Na pewno będzie gdzieś po drodze z akumulatora na przewodzie plusowym. Często montują go przy sterowniku od LPG. Ale na 99% nie będzie to wina bezpiecznika bo jakby był on spalony to nie działała by w ogóle centralka i diody.
błąd poduszek to przedni czujnik uderzeniowy. Błąd w ładowaniu to dioda lub regulator.
Tak to jest dioda, zarówno ta w białej obudowie jak i w przezroczystej, kup sobie jaśniejsza po prostu w tej samej obudowie i przelutuj. Proszę: http://www.directindustry.com/prod/domin... Co do transformatorówki, no da sie, chociaz ja osobiscie nie polecam: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
pilot jest pilotem oczywiście na podczerwień jeżeli to sprawdzałeś /chociaż nie wiem jak to mogłeś zrobić na radiu/. natomiast "to" w rurce jest najprawdopodobniej immobilizerem fabrycznym. napisz czy dioda na pilocie świeci i czy są w nim dobre baterie
Wymienił bym regulator napięcia.Prawdopodobnie jest uszkodzony.Jeśli uwalona była by dioda nie było by ładowania.
Jak zachowuje się dioda immo?
Proszę o opdowiedź, czy w Mondeo MKII można odczytać błędy ABS-u za pomocą diody.
więc myślę o jego naprawie w jakimś serwisie To w serwisie będą wiedzieli na co wymienić. Zwykłe diody LED. A jak wymienią i dalej nie będzie działać to wyślij do mnie albo kogoś innego kumatego z forum, prosta sprawa.
Tym przyciskiem wbijasz pin do alarmu. Nie pamiętam nazwy alarmu. Standardowy 1111, pod warunkiem że nikt nie zmienił. Wbijając kliknięciem zatwierdzasz migniecie diody.
zackass1 A to bym musial scalaki 4 robic, a chcialem najprosciej, czyli, diody-kontaktron-magnes-prad. LemuRR 11 Moglbys to jalos "zobrazkowac"? Te nazwy mnie przerazaja;) bodom I one dzialaja odwrotnie?
Jeżeli podpinasz do złacza umieszczonego na przegrodzie czołowej,po prawej stronie samochodu to coś tam wybłyszczysz. Jeżeli masz 16-to pinowe złącza umieszczone poniżej kolumny kierownicy (nad kolanami) to raczej nic tam nie podpinaj :)
Pewnie mryga dioda pats :) daj jakąś fotę tej diody.
Niema autoalarmu .Kable to nie to na pewno przekaźnik od rozrusznika kreci silnikiem .Na 100 procent to problem immo ale jak dodać ten kluczyk .Może wiece i co znaczy 6 krotne miganie diody .
A wiesz jak wygląda układ"greca" ???
Zazwyczaj przy zamykaniu jest jedno mignięcie a przy otwieraniu dwa. Trochę to dziwne - wygląda tak jakby sam się otwierał. Jak zachowuje się dioda od alarmu? Masz tam jakiś model podany?
Świeci tylko jedna dioda bez całej reszty.
Prawdopodobnie rozprogramowało Ci się wszystko. Polecam temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... tam znajdziesz sposób wprogramowania pilota. Powodzenia
W mondeo jest mrugająca dioda świecąca koło zegarka
Z tego co pamiętam,to dioda odbiorcza jest w klamce,sterownik za schowkiem. Sprawdzałeś czy dioda w pilocie miga przy naciskaniu,patrząc na nią przez aparat.
Zasilanie centralki sprawdzone?.Reset centralki zasilaniem robiony?
Wszystko jest ok a nie chce zapalić :) a co z diodą immobilizera?
Witam.Napięcie trochę za niskie. Powinno wahać się 13,8-14,4V.Niekoniecznie to regulator, może być uszkodzona jedna z diod.
Mnie sie tak zdarzyło że diody pokazywały dobrze a były walnięte, spróbuj na żarówke i prostownik sprawdzić każdą diodę wzbudzenia zwłaszcza. Bo innego wytłumaczenia nie ma.
witam wszystkich mam taki sam problem jak kolega Devilisch tylko z radiem 6000cd.proszę o pomoc
jak zamontujesz opornik to pobór prądu będzie taki sam jak przy żarówkach więc nie ma sensu montowania diod LED
Witam. Jest jakiś domowy sposób na zaprogramowanie kluczyka? Jeszcze dziwne że dioda miga czy auto otwarte czy zamknięte.
