Napisz czym diagnozujesz?Sterownik silnika brak zasilania badz linia can uszkodzona.
Sterownik silnika się diagnozuje ? Może nie ma zasilania . Kod jest w sterowniku i w klawiaturze ale ważny jest ten w sterowniku . Można odpiąć klawiaturę i wyłączyć immo w sterowniku , jeśli nie odpali to masz problem elektryczny . Jednak biorąc pod uwagę że zgasł podczas jazdy immo bym wykluczył askupił się na zasilaniach sterownika , ewentualnie...
Temat został rozwiązany. Uszkodzony był sterownik pod tapicerka siedzenia kierowy. Po dostaniu się do silnika i zadaniu 12V bezpośrednio na silnik oba napedy chodziły poprawnie. Sterownik nie dawał napięcia na silnik. Wystarczyło przelutowanie przekaźników w sterowniku.
Wygląda na brak zasilania sterownika silnika. Czym to diagnozujesz? W SD masz zawarte podpowiedzi.
Silnik NG jest na KE-jetronic, ma sondę lambda i elektroniczny sterownik dawki paliwa. Inna sprawa, że łatwiej taki silnik diagnozuje się multimetrem niz komputerem
A czym diagnozujesz, bo to ważne.
Który sterownik? Silnika? Kody nietypowe, jakby sterownik siadał. Wszystkie zasilania ECU poprawne? Zrób odczyt po EOBD, jeśli to sterownik silnika, nie według protokołu producenta. Delphi może też diagnozować w ten sposób, jak nie to głupim ELMem. Może według EOBD coś sensowniej powie. Jakieś objawy występują, czy tylko kontrolka świeci?
Czujnik w chłodnicy zwarcie do masy, ot co. Do sprawdzenia czujnik i jego okablowanie. Od kiedy jest on diagnozowany przez sterownik silnika?Następne głupoty?
a moze by ktoś immo się zajął.. a nie styki w przekaznikach czyscił... tylko nasze fiaty kochane były tak doskonałe w których to były częste przypadki... a tak na serio ...brak synchronizacji, komunikacji dialogu (zalezy czym diagnozujemy) sterownika silnika z immo... ludzie nie kombinujcie tylko zostawcie to specjalistą .
Witam - to jest silnik bezszczotkowy ( proszę go dokładnie przejrzeć możliwe że sterownik BLDC ma na płytce silnika )?
Błąd wskoczy jeśli włączysz zapłon przed wyłączeniem zabezpieczenia.Praktycznie każdy układ jest diagnozowany przez sterownik silnika przy próbie uruchomienia.
Witam mam problem i żadnego punktu zaczepienia,spróbuje opisać sprawę Mazda 3 2007r silnik 2.0 lf benzyna pali się kontrolka silnika jak diagnozuje sterownik silnika to wywala błąd C1500 Transfer Case Contact Plate "B" Encoder Circuit Failure wiem że to przerwa w obwodzie ale gdzie tego szukać bo opis jest dla mnie dość niejasny dodam że diagnozuje...
Jeśli ma ODB2 to ma sterownik silnika. Tych AAZtów były dwa typy jeden na OBD1, chyba nie miał sterownika silnika, a złączem można było diagnozować poduszki i skrzynie automatyczną, a ten na OBD2 miał ECU. Może trzeba zmniejszyć prędkość bodów? Mogę się mylić, ale z tego co pamiętam to w starszych autach tak się robiło. Jakim programem go czytasz?
Witam Mam pytanie czy sterownik silnika można diagnozować bezpośrednio Vagiem. Sterownik silnika VW 2.3 AQN steruje silnikiem, ale brak jest oryginalnego licznika. Silnik wstawiony jest do golfa I, normalnie diagnostyka K idzie przez licznik, a jak mam podłączony Vag bezpośrednio do ecu bez licznika to nie idzie się połączyć, ani po K ani po can
To kto żle diagnozuje, elektryk czy sterownik silnika? Jak wszystko dobre to zmień elektryka albo sterownik, ale zacznij od wymiany mechaniora. Podałeś za mało danych żeby coś mądrego powiedzieć.
