Dajcie już spokój dywagacjom z immo. Nie ma. Nic nie dopasowujesz.
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Następnie wtryski do sprawdzenia do diesel serwisu lub podmiana na drugie.
mechanik przy okazji wykręcania wtryskiwaczy regulował zawory na ciepło i coś tam poprawiał Zawory regulujemy na zimno! A co do twojego problemu to jak dobrze pamiętam to w LE2000 jest pompa VP więc to ona w pierwszej kolejności do sprawdzenia. Tylko w jakimś (!)porządnym(!) diesel serwisie!
To nie jest forum o sprzęgłach.
Czy ktoś miał podobny problem?Czy może ktoś mi podpowiedzieć co nam zrobić? Tak,nie jeździć do elektryków tylko do warsztatu samochodowego to po pierwsze. A po drugie to podać kody błędów by na forum zamiast wróżb wiedzieli cokolwiek o co chodzi.
Witam. Czy zna ktoś jakiś zakład dobrze ogarniający naprawę/regulację pompy Lucas DPC? Gładysek chyba nie robi Lucasów, Woliński chyba też nie. Najlepiej gdzieś z województwa lubelskiego, ale nie jest to konieczny warunek. Czy ktoś korzystał z usług Diesel Serwis Przybyłowicz z Rzeszowa?
Witam, mam problem z Toyotą Proace 1.5 HDI. Pasek rozrządu pękł, głowica zrobiona, zawory wymienione, dźwigienki tak samo, wałki rozrządu również. Wtryski sprawdzone w diesel serwisie. A samochód nie odpala, kręci i nic, wyskakuje błąd P050B, problem z rozruchem.
Nie da się tego jakoś obejść czy coś ? Nie. Masz jeden z dwóch problemów. Kończy się pompa, a mianowicie mechaniczny zawór wyprzedzenia konta wtrysku się zaciera, co w konsekwencji powoduje uszkodzenie elektroniki pompy i regeneracja sięga wtedy nawet 2500zł. Masz problem z czujnikiem wału, lub coś w aucie zakłóca jego sygnał. (at)autoas w 11 poście...
błąd dotyczący filtru paliwa Jaki konkretnie błąd ?
nie koniecznie są uszkodzone wtryskiwacze,może byś nie szczelna pompa,jak to często bywa.tylko fachowiec od diesla lub serwis,ale w serwisie powinni mieć nie jeden taki przypadek i wiedzą co zrobić.
Jeździłeś kilka dni, a po wymianie filtra nagle zgasł. Może tu jest problem? O-ring, filtr, coś nie dokręcone/luźne? Najłatwiej sprawdzić powyższe, Później najtaniej zmienić czujniki - możesz sam w krótkim czasie. Resztę trzeba szarpać i zawieść do diesel serwisu na sprawdzenie. Ogólnie to są bardzo dobre silniki rzadko mają problemy z FAP -jaki miałeś...
Inter Cars nie trzyma takich części na stanie. Zadzwoń do prawdziwego diesel serwis. http://bosch-diesel-service.onyx.pl/serw...
Wtryski niech naprawia i ustawia w diesel serwisie, wszystkie 4, sam widzisz jak jest z używanymi.
Szukają chłopaki w diesel serwisie, jak będzie gotowa, powiem co było.
zdejmij wtryski daj do dobrego diesel serwisu i będziesz wiedział wszystko
Nie, niesprawdzałem! A cos wiecej jak zabrac sie do tego czy tylko diesel serwis?
Panowie cos z praktyki z silnikiem 1,6 hdi 109 km 80% tych samochodow przyjezdza na warsztat z nieszczelnoscia wtrysku 30% ma wtryski albo wywalone albo chaupniczo zregenerowane w mJetek diesel serwis (leje ale jedzie) Niewielki ubytek paliwa w listwie nie powoduje zaklocenia pracy ukladu tak samo nieduza nieszczelnosc podkladki czesto ma maly wplyw...
Tu się rodzi pytanie czy mają umiejętności aby naprawiać układy paliwowe w teraźniejszej technologii. U nas też jest kilka diesel serwisów z opiniami na 5 gwiazdek i legendy o nich krążą lecz to fasada... poza pompą od citroena c15 i wtryskami do 30stki nie potrafią nic konkretnie zrobić pomimo nowego parku maszynowego, jest opinia to i kaska się kręci...
