Witam Jeśli cięgno chodzi luźno to łopatki geometrii nie są zatarte. Jeśli przyblokowuje cięgno w którymś miejscu to znaczy że się zaciera, jeśli nie idzie ruszyć cięgnem to znaczy że się zatarły całkiem kierownice. W tej kwestii nic się narazie nie zmieniło;) - oczywiście do sprawdzenia należałoby odpiąć gruszkę ponieważ w niej jest dość mocna sprężyna...
Tak więc wygląda na uszkodzenie turbiny, lecz dopiero diagnostyka całą prawdę Ci powie. pozdr
Pewnie to że auto ma dużo ciężej i przechodzi w tryb awaryjny nie koniecznie musi to być jak piszesz ,,odcięcie turbiny". Diagnostyka podczas wystąpienia usterki.
A może diagnostyka,logi?
Prawdopodobne przeładowanie turbiny, podejdź na diagnostykę i sprawdź błędy. Turbina do czyszczenia.
witam, podałem max cene jeżeli ostanie sie tylko obudowa, miałem już raz taki przypadek że w turbinie była moneta 5gr, oczywiście pokiereszowało ja okrutnie, przy normalnej eksploatacji pewnie cena podana przez robokopa wypali, ja na alegro w takich przypadkach jedynie szukam namiaru i jadę pierwszy raz do goscia, i patrzę jak i czym pracuje i dopiero...
Piszesz że przewody szczelne ale podciśnieniowe czy układ dolotowy również bo wygląda jakby była jakaś dziura w dolocie.
Tam jest tak że za jednym naciśnięciem klawisza wymruga tylko jeden błąd. Jeśli jest zapisane np 3 błędy to każde kolejne naciśnięcie wywoła następny błąd, czyli po 4-tym naciśnięciu wymruga ten bład który pojawił się za pierwszym naciśnięciem i wtedy wiadomo że zostały wymigane wszystkie. Numer błędu jest dwucyfrowy (długie błyski to dziesiątki, krótkie...
Tego się nie da "przestawić". Raczej typowy overload turbiny. Albo sztanga nie pracuje albo kierownice zatarte. Nie chce być złym prorokiem ale bez dalszej diagnostyki stawiałbym właśnie na uszkodzoną turbinę nadającą się do wymiany lub regeneracji. Należało by zrobić diagnostykę turbiny, filmy pokazane są na necie.
atol_2008 zastanów się co piszesz. Najpierw diagnostyka.
To może oddaj go do warsztatu samochodowego w końcu, nie do punktu smarowania wozów drabiniastych? Sądzisz że jak warsztat sobie nie poradził, to laik który nawet nie potrafi sensownie opisać usterki da radę? Po pierwsze - oznaczenie kodowe silnika poproszę. Po drugie -diagnostyka - przede wszystkim wskazania przepływomierza i czujnika MAP.
Na pewno coś od sterowania turbiny. N75 albo jeszcze jest gdzieś wiązka uwalona , nie ma co wróżyć z fusów. Tak jak kolega sebap pisze najlepiej podpiąć pod kompa i zrobić diagnostykę. Tym bardziej że do tego auta fejsik kosztuje tyle co flaszka z %.
Konieczna diagnostyka
Jedno oznacza na pewno - usterkę układów sterowania silnikiem. Sądząc po opisanych objawach to może być układ sterowania turbiny, aczkolwiek nie tylko . Diagnostyka prawdę powie.
To nie będzie niedomaganie turbiny , ściąg węża dolotowego i fizycznie (paluchem) sprawdź jak porusz się wirnik turbiny. Jak z olejem w wężu z turbiny do intercoolera? Dobra diagnostyka w czasie jazdy wiele wyjaśni.
Zrób diagnostykę z podglądem parametrów pracy silnika, okaże się.
Cóż, z kolektorem będę musiał podjechać do warsztatu, tego sam nie zrobię. Może rozebrałbym i oczyścił, ale po złożeniu nie odpowietrzę układu paliwowego. Poza tym druga rzecz która wyszła na diagnostyce, doładowanie turbiny jest bardzo słabe. Czy to jest również spowodowane tym błędem ?
heh cos kolo 400 zl. a ile orientacyjnie kosztuje diagnostyka w aso mercedes??
Silnik nie ma mocy. Diagnostyka komputerowa wykazała usterkę obwodu ciśnienia regulatora turbiny. Bardzo proszę o pomoc.
