Jaki był oryginalny procesor ( podaj pełne oznaczenie )? Bo widzę, że wstawiłeś wersję MC6809 E P, to jest to wersja, która wymaga zewnętrznych sygnałów zegarowych E i Q, natomiast wersja MC6809P wymaga zewnętrznego kwarcu z kondensatorami. Zdjęcie pokazuje, że na płytce jest kwarc, więc sugeruje to, że powinna być wersja procesora bez litery E w oznaczeniu.
Załóż na początek jakieś porządne opony i wyważ koła to podstawa .
Witam.Pytanie jak w temacie za pomoca jakiego oprogramowania i interfejsu mozna zajzec do "diagnostyki" zawieszenia citroena xm.Do silnika i sytemu abs,wykorzystujemy oprogramowanie autodiag i schemacik interfejsu ktory jest na tym forum.A czym zawieszenie hydractive?Pozdrawiam.
Normalnie to zawieszenie diagnozuje się vag-iem Nie powinno opadać, jeśli to robi, to wskazuje na jakąś nieszczelność w układzie
A jak wygląda diagnostyka zawieszenia ? Amortyzatory , zbieżność itd. ?
Tylko żeby nie okazało się , że masz pękniętą którąś ze sprężyn i brakuje jej kawałka ,autko jest przechylone . Regulacja geometrii to nie tylko kręcenie drążkami , ale najważniejsza jest diagnostyka zawieszenia . Pojedź do specjalisty , bo na pewno u niego nie byłeś . Pozdrówka.
Jeśli poduszka nie ma dużego luzu to raczej to nie pomoże. Dogłębna diagnostyka zawieszenia raz jeszcze na innej stacji.
Zdecydowanie tutaj chodzi o błąd i63. Zdejmij boki zmywarki i szukaj tej części: https://north.pl/karta/grzalka-przeplywo...
Witan tutaj nie chodzi o diagnostykę zawieszenia tylko o elektronikę. Równie dobrze może być uszkodzony czujnik kąta skrętu.
Kolego były scanie w których diagnostyka zawieszenia jest na pinie 9 10 złącza diagnostyczne. Wtedy trzeba podłączyć texe kablami k l i zasilanie kablem z zabkami.
sprawdziłem tylko po zapłonie że nie ma Po zapłonie nigdy tam prądu nie było i nie będzie . :cry: Musi pracować silnik spalinowy i musi być sprawne ładowanie . Problem pojawił się nagle czy poprzedziły go jakieś czynności przy pojeździe - diagnostyka, naprawa zawieszenia itp . :?:
Oj do Łodzi mam daleko ale zastanów się czy nie warto podjechać na stację kontroli pojazdów i dokonać za parę złotych diagnostyki zawieszenia u mnie kosztuje to ok 50PLN i będziesz miał czarno na białym co trzeba wymienić.
HA to skrót oznaczający hydroaktywne zawieszenie. Czy auto jest w nie wyposażone najłatwiej rozpoznać po przełączniku rodzaju pracy zawieszenia. Można też po przewodach dochodzących do przednich sfer. Jeśli są cienkie to HA brak, jeśli grube to auto ma hydractive. W przypadku HA diagnostyka zawieszenia jest bardziej skomplikowana, auto ma więcej sfer...
A co pokazuje diagnostyka komputerowa ???
Nie został zalany wodą? Na początek odpiąłbym aku na kilka minut. Jak się nie uspokoi to diagnostyka komputerem
Jedź na diagnostykę zawieszenia i wymień to co uszkodzone, a nie to co sąsiadka podpowie. Jednak komfortu i tak się tam nie spodziewaj.
Zmieni atf-a , jeśli nie ucichnie- to można wybrać się na diagnostykę zawieszenia, wydatek ok 20 PLN i wyjdzie reszta ....
Witam. W Twoim samochodzie zawieszenie przednie i układ kierowniczy to naprawdę prosta konstrukcja ale mimo tego nikt Ci tego nie zdiagnozuje przez internet. Podjedź do dobrego mechanika od zawieszeń i za diagnostykę nie zapłacisz nic jeśli później zlecisz naprawę/wymianę w tym warsztacie. Podpowiem tylko że to może być jeden z tych elementów: - końcówki...