Pompę kupiłęm z gwarancją regenerowaną jak sprawdzić czy podaje odpowiednie ciśnienie żeby wykluczyć w 100% uszkodzenie pompy Tylko w diesel serwisie, samemu na aucie Ci się to nie uda niestety.
Gdy pojawiły mi się stuki to akurat była pora na rozrząd .Pojechałem do mechanika który założył tak samo dalej były stuki.Gadał o panewce. I zbył mnie .Stuki były w okolicach 4 cylindra .Pojechałem do serwisu diesla i poza kolejnością i podwójnej zapłacie .Rozebrał ustawił i nastała cisza.Poprzedni mechanik stwierdził że to nie możliwe kasy nie oddał...
Jeśli ten zawór przypomina trójkąt z zookrąglonymi kątami jest to zawór przestawiacza wtrysku , serwis Ford , lub Diesel centrum polska , może Dieseland Był swego czasu drogawy chyba z 800pln Pozdrawiam
Zapytaj mechanika czy ten błąd to jest p1335, jeśli tak to czujnik położenia wału do sprawdzenia oraz jego okablowanie, jak tam ok to pompa z auta i do diesel serwisu, sami tego nie zrobicie.
Jeszcze mam takie pytanko moze ktoś poleci jakiś środek do paliwa do przeczyszczenia układu? jest coś takiego wogule? skutecznego? dzięki za pomoc Nie lej tam nic takiego, chyba że chcesz popsuć auto do końca. Wtryski sprawdzisz najlepiej w diesel serwisie.
Czy lekarstwem na wtryskiwacze, w tym przypadku elektroniczne (bo od tego myślę zacząć) jest tylko wymiana na nowe? Wymiana końcówek, tak jak miałem w Passacie 1.9TDI, czy może regeneracja jest możliwa? Sam ich nie wyregulujesz, a co się da z nimi zrobić, zależy od tego w jakim są stanie, na pewno przekonasz się o tym w diesel serwisie.
Witam . Czy udało się naprawić usterkę , pytam bo u mnie też się pali . Serwis nie wie jak to naprawić . Auto po gwarancji
Do remontu wtryskiwacze paliwa oraz sprawdzenie stanu pompy wysokiego ciśnienia. Polecam okoliczny Diesel serwis lub innego mechanika. Zdiagnozowałeś telepatycznie, że wszystkie wtryski razem z pompą nagle padły? Bo jeżeli nie, to porada jest co najmniej bzdurna.
Samochód straci dużo na dynamice, będzie słabszy od klasycznego 1.8D, za to może zużywać więcej paliwa. Prawdopodobnie masz pompę Lucas, one się różnią w wersji D i TD, inaczej też dawkują paliwo i to wymaga korekty. Samo wycięcie turbiny nie jest dużym problemem, natomiast jeżeli chcesz, żeby samochód jeździł na poziomie fabrycznie wolnossącego, to...
poprzednia zaczęła cieknac i zimny długo krecil zanim odpalił proszę was o jakieś sugestie. Bez diagnozy i wglądu w dawkę paliwa oraz kąt wtrysku, proponuje zlecić uszczelnienie starej pompy w diesel serwisie, lub samemu to zrobić, uszczelki kosztują 35 zł na całą pompę i zamontować z powrotem.
Z tego co wiem nikt jeszcze nie regeneruje wtrysków delphi "brak części zamiennych" Ale poszukaj na necie jest taka firma w wieliczce diesel serwis .....(jeden jedyny regeneracja pomp, turbin itp.) jak byłem u nich to próbowali je regenerować możliwe że z sukcesem.
Kolega z warsztatu po sasiedzku miał identyczne objawy w swojej A4. Można powiedzieć, że trzy razy kupował wtryski i dopiero ten 3 zakup(czyli wszystkie nowe) rozwiązał problem. Poprzednie pochodzące z jego auta jak i te nowe-używane sprawdzane były w różnych diesel-serwisach i nie wykazywały żadnych anomali. Nie wiem czy stoły do testowania nie diagnozują...