A gdzie w tym modelu może być centralka po kabelku od diody led
a co jesli ta dioda sie pali caly czas podczas jazdy?
czy zdaża sie aby czujnik immobilizera się uszkodził i jak można sprawdzić ten czujnik. znajduje się on na stacyjce może to jego wina Dodano po 2 i co oznacza ciągłe świecenie diody koło zegarka
albo uszkodzona gdzieś wiązka od komputera do diody, może zaśniedziała wtyczka przy ECU
Problem rozwiązany w następujący sposób. Zakupiłem nowe diody po czym rozebrałem lampe w mak. Niestety trzeba było wycinac czesc lampy wewnątrz by dostać się do wiązki led. Oczywiście lutowanie diod po.stronie elektronika z doświadczeniem.
witam. mam forda mondeo 2.0 16v zetek 99r a problem jest taki ze sterownik nie robi zwarcia do masy i nie ma iskry wtryski i pompa dzialaja immo ok dioda gasnie
Tam gdzie jest katoda diody ma być plus zasilania.
A w tym miejscu gdzie część metalowa klucza jest zamocowana w plastiku nie ma żadnej małej diody która na pierwszy rzut oka nie świeci?
Witam. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu ? ( nie startuje pompka paliwa i brak iskry) Też mam ten problem i do tego nie nie przechodzi w stan serwisowy. Nie można odczytać błędów ani kompem, ani diodą testową.
ja mam inny problem: pilota udal mi sie zakodowac tak jak opisano na forum i otwiera mi sie i zamyka centralny ale ....... po wlaczeniu zaplonu i zagrzaniu swiec silnik nie odpala tak jakby stacyjka nie rozpoznawala mi kluczyka , czerwona dioda szybko mryga pomozcie
A na aku też ci tak spada? Pierwsza myśl to bym dołożył kondensatory elektrolityczne i diodę to moja myśl
połączenia , masa , regulator , diody itp sprawy
tera ta
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Przecież w fabrycznym siłowniku jest tylko silnik, kilka diod i kilka styków. Wszystko jest rozbieralne i naprawialne. Silnik prawie nigdy nie pada. przeważnie leci któraś dioda albo styk.
Witam. Dało sie jakies 2 dni po awarii ze strony kierowcy, teraz nie dziala zamek i nie swieci dioda alarmu - w zegarku.
Więc wymień; stojan (to coś przypominające koronę), wirnik (to co się kręci w środku), szczotki wraz z regulatorem napięcia (szczotki nie wyglądają jak szczotki tylko jak dwa czarne dzyndzelki i smyrają po wirniku) i diody (takie okrągłe z kabelkiem), powinno pomóc. :wink:
Akumulator , niskie napięcie.
Witam wszystkich znawców Forda ! mam pytanie co to jest za czerwona dioda po prawej stronie zegarka,zapala sie po przekręceniu stacyjki w zapłon i po ok. 7 sek. gasnie.auto z roku93 a motor to 2,0l.Co to za cudo
Przecież wywala wtrysk a nie świecę. Oscyloskop, dioda LED na wtryskiwacz i obserwować!
A właśnie ,że we fordzie immo blokuje rozrusznik !,pytanie ja zachowyje sie dioda w zegarku? Po przekręceniu kluczyka miga,pali światłem ciągłym,czy wogóle nie pali?
ok dzięki
Z alarmu mam dwa plusy na kierunki. Separacja diodami i kabel do każdej żarówki
mam problem z autoalarmem fabrycznym Gdzie mogę szukać modułu od autoalarmu dioda nad kolumną kierowniczą Jak dioda dostawiana to niej to fabryczny,no i po diodzie znajdziesz centralkę.
Jak kolega wspomnial: albo immo albo akumulator. Podlacz aku pod prostownik a jak nie podziala to do serwisu (nie musi byc to konkretnie immo, ale np. tez przewody - niepewne polaczenie zasilania do immo powoduje reset czy cos w tym stylu). Trzeba to sprawdzic i tyle, na oko nic sie nie naprawi.
juz znalazłem dzieki był cały w oleju uwalony wyczysciłem niestety nie miałem czym sprawdzic pozdr diodą ?? jak piszą wyżej :)
Kto mi odpowie na pytanie immo uwalone no niecalkiem na styczniku prawdopodobnie byl zimny lut i podpalilo troche .Po poprawieniu wszystkiego niby okej ladnie zaloncza ale dalej pudło nie zalonczaja przekazniki te w przodzie pod maska jeden jest sterowany plusem a drugi minusem co je wlancza gdzie szukac , jest odcieta pompka i iskra rozrusznik kreci...
Ups!!!!
Dioda do plusa akumulatora i minus diody do 17. Pozostałe dwa zwora. Włącz zapłon i masz test. Resztę procedury znasz...?
Nie stety u mnie niema takiej diody jest diodą od alarmu w tapicerce drzwi kierowcy, czy ktoś może miał taki problem
Ale regulator nie był ruszany tylko mostek z diodami i ponoć na stole altek ładuje.
Sprawdź czy wszystkie kable masowe podłączyłeś do akumulatora. Pozdrawiam.
