Tylko diagnostyka
W tym aucie najpierw dobra diagnoza np Volvo Vida lub jakiś Autel. Tam często psują się zamki drzwi ...ale najpierw diagnostyka.
Jeżeli masz komputerek MSA 15.7 ( a pewnie tak) to będzie. Ja w swojej V70 '99 mam niestety 15.8 i już nie działa pozdrawiam
Przekaźnik w module oświetlenia.P
pytanie czy jest diagnostyka z kasetą silnika ?
Robiłeś jakąś diagnostykę?
jaki rocznik???
Słowa kluczowe to: Vida volvo Tutaj mówisz już o diagnostyce na wysokim poziomie.
Jest to kontrolka emisji spalin, diagnostyka komputerem rozwieje wątpliwości.
Jaltest dobrze sobie radzi z diagnostyka Volvo man mercedes tez naczepy choć na najnowsze auta potzebujesz dodatkowych oplat
Na telefon to Piston, SDProg i Car Scaner umożliwiają jakąś tam diagnostykę silnika. Na PC to nie pomogę.
Poszukuję sprzętu do prywatnego grzebania w aucie, od zawsze jeździłem fiatami i fordami, tu wystarczył kabel z viakena, kilka przejściówek i mogłem MES'em, forscanem oraz elmconfigiem wygrzebać co chciałem w aucie. Teraz czas na ogarnięcie sprzętu do Volvo. Natknąłem się oczywiście na magiczne słowa VIDA i VDASH. Pierwsze to odnalazłem na znanym portalu...
Diagnostyka była robiona ? jakieś błędy ?
Witam. mid 128 pid 224 fmi 2 mid 163 sid 2 fmi12 Problem z immobilizerem lub kluczykiem. mid 130 psid 204 mid 136 sid 9 fmi 12 Problem z modulatorem tylnej osi (EBS). mid 144 pid 46 fmi 1 Niskie ciśnienie powietrza. Proponuję wizytę w warsztacie na konkretną diagnostykę.
Pliki schematów mam w pdf i jeszcze nie zmieniłem.Moge wysłać na prif.Tylko podaj model i rok bo to ważne Dodano po 3 Jaki rok tego fh co chcesz zdjąć kaganiec.
Chętnie zapoznał bym się z tym przewodnikiem
Witam. MID136 SID67 Sygnał czujnika ciśnienia modulatora układu hamulców przyczepy FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Tutaj proponuję diagnostykę EBS w ciągniku, a komunikat ABS1 to problem z ABS/EBS naczepy. Tu trzeba zrobić także osobną diagnostykę naczepy.
Zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura AdBlue przy eksploatacji. Taka jest przyczyna wystąpienia tego błędu zgodnie z FMI 2. Żeby coś więcej powiedzieć potrzebna jest diagnostyka i podgląd parametrów temperatury.
Musisz zdiagnozować czyms innym, iteresuje ciebie głównie TCM (skrzynia biegów) i ECM (sterownik silnika) to one powodują zapalenie kontrolki. Błąd z tempomatem i "kontrola neutralna" sugeruje problem z czujnikiem stop lub wybierakiem biegów. Ale najważniejsza jest ta diagnostyka - resztę olej.
Usterka usunięta. Auto oddałem do człowieka który naprawia tylko Volvo. Według niego uszkodzona byla wiązka przy silniku (niby gdzieś w okolicach akumulatora), nie sprecyzował dokładnie w którym miejscu. Podobno sterownik nie dostawał informacji o temperaturze. Stwierdzi, że to jest normalne w tych autach. Czas naprawy z diagnostyka....ok. 2 godzin.
Mechanika skrzyni swoje już przeszła. Skrzynie te były bardzo żywotne. Problemem były kable elektryczne i czujniki. Dlatego pisałem o mechanikach, którzy mają doświadczenie w autobusach, ( szczególnie w tych starszych ). Przy odrobinie szczęścia, problem ze skrzynią może skończyć się regulacją czujników na skrzyni, a problem z mocą, naprawą instalacji...
