Nie błędy a diagnostyka parametrów. Coś musi wyjść , nie ma bata.
Witam.Posiadam kilka samochodów ciężarowych i dostawczych głównie to scania i renault.Chcialbym kupić sobie jakiś interfejs na własne potrzeby by móc odczytywać błędy i je kasowac. Czy ktoś mógłby mi doradzić co i gdzie można kupić a może ktoś posiada takie urządzenie na sprzedaż. Z góry dziękuję za pomoc. Z tego co piszesz to coś z Chin ja mam Multidiag...
pomoże ktoś w rozwiązaniu tego problemu rozrusznik alternator sprawdzony Co się dzieje ? Opis usterki ? Jaka poczyniłeś już diagnostykę ?
Witam. Na 3 przewodzie czujnika (rys. 1) ma się pojawić +12V poprzez zespół sterowania układu zasilania 106 (rys. 3). Wszystko zgodnie ze schematem -czujnik położenia na wale 40 (rys.2). https://obrazki.elektroda.pl/4059737900_... https://obrazki.elektroda.pl/7991647900_... https://obrazki.elektroda.pl/1312352500_...
Jak podłączysz potencjometr to go spalisz. Skoro zawór ma 24 Ohmy to nic nie da,wstawianie rezystancji w obwód jeżeli jest ona poprawna. Odczytując błędy powinieneś mieć informacje o co dokładnie chodzi sterownikowi - otwarty obwód, zwarcie do plusa/masy. Co widać dokładnie w opisie błędów? Moze ta rezystancja nie jest poprawna.
Mogłem zaciągnąć i zwolnić .
Do ogólnej diagnostyki powinien wystarczyć nawet ryżowy DS150E, coś bardziej zaawansowanego można spróbować programami PyRen i PyClip w połączeniu z interfejsem ELEM327 albo już iść w dedykowanego CLIP-a. Jest kilka dobrych katalogów części online, ja osobiście używam partsouq.com, ale są też polskojęzyczne na przykład https://2407.pl/renault-cars/
Zobacz skrzynkę czarna pod maską tam.sa bezpieczniki.wyjmij wszystkie wtyczki.pozniej to samo pod deska w kabinie od strony kierowcy.nie zapomnij o wszystkich bezpiecznikach i gnieździe pod fotelem kierowcy.
Czyli wiemy że UPC działa i reaguje na komendy w sieci CAN oraz że kompresor i jego okablowanie jest sprawne. :D Obstawiam, że gdzieś w instalacji jest przerwane. Nie bardzo. :D Teraz pytanie - czy przewody z przycisku od klimy idą bezpośrednio do UPC, czy po drodze jest jeszcze coś? Przewody z przycisku klimatyzacji idą do modułu zespolonego UCH który...
tablicę wymontowywuje się prosto Sciągasz cały dashboard-dwie srubki za zaslepkami głosników i jedna na srodku Poderwać,i schodzi.Tablica się odsłania. <E>
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Co mówi diagnostyka ?
Można
1Sprężarka nie wyłącza się przez długi czas. Ubytki w układzie pneumatycznym , wymień osuszacz. .2/ czujnik prędkości koła oś 2 prawy; Zbyt doża przerwa między kołem polaryzacyjnym a czujnikiem. 3/ sprawdź przewody między ciągnikiem a naczepą bo masz zwarcie do (+).4/ usterka spowodowana wcześniejszymi błędami. Jak naprawisz te wcześniejsze to ta zniknie.
Diagnostyka była robiona ? i czym ?
Sprawdź styki potencjometra gazu I zrób diagnostykę clipem
Na CLIPie gdy wywalilo o świecy żarowej komunikat, to pojawił się również inny komunikat dotyczący czujników ciśnienia w oponach, koleś na warsztacie powiedział mi że jest to komunikat z informacją o wyłączonych czujnikach ciśnienia, że został wyłączony przez ASO. Poniżej dokładny tekst z diagnostyki komputerowej. " Diagnostyka sterowników RENAULT Diesel...
