To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
To jest program do testowania monitorów i matryc, ma wiele opcji. Nokia Test jest płatny , może i w tym problem użyj np. PL programu Lub ten [url=http://tft.vanity.dk]Link - dla TV/tablets [url=http://tft.vanity.dk/MonitorTest_pu... * na górze wybierasz opcje testowe obrazu
zasilania i diagnostyka testerem
Tak na szybko. 1.Test przelewowy który zrobili w warsztacie możesz zrobić samemu podłączając kilka zbiorniczków np strzykawek -dane o ilości paliwa oraz instruktarz znajdziesz w internecie 2.Diagnostyka testerem diagnostycznym (przez OBD) może powiedzieć znacznie więcej o kondycji wtryskiwaczy jak również o tym co było przyczyną tego że zgasł silnik....
Diagnostyka testerem to podstawa , nie ma sensu zgadywać , bo jest zbyt wiele możliwości ...
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia który czujnik nie funkcjonuje? Komputer diagnostyczny itp? Dobrze kombinujesz. Diagnostyka testerem.
Pewnie odcięta linia komunikacyjna.
(at)fionax Te czujniki bardzo rzadko padają. Jedź lepiej na porządną diagnostykę, bo jak na razie to robisz losowanie co by tu wymienić, a nóż się uda. rozrząd jest cały. Co nie oznacza że nie przeskoczył. Diagnostyka, tylko diagnostyka testerem.
Diagnostyka porządnym testerem
Witam jest masę programów które zapewni Cię zadowolą : 1. Motherboard Monitor 5.3.7.0 [ Testowanie i diagnostyka ] 2. Motherboard Monitor 5.3.7.0 Language pack [ Polskie lokalizacje ] 3. Nokia Monitor Test 2.0 [ Testowanie i diagnostyka ] 4. Tester Monitora 2.0 [ Testowanie i diagnostyka ] http://www.dobreprogramy.pl/index.php Te wszystkie są na tym...
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
Dociskanie nic nie daje. Równie dobrze może być taśma w COM. Diagnostyka tylko testerem nie żelazkiem.
Diagnostyka testerem dedykowanym
nie poczekał az zgasną wszystkie kontrolki co muszą To nie ma absolutnie nic do rzeczy. Diagnostyka testerem na początek - odczyty z czujnika położenia wału i ciśnienie paliwa w momencie rozruchu.
Robiliśmy diagnostykę nowo zakupionym testerem texy i wychodzą mi dość dziwne parametry z pompy adblue. Zwróć ten badziew, pseudo komputer - zaoszczędzisz, kasy, nerwów, niepotrzebnych wymian i czasu.
Zrób diagnostykę testerem
Powinno się samo włączyć po wbiciu R. Światło cofania ok? Diagnostyka układu testerem potrzebna zapewne będzie.
Podłaczenie testera i poprawna diagnostyka wskaże kod wraz z opisem .
Diagnostyka testerem wiele wyjaśni.
Diagnostyka testerem lub schemat, żarówka/miernik i sprawdzenie zasilania oraz czujników.
Możliwe uszkodzenie klawiatury, touchpada, płyty głównej, czujnika położenia klapy. Do ustalenia co jest uszkodzone potrzebna podstawowa diagnostyka - np. sprawdzenie klawiatury testerem. Możesz profilaktycznie przywrócić domyślne ustawienia w BIOSie.
Ludzie dajcie spokój. Diagnostyka testerem w motocyklach nie przekracza poziomu golfa III a tego łupa robi się próbówką, no góra oscyloskopem w trudniejszych przypadkach. Iskra jest? Skoro masz schematy to w czym problem?
Diagnostyka testerem i podpowie co jest nie halo. Najpierw podłącz pod kompa a póżniej zobaczymy. Temat rzeka.
TYLKO diagnostyka - tester i testy drogowe, kanał 3 przepływka, 11 turbinka, 8 dawka paliwa itd.
No a gdzie diagnostyka testerem z podglądem wszystkich parametrów pracy silnika w czasie jazdy? Zacząłeś temat od złej strony.