Sondy na pewno oszukują, mogą pracować ale wskazania są nieprawidłowe dla ECU. Raczej komp nie oszukuje. Rozwiń tę myśl... Komputer (diagnostyczny) pokazuje to co "widzi" diagnozowany sterownik silnika, a sterownik silnika "widzi" co mu podają sondy. Jeśli sondy przekłamują wskazania to sterownik silnika o tym "nie wie" (przynajmniej do pewnego poziomu...
napisz co diagnozowałeś tym komputerem ?? musisz diagnozować oddzielnie sterownik silnika abs sterownik skrzyni BSI i nie tylko patrzeć na błędy ale i na parametry przez te sterowniki przechodzi przebieg taka usterka jest szybka do wyłapania, ale lexia - inne komputery mogą nie pokazują wszystkich parametrów
Kat wtrysku, dawke paliwa i cisnienie turbiny. To na pewno.
OK, jutro tak zrobię i się podzielę spostrzeżeniami. A czy rozrusznik stawiający opór i pobierający zbyt dużo prądu może być tego przyczyną, że sterownik silnika diagnozuje to jako spadek napięcia, po czym włącza kontrolkę? Rozrusznik też od niedawna nie działa zbyt dźwięcznie, ma inny dźwięk.
Przydało by się podać rocznik auta i jaki silnik , czym diagnozujesz auto bo jakoś mi się nie klei że nie ma żadnych błędów w sterowniku silnika. Skoro jest kontrolka EPC to benzyna , a jak EPC się pali to najczęściej uszkodzony jest czujnik stopu lub bezpiecznik z nim związany lub żarówki spalone, czasami przepływomierz. A tak z ciekawości co sprawdziłeś...
Czujnik ciśnienia w tym samochodzie nie jest diagnozowany przez sterownik silnika , licznika ani żaden inny. ciśnienie oleju jest dobre Tzn jakie -wartość podaj.
Tylko czy zwykły kowalski będzie wiedział co z tym zrobić i jak to użyć. Nie każde niedomaganie w osprzęcie silnika objawia się zapisaniem błędu w pamięci błędów ECU. A jeśli nawet to samo skasowanie błędu to nie naprawa jak myśli większość Kowalskich...Poza tym jak się domyślam to urządzenie diagnozuje tylko sterownik silnika a ten obsługuje tylko...
Jak kolega wyzej, pozatym ten sterownik nawet delphi jako tako goli, kwestia jeszcze do czego potrzebujesz :)
Co diagnozujesz diodą, moduł zapłonowy czy sterownik silnika? Już mało co pamiętam stare świetne mercedesy, sterownik silnika diagnozowało się miernikiem wypełnienia impulsu, idealny był miernik kąta zwarcia styków przerywacza. Jak byś potrzebował jakieś materiały diagnostyczne do starej S-klasy to pisz.
Zostaje Ci odciąć linię diagnostyczną i diagnozować sam sterownik, jak nie będziesz mógł zdiagnozować to wiadomo co i jak.
W tym sterowniku jest tak, że jak silnik się nie kręci to jest bład czujnika wału. A diagnozujesz błyskowo na zgaszonym silniku zapewne. Zobacz czy jest iskra jak zgaśnie.
Poziom paliwa leci tylko do zegarów, UCH nie ma nic do tego. Migający wskaźnik paliwa to przerwa w obwodzie, jak podał 12v to pewnie upalił opornik na pływaku Nie jestem przekonany jak by się spalił tylko opornik to przypuszczam że sterownik silnika diagnozował by się nadal . Brak diagnozy świadczy o tym że uszkodziło się coś więcej moim zdaniem .
Bez sprawdzenia na odległość trudno cokolwiek diagnozować. Przeszukaj może bardziej opłaci się kupić sprawny używany.
podłącz na stole i próbuj diagnozować ,wtedy wykluczysz usterkę sterownika silnika,bo instalacje częśto gniły.
Czym diagnozujesz? ABS i ESP zapewne "nie widzi" sterownika silnika. Czas na CAN. ZASILANIE na ECU sprawdzone żarówką?
Czym to diagnozujesz?
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
Czym diagnozujesz??
