Też stawiam na diody
tu masz zdjęcie jak wywołać kody a lampkato zwykła dioda