Odbiorniki IR masz przy klamkach. Zrób zdjęcie klamek i zdjęcie kluczyka. Na pewno masz nadajnik IR w pilocie? Włóż kluczyk do stacyjki i przekręć na poz.1 Poczekaj aż zapali się dioda obok zegara świadcząca o rozpoczęciu procedury. Przekręcić z powrotem i wyjmij kluczyk ze stacyjki, wysiądź z samochodu i zamknij drzwi. Zbliż i skieruj transmiter podczerwieni...
dzisiaj rozebralem sterownik - autronik al700 sa na nim dwie diody, do czego one sa?
To zaprogramuj pats'a, bo pewnie miga dioda? Elektrit pewnie że proste...........ale nie dla wszystkich ;)
Nie ma tam diod wzbudzenia, sprawdzić czy jest zasilanie na wirnik.
no chyba ze jest wyprowadzone na fds 2000 wtedy tego nie zrobisz na zlaczu w tradycyjny bo komunikacja takowa konczy sie na wtyczce sterownika i trzeba wchodzic igami. Ale ten rocznik powinien komunikowac sie bez problemu problem byl taki w 96 roku. Mozna nawet ten rocznik odczytac zwykla dioda
mam dwa kluczyki jeden oryginał ale tym dorobionym też odpala;czerwona dioda działa poprawnie
Dioda zaswieca się miga jakiś czas i gasnie.
a czy jak dioda zgaśnie to dalej centralny nie działa
Według katalogu http://www.arczer.neostrada.pl/ts002.htm jest to dioda Zenera.
sprawdź bezpieczniki i masy od sterownika przelutuj ewentualnie.
Witam kluczyk nie jest niezaprogramowany on w ogóle nie działa pozdrawiam
mam problem z zakodowaniem klucza do zdalnego zamykania i otw. mondeo jak go kupiłem miał rozładowane baterie po założeniu nowych dioda w kluczu błyśnie lecz bez reakcji samochodu może ktoś wie jak to zrobić
cewka czytnika na samej stacyjce moduł immobilisera (PATS)za schowkiem ( jak silnik nawiewu) reszta w ECU silnika dioda ostrzegawcza w okolicy zegarka
Witaj! Schemat w łapkę i do dzieła. Połączenie najlepiej wykonać w wiązce pod kierownicą, w bezpiecznikach się nie da. Musisz zlokalizować dwa przewody: 1 Przewód podający zasilanie (wychodzący z wyłącznika tylnej wycieraczki) ale tylko w momencie naciśnięcia włącznika. Łatwo będzie go znaleźć próbując kontrolką poszczególne wyjścia z kostki przełącznika....
Sprawdzić wiązki między drzwiami a słupkiem jeśli wszystko dobrze to uszkodzona dioda w siłowniku tam jest sterowanie wysokoprądowe
Dioda mruga szybko czy wolno? Pompa ma wyzerowany immo? Błedy odczytane?
W tym przypadku tylko odczyt parametrów lub oscyloskop. Dioda tutaj się nie nadaje. Twoje oko nie nadąży ;)
Trzy piny to ma chyba cewka a nie moduł sterujący. Zasilanie we wtyczce to środkowy pin. A jak sobie wepniesz wtyczkę w cewkę, to wykrywasz miernikiem zasilanie na końcach cewek. To się na szybko sprawdza inaczej - diodami świecącymi wpiętymi zamiast cewek.
Witam Problem z imo w mondeo 2.5v6 96r Kod migowy diody led 16 - brak komunikacji PATS-PCM (ISO link) może ma ktoś pomysł o czego zacząć szukanie.Proszę o podpowiedzi z góry dziękuje
Przeczytałem juz chyba wszystkie posty na temat kodowania pilota na podczerwień.U mnie problem polega na tym ze po przekręceniu kluczyka w pozycje I nie zapala się ta dioda obok zegara (dioda sprawna na 100%po przekręceniu w pozycje II dioda świeć) i nie wiem co z tym fantem dalej.Moze ktos spotkał sie z podobnym problemem.Prosze o odpowiedż
Całkowicie źle mierzysz. Masz zmierzyć rezystancję cewki, czyli na pinach w samej cewce, a nie we wtyczce. W innym poście znalazłem taki wpis, warto dodatkowo przeprowadzić taką próbę ? Oczywiście - podstawowa rzecz, będziesz dzięki temu wiedział że do cewki dochodzą impulsy ze sterownika, lepiej użyć do tego celu diody LED z rezystorem.
Witam. Miałem kiedyś podobny problem z tym że w renówce po wymianie 2x cr2016 pilot nadal nie działał jak się okazało wina leżała po stronie baterii po prostu trafiłem na jakieś stare po zakupie w innym sklepie i wymianie wszystko wróciło do normy dodam jeszcze że tamte wcześniejsze po zmierzeniu miernikiem miały po 3v ale przy obciążeniu napięcie spadało...