Raz dałem radę to i drugi raz dam. Za pierwszym razem unikałem rozkręcania wszystkiego ale widzę, że faktycznie szybciej będzie opuszczając belkę zawieszenia.
Zacznij o przetestowania pamięci ram. Albo memtestem, albo uruchom diagnostykę pamięci ram pod windows
Prosze o podpowiedz gdzie szukać tego czorta Odczytać kody usterek "z deski" i wstawić tutaj. Najprawdopodobniej problem z czujnikami ciśnienia w poduszkach i/lub czujnikami wysokości zawieszenia. Jakakolwiek diagnostyka komputerem by się przydała.
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
No to na 99% przegub się rozleciał. Oddaj auto do kompetentnego warsztatu na diagnostykę całego zawieszenia. Ja bym za taką naprawę co najmniej dowód zabrał...
Już właśnie był diagnozowany na stacji - po raz pierwszy, i tam właścnie zalecono mi przekręcenie stabilizatora. I kicha! Sama myślę o zmianie amorków. Zobaczymy.
Kolego napisałeś co chcesz sprawdzać? Tak się składa, że codzień mam warsztacie jakiegoś debila, co mu się marzy podpięcie pod komputer, bo mu coś biegi cięzko wchodzą, zgrzyta przy hamowaniu, czy fotel się nie do końca przesuwa. Napisałeś o diagnostyce zawieszenia? Kazdy logiczny, z taką dozą informacj, jaką byłeś uprzejmy zamieścić wyśle cię na szarpak....
Przerywa na 10sek-2min, a potem sam się łączy. Przeciążenie eteru sieciami wifi. Oglądanie filmów staje się potwornie męczące. Generalnie - streaming to tylko po kablu (skrętce) jest pewny. Ja na to, że podpisałem umowę na 600 Mb/s, (dziwne, bo ten Technicolor obsługuje tylko 200 Mb/s) No, co ty - Technicolory obsługują do 1.2G na DL. Coś tu nie pasi....
A jakas diagnostyka byla robiona ?
Poczytaj o tym o czym pisze kol. miecho https://forum.cdaction.pl/topic/93663-po... Dodano po 4 Sądząc po zawieszeniu się na chkdsk jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia dysku.
CITROËN C5 wszystkie typy aż do OPR 9837. OBSERWACJE Kołysanie przedniego zawieszenia gdy pojazd stoi, a zapłon jest wyłączony. DIAGNOSTYKA Możliwa przyczyna : niedostosowana kalibracja kalkulatora zawieszenia. POMOC POSPRZEDAŻNA Wprowadzić zdalnie (teleładować) nową kalibrację do kalkulatora zawieszenia za pomocą przyrządu diagnostycznego. Jednym słowem...
Prosta sprawa klient kupuje własne części to bierze za nie odpowiedzialność, a ja biorę za usługę. I to jest moim zdaniem uczciwe podejście. Sam naprawiam w takim właśnie warsztacie z takim podejściem. Zasady zostały jasno nakreślone przez właściciela tegoż warsztatu dawno temu i wszystko jest dla nas (mnie jako klienta i ich jako warsztatu czy wykonawców)...
Łożysko lewe wymienione, zmieniałem też koła przednie na inne bo mam też opony na felgach stalowych, dalej to samo, tylko na stalówkach ten dźwięk jest troche przytłumiony. Mechanicy już sami nie wiedzą co sie dzieje. Po wymianie łożyska wzieli jeszcze mnie na diagnostykę, w zawieszeniu żadnych luzów nie ma. Jak macie jakieś sugestie co to może być...
czy jest jakiś bezpiecznik od komputera, który może powodować powyższy problem Nie. Czy w przypadku "zawieszenia" komputera odpięcie akumulatora coś da? Nie zaszkodzi. I czy ktokolwiek z użytkowników spotkał się z takim problemem i ewentualnie jak go rozwiązał. Po pierwsze >sprawdź czy CIM widzi twoją manetkę >co widzi DIS ogólnie rzesz biorąc ,diagnostyka...
