Witam. W zał. działanie, diagnostyka - czujnika temperatury chłodziwa w Volkswagen Polo 1.2
Witam. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa w Citroen C5 2.0 16V.
Witam. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa - stosowanego w Fiacie Seicento (Magneti Marelli IAW 5AF).
Znalazłem schemat sterownika - może pomoże A poniżej opis działania i diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa
Z tego co pamiętam jest to wartość zastępcza czujnika w ecu, który fizycznie nie występuje.
Polecam EVEREST http://www.snapfiles.com/php/download.ph...
Diagnostyka - > odczyt temperatur ze wszystkich czujników w klimie + temp. wnętrza pojazdu.
Multi metrem na omach oscylowało na 3.85 podgrzaniem zapalniczka wynik spadał w dół To nie znaczy że jest sprawny. 3.85 czego? Znasz wartość rezystancji czujnika temperatury z Twojego auta jak powinna być oryginalna?
A diagnostyka była robiona? Czujnik temperatury chociaż sprawdzony?
Kolego sprawdź co pokazuje na diagnostyce czujnik temperatury oleju intardera. Przekłamanie pomiaru i wskazanie zbyt wysokiej temperatury może skutkować brakiem możliwości uruchomienia. Miałem taką sytuację w Dafie.
Witam, j abym to okreslil tak, jaka jest roznica w stopniu skomplikowania monitora/glosniczkow w stosunku do komputera - inaczej jak wplynie uszkodzenie pojedynczego elementu na ich prace? Element nie musi byc wilgotny aby ulec korozji, czy ten"rudy" wtyk USB byl mokry ze ulegl korozji? Chodzi mi o obejzenie zlaczy na plycie, slotow itd.jak wygladaja...
Zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura AdBlue przy eksploatacji. Taka jest przyczyna wystąpienia tego błędu zgodnie z FMI 2. Żeby coś więcej powiedzieć potrzebna jest diagnostyka i podgląd parametrów temperatury.
To, że pokazuje temperaturę ok, to jeszcze nic. Pytanie, jaką temperaturę widzi sterownik. Podstawowa diagnostyka, bez tego ani rusz.
Diagnostyka - czujnik temperatury paliwa. Potem można cudować dalej.
tu masz po kolei piny na kostce X1 w webasto termo top C 1 Timer lub telestart 2 Diagnostyka 3 Czujnik temperatury zewnętrznej (termo-włącznik) 4 Wentylator w kabinie 5 Przełącznik Lato/zima 6 Pompa paliwa mam nadzieję że z testerem podpinałeś się bezpośrednio pod złącze diagnostyczne przy agregacie.Cos Ci brakuje kabli w tej kostce(pin nr3)
Diagnostyka była, jakieś błędy, jaka temperatura w parametrach rzeczywistych?
Czujnik2 pinowy -komp Czujnik 1 pinowy -licznik 1 nic nie ma do 2
Bardziej to wygląda na niedomkniętą ( zablokowaną ) przepustnicę , która powinna zamknąć dopływ zimnego powietrza do chłodziarki po osiągnięciu temperatury. Na schemacie jest oznaczona jako Damper.
Ale nie w tym zakresie... ;-) Do sprawdzenia -podmiany: - w pierwszej kolejności: - temperatury - zasilacz - RAM - SMART dysku jak to będzie ogarnięte to wtedy dalsza diagnostyka
Sprawdź węże od nagrzewnicy czy oba są gorące. Może termostat też masz uszkodzony. Potrzebna porządniejsza diagnostyka niż obserwacja wskaźnika temperatury.
Pomiar uruchomiony w ciągniku. Pomierzyłem nowy czujnik w sklepie i miał ok 300 ohmów przy ok 15 st. Czujnik ten pierwszy ktory mierzyłem został ponownie założony, a problemem okazała się słaba masa zegara i obudowy termostatu. Nie do końca pamiętam ,ale 90 st było prz ok 40 ohmach a napięcia już nie mierzyłem. Dziękuję za odpowiedź. Niestety ciągniki...
No, ale raczej z powodu tak dodatniej temperatury klimatyzacja powinna działać...dobra diagnostyka clipem...