Pozostaje rozebrac obudowe kluczyka i zobaczysz czy to dioda emisyjna czy zarowka z dwoma wasami do podswietlania.Pozdrawiam.
U mnie nie chce się zapalić ta dioda próbowałem różnymi kluczykami czerwonym tez(dioda napewno sprawna)Może gdzieś coś jeszcze trzeba nacisnąć?
Alternator moze ladowac lecz gdy bedzie uszkodzony przewod (glowny) lub zacisk itp. to nie bedzie mial czego ladowac ,kontrolka (przewod cienki) od ladowania gasnie gdyz alternator sie wzbudza .W takim przypadku czesto leca diody(a potem jesli zlacza diod dostaja zwarcia leci stojan)
Witam tak jest taka dioda koloru czerwonego umieszczona z lewej strony przełaczników dmuchawy i ogrzewania.
Ale to dziwne , bo gdy silnik wyłączony , miernik też pokazuje takie napięcie i jest ok. Raz miałem tę przetwornice na łódkach . Jak akumulator siadał to był ten sam efekt , zapalała się dioda "low battery" na przetwornicy i koniec , nie ładowała.
Kompletnie się na tym nie znam. Jaki jest lub gdzie mogę znaleźć fabryczny EEPROM i czym dokładnie jest centralka alarmu? To to małe urządzenie z przyciskiem do wpisywania pinu i diodą?
Jakie diody tam chcesz wymieniać? Nie za bardzo rozumię....
jaki jest sens czekania na zgasinecie leda.... pytam z ciekawosci... ja w escorcie pale od razu i nie ma problemu z blednym odczytem kluczyka przez immobilazer. Nie wiem dokładnie , ale serwisant (z forda) powiedział , że gdy zgaśnie dioda to komputer jest gotowy do pracy .
Nie miałem pewności, czy przetwornice nie będą zakłócać np. radia. Taśmy są na 12 V, mają już rezystory ograniczające prąd przy tym napięciu, dlatego myślałem że wystarczy tylko je ustabilizować. Czy stabilizacja napięcia zwiększy trwałość diod ? Czy powinienem zastosować dodatkowe bezpieczniki ?
U mnie po przekręceniu na I nie zapala sie ta dioda .I co z tym fantem dalej
Odepnij kable od altelnatora i zobacz czy ci spada.Ostatnio walczyłem z Mondziakiem diody przebicie na masę dawały ,ładowanie też było OK.
Czy to jest taki pilot przycisk z diodą LED? http://obrazki.elektroda.pl/1633447000_1...
No tak ale jak uzbroić alarm, bo podobno górny guziczek to dioda, a dolny do programowania. U mnie po zamknięciu dioda się nie pali więc chyba alarm jest nieaktywny, chodzi o to jak go aktywować?
a mruga czerwona dioda? jak nie zobacz czy masz zasilanie na rozrusznik ( cienki kabel) w momencie kręcenia?
To o czym piszesz to opornica. Sprawdź tą niby diodę. Powinno to coś (microtemp) przewodzić w obu kierunkach. Nie było mondeo 2,0 V6 ale było 2,5 V6.
Jest kilka możliwości albo zawiesiły się w powietrzu szczotki , albo któraś dioda padła, albo brak masy na alternatorze lub lampka kontrolna uszkodzona .
jak sprawdzali ci anlternator to lukneli ci charakterystyki.? ten alternator wzbudza sie sam na nie podpietej wtyczece i laduje z regulatora wychodza/wchodza 3 przewody ACC, i dwa ida do PCM. standardowa usterka w fordach jest ze zaraz za wtyczka lamia sie przewody aczkolwiek raz sotkalem sie z uwalonym pcm z nie sterowal regulatory tez awaryjne. raz...
Mistrzu-tester i odczytac błędy. Alby zwykły próbnik z diodą LED i zobaczyć czy czujnik wałka generuje sygnał
Bagażnik jest na czarno-pomarańczowym przewodzie, w szarym konektorze nad bezpiecznikami. Musisz zlokalizować centralkę i poprzez mostek diodowy podłączyć się z przewodem czujnika drzwi. Perfect ma chyba ze trzy takie wejścia, więc może uda Ci się znaleźć wolne i nie stosować separacji diodami.
Przecież już ma spalone diody, więc odłączanie klemy na pracującym silniku nie ma co zepsuć
mondeo dioda mrugać dioda mondeo mruga dioda mondeo
zamek kabina philips serwisowy zmiana matryca mostek prostowniczy isuzu
sharp 40bg4e firmware sharp 40bg4e firmware
Kompatybilność ASRock N68C-GS FX z GTX 1060 Karta graficzna do ASRock N68C-GS FX - wybór i kompatybilność