Witam, silnik 2,0D nominalnie 150kM, samochód 2007r przebieg 104.000km, przy 80.000 usunięty DPF. DPF wypalał się regularnie, ale najbardziej po dłuższych trasach był widoczny przyrost na miarce bagnetu do sprawdzania poziomu oleju. Silnik nigdy nie brał oleju, po zmianie nalewali 2/3 pomiędzy min/max, a jak przychodziło do następnej wymiany było ponad...
W diagnostyce
Diagnostyka i będzie wszystko jasne.
temat zakończony
Pobieżnie czy turbo ładuje można sprawdzić uciskając wąż idący do kolektora ssącego i dodając gazu . Jeśli wąż się wzdyma to turbo jest ok . Dziękuje za taką diagnostykę turbiny... Najlepiej sprawdz błędy, zrób diagnostyke (dynamicznie). W misce chyba jest jakiś czujnik poziomu oleju, ale z tym chyba ok, bo by Ci świeciła kontrolka. Silnik sam zgasł?...
ECM 99 Kontrola ciśnienia turbo,zbyt niski lub wysoki sygnał,może być uszkodzony czujnik ciśnienia,siłownik turbiny lub zatkany filtr powietrza. Wskazana diagnostyka komputerowa.
najpierw rzetelna diagnostyka silnika i skrzyni wraz z podglądem i weryfikacją parametrów
Ten zawór wykazuje tendencje do zużywania się i psucia, ale mogą być też inne przyczyny nie włączania turbiny. Lepiej było by zrobić diagnostykę.
u mnie po prostu one dużo paliły od poczatku i tu regulacje zaworów wymiana turbiny pompy wtrysków czy kolejne działania nie wpływały na zmniejszenie /zwiekszenie spalania Bo najpierw się robi diagnostykę, sprawdza parametry, testy osprzętu a potem wymienia nie na odwrót.
na moja szklana kule to moze byc nastawnik Hmmm, nie wiem gdzie ty widziałeś nastawnik w silniku PD? Diagnostyka, diagnostyka. Sprawdzić przewody podciśnieniowe sterowania, działanie kierownic turbiny, sprawdzić poprawność pracy pompowtrysków.
Pod kompem jest zero błędów.. We wtorek auto odebrałem od mechanika, naprawiałem przepływomierz, zawór turbiny i diagnostyka tez była ale te objawy miałem już wcześniej miałem ale myślałem ze to móże od zepsutego przepływomierza bo falowaly obroty i jak mi gasł to mogło coś być na rzeczy.. ale niestety, przepływomierz wyeliminował tylko falowanie obrotów...
Widzę że nie masz zielonego pojęcia. Wójek Google nie parzy więc sobie doczytaj co to jest diagnostyka komputerowa.
tak sprawdz wszystko i co dalej ?kopci ?a wiesz co to jest diagnostyka?warsztat?mechanik?
Radagast20 przeczytaj to uważnie! Zrób to co Ci wcześniej napisałem. Kod usterki 00575 ten co ci podali po diagnostyce to ten właśnie czujnik. 00575-Czujnik ciśnienia (doładowania )w rurze rozgałęźnej (między turbiną a przepustnicą). Jeszcze do tego na twoim kwicie co płaciłeś za diagnostykę jest napisane, że czujnik pokazuje ładowanie turbiny przy...
Coś się dzieje ze sterowaniem turbiny i pewnie przeładowuje lub daje nie wystarczające cisnienie, ale przyczyn może być kilka, elektrozaworek, podciśnienie, turbina, nieszczelność w układzie. Więcej wykaże diagnostyka.
Błąd P132B taki pokazał diagnostyka Diagnoza przecież jest, a sterownik turbiny daje się skutecznie naprawić...w czym problem?
Należy zrobić diagnostykę.
Zrób dobrą diagnostykę komputerowa
Diagnostyka Star Diagnosis to najszybsza metoda - inaczej to wróżenie z fusów.
A nie prościej popuścić wydech przy turbo?Po za tym DIAGNOSTYKA i podgląd parametrów.
skaza6 jest wręcz identyczna. Niestety turbina zamocowana jest dość nisko dlatego też wypatrzenie trzpienia gołym okiem z reguły bywa bardzo utrudnione. VAGiem możesz sprawdzić wszystko :) Połącz się ze sterownikiem silnika. Musisz wejść w blok wartości mierzonych (kanał 11). Pole 2 pokazuje bazowe wartości ciśnienia turbiny (rzędu 1800 - 1850). Pole...
