Masz schematy.
z kasety zamka do modułu w drzwiach, dalej po CAN. Ja bym zaczął od kaset zamków. Obydwu. Diagnostyka wskazana.
To teraz komp i diagnostyka.
problem moze byc z siłownikiem drzwi pasazera,wypnij kostke i zobacz co bedzie sie dzialo jak odpalisz auto czy szyber ci wyjedzie,lub diagnostyka jak kolega wyzej napisał;-)
Mial ktoś podobne objawy? A nawet jak miał, to co? Nic tam sam nie zrobisz. Gdzie jakakolwiek diagnostyka?
.Stawiam na uszkodzony sterownik wentylatorów pod akumulatorem.Co pokazuje diagnostyka?
Podczas pełnego skrętu kołami, nie wiem czy to wspomaganie, pojawia się straszny pisk, wręcz jęk. A ten jęk dochodzi skąd - z silnika, z maglownicy czy z bagażnika? Skoda ma elektryczny układ wspomagania, więc wymiana płynu itd. nie wchodzi w grę. Czy czeka mnie wymiana całej pompy? Pompy czego? Gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Najpierw porządna diagnostyka komputerowa.
A, czy przypadkiem, nie świeci się kontrolka " immo " ? Spotkałem się z podobnym objawem. Przyczyną była cewka immobilizera. Potrzebna jest diagnostyka komputerowa.
diagnostyka rzecz pierwszorzędna :)
Podłącz komputer , sprawdź testerem lakier i zminimalizujesz ryzyko wtopy . Jak nie masz sprzętu to podjedź do diagnostykę i sprawdzą .
Popieram Jacka diagnostyka wszystko wyjasni.
A czy przypadkiem nie otwiera ci sie reszta drzwi za drugim nacisnieciem guzika? takie kodowania modułu komfortu maja autoa w Uk, to bardzo tam popularne dla grupy VAG. Diagnostyka VAg-iem i sprawdzisz gdzie sa bledy.
Witam Chciałbym prosić o udostępniene mi oprogramowania które umożliwiło by mi diagnostykę samochodu Skoda Octavia. Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.
Misiek nie rób obciachu kup sobie VAGa (przecież każdy ma?!) albo jedź do kogoś na dobra diagnostykę
Diagnostyka komputerowa(podejrzewam uszkodzony wentylator).
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Jeśli jeden z czujników będzie uszkodzony będzie taka sama sytuacja. Podstawa to diagnostyka komputerowa.
No tak ale jak jej nie będzie na wolnym powietrzu to od razu wiadomo.
Załóż na początek jakieś porządne opony i wyważ koła to podstawa .
Jakie bledy? moze byc 109, moze byc kostka pod stacyjka, moze byc czujnik walu. Diagnostyka to podstawa.
Odepnij sterowanie wentylatora są 2 grube i dwa cienkie przewody grube to Masa i plus a cienkie to sterowanie z sterownika silnika a drugi to 15+, odepnij sterowanie i zobacz czy się wyłącz. Ale pierw Diagnostyka komputerowa.
Po prostu ta żarówka pobiera mniej prądu i diagnostyka układu wywala błąd. Pozostaje normalna żarówka lub rezystor obciążający obwód.
jak tylko będę mógł, to sprawdzę to.
Algorytm diagnozy. 1. Wybić sobie z głowy samodzielne naprawy bez podstawowej wiedzy. 2. Poszukać mechanika z wiedzą i sprzętem. 3 Odstawić samochód na diagnostykę.
Na schemacie masz wszystko przekaźnik b9(kl75). Złącze przy sterowniku bordnetz.Bezpiecznik 49 idzie do przełącznika świateł. Może diagnostyka coś podpowie.
No to jedź na diagnostykę np. VCDS
A może zainwestowałbyś w diagnostykę?
Po pierwsze nie wiadomo jaka sprężarka.Bo może być kilka usterek zależy od sprężarki.Po drugie diagnostyka i podgląd parametrów.
Diagnostyka na początek.
Diagnostyka była robiona ? jakieś błędy są ?
Czujnik położenia wału raczej nie.Właśnie od tego czy doładowanie jest wystarczające decyduje zawór EGR.I tak jak pisze Lewar7 diagnostyka komputerowa wyłapie jego usterkę.
Nie wiem na czym usterka polega u Ciebie ale u mojej żony w fabii II jak jest bardzo wilgotno lub po deszczu (ew. myciu auta) jeden z czujników cały czas piszczy. Jak jest sucho wszystkie działają prawidłowo. Ja znalazłem który w bardzo prosty sposób kolejno odpinając złączki kolejnych czujników. Ten który przestał piszczeć po odłączeniu jest tym uszkodzonym.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
Wystarczy tylko dobra diagnostyka komputerowa.