Kilka lat temu dostałem uszkodzony tester również po spotkaniu POE. Trochę starszy model bo scalaki nie były smd tylko DIP. Dokładnie nie pamiętam, ale były to scalaki w okolicy gniazd LAN, scalaki miały zwarcia. Owocnych poszukiwań.
Taśmo jest ok .W module komfortu zamiast jakiegoś kodowania jest komunikat LONG CODE ,diagnostyka testerem launch master.
Gdzie mogę szukać przyczyn bo podejrzewam że dzież przetarty kabel lub coś takiego W diagnostyce testerem albo w warsztacie.
Fajnie, że napisałeś, jaki to Mercedes i który rocznik. A odpowiedzią na Twoje pytanie jest diagnostyka dedykowanym testerem (Star Diagnosis).
Jakaś diagnostyka testerem byłą robiona?Nie wiem jak w matasubiszi,ale we francuzach ważne jest by były świece sprawne,nawet potrafi z tego tytułu w tryb awaryjny wskoczyć.
Diagnostyka bsi testerem potrzebna.
Co tester "powiedział"? Była robiona diagnostyka?
Zrób diagnostykę testerem, przy zbyt dużym ciśnieniu wentylator powinien pracować do momentu jego obniżenia
Co na temat tej usterki mówi diagnostyka ? Tester widzi otwarcie drzwi ? żarówka w lusterku sprawdzona ...A woltomierz w tym miejscu wskazuje napięcie ? Masa sprawdzona ?
Sonde lambda powinno diagnozowac się za pomocą oscyloskopu to po pierwsze. Po drugie co na to wszystko diagnostyka komputerowa VCDS ? Nie za pomocą uniwersalnego testera.
Sprawdziłem lądowanie. Wszystko w normie A ile jest? Jak się zapala kontrolka wspomagania to po włączeniu zapłonu zapala się na sekundę kontrolka świec żarowych? Diagnostyka testerem też była by mile widziana.
Czy pozostaje tylko podstawka procesora? Raczej. Przydałby się do diagnostyki tester socketu i gniazd RAM.
Weż jeszcze zobacz jak działa map - sensor ( szczelność na wężyku gumowym ), obejrzyj czy nie masz zapaskudzonej odmy...... obejrzyj przepustnicę ( czy jest czysta) , może być to od świec zapłonowych ( czy są przewody wys. napięcia ? )-jeśli tak to też obejrzyj je..... Ogólnie przydała by się diagnostyka testerem FIATa .
Bezpośrednio od ryżowych nie jest znacząco taniej? Chcesz diagnostykę na poziomie serwisowym?
Po diagnostyce testerem odezwę się.
Tak czujnik położenia wału może umiera. Tak czy siak najpierw ładowanie potem ew. diagnostyka elektroniki testerem.
Zrób diagnostykę porządnym testerem delphi to nie komputer diagnostyczny a zabawka
Witam kolego jakoś chaotycznie to napisałeś , Witam. Problem z 1.6 HDI. W lecie silnik się grzał. to znaczy jaką temperaturę osiągał ?, a wentylator chodził chyba z 4 minuty, aż nie popuściłem klemy. Wąż górny od chłodnicy ciepły, nie jakoś bardzo gorący. Termostat wymieniony, jakiś czujnik temp. też ponoć był wymieniany, rezystor wentylatora podobno...
numer błędu?body computer diagnostyka!!!jaki masz tester?
Tester i diagnostyka ...
Tester i diagnostyka , potem wnioski ...
Zależy, jak przegazował. Jak krótko, to mieszanka została wzbogacona i spaliny będą miały wyższe CO. Powinno się utrzymywać przez 30-60 sekund np. 3000 obrotów i wtedy ocenić CO. Te obroty do sprawdzania CO są podawane np. w AUTODACIE dla konkretnego modelu. Jeżeli będzie nadal dużo palił, to trzeba zacząć od podstaw: filtr powietrza, świece, regulacja...
Układ testuje sie testerem. Po kolei leci sie układy i patrzy czy jest ok czy resistancja za duża lub za mała. Miernikiem to wystrzelisz zaraz coś. A przeczyszczenie konektorów nie zawsze daje efekt skasowania błędów w airbag bo czasem trzeba błąd testerem skasować.