Brak mocy auto jest zamulone, diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych błędów, auto nie kopci, odpala dobrze, nastawnik turbiny pracuje po dodaniu gazu, DPF wypłukany, rozrząd wymieniony. Jakieś pomysły czego można szukać?
Diagnostyka była przeprowadzana. Jednostka sterująca była zmieniana a przy tym czujnik doładowania turbiny i wraz po upływie ok 2 tygodni pojawiają się te same objawy .
Vtg to zmienna geometria turbiny i nie ma to wiele wspólnego z temperaturą oleju kolego. Po za tym diagnostyka wykonana przez kogoś o marnej znajomości swojego fachu w dodatku robiona pegasusem. Jedź na porządną diagnostykę komputerową i wtedy wrzuć fotę z wydrukami.
Cześć z tego co piszesz najprawdopodobniej problem z doładowaniem najczęściej spowodowany zabrudzeniem kierownicy zmiennej geometrii turbiny. Proponuje diagnostykę komputerowa dla potwierdzenia. Pozdrawia Dawid
Ta kontrolka to kontrolka ogólna usterki sterowania silnika, trzeba podłączyć stosowny sprzęt i zrobić diagnostykę...to nie jest kontrolka tylko turbiny...
Witam. Jestem kompletnym laikiem, więc proszę wybaczyć terminologie. Opiszę sprawę krótko, choć mógłbym złożyć z tego co się do tej pory wydarzyło, nie małą epopeję. Grudzień 2014r.: Padła turbina. Serwisował go autoryzowany serwis WIKAR Nowy Targ. Wymieniona turbina, wszystkie wężyki, silnik płukany. Rachunek na 7700PLN. Wrzesień 2015r.: Padła turbina....
Po pierwsze solidna diagnostyka komputerowa potrzebna, jakie są kody błędów, jakie jest ciśnienie doładowania i co robi egr.
Najprawdopodobniej, silnik łapie tzw. Notlauf, czyli turbo/geometria do czyszczenia. Lecz żeby postawić 100% diagnozę, należało by wykonać diagnostykę silnika.
Koledze chodziło o zbyt niskie doładowanie turbiny. Przyczyn może być kilka. Sterowanie turbiny, nieszczelny układ dolotowy, fałszywe wskazania czujników, zapchany filtr powietrza, itd. Diagnostyka i jeszcze raz diagnostyka.
Witam Do sprawdzenia klapa gasząca . Albo źle z regenerowane turbo . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... No i diagnostyka komputerowa, błędy . Pzdr
Trzeba by wykonać małą diagnostykę, jak odepniesz wężyk z turbiny (zaślep ten zdjęty) to jak pozostały układ w aucie (filtry, pompa, regulacja pompy, ..) masz sprawny to powinien zbierać się od 2000 tys obr.
No to go wymień i zrób diagnostykę Clipem. Diagnostykę, nie czytanie błędów.
Witam wszystkich. Posiadam Mercedesa W203 2,2cdi, 2005r. Pomimo, że auto powinno mieć 150KM, na pewno nie posiada takiej mocy. Auto fabrycznie nie posiadało filtra cząstek stałych. Spala dosyć spore ilości paliwa. Było diagnozowanie nie przez jednego mechanika. Niestety nikt nie postawił poprawnej diagnozy. Większość wymieniłaby wtryskiwacze. Nie jestem...
Dzięki bardzo.Ciekaw tylko jestem czy diagnostyka coś wykaże...Miałem już problemy z turbo czy możliwe że to właśnie wina turbiny?
Czytajac tekst "bylem i nic nie ma" stwierdzam ze byles u kasowacza bledow a diagnostyka komputerowa to nie jest wcisniecie clear errors
Diagnostyka dynamiczna silnika, podgląda parametrów pracy, ciśnienie doładowania, wartość przepływomierza, zrobić logi wrzucić na forum.
Jedź na diagnostykę
Chiński przetwornik ECO ma Zakres napięcia wejściowego PV: 160 VDC - 350 VDC Napięcie startowe: 160 VDC Inwerter na duzo szerszy zakres i posiada BOOST . U chińczyka BOOST to tylko w nazwie. Brak też żadnego łącza komunikacyjnego jak LAN, WiFi czy nawet RS-485. Parametry polskiego Inwertera. [/b] Posiada WIFI ., serwer www, diagnostyka jak i diagramy,...
wychodzi na to, że ktoś się bawił cięgnem sterującym nachyleniem łopatek zmiennej geometrii turbiny, tego byle "macher" nie ustawi, nie wiem skąd jesteś ale polecam firmy, które się znają na diagnostyce Vagiem - trochę trzeba czasu poświęcić aby wyregulować cięgno siłownika turbiny wg. wskazań w grupie 011 Vaga lub oddać auto dobremu tunerowi.
