Sprawdzę jutro świece ogólnie mają rok czasu przebieg około 20 tys, ale dokładnie szarpnięcie jest przy gwałtowniejszym przyspieszaniu
No nie listwa wisi na wężykach i przewodach (wiem, że tak się nie robi ale to na czas testu) i generalnie klepie się z 5 razy głośniej niż wyklepany valek. Doświadczenia z Fast Reg a jedynie z valtekami które potrafią być dosyć ciche. Nawet obniżenie ciśnienia do 0.8 bar nie zmieniło głośności pracy. Sprawdzałem też na Diego G3 kalibracje i początkowo...
Nevo to jeszcze nie stroiłem ale jeśli kalibracja biegu jałowego działa tak samo jak w diego to powodzenia.
Różniły się też pewnie całą mapą wtrysków ale sterownik nie powinien spalić wtryskiwacza. Teoretycznie program powinien wykryć że coś jest nie tak z wtryskiwaczem i pokazać błąd, ale jeśli był ustawiony wtryskiwacz o mniejszej rezystancji niż realnie był zamontowany to ewentualnie istnieje szansa że podawał na niego napięcia pomimo uszkodzenia bez pokazania...
Jesli jestes z NYC to nie powinienes mieć problemów ze znaleźieniem serwisu. Proponuję ANMAR Metrology, Inc w San Diego. Kalibruja jak i też naprawiają tego typu przyrządy Pozdrawiam Andrew
zróbmy tak okno model zakładka - mapa zapomnij o tym. Będziemy korzystać kalibracja - modelowanie na dole masz czasy otwarcia wtryskiwaczy z prawej strony jest mnożnik a linia czerwona z kropkami będziemy nią regulować skład mieszanki . Teraz tak skoro mamy odczyty z obd ja to widzę w ten sposób jedziesz na zasilaniu PB utrzymujesz czasy otwarcia PB...
Witam Zgodnie z dokumentacją sterownika Diego (identyczny z Sirocco) czujnik kalibracyjny wymagany jest tylko dla czujnika ciśnienia PS-CC1. pozdrawiam ED11
Kolego przyczyną twoich problemów są wtryski i reduktor,są to najtańsze a za razem najważniejsze elementy instalacji LPG,jeśli masz zamiar pojeździć jeszcze kilka lat tym autem to proponuje wymianę na minimum, wtryski Magik Jet, reduktor Magik III. A jeśli nie masz zamiaru długo jeździć tym autem to ,czyszczenie i kalibracja Valteków i dołożenie drugiego...
Wszystko by było ok tylko ,że u mnie cewka jest walnięta ,ale będę miał na uwadze radę i tak właśnie kupiłem jeden wtrysk i zobaczę jak będzie działała reszta na interfejs jeszcze czekam niestety... Dodano po 45 A czy będzie mi chodził jakiś program do diagnostyki mojego diego na windows7
Witam mam taki problem z radiem blaupunkt san diego 530 w oplu vectra c ze od dłuższego czasu caly czas przy odpaleniu auta radio się resetuje i od nowa trzeba kalibrację robic itp ale w tym rzecz ze elektryk sprawdził przewod podtrzymujący pamięć i wszystko jest ok, stwierdził że jest to wina oprogramowania . Szukam takiego samego oprogramowania ....
o kablach też myślałem i w nocy zauważyłem że trochę świecą :/. Co do wymiany sterownika też myślałem o diego ale nie wiedziałem czy wiązka pasuje. Narazie przeczyszczę listwy później postaram się skręcić kasę na kable :/. Możesz rozwinąć temat kalibracji bez drugiego czujnika.
Poczytaj instrukcję i się nie zastanawiaj :D:D:D . Współczesne sterowniki mają mapsensor który mierzy ciśnienie gazu względem ciśnienia w kolektorze i samo podciśnienie kolektora. U Ciebie jest tylko tylko ciśnienie. Dlatego do kalibracji dopina się ten drugi czujnik, który jest zbędny do normalnej jazdy. Zmień reduktor.