Jedź do warsztatu bo nie wiesz co robisz, diagnozujesz sterownik nadwozia(BSI )a masz problem z silnikiem (ECM) Samo posiadanie sprzętu niewiele daje jak nie umie się nim posługiwać
Sprawdź czy masz na sterowniku silnika masz wszystkie zasilania +15,+30,31.
(at)mlodywilq Okazalo sie ze spalila sie plytka wewnatrz wrzeciona. Plytka wg mnie odpowiada za obroty wrzeciona, wymienilem wszystkie uszkodzone elementy plytki. Płytka ta przekazuje sygnały o położeniu tłoka, zablokowaniu narzedzia, kierunku obrotów poprzez złącze D-Sub9 na sterownik. https://obrazki.elektroda.pl/2509101100_... https://obrazki.elektroda.pl/2705308600_...
Witam, jak w temacie, auto zgasło podczas jazdy, instalacja elektryczna przemierzona w/g schematu, zasilania na ecu i CAN OK, podłożony drugi ECU silnika, druga podstawa bezpieczników, body. Na identycznym Jumperze sterownik silnika żyje i diagnozuje sie, u mnie w aucie sterownik silnika nie wysyła masy na przekaźnik główny zasilania ECU. Ma ktoś jakieś...
Coś nie tak z formatem kodu, czym to diagnozujesz? A54D to coś nie tak z pompą paliwa, zobacz co w jej sterowniku EKP, najlepiej jakimś sprzętem pod bemkę.
Witam! Często silnik jest jeszcze dobry ale przy większych obrotach wyrzuci kod usterki wtedy gdy są zużyte szczotki lub iskrzą lub ciężko obraca się wirnik. Sterownik diagnozuje silnik podczas pracy na oporność i zwarcie wewnątrz i do masy. zaczyna falować obrotami ja bym stawiał na silnik
Forum żyje, ale przypadek masz dość kiepski. Czym diagnozujesz? Skoro połączyłeś się że sterownikiem silnika to powinieneś mieć możliwość ręcznego wysterowania rozrusznika i wtryskiwaczy z poziomu programu.
Auto jak w temacie problem polega na tym że pali kontrolkę usterki silnika po podłączeniu Vcdsa brak komunikacji ze sterownikiem silnika, pozostałe protokoły diagnozuję bez problemu,pytałem klienta czy ktoś nie odciął linii diagnostycznej silnika,twierdzi że nie?
Tam nie ma żadnej diagnostyki, bo nie ma co diagnozować, ten silnik nie ma żadnego elektronicznego sterownika
Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) Link To Vectra C a tam już pompa dwu wtyczkowa (PSG 16)- zintegrowana ze sterownikiem silnika ...
Czym diagnozujesz ??
A jakiś pomysł na brak komunikacji z sterownikiem silnika. Czy istnieje możliwość, że uległ uszkodzeniu? A jakim sprzętem go diagnozujesz? Odnośnie usterki - nie wiem, jaki masz silnik. W 2000r były montowane dwa typy - stary i nowszy na CR. Podejrzewam, że masz stary, w którym niekiedy zawodził nastawnik. W pierwszej kolejności sprawdź drożność układu...
Witam. Mam problem z Opel Karlem 1.0 z 2017 roku. W samochodzie nie startuje rozrusznik. Pompa paliwa działa, komputer widzi obroty, a czujnik od sprzęgła również jest wykrywany, ale rozrusznik nie startuje. Rozrusznik został sprawdzony, a także wiązka do BCM - wszystko jest w porządku. Jedyny błąd, który jest wykrywany, to p1682-00, diagnozowany przez...
Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika Jakim urządzeniem diagnozowałeś? Masz poprawnie zrobioną wtyczkę diagnostyczną?
Czy sterownik silnika czyta obroty? Rozumiem ze diagnozujesz vagiem?
Zmiana sterownika ze względu na inny osprzęt silnika (inne wtryski, turbo że zmienną geometrią), a błędów dokładnie nie diagnozowałem.
Posiadam CDIF 3. Używam go głownie w diagnozowaniu klimatyzacji. Zawsze się łączy. Ale zdarza się że pokazuje głupoty w parametrach. np; łącze się z sterownikiem klimatyzacji a tan pokazuje głupoty, łączy się ze sterownikiem silnika a tam pokazuje ciśnienia klimatyzacji i temperatury w normie. Często też nie mogę aktywować pracę wentylatorów pomimo...
