a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
Witam, jestem posiadaczem poczciwej e46 z silnikiem diesla 2.0 o mocy 136 KM. Ostatnio pojawił mi się taki problem, że samochód na zimnym odpala od strzała i jedzie całkowicie normalnie, ale wystarczy przejechać kilka kilometrów i po zgaszeniu samochód już nie chce odpalić. Kręci, a nie odpala i trzeba czekać kilka godzin, aż załapie. Podłączałem komputer...
Nastawniki pompy wtryskowej typu MES potencjometryczne w silnikach BMW TDS :P I oczywiście notoryczne problemy z odpalaniem ciepłego diesla.
Jaki silnik Wymień filtr paliwa
Błędy poczytaj. Nikt tu nie jest wróżka.
Kolego mechanik i to mądry od diesla. Wtryski to nie wszystko. Poza jakością mgiełki liczy się dawka a ta dla zimnego silnika jest inna niż ciepłego. W zasadzie ciągle się zmienia . Na alledrogo można kupić specjalne ulkady do poprawy odpalania na zimnym czy ciepłym silniku. Większość z nich oszukujekomputer zaniżając temperaturę przez co komputer zmienia...
Cześć. Mam problem z Mazdą 2 z 2008 r. z silnikiem 1.4 diesel. Na zimnym silniku auto odpala bez problemu ale jak pojadę gdzieś np. do sklepu to musi postać ok. 30 min. żeby odpalić. Po krótszym czasie tylko kręci rozrusznik ale nie chce załapać. Mechanicy rozkładają ręce. Pompa sprawna, nie wywala błędów, nawet była wymieniona na nową ale to nie pomogło....
Małe luzy zaworowe
mam mały problem z moim audi 80 84 r diesel gdy jest lekko ciepły i zostanie zgaszony to już nie odpali gdy jest całkiem zimny lub całkiem ciepły odpala ok. czy ktoś wie o co mu może chodzić ?
To jest zwykły diesel 1,9.
So your saying that it’s a normal thing for a 2.0 diesel engine and not to worry?
I to czy zimny czy ciepły, co może być?
Może akurat w tym zakresie temp któryś z nich przestaje działać. Miałem przypadek, że gdy samochód stał na dworze przy mrozie nie odpalał ze względu na czujnik walka, a gdy stał w ciepłym garażu odpala na dotyk. Polecam zrobić na początku diagnostykę komputerową by nie powstały daremne koszty. Pozdrawiam.
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
diesel 2.2 crdi
Po regeneracji wtryskiwaczy skończył się kłopot z odpalaniem na ciepłym silniku.
Podmień akumulator z innego auta. Przydałby sie odczyt błędów - może pokaże zbyt niskie napięcie i przyjdzie czas na wymianę akumulatora lub pokaże co innego co naprowadzi nas na przyczynę. 10 lat na akumulator w dieslu to jego ostatnie podrygi. Warto sprawdzić komputerem prędkość silnika podczas rozruchu gdy występuje problem.
Sprawe załatwiła regenaracja pompy wtryskowej. Pozdrawiam !
Żaden automat ssania-przecież pisze że na ciepłym nie odpala. Wyobraź sobie że się ssanie nie zamyka do końca... Do wyregulowania luzy zaworowe Taaaak. Szczególnie w silniku 2T !!! Zipp Simpli 2t by Czyż to był Diesel okrętowy?
Opel vectra B z silnikiem 1.6 benzyna o ile dobrze pamiętam 101 koni. na cpn'ie kolega tankował bo wiozłem go na lotnisko. Zjechalem na stacje bo juz rezerwa zaczęła świecić. On poszedł lać do baku. No i przychodzi i pyta; - kur... Motyl to ropa czy benzyna? - benzyna -wlałem 15L ropy... Dolalismy do pełna benzynę i auto było delikatnie słabsze, ale...
Ford kuga mk1 2009 diesel 136km - cięzko odpala , trzeba kręcić kilka kilka lub kilkanaście sekund na 2-4 razy - bez względu na temperaturę . Świece żarowe nowe sprawne w 100 % - pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona - ok . Czy może to być wina rozrusznika - kręci i to dość dobrze , ale dziwnie świszczy - inaczej jak w innych Kugach , których przez ostatnie...