Być może inny czujnik temperatury spalin wyrzuca diagnostyka a inny jest uszkodzony. Odpinany po kolei
To zapewne przetwornica? Jej wyjścia nie są przeciążone? Mierzyłeś rezystancję do masy na nich?
Jeżeli ktos ma pomysł na obniżenie temperatury to byłoby super. Możliwe, że ujawnia się wada chipsetu grafiki, stąd taka temperatura. Ale potwierdzić to może tylko diagnostyka w warunkach serwisowych. Ale najchętniej to bym wyłączył w tym sprzęcie awaryjne wyłączanie się kompa. Jest taka możliwość? Nie ma.
A co mówi diagnostyka, jakie temperatury widzimy? Nie naprawiać dobrego.
Ten komunikat oznacza występowanie błędów sterownika silnika,w pierwszej kolejności diagnostyka DIAGBOX-em, i odczytanie błędów
sprawdź czy do świec dochodzi napięcie jeśli tak to przez jaki czas może grzeją zbyt krótko i winny może być czujnik temperatury, i tak jak kolega wyżej diagnostyka może ona coś więcej powie
Miernik i uprawnienia SEP do 1kV też niby posiadam, więc jakąś wstępną diagnozę lub naprawę typu wymiana bezpiecznika mogę wykonać, prosiłbym tylko o ukierunkowanie mnie czego szukać. Więc zaczynamy od termostatu: - czy ma prawidłowe zasilanie? - czy jest napięcie na wyjściu gdy jest uruchomione grzanie? - czy można z pominięciem termostatu na chwilę...
Sprawdź poziom płynu chłodniczego.
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Wpierw diagnostyka, ciśnienie w układzie i temperatury.
Potrzebna jest diagnostyka. Cisnienie paliwa ,temperatury sinika,powietrza i masa powietrza.Łańcuch dzwoni to go słychać.
Jak edytowałem nie można mieć pewności czy to BGA czy nie. Za mała temperatura ... Do serwisu też nie ma chyba co oddawać bo diagnostyka też kosztuje.
Diagnostyka parametrów szczególnie temperatur,połozenia przepustnicy. Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Podgląd parametrów pracy silnika: temperatura cieczy, prace sondy, odczyty MAP itp. Diagnostyka nie polega na kasowaniu błędów i bezpodstawnej wymianie komponentów systemu, jak to zrobiono w Twoim aucie.
Grzałkę rozumiem, że można odpiąć i miernikiem zmierzyć jej rezystancję. Jakiś problem żeby to sprawdzić? Może być również przekaźnik, zimny lut albo czujnik temperatury
Masz usterkę. Prosta diagnostyka.
Na początek przydało by się zrobić diagnostykę komputerową.
Zegary nie wywalą na ekranie błędu czujnika temperatury bo informacja o temperaturze leci po CANie. Wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo, diagnostyka komputerowa zrobiona?
Jakaś diagnostyka zrobiona ? Odczyty temperatur widzianych przez ECU ? Co już sprawdziłeś ?
Po pierwsze diagnostyka, czujnik temperatury, sonda lambda. Oczywiście pytania dotyczą jazdy na benzynie. Jak tu będzie wiadomo to potem możemy podziałać z gazem.
(at)sq5azp wie co mówi. Konstrukcja tej spawarki mocno utrudnia diagnostykę i naprawę.
Pomiar prędkości przesuwu enkodery , prądów silników z przekładników ( diagnostyka mała ) , temperatury silników. waga podnoszonego ładunku z zabezpieczaniem przed przeciążeniem. Mało? PS: I jeszcze krańcówki ;)
Błędów może nie widzieć ponieważ czujniki działają ale tylko w pewnym zakresie temperatur . Diagnostyka to nie odczyt błędów trzeba odczytać wartości czujników ;) .
Laptop był kiedykolwiek w serwisie na czyszczeniu układu chłodzenia? Od zbicia temperatur należałoby zacząć jakąkolwiek dalsza diagnostykę.
