To podłącz albo zleć to komuś. Wymienianie części na chybił trafił będzie cię więcej kosztować niż diagnoza komputerem.
Z jakiej kreski startuje turbina/ doładowanie - podajsz ty z pulpitu czy po diagnozie komputerem?
Albo podstawić na próbę inny cpu obsługiwany przez tę płytę (test kontrolera) albo * każda z pamięci (osobo) przetestowana MemTest86, najlepiej z pena USB - na wył. komputerze , usb pen z wsadem (mem.zip po rozpakowaniu) w slot usb i przy starcie wybierasz bootowanie ( zalezy od opcji /płyty: F2, Del, Esc, F12.) * :idea: zawieszanie przy teście nie...
Zawory sterujące ABS; Zwarcie do masy na przewodach lub w najgorszym wypadku wewnętrzne uszkodzenie sterownika układu ABS. Diagnoza komputerem jak najbardziej wskazana.
Wyczyść czujnik wału na początek lub podmień. Bez diagnozy komputera to bym sprawdził właśnie ten czujnik.
Skoro po resecie też nie jest ok ,to musisz podjechać na diagnozę komputerem ,bo przyczyn może być wiele.
Diagnoza komputerem czujników oleju,pompy-ciśnienia oleju,doładowania turbiny podczas jazdy. Sprawdź kompresje komór spalania.
Immo nie siedzi w pompie. Jeżeli wina była by po jego stronie to samochód zapalał by na ok 1s i gasł. Przeprowadź diagnozę komputerem diagnostycznym.
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Możliwe że problemem jest przepustnica a po części czujnik temperatury płynu w układzie chłodzenia ten przy termostacie. Ogólnie bez diagnozy na komputerze ciężko stwierdzić.
A na moje tam będzie wsio ok. Uwalone immo oznacza komunikat że kartę nie wykryto lub że kierownica nie jest odblokowana, a jak brak komunikacji z komputerem wtrysku wtedy choinka na desce i wentylator chłodnicy pracuje. Bez diagnozy komputerem możesz sobie szukać w ciemno.
BULBA to spalona żarówka, niestety musi się udać na zewnątrz i posprawdzać światełka, Stopu sam nie sprawdzi bo nie zdąży dobiec. 202 zależy z jaką ikoną , jeśli ABS to pierwsza sprawa bezpieczniki następnie diagnoza komputerem.
1. sprawdź proszę innym programem No to zrób to albo olej temat. Nic się nie powinno stać.
Witam, chciałbym poznać budowę i dokładną zasadę działania komputera samochodowego (magistrali sterującej) jakieś schematy itp. Co jest potrzebne do zdiagnozowania, co jest zepsute w takowym komputerze, który element należy wymienić a który zaprogramować? Tak czy inaczej wszystko co dotyczy magistrali sterujących (airbag, asr, abs, itp) interesuje mnie...
Tak ale pożyczonym albo w serwisie - nie kupuj bo to nie jest w żaden sposób pewna diagnoza. Błąd sam w sobie wygląda na niestabilny CPU. Ale wszystko ustawione jest standardowo więc albo to problem z zasilaniem, albo z płytą główną albo z CPU samym w sobie. Po prostu najłatwiej zacząć testy od zasilacza bo łatwiej go zdobyć niż pozostałe części na...
Jak to sprawdzić ??? Yyy, miernikiem? Można też po prostu wziąć inny i podłączyć zamiast tego... Pozostałych podzespołów inaczej jak poprzez podmianę(poza ramem) nie sprawdzisz inaczej jak poprzez fizyczną zamianę. RAM można sprawdzić programem memtest, ale ja osobiście nie ufam temu programowi i preferuję podmianę pamięci, ponieważ parę razy przejechałem...
Odłącz jeszcze napęd i/lub któryś z dysków twardych.
Jeśli to możliwe to proszę zamieścić screeny z programu CPU-z zakładki: CPU, mainboard, memory. Pomogą w diagnozie.
