nie jestem pewien czy prawidłowo sprawdzam stronę wtórną... Mianowicie najpierw dotykam jednego z zacisków strony pierwotnej, i jedynego zacisku strony wtórnej, brak efektu, więc dotykam drugiego zacisku strony pierwotnej, oraz jedynego zacisku strony wtórnej, efekt ten sam. Tak nie sprawdzisz cewki zapłonowej - tam nie ma zacisków uzwojenia wtórnego....
Juz się wyjaśniło, to była wina chińskiego miernika. Jest 12V wszystko się zgadza. Cała instalacja elektryczna w porządku. Auto ma problem z paleniem na mrozach. Oporności świec wahaja sie od 2,5 do 4 ohm. Czy to nie za wiele? Chyba już pora na wymianę ...
Był już tutaj identyczny temat. Nie tak dawno. O ile się nie mylę, dałem ci tam kilka porad. Zastosuj się do nich. Generalnie to diagnostyka. Ponadto świece, cewki, czujnik spalania stukowego, czujnik wałka, czujnik wału, wtryski. Jest gaz?
Witam Otóż mam mały problem z BMW e60 benzyna, po odpaleniu lekko rzuca Motorem i troszkę przerywa. Jak się rozgrzeje to nie problem, kody usterek wskazują Sondę o numerze 2 teraz sedno? Ciężko jest się dostać do tej sondy? Jeśli mam sterownik Siemens to sonda Siemens? Jutro wymienię świece, jakie świece najlepiej? NGK? Załączam zdjęcie kodów
Równie dobrze może być uszkodzona wiązka do czujnika temp. objawy takie same. Przydała by się diagnostyka i podejrzenie temp. jaką widzi sterownik.
Lelenciusz, w Twoim przypadku może być kilka wersji usterek, poczytaj te fotoporady i dopasuj sobie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... oraz wpisz w przeglądarkę google "przekaźnik 109" i zobacz posty na jego temat a po drugie na 100% masz uwalony czujnik G62 skoro tak długo podgrzewa...
Bezpiecznik od świec żarowych jest dobry. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce po jakiejś chwili (znacznie dłuższej niż świecenie się kontrolki od świec żarowych coś jakby raz pykneło w okolicy liczników). Aaa dzisiaj sprawdzałem ponownie VAG'iem sterownik i pojawił mi się błąd: 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus Może jakimś cudem...
Diagnostyka komputerowa powinna dużo powiedzieć. Jeśli świece już mają swój wiek też warto zmienić. NGK to czołowy producent i nie miałem z nimi problemów.
Stwierdzili, że kolektor trzeba zdemontować, żeby zmierzyć sprężanie. Do tego diagnostyka komputerowa, te świece... Chyba chcą mnie naciągnąć :/
Cewki przewody do sprawdzenia czy wilgoć ma znaczenie ?? Jeśli przewody, cewki i świece są ok to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów mógłby coś podpowiedzieć .
A gdzie mogę szukać tego modułu? Mam podobny problem, u mnie migają kontrolki napędów, ale brak reakcji reduktora i brak komunikacji z komputerem.
Diagnostyka była? Jakieś błędy? Przekaźnik 109 jest? Kontrolka świec żarowych zapala się na sekundę?
diagnostyka pierwsza !!!pod vaga go!!
To który wtrysk mam wymienić? Mam akurat jeden sprawny po weryfikacji to mógłbym podmienić. Nie byłem do końca pewien jak to jest z diagnostyka świec ale wydawało mi się że jednak komputer powinien poinformować gdy coś z nimi jest nie tak. W drugim aucie jest świeca która działa a raz nie działa i lexia (Citroen) wykrywa problem ze świecą. Odpalanie:...
Cewka,świeca najczęściej. Potrzebna diagnostyka i odczyt błędów.