Tylko diagnostyka na orginalnym oprogramowaniu.
Nie tonął, nie ma powietrza, był w Volvo Tech... Diagnostyka robiona CDiF'em i KTS'em.
Może sonda, może ciśnienie paliwa, może jakiś czujnik albo coś innego diagnostykę musisz zrobić.
Zmierz ciśnienie paliwa, na jałowych i pod obciążeniem w czasie jazdy z ładunkiem. Sprawdź smoki zbiorników paliwa ( jeśli masz dwa ). Zrobić balans pompowtryskiwaczy i jednostkowe zużycie paliwa. Zrobić analizę kodów błędów. Zatem najpierw diagnostyka w dobrym serwisie VOLVO, tak będzie taniej niż przepłacać za paliwo. Najbliższy dobry serwis to Kutno,...
Kolego, czy wykonana została diagnostyka? Jak wygląda stan EGR? Jest zamknięty? Czy palą się jakieś kontrolki błędu na desce ?
Także czekam z niecierpliwością na jakąkolwiek diagnostykę.
Powiem wam że mnie się jeszcze taki przypadek nie zdarzył żeby chłodnica EGR miała przeciek . Ale tak jak tu kolega pisze to diagnostykę komputerowa nie zaszkodzi zrobić .
Diagnostyka komputerowa na początek!
Zmienić mechanika, na takiego co pojeździ autem do wystąpienia usterki i wtedy zrobi diagnostykę. Najpewniej wiązka przepustnicy lub pedału gazu. Możliwe, że usterka jest w 5V linii zasilania potencjometrów, ale to diagnostyka wychwyci.
VDASH, VIDA
Diagnostyka i odczyt parametrów
Reduktor zdecydowanie za słaby do tego auta, Valteki to najniższa półka wtryskiwaczy gazowych ale skoro na PB jest to samo to tam trzeba szukać usterki. Co pokazała diagnostyka komputerowa?
ta kontrolka zapala sie gdy jest zły kąt wtrysku i 100 innych przyczyn . no ale mozecie zmieniać częsci do skutku :) bo zaoszczędzicie na diagnostyce.
Ale nigdy tak nie było mam drugie takie volvo i tam nic takiego się nie dzieje W dodatnich temperaturach mogło tak być, różnice w oprogramowaniu też mają wpływ. Diagnostykę robiłeś?
Volvo jest specyficzną marką ;) Nawet diagnostyka wymaga odpowiedniego sprzętu. Wszystko ma swoje plusy i minusy.
Tu trzeba gruntownie przejrzeć wiązki elektryczne : Głośniki i centralny wiązki między drzwiami. Klakson to albo problemy z masą albo słynne zimne luty w cim. Bagażnik mikro styk w klamce jak jest to do wymiany. Spryskiwacz i 7nne funkcje wiadomo Cim lub manetki do wymiany. Przydała by się dobra diagnostyka i wykaz błędów.
Przewód diagnostyczny od strony Webasta przeważnie oznaczany jest jako Niebieski z białym paskiem lecz też zdarza się że diagnostyka jest po przewodzie zielonym z białym paskiem. W twoim wypadku prawdopodobnie jest to przewód niebieski z białym paskiem. W tych Webastach powinna byc diagnostyka typu bus-line. Ale jak się nie jest pewnym można wykorzystać...
Witam, mam kłopot z Volvo XC 60 2,0t T5 245km rok 2015. Auto zaczęło się przegrzewać i brak ogrzewania. Po diagnozach mechaników (bez podłączenia do vidy) wymieniłem pompę wody i termostat, kłopot nie ustał. Dzisiaj podłączyłem pod vidę i okazuje się, że pompa czasami nie załącza się (jest nowa) i wtedy ogrzewanie ginie, a temperatura rośnie. Czy to...