TCU 300191-08 Prędkość wyjściowa skrzyni biegów; błędny sygnał EBS 504330-03 zewnętrzny błąd sekwencyjny; niezgodny sygnał zewnętrznego sygnału prędkości pojazdu. EBS 504507-00 czujnik grubości klocków hamulcowych dla koła 1 (lewe , pierwsza oś). A zacznij od dokładnej diagnozy komputerem.
Zabite sitko, albo ostatecznie czujnik płomienia. Próbuj przytkać nieco wlot powietrza. Dodano po 14 Ponadto nie wiem przy jakiej oporności czujnika ten piec wykrywa płomień dokładnie, ale z odrobiną chęci możesz mu zmierzyć miernikiem bez diagnozy komputerem. To będzie gdzieś w okolicach 6-8Ω i wzwyż do ok. 10Ω. A jak masz chęci w ramach...
Czy ktos moglby jednak zmierzyc napiecia na X1 i X2? btw sprawdzalem oczywiscie kabel, poprawilem wszystkie luty naokolo, zostal mi tylko do sprawdzenia obwod rezonatora zanim wymienie caly uklad. edit: Wymienilem kwarc, nie mialem niestety innych kondensatorow 47pF wiec sprobowalem z 52pF i 33pF ale to tez nic nie dalo. Znalazlem ciekawy dokument (http://www.ftdichip.com/Documents/AppNo...
Witam. Jak na szybko można zrobić czytnik kodów POST? Padł mi w domu jeden komputer (o którym pisałem tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic92... , ale marny był odzew pomocy ze strony kolegów) i chce zczytać kod błędu bo w manulalu do tego kompa są wymieniony kody błędów POST. Poradzcie jakimś schematem, bo nie chce płacić 35 zł za gotowe...
Jeżeli: Czasami po ponownym podłączeniu przewodu CPU1 wysadza korki odpowiedzialne za napięcie w danym gniazdku w pokoju i komputer ponownie nie reaguje na przycisk zasilania. to zasilacz do sprawdzenia. Są dwie opcje: - miernik i sprawdzenie pod obciążeniem napięć (poza komputerem) - podmiana na nowy zasilacz i próba odpalenia komputera (jest jeszcze...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... 1. Wyczyść go. 2. Odpal samą płytę na biurku. Potem dokładaj: procesor, RAM jeden moduł.
Pewnie główny włącznik świateł sie sypnął. Dokładniejsza diagnoza po podłączeniu komputera serwisowego.
po pierwsze diagnoza komputerem, może by ć czujnik temp zewnętrznej lub temp silnika jaki to silnik który rok
Nie dało się komputera wyłączyć niczym Nawet przytrzymaniem przycisku power na obudowie, przez kilkanaście sekund? Możliwe, że mocowanie procesora jest nie stabilne, stąd anomalie podczas, jakiegokolwiek poruszenia płytą główną, czy obudową. Dysk masz w porządku, ale faktycznie częste operacje nagłego odcinania zasilania, mogą mu w końcu zacząć szkodzić....
Błedu czujnika brak. Ale jak sie robi diagnozę komputerem to widać, czy "widać" obroty pompy...o połowę mniejsze...
Jeden raz w całym swoim życiu znalazłem "zimny lut" na płycie głównej PC. Jedynymi podejrzanymi są zasilacz oraz kondensatory na płycie głównej. Jak wygląda "bad caps" zobaczy każdy po wpisaniu tej frazy w google. Najszybciej - podmiana zasilacza na 100% pewny. Nieco wolniej - rozkręcenie zasilacza i sprawdzenie czy są kondensatory jak na zdjęciach...
Może być zablokowany, częściowo otwarty.Przydał by się jakiś odczyt parametrów np podczas jazdy.
Pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć auto do komputera i zrobić diagnostykę dachu . Najlepiej zrobić to testerem fabrycznym peugeota . Prawdopodobnie uszkodzony może być któryś z czujników , ale pewności nie ma bez diagnozy komputerem .