To jest kontrolka o błędzie w układzie wtryskowym. Pierwsza sprawa to konkretną diagnostyka i clipem radzę żeby sie nie orobic później na darmo. Ogólnie masz problem z przepustnica, kablami, wtyczka, lub sterownikiem silnika. Jeśli okaże się że sterownik pisz na priv pomogę. Ale na początek diagnostyka i po koleji. Przepustnica wtyczka kable sterownik....
Czas na diagnostykę bez tego się nie da.
Dziwne uszkodzenie . Wygląda na problem z przełącznikiem przy kierownicy . Diagnostyka i sprawdzenie czy UCH rozpoznaje włączenie przełącznika przy kierownicy .
Ta książka jest o wszystkich meganach a silnik 2.0 16v jest tak opisany jak np f3n w książce o której piszesz (tzn nieźle) - ten podgrzewacz to zastanawiająca rzecz może wstawili coś nietypowego ? ; jeszcze sprawdze. - chłodnica o której piszesz chłodzi płyn od wspomagania na 99,9%- sprawdź dobrze Jak chcesz coś z tego silinika wyciągnąć to niestety...
100-5000 ohm. Wystarczy wymienic i bedzie ok.Pozdrawiam
Diagnostyka dedykowanych sprzętem. W Renault nie wszystkie błędy powodują zapalenie się kontrolki.
Diagnostyka, inaczej możesz wymieniać wszystko.
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Clip to urządzenie dedykowane do diagnostyki Renault.
Witam. Diagnostyka komputera byla wykonywana. Brak jakichkolwiek bledow. Nawet w salonie renault bylem i sprawdzsli i nie maja pojecia co moze byc przyczyna.
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
tak jak kolega wyzej pisze odczyt bledow, diagnostyka i dopiero mozna cos pomoc....
No chyba nie Laguna II od spryskiwacza ma swoją oddzielną kontrolkę. Jeśli ma wyświetlacz, wtedy nie ma kontrolki. Guzik prawda mam przed sobą ksiązke serwisowa i czy ma wyświetlacz czy nie.Na wyświetlaczu by mu się pojawił komunikat MINI LIQUUIDE LAVE GLACE. Dodano po 1 A SERVICE informuje o wizycie w salonie w serwisie renault lub diagnostyka komputerowa.
Spalisz hamulce, nie zasymulujesz takiego obciążenia. Poza tym na tym polega diagnostyka komputerowa, więc czemu miałby się nie zgodzić na przejażdżkę... jeśli mu za to zapłacisz.
Sprawdź jeszcze kodowanie czy pasuje do laguna 2.
Trudno określić, powodów może być wiele, niektóre poważne. Dokładniejsze informacje da diagnostyka komputerowa - wskazane zrobić ją jak najszybciej. .
Dokładnie, pierwsze sprawdź akumulator, pierwsze przymrozki i mógł wyzionąć ducha. Później ładowanie na końcu diagnostyka i sprawdzenie mas.
Po pierwsze immo nigdy nie zgasi auta, po drugie diagnostyka, liczba możliwych usterek jest zbyt duża by dywagować.
Na początku zrób diagnostykę, bez tego nie ruszysz dalej. Najtańszy interfejs to ELM327, tylko ogarnia podstawę z silnika.
Clip a nie jakiś chiński bubel który wprowadza w błąd.. Podstawą jest diagnostyka odpowiednim sprzętem. Tak o to chodzi. Suszarka i ognia..
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Pozostaje jeszcze wiazka od czujnika do sterownika jeśli jest prawidłowo zdiagnozowana usterka Czym była robiona diagnostyka? Czy błąd pozostaje nadal mimo wymiany czujnika
Tylna sonda to diagnostyka katalizatora i praktycznie nie oscyluje, trzyma napięcie w okolicy 420mV(przy sprawnym kacie), przednia ma pracować w zakresie 0,2-0,8V. Thalia z silnikiem 1.4 Który silnik, k4j czy k7j? Pierwszy to 16V, drugi 8V, jak drugi to do sprawdzenia luz zaworowy
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Immo zostaw w spokoju, nigdy przenigdy nie zgasi silnika już uruchomionego. Problem leży w tym, że Twoje auto nie widzi obrotów wału, Diagnostyka plus czujnik do wymiany pewnie.