Objaw dymienia na biało na postoju w przedziale 2000-3000 obr i swąd nie spalonej ropy sugeruje problem z ciśnieniem otwarcia wtrysku lub z uszkodzoną pompą wtryskową. Wiele aut tak ma, jedne mniej drugie bardziej to okazują, można z tym jeździć, albo zlecić diagnozę dla diesel serwisu.
Dałem auto do serwisu Diesla i okazało się, że wszystko jest w porządku, pompa jest w super stanie. Powiedzieli mi, że może być problem z elektryką. Przeważnie serwis diesla zna się także na elektryce. oraz nieszczelny układ podciśnienia. To wyszło po podłączeniu komputera?
(at)bklosik nie wiesz na co się piszesz, bez specjalnego imadła nawet nie rozkręcisz tego wtrysku bez uszkodzenia, i będziesz miał jeszcze większy bigos, bo w diesel serwisie skasują cie x2 jak im wtrysk w częściach przyniesiesz. Mechanik robił, mechanik spaprał, reklamuj usługę i tyle w temacie.
ok. dzięki za Twoją podpowiedz , mam pompę po sprawdzeniu w Boschu - wyszły parametry nowej - wydruk ze stołu , w najbliższym czasie zamontuję . a wspomniałeś o regenerowanej - regenerowanie jest niemożliwe do wykonania oprócz fabryki Boscha gdzie są produkowane , info pewne. W warunkach diesel serwisu można wymienić : pompę zębatą, dozownik i zaworek.
Nie puszcza wogule dymka nawet przy pełnych obrotach Do podmiany przepływka na pewną, ewentualnie nową, jeśli rezultatu brak, pompa i wtryski do diesel serwisu, przy okazji demontażu, obejrzysz jak wałki wyglądają. Dodano po 2 Powiedz czy to Passat w full opcji z drewnianą kierownicą oraz skórą, gdzieś z zachodniopomorskiego?
W serwisie przerabiają : weź zasilanie przekaźnika ze skrzynki bezpieczników koło akumulatora
W Krotoszynie chyba najbliżej Ciebie serwis Diesla.
czy tyko na serwisie można je dostać ? Nie. Nie tylko w serwisie. Praktycznie większość sklepów ma to koło.
Tak jak pisałem wszystko OK, więcej cały układ wtryskowy był sprawdzany w serwisie Diesla i nic nie znaleźli.
Po podłączeniu pod komputer wyświetlił błąd niskie ciśnienie na listwie wtryskowej. Co może być tego przyczyną ? Standard w tych silnikach to problemy z regulatorem ciśnienia szyny CR oraz puszczające wtryski na przelew. Sam możesz wyciągnąć regulator i obejrzeć pod kontem opiłków, może coś będzie widać, to samo z filtrem paliwa. Sądzę iż sprawa znajdzie...
Nie wykluczam ze winne drganiom mogły być wtryski.... tylko jeżeli robione były logi to dobrze jakbyś wyniki w formie plików wrzucił na forum -- wiele by to rozjaśniło. No i podstawa .... regeneracja w porządnej firmie nie jest droga i nie warto przy wtryskach grzebać w przydomowym warsztacie próbnikiem do C330. zakład w Pile http://www.cylex.pl/reviews/viewcompanyw...
No ładnie dałeś "czadu" :cry:. Bez serwisu i kasy raczej nic Sam nie zrobisz. ps Owszem urządzenia elektroniczne są często zabezpieczane przed omyłkowym podłączeniem zasilania (zamiana - z + i odwrotnie) ale obawiam się, że samochód jako całość nie. A jak klemy? pasowały? Bardzo dziwne albo bardzo dużo siły. Pozdrawiam.
Witam ponownie. Wtryskiwacze sprawdzone na stole w serwisie diesla (Siemens), wszystkie w 100% sprawne. Wymienione wszystkie cztery świece na nowe Bosch, i auto nadal źle odpala po dłuższym postoju. Po odpięciu przepływomierza auto pali na dotyk jak benzyna, ale oczywiście wali błędem. Podpięty przepływomierz, błędu brak, ale auto ciężko odpalić, jak...
Pamiętasz mój temat z astrą 1,7 dtl? 3 razy dawałem pompa to poprawek, naprawiali elektronikę i pompę, objaw podobny poza odpalaniem. Jak już się udało odpalić, kilka sekund spoko około 5 stopni, chwile potem wchodziła na 14 stopni, zadyma z tyłu, i ciężko reagowała na gaz. Wkurzyłem się, zadzwoniłem do tego diesel serwisu, przyjechali z laweta, zabrali...