Jaki model instalacji gazowej? Odpalasz na "auto" czy na wymuszonej benzynie? (przełącznik 3 pozycyjny?) Wedle opisu po prostu go zalewa, może któryś z zaworów LPG lekko puszcza i zanim odpalisz najpierw musi wyssać z dolotu to co naleciało nadmiarowo. Ale najpierw diagnostyka osprzętu, czujnik temperatury powietrza w dolocie oraz czujnik temperatury...
w tych chłodziarkach jest bezpiecznik który zabezpiecza grzałką oraz czujnik NTC do pomiaru temperatury - nie możesz go zwierać bo padnie elektronika
Z tego co wyczytałem to robi się to na zapłonie, przy zgaszonym silniku. Przy temperaturze silnika powyżej 80 st.celsjusza
(at)romanik99 moc minimalną piec osiągnie gdy temperatura na kotle osiągnie wartość zadaną według krzywej grzewczej.. Temperatura na kotle zadana zależy od temperatury zewnętrznej.
Diagnostyka. Jaką temperaturę podczas "zimnego rozruchu" widzi sterownik silnika ? Jakie jest ciśnienie paliwa ? Zakręć "wieczorem" gaz na butli i sprawdź jak wtedy "zimny" zapala.
"Wykonana diagnostyka i spadek temperatury po wyłączeniu opcji TurboBoost pokazuje, iż urządzenie działa w pełni poprawnie. Przy zwiększeniu wydajności i większej eksploatacji komputera normalnym jest, iż osiąga on wyższe temperatury (do 100 stopni wszystko działa prawidłowo). " Tak mi odpisali z Della
Ja bym zaczął od 2 rzeczy: 1. diagnostyka komputerowa klimatronika, sprawdzenie temperatur jakie widzi sterownik klimatyzacji. 2. Sprawdzenie w skrzynce UEC przekaźnika sterującego sprzęgłem sprężarki, czy dostaje sygnał sterujący i włącza zasilanie cewki sprzęgła
A tak poważnie to odpal samochód na parkingu podnieś maskę i czekaj aż się zagrzeje pilnuj temperatury. Zobacz czy ci się wentylator włącza i przy jakiej temperaturze od cała diagnostyka .
Witam. Jak waszym zdaniem powinna sie zachowywac wartosc opornosci pod wplywem temperatury. Czy przy rosnacej temperaturze powinna rosnac takze opornosc tegoz czujnika? Jak skutecznie zdiagnozowac usterke tego czujnika? Pytam bo mialem okazje wymieniac taki czujnik (przyczyne niedomagan mojego silnika jak sie okazalo) i niestety wskazania autodaty co...
No diagnostyka żadnych błędów temperatura 90 stopni.
Max 31855K nie radzi sobie z uziemionymi termoparami. Lepiej uzyc wtedy max6675K, starsza ale pewniejsza kostka z drugiej strony mniejszy zakres i diagnostyka.
Sprawdzić czujnik temperatury bojlera w którym jest podgrzewana woda do parzenia kawy. No chyba że uszkodzeniu uległ sterownik.
Na zimnym silniku ciężko zapala . Diagnostyka wykazała "czujnik temperatury paliwa " .Gdzie znajduje się ten czujnik i czy ten objaw może być spowodowany uszkodzeniem czujnika ?
Pewnie podgrzewanie nie działa. Trzeba by diagnostykę zrobić, w przepustnicę popatrzeć, Czujniki temperatury przeglądnąć. To banalnie prosty silnik, na monowtrysku. Nie pobrudzisz się-nie naprawisz.
A mówił coś o nr tego czujnika w vw jest tak, że każdy czujnik ma swój symbol w diagnostyce np G17 (czujnik temp zewnętrznej)
Po pierwsze , to diagnostyka , bo ten model śrubokrętem i miernikiem nie zrobisz. Po drugie , to czujnik temperatury chłodziwa / dla ECU/ , potencjometr pedału gazu/podwójny/ lub czujnik położenia przepustnicy / też podwójny potencjometr/.
Po pierwsze to świece sprawdza się na zimnym silniku. Po drugie to bezpiecznik świec żarowych, a po trzecie diagnostyka jaka jest temperatura silnika. Bo jak czujnik pokaże głupoty to świece mogą się nie włączyć.