Najpierw sprawdź czy czujnik poziomownia przy przednim zawieszeniu jest prawidłowo zamontowany i diagnostyka komputerowa też by się przydała.
Jeżeli uwaliło by jakiś czujnik to powinno wyrzucić jakiś błąd w diagnostyce a tu zero
Nie ma na końcu tabeli z objawami usterek? W środku jest zapewne regulator obrotów. Można go ominąć, żeby sprawdzić silnik. Może jest czujnik blokujący robota gdy nie ma przy nim misy i narzędzia? To też trzeba sprawdzić. Nie wiem czy sobie poradzisz. Jeżeli silnik jest szczotkowy, to może być zawieszona szczotka.
U mnie amorki do wymiany wyszły przy wymianie łożyska w kolumnie McPhersona. Na diagnostyce nic nie wyszło... Sprawność na poziomie 50%. Po rozebraniu wyszło ze sam się chowa...
Witam! Jeżeli chcesz posprawdzać to i owo to zmierz sobie na początek napięcie akumulatora na zgaszonym silniku potem na pracującym a na końcu powłączaj wszystkie odbiorniki żeby maksymalnie obciążyć instalację. Napięcie nie powinno spaść poniżej 13.5V. Dalej - PODSTAWA pasek rozrządu, jeżeli nie znasz jego faktycznego przebiegu to wymień profilaktycznie...
Proponuje wybrać się pierwsze na jakąś diagnostykę , sprawdzić konkretnie zawieszenie i amortyzatory, zobaczyć jak się da jakie masz sprężyny, jak masz jakieś pseudo sport to tylko wymiana na seryjne razem z amortyzatorami.
I panowie jeszcze jedna sprawa. Wibracja prz hamowaniu, ale nie każdym, jadę na 80 na godzinę i więcej i przy hamowaniu są wibracje, głównie na kierownicę, przy wolnej jeździe chyba tego nie zauważyłem bardziej przy szybszej czyli np. jedziesz autostradą np. 100km/h hamujesz i czujesz wibracje. Może są to nie swazowane po bokach klocki z przodu, ale...
No to nie pozostaje nic innego jak samemu wejść do kanału i po sprawdzać całość breszką łyżką lub czymś innym co jest pod ręka i czym można po napinać . Zaciągnąć ręczny i próbować ruszać jednocześnie inna osoba musi obserwować jak się zachowuje zawieszenie / czy się nie przesuwa nadmiernie / i czy nie na różnic w zachowaniu między jedną a drugą stroną...
łaczniki czujników przy przednim i tylnym zawieszeniu i same czujniki, ale najpierw diagnostyka komputerowa
Z mojej strony nie ma problemu by poczekać do przyszlego tygodnia. Towarzyszy nam ten problem od kilku miesięcy i żyjemy w zawieszeniu. Chcielibyśmy mieć jasna sytuacje czy to wewnątrz mieszkania czy to na zewnatrz występuje przyczyna.
Samochód z tego co widać na zdjęciach , delikatnie mówiąc nie w najlepszej kondycji . Duże ogniska korozji na podwoziu . Zalecam przegląd i diagnostykę amortyzatorów oraz zawieszenia .
Diagnostyka pamięci i SMART dysku na początek.
Nie wiadomo, równie dobrze może Ci tłuc niedokręcony amortyzator. Jedź na diagnostykę
Zrób diagnostykę naciskając F2.
Odinstaluj na razie AVG. Daj oba logi z FRST: http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnosty...
Poprzez diagnostykę wystarczy ponownie wyregulować wartości czujnika (robi wszystko automatycznie). Ważne, żeby przed zresetowaniem wszystkiego wyjechać samochodem na płaską powierzchnię, a nie pod górę.