Witam,mam problem z odpalaniem peugeota 106 1.4 diesel jak jest zimny.Pozdr i oczekuje jakiejs odpowiedzi Problem tylko gdy pierwszy raz odpala rano :idea:,a gdy jest ciepły jak pali ? :idea:
a spróbuj odłączyć przewód od czujnika ciepła do grzania świec i podgrzej przy odpalaniu na ciepłym. Moim zdaniem to konczy Ci się silnik
To jest diesel.
Witam. Jeszcze jedna sugestia: ciepły diesel nie grzeje świec żarowych( tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem) dlatego lepiej jest zakręcić kilka razy krótko, a nie raz do skutku ,po drugim lub trzecim starcie zapali i nie rzygnie dymem :)
spokojnie. Wszystko będzie sprawdzone i nowe aku wstawione z innego diesla. I pomiar też będzie robiony. Poprostu musimy Wszystko wykluczyć po kolei.
Wtryskiwacze kiepsko zrobione, generalnie temat rzeka w oplu diesel... Na szybko można jeszcze na gorącym podpiąć akumulator na kable aby zwiększyć napięcie do rozruchu. Jeśli jeździ ok i zbyt nie kopci poszukaj na allegro źle odpala diesel.
To napisze ci całkowicie szczerze. Twój mechanik nie powinien się zajmować mechaniką tylko wymianą opon. Nie wiem z czego pokazał ci te błędy ale albo z ESP albo UCH. Co to ma wspólnego z silnikiem? Brak odpalania na ciepłym może być spowodowany np wadliwym czujnikiem wału /wałka albo np przelewającym wtryskiem, brak poprawnego ciśnienia na CR i wieloma...
Po co wywarzać otwarte drzwi? Poszukaj: ciepły start diesel lub opel.
Jeśłi pojawia się błąd wtrysku warto posprawdzać. Możliwe jest też uszkodzenie czujnika położenia wału. Miałem tak w diesel-u. Po osiągnięciu temperatury silnik się wyłączał po ostygnięciu podejmował pracę i bez problemu jechał dalej.
do pompy wtryskowej podłączyć tester i uruchomić silnik, ale to już robota do gościa od diesli
Problem może być złożony. Skoro na zimnym odpala dobrze to znaczy, że podgrzanie świec żarowych ułatwia rozruch. Zapewne jest to objaw zużytych wtryskiwaczy. Do sprawdzenia akumulator (jeśli jest stary/nie wiadomo w jakim jest stanie WYMIANA! oraz ew. rozrusznik). Jeżeli w/w będzie ok można spróbować tzw. modułu "diesel ciepły źle pali". pozdrawiam
silnik jest to diesel zwykły
na zimnym ciężko odpala, (...), na ciepłym silniku problemu nie ma Działa podgrzewanie świec ?
grzałki są dobre jak ktoś trzyma samochód w garażu (lub kilka metrów od domu), mój znajomy zrobił w garażu centralne ogrzewanie! (tylko po to by w zimie odpalić diesla), co jednak mają począc ci którzy parkują na osiedlowych parkingach? 1. nie żałować kasy na nowy akumulator (kiedyś w benzynowcu miałem taki kiepski, że jak nie zapalił w ciągu 5 sekund,...
Sprawdź, czy wszystkie świece grzeją, na zimnym podgrzej ze 2 razy i postaraj się dotknąć, czy ciepłe.
To ogólna fizyka. A nie fizyka silnika. Ciepły silnik szybciej kręci bo stwarza mniejsze opory rozruszników. Dlatego pytałem o obroty. Do tego ciepła komora spalania daje lepsze warunki zapłonu. Dlatego grzeje się zimnego Diesla.