Masz klimatronika. To że nie ma wyświetlacza LCD z temperaturą nie oznacza, że to jest manualna. W Twoim przypadku nastawami steruje elektronika . Co masz zepsute? Nie wiem. Może czujnik temperatury wewnętrznej. Chcesz, żeby zgadywać? Podjedź do kogoś na diagnostykę i sprawdź.
Tommi029 jak pisałem we wcześniejszych postach, dokonałem sprawdzenia świeć żarowych i to na wiele sposobów. Przekaźniki też są w porządku. VAG też nie pokazuje mi żadnych błędów, dlatego też zostaje chyba ewentualność błędnego wskazywania temperatury przez któryś z czujników. Czujnik oleju zlokalizowałem i sprawdziłem, jest okey zresztą jak temperatury...
Okej dzieki teraz dokładnie sprawdzę co pokazuje diagnostyka :)
Zwykle oznacza to uszkodzenie czujnika temperatury silnika. Zrób diagnostykę np. vag-comem. niski poziom płynu sygnalizuje ta sama lampka ale zmienia kolor na czerwony i miga. krzysztof (beetle) [url=http://newbeetle.pl]newbeetle.pl
Ewentualnie czujnik temperatury cieczy chłodzącej, nie zawsze wychodzi na diagnostyce obd
Martwa sonda, źle ustawiony zapłon, uszkodzony czujnik temperatury - diagnostyka prawdę powie. A tymczasem proszę doprowadzić pisownię swoich postów do kultury.
Mierzcie miernikiem te czujniki najpierw. Jak na mostku idzie to raczej czujnik.
Czy to padła kolejna cewka? Raczej nie. Jakie błędy są obecnie i czym są odczytywane? Do sprawdzenie czujnik temperatury i kostki połączeniowe - to tak przez internet diagnostyka :-)
Chcę się dowiedzieć czy jest to wina samego mechanizmu w wskaźniku czy czujnika w głowicy silnika, bo na ten moment brak reakcji na zmiany temperatury.
Bo zaraz po odpaleniu wentylator się załącza. Jak masz włączoną klimę to wentylator będzie pracował, jak będzie usterka związana z chłodzeniem silnika to też będzie pracował, podstawa to diagnostyka-odczyt usterek i podgląd parametrów (szczególnie temperatur)
Brak info czy kocioł blokuje się na czerwono. Co z zaworem trójdrogowym? Płyta wymieniona ale czy były przeprowadzone regulacje. Kocioł ma rozbudowaną diagnostykę zwłaszcza temperatur pod kątem różnic i szybkości przyrostów. Niestety użytkownik ma tylko do dyspozycji czerwoną lampkę i Reset. Serwisant powinien mieć skaner Diatool który umożliwia szczegółową...
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
Zaznacz kolego Linpack z obsługą AVX i pokaż te temperatury ponownie :) P.S. OCCT nie nadaje się do sprawdzania wydajności chłodzenia grafiki, użyj do tego celu MSI Kombustor, OCCT możesz pozostawić w tle w stanie spoczynku aby mieć wykres temperatur.
Jedno podpięcie się z TECH2 wyjaśni sprawę - zobaczysz jaką temperaturę "widzi" ECM i po problemie. Niestety dokumentacja techniczna do ECU to ciężka sprawa do zdobycia więc albo diagnostyka, albo porównanie z innym na 100% sprawnym samochodem (tylko ja tak raz porównywałem i okazało się, że drugi miał w identyczny sposób uszkodzony czujnik :/ cóż tak...
Jakaś diagnostyka robiona? Jaka dokładnie jest temperatura na postoju i podczas jazdy. Jakiej firmy został założony termostat.
Podaj pełną konfiguracje z zasilaczem włącznie. Bez tego, to Ci np. możemy zasugerować, że komputer stoi na żyle wodnej ;). W szczególności model, prod., wiek, zasilacza. Sprawdź temperatury, chłodzenie (czy wentylatory i grzebienie radiatorów nie są pozatykane kurzem)
Kolego jak sie nie zalacza to sprawdz tez przekazniki
gaz prins nie przełacza na lpg dioda świeci na mocny pomarańcz po ponownym naciśnięciu pomarańczowa dioda przygasa. Jak dioda pomarańczowa słabej świeci, to znaczy, że silnik ma pracować tylko na benzynie. Gdy świeci jasno to znaczy, że silnik pracuje na benzynie i oczekuje na spełnienie warunków do przełączenia na gaz, jak te zostaną spełnione, to...