Trzeba zrobić diagnostykę vcds
To może zamiast wymieniać w ciemno, to podjedziesz gdzieś na rzetelną diagnostykę systemu?
Jest za 1900zł.
To zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu paliwa i powinien działać w jedną stronę . Błędy to jedno ale co mówią bloki pomiarowe ?? Podłącz autko pod komputer tylko u kogoś zorientowanego a nie takiego co tylko błędy usunie . Co do czujnika temperatury to można go vag-iem lub vcds-em sprawdzić . Diagnostyka kolego .
Jeżeli masz światło stopu to tylko diagnostyka komputrowa silnika wyjaśni problem. Pozdrawiam.
Alarm jest na pewno fabryczny. Skoro alarm na 100% fabryczny, to na 100% pomoże diagnostyka samochodu, np.VCDS.
Zmień mechanika, i zamiast jechać na spr. błędów jedź do polecanych w okolicy mechaników na porządną diagnostykę.
wlacznik od stopu generuje blędy porządna diagnostyka na początek i kabelki.... a i jeszcze czy jest dfp i co w parametrach
Zrób najpierw diagnostykę modułu klimatronika, podgląd parametrów, a pozniej wymieniaj. A sam czujnik zmienisz bez spuszczania czynnika. Jest pod nim zawór.
Dwa plus dwa równa się wtryski lpg, nie mniej jednak nie gdybanie a diagnostyka, komp i zdaj relacje.
Podjechać na diagnostykę do innego zakładu.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Zrób diagnostykę, bez tego nie ruszysz dalej.
Czy jest LPG?
Naładuj akumulator. To podstawa do uruchomienia auta jak i diagnostyki
koszty sterownika plus robota. Chcesz to Ci to zrobię, PW
Być może się już mechanizm (linki) kończą. Tak czy tak, rozebrać drzwi i wizualnie przepatrzeć. Więcej przez neta się nie da "naprawić". Diagnostyka też wskazana - ja bym zrobił. Pozdrawiam.
Diagnostyka komputerowa i sprawdzenie całego dolotu czy jakieś lewe powietrze się nie dostaje.
Witam Chciałbym prosić o udostępniene mi oprogramowania które umożliwiło by mi diagnostykę samochodu Skoda Octavia. Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.
Witam, mam problem z moją Skodą. Polega on na tym, że w mokre dni, gdy jest wysoka wilgotność załącza się wentylator na pełnych obrotach. Byłem u mechanika - pełna diagnostyka i zero błędów. Kable w okolicy wentylatora też OK.
diagnostyka jakaś ? Po przeglądzie serwis powinien wręczyć ci wraz z listą przeglądową protokół diagnozy komputerowej - jeden z punktów przeglądówki (chyba że to był tylko przegląd instalacji gazowej)- może masz tam jakieś błędy zapisane w ster drzwi kierowcy lub komforcie ?
Emeryt2 nawet AT robi diagnostykę radia oryginalnego w VW.
Trzeba dopytać czy radio jest oryginalne, czy auto to np. benzyniak z lpg i czy nie ma czasem jakiś dokładanych alarmów? Często bywały przypadki uszkadzania się Gateway, lub po prostu coś nie pozwala Gateway do końca uśpić elektroniki. Na przykład światełko w schowku czy też w bagażniku, z powodu oszkodzonych mikrostyków. Ale powody mogą być różne,...
Robisz diagnostykę sprawdzasz jakie kryteria nie są spełnione żeby założyć klimatyzację i na tej podstawie kierujesz się dalej.
Opis bezpieczników masz w internecie więc sobie sprawdź. Musisz doprowadzić do tego żeby wróciła diagnostyka dopiero możesz szukać usterki w czujnikach. Bezpiecznik, wiązka, moduł a dokładniej jego zasilanie trzeba sprawdzić bo nikt za Ciebie tego nie zrobi.
Zrób diagnostykę i zobacz czy widzi załączenie wycieraczki. Prawdopodobnie uszkodzone manetki.
Kolega szwagra podpinał mówił, że czysto żadnych błędów flaszkę ze szwagra kolegą wypijcie a auto zostawcie. Błędy to nie diagnostyka auta.popsujecie tak że będzie drogo. I po co?