Nie bardzo rozumiem po co był swap silnika skoro można manuala spiąć ze starym silnikiem. Ale dobra. Oznaczenia kodowe silników i roczniki. Sam sterownik można diagnozować nawet na stole. Potrzeba tylko podać zasilanie i masę na sterownik plus podłączyć Linie K i L (przynajmniej tak było w starym sterowniku ,bo nie ma info na co swapujesz ale nawet...
Witam naprawiam hyundaia i40 2012r. Autko nie odpala po niegroźnej kolizji. Brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Reszta auta diagnozuje się ładnie. I teraz zapinając oscyloskop w CAN na podpiętym ECU mam ładne ramki informacji. Ale odpinając can od ECU ramki zostają tylko po stronie sterownika silnika a po stronie samochodu zero przebiegu. Raczej...
Zobacz lub zapytaj czym jest diagnozowane.
po przeskanowaniu vagiem wywala taki bląd 1375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1, czy to może mieć bezpośredni wplyw na odpalanie na zimnym silniku? Gdzie masz ten błąd w sterowniku silnika? Czym to diagnozujesz? Jeśli w silniku miał byś błąd zaworu początku wtrysku, sugerować to może albo źle ustawioną pompę, albo zapowietrzanie...
Misiek; Kontrolka "check" zapala się po pewnym czasie bezproduktywnego kręcenia rozrusznikiem i już nie gaśnie. Diagnostyka sterownika silnika ok. Ale jak można diagnozować ten sterownik? Gocu; Do samej pompy wchodzi pięć przewodów, więc któryś to na pewno elektrozawór. Jest to jednak już druga pompa, wyjęta z działającego auta. Tym samym może po prostu...
Mam problem z gaśnieciem auta na ciepłym silniku , świeci check engine więc pojechałem do mechanika na komp , nie połączył się , potem pojechałem do innego i to samo - " brak komunikacji " . Nie wiem jakich oprogramowań używali , ale ten drugi stwierdził , ze albo przerwany któryś z przewodów albo sterownik silnika padł , wiem napewno że diagnozował...
Jaki był odczyt błędów ze sterownika silnika i czym to było diagnozowane? Jakie jest wskazanie ciśnienia na listwie na wyłączonym silniku a następnie na włączonym ,jak i również jakie jest zadane a jakie jest osiągnięte to ciśnienie.
Witam serdecznie. W agregacie,jak w tytule, na sterowniku ciągle pokazuje błąd nr 36-silnik elektryczny. Kilka razy chłodnia ruszyła,pracowała i po wyłączeniu i ponownym włączeniu nie chciała ruszyć,cały czas pokazuje błąd 36. Stycznik od silnika nawet nie próbuje załączyć. Czy sterownik w jakiś sposób diagnozuje uzwojenia silnika czy może trzeba szukać...
Nie skomunikuje Ci się po CAN. Po linii K diagnozuj.
Witam Dedykowane oprogramowanie dla BMW czyli INPA lub nowsze ISTA D Reingold nie widzi w systemie sterownika ecu silnika DME 0x12. Wszystkie pozostałe "czyta" i diagnozuje. I nie jest to problem w aucie bo...AUTO-COM widzi bezproblemowo ten sterownik , a także widzi go ręczny diagnoskop dedykowany dla BMW firmy CREATOR - czyta, diagnozuje, kasuje błedy,...
raczej czyta. Czyli nie wiesz na 100% więc diagnozowanie auta na podstawie Poprzedni właściciel twierdził nie ma najmniejszego sensu.
Początkowo dobrze przepala lecz po 30 sec. jakby 1 cylinder nie działał po wykręceniu widoczny jest efekt złego przepalania bądź zawieszenia wtrysku nr.1 Wyjaśnisz mi jak sterownik silnika diagnozuje "zawieszenie czy niedrożność wtryskiwacza" jako zwarcie? Wracam do prośby z mojego poprzedniego postu, sprawdź okablowanie i układ odcięcia wtrysku benzyny...