Witam. Mam pytanie: Po wymianie pompy paliwa i wtryskiwaczach mój Transit nie idzie juz tak jak przed wymianą. Postawiłem auto do Diesel serwis w Pile i stwierdzili uszkodzenie pompy i wtryskiwaczy, wymienili komplet na nowy za 5300zł:cry: i furka nie idzie tak jak przed! powiedzieli że parametry na komputerze są zgodne i nic nie idzie juz zrobić. Auto...
Diesel 1.5? Praktycznie serwis.
Hyundai i40 crdi 1.7 diesel, po wymianie oleju w silniku i filtrach zacząłem długo kręcić rozrusznikiem, raz auto zgasło, następnego dnia nie odpaliło, odpaliło przy ręcznym pompowaniu pompy diesla, gdy Dojechałem do serwisu, myśleli, że filtr paliwa się zapowietrzył, podczas demontażu okazało się, że stopiła się podgrzewacz paliwa, co może być tego...
Autko odstawione do diesel serwisu, martwie sie bardzo, bo jeszcze nie korzystalem z ich uslug. Mam nadzieje ze dadza rade Auto juz wrocilo z naprawy, zostalo wykonane czyszczenie i ustawienie nastawnika pompy. Jezdzi sie o niebo lepiej, aczkolwiek delikatne skoki jeszcze sa odczuwalne, mechanik jednak twierdzi ze ktos musial juz tak troche czasu jezdzic...
Witam , mam 1,8Tdci 2002 .Bardzo ciężko pali zimny praktycznie przestał. jak naładuję ako i dam booster to zapali po kręceniu ok 20s. diesel serwis sprawdził wszystko i twierdzi ,że ciśnienie 1x 26 a na trzech pozostałych 24. Do tej pory jak odpalił to jechał normalnie i ciepły zapalał po krótszym kręceniu, ale po godzinie juz ciężko. Świece ok, próba...
Nie będę się z tobą sprzeczał, bo nic z tego dobrego nie wyjdzie. Nic do Ciebie nie mam, przystopuj. Powiem Ci tylko tyle, że naprawiam te pompy od 2009r. Jako chyba jedyny w Polsce współpracuje z kilkoma BOSCH Serwisami i Centrami pod względem naprawy elektroniki tych pomp i dziesiątkami innymi serwisów diesla. Rocznie robimy ich około 2 - 3 tyś. sterowników....
Żeby Ci bardziej wyjaśnić. Na razie powiedziałeś, że chcesz kupić samochód, ale to ma być bus, suv, pick-up, cabrio... benzyna, diesel... manual, automat... A co ci po super aucie jak do serwisu bardzo daleko? a miejscowi będą tylko łatać aby działało albo jeszcze coś ..... Tutaj jest bardzo prosto poszukać dobrego serwisu i niech oni polecają "piec"...
Kupiłem w serwisie diesla , ale widziałem taki na allegro za 400 zł, taniej już sie nie kupi.
Audi A6 C7 tanie w serwisie? Polemizowałbym. Przebiegi w Dieslu w takich autach są kosmiczne, wszystko będzie wyjechane do końca, tym bardziej jeśli ktoś właśnie serwisował po taniości.
Witam kolego,może zapytaj tutaj: Z.U.H. Diesel Piotr Przybyłowicz 35-113 Rzeszów, ul.Wita Stwosza 53 tel. 017 856-56-82 tel. kom. 603-937-863, 513-070-888
Witam. Mam ciekawy temat z silnikiem Kubota w ładowarce Volvo na Common railu. Maszyna to ładowarka Volvo z 2015r silnik Kubota 4 cylindry . Przerobione około 1000 motogodzin, czyli praktycznie niewiele. Silnik zaczął strasznie stukać jak przy uszkodzonym wtrysku. Przyjechał serwis volvo ,diagnoza uszkodzony wtrysk. Po wyjęciu wszystkich i oddaniu do...
Napięcie sprawdzał pan z ADAC i wszystko z akumulatorem jest ok. Akumulator był wymieniany w serwisie 4 miesiące temu.