Witam kolego nie wiem czy pomoge ale moj kolega miał podobny problem z nissanem almerą też w dieslu rocznik podobny. Jak była zimna to paliła na dotyk a jak się rozgrzała to trzeba ją było piłować przez jakąś minute to wtedy dopiero lapała. A problem tkwił we wtryskiwaczach. W tych wtryskiwaczach renault( a nissan tez je ma) coś tam w środku się psuje...
Witam mam problem z kia k2700 Diesel 2.7 po wymianie uszczelki pod głowica regeneracji wtryskiwaczy problem dalej ten sam po dodaniu gazu na maxa bez znaczenia czy zimny czy ciepły kłęby białego dymu jakieś pomysły odpala od strzała zawsze czy stoi dzień czy tydzień ma moc itp mi już brakuje pomysłów .
Witam. Spróbuj wymontować filtr powietrza i w miejsce wlotu powietrza wdmuchiwać ciepłe powietrze z suszarki lub najlepiej opalarki. Możesz użyć samostartu do diesla. Silnik był długo nie odpalany jak się domyślam? Wykręć wtryskiwacz i zobacz czy ładnie rozpryskuję mgiełkę.
Zawór EGR należy wykręcić,zobaczyć w jakim stanie jest grzybek(czy nie powypalany oraz czy nagar pozwala mu się zamykać).Prawdą jest,że te pompy lubią sprawiać problemy(najczęściej trudne odpalanie na ciepłym silniku).W twoim przypadku nie sądzę by to była pompa.Podjedź do kogoś niech sprawdzi wtryskiwacze i czy katalizator nie wycięty.Zaznaczyłem Ci...
Witam. Mam problem z autem RENAULT MASCOTT rok 2000 2.8 diesel, samochód odpala, ale po 2, 3 sek. gaśnie. Jaka to może być przyczyna? Z góry dzięki za odp.
jaki jest stan akumulatora ,ciśnienie tłoczenia , ciśnienie sprężania jest kilka rzeczy co trzeba obadać . Czy usterka występuje jak ciepły czy zimny?
Kolega w Alfie 159 z identyczny problemem jak twój. Aby za nadto nie inwestować zamontowałem mu moduł "diesel ciężko pali ciepły" z czasem zastąpienia temperatury do -5 i czasem do 7sek. Trzeci rok jeździ i odpala od strzała. U niego akurat podejrzewam usterkę mechaniczna bo po dłuższym postoju słychać popychacze zaworowe i silnik dość głośno pracuje.
Dzięki za odpowiedz. Dopiero teraz piszę, bo nie miałem dostępu do netu od czasu ostatniego posta. Akumulator na którym zaobserwowałem to zjawisko to zwykła kwasówka 40Ah, jest na tyle sprawny że od 0 stopni ciepła odpala mi diesla 1.9 osobówkę bez problemu.Poniżej - szybko siada. W podróż sobie zakładam do ebera nówkę 74Ah i to wapniowy, tak więc chodzi...
Ręki sobie uciąć nie dam, ale wydaje mi się, że EGR to tylko w dieslu... Na wszelki wypadek w poniedziałek przekażę pytanie do warsztatu.
Tak wiem, że jest sterowany napinaczem hydraulicznym. Olej 5W40 Fuchs 201000 km przebiegu. To wygląda tak odpalam czy zimny czy ciepły słychać hałas przez kilka sekund. Taki chrobot powiedzmy. W benzynie jest jednorzędowy i dlatego się szybciej wyciąga niż w dieslu. Myślałem wymienić olej na 10W40 ale czy to pomoże??? Jeśli nie to szkoda lać do silnika...
A propos rurki doprowadzającej olej do dyszy (zasilanie podciśnieniowe). Stara rurka zrobiła się twarda i na łączeniu z dyszą zasysała fałszywe powietrze zamiast oleju. Wynikiem był zasmarkany piec. Rurkę zmieniłem na elastyczną, nową. Efekt taki, że po kilku minutach pracy płomień robił się zimny, biały dym z komina. Okazało się, że nowa rurka po solidnym...
ja mam to samo ale w dieselach to normalne ze kontrolka swieci przy kazdym odpalaniu takze nic zlego sie nie dzieje.