Trzeba wymienić szczotki w silniczku napędzającym turbinę. A tak na serio-jak turbina może raz pracowac raz nie? Spaliny nagle zasuwają inną drogą i napedzają turbiny? Na diagnostykę, ale jest więcej niz pewne, że będzie błąd P0403-układ recylkulacji spalin-za mała przepustowośc układu.To norma w transicie.
Sterownik nigdy nie wykryje uszkodzonych części, to należy do diagnosty. Czy ktoś sprawdził czy ciśnienie jest większe czy mniejsze od wymaganego? Diagnostyka jest po to by pomogła znaleźć przyczynę problemu. Po tej diagnostyce nic nie wiemy. Może zacięta jest geometria turbiny, może nieszczelny układ dolotu, może sterowanie gruszki jest uszkodzone,...
A zapomniałeś o najważniejszym... diagnostyka komputerowa, turbina, zaworki sterujące turbiną i egr..
Auto na pewno po dziadku z niemiec. Wciągło filcowy beret w dolot i zamula go powyżej 170 km/h. Tak w ogóle to bym sprawdził cięgno od łopatek turbiny i zrobił diagnostykę silnika komputerem. Pozdrawiam.
Trzeba sprawdzic turbo czy w 100 % jest ok, sterowanie turbina czyli podcisnienia. Nie jest to bezpieczne ale mozna zamknc turbo zeby pompowao w 100% i wtedy bedziesz wiedziec czy to turbina czy sterowanie nia (sorki za pisownie ale nie mam polskiego slownika) . (jak juz sie nie jednokrotnie przekonalem diagnostyka nie zawsze powie ci co dokladnie jest...
Powiem szczerze , że nie sprawdzałem dokładnych parametrów turbiny, w kilku warsztatach z diagnostyką twierdzą ze działa ok, dodam jeszcze ze do 2000 obrotów auto wogóle nie idzie gdy włączy sie turbina zaczyna przyspieszac ale przy kolejnym biegu znowu się zamula, czujnik wału wymieniałem bo tez oczywiscie padł, wiązke przy nim poprawiłem bo była przetarta...
Diagnostyka na wszystko udzieli ci odpowiedzi, nikt wróżką nie jest. Prawdopodobnie może się przycinać zawór N75.
święta racja niech wymieni na swój koszt jak taki mądry A myślisz że kto tu udziela odpowiedzi? Piekarze? Nie wiadomo co było sprawdzone, np. szczelność dolotu, podciśnienie sterowania, geometria turbo, praca elektrozaworu. Jeśli została przeprowadzona kpl. diagnostyka, to nie pozostaje ci nic innego jak to zrobić.
Z jednej strony w korpo jest się tylko trybikiem z drugiej strony można dotknąć bardzo ciekawych projektów takich jak komunikacja satelitarna, łożysko magnetyczne, rozwijanie LTE, projekty w automotive, praca na naprawdę tłustych układach do dsp, diagnostyka turbin i wiele innych jakie w moim korpo były realizowane. Czy ja się czuję trybikiem? nie,...
Zrób diagnostykę, jaki nic nie będzie to logi dynamiczne.
Witam od tygodnia walczę z moim merolem nie daje rady go naprawić więc muszę się zapytać was. Merol pewnego dnia stracił moc, byłem na diagnostyce wywalało błąd nastawnika turbiny, wyjąłem turbinę zawiozłem do chłopa od regeneracji okazało się że coś wpadło do środka nie uszkodziło łopatek tylko zmienną geometrię pocharatało, chłop zregenerował turbinę...
Nie wziołem dzisiaj z serwisu. Mam tylko f-re za usługę..diagnostyka. Ale mogę jutro zadzwonić i niech mi prześlą na maila. Ale jak mi tłumaczył to niestabilny sygnał z nastawnika oraz przepływomierz. Mam prośbę czy mogłbym prosić do Pana jakiś nr tel. kontaktował bym sie w pilnej sprawie, jakbym miał pytanie odnośnie umiejcowienia pewnych cześci. Pozdrawiam...
Postaram się sprawdzić wszystkie te rzeczy jak najszybciej i opisać moje spostrzeżenia. http://www.audiklub.org/phpBB2/ na tym forum znajdziesz dokladny opis jak i co zrobic diagnostyka, czyszczenie oraz wiele innych informacji na ten temat.