Stara, 6-pinowa centralka : 1 - +UCC 2 - diagnoza 3 - komputer 4 - GND 5 - x 6 - GND
Konkretna diagnoza komputerem wskaże przyczynę.
Ma 16 pinów.Jak tak to jest do diagnozy auta komputerem. Dodano po 32 Jest trapezowa.
A ten kuzyn który składał Ci komputer? Wiesz że diagnoza w serwisie kosztuje, pewnie tam będziesz także mógł nabyć zasilacz.
Może to oznaczać brak komunikacji z jakimś modułem, ciężko będzie stwierdzić bez konkretnej diagnozy komputerem .
Muszę się przyznać do błędu, spojrzałem nie na ten silnik co potrzeba, oto diagnoza problemu:
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
To jest za stary samochód do diagnozy przez komputer, silniki te mają kody błyskowe. Zwierasz w złączu piny i włączasz zapłon, a kontrolka od silnika miga i to miganie to kod. Pozdrawiam
Jedynie na wtrysku pojedynczym,model 1,8 o kodzie silnika RP,i tylko mozliwość odczytu kodów migowych. Coś tam jeszcze mozna sprawdzić w modelu z gaźnikiem sterowanym elektronicznie,w modelu o kodzie silnika PN. Ale tylko w tych modelach kody migowe.PC w tym przypadku absolutnie nieprzydatny.
A kiedykolwiek działało? Spawałeś je? W celu diagnozy trzeba podpiąć komputer , najlepiej Clipa to stary model więc je ogarnie.
Czyli to na pewno dysk? Tak to dysk. Mógłbyś się odnieść do tych feezów? W jaki sposób? Pytasz dlaczego powstają freezy? Specem nie jestem, ale mechanika dysku nie jest już tak wydajna jak kiedyś.
Zamieściłeś pusty log Frst.txt.
Hej bardzo proszę o jakąś diagnozę, komputer jednego dnia tak się zachowuję a jednego nie. Jeśli potrzeba więcej informacji jestem od dyspozycji.
Zawsze w pierw diagnoza komputerem a potem działanie i decyzje.
Jak zdiagnozować bez podpięcia pod komputer No nie da rady.... posiadam tyko niestety elm321 No to wystarczy...brakuje ci tylko odpowiedniego programu...
mam audi b4 92rok abk 2.0 e 85kw po podłączeniu komputera diagnozuje jako difignat 1.6 a silnik napewno jest 2.0 czy może ktoś wie jaka jest przyczyna takiego odczytu komputera.silnik odpala jak bardzo przyśpieszę zapłon i nie wkręca się na obroty Regulamin pkt 11.1. Popraw temat! <Błażej>
Zacznij od diagnozy komputerem. Przyczyn może być dużo. Najczęściej pada jakiś z wtryskiwaczy!.
Zacznij od niego. Dla pewności podepnij się pod komputer i sprawdź ten przed turbiną. Aby nie tracić niepotrzebnie pieniędzy to przed naprawą powinna być diagnoza komputerem , to wydatek ok. 200 zł. a bez tego można stracić kilka tysięcy.
Ja też jeszcze raz...to nie duży Fiat....musisz zrobić diagnozę komputerem, sprawdzenie parametrów i wysterowanie....ale pewnie wiesz o tym tylko przeciągasz sprawę oddania do jakiegoś dobrego warsztatu...
Przyczyn może być pełno. Pytanie, na ile doświadczony w temacie komputerów jesteś, żeby próbować samodzielnej diagnozy/naprawy.
Zacznij od wymiany wyrobu zasilaczopodobnego (Logic) na coś markowego na stałe. Potem można prowadzić dalsze diagnozy. Szkoda sprzętu.
" Co potrzebujesz wiedzieć" To samo co "my" ! (jeśli oczekujesz odpowiedzi). Jaki producent i model płyty głównej? ps Program Everest może pomóc w diagnozie.
1 sprawdzić stan oleju ew. wymiana 2 diagnoza komputerem połączenia elektryczne modułu skrzyni -tam są często ślady korozji
ECU to inaczej komputer?