Kto z Was miał diesla z komorami i ciepły silnik uruchamiał się od pierwszego obrotu bez grzania świec, A który Diesel vw z tamtych lat grzał świece na ciepłym silniku?
Pompa paliwa do diesla nawet zewnętrzna do 1bar na przewód zasilający i zobacz czy przejdzie.
Co do silnika nie jestem pewien bo zarejestrowany jest jako 1.9 sdi, a w ogłoszeniu kupna samochodu było 1.9 d. Jeśli ktoś wie co to za silnik to proszę o podpowiedz. Oba silniki są bardzo podobne. Czujnik temp z chłodnicy tak ? Nie ten co jest przy termostacie? Masz AEF czyli zwykły diesel z komorą wstępną, musi do każdego startu poniżej 60 stopni...
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
To w takim razie common rail i wtryski. Pewnie przyda im się czyszczenie. http://www.forte-nwe.pl/produkty/forte-a... poczytaj o tym
Wreszcie jakieś konkrety, u mnie też jest podobnie, z tym że wygląda na to że mam jeszcze za wczesny zapłon na pompie, bo ecu prawie cały czas próbuję go opóźnić, bo tak na oko :D widzę podłączając próbówkę że ecu nawet na obrotach daje wypełnienie sygnału ok 70-80 procent, i w sumie by to się zgadzało bo zapłon opóźniłem ale jeszcze chodzi trochę za...
Objaw pasuje. Pierwsze objawy padania wtryskiwaczy CR to brzydkie odpalanie, terkotanie i nierówna praca na zimnym, w innych dieslach pdoobnie. Na ciepłym się uspokaja, potem jest coraz gorzej, jak nie naprawisz to zniszczy silnik. Ale to i tak tylko teoria, bez diagnozy się nie obejdzie.
Witam wszystkich zakupiłem dzisiaj VW LT 35 1994 2,4 turbo diesel mam taki problem bardzo ciężko mi odpala gdy jest ciepły to pali lepiej ale to nie jest to a gdy postoi godzinę lub dwie to muszę go kręcić i kręcić kontrolka od świec zapala sie na jakieś 6 sekund i gaśnie proszę o pomoc i mam jeszcze jedno pytanie po odpaleniu zbadałem ładowanie i było...
nawet nie wiadomo co to diesel, benzyna?kodu silnika brak nic nie sprawdziłeś,i na co ty liczysz?
Kontrolka świeci w celu oznajmienia : że silnik wymaga nagrzania, ona nie wie czy świece są sprawne czy nie. Skoro na ciepłym i na samostarcie odpala to wypada zacząć od sprawdzenia świec.
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Trzeba sprawdzić czy czasem samochód nie kopci czy odpala na zimnym/ciepłym silniku \,czy nie wyje tylny most i stan blacharski.
Typowy problem diesli z pompą Boscha - uszkodzona pompa Boscha. Poszukaj w necie "ciężko pali ciepły 2.5tds".
Witam ja tez mam podobna sytuacje w audi a4 b6 w dieslu że raz cięzko ospala musi troche zakręcic a raz odpala na dotyk i to nie zależnie czy silnik jest ciepły czy zimny czasami jak postoi nawet dwa dni odpali na dotyk a czasami musi chwile zakręcic. Czy to by mogła by byc też wina akumulatora??
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
Dodam jedną ważną rzecz - nie odpala jak jest ciepły silnik. Tak jak zimny bez problemu.muszę trochę przejechać żeby się ten problem pojawiał
A może świece żarowe nie grzeją gdy masz lekko nagrzany silnik? Podgrzanie świecami nawet ciepłego silnika bardzo ułatwia rozruch. Ponadto stan tulejek rozrusznika. Czy rozrusznik kręci wolniej na ciepło niż przy porannym odpalaniu?
Jak tylko mróz trochę odpuści zaraz sprawdzę napięcie przy zaworku, powtórnie nie grzeję świeć, tym bardziej jak jest ciepły i nie chce zagadać, sprawdzę stacyjkę. Dzięki za podpowiedzi !