Witam, mam problem z Volvo FH 2011r, mianowicie kierowca wjechał na kanał i już nie może odpalić. Diagnozowałem za pomocą Wurth i w sterowniku silnika dwa błędy: immobiliser i poziom oleju. Najgorsze jest to, że teraz w ogóle się nie łączy z żadnym systemem. Sprawdziłem kable CAN na kostce MA: żółto-zielony 123 om, fioletowo-niebieski 123 om, a pomarańczowo-szary...
A czy sprawdzałeś błędy w sterowniku silnika , to jest bardzo przydatne w diagnozowaniu. Sprawdź też filtr paliwa ,to jest słaby punkt tych silników.
rok 2002 jest już na nowym sterowniku i pójdzie nawet scantoolem. Problem jest z rocznikami poniżej 99. Tam jest jakiś stary typ który trzeba rozpracować. Nawet na saab klubie jednym sie udaje to ruszyć elmem a innym nie. Tym co sie nie uda mają pecha i nie szukają dalej. Nie wliczam w to diody która ponoć wymryguje kody błędów. Można roczniki 1998...
Dzięki za odpowiedź , sprawa z naprawą modułu oraz diagnozowaniem jest nieco utrudniona... hulajnoga jest daleko ode mnie tak więc nie mam jak jej posprawdzać i chciałbym kupić sterownik silnika i może się w ten sposób ożywimy tą hulajkę. Jest to sprawa honorowa, kolega się przejechał raz i akurat wtedy padła i zobowiązał się oddać sprawną.
Że ciężko pali to na pewno nie jest wina stacyjki. Na dzień dobry odczyt błędów, wszystkich systemów. Po drugie podgląd w parametry podczas występowania usterki. Jakie obroty i ciśnienie paliwa na railu widzi sterownik silnika. Dopiero wtedy możemy zacząć diagnozowanie.
Oczywiście, wszystkie sterowniki CAN 1 zgłaszają brak komunikacji z ECU, również gateway. Nie bardzo rozumiem, o jaki scan chodzi. Pojazd diagnozuję Odisem. Doprecyzuj, o co Ci chodzi, bo raport z ODISA potrafi być bardzo obszerny.
taaaaa, ale co to ma wspólnego z toyotą.... nie diagnozuje . Mam interface i nic.
A jak je najlepiej diagnozować? Mógł byś powiedzieć coś więcej o ogólnej diagnostyce takich rzeczy?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Moim zdaniem w starszych samochodach, gdzie był tylko jeden sterownik to sterował on wszystkim. Nie wiem co masz na myśli? Jeżeli ECU to sterował tylko i wyłącznie mapą paliwa - to jest sterownik silnika, ale w nowszych on loguje błedy, diagnozuje, itp itd. Teraz masz CAN, który jest do sterowania, tzn. poruszają się tam rozkazy do modułów wykonawczych...
W fabii nie ma czegoś takiego jak połączenie czujnik-wskaźnik, jest czujnik-ster. silnika a potem CANem do zegarów. Z odpowiedzi Jorge wynika wbrew pozorom dużo bo diagnozując zegary, dowiesz się jaką temperaturę widzą. Diagnozowanie metodą zwierania drutów przemilczę. W sterowniku silnika też możesz podejrzeć temperaturę, w ten sposób sprawdzisz sam...
Diagnozowałeś clipem, co nie działa ABS ?
Jeżeli czujnik był wypięty to sterownik musiał zarejestrować jakiś błąd Cxxxx. Również test drogowy wyświetlił by ( w funkcji parametrów rzeczywistych) brak prędkości z danego koła. Aż sie boję myśleć o tym, że autor tematu robi nas w balona i diagnozuje to jakims fejsikiem typu scanmaster albo OBDtool (czyli diagnozuje sam silnik)
Witam na youtube znajduje się filmik w którym ktoś diagnozuje dwumasę silnika VW Passat. W sterowniku silnika w kanale 2 po przeprowadzeniu adaptacji kanału i zmiany wartości komórki z 32868 na 32768 widać różnicę w prędkości obrotowej wału (zmiana z 925 rpm na rzędu 815rpm). Czy ktoś zna podobną procedurę diagnozy uszkodzenia dwumasy?
silnik byl diagnozowany bledy wskazywaly na sterownik pompy wtryskowej, sterownik zostal wyjety z pompy i naprawiony ( jutro moze podlacze) jak zostanie wlozony i odpali to napisze Odnosnie kontrolek na desce to wszystko bylo ok, jaki masz sterownik boscha czy isuzu?