Może diagnostyka.....
Przekaźnik podwójny na szczycie skrzynka bezpieczników pod kierownicą chyba 20x numer to sterownik silnika dla tego modelu, powinna być linia K do diagnostyki. Czujnik temperatury dwa piny uruchamia przez masę pompę obiegową na pasie przednim, a podwójny do sterownik silnika i dwa na temperaturę licznik.
Witam wszystkich ponownie. Problem został rozwiązany doraźnie. Przy zbiorniczku wyrównawczym znajduje się elektryczna pompka, odłaczylem wtyczkę i wymieniłem korek zbiorniczka. Po tej operacji klient pojechał do Niemiec 750km i stwierdził że wszystko wróciło do normy, czyli temperatura na liczniku wskazuje ok 85 stopni i po włączeniu ogrzewania już...
Musisz mieć naładowany akumulator bez tego nie wystartuje. A skoro masz naładowany nie startuje to ma lusterka no po prostu trzeba diagnostykę zrobić.
w pierwszej kolejności porządna diagnostyka ja na początek przyjrzałbym się czujnikowi temperatury
A awaryjnie na samym gazie z rana daje rade czy nie masz takiej opcji? Jak nie to zostaje diagnostyka - może mu czujnik temperatury źle wskazuje? Chyba że gdzieś coś jest zabrudzone.
Zła diagnostyka. Po kolei na benzynie jest ok? Świece zapłonowe, cewki, ustawienie rozrządu, czujniki temperatury.
1.4 benzyna to ma gażnik czy jest na punktowym wtrysku?Jeżeli wtrysk diagnostyka-i sprawdzenie czujnika temperatury płynu.
Podstawa diagnostyka, kable, świece, filtry, czujnik temperatury. Było coś sprawdzane, wymieniane?
dedykowanej pamięci wideo Już wspominałem - ten termin jest mylący. Masz 2GB VRAM na karcie dedykowanej i tak to należy nazwać. To jest wystarczająca ilość do grania w niskich rozdzielczościach. Gra ma stosunkowo niskie wymagania (tak myślę) Jak pisałem - laptopy tej klasy nie służą do gier. Jeśli obniżenie rozdzielczości nie skutkuje wydajnością niewiele...
Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
Czujnik temperatury na początek. Diagnostyka wskazana.
Skasowali 50zł. Za co? Za podłączenie testera? A gdzie diagnostyka? Jak sterownik widzi temperatury?
Błędna diagnostyka, trzeba czytać parametry wszystkich czujników układu uzdatniania spalin.
Sam sobie odpowiedziałeś kolego - zmień czujnik temperatury i ewentualnie diagnostyka tylko dokładna .
Diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów czujników mógłby dużo powiedzieć a szczególnie czujnik temperatury, przepływa, sondy.
Diagnostyka zrobiona błąd P132B
Vtg to zmienna geometria turbiny i nie ma to wiele wspólnego z temperaturą oleju kolego. Po za tym diagnostyka wykonana przez kogoś o marnej znajomości swojego fachu w dodatku robiona pegasusem. Jedź na porządną diagnostykę komputerową i wtedy wrzuć fotę z wydrukami.
Wszystkiego...... myślisz ze jakimś ELMem robi się diagnostykę? Temperaturę, prędkość obrotową masz na tablicy, ELM nie wiele więcej nie potrafi, a w twoim dieslu nic nie "zdjagnozujesz"... Nic nie rozumiesz, jeśli stawiasz takie pytanie i się dziwisz, że sprzęt drogi
diagnostyka czujnika temperatury diagnostyka autobusów diagnostyka hyundai
bezpieczniki octavia szlifierka kątowa kondensator schemat bester regulacja prądu
Ekspres EA 89**: Czujnik NTC i temperatura kawy Gdzie znaleźć schematy radiowe i telewizyjne online?