryginał. Te 3 auta, to kodowania, adaptacje, logowanie modułów. Auto-Scan i podstawowa diagnostyka modułów - bez limitu, bez limitu również wszystkie funkcje na auta bez CAN. Ceny w zł to u polskiego dystrybutora.
STOP MESURANCE To na pewno błąd przycisków Not-aus? Co na panelu wyświetla się? Wchodziłeś w diagnostykę? Te aluminiowe moduły, jeżeli są identyczne ( niektóre różnią się złączami) są wzajemnie wymienne.
Zerknij tu kolego moze pomoze http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M...
Dzień dobry, mamy tutaj do czynienia z bardzo częstą awarią przełącznika zespolonego tzw modułu CIM pod kierownicą. Jednak przed zdefiniowaniem tego błędu zalecam diagnostykę komputerową przełącznika zespolonego. Drugim powodem może być brak komunikacji z deską wskaźników. Jednak w pierwszej kolejności diagnostyka modułów sterowania deską rozdzielczą...
Przyczyn może być kilka (licznik, cim, problemy z abs). Wskazówki opadają za każdym razem po odpaleniu auto czy sporadycznie? Zrób najpierw dokładną diagnostykę komputerową wszystkich modułów i podaj błędy.
Połączenie diagnostyczne dało się ustanowić. Tak jak przypuszczałem, trzeba było wysłać odpowiednie pakiety po CAN do modułu aby odblokował linię diagnostyczną K. "Zesnifowałem" do pliku magistralę COMFORT po włączeniu zapłonu w tym samochodzie i potem wysyłałem te pakiety do modułu leżącego na stole. A precyzyjnie rzecz ujmując wystarczy ciągle wysyłać...
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Posiadam renolink chodzi mi o diagnostykę silnika który wybrać moduł i jak wykasować błędy.
Diagnostyka komputera i sprawdzenie nawet bez kluczyka które moduły się odzywają w GATEWAY. Czy auto reaguje na otwarcie drzwi? Czy światłą działają? Awaryjne ? Strzelam, ale chyba pada ci moduł pod kierownicą, bo kiedyś miałem coś podobnego
Pokazał regulator paliwa Regulator paliwa to w silniku, ty masz zrobić diagnostykę w module hamulca i absie
Diagnostyka vagiem modułu komfortu on jest winny tych problemów być może do wymiany
OK kolego ale skup się. Chodzi mi o to jaki stan chcesz diagnozować np: stan modułu dodatkowe a informacje wyprowadzić na TP177micro.
A jak robisz diagnostykę to nie masz info na ten temat?
Wstaw w załączniku logi z FRST: http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnosty...
To nie jest diagnostyka. Daj zdjęcia wtyczek i gniazda modułu.
Dobry komp - powinien. Pod warunkiem ze zrobisz diagnostykę modułu sterującego skrzynią.
Na pierwszy strzał idą przelotki na drzwiach(pozwierane przewody). Diagnostyka VAG modułu komfortu,Ewentualnie Alarm jeżeli jest do sprawdzenia sterowanie centralnym po przez niego.
Może go ktoś wyjął. Tam są zdjęcia http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M...
W tym aucie nie ma grzybka. Potrzebna solidna diagnostyka wszystkich modułów i przejrzenie bezpieczników pod maską i przy nogach pasażera. Czasami póki nie naprawi się po wypadku modułu SRS nie odpala auto. Do XC90 II beż dobrego kompa nie podchodź.
możliwość sprawdzenia/ diagnostyki modułu przed wpięciem w instalacje auta Oczywiście że tak. Podłącz zasilanie z akumulatora, do wyjścia obciążenie symulujące żarówki świateł przyczepy i podawaj na wejścia +12V symulujące uruchomienie świateł pojazdu. Nie sprawdzisz tylko działania sterowania przez PWM jeżeli ten moduł obsługuje i rozpoznaje takie...
Aktywacja domykania szyb polega na edycji eepromu modułu komfortu.Wszystko masz w tym linku:[url=http://forum.vw-passat.pl/thr...
Z tego co mi wiadomo cewka zadko siada , cześciej pada wzmacniacz co jest przykręcony do cewki i wchodz tam kostka z 3 przewodami (wspólna obudowa z cewką)
Myślę, że po pierwsze w braku komunikacji z komputerem. Najpierw się z tym uporaj a potem zrób diagnostykę modułu MR.
Rozumiem. Diagnostyka tego modułu tylko sprzętem serwisowym czy istnieje jakiś sposób aby stwierdzić że jest dobry lub uszkodzony?
Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułem i błąd buzzera. Okazuje się również, że nie działa sygnał dźwiękowy wyciągniętego ręcznego niedomkniętych drzwi, klapy itp. Czy te funkcje również obsługuje ten buzzer od czujników parkowania?
Racja, CAN mamy nie tylko w Radiu. W Słuszna uwaga. Wiele pochowanych modułow posiada komunikację wystarczającą linie do diagnostyki. Tylko diagnostyka CAN wychodzi z modułu gateway, a magistral CAN w aucie jest kilka, ta od radia nie obejmuje silnika itp. Między magistralami przesyłane są tylko niezbędne dane - właśnie przez moduł gateway.
Witam. Od czasu zakupu nie działają oba przeciwmgielne tył. A6 C6 avant 2008 rok, lampy ledowe. Co zrobione : - Diagnostyka modułu : błędy spalonych obu żarówek - żarówki nie spalone - moduł w teście tych lamp zwraca błąd, że odrzucono(pewnie przez error) - Po podaniu napięcia na piny 8 i 9 modułu oba światła świecą - podmieniony moduł - bez zmian -...
Diagnostyka leci po starej linii K ale moduły wymieniają informację po CAN (jest jeszcze CAN modułu komfortu -szyby/zamki). Komunikacja na szynę CAN power train padła po całości. Czyli albo przewody albo któryś moduł sieje głupotami. Sprawdzenie modłów czy nie nadają głupot to wpięcie oscyloskopu w linie i przyglądniecie się przebiegom czy ładne kwadratowe...
moduł pojechał na diagnostykę, napiszę jaką serwis wydał opinie.
Nie o Tobie nie wiem / nie wiemy Diagnostyka płyt głównych to trzeba "umieć jak elektronik" / "myśleć jak elektronik", dopiero potem jest sens mówić o sprzęcie. To jest piętro wyżej niż "wymiana modułów aż do skutku", mam koło siebie takich naprawiaczy koło siebie, sporo robią skutecznie, ale wyżej pępka nie podskoczą.
do czego służy piąte wyjście CAN z sterownika EBS które jest podpięte pod kasetę bezpiecznikową (trzy wy. poszczególne moduły,jedno wy CAN ogólny pojazdu, i piąte wy gdzie?) 1 can modulator osi przedniej 2 can modulator osi tylnej 3 can blok elektroniczny systemu "EBS" modułu przyczepy 4 can diagnostyka 5 can "ebs" przyczepy/naczepy gniazdo iso7638,...
wystarczy przywarcie lini komunikacyjnej i wszystko leży może warto odpinać moduły i robić diagnostykę
Zależy czy masz elektrykę z modułem body (diagnostyka przez licznik), czy wersję bez elektroniki. Sprawdź czy w skrzynce bezpieczników masz przekaźnik do świateł roboczych i czy nie ma on sklejonych styków.
Po diagnostyce modułu wyszło przerwanie obwodu zasilania 1 lub 2 przewodów. Z modułu prąd idzie na zamki a się nie zamyka. Lampki gasną i na odwrót Dodano po 8 Przerwanie modułu can czyli w drzwiach prawdopodobnie
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
w dodatku nie działa szyberdach, szyby elektryczne, podświetlenie w środku. Więc po prostu coś padło No tak, np. moduł komfortu. Diagnostyka i sprawdzić czy jest z nim komunikacja w ogóle.
Obydwa błędy dotyczą sprawności redukcji NOx-ów, jeden dotyczy przekroczenia pierwszej granicy a drugi drugiej. Przyczyn może być bardzo dużo jeśli masz tylko te dwie usterki, na kod 4462 wykonuje się programowanie w celu dopasowania zbyt restrykcyjnych wartości granicznych zapisanych w urządzeniu sterującym EDC ale skoro masz przekroczony 2 próg to...
Interfejs to nie wróżka. Jeśli się nie ma pojęcia o elektryce - elektronice, diagnostyce to "bałagan" w samochodzie murowany. Znam przypadek elektryka samochodowego z doświadczeniem 20 letnim, który w jednym z pojazdów kazał wymienić czujniki, następnie moduł sterujący a i tak usterką nadal była. 😁
Niestety nie. Jak pisałem wyżej po wypięciu przewodu z 5 pina wtyczki centralny działa normalnie. Nie udało się znaleźć schematu modułu komfortu a diagnostyka nie wykazała żadnych błędów i wszystko działa więc kolega prosił abył tak zostawić. Nie powiem, męczy mnie ten temat ;)
Witam Również chętnie zapoznam się z informacjami na temat protokołu komunikacji z modułem. Jestem zainteresowany diagnostyką modułów digiplex 2 i digiplex 2S stosowany w Uno/Tipo/Tempra (bliźniacze moduły z nanoplex i digiplex). Jakby autor uchylił trochę tajemnicy w jaki sposób można by wykonywać diagnostykę przy pomocy PC i interfejsu z linią K byłbym...