W BSI: - sterownik silnika/zablokowany, - problemy z transmisja kodu odblokowania/oczekiwanie na odp. bsi, - immobilizer/układ zgodny, - bsi zaprogramowane ze sterownikiem silnika/tak. To jest belkot. Czym ty to diagnozujesz?
Volvo V70 1999 - skrzynia AW 50-42LE. Mam problem ze sterownikiem skrzyni biegów. Sterownik skrzyni biegów nie odczytuje prędkości pojazdu z czujnika na skrzyni i włącza się tryb serwisowy. Komputer skrzyni odczytuje i porównuje prędkość z układu ABS oraz z czujnika indukcyjnego na skrzyni. Czujnik sprawny, instalacja również, nadajnik na kole działa...
Masz pomysł że kostka do czujnika ciśnienia jest zapięta gdzieś indziej albo wiązka niekompatybila ze sterownikiem? Dodano po 3 Masz pomysł że kostka do czujnika ciśnienia jest zapięta gdzieś indziej albo wiązka niekompatybila ze sterownikiem? W zasadzie nie wiemy czy wiązka też wymieniona. W sumie to można zostawić sterownikowi tylko zasilanie i diagnozować......
silnik diesel a jeszcze nie diagnozowałem pytam bo moze maje te sterowniki jakies wady fabryczne
Podłączyć pod komputer i diagnozować. Przyczyn może być wiele, rozkalibrowany czujnik kąta skrętu, usterka czujnika przyspieszeń wzdłużnych i poprzecznych, usterka czujnika ciśnienia hamowania, czy nawet błąd w sterowniku silnika, brak kontroli momentu obrotowego.
może egr ma zwarcie Odpięty. Samochód w tej chwili padł zupełnie. Podmieniony UCM nic nie zmienia. Przepala w nim bezpiecznik na pozycji 1. Może ktos dysponuje rozpiską bezpieczników chociaż. Tester nie łączy się ze sterownikiem silnika. Pozostałe systemy diagnozuje i wypluwa DF033 - sieć multipleksowa sygnał zanikł lub nieprawidłowy, DF066 - brak...
witam diagnozowałem mercedesa klasa C programemem carsoft miałem dużo błędów w sterowniku silnika diesel (DFI) nie mogę skasować błędu 1610 nie moę nigdzie znaleść wykazu po zapaleniu silnika nie gaśnie kontrolka EPC
Diagnozowałeś jeszcze jakieś inne sterowniki w aucie? Diagnoza sterownika silnika idzie przez moduł nadwozia BCM i pewnie on się posypał. Zobacz jakie błędy są w BCM. Moim zdaniem możesz powoli szukać BCM. Czy wszystko inne w aucie działa - światła, kierunkowskazy, wycieraczki, spryskiwacze?
Liczyłem, że te dane z VCDS-a przybliżą przyczynę, skoro wyskakuje błąd cylindra 1 i 4 a to wspólne wyjście z cewki, mało prawdopodobne aby akurat te dwa przewody padły, stawiałbym na cewkę, szukam: BIFUEL/-032905106B, fajna cena, ale marki nie znam. Chodzi o obwód wtórny. I tak, masz rację 1/4 2/3, to osobne obwody. Tylko już miałem tak, że uszkodzony...
Co sprawdziłeś? Paliwa dolałeś? Filtr paliwa pełny? Diagnozowałeś auto? Błędy są? (jakie kody). Jakie ciśnienie na listwie widzi sterownik silnika?
Brak komunikcacji z kompueterem? Tylko pytaniem pozostaje jakim testerem ją diagnozowano? A wszystko wskazuje na problem z immobilizerem. Czy oprócz sterownika silnika próbowano się łączyć z innymi systemami w tym samochodzie?