Seood -- Istnieje jeszcze diagnostyka po K-line
Witam! OBD od Viakena i program Volo scan
Kolego metoda błyskowa to metoda pozwalająca na odczytanie kodów błędów za pomocą błysków (liczba błysków odpowiada numerowi kodu , odczyt tą metodą nie jest dokładny i łatwo o pomyłkę). Najlepszym i najdokładniejszym sposobem sczytania kodów zarejestrowanych w sterowniku jest diagnostyka komputerowa.
Wyświetlają się błędy? Była przeprowadzana diagnostyka? Sprawdzić czujnik ciśnienia na listwie i regulator ciśnienia na pompie CR.
Oferuję diagnostykę komputerową i naprawy maszyn budowlanych VOLVO. Wszystkie modele łącznie z najnowszą serią H ładowarek i serią E koparek. Dojazd do klienta. kontakt przez PW.
http://moto.allegro.pl/tester-skaner-vol... ale czy to ci potrzebne nie wystarczy uniwersalny tester
Napisz, co ustaliłeś z tym dozownikiem. I w ogóle na czym polega problem u Ciebie. Mam Volvo S40 z 1.6d (francuskie HDI) i też mam problem z niewłaściwym składem mieszanki. Zauważyłem, że po rozgrzaniu silnik chodzi zauważalnie gorzej, metaliczne stuki, twarda praca, duszący zapach spalin. Niestety w Volvo diagnostyka jest wykastrowana z większości...
Podczas dalszych testów interfejsem, wychodziło sporo innych błędów w kilku poszczególnych modułach. Większa część z nich była spowodowana brakiem komunikacji między nimi. I tak na przykład radio włączało się na parę sekund bez dźwięku, po czym się wyłączało. Brak między innymi komunikacji z czujnikiem kąta skrętu, co uniemożliwiało jego adaptację....
OBD nie zasila sterownika więc coś kręcisz. Sprawdzałeś zasilania na sterownik fizycznie? Diagnostykę robiłeś?
Po tym opisie widać że jest problem z ciśnieniem paliwa a nie turbo czy pedałem gazu. Bardzo słabo diagnostyka przeprowadzona. Szukaj lepszego fachowca.
texsa imagneti marelli to ten sam program różni je kolor interfejsu
dzięki kolego
Witam najpierw diagnostyka,potem pomoc jak wygląda kąt wtrysku i czy się zmienia zależnie od obrotów silnika,i jaka dawka paliwa,
Rozrząd do sprawdzenia i ogólnie diagnostyka, widzi obroty podczas kręcenia?
Nie, po prostu obserwuj to zapocenie po stronie dolotowej układu zasilania silnika. Jakbyś tą rurę odkręcił to zapewne jest mokra w środku z oleju. Standard w Dieslu. Ale nie zmienia to faktu że warto by się udać do nawet nieautoryzowanego serwisu VOLVO na diagnostykę samochodu. Tam jest dużo elektroniki którą raz na jakiś czas warto przejrzeć PORZĄDNYM...
Tak zdjęcie jest ale wyświetlacza deski, a nie z tacho. Zobacz czy są jakieś błędy w diagnostyce pokładowej.
Diagnostykę robiłeś?
Nie, to oznacza że trzeba zrobić diagnostykę sterownika silnika, co mu się nie podoba. A potem usunąć usterkę.
Zrób diagnostykę , nie wiadomo czy ta usterka nie spowoduje jakiegoś zagrożenia.
moze ktos mi choc nazwe takiego programu poda bo nie wiem czego szukać
Diagnostyka komputerowa może coś by rozwiała temat.
Wiem. Też mam takie. Na razie nie wiem co jest. Diagnostyka nic nie pokazuje. Nawet ta oryginalna Volvowska - PTT
Witam na poczętak jak skrzynia Voith czy inna diagnostyka i monitoringi bym proponował
podstawa to diagnostyka komputerowa i odczytanie błędów
Dla Texy i Jaltesta na plus jeszcze diagnostyka naczep, jeśli posiadacie w firmie. Używam na co dzień obu testerów. W Volvo Texa nie mam możliwości zaprogramowania Vinu w sterowniku dźwigni Ishift. Po za tym jestem zadowolony, Napisałeś że używasz obu komputerów na codzień. Jeśli miał byś porównać Texa z Jaltestem w obsłudze Volvo, to co byś wybrał....