Zaworek n 75, zacierająca się zmienna geometria turbiny, źle podłączone wężyki. Zrób porządną diagnostykę.
Tak jak pisałem wyżej wymontuj turbinę i przeczyść ją A co tam konkretnie czyścić? Bo bzdurą mi tu zalatuje straszną. Wszelkie ubytki mocy i dziwne zachowania turbiny mają swoje korzenie w elektryce, tj.systemach sterowania i kontroli silnika. Wpierw konkretna diagnostyka, dopiero można zacząć mysleć o naprawach.
witam, jaki kod silnika, możliwe że masz przeładowanie turbiny, i w okolicach 3000rpm przechodzi w tryb awaryjny, sprawdż sterowanie podciśnieniem ustawienia łopatek turbiny, muszą się doś swobodnie przesuwać bez zacinania, jeżeli do tych 3000rpm przyspiesza normalnie to pewnie będzie to, na diagnostyce powinno wyjść że przełądowany, i wszystkie połączenia...
jak byl podlaczony pod wago to by robiony jakis test tej turbiny nie wiem dokladnie ajki nie znam sie na tym
Jaki był powód regeneracji tej turbiny? To po pierwsze. Opisz objawy przed regeneracją. Diagnostyka by tu powiedziała więcej niż każdy z nas (forumowiczów). Podejrzewam (bo tylko to mogę stwierdzić po objawach), że masz przeładowany układ dolotowy na wysokim ciśnieniu. Błąd regulacji doładowania w układzie dolotowym. Do sprawdzenia zawór sterujący zmienną...
Błędami się nie przejmuj. Zaślepisz będziesz miał pewność że sprawdziłeś szczelność EGR bo samo rozkręcanie i czyszczenie to za mało. A tak w ogóle jakaś diagnostyka komputerem to była robiona?
Może tak od początku. Auto wchodzi w tryb awaryjny to rejestruje się błąd . Jaki. Potem dopiero robić diagnostykę w tym kierunku.
Słuchaj wybiorę się chyba na tą hamownie ale już jestem zalamany bo zjadl mnie już tyle kasy i dalej nie ma rezultatu i kasy. Powiedz mi jak będę miał wykres z hamownia będzie coś tam widać jak będzie tracił moc będzie można coś wywnioskować co to boli? Dodano po 3 W serwisie mi sprawdzali ja osobiście nie mam kompa ale sprawdzali bez naczepy i bez...
podlacz vag-a i sprawdz t odokladniej-moze byc walniety przeplywomierz-rownie dobrze moze byc cos z turbina,sterowniaem turbiny itd-sprawdz szelnosc układu dolotowego !!mysle ze diagnostyka komputerowa duzo ci powinna powiedziec!!te auta sa jedne z przyjemniejszych do naprawy
Uważać z tym max na III biegu w piątek miałem ciekawy przypadek. Golf VI 1.9 tdi słabo chodzi – wiec diagnostyka w czasie jazdy brak ładowania turbo. Szybka lokalizacja usterki zagięte podciśnienie, jeszcze ruszenie zapieczonej turbiny bo siłownik nie dawał rady. Kolejna jazda testowa klient za kółkiem zadowolony że już dobrze jedzie. III bieg...
Witam Ja mam taki sam problem tylko ja mam układ wtryskowy Siemensa i na diagnostyce pokazalo mi blad egr i dwa wtryskiwacze do wymiany.. Tylko u mnie jeszcze nie czuć turbiny tak jakby jej wogole nie bylo..
Diagnostyka komputerowa lub manometr do dolotu i obserwować co się dzieje z ciśnieniem doładowania w momencie przejścia w tryb awaryjny. Turbina się nie wyłącza, tylko sterownik Ci obcina paliwo... sądzę, że turbina nadal przeładowuje. gdy przytrzymam gaz i po chwili go puszczę, wtedy mogę znów dodać gazu przez chwilę bez wyłączenia się turbiny. W ten...
Witam Problem rozwiazany jak sie okazało po diagnostyce vagiem przyczyna lezala po stronie turbiny a mianowicie na wezu doprowadzajacym powietrze do kolektora ssacego byla nieszczelnoć w wyniku czego turbina rozpedzala sie do zbyt wysokich obrotow co powodowało metaliczny odglos po wymianie weza wszystko wrocilo do normy :)
witam podpowiem coś od siebie jak tylko do 3000 tys obrotów to idzie w trybie awaryjnym czasami mam to samo w swojej 406 kontrolka silnika sie nie pali ???? przypadkiem sprawdź czy przepływomierz nie jest uszkodzony. wyciągnij wtyczke z przepływomierza i zobacz czy bedzie ten sam efekt (poprostu jedź bez niego) ale i tak skończy sie na serwisie zeby...