Witam . Na przeglądzie się czepiają ,lecz szybka diagnoza komputerem dużo wyjaśni.
W tej płycie jak wkładasz 2 kości pamięci, to albo do 2 czarnych, albo do 2 czerwonych.
Zrób dokładną diagnozę komputerem i podaj kody błędów. Po właściwej diagnozie będzie wiadomo który zawór niema zasilania i dopiero będzie można pomóc tobię szczegółowo .
Witaj. (at)safbot1st Jeśli robi ci resety- samoczynne, nagłe wyłączanie się komputera. Diagnoza: utrata pojemności przez kondensator filtrujący zasilanie procesora tzw. NEC/TOKIN.
Nie ma takich programow, ktore pokazuja w jakim stopniu co jest uszkodzone. pamiec mozesz przetestowac memtestem, dyskowi sprawdzic parametry SMART i transfer, A do reszty podzepsolow musisz odpalac rozne aplikacje, i czekac pare godzin, czy nie bedzie jakiegos zwisu.
co jeszcze szwankuje? jakaś diagnoza komputerem? Podmien sterownik na inny i sprawdz wtedy
Diagnozę komputerem trza zrobić
Proponuję rozpocząć od diagnozy dysku, można go podłączyć do innego komputera lub użyć dystrybucji typu live. Można zamieścić screen ze S.M.A.R.T. (jeśli dane są ważne lepiej nie uruchamiać naprawy i chkdsk.)
Wiem, że post jest sprzed 5 lat, ale może komuś się przyda. Mam taką samą sytuację teraz i trzeba posprawdzać, czy nie ma wycieków paliwa. Winę ponosi słabe ciśnienie paliwa i podczas tego, gdy piszczy, to pompka dopompowuje paliwo, przynajmniej jest tak u mnie. 3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych. Przez dyskusje archiwalne rozumie...
No to stacyjka lub usterka sieci CAN. Oczywiście nie na pewno - wszystko wymaga głębszej diagnozy z komputerem diagnostycznym.
Tu wszystko leci po CAN, na początek diagnoza komputerem.
Coś nie tak ze sterownikiem ECAS, proponuję diagnozę komputerem.
Zasilacz brałbym XFX 550W. Z porządnym zapasem, wystarczy do każdej planowanej konfiguracji. A obudowa to już zależy od budżetu, Najtaniej Brutus 310/410 drożej gladius lub pilium, jeszcze drożej CM dominator 692 lite. Wentylatory tanie, wydajne i ciche to Enermax T.B silence. Co do obsługi, temat przerabiany wiele razy. 955 95W to procesor widmo, niby...
W takim razie zrób diagnozę komputerem,a najlepiej programem SDP3.
Diagnoza komputerem jakaś była?? Przydało by się wypalić DPFa
A adaptacja przepustnicy była robiona? Jakaś diagnoza komputerem?
Dodam tylko, że taki procesor w połączeniu z tą płytą, to prośba o kłopoty, o ile to wersja 125w tdp i go podkręcałeś.
Komputer trzeba dać do diagnozy.
czarne masa(3x0),pomarańczowy zasilanie,fiolet wskaźnik poz.paliwa,żółty rezerwa
Diagnoza komputerem i odczyt błędów
To czyja była niby ta diagnoza uszkodzenia "komputera"? Nawet jak byś całkowicie odpiął sterownik silnika to rozrusznik by kręcił. Więc diagnoza słaba... Czemu nie kręci to trzeba "pytać" BSI i BSM.
Procesory intela (jak i inne procesory) są zabezpieczane przed nadmiernym nagrzewaniem rdzenia. Procesor w wyniku przegrzania rdzenia powinien odłączyć zasilanie aby się nie spalić (działo się tak po za mocnym przetaktowaniu procesora lub w przypadku złego przewodnictwa cieplnego rdzenia do radiatora) Gdyby takich zabezpieczeń nie stosowano rdzeń uległby...