Jednak diagnostyka jakimkolwiek testerem mocno zawężałaby pole działania. Niekoniecznie tester serwisowy, czasem wystarczy interfejs Elm327 i darmowy program na telefonie.
No a gdzie diagnostyka? Dedykowanym testerem masz możliwość podejrzenia "zamrożonej ramki" z chwilowymi parametrami pracy silnika. Trzeba tylko kogoś, kto umie to zinterpretować, a nie podłączyć tylko interfejs uniwersalny i sczytać kody błędów.
Tak totalnie strzelając wygląda na niestyk na kostce licznika (zdarzało się ) .. Ale wiadomo powinno się zrobić diagnostykę testerem ..
Właśnie brak błędów w układzie EBS diagnostyka robiona testerem i z wyświetlacza nić aktywnego zero zapisanych błędów
Prawdopodobnie przeładowuje turbina(zaxieta geometria lub uszkodzona gruszka, zacięty zawór sterujący) , po diagnostyce testerem bedzie wiadomo. Objaw podobny do notlauf .
Wszystko zależy co byś chciał robić. Jeśli interesuje cię podstawowa diagnostyka wielu modeli to nawet DS150 powinien ci wystarczyć. Natomiast jeśli chcesz mieć większy wgląd w oprzyrządowanie samochodów to niestety ale kilka tysięcy trzeba wydać na porządny interfejs ewentualnie kilka stówek na jego chińską kopie. Możesz też ograniczyć wydatki skupiając...
Albo diagnostyka jakimś normalnym testerem , albo wizyta u wróżki ;). Bardzo ciężko określić powód jego wystąpienia i wpływ na pracę silnika a dla większości jest to wręcz niemożliwe .
Odpalenie z testera traktowane jest jako diagnostyka i zadziała zawsze chyba, ze jest gruby blad w samym piecyku. A masz kabel i soft do diagnostyki Webasto ?
Ja bym pojezdził z manometrem za szybą , sprawdziłbym jeszcze czy nie przepuszcza ci elektrozawór gazu (to może być powodem że auto ciężko odpala bo go zalewa ).Poza tym porządna diagnostyka porządnym testerem ,sprawdzenie napiecia na tps-ie w pozycji początkowej.
Historia usterki?? Diagnostyka "na pałę" czy testerem? Jaki silnik?
No no Robic taki tv bez testera..... czysty "biohazard"
no a kasowanie to TECH2,X431 i inne testery.
Wiem że tam jest pompa rotacyjna ale czy to by była wina pompy za ładnie odpala Dodano po 13 A nie chcę wydawać tyle tysięcy na tester diagnostyczny Dodano po 49 Proszę o pomoc Jak nie chcesz wydawać kasy na swój tester to musisz wydać kasę na mechanika. Nie ma możliwości prawidłowo zdiagnozować tego MANa nie posiadając testera.
Czym to jest diagnozowane? Myślę że błędy ma skoro odpala i gaśnie. Jeżeli immo blokuje to albo błędy albo diagnostyka parametrów czasu rzeczywistego. Zacząć trzeba od konkretnej diagnostyki testerem.
Mówisz o lambdzie? Wyjmowałem ją ostatnio, trochę była przykopcona ale wyczyściłem i nic nie dało :( Czy ty wiesz co ty piszesz?Słyszałeś o czyms takim jak diagnostyka ?Pomiar parametrów bieżących?Tester błędy odczytać jak nic niema nic live data i patrzysz,może coś będzie widać może nie.I wcale to nie musi być problem z tps. Moze to byc wina sondy,zła...
Kup ELM-a za 20zł. Błędy zczytasz, podejrzysz parametry. Przyoszczędzisz sporo kasy ELM do nowych vivaro to nie jest dobry pomysł , wszystkich parametrów i tak nie będzie do tego w tym aucie po wymianie większości czujników trzeba robić adaptacje ... Albo diagnostyka sensownym testerem + wiedza albo lepiej jechać do kogoś kto się na tym zna ...
Coś mi się wydaje że chyba nieprawidłowo jest podłączony, może być problem z masą stąd to piszczenie. Podejdź do niego z testerem zegarowym i zrób jakąś diagnostykę.