Benyy , przeczytaj post 13 i 14!!! Diagnostyka , EC U na pewno zapisał błąd.
to to już nie jest akurat normalne, pojedź gdzieś na diagnostykę skrzyni i będzie wiadomo
Witam Wymień alternator kolego ,a potem bierz się za diagnostykę pozdrowionka
Zrób kolego diagnostykę komputerową, będzie łatwiej.
MID 128 PPID 270 Czujnik NOx. FMI 2 Nieprawidłowy poziom NOx . Możliwe przyczyny: Układ dozujący. Układ wydechowy. Układ dolotowy powietrza. Czujnik NOx. MID 128 PSID 46 Awaria monitorowania NOx W tym przypadku polecałbym diagnostykę bo trudno jednoznacznie określić przyczynę.
Jest to standarowy objaw słabych lub uszkodzonych pompowtrysków. Diagnostyka komputerowa wykazuje, który jaką ma spawność
Jakim sprzętem sprawdzę diagnostykę volvo i naczepy tylko volvo mnie interesuje bo tylko to mamy, coś dobrego tak dla siebie Gdzie mogę sobie sprawdzać kody błędów w jakim programie? jest jakiś diagnostyczny żeby można podglądać błędy ?> Dodano po 1 Pytanie jeszcze jedno mam, czy pierścień jak byłby pęknięty to nie podniesie osi?
Ma znaczenie ale po co wróżyć zrob diagnostykę komputerowa naczepy
Witam.Jak w temacie Volvo posiada dwa gniazda diagnostyczne,8pin przez które diagnostyka idzie.Drugie gniazdo OBD 16 pin,na tym nie łączy się,do czego ono jest?
Szukam kogoś sprytnego do diagnostyki Volvo. Pojawiły się problemy z mocą, powyżej 3500 obrotów błędnie odczytuje ilość obrotów i redukuje moc. Plus czujniki parkowania przestały działać. Zna ktoś jakiegoś wielkiego elektronika, który może pomóc? Okolice Namysłów, Wrocław, Opole?
Nie trzeba Jaltesta w VOLVO odczytasz błędy z wyswietlacza, wybież Diagnostyka, diadnostyka błędów, "numerycznie" i pokaże Ci MID PID/SID i FMI
nie radziłem żebyś jechał do ASO tylko o szerszych możliwościach sprzętu w ASO a to jest różnica. Widzę że ASO parzy w ręce chyba, ale niestety i tak będziesz musiał tam pojechać po 2002 roku moduły są programowalne za pomocą VADIS/VIDA więc bez tego ABS i tak będzie wyświetlał komunikaty, a poza ASO CHYBA ZROBIĆ SIĘ TEGO NIE DA. Pozdrawiam Moduł ABS...
To w takim razie nie wina alternatora / w takim razie pod komputer diagnostyka pod obciążeniem jakie wyskakują błędny.
Nowy na tej części elektrody także za brak fachowego słownictwa przepraszam. Firma w której pracuję (nie na warsztacie ) zakupiła samochód Volvo FE posiada już podobno EURO 6 auto było samochodem testowym (prawdopodobnie) w Volvo Center ale TEXA nie może się skomunikować z ECU(mechanik powiedział "silnikiem") inne systemy diagnostyka ok. problem jest...
Pojedz na diagnostykę,ogólnie elektronika volvo to ciężki temat i byle czym się tego nie ruszy.Miałem przypadek z nie działającym pilotem w v70 2001r ,Możliwe że w twoim modelu auta rozwiązali to inaczej
Sprawdzić poziom oleju, sprawdzić bezpieczniki, diagnostyka komputerowa. A potem zostanie już tylko wymiana pompy.
Diagnostyka potrzeba kody błędów itp. To skomplikowany silnik, może być pierdoła jak i poważna rzecz.
podstawa to diagnostyka kopmuterowa i odczytanie błędów w sterowniku
Diagnostyka komputer texa nic żadnych błędów, sprawdzone węże od intelculera.