Być może nie spełniony jakiś warunek aby włączyć retarder?
mysle ze warto aby kazdy to miał wiec daje to na forum zapewne sie przyda i pozwoli miec jakiś poglad i wiedze pozdrófka :wink:
Diagnoza komputera, to błąd ciśnienia doładowania (...). Wskazuje to na czujnik ciśnienia doładowania No już nieźle się zaczyna. W przypadku jakichkolwiek problemów z ciśnieniem doładowania w samochodach VAG pierwsza sprawa którą należy wykonać to logi grupy 11 i 8.
Bez komputera ciezko . mozliwe ze czujnik stop świruje ale najlepiej pod komputer zobaczyc i diagnoza bedzie pewniejsza .
A próbowałeś jeździć tym autem. Jeśli po przejechaniu kilku kilometrów nie zniknie to podłączenie pod komputer i diagnoza, sprawdź czy czujnik osadzony za daleko nie jest, czy nie ociera. Połaczenie elektryczne. Jeśli to błąd to sam nie zniknie,
Witam. Diagnoza komputerem coś może pokaże. Ale warto sprawdzić układ dolotowy powietrza i podciśnienia, węże. To tak na początek.
Pojechałem o elektryka samochodowego wykonał diagnozę komputerem do tego dedykowanym a nie programem na laptopie i okazało się że jest uszkodzony czujnik w kole ABS
Proponuję zacząć od diagnozy komputerem.
https://www.elvikom.pl/szkolenie-nr-1-po...
No nie ja ci tak dla przykładu napisałem , może być duźo przyczyn , więc trzeba po prostu szukać, przeprowadzić diagnozę, podłaczyc komputer diagnostyczny może coś pokaże, ale od czegoś zacznij pierwsze przeczyść te rzeczy na filmiku
Kilka razy miałem problem z odpaleniem. Wrażenie jakby coś nie tak z immobilizerem. Jednak to nie to. Mechanik stwierdził po diagnozie (komputer), że powinienem dolać addblue. Tak też uczyniłem i nadal nie odparła. Proszę o pomoc.
Nic się nie stało, dzisiaj normalnie korzystałem z komputera wyłączam idę do pracy wróciłem wlaczam pisze że przygotowywanie do automatycznej naprawy komputera później że diagnoza komputera i tyle teraz mi pisze to
Tam crasha robi się po diagnozie komputerem diagnostycznym,jak normalny błąd nawet kts lub inny.
Zostaje Ci tylko diagnoza komputerem
KOlego tylko diagnoza komputerem cię zbawi.
Po pierwsze diagnoza komputerem co tam słychać.
Po co? Weź się za diagnozę komputerem. Kabel kosztuje 14 złotych.
Poprzez komputer diagnostyczny. Diagnoza - układ klimatyzacji.
No sorry ale VC to nie czinqueczento, najpierw diagnoza komputerem, może coś wyjdzie potem zacznij od pomiarów żarówką sterownika silnika.
Zacząć może Pan tu: https://konsumenci.org/pomoc-konsumencka... Pewnie i tak zostanie Pan skierowany dla "swojego" rzecznika (praw konsumenta).
Brak sygnału między immobilizerem a komputerem pokładowym FFR w tedy następuje blokada rozruchu.Pełna diagnoza komputerem , najlepiej programem MANCats tak na początek.
A możesz napisać nr błędów które pokazuje komputer i czym diagnoza robiona?
I na przyszłość, nigdy nie odkręcamy sztyftów od wtryskiwaczy w MAN CR, są jednorazowego użytku. Do tego właściciel - kierowca nie zna momentów dokręcenia ich, kolejności montażu itp - błąd 3779 kosztuje więcej niż diagnoza komputerem białego dymu.
diagnozy wzmacniaczy komputer diagnozy przycisk diagnozy
klimatyzacja eberspacher wyważarka wirników projektor błąd
niszczarka kobra niszczarka kobra
Fiat Grande Punto 1.4 8V - Przyczyny braku rozruchu Stukanie z tyłu Fiata Bravo przy puszczaniu gazu - przyczyny i rozwiązania