Oprócz wymiany regulatora warto pełny serwis zrobić : -kontrola łożysk -zmierzenie stojanu , wirnika ,przeszlifowanie komutatora -stan szczotek -jeżeli to z diesla to stan sprzęgiełka
Witam . Miałem problemy z ulubioną kontrolką. Po sprawdzeniu w serwisie diesla okazały sie wtryskiwacze do regeneracji.Po regeneracji wtryskiwaczy sprawdzenie na komputerze i zero błędów .Podczas sprawdzania komputerem pierwotnie wykazywało błędy jakby inne ale po sprawdzeniu wtryskiwaczy na przyrządach okazało się że wszystkie leją. Polecam diselserwis...
Auto trafiło do serwisu diesla. Za jakiś czas napiszę o co chodziło a panowie jak trafiliście z typami to podrzucę Wam kilka punktów...
Trzeba oddać do serwisu diesla aby przepatrzyli układ paliwowy a przedewszystkim wtryskiwacze. Czy drogo? sprawdz ceny części zamiennych do tego wozu.
regenerowałem w Katowicach i jestem pozytywnie zaskoczony, a mianowicie po tych wszystkich negatywnych opiniach o regeneracji wyczytanych na necie , nie mając innego wyjścia postanowiłem naprawić układ paliwowy w swoim mondeo , które od dłuższego czasu miało problemy z odpalaniem po regeneracji autko ożyło nabrało wigoru a spalanie jestem w szoku trasa...
1.6 są dosyć przeciętne. Niezły jest 2.0. Prosty, tani w serwisie i bardzo elastyczny. No i nieźle z LPG współpracuje.
Proponuję jak kolega wyżej wyciągnąć pompę i wymienić wszystkie uszczelki i oringi, na długi czas będziesz miał spokój. Daj to do jakiegoś dobrego serwisu diesla.
Ktoś pomoże ? W czym? Chcesz sam wyregulować pompę? Odpuść sobie, bez odpowiedniej wiedzy i komputera z odpowiednim oprogramowaniem nic nie zdziałasz. Podjedź do jakiegoś serwisu Diesla - zrobią fachowo, a droga taka usługa raczej nie jest.
Witam zakupiłem volvo c70(2007r) 2,4 diesel, wyskakuje komunikat "wymagany serwis silnika" po podłączeniu pod komputer wyskakuja 2 błędy: -E003 błędna konfiguracja, błąd oprogramowania stały -E0101 nieznany kod usterki Może ktoś wie co mogą one oznaczać?
Uszcelniacz zakładam tylko i wyłącznie oryginalny. Nawet jak nie widać rowka, to też zdaża się że pocieknie. W serwisach przeważnie nie dają gwarancji na usługę jak autko leciwe. W praktyce jak mam wątpliwości skracam sprężynkę.
To jest euro 5 bez ad blue, układa paliwowy został sprawdzony w serwisie diesla. Wtryskiwacze i pompa była wymontowana bo każdy obstawiał wtryski, i zawiozlem graty do sprawdzenia... Ale wszystko jest ok z układem paliwowym. Mogły się wypalić gniazda czy raczej obstawiać dół silnika?
Dowiedziałem się od dostawcy, że dla oleju opałowego popirolitycznego lekkiego temperatura graniczna krystalizacji parafiny to +8⁰C. Myślę, że w takim przypadku bezpieczniej, zatem będzie zastosować taki "dodatek", aby później uniknąć problemów. Mam jeszcze namiary na serwisanta, który zna ten typ oleju i z nim też będę się kontaktował.
czas trwania , czy silnik ciepły , jakie obroty Wolne obroty, w minute około 8-15 ml. Lub też w momencie jak nie odpala, zobaczysz który wtrysk najbardziej upuszcza ciśnienie z listwy na przelew. czy uszkodzone przelewy na wtryskiwaczach mają związek z ciśnieniem na listwie ? Oczywiście, ciśnienie paliwa przez nieszczelne przelewy wraca do zbiornika,...
i faktycznie któryś wtryskiwacz leje ale na "oko" nie widać jutro mechanik zawiezie wtryskiwacze do serwisu diesla gdzie je sprawdzą na stanowisku pomiarowym
powiedzial mi mechanik z serwisu diesla,ze zostawiam na 3dni auto i regeneruja mi pompe a nie sterownik jak pisalem,koszt 600zl.mam jeszcze jedno pytanie,czy z tym mozna jezdzic czy trzeba natychmiast problem usunac?