Kolego , tu nic nie ma napisane , że rozusznik ciężko lub powoli kręci , po drugie to nie diesel !!! Po odpalenieu , na ciepłym , jak sie wkręca , ma moc , co na trasie? Do sprawdzenie czujnik temperatury silnika i czy w tym czasie jak nie chce palić "tłustość iskry"!
Na ciepłym powinien palić bez świec, do sprawdzenia rozrząd i kąt wtrysku na sam początek. Szybciej bym stawiał na to drugie.
od rozrządu miał byś błąd czujnika ,po za tym tu jest pasek i się raczej nie wyciąga. Podstawa w dieslu to prawidłowe sprężanie i obroty silnika. Zdejmij kostkę czujnika wody i zobaczysz jak odpali, lub podgrzej świece omijając przekaźnik .
czym robiona była diagnostyka? Sugerował bym sprawdzić na innym sprzęcie. może coś z czujnikiem temperatury.? sprawdzić jakie wskazania pokazuje temp, na zimnym silniku i na ciepłym, czy nie odbiega to od stanu rzeczywistego.
Nie jestem akurat tego w stanie logicznie wytłumaczyć, jednak znajomy w takim właśnie aucie miał identyczny problem.. Komputer nie wykazywał błędów a po metodach prób i błędów pomogła wymiana pompy by nie skłamać w dieslach nazywa się to pompą wysokiego ciśnienia ?
Pomoże ktoś? Tak. Warsztat z doświadczeniem i komputerem. Diesel potrafi zimny/ciepły cierpieć na zawory, kupę akcesoriów na tym silniku jest, czujników, któryś może dawać fałszywy sygnał. Mechanik będzie tańszy niż technologia "ja ze szwagrem"
Pomijam, że odgrzałeś bardzo starego kotleta. Do tego o czym piszesz służy ogrzewanie postojowe (Webasto, Eberspacher itp.) W zależności czy zależy na odmarzniętych szybach i cieple w środku, czy też rozgrzaniu silnika są dwie opcje tzw. "suche" i "mokre".
Zmień pompiarza. Dzisiaj porządny warsztat który zajmuje się dieslami znajdzie usterkę natychmiast, bo to nie jest temat na forum. Tu nikt nie wróży z fusów.
Witam! a jak tam ciśnienie na cylindrach? bo jest to problem który towarzyszy wylatanym silnikom, moja propozycja to proste urządzenie elektroniczne oszukujące czujnik temp. silnika p.s. 190 tys na diesla 13 letniego to trochę mało
sprawdzisz, a się przekonasz ;) ja dużym Fiatem jeździłem pół na pół z ropą i jeździł, a maluchem to nawet na samej ropie i jak był gorący to chodził, tylko się go zgasić kluczykiem nie dało (tylko zaduszając) i odpalać nie chciał (musiał na benzynie) ale takie były czasy, że trzeba było sobie radzić :) no i na denaturacie też nie chciały jeździć ;)...
Witam. Mam problem z moją C5 - nie zależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny raz pali raz nie. Na starter do diesla odpala bez zarzutu. Wymieniłam obudowę i filtr powietrza, oraz pompę paliwa ale to nie przyniosło żadnego efektu. Może ktoś miał taki lub podobny problem i pomoże zdiagnozować przyczynę. Za wszelkie rady i podpowiedzi bardzo dziękuję.
Dałem pompę do sprawdzenia dałem regulator do sprawdzenia wtryski. Stwierdzono że wtryski zrobili a auto nie odpala jak nie odpalało nawet na zimnym już nie pali trza długo kręcić z jakąś minutę to może załapie. Już nie mam pojęcia co w tym wynalazku może jeszcze nie hallo . Bo CR to przecież nie aż taka filozofia, a nawet tzw "servisy diesel " nie...