Kiedy po raz ostatni wymieniałeś świece i przewody zapłonowe ? Tego żadna diagnostyka nie wykaże jak będzie uszkodzone. Przewody zapłonowe możesz sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego ustawiasz go na omomierz. Świece musisz wykręcić i zobaczyć. Pozdrawiam
Najpierw sprawdzenie światła 'stop', puźniej diagnostyka.
zrób diagnostykę komputerową, kontrolka od świec to nic innego jak też kontrolka silnika i jeżeli będzie jakiś defekt to będzie się świecić
Jestem ciekaw jak wygląda kontrolka świec w samochodzie benzynowym. Pokaż zdjęcie tej kontrolki. Wykonać diagnostykę CAN CLIP'em
Akurat chyba Renault właśnie ma diagnostykę świec ale pewien nie jestem..Podstawowa przyczyna na mrozie to właśnie niesprawne świece żarowe. Przy mrozach rzędu -20 dochodzą kwestie parafiny w paliwie (depresator itp)
sprawdź czy do świec dochodzi napięcie jeśli tak to przez jaki czas może grzeją zbyt krótko i winny może być czujnik temperatury, i tak jak kolega wyżej diagnostyka może ona coś więcej powie
Podstawa diagnostyka, kable, świece, filtry, czujnik temperatury. Było coś sprawdzane, wymieniane?
Informuje np o usterce świecy. Diagnostyka wszystko Ci powie.
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Świeże paliwo , świeca (iskra).
Według schematu ze sterownika wychodzą cztery czarne przewody do świec i wszystkie są spięte na jednej kotwie przekaźnika.Do sterownika silnika to kolory przewodów czerwony z bialym i zielony z czerwonym. Kolego, na logikę biorąc to już widać że bzdury piszesz. Tam jest elektroniczny przekaźnik, świece na 5V i diagnostyka poszczególnej świecy, co wynika...
sprawdź sterowanie cewki
Kontrolka świec to tylko informacja dla kierowcy, że jest problem z procesem spalania lub z oczyszczaniem spalin (dpf). Diagnostyka komputerowa na początek. Choć z opisu pracy silnika nie jestem optymistą co do jego dalszego życia.
Z jakiego powodu zaświecił lampkę przy rozruchu? Nie odczytałeś błędów. Te nowe objawy jeśli były wcześniej, to trzeba było od tego zacząć, czyli wymiana świec i diagnostyka.
A byłeś łaskaw przeprowadzić jakąś podstawową diagnostykę? Iskra, gaźnik, stan świecy po nieudanej próbie odpalenia. Zrób to i opisz. Nikt z nas nie jest wróżką.
Generalnie to diagnostyka. Ponadto świece, cewki, czujnik spalania stukowego, czujnik wałka, czujnik wału, wtryski. Jest gaz?
Co do tej pory wykluczyłeś? (filtr paliwa, powietrza, świece, diagnostyka komputerowa była?). Problem poruszałeś już wcześniej!
W jaki sposób sprawdziłeś świece? Diagnostyka komputerowa wskazana. nie sprawdzałem świec bo są nowe silnik to disel 2.0
Diagnostyka nie wykazała błędów w LPG ani benzynie. Ale coś jest Niemożliwe. Nie wiem co to afr Ten kolega co o to pytał też najwyraźniej nie wie, więc się tym nie przejmuj. W każdym razie - czym prędzej do jakiegoś ogarniętego warsztatu, nie do stodoły, a już w żadnym przypadku nie grzebać samemu. Czemu szarpie? Bo czegoś mu brak - albo zbyt uboga...
Przed wymainą odpalał dobrze ale było to latem.Wymieniłem filtr oraz regulator ponieważ zapalała się kontrolka wtrysku, silnik słabł i po komputerowej diagnostyce okazało się, że jest uszkodzony regulator. Obecnie nie uruchamia się jeszcze świeca płomieniowa. Nie jestem pewny czy ten silnik posiada świece żarowe. Teraz diagnostyka nie wykazuje żadnych...
Tak, uszkodzenie alternatora nie utrudni rozruchu przy naładowanym i sprawnym akumulatorze. A może akumulator przypadkiem też dokonał żywota? Jeśli prędkość obrotowa w czasie próby rozruchu jest "normalna", to trzeba szukać dalej: diagnostyka komputerowa, świece żarowe, ciśnienie sprężania... Dodano po 1 Tak, uszkodzenie alternatora nie utrudni rozruchu...
Zła diagnostyka. Po kolei na benzynie jest ok? Świece zapłonowe, cewki, ustawienie rozrządu, czujniki temperatury.