Witam Problem rozwiązany ,sprawa bardzo dziwna ,mianowicie problemem okazało się paliwo ( DIESEL ).W serwisie (nie szybko ale do tego doszli) ,paliwo zatankowałem na małej stacji i nie powiem było w bardzo promocyjnej cenie :) Panowie z serwisu powiedzieli ,że paliwo nie nadaje się do niczego i dobrze że nie jeździłem na nim dłużej. Dziękuję wszystkim...
Code 18 znaczy "proszę zwrócić się o pomoc do serwisu"
Może i nie trzeba regenerować , ale nie wiem gdzie mogę to sprawdzić, jakiś dobry serwis???
Po dolaniu płynu do zbiornika FAP i skasowaniu błędu / wymagany serwis silnika/ wszystko ok . Potrzebny jest kanał , dwie godziny roboty i ktoś z urządzeniem diagnostycznym, interfejs do skasowania błędu . Trudność roboty - mała.
że żyjemy w 20 roku 21 wieku to turbina jest wskazana do dizla trucuiciela niesamowitego. Tak samo jak system CR i filtr cząstek stałych, SCR. I rozbudowany komputerowy system sterowania gdzie do byle bzdury trzeba ściągać serwis i do prawie zawsze podpinać komputer.
Da, ale tylko przez specjalistę w autoryzowanym serwisie.
A ja opiszę dokładnie swoją sytuację tylko w skrócie (pomijając opis wożenia do wymiany 2 używanych pomp). W momencie przyspieszania, tak jak u kolegi, migała sprężynka i auto gasło, po odpaleniu było to samo, później przestało odpalać. Diagnostyka komputerowa - awaria pompy wtryskowej. 2 razy kupiłem używaną, mechanicy wymieniali itd., focus nie chciał...
Wtryski sprawdzone w serwisie diesla i stwierdzili że są dobre.Motylek też ok. Nie mam pojęcia co jeszcze może być nie tak skoro. Błędów brak, wtryski sprawdzone, kompresja też,pompa ok.
Więc co jest teraz dobre.Cały czas trzeba te części testować?Jednego dnia jedna marka jest najwyższych lotów drugiego spada na pysk.Chiny opanowały cały rynek.Kupowałem jakiś czas temu pompe oleju do t4 2,4 diesel w serwisie w niemczech.Zamówienie zostało złożone -przyszła po 3 dniach odbieram i szczena mi opada.Na pompie piękny napis Made in Taiwan
Wystarczy jak na pompę VP44. Spróbuj w BS Mroczek Gorzków 35 serwis Bosch Diesla, Może będzie taniej, ale niżej 2000Pln raczej nie zejdziesz.
- sprawdziles cisnienie w ukladzie klimatyzacji???
Chyba pozostanie mi przetransportować auto do fachowca od silników 2,5TDI, bo faktycznie czytam dużo wypowiedzi i takie odpowietrzenie tego układu to jakaś masakra. Czyli na wskutek wypadku miałby się przestawić kąt wtrysku? Rozrząd był zmieniony w serwisie przy 120tyś km mechanik go sprawdził i nie jest nic przestawione, pozostaje mi chyba tylko porządny...
Serwis diesla wymienił wtryski na nowe i samochód pali bez problemu. Wydruk z maszyny sprawdzaniu starych wtrysków pokazuje wartości prawie trzykrotnie odbiegające od norm podanych przez Bosch-a. Pozostaje założenie Dpf-u i tu pytanie czy ktoś z was próbował lub ma wiedzę jak się ma sprawa z filtrem używanym lub zamiennikiem , zabieg opłacalny? Sprzedawca...
BGU, BSF, CCSA, ten ostatni kilka razy widziałem z "fabrycznymi" instalacjami Landi Renzo montowanymi przez serwisy vw i skody.
Witam, mam pytanie. Który samochód lepszy, Volvo V60 rok ok 2014 raczej 1.6 HDi 115KM a Mazda 6, też rok 2014 2.2 Diesel 150 albo 175KM? Który samochód jest tańszy w serwisowaniu i który jest bardziej wytrzymały?