01314 - brak komunikacji CAN między modułami Diagnostyka wszystkich i weryfikacja który z którym się nie widzi i wtedy szukać
W diagnostyce moduł normalnie się komunikuje i nie zgłasza żadnych błędów.
Z tym modelem raczej nic nie zrobisz, najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł. Diagnostyka modułu polega na podłączeniu do modułu specjalnego interfejsu diagnostycznego który łączy się z palmem za pomocą bluetooth i wyświetla błędy. Programowanie nowego polega na tej samej zasadzie"czyli palm łączy się ze stroną Indesit service przez internet pobiera...
Podczas jazdy załącza sie alarm Na 99% niemożliwe. Jedzie i wyje? Sprawdź syrenką (1J0 951 605), czy ma zasilanie. Co na to diagnostyka?
Czołem! Właśnie musiałem zapłacić około 1,5 tys. zł za nową sondę lambda i moduł OPS... Także bardzo jestem zainteresowany sposobami na diagnostykę i naprawę modułu OPS firmy Brager. Pozdrawiam
Wszystkie opcje ustawień modułu komfortu możesz zmienić np VCDSem tu masz opisane co i jak: http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M...
Może być ten Helmholz ale ja bym nie kombinował, tylko dołożył moduł do S7-1200, szybka konfiguracja i po sprawie, w jakim celu ta separacja galwaniczna. Helmholz, to solidna marka ale fabryczne rozwiązania, to pewne działanie, wbudowana diagnostyka i jakieś wsparcie producenta.
Podczepiłem kabelki osobno bez kostki do nowego modułu quad dalej nie palił . . Odłączyłem gruby zielony kabelek od masy jest tam jeszcze jeden zielony z paskiem białym .Prąd dochodził do cewki jednak nie miał iskry .
48 to jakiś błąd zerwanej komunikacji. Ten model jest z CANem na 11, 12 pinie, ale to chyba tylko diagnostyka. Ewentualnie moduł na dachu zalany (?). Pin 29 to połączenie z modułem dachowym. Sprawdź to połączenie i sterownik na dachu.
W tym aucie najpierw dobra diagnoza np Volvo Vida lub jakiś Autel. Tam często psują się zamki drzwi ...ale najpierw diagnostyka.
Podaj pełne oznaczenie płyty - modułu zasilacza.
z kasety zamka do modułu w drzwiach, dalej po CAN. Ja bym zaczął od kaset zamków. Obydwu. Diagnostyka wskazana.
Zrób diagnostykę innych modułów i wrzuć czy masz gdzieś błędy.
Volvo ma dwie linie komunikacyjne: skrętka żółta i zielona oraz skrętka szara z pomarańczowym. Podaję połączenie kabiny z silnikiem. Dane ECU silnika podawane są skrętką szara z pomarańczowym. Dla skrętki zielonej z żółtym w module silnika jest tylko terminator 120 Ω. Dla sprawdzenie komunikacji z modułami, skorzystaj z opcji: menu-> diagnostyka->...
Prawdopodobnie pompką steruje triak. (jeżeli w pralce jest moduł główny) Jeśli jednak w pralce nie ma modułu głównego to uszkodzony może być programator lub hydrostat.
miałem taki przypadek moduł osi skrętnej zakłócał can odpinaj po kolei moduły i sprawdzaj diagnostykę Dodano po 2 w star diagnozie masz wszystko odpal w symulacji wybierz odpowiedni pojazd i znajdziesz wszystko
sterownik silnika który masz teraz zamontowany nie dogada się z tym ABS ,nic nie zrobisz. W B5 był już CAN miedzy silnikiem, skrzynią, ABS . Był też komfort CAN (miedzy modułem komfortu a modułami drzwi). Diagnostyka była nadał po linii K .Dużo osób myli obecność komunikacji CAN między modułami z diagnostyką po CAN.
diagnostyka autobusów diagnostyka hyundai diagnostyka ciągnika
panasonic polsat kondensator zastąpić zasilacz switch gigabit
gramofon daniel obroty gramofon daniel
Kosiarka KUBOTA GT 950-S - Opinie i Wskazówki Zakupu Czy glikol -15°C nadaje się do instalacji solarnej w -20°C?