W bledach skrzyni i kilku innych jest informacja o przerwanej komunikacji sterownika silnika Temat archiwalny ale nie jeden do dziś ma problemy z diagnozowaniem tego problemu. Rozwiązaniem tego problemu są przekaźniki w puszce na podszybiu po stronie kierowcy.
Czym to diagnozujesz? Z czym innym w tym aucie jest diagnoza?
Jak podglądasz czy immo odblokowane i czym to diagnozujesz? Po kolei ;sprawdź czy com widzi klucz,bsi daje zezwolenie startu, sterownik silnika nie jest zablokowany.Jeżeli tak to sprawdź zasilania i masy sterownika silnika.
diagnozowane było w różnych miejscach jakimiś programami uniwersalnymi podejrzenie jest że padł sterownik silnika czy jest jakaś prosta-domowa (na miernik czy jakoś tam) metoda sprawdzenia poprawności jego działania
A radio oryginał ? Na pinie 3 w czarnej kostce ISO jest linia diagnostyczna K-Line, jeśli podłączymy kostkę ISO bezpośrednio do radia (które daje tam +12V na np. antenę lub wzmacniacz) to przy diagnozowaniu autka możemy mieć spore problemy.
Silnik nie odpala. Diagnoskop nie ma komunikacji z kalkulatorami za wyjątkiem ABS u. Nie działa również centralny zamek, przed awarią działał. Na tablicy świeci się kontrolka CHECK i STOP. Diagnozowano PLANET 2000. Nie wie gdzie szukać sterownika immo.
Zrobiło się chłodno i zaczeły się problemy. Nie mogę odpalić zimnego silnika, świece żarowe grzeją . Po podłączeniu do komputera nie wykazał żadnych błędów(silnik ciepły) podczas diagnozowania zimnego silnika nie podaje napięcia na 2 wtryskiwacze Czasem pomagało zabieranie sterownika do domu ogrzewanie suszarką ale i to już zawodzi.
Witam. Trafił w moje ręce Peugeot 308 1.6 vti, w którym stracił moc w czasie zjazdu (podobno) i po zgaszeniu już nie odpalił. Wcześniejsi mechanicy stwierdzili, że powodem jest sterownik silnika, który podmienili, ale auto już im nie odpaliło. Stałem się szczęśliwym posiadaczem tego samochodu i w wolnym czasie zacząłem diagnozować. We wszystkich sterownikach...
Zamiast świecy wepnij żarówkę 21W i wysteruj przekaźnik z testera. Tam są świece 7V sterowane driverem. 2010r diagnozowany ds150. Masz DS150 to zobacz jakie temperatury powietrza i silnika widzi sterownik.
Jak przejdziesz procedurę wpisywania danych, kliknij test kalkulatorów, jak zrobi test z lewego menu wybierz "konfiguracja sieci multipleksowej". Masz tam dwie zakładki "moduły do diagnozowania" oraz "moduły obecne", w każdej z zakładek masz znów dwie zakładki z modułami w których dane konfiguracji są zapisane. W każdej z zakładek żądane i obecne musi...
Jak masz gdzieś zwarty can to też będzie ciemno bo zapłon jest w postaci cyfrowej . Możliwe też że woda w sterowniku może spowodować zwarcie magistrali can i uszkodzenie innych modułów . Ponieważ jest to magistrala to jeden segment zwarty uniemożliwia komunikację z innymi . Bez sterownika silnika ( po jego odpięciu ) powinieneś diagnozować resztę modułów...
Witam. Pacjent to VW golf 4 1.9tdi z 2001 roku. Objaw to brak mocy i świecący się po przekręceniu kluczyka napis "eguile in service" czy jakoś tak. Niestety żadnym testerem nie mogę nawiązać komunikacji z sterownikiem silnika by szczytac błędy. Z wszystkimi pozostałymi modułami nie ma problemu. Czym wy diagnozujecie swoje vw? Próbowałem delphi autocom,...
diagnozowanie silnika diagnozowanie silnika samochodu diagnozowanie błędów
blaupunkt szumi dioda selenowa zasilacz lenovo zamiennik
satel integra 128wrl kluczyk kodowanie
Jak zresetować piec Termet: instrukcje i porady Peugeot 5008 1.6 HDI nie odpala po myciu - przyczyny i rozwiązania