Witaj-dgolf wczoraj wymieniłem n75 i dv bo to były przyczyna złych map mialem przeładowania do 1,1b jest już lepiej jutro postaram się zrobić mapy pb i lpg narazie pomykam na auto kalibracji i jest w miarę
Przy wszelkich kalibracjach-adaptacjach, to one nie naprawiają ustrojstwa, które najpierw musi być sprawne. Najpierw przewód co goni do czujnika, on sam i jego GND (masa) oraz napięcie na nim -> miernikiem. Jak mawiał pewien piechur "Lepsza drużyna jeleni kiedy Husar, niźli lwów gdy jeleń" - diagnostyka komputerowa to ostateczność, choć chodzą słuchy,...
tak, wtryski mam jeszcze stare zavoli na widoku mapa/kalibracja żółta kropeczke jest pomiędzy punktami paliwa i gazu czyli niby jest OK. podciśnienie pokazuje mi 0.65 chyba powinno byc 0.3 ale może przez wiekszy reduktor?
Ja u siebie mam starą instalację KME Diego więc mapsensor mam PCC-1. Do kalibracji map potrzebny był drugi taki sam więc ten "kalibracyjny" użyłem jako "główny" i od tamtego czasu mam spokój. Stary czujnik niestety ale dosyć łatwo reagował na uderzenia w obudowę w kwestii wskazań ciśnienia gazu - zobacz jak jest u ciebie. Czujnik cały jest zalany żywicą...
ile silnik ma koników?walteki powinny być TYP 30 BFC do kalibracji ewentualnie do remontu jeśli większy przebieg.sprawdzenie poprawności ustawień kompa LPG.układ wysokiego napięcia musi pracować perfekcyjnie.
Rozkręciłeś wtryskiwacze i je totalnie rozkalibrowałeś , trzeba teraz ustawić identyczny skok grzybka , bo teraz każdy inaczej dawkuje gaz o ile nie są całkiem zajechane. Do kalibracji potrzebny przyrządzik ( koszt ok 80 zł) lub wizyta u gazownika. Ja bym jednak kupił prawdziwe wtryski i zapomniał o problemach bo z valtekami i tym autem zawsze będzie...
do sylwek 1980 nie podajesz jaki silnik, samochód ciśnienie za wysokie,moze krecisz w zła strone ,ustaw ok 1-1,2 bar,to dobry reduktor dysze dobierasz w zaleznosci od pojemnosci,zacznij od mniejszych najlepiej jak kalibracja wyjdzie ok 1,w dól dysze za duże w góre za małe program ma dosć szerokie warunki kalibracji ,co moze przekładać sie na prace nie...
Witam, mam problem z instalacją gazową. Sterownik KME DIEGO LS. MAP-sensor PS-CCT4-T.Prawdopodobnie padł właśnie owy sensor gdyż po odłączeniu przewodów gazowych (czyli bez gazu) program pokazuje podciśnienie 1,02 bar, a ciśnienie na zgaszonym silniku 2,68 bar po odpaleniu ciśnienie 3,28-3,60 bar (oczywiście na bęnzynie). Nie można zrobić żadnej kalibracji....
Witam. Pacjent to Astra H, 2004r. 1,6 Z16XEP. Sterownik Diego G3, parownik KME Silver, Wtryski MagicJet. Samochód na tym zestawie przez 60 tys. km śmigał super. Niedawno wymieniłem ( w sumie tylko profilaktycznie ) stare MagicJet-y na nowy komplet takich samych MagicJet-ów. Samochód po kalibracji na wolnych obrotach chodzi idealnie, nic się nie dzieje,...
Źle mnie zrozumieliście, mówiłem o czasach Pb że rosną - a te jak wiadomo powinny być jednakowe na obu paliwach po odpowiedniej kalibracji. Gdy jest OK, czasy Pb są ok. 5ms na wolnych (na obu paliwach). Przy wyłączonych odbiornikach potrafią nawet lekko zejść poniżej 5. W stanie awarii czasy na LPG windują na 6ms, po powrocie na Pb spadają z powrotem...
Witam wszystkich, mam pewien problem z instalacją gazową SIROCCO/DIEGO, listwa wtryskowa MATRIX XJ544. A mianowicie w pewnym momencie poczułem spadek mocy i nierówną prace silnika jakby na trzech garach. Typ padł na wtryskiwacze i był trafiony na jednym cylindrze oporność 10 ohm zamiast 5. Kupiłem zestaw naprawczy wymieniłem ale niestety problem nie...