Sterownik przy każdej górce sygnalizuje co go boli, a Ty wymieniasz podkładki pod wtryskami i inne części. Zrobiłeś jakąś diagnostykę? Pewnie wężyk pękł i nie ma podciśnienia.
Diagnostykę na wysokim poziomie można również wykonać Ng10. A puki co sprawdź sobie podciśnienia do turbiny.
2,5 atm. ciśnienia doładowania? Dobrze się czujesz? Poczytaj może jeszcze, zanim weźmiesz się za diagnostykę, naprawy i tuning.
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
To nie była diagnostyka tylko czytanie błędów. A mając tester trzeba było sprawdzić ciśnienie na CR jak i MAP i resztę danych podczas jazdy.
1. Ciśnienie w katalizatorze (DPF) Ciśnienie 3-4 mbar na wolnych obrotach jest w normie, ale wzrost do 10-20 mbar podczas przyspieszania może być nieco zbyt wysoki. Może to sugerować, że przepływ spalin jest częściowo zablokowany. Wypalenie filtra DPF może nie usunąć twardszych osadów, które mogłyby blokować przepływ spalin w katalizatorze. Rozwiązanie:...
Witam. Co było powodem wizyty u mechanika? Po jakiej naprawie (czego) zapaliła się kontrolka? Jakiego sprzętu użyłeś do podłączenia, Star diagnosis czy inny? Ciśnienie paliwa sprawdzisz komputerem. Nagły brak mocy może być też związany z pęknięciem łącznika gumowego za turbiną (EDC świeci dlatego że nie ma możliwości sterowania ciśnieniem turbiny) Jak...
to tak silnik to 1,9 Tdi ASV 110KM silnik zachowuje się jak by spadł wąż od IC kompletnie nie jedzie i do tego dużo dymu z rury. diagnostyka wykazała - różnicę w regulacji ciśnienia turbiny, nie podaje błędu bo juz nie pamiętam ale wszystkie punkty z viki-ross tech tech zostały sprawdzone. przepływka z wymaganych 850 ma 400, turbo tak samo nie chce...
Koledzy dolot szczelny od filtra do turbiny oraz od turbiny poprzez intercoolery i do kolektora ssącego szczelny. Diagnostykę przeprowadziłem Vcds'em w silniku i skrzyni nie ma żadnego błędu. Dlatego dołączyłem logi do przeanalizowania. Dodano po 18 Czy nie ma tu na forum kolegi, który rozpracowalby te logi?
Hehe tylko gdzie nie zajadę to kasują za diagnostykę i twierdzą że ma jeździć !!!!
Dzięki za info! Na jutro jestem umówiona do elektronika na diagnostykę. Z toyoty wyciągnełam tylko nr błędu p1251. Po tym co piszą na forach, można wywnioskować, że jest problem z ciśnieniem podawanym na łopatki turbiny. Zobaczymy, co mi facet powie i co dalej z tym fantem. Może rzeczywiście za lekką mam nogę :o). Czy ktoś wie jakie są przybliżone koszty...
Zrób diagnostykę z parametrami rzeczywistymi w czasie kiedy brakuje mocy, coś napewno wyjdzie.
A ja z kolei dzisiaj pojechałem do ASO zapytać jak oni widzą diagnostykę tej nieszczęsnej wiązki. Podłączyli CLIP'a - standardowo wyszły jakieś błędy: "zwarcie do masy" na którymś elektrozaworze i to co wcześniej czyli czujnik prędkości turbiny. Cena naprawy wiązki od 300zł do tysiaka, elektrozawory mają po 200zł za sztukę - zastanawiam się czy nie...
Jak jest w trybie awaryjnym to tak powinno być. Musisz kolego zrobić diagnostykę jakimś skanerem a dobry by był np diagbox. na pewno zapisał sobie jakieś błędy które tu by bardzo pomogły
sitko turbiny wysterowanie turbiny geometria turbiny
ustawianie ręczne kanałów wskazać amperomierz zawiasy lodówki amica
Zgubiona płyta instalacyjna DS150E - jak odzyskać oprogramowanie? Zasilacz do odbiornika R-311: Wybór i budowa