Koledzy jak rozwiązałem ten problem bez serwisu otóż tak kable od górnego switch odcięłem czyli styk jest rozwarty kable zaizolowałem a oddolnego switch odciełem ale jest ze sobą połączyłem czyli styk jest zwarty wszystko działa bez serwisu
moze ze o;ej do wymiany i przypomina o serwisie
Nie.W serwisie diesla. Dodano po 7 Inny regulator ciśnienia był zamontowany aby sprawdzić ciśnienie,ale nic to nie zmieniło.
Witam Mam nadzieję że nie będę się powtarzał, szukałem na forum podobnego przypadku do mojego ale niestety chyba nie trafiłem na odpowiedni post. Sprawa wygląda tak: Niedawno kupiłem Toyote Avensis D4D 2.0 116km 2004r, od samego początku samochód mocno kopcił, cena była okazyjna więc się skusiłem. Oddałem do znajomego mechanika który po korekcji stwierdził...
Silniki diesla są dość specyficzne. Moim zdaniem Twój styl jazdy jest ok. Najważniejsze jest to, aby do momentu rozgrzania się silnika nie obciążać go zbytnio no i należy pamiętać, aby po dłuższej trasie dać się schłodzić turbince przez pewien czas. Przy samochodzie z silnikiem diesla należy bardzo skrupulatnie przestrzegać serwisów, tj. w szczególności...
Standardowa sprawa dla radii Clariona. Dotyczy zwłaszcza samochodów z silnikiem diesla. Problem do rozwiązania w serwise Clariona. Jest to typowa usterka. Jesli nie masz w pobliżu takiego serwisu kontakt na pw.
Do takiego powyżej 1 ton też jest serwis door to door ? :)
warsztat jak każdy inny ciężko powiedzieć jaka jakość usług o referencje nie pytałem, ale zagadne go o te cisnienie na listwie. regeneracja wtrysków w serwisie diesla w słotwinie. ponieważ cały silnik był rozbierany wiadomo że wiele mozna bylo "popsuc" podczas naprawy ale jak to zdiagnozowac?
To co podał ci kolega jest wystarczające do wstępnej diagnozy, jeżeli to ci nic nie mówi oddaj samochód do serwisu. Dodam że może być jeszcze uszkodzony stycznik sprzęgła.
Borykam się od dłuższego czasu z brakiem reakcji na pedał gazu (nie da się ruszyć gwałtownie, a na A4 po wciśnięciu mocnym reaguje po 3sekundach), byłem w serwisie diesla i stwierdzono, że jest "brak masy powietrza", tydzień wcześniej regenerowałem turbosprężarkę bo już gwizdała, półtorej roku temu robione wtryski oraz głowica. Wymieniłem jedną przepustnicę...
Jako fan marki i nie tylko polecam 3.0 diesla ze śmigłem na masce z prostego względu:pali mało jak na 3.0 na trasie potrafi zejść do 6.5 litra w mieście 10 też spali. Osiągi rewelacyjne 8sekund -->100km/h,nie ma co porównywać bmw do mercedesa. BMW to sportowa maka,mercedes ma komfort którego nie da Ci żaden inny samochód.No i jak mercedes to tylko w...
Można to zrobić samemu czy lepiej jechać do serwisu diesla? Dodano po 2 Aha no i pali mi więcej niż się spodziewałem ok 8l.
Polecam Fiata Stilo 1.9JTD, w tej cenie kupisz autko z 2003 lub młodsze, a jak dobrze poszukasz to jeszcze sporo Ci zostanie z tych 10tyś, tak więc będziesz miał na pierwszy "pozakupowy serwis", opłaty rejestracyjne i jeszcze na tankowanie zostanie ;) Większość egzemplarzy jest nieźle wyposażona i w przyzwoitym stanie (niezajeżdżone jak większość aut...
silnik diesel jednocylindrowy diesel taksometr serwis serwis serwis miele serwis
obliczyć okres przebiegu filtr cząstek stałych buderus instrukcja serwisowy
mikrokomputer cobra1 traktorek kosiarka stiga
Pralka Amica 6101 WSW - wszystkie diody świecą Radio 2DIN nie włącza się po przekręceniu kluczyka - przyczyny i rozwiązania