Tak się zrobiło po wymianie świec? Jakaś diagnostyka sterownika była robiona?
Sprawdź najpierw przewody od świec do przekaźnika świec żarowych jak nic ciekawego nie zobaczysz do podjedź na diagnostykę komputerową do jakiegoś dobrego zakładu
Mam Forda Mondeo 2002 r 2.0 TDCI podczas jazdy zgasł inie można było go odpalić.kontrolka świec żarowych zaczła szybko migać po włączeniu zapłonu.na drugi dzień autko zapaliło be problemu.czy ktoś sie z tym już spodkał??chce go zdjagnozować ale niemam za bardzo czym.potrzebuje jakiegoś euroscana albo innego interfejsu do fordów.może ktoś ma coś fajnego...
Kupiłem padnięty agregat 2T i Uruchamianie silnika 2T wymaga pewnej wprawy. Wypal świece nad kuchnią gazową, oczyść je. Największą bolączką jest zalanie silnika.Sprawdź koniecznie szczelinę świecy.
Bez względu na to czy kontrolka świec świeci lub nie, czy po przekręceniu stacyjki masz napięcie na świecach żarowych ? Diagnostyka jakaś była zrobiona ?
Nawet nie wiadomo jaki silnik.Gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Jakieś kontrolki, diagnostyka albo edc się świecą ?
uszkodzony jest czujnik temperatury nie podaje informacjo do sterownika i dlatego sterownik dłużej grzeje świece, diagnostyka wykaże błędy
Ja obstawiam uszkodzoną świecę lub uszkodzony czujnik pedału hamulca, diagnostyka potwierdzi powód migania kontrolki.
Tam kolego nie ma przewód, każda świeca ma swoją cewke. Diagnostyka powinna wskazać winowajcę.
To jest kontrolka o błędzie w układzie wtryskowym. Pierwsza sprawa to konkretną diagnostyka i clipem radzę żeby sie nie orobic później na darmo. Ogólnie masz problem z przepustnica, kablami, wtyczka, lub sterownikiem silnika. Jeśli okaże się że sterownik pisz na priv pomogę. Ale na początek diagnostyka i po koleji. Przepustnica wtyczka kable sterownik....
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
Kolego to nie jest kontrolka świec tylko problem układu elektr. Po 1 zrób konkretną diagnostykę clipem a nie jakimś wynalazkiem. To co opisujesz wygląda na problem z przepustnica
No i? Coś się zepsuło. Warsztat, diagnostyka, naprawa.
Wymieniłem przekaźnik świec i nadal prąd bierze a auto nie odpala. Ponownie zapytam- sprawdziłeś napięcie na świecach żarowych po wymianie przekaźnika? Nadal pomaga wyjęcie bezpiecznika 51? Diagnostyka komputerowa wykonana?
Trudno określić, powodów może być wiele, niektóre poważne. Dokładniejsze informacje da diagnostyka komputerowa - wskazane zrobić ją jak najszybciej. .
Nie temperatura i nie świeca, silnik pracuje awaryjnie. Diagnostyka prawdę Ci powie.
Trzeba zrobić diagnostykę układów.
Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
Potrafisz wykonać pomiary, diagnostykę, masz sprzęt?
Masz uszkodzony mikrowłącznik w kasecie zamka ale który to tylko diagnostyka i podgląd status zamka po zamknięciu i otwarciu.Czy zaswieca się ikonka samochodu na wyświetlaczu nad radiem po otwarciu poszczególnych drzwi każde osobno
Tak. Udało się znaleźć komputer o identycznych numerach. Po wymianie "wróciła" kontrolka świec oraz diagnostyka. Zapalił od razu bez żadnej adaptacji immo.
Diagnostyka komputerowa da odpowiedź.
Że wskażnik pokazuje że jest dobrze to nic nie znaczy miernik do ręki i pomiar oporności albo diagnostyka.
Diagnostyka komputerowa się kłania. Świece, cewka itp.
Dzięki wszystkim za pomoc .a szczególnie vvaldek lampka zgasła pozdrawiam
Sprawne tdi do -10 bez świec tyka. Potrzebna diagnostyka w warsztacie ogarniającym diesla.
Diagnostyka, jak wyżej komputer. A potem dalsze czynności. Według wskazań.