Wymiana cewek i kabli nic nie dała. Wymiana MAP -sensora nic nie dała. Sonda - ok Kolejna diagnostyka - tester nielicznymi momentami pokazywał bzdury -np. czterocyfrowy kąt wyprzedzenia zapłonu. Po zresetowaniu sterownika wszystko wróciło do normy, ale tak jak wcześniej - tylko na jakiś czas. PRZYCZYNA wyszła przy wymianie rozrządu. Po zdjęciu dolnej...
(...) Alej jednak może ktoś doradzi mi konkretnie co kupić. Pozdrawiam i liczę na zrozumienie. Kupujesz sobie ELM327 na znanym portalu aukcyjnym za kilkadziesiąt złotych. Do tego licencje Multiecuscan'a za 50 euro. Potrzebne adaptery możesz zrobić sam (schematy są na stornie [url=http://www.multiecuscan.net]Multiec... lub też kupić. W cenie około...
Witam poszukuje jakiś fajny tester diagnostyczny tylko do jednego auta (seat leon 1.8t 2005 ) do 300 zł wiem że w tej cenie to dupy nic nie urwie ale może coś ktoś ma do 300 i może polecić. A i zależy mi tylko na diagnostyce błędów/usuwanie i tylko tyle z wymagań
Podjedź na serwis Tir i zrób diagnostykę testerem dedykowanym do auta,sam nic nie zdziałasz to nie Jelcz.
Zrobić diagnostykę wentylatora testerem diagnostycznym
Być może cofa sie paliwo i dlatego ciężej odpala po nocy. Warto było by poszukac nieszczelności w układzie paliwowym i zrobić diagnostykę testerem diagnostycznym.
Komputer poloneza z silnikiem rovera jest inny nie posiada imo i inna jest pinologia złącza, kiedyś stacje Polmozbytu mieli specjalne testery.
lep rz e A z czym tak naprawdę? K-line często jest przełączana pomiędzy pinami gniazda obd - każdy sterownik ma swoją, czasami oprócz K, występuje L-line, a coraz częściej CAN, po którym odbywa się diagnostyka.
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
Delphi DS150E jest tylko jeden: https://www.delphiautoparts.com/pol/pl/p... Można kupić w PL np. tutaj: https://erli.pl/diagnostyka-i-pomiary-te... https://mhh-serwis.com.pl/pl/p/DELPHI-DS...
Gdzie presostat,gdzie wentylator??? Rzym i Krym ....Czytałem widziałem ,wiem,zrobiem. Czujnik w chłodnicy nowy czy ten w głowicy? Silnik zrobisz po diagnostyce testerem.
Najpierw piloty na tester później komputer i diagnostyka auta.
czy to moze byc wina przeplywki ? Albo cos z przepustnicą... ;/ Z przepływomierzem nie ,a z przepustnicą tak. Tester i diagnostyka. A bez testera się nie da ?
Zacznij właśnie od podłączenie testera. Diagnostyka powinna pomóc wskazać problem. Samych przyczyn może być sporo, więc najpierw sprawdzenie diagnoskopem, a póżniej pomyślimy.
Nie można, sam piszesz, że jest immo, trzeba douczyć, wystarczy jakiś w miarę prosty tester, ale z softem dedykowanym do grupy VW. Najpierw może jednak jakaś diagnostyka? Skrzynka bezpieczników nie jest chłodzona przypadkiem wodą z podszybia ?
ELM i Torque nie pokazują błędów Wykonaj diagnostykę innym testerem diagnostycznym. ELM327 nie działa zbyt dobrze z autami koncernu PSA. Pracujący stale wentylator chłodnicy, może świadczyć o braku prawidłowej komunikacji sterowników z magistralą CAN lub VAN.
Nie wątpliwie usterka leży po stronie zasilania ale dokładniejszą diagnostykę testerem bez tego nic nie zrobisz
Nie posiadam testera od webasto - jedyna diagnostyka, to tylko VAG
A czy ktoś się może orientuje ile kosztuje tester do ciężarówek Jaltest? [url=http://www.jaltestpolska.com/pl/dia... ktoś słyszał o tej firmie?