Witam dobra diagnostyka u dobrego elektryka pokaze co jej dolega .ASO zawsze bylo najjtansze.Pozdrawiam
Zrób diagnostykę to może coś wyjdzie, skrzynia manual ?
Jakas diagnostyka by sie zdala.Moze czujnik temperatury plynu chlodzacego zepsuty- ale to tylko gdybanie .
Proszę zrobić diagnostykę OBD i wykazać co na niej odczytano.
Wygląda na problem z modułem komfortu. Masz jakąś możliwość diagnostyki ?
Dziś/jutro odsyłam licznik do człowieka który je naprawia, telefonicznie powiedział mi ze diagnostyka jest "gratis" jeśli będzi sprawny odsyła jeśli nie naprawiamy. Uczciwie, też tak robię. Poproś tylko, jeżeli okaże się, że licznik jest sprawny, niech nagra krótki film aby Ci to zademonstrować, ja tak właśnie robię (żeby się nie okazało, że puści...
Jak zrobisz diagnostykę, to będzie wiadomo. Na razie można sobie gdybać.
Diagnostyka komputerowa na początek to podstawa w tym aucie, co dalej, to w zależności co powie komputer.
Nie upieram się, że to jest w 100% wina reduktora. Ale już tyle co teraz się naczytałem o instalacjach LPG i co może mieć wpływ na takie zachowanie to tak tylko przypuszczam, że to może być reduktor. Jutro do mnie dotrze ineterfejs i nowy reduktor, zobaczę jakie tam jest dokładnie ciśnienie na zimnym silniku, chwilę po przełączeniu na gaz, a jakie jest...
diagnostyka i sprawdzenie bezpiecznikow w pierwszej kolejnosci. jak są ok to przekaznik zasilania ecu silnika może do podmiany. W skodach czesto kable gniją
Przecież tam Pierburg, nie Bosch powinien być? Nie żadne wykresy, tylko diagnostyka - wskazanie MAF specified/actual, do tego jeśli twardo pracuje to parametry wtrysku - kąt.
Co do tej pory zostało sprawdzone? Diagnostyka była? Obroty rozrusznika jakie są? Do jakiej wartości spada napięcie akumulatora podczas kręcenia? Jakie temperatury widzi sterownik silnika?
Na początek diagnostyka komputerem. Przyczyn może być kilka (świece, przewody WN, cewka, filtr paliwa) lecz obstawiałbym za przeczyszczeniem i adaptacją przepustnicy. Czy coś do tej pory było wymieniane?
Szukaj na olx.
Moim zdaniem będzie problem z turbinką,miałem taki przypadek w seacie leonie 1,9 TDi raz bylo wszystko ok a za chwile brak mocy, diagnostyka nic nie wykazala aż wkoncu padla turbina.Po regeneracji wszystko ok. Pozdrawaim
Witam. Tak jak w temacie, w mojej Octavii 1 99r 1.9TDI (AGR) notorycznie przepala się bezpiecznik od gniazda OBD. Generalnie nie zauważyłem żadnej reguły, czasem podziała kilka godzin, czasem nie da się wsadzić nowego bo od razu przy wsadzaniu iskrzy i go przepala. Samo gniazdo wizualnie wygląda ok, za skrzynką bezpieczników jak i samym gniazdem nic...
Zacznij od diagnostyki komputerowej.
No to nie wywróżymy tutaj bo trzeba rzetelnej diagnostyki pacjenta.
Dlaczego wymieniałeś rozrusznik i akumulator? Robiłeś diagnostykę z parametrami rzeczywistymi? Komputer widzi obroty w chwili gdy nie pali?
W tym samochodzie wszystkimi światłami steruje bordnetz, trzeba zacząć od diagnostyki i testów wykonawczych tegoż modułu
Dokładnie jak kolega milejow wczesniej napisał. Jeżeli masz ori radio, to podpiecie urządzenia diagnostycznego wiele powie. Diagnostyka BCM, poszukac w parametrach "STYK S" stan. Jezeli po wylaczeniu, wyciagnięciu luczyka ze stacyjki nadal bedzie "załączony" to albo ta malenka kostka stacyjki uwalona, ale wtedy bedzie blad w Kolumnie kierownicy (adres16)...