Nie masz dostępu do clipa.wszelakie inne zabawki nie lubią renaulta za bardzo jeśli chodzi o diagnostykę.
Trzeba wywalić immo z komputera Kolego, nie proponuj takich rad, a do własciciela reno- zmień mechanika diagnostyka komputerowa pomoże.
Zablokowany guzik kasowania przebiegu na wskaźnikach.
Masz czym zrobić diagnostykę ? Centralny też nie działa?
Fotka nr.1; nieprawidłowe dane z pierwszego czujnika temperatury spalin (przed katalizatorem). Fotka nr.2/3; przerwanie dawkowania (chodzi o mocznik).Fotka 4; zawór ogrzewania mocznika SCR - zwarcie do wysokiego napięcia. Fotka 5; zawór ogrzewania mocznika - nieprawidłowa reakcja układu mechanicznego.
No to Twoje możliwości już się chyba wykończyły. Zrób diagnostykę z podglądem parametrów.
gaśnie po ok.10 min co jest normalne Nie jest normalne, powinna zgasnąć po kilkunastu sekundach. Któraś krańcówka pokazuje ciągle otwarte drzwi i stąd zamki odbijają, odpinaj po kolei drzwi i sprawdzaj albo diagnostyka i podgląd parametrów (które drzwi widzi otwarte mimo,że zamknięte)
Tu masz opisy musisz zrobić diagnostykę zobaczyć co można odczytać.
Witam Szukam kogoś w Gorzowie lub okolic, kto posiada Clipa do Renault Scenic 3. Mam Renault Scenic 3, 1.4 TCe, 2009 r. Potrzebowałbym podnieść nieco obroty jałowe silnika i zrobić ogólną diagnostykę.
https://www.olx.pl/oferta/tester-sonda-c... Znalazłem taki nie znam urządzenia jak ty pracujesz na nim to jest ten czy szkoda się podejmować
Przyczyny mogą być różne, więc warto przeprowadzić diagnostykę CLIP-em. Pozdrawiam.
Zamykam. Auto na diagnostykę.
Więc auto jest uszkodzone, teraz czas na diagnostykę.
świece nowe NGK, filtr powiertrza nowy, temperature silnik trzyma na pograniczu właczenia wentylatora pracuje równo choć wydaje mi sie ze ma troche za niskie obroty ale tak było od początku autem jezdzi moja zona i nie ma cięzkiej nogi diagnostyka w aso renault niczego nie wykazała
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
W DP0/AL4 największym problemem są zawory . Przed przystąpieniem do jakiej kolwiek naprawy diagnostyka!
robiem tehem mastera 2.8 EGR 2.2dci trafika 1.9dci i poduszki w master wszsko smiga bey problemu!!!
nieznany błąd ukłądu hamulcowego Trzeba zrobić diagnostykę czymś co ogarnie auto a nie udaje, że diagnozuje.
Kolego jedż do warsztatu na porządną diagnostykę
Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Wstaw fotkę tej kontrolki bo nie kojarzę. Diagnostykę robiłeś?
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
Bez odpowiedniej wiedzy to tylko zabawka którą można narobić dużo szkód. Diagnostyka sterowników nie ogranicza się do odczytu i kasowania błędów.
W starych renòwkach były dwa,tu jest jeden do wszystkiego.Zròb jakąś diagnostykę-ciśnienie paliwa,obroty- dowiedz się co ma a czego mu brakuje,że nie pali.
A przede wszystkim, bezpieczniki i diagnostyka.
Może doba dusza odpowie czy jest możliwość diagnostyki Renault Thalia 14/v6 z 2002r,posiada OBD2, lecz nie widzi komputera,może to kwestja pinów?.Proszę o odpowiedż
Poza tym, przyczyn może być mnóstwo i na pewno w jej wykryciu pomoże diagnostyka CLIP-em. Pozdrawiam.