Witam. Posiadam astre f 95' 1.6 16 v (100km) z sekwencja KME diego 1.5b,reduktor stefanelli/Cisnienie okolo 1,2 bar(był silver ale zakonczył zywot zaworek cisnieniowy) listwa rail 3ohm niebieskie cewki po wymianie tłoczków i kalibracji(11.07.2011).(listwa schowana pod górna czescia kolektora, wezyki dł. ok 16 cm). Dysze zamontowane w kolektosze maja...
(at)jurek0404 pisząc o szajsie chyba miał na myśli Valtki a ja kupiłem ac w03 i one działają po autokalibracji. I w związku z tym mam jeszcze jedną prośbę o ocenę ustawienia LPG. Nie mam kiedy się wybrać do gazownika i tak może być przez najbliższy miesiąc wiec postanowiłem przerobić instrukcję KME Diego 3 , zebrałem mapy i ustawić ile się da samemu....
czujnik PS-cc1 jest różnicowym czujnikiem pomiaru ciśnienia gazu. Nie mierzy podciśnienia i dlatego masz wskazania 0. Aby był pomiar podciśnienia należy zamontować dodatkowy czujnik kalibracyjny. Czujnik ten jest potrzebny w procesie kalibracji instalacji (i zbierania mapy benzyny i gazu) w normalnej pracy instalacji jego wskazania nie są uwzględniane...
Witam posiadam BMW e36 R6 2.0 150KM z instalacją gazową na sterowniku Diego G3 KME SILVER, wtryski VALTEK 3OHM. Zrobiłem regulacje (dysze w normie - 2.0mm), zebrałem od nowa mape gazu i benzyny przy ok 2,5tys obr/min na 2, 3 i 4 biegu. Problem natomiast polega na tym, że jak jadę to jest okey ale jak stoje na skrzyzowaniu to zaczyna mi falować:cry:...
Witam! Tak czytam wasze opinie i powiem, że sam zakładałem gaz w Kutnie (woj. łódzkie) i wykonane tego było tragicznie, dobrze że lubie zawsze sprawdzić... Chciałem jechać do KME do Zgierza jednak tam terminy są teraz strasznie długie... ale o dziwo znalazłem pod nosem w Kutnie warsztat, który jest też autoryzowanym serwisem KME, tylko że to firma rodzinna...
a ja mam takie pytanie, orginalnie moja instalka AKME miała czujnik ps-cc1 do którego się dołacza drugi taki sam w celu kalibracji, z rozpędu kupiłem sobie ps-cc2 biorąc go za nowszą odmianę tego poprzedniego zespołu pasującą pnp, niestety wtyczka jest inna... bazując na zdjęciu wiązki KME na której widnieje wtyczka molex do tego ustrojstwa podłaczyłem...
Jak ten OLED się sprawuje? Jesteś zadowolony? Robiłeś kalibrację. Właśnie wybieram coś dla siebie. Boje się tego wypalania i myślałem nad sony z matryca va. Sprawuje się dobrze, nie miałem problemów, wypaleń nie widać, nie wyłączam go z sieci, więc w sumie zawsze po wyłączeniu telewizora, robi to co ma robić. Kalibracji nie robiłem. Chciałem robić,...
Szukając informacji dla czujnika PS-CCT5 stosowanych w instalacjach gazowych spotykamy się z szumem informacyjnym. Te zamieszanie informacyjne oraz przekłamania umieszczone w różnych źródłach internetowych było impulsem do napisania tego artykułu dotyczącego czujników ciśnienia absolutnego stosowanych w naszych instalacjach LPG. Artykuł nie opisuje...
https://obrazki.elektroda.pl/1817455900_... Na tegorocznych targach Sensor Expo wystawiało się ponad 250 firm. Odwiedziło je ponad pięć tysięcy osób zainteresowanych nowoczesnymi sensorami, zwłaszcza tymi dedykowanymi do zastosowań w systemach Internetu Rzeczy. Liczba zarówno wystawców, jak i odwiedzających, pokazuje, że na świecie...
diego diego sterowniki diego podciśnienie diego
wspomaganie elektryczne czyszczenie fusera powermixer azusa
inwerter easun błędy peugeot citroen
Troubleshooting JXLCAM Bulb Camera Connection Issues Przekrój hydromotoru Linde HMF-02/HMV-02/HMR-02 – budowa, elementy, charakterystyka