No taki to czujnik a mechanika dobrego to ja nie stety nie mam a tu gdzie mieszkam to za diagnostykę wołają jak za zboże
Co na temat tej usterki mówi diagnostyka ? Tester widzi otwarcie drzwi ? żarówka w lusterku sprawdzona ...A woltomierz w tym miejscu wskazuje napięcie ? Masa sprawdzona ?
witam, temat jakich wiele, ale prosze o chwile ceirpliwosci. Samochod byl diganozowany w dwoch warsztatach- otrzymalem inforamcję iż nie ma sygnalu z komputera silnika ktory załacza sprężarkę - cisnienia, czujnik wentylatory sa ok. Diagnostyka nie wykazuje żadnych błedów. Gdzie moge znalezc schemat elektryczny sterownika i ukladu klimatyzacji?
Swoją drogą to jak się ma taki drogi samochód, to się części zakłada nowe i oryginalne, aż tak kosmiczne ceny nie są. Kupi załóż nową oryginalną cewkę i już. Zresztą diagnostyka ( chociażby starym vag1551) powinna pokazać co i gdzie boli. Ale jak się chce tanio i oszczędnie...
Autocom CDP.. to taka trochę nędza. (IMHO)., choć do wszystkich aut. Rozebrana do połowy (na blacharni) Skoda Octavia II - raptem znalezione 2 błędy diagnostyczne (a rozebrane prawie pół auta). Jeśli tak ma działać diagnostyka - to dziękuję. Wersja Autocom 2013.03
Kup VAGa i zrób diagnostykę, albo odłącz wszystkie wtyczki jakie masz i sprawdź czy lepiej jedzie
Wymień od razu samochód, skoro takiego rozpędu nabrałeś? System posiada diagnostykę - w czym problem podłączyć stosowne urządzenie i sprawdzić?
Cześć co polecacie do diagnostyki vag'a ( octavia III), chodzi głównie o przejrzenie błędów, i ich ewentualne wykasowanie. Widziałem urządzenia OBDeleven, wydają się w miarę proste w użyciu, mają przygotowane "kodowania dla amatorów". Czy takie urządzenie ma sens?
Problem polega na tym że, po włączeniu świateł mijania, świecą również światła drogowe, których nie można wyłączyć nie wyłączając również świateł mijania bez względu na położenie przełącznika przy kierownicy, jeśli chodzi o "błysk" przy nie włączonych światłach to jest ok! Diagnostyka odpowiedzialnych za to, komponentów nie wykazuje błędów, natomiast...
Jeśli autko długo stało a diagnostyka komputerowa nie pokazala błedu to pewnie zapiekła się gruszka i nie otwiera Ci łopat w turbinie. To częsta usterka w tych silnikach. Powinno dać sie to rozruszac.
Dzwonię do ASO Skody popytać czy może to normalne w tych silnikach. Tam doradca serwisowy mówi, ze oni nie badają na VCDS i to są stare kompy i moga wskazywać bledy, których nie ma na ich autoryzowanych interfejsach. Drugie ASO - tak może być nie ma co się przejmować.... I trzecie ASO - to nienormalne, nie można tak jeździć bo się posypie całość. Zapraszamy...
Wał musi wykonać kilka obrotów zanim system uruchomi wtryskiwacze - musi wyliczyć położenie pierwszego cylindra i ustawić mu KWZ. Podobne efekty daje też uszkodzony czujnik wału korbowego -ale to bez diagnostyki ani rusz...
Zwarcie w instalacji elektrycznej. Diagnostykę robiłeś, testy wykonawcze? Zamontuj bezpiecznik spowrotem i na kompa do mądrych ludzi pojedż. Pozdrawiam.
Masz headup na bt wpinane w gniazdo diagnostyki. Albo na komórkę
Witam ponownie chciałbym wszystkim Bardzo Podziękować usterka odnaleziona tzn okazało się że jeden z dwóch przewodów który idzie od czujnika wypadkowego do sensora(modułu) poduszek znajdującego się na środku przed gałka zmiany biegów jest uszkodzony ( nie ma przejścia) po wymianie przewodu ,diagnostyce wykasowaniu błędów błąd zniknął i działa poprawnie...
Witam Ja sam myślę, że pierwsze co, to trzeba podłączyć auto pod komputer VAG, zamówiłem już w tym celu Interfejs VIAKEN VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2. Auto to z Skoda Octavia I, 2007, silnik MPI, benzyna Auto ma najechane 170 000km Liczę na Państwa porady. Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
octavia diagnostyka skoda octavia diagnostyka diagnostyka skoda octavia
skrzynia biegów szarpie silnik moment dokrecenia delongi ekspres
pralka indesit innex pralka indesit innex
ANENJI 4.2KW 24V On grid Off grid WIFI MPPT – ile paneli 420 Wp do inwertera, konfiguracja stringów Kod błędu 260025 w kamerach EZVIZ - przyczyny i rozwiązania