Najczęściej problem polega z dużym wyciekiem powietrza i APM to rejestruje i pojawia się błąd lub nie wyzerowany filtr osuszacza (APM). Najlepiej jakbyś odczytał błędy ZAWANSOWANE/DIAGNOSTYKA/OBECNE USTERKI/APM i tu powinno być MID185 SID..... Przejdź na język ANGELSKI i wtedy EXPERTS/DIAGNOSTIC/PRESENTS DEFECT/APM
Witam PO19064 renault gama t czy może wie ktoś co z tym jest związane
pochodzi chwile i gaśnie. Bez załączenia świateł, powinien spokojnie chodzić godzinę na naładowanym akumulatorze. Chyba, że akumulator totalny złom. Rozrusznik po zgaśnięciu ma jeszcze siłę kręcić? Co z kontrolką ładowania, zapala się na zapłonie? Gaśnie po uruchomieniu auta? Nawet nie próbuj testu z klemą! Podejrzewam jednak całkiem inną usterkę w...
Wejdź w diagnostykę na desce i podaj numer kodów usterek z vecu, eecu, ebs.
Kompresor załącza UPC obok akumulatora, trzeba by zrobić diagnostykę i sprawdzić czy spełnione są wszystkie warunki do zezwolenia. Jeszcze temp, zewnętrzna jaka jest wyświetlana?, Błędy w silniku jakieś są?
Czym jest to diagnozowane? Może zrobić diagnostykę Clip-em ?
1. Napinacze mogą strzelić bez poduch - zwykle troche mocniejsza stłuczka. 2. Co to za ściema z trzykrotnym resetowaniem sensora ? Kto ci takich bzdur nawciskał ? 3. Nikt nie każe jechać do aso zaraz. Wziąć kumatego gościa ze sprzętem na miejsce, zapłacić i wsio. 4. Pas kierowcy zwykle w starszych autach nie zwija dobrze, nie jest to żadna oznaka wypadku....
wystarczy przywarcie lini komunikacyjnej i wszystko leży może warto odpinać moduły i robić diagnostykę
Jeżeli problem pojawiał się latem to pomoże radiator lub wentylacja w kompie. Jeżeli nie, to przepustnica do wymiany. Męczyłem się z tym też kilka miesięcy. W końcu wymienili mi przepustnicę na składak: z 2 wadliwych używek złożyli jedną ok. W przepustnicy pada albo potencjometr - da się sprawdzić, albo motylek - trzeba wymontowac i sprawdzić czy równomiernie...
polecam to http://allegro.pl/diagnostyka-renault-da... sprawdzone działa testowałem na MeganeII i ClioII działa silnik, ABS, poduszki, itp w porównaniu do ELM daje dużo większe możliwości znajomy sprawdzał też na Lagunie II i też zadowolony
1999 Dodano po 2 prześwietliłem czujniki multimetrem sprawdziłam kable w większości bezpieczniki odczyściłem i sprawdziłem, Ktoś wie co ten błąd który mi się pojawia w diagnostyce oznacza?
Padło ładowanie, więc robimy diagnostykę mechaniczną, pasek alternatora, alternator, jak jest ok to miernik, kontrolka, schemat.... Nie pogardziłbym też sprzętem o nazwie Clip.
Diagnostyka komputerowa da odpowiedź.
w tym co właśnie wymontowałem z auta padło na 3 cylindrze wywaliło połowę korbowodu przez blok (ładną dziurę zrobiło) renault 1,5dci
Możesz sprawdzić ciągłość wszystkich połączeń i przewodów i sprawność czujników o ile nie masz co robić . Jedź na diagnostykę.
W google wpisz hasło "Clip",chyba że masz ochotę jeszcze coś wymienić przed diagnostyką.
diagnostyka komputerowa renault truck, naprawa inst el... Ti,itc,v-mack,dci,e-tech,sofim,dxi...zai... zapraszam.gg 8174728
W ciągu ostatniego tygodnia 2 razy zdarzyło się, że na ciepłym silniku pojawiły się problemy z odpaleniem. Po kilku próbach kręcenia odpalił, czuć było zapach paliwa jakby był zalany Gdyby był uszkodzony czujnik wału to raczej by go nie zalało. Moja szklana kula podpowiada temperaturę .:D Poza tym gdyby szwankował czujnik położenia GMP to zdzielenie...