Jak 100% sprawny, to przy ok. 20 stopni nie potrzeba rozruchu ze świecami. Żywotność - bez różnicy (chyba, że w zimie chechłasz, aż bateria padnie). Czasem nie ma czujnika temperatury, tylko czasówka. Jak ciepły, to odpalaj od razu - szkoda tylko akumulatora. pozdro
A wiec model to 200 C W 202,załączam zdjęcia autka i silnika. Dzisiaj nowy objaw się pojawił chyba się przestraszył,pod Kauflandem wsiadam odpalam i zaskoczył za drugim razem ale nic nie działa kierunki,światła,wskaźniki cisza a silnik pracuje.Po ponownym zgaszeniu zapalił na ciepłym za pierwszym razem,załączyłem filmik.Jakieś jajca z tym Meskiem .
Kolego, mi tak samo escort diesel nie załączał rozrusznika na ciepłym (gorącym) silniku, jak był zimny to kręcił bez problemu. Winna jest stacyjka. Zrobiłem dodatkowy wyłącznik rozrusznika i działa bezproblemowo - pozdrawiam dyszel85.
Witam jestem tutaj nowy ale najprawdopodobniej jest to spowodowane zła jakościa paliwa, paliwo zostaje dopalane w kolektorze wydechowym stąd ten dym, jak ci wtryski leją to je wymien jak najszybcie, przy tej mocy moze to miec tragiczne skutki, widzałem tłok a raczej to co z niego zostało z 3-letniego BMW 3.0 diesel ne ciekawe, pozdrawiam
Nie miało by wpływu na zimny ponieważ ciepły silnik ma inne opory. Sprawdź ciśnienie i wtryski, potem jak to nic nie da pompa i czy nie łapie powietrza.
Witam Kupiłem TDS-a sprowadzonego z Niemiec i mam taki problem: jak postoi przez noc, rano zimny nie odpala odrazu. Trzeba ze 4 razy kręcić zanim załapie. Jak juz odpali, silnik chodzi idealnie. Dodam że obroty ma bardzo równe, nic nie przygasa, żadne dymienie, moc i wszystko jak trzeba. - problem jedynie z odpalaniem rano. Jak jest ciepły odpala normalnie....
Zajrzyj w kolektor, może turbo już puszcza, ciepły olej jest rzadszy, łatwiej się sączy i łatwiej jest zasysany z ciepłego kolektora do silnika a w czasie jazdy już te minimalne ilości oleju zmian nie powodują. Jak odpalasz na zimnym silniku to w kolektorze jest zimno i gęstszy olej nie jest zasysany tak szybko. Jak napisałem wyżej. "Na zimnym silniku...
Cały czas mam podłączony komputer i przy każdym kręceniu podglądam to ciśnienie. Nawet na dość dokładnym wykresie w funkcji czasu nie ma żadnych zakłóceń. Dlatego też raczej wykluczam pompę... Teraz jeszcze coś mnie trafiło żeby spróbować nie używać rozrusznika, nie lubię tego robić dieslom ale podczepiliśmy opla na sznurek i zarówno zimny jak i ciepły...
Mam problem z nissanem trade 3,0 diesel 63kW, silnik z zwykłymi wtryskami i pompą rotacyjną, nie odpala, zimny czy ciepły trzeba prysnąć troszeczkę plaka i zapal bez problemu od strzała. Jak odpali nie kopci, pracuje równiutko, silnik ma moc. Wymieniony filtr paliwa przepłukany zbiornik bo trochę osadu było na dnie czyste paliwo i nadal to samo. Może...
Witam. Po raz kolejny trafiłem na problem diesla który słabo odpala na ciepłym silniku. Berlingo 1,9 z silnikiem DW 8 z 1999 r. Sytuacja wygląda następująco. Temperatura zewnętrzna = 22 C Temperatura silnika = 90 C Próba odpalenia bez grzania świec = długo kręci, odpala dopiero po kilku sekundach, za autem pojawia się siwy dym Próba odpalenia z grzaniem...
sam jestem nowy i też mam diesel scenica z 2007 ma on turbosprężarkę ale w takim aucie tego wogóle nie czuć gdzie moge wymienić tą sprężarkę na lepszą?