Witam, mam problem z diagnostyką ABS w autobusie. Producent w gnieździe diagnostycznym nie wyprowadził linii diagnostycznej i nie mam jak podłączyć TEXY. Może ktoś wie, gdzie w module 0 265 150 315 są wyprowadzenia do diagnozy ? Może jakiś schemacik , pomogę serwisówką z Volvo, Renault.
Zrób diagnostykę zobaczymy jaki bład.
Witam, mam problem ze skrzynią automatyczną Powershift w moim Volvo V50 2.0D. - w pozycji N (luz) samochód po puszczeniu hamulca delikatnie rusza do przodu - po przełączeniu na R (wsteczny) samochód nie reaguje (brak wstecznego) Ponadto w pozycji P oraz N wyraźnie wyczuwalne są drgania/wibracje pochodzące z jednostki napędowej. Diagnostyka komp. nie...
To nie ma pomóc i nie pomoże. To jest tylko część diagnostyki.
Vocom lub dpa5. Dpa jest tańszy i u mnie bez najmniejszych problemów radzi sobie z volvem i renault dxi z 2007r. Dodano po 2 Do volva mam jeszcze impacta i bez najmniejszych problemów można ogarnąć Volvo i renault
Ok, na dniach postaram się wykonać diagnostykę i zdam relację. Pozdrawiam.
Przy skręcie w lewo trzeszczenie w tylnym lewym kole podobne do trzeszczenia przegłubu Volvo V50 2007 1,8 Benz . Co to może być? Byłam na diagnostyce i wszystko jest w porządku
To tykanie z tą częstotliwością wygląda na bombę , masz konkurencję? Teraz do rzeczy; diagnostyka , tego śrubokrętem i przecinakiem nie naprawi.
Świece zmienione były? Popieram przedmówcę, że zaczyna się od diagnostyki.
Sprawdz tak jak kolega napisał czy ośka pompki ręcznej jest zamknięta ,a co do braku mocy to diagnostyka jazda załadowanym autem i podgląd parametrów.
Moduł pompy, czujnik ciśnienia , rozszerzona diagnostyka. To nie jest problem na 5minut czy godzinkę.
Po ok. 8000 tys. km od wymiany praktycznie nic nie ubyło. Wtryski, sprężanie, zawory po diagnostyce wychodzi, że są ok.
Witam odgrzeję temat, trafił się taki sam przypadek może, ktoś coś do tego czasu coś znalazł i podzieli się spostrzeżeniami . Auto VOLVO S80 II nie działa wyświetlacz, radio, czujniki parkowania, diagnostyka tych elementów nie idzie Co ciekawe rozebrałem panel i po odłączeniu wtyczki od Radia na światłowodach jest reakcja a przy panelu środkowym(wyświetlaczu)...
Proponuje zrobić diagnostykę i sprawdzić odczyt czujnika.
Ja mogę zrozumieć dużo ale jak myślisz że da się zdiagnozować problem w VOLVO na podstawie filmu to grubo się mylisz. Zrób diagnostykę może coś więcej się wyjaśni. Zrób ją u kogoś kto ma większe pojęcie niż tylko odczyta błędy i odeśle Cię z nimi.
Prosił bym również o podpowiedz VOLVO FM9 w diagnostyce EBS mam komunikat błędu Podgrzewacz Rozruchowy 2w MID 136 SID71 FMI1 Co tt może być ten podgrzewacz i gdzie on się znajduje
Jest możliwośc sprawdzenia czy Sterownik ma obsługe przyczepy bez diagnostyki ?
volvo diagnostyka diagnostyka volvo adblue diagnostyka autobusów
honda civic centralny zamek lotnicze słuchawki reset sensor airbag
Renault Clio III – alarm sam się uruchamia, fałszywe wyzwalanie, czujnik maski, UCH Brak dzwonka w telefonie stacjonarnym Panasonic – przyczyny, testy linii, filtr ADSL, napięcie ring