Zanim kupisz maglownice to sprawdź czy coś jeszcze nie stuka bo może wyjść więcej zużytych części w zawieszeniu Dopiero po tym dobra diagnostyka magla Jeżeli magiel klęknął to daj do regeneracji w tedy w 90% powinien być teoretycznie nowy
Chodzi o to gniazdo, chyba jack, na panelu pod skrytka na radio... do czego ono sluzy? (obsluga klimatyzacji, zawieszenia teleskopowego, oswietlenia czy moze do diagnostyki)
Koła sprawdzone są ok, ale wulkanizator dla pewności wyważył ponownie. Wrzuciłem je na przód żeby się trochę wyrównały. Może jeszcze dzisiaj lub w poniedziałek podjadę ponownie na diagnostykę żeby dokładnie sprawdzić zawieszenie i belkę.
Dziwne dźwięki mogą być spowodowane wyłącznie zawieszeniem laptopa. Do określenia przyczyny niezbędna jest diagnostyka, objawy mogą być różne dla tej samej usterki lub takie same dla różnych usterek.
Zrób diagnostykę bo trzeba znaleść dlaczego pompa nie startuje.
Mam mianowicie takie problem ze podczas jazdy moją megi sciąga mnie na prawą strone i to dosc sporo przy predkosci 80km/h gdybym puscil kierownice za 4sekundy wypadam z trasy...:( Sprawdzalem cisnienie w oponach, zmienialem z tylu na przód, zbieznosc byla ustawiana ale niewiem czy do konca dobrze bo zauważyłem w tym samym dniu ze gdy wchodze w zakret...
Po regeneracji pojawił się problem? Jak auto nie odpala co na to diagnostyka? Jak komunikacja z modułami w chwili usterki?
Kolego podstawa to diagnostyka i podgląd parametrów danych to ci pomoże
Autocom truck jak podłączę to mogę podnosić i opuszczać a na pilot nie reaguje jak już je podniesie na maxa. W momencie diagnostyki zawieszenia, sterowanie z pilota nie działa. Niektóre wersje oprogramowania w FH nie pokazują w Autocom'ie zapisanych błędów, a jedynie aktualne. Przedzwoń całą wiązkę, na przerwy i zwarcia między żyłami. Jak masz możliwość,...
Czy da się zaradzić jakoś temu problemowi? Pełna diagnostyka płyty, pomiary, wyniki?
Witam !! Najpierw diagnostyka. Jak bedziesz mial bledy to wtedy bedzie wiadomo co sprawdzic. Pozdrawiam Marek
Podczas diagnostyki auta zawiesił się VAS 5051, po ponownym uruchomieniu wyświetla się komunikat , że jest niewystarczająca ilość pamięci do uruchomienia programu. Dało się jednak uruchomić win95 , okazało się , że jest tylko 740kB wolnego miejsca na dysku. Próbowałem scandiska ale też się wiesza. Może ktoś wie co można bezpiecznie usunąć żeby tester...
Tak wogóle to ten miernik w kosz. Czy diagnostyka płyt nie jest Ci obca?
Ok, podłączyłam dziś dysk z drugiego laptopa, i sytuacja się nie zmieniła. Mianowicie jest taki stan jak przed odinstalowaniem kontrolera ethernet, chcąc wyłączyć komputer, system się zawiesza i trzeba resetować. Włączyłam diagnostykę pamięci i komputer zawiesił się na 21%..
Mam pytanie odnośnie diagnostyki jaltestem naczepy która posiada system sterowania EB+ Haldex czy ktoś diagnozował takie cudo tym sprzętem, czy w ogóle jest to możliwe bo mi nie chce nawiązać komunikacji. złącze diagnostyczne jest obok klamek od zawieszenia zasilanie na nim jest a diagnostyki nie ma
Witaj. Pojedź lepiej na diagnostykę i sprawdź dokładnie zawieszenie, mogło się pogiąć. Możesz sprawdzać sam ale w przypadku układu kierowniczego lepiej zdać się na urządzenia pomiarowe. Pozdrawiam
No nie mów, że w Częstochowie nie ma bazy autobusowej PKS ? Jest 100 %. Zresztą gdzie robisz przeglądy ? Tam mają nalepsze urządzenia do diagnostyki zawieszenia. Jeśli chcesz bezpiecznie jezdzić - polecam. PS> Dzisiaj mamy tutaj czarną szatę graficzną, tło. Przyłączam się do smutku na forum, po stracie """Naszego Papieża""". Pozdr.
dzięki za odzew, próbowałem już wyciągnąć,ale kiepsko to szło, czytałem gdzieś że w miejsca po śrubeczkach imbusowych trzeba coś włożyć/wkręcić aby mieć za co je wysunąć. Spróbuję jeszcze raz pokombinować. Swoją drogą, cały czas nie mogę dojść przyczyny takiego stanu, były wymiany el. zawieszenia , przełącznika świateł, jakaś diagnostyka i taka lipa...
I ogólnie pytanie, też może z tym związane. Parę dni temu byłem na wycieczce z rodziną, jechaliśmy mija kią i w drodze powrotnej ( na nie dziurawej drodze), może miała jakieś nierówności ale dziur nie miała w pewnym momencie z lewej strony samochodu było czuć wibrację ( prędkość w sumie nie zwracałem w tym momencie ile mam, ale pewnie było może jakieś...
Byłem jeszcze raz na diagnostyce i jedyna wada zawieszenia to lekko wybite tuleje na wahaczach. Gość twierdzi że są tylko lekko oddzielone gumy od metalowej tulei i nie powinno mieć to wpływu na szarpnie no chyba że podczas hamowania ale nie podczas jazdy.
Sprawdzić zawieszenie łącznie z amortyzatorami i zrobić diagnostykę silnika.
Dzięki bardzo za wyjaśnienie. Tył nie był ruszany a ciśnienie kół w dniu pomiaru jednakowe. Podjadę jeszcze raz na diagnostykę.
Wiem jakie podzespoły ma zawieszenie To napisz bo na razie to nie wiem czy stara fabia czy Golf na wielo wachaczowym -coś mi się zdaje że ich nie rozróżniasz. W starym Golfie II to wystarczyło dobrze skręcić maglownice. A wspomaganie jest? Przepraszam ale mam wrażenia że mówimy na innych częstotliwościach tak to ci nie pomogę. Ja wysiadam gdybać nie...
Cały czas mówię nie o uruchamianiu Windows na pierwszym kanale kontrolera SATA, tylko o przepięciu dysku i uruchomieniu MHDD aby zrobić test tym programem. Uruchamianie Windows na kontrolerze innym niż na tym, na którym został zainstalowany może skutkować zawieszeniem lub blue screenem.
Koledzy piszecie o kalibracji a autor tematu broni się od diagnostyki komputerowej co należało by zrobić w pierwszej kolejności. Wydaje mi się ze ona naprowadziła by mechanika na podjęcie właściwych działań. Pod nazwą diagnostyka mam na myśli nie tylko odczyt błędów ale również sprawdzenie parametrów.
Stopniowo robię zawieszenie a zostały tylko końcówki bo innego pomysłu już nie mam, a jak samemu sprawdzić końcówki czy są ok ? Aczkolwiek w poniedziałek podjadę jeszcze raz na diagnostykę na stację kontroli zobaczę czy coś tam wyjdzie.
Kolego na tak postawione pytania nikt nie udzieli tobie jednoznacznej odpowiedzi. Proponuje podjechać do warsztatu samochodowego i sprawdzić jakie ta pompa paliwa daje ciśnienie i jaka jest jej obecnie wydajność po "pracy na sucho"jaką jej zafundowałeś. Co do zawieszenia to także kłania się jego diagnostyka ,podjedziesz na sprawdzenie i bedziesz wszystko...
Zawieszenia nie wyglądają wcale na "dziwne". A ich ewentualną wymianę powinna poprzedzić rzetelna diagnostyka przetwornika. Stwierdzenie uszkodzenia "na oko" (że bardziej twarde) lub "na ucho" (że chyba jest mniej basu) może okazać się niemiarodajne i bardzo subiektywne. Chyba szkoda byłoby niepotrzebnie naprawiać kilka przetworników tylko po to, żeby...
Jeśli przy huśtaniu auta to słychać , to dasz radę umiejscowić , tylko w dwie osoby , bo samemu będzie ciężko . Dziwi mnie , że na diagnostyce Pan tego nie znalazł / a teoretycznie powinien / http://obrazki.elektroda.net/10_12703895... A dzwięk od sworznia wcale nie musi być metaliczny , piszczy bo się woda dostała i rdza na panewkach skrzeczy /...
Witam szanowne grono. Problem dotyczy ciągłego poziomowania zawieszenia (obydwie osie na poduchach). Wystarczy delikatnie ruszyć i już upuszcza powietrze z bloku Ecas (ukłąd KNORR BREMSE) i dopompowuje, i tak w kółko. Wymieniony został sensor poduszek przedniej osi (stary był przytarty), ale objaw nie zanikł. Sprawdzone także wtyczki, zrobiona diagnostyka...
Witam. Robiłem taką akcję dwa razy: na zawieszenie przód (wyłapanie luzów) i na spaliny (sprawdzenie czy katalizator działa). W obu przypadkach płatność była za określoną diagnostykę, informacja od diagnosty i sugestie i nic poza tym. Dziękuję i do widzenia i zapraszam w przyszłości. Tak, że nie ma się co martwić. Pozdrawiam. Krystian
Witam wszystkich serdecznie. Co głów to i pomysłów! :-D W ostatniej zakładce ustawień, tam gdzie się włącza min. diagnostykę, jest funkcja ciągły wskaźnik poziomowania, który trzeba wyłączyć. I tyle! https://obrazki.elektroda.pl/7179194400_... https://obrazki.elektroda.pl/4310309800_... https://obrazki.elektroda.pl/9342362000_...
Te ostatnie zdarzenie o tym nie świadczy. Aplikacja zawiesiła się, ale nie wiadomo z jakiego powodu. Czy był też reset systemu? W pierwszej kolejności sprawdź pamięć komputera (Diagnostyka pamięci systemu windows). Potem test dysków (Cristal Disk Info). Następnie sprawdź grę WOT https://eu.wargaming.net/support/pl/prod... Obserwuj...
Zrób z deski diagnostykę i napisz jakie błędy wyświetla. Przyczyn może być dużo.
Cześć, mam Pandę 1.1 rok produkcji 2008. Najprostsza wersja bez wspomagania kierownicy. Mam ją od nowości, obecnie przebieg 75 000 km. Gdzieś od roku słyszę bardzo męczące pukanie w kierownicy, właściwie w okolicach kierownicy / deski rozdzielczej / szyby przedniej. Każdy ruch kierownicą powoduje takie nieprzyjemne plastikowe pukanie. Auto było na diagnostyce...
Wczoraj przytrafiło mi się kilka zawieszeń komputera, po szybkiej diagnostyce (memtest itd.) stawiam na padnięty dysk, ale dzisiaj przypadkowo zauważyłem dziwną pracę napędu dvd, wobec tego moje pytanie, czy podane wyniki smart mogą wskazywać na problemy z kontrolerem, a nie z dyskiem?
Ja miałem stukanie, bo podczas wymiany źle przykręcili amortyzator. Po kilku latach amortyzator obrócił się, wskoczył w swoje gniazdo i zrobił się delikatny luz. Na szarpakach wszystko było OK. Inny przypadek gdzie na szarpakach było dobrze to uszkodzony amortyzator. Na diagnostyce tez było wszystko ok.
Bateria - nawet obecnie stosowana w autach - jest dużo bardziej bezpieczna niż bak z paliwem chemicznym, często w skorodowanym baku. Nie wiem czy ostatnio widziałeś jakiś samochód od spodu, ale zbiorniki paliwa nie mogą korodować, bo są wykonane z tworzyw sztucznych. Olej napędowy jest jednym z najbezpieczniejszych paliw (w normalnych warunkach jest...
Mam problem z Toyotą Auris Hybrid 2013. Przy małych prędkościach kanguruje, jakby hamował. Przy 70 km/h słychać stuki z lewej strony, a przy 120-140 km/h tak tłucze, że całym autem trzęsie. Byłem na diagnostyce, wszystko ok. W ASO powiedział mi chłop, że EGR, jeszcze nie zrobiłem. Ale czy ktoś spotkał się z takim problemem? I jeszcze delikatnie ściąga...
Przy zawieszeniu się obrotów na benzynie po około 2 min zaświeca się check i błąd 35 odczytałem po miganiu kontrolki.
Mój samochód (Golf III TDI) powoli zaczyna upominać się o wizytę w warsztacie w związku z czym chciałbym się dowiedzieć ile pieniążków muszę sobie uzbierać na to: 1. Diagnostyka i kasowanie błędów oraz inspekcji serw. 2. Wymiana zawieszenia i hamulców (klocki+tarcze) <- tu części zakupione przeze mnie 3. Ustawienie kąta wtrysku 4. Czyszczenie zapieczonego...
Witam koledzy...może niektórzy się uśmiechną z tego co napisze ale...niecały rok temu kolega w lanosiku miał identyczny problem...na nierównościach coś stukało. Również na diagnostyce żadnych luzów nie wykazało, wymienił łączniki stabilizatorów, simerblocki i nadal stukało. I okazało się podczas wymiany klocków z przodu, że jeden zacisk hamulcowy na...
Sprawdź omomierzem rezystancje cewki (od tego z regóły zaczyna się diagnostykę).
Słyszałeś o diagnostyce Star Diagnosis ? Równolegle możesz rozwiązać problem z nieszczelnością układu.
ale czy się opłaca ?? Przejdź/podjedź i zapytaj ile za samą diagnostykę - jak wogóle będą chętni się podjąć.
Ok. Jak już będę wiedział która kość uszkodzona to co tylko wymiana na nową - dobrze rozumiem. Na razie jeszcze się nie zawiesił to tak na marginesie
gdyby Kolega podał co jest w tym komunikacie w trakcie zawieszenia, byłoby łatwiej , a tak można doradzić tylko pełną diagnostykę sprzętu , pozdrawiam
Jaki komputer najlepiej zakupic do DAF do diagnostyki i korekcji wysokosci zawieszenia etc? Dziekuje. M.
Z tego co znalazłem to błąd b370b to błąd "B370B Rear Wiper Function Control Circuit", czyli błąd obwodu sterowania wycieraczki tylnej. Pomierz jeszcze napięcia na wcisnietej manetce od wycieraczki, na rozpietych przewodach do silnika. Nie ma żadnej różnicy.. auto przy zapłonie skanuje chyba całą instalacje i od razu odcina możliwość odpalenia wycieraczki...
Jeżeli chcesz mieć pełną diagnostykę Citroena to tylko Lexia (Diagbox). Wielu elementów nie sprawdzisz i nie przesterujesz innymi programami. Mam MaxiEcu i wiele elementów nie mogę sprawdzić. Choćby zawieszenia hydroaktywnego (Ty akurat go nie masz). Szwagier ma Launch X-431 i to samo. Mam też Lexię i robię nią wszystko. Tylko czy Ty wszystko potrzebujesz?
Właściwie to zauważyłem ciekawą zależność. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji że wykres się zawiesi, to wchodząc w diagnostykę - tak jak mówi Marek - i uruchamiając na nowo test, wykres się odblokuje i oscyloskop działa stabilnie. Wszystkie parametry PASS. Czasami jednakże bywa tak że wszystko jest OK, a w pewnym momencie tracę obraz i koniec. Wyłączenie...
W 124 nazywany przez znawców "ostatnim prawdziwym Mercedesem" . Przed zakupem polecam obowiązkowo wjazd na diagnostykę, z uwagi na dość skomplikowane zawieszenie. Pojazd dla dorosłych facetów, nie dla chłopców- ścigantów. Myślę , że w tej kwocie się zmieścisz spokojnie. Z nowszych autek zwróć uwagę na Omegę C - niezłe i pojemne auto. Blacha po ( chyba...
regulacja zawieszenia ustawienie zawieszenia wysokość zawieszenia
sterujacy samsung marshall footswitch rozszerzyć wolumin
Watson RR 5866 – jak wyłączyć wyciszenie (MUTE) w radiu, pilot, gniazdo słuchawkowe Iveco Daily 35C12 HPI – objawy i diagnostyka uszkodzonego wtryskiwacza common-rail