Diagnostyka komputerowa sprawę powinna wyjaśnić.
witam najpierw potrzebna jest diagnostyka silnika jezeli duzo pali to prawdopodopnie padł jakis czujnik cewki wymienisz jak sie zepsuja a co do klimy to trzeba sprawdzic filtr przeciwpyłowy, moze byc juz zapchany i trzeba go wymienic ew. przedmuchac sprezonym powietrzem. raz na dwa lata nalezy wymienic czynnik w ukladzie klimatyzacji i olej ktorym jest...
Witam Domowymi sposobami nie uda sie zdiagnozowac wtrysku w Renault. Czeka cie wizyta w ASO Pozdrawiam
Diagnostyka rozwieje wszelkie wątpliwości . Wystarczy że nie łączy kostka " pętli indukcyjnej" i auto nie zapali .
Tak w kostce jest 1 pin 24v, 2 pin to masa, 3i4 szyna komunikacyjna. Źle odczytane kody. Polecam diagnostykę komp.
Dane, zegar, Master Interrupt Request czyli przerwanie. Naprawdę tak ciężko zrozumieć ze to sygnał cyfrowy jest nie steruje tylko pilotem ale całą komunikacją z radiem od wyświetlacza przez diagnostykę po pilot??
To czas zaopatrzyć się w schemat i sprawdzić instalację manetka-UCH albo diagnostyka i test sygnałów wejściowych do UCH.
m sie z tym połączył tak jak w samochodzie - elektryczne wspomaganie diagnostyka , kasowanie błędów itp.. A co ty chcesz tam diagnozować przecież do wspomagnia dochodzi tylko zasilanie i jeśli jest 12V i masa to wspomaganie działa. Jesli nie działa to kupujesz inne sprawne.
Kontrolka ta świadczy o tym że należy udać się do warsztatu. Najprawdopodobniej któraś wtyczka od AIR pod siedzeniem się poluzowała i złapał błąd - na diagnostykę, naprawę i wykasowanie błędu.
Sygnał to chyba kontrolką diodową można było sprawdzić, ale w tych regulatorach siadały tranzystory mocy i wypalały się wtyczki i kostki, co zresztą u Ciebie widać na polie minus na zasilaniu. Czasem padało więcej elektroniki, nie tylko tranzystor. Jest dużo filmów na jutubie z naprawą i diagnostyką tych sterowników, również w języku polskim. Tylko...
Usterka w układzie osuszacza powietrza, polecana diagnostyka.
Jak w temacie brak połączenia z poduszkami . Bezpieczniki pod kierownicą ,maską i obok akumulatora sprawdzone sprawne . Komputer do diagnostyki clip . Proszę o sugestie co jeszcze może powodować brak możliwości komunikacji . Dodam że sterownik poduszek znajdujący się w tunelu został podmieniony ze sprawnego autka . Samochód zakupiony z taką usterką...
Ja obstawiam że uwalił sterownik ABS ale to trochę dziwne. Widzisz problem w tym że nie masz czy diagnozować a Renault to specyficzne auto i byle czym nie pójdzie. Najszybciej chyba będzie poszukać pompy używki i podpiąć ją na chwilę sprawdzając czy diagnostyka wróciła.
Tak jest taka możliwość wchodzisz w menu manipulatorem tam masz diagnostykę i tam odczytujesz błędy . Ale DCi z 2007 r oierwszy raz słyszę w 2006 zaczęto już sprzedawać Dxi kolego .
diagnostyka renault renault diagnostyka diagnostyka renault master
zasilacz warto naprawiać czarna lista sprzedawcy jakie napięcie siatki kineskopu
szpiegowanie telefonu szpiegowanie telefonu
Opis pinów sterownika silnika Kia Cee'd SW ED 1.6 benzyna Wymiana pompy wody w Termet Ecocondens Silver 25