Bez diagnostyki testerem nic nie zrobisz.
Kontrolki nie załącza przekaźnik tylko sterownik silnika. Czytanie błędów to czytanie błędów a nie diagnostyka. Przekaźnik można wysterować testerem diagnostycznym, kontrolkę pewnie też.
Prawdopodobnie masz uszkodzony potencjometr w nastawniku klapy ciepło/zimno. Dla pewności lepiej zrobić jakąś niewielką diagnostykę testerem.
Kolego : 1-wiedza o konstrukcji i sterowaniu silnikiem 2-diagnostyka , mózgiem lub testerem 3-naprawa Po postach cieńko to widzę 4-warszat polecany w twojej okolicy
Nie błędów szukasz w tym wypadku, tylko sprawdzasz co widzi sterownik gdy wciskasz gaz delikatnie. Szczerze? To nie znajdziesz gościa który taka diagnostykę zrobi, pisze to z autopsji, sam zainwestuj w tester. Po prostu czas to pieniądz, a taka diagnostyka trwa. Dlatego nikt ci tego pewnie nie zrobi. Ale z drugiej strony nie wiem czemu liczysz na 6...
Z jego diagnozy wynika Czy diagnoza mechanika jest poparta gruntowną diagnostyką dedykowanym testerem ? Co wskazał ? Czy po zamknięciu samochodu, diagnostyka pokazuje wszystkie drzwi "zamknięte, zaryglowane" i podobnie po otwarciu pilotem - "zamknięte lecz odryglowane" a po otwarciu drzwi - zmienia się status na "otwarte i odryglowane" ? wszystkie...
Do wymiany silnika nie potrzebujesz wymieniać inwertera. Jest już kilka zakładów w Polsce, które specjalizują się tylko w elektrykach, silniki, baterie, inwertery, stacje ładowania. A co do usterki, to najpierw porządna diagnostyka. Tu niestety jest tak, że dwa różne testery pokazują ten sam numer błędu, ale inny opis.
Jak zdiagnozować? Podłączyć tester.
Przy lejącym mocno wtrysku to już by było wypadanie jak nic. A przy lekko lejącym też by wyszło w korektach fakt. Jak jest opcja w programie(albo zewnętrznym testerem) to zapinasz manometr i robisz tzw injector balance test. I to bez wyciągania czegokolwiek . Ale jak bym miał zgadywać to stawiam na olej.
I takie np. dziurki w tym przewodzie wyjdą na diagnostyce jakimś komputerowym testerem?
No to zrób diagnostykę testerem zespołu wskaźników - i jaki błąd pisze? Dodano po 6 Sprawdź czy nie padło podświetlanie tego wyświetlacza? Włącz radio i zaświeć na niego latarką czy widać zarysy liter, cyfr? Dodano po 2 W Bielsku - Biała mają w sklepie używany: https://www.eurofrance.pl/pl/p/Wyswietla...
Nie przesadzajcie. Ten tester co ma wystarczy.
Diagnostyka silnika za pomocą testera, i sprawdzenie podstawowych elementów takich jak czujnik położenia wału itp
http://moto.allegro.pl/tester-skaner-vol... ale czy to ci potrzebne nie wystarczy uniwersalny tester
Każde auto jest dobre pod warunkiem że poprzedni właściciel o nie dbał . Marka nie istotna . Sugeruj się stanem technicznym . Przed kupnem porządna diagnostyka komputerem i tester lakieru . Nie łatwo teraz kupić dobre autko .
Podaj jeszcze rocznik ale raczej twoja skoda jest wyposażona w gniazdo diagnostyczne i najlepiej zrobić diagnostykę testerem lub interfejsem. Sprawdzić czy sterownik nie zarejestrował jakiś błędów a następnie działać dalej.
diagnostyka autobusów diagnostyka hyundai diagnostyka ciągnika
pendrive zniknął amplituner instrukcja technics stałe napięcie wyjściu
radio samochodowe kolory kabli lodówka electrolux sprężarka
Czas nagrzewania piekarnika do 200°C: czynniki Ładowarka JCB 30 nie rusza, hydraulika działa