Po 10 latach 200 tysięcy i to w dieslu? :roll: Może to być chwilowy brak smarowania hydropopychaczy, ewentualnie któraś rolka stuka (napinacz, alternator etc). Trzeba by się przysłuchać bo ciężko coś wywróżyć
On przy odpalaniu tylko czasem nie załapuje wszystkich garów, problemu nie ma gdy na dworze jest przynajmniej 10 stopni ciepła. Wątpie żeby diesel się zużył po 360 tyś km.. miałem benzyniaka w golfie 3 1.4 to miał najechane prawie 500 tys i chodził ok, a diesel podobno ma dużo lepszą żywotność. Rozrząd był wymieniany, może to być przyczyna że jest ustawiony...
Koledzy. Mam problem z samochodem marki opel vectra 2.0 diesel kombi rok 1997, pali tylko na lince gdy nadchodzi zimno, jak ciepły to pali od kopa, co może byc przyczyną każdy komentarz napewno mi się przyda z góry dzięki.
Witam. Posiadam astrę kombi z 95r. Silnik 1.7TD (opla). Również mam problemy z pierwszym rozruchem szczególnie w zimę. Zawór zwrotny mam założony, filtr wymieniony, świece wszystkie grzeją. Na zimnym silniku rozrusznik wolno kręci i to jest główna jego przyczyna ale podczas uruchamiania muszę leciutko trzymać pedał gazu bo inaczej astra złapie i zaraz...
Witam mam problem z Hyundai i20 1.1crdi z 2014r podczas jazdy po przegonieniu na 3 biegu zaświeciła się i miga kontrolka silnika ,auto do mechanika błąd P2459 diesel particulate fililter regeneration freguerency od tego momentu auto jak zimne pali normalnie zgaszę już nie odpali poczekam aż komputer się uśpi jakieś 2-3 minuty i odpala normalnie czy...
Przestań opowiadać bajki, produkują takie same jak kiedyś, tylko sposób używania samochodów uległ zmianie. Do końca się nie zgodzę. Auto kupione w salonie, aku wytrzymał 7 lat i wymieniony po pierwszych objawach utraty pojemności, pewnie pojeździłbym na nim kolejny sezon bez problemu. Pozostawiłem go na włączonych światłach kiedyś. Nowy wytrzymał 3...
Witam, Po miesiącu czasu wziąłem się za jego naprawę i mam takie pytanie: auto odpaliłem używając plak`a po czym chodzi normalnie można nim jeździć, ma moc na ciepłym silniku będzie odpalał świece się grzeją później po ostygnięciu silnika dalej powraca problem odpalenia, nigdy wcześniej nie zajmowałem się silnikami diesel`a czy może to mieć związek...
Od pół roku posiadam ten samochodzik od pewnego czasu podczas odpalania silnika zaczął klekotać jak stary diesel. Objaw ten występuje sporadycznie i nie zależnie od tego czy silnik jest ciepły czy nie jednakże nasila się. Dla uściślenia dodam iż zaczął on występować po założeniu instalacji gazowej.
Jeśli moge coś dodać to posiadam zrobione przewody 16mm2 o długości ok. 5 metrów. Z praktyki, przy ich pomocy odpalany był poprzedniej zimy parokrotnie samochód ciężarowy, nie wspomne ile razy osobowy z silnikiem Diesla. Przewody nie robiły sie gorące, może lekko ciepłe, wiec myśle ze 16mm2 spopkojnie starczy do odpalen osobówek.
świrka mozna dostać, pozdejmowałem paski obydwa na ciepłym silniku i dalej ledwo kręci albo nie kręci wogóle, gdy próbuje ruszyć wał korbowy ręka nawet z zapiętymi paskami na ciepłym i zimnym silniku to nie wyczuwa się różnicy, chyba polecę kupić akumulator od Stara(piąty) i rozrusznik od Bizona(trzeci)... hehe a tak na poważnie to juz chyba tylko pozostaje...
diesel odpalać odpalać diesel aster odpalać diesel
moduł lusterka elektryczne tester delphi ds150e tulejki zaciskowe
Jak oszukać błąd żarówki CANbus w Peugeot 207 przy LED Najlepsza jakość dźwięku w kodeku do kamery IP