Zrób diagnostykę komputerową, wymień świece zapłonowe, jeżeli wyjdzie wypadanie zapłonu na tym samym cylindrze, zamień wtryskiwacze i jeszcze raz diagnostyka.
Świece, kable, diagnostyka sterownika, pomiar ciśnienia paliwa.
Zrób diagnostykę, nie wymiana „na pałę”. Do tego diagnostyki sterownika silnika tego auta wystarczy najtańszy ELM i komórka. Przynajmniej oglądnij te świece po demontażu, czy nie widać przebicia. Zagrzej silnik, wrzuć piąty bieg przy 1300-1500 obr i wciśnij gaz. Jak będzie poszarpywać to wskazuje na układ zapłonowy.
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Po pierwsze to świece sprawdza się na zimnym silniku. Po drugie to bezpiecznik świec żarowych, a po trzecie diagnostyka jaka jest temperatura silnika. Bo jak czujnik pokaże głupoty to świece mogą się nie włączyć.
Ja myślę że masz problem ze sterownikiem pompy ,zrób diagnostykę to wszystko się wyjaśni.
Diagnostyka!
Diagnostyka znajdzie problem.
czeka cię diagnostyka elektroniki silnika
Ta pierwsza generacja przekaźnika (z kontaktronem) miała bardzo słabą diagnostykę spalonej świecy. Prędzej się kapnąłeś po kiwaniu motora niż po kontrolce.
Diagnostyka sterownika silnika jest, gdy nie zapala.
Potwierdzam, sprawdź najpierw funkcjonowanie świateł stop. Jeśli stop ok, to i tak nie wiadomo, czujnik jest dobry (bo jest podwójny). Konieczna diagnostyka komputerowa.
U mnie były podobne objawy, tj. najpierw szarpało powyżej 1500 obrotów, później przy próbie ruszenia przełączała się instalacja na benzynę, a na sam koniec nie szło w ogóle przełączyć na gaz. Powymieniałem wszystkie filtry i tłoczki w listwie, kable i świece. Na diagnostyce pokazywało błąd wszystkich czterech wtrysków. Okazało się ze był przerwany przewód...
Racja Błażej diagnostyka na poziomie świeca robi zwarcie, trzeba zmienić cewkę. Wskaż mi, gdzie napisałem, że trzeba wymienić cewkę, bo jest problem z jedną świecą. OBOWIĄZKOWO przez PW/SW! Do tego czasu blokuję możliwość wypowiadania się.
Przede wszystkim skąd wiesz, czy świece grzeją? Podepnij się miernikiem lub żarównką na świece i skontroluj ich faktyczną pracę. W moim golfie 4 tdi kontrolka od świec zapala się na kilka(2-3) sekund tylko przy temperaturze około -10. W praktyce jest tak, że auto lepiej pali przy -10 niż przy -5, bo przy niskiej temp. świece naprawdę grzeją. Proponuję...
a kolega wie co to jest diagnostyka?na pewno pomoże!
Witam, mam 3 osiową solówkę i w pamięci komputera pokładowego w diagnostyce świecą 3 błędy od EBS ale na desce nie ma żadnych świecących kontrolek, po przekręceniu zapłonu jest tylko komunikat usterka hamulca górskiego. Kody to EBS 5 04041-03 EBS #04238-01 EBS 5 04237-01 Ktoś podpowie cóż to może być? Dodam że hamulce są normalnej siły.
Nie wiem jak Wy czytacie. :) Dorobił tylko goły kluczyk żeby można było nim chociaż drzwi otworzyć. Sygnalizowanie błędu to raczej tylko zbieg okoliczności. Sprawdź po pierwsze czy światło stopu działa poprawnie, jak działa to pozostaje już tylko diagnostyka.
Wymień cewkę na coś markowego, bosch, beru, tak samo świece. Potem diagnostyka, np. clipem. Tak jak koledzy wyżej, pomiar kompresji to podstawa.
Bezpiecznik jest tam gdzie wskazuje strzałka na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/6954270900_...
Podstawowa diagnostyka w takim przypadku: świece, sprawdzić czy dochodzi napięcie do świec, jakie jest napięcie na akumulatorze i ile ładuje alternator, później można podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy oraz kąt wtrysku na rozgrzanym silniku.
Podłączyłem pod komputer. Klimatyzacj to czujnik ciśnienia, to może słabe ciśnienie, diagnostyka to że druga świece cylindra i że uszkodzony przewód czy tam obwód.. Dodano po 1 Swiece kiedyś wymieniałem..błąd usunięty a i tak się świeci..
Skoro migają świece to jest i błąd. Zrób diagnostykę to się dowiesz co jej jest. Uszkodzony zawór może się zachowywać różnie np. tak jak opisujesz.
Mały7005 Jeżeli świece sprawdzone i podczas rozruchu dochodzi napięcie to przyczyna może leżeć gdzie indziej. Pytając o sterownik widzę że nie bardzo się znasz na temacie polecam lekturę Najczęstsze usterki silników HDI kol. Luśnia49. Wystarczy że jeden z wtrysków będzie uszkodzony z tego względu podstawą dalszego działania diagnostyka parametrów.
Na początku zrób diagnostykę, bez tego nie ruszysz dalej. Najtańszy interfejs to ELM327, tylko ogarnia podstawę z silnika.
Po diagnostyce wykazało takie błędy, czy ktoś może pomóc? To nie diagnostyka a wstęp.Otwórzcie teraz maskę i sprawdźcie przewody zapłonowe,świece i nie wiem kompresje na tym garze?
W starym HDi, ze starym przekaźnikiem świec i wspólnym przewodem na świece jest sygnał prądu świec, na styku nr 5 sterownika świec. Jednak nie jest on wyświetlany w parametrach sterownika wtrysku, służy tylko do diagnostyki (w przypadku spalonej świecy zapamiętuje błąd w sterowniku wtrysku).
Na Twoim miejscu, najpierw pojechałbym na diagnostykę komputerową, nie na czytanie błędów ale na porządną diagnostykę, gdzie diagnosta popatrzy w parametry. To powinno wiele wyjaśnić. Póki co proponuje zajrzeć jeszcze do świec ;) Zużyte mogą dawać takie objawy.
Usterka usunięta. Auto oddałem do człowieka który naprawia tylko Volvo. Według niego uszkodzona byla wiązka przy silniku (niby gdzieś w okolicach akumulatora), nie sprecyzował dokładnie w którym miejscu. Podobno sterownik nie dostawał informacji o temperaturze. Stwierdzi, że to jest normalne w tych autach. Czas naprawy z diagnostyka....ok. 2 godzin.
Na pewno to nie wina świeć, a diagnostyka jest kiepsko zrobiona widzę.
Dopiero zacząłem diagnostykę, ale świece też wykręcałem. Rok temu były wymieniane, ustawiłem przerwę na 0,9mm. Przewody, cewka wymieniane zaraz po świecach, a od tamtej pory auto nie przejechało więcej jak 10 tyś. Dzisiaj podepnę multimetr do obu sond i zerknę jakie będą odczyty na nim. Na tą chwilę zastanawia mnie ta pierwsza pozycja w komputerze...
Od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny ? Diagnostyka komputerowa, wymiana filtrów i świec zapłonowych - to na początek.
Witam ,mam problem.... Autko ciężko wchodzi na obroty. na wolnych chodzi idealnie a jak mu sie da w gaz to tak jakby nie wszystkie cylindry chodziły. jak już uzyska wysokie obroty to jest dobrze. świece wymienione a diagnostyka nic nie wykazała
witam moze mi pan powiedzieć czy obeszło sie bez upuszczania płynu z webasto ? przy wymienie tej świecy żarowej ? pozdrawiam
Online się nie da. Urwana świeca nie ma nic wspólnego. Potrzebna diagnostyka nie mylić z odczytaniem błędów. Wróć z konkretnymi pytaniami po diagnostyce.
diagnostyka autobusów diagnostyka hyundai diagnostyka ciągnika
silnik klatkowy wirnik kasowanie renault laguna słuchawka motorola
Czujnik ciśnienia doładowania Peugeot 407 2.0 HDi – pobór prądu, napięcie, diagnostyka Bosch MAP Mercedes SLK Kompressor R170 2002 – kontrolki świecą, rozrusznik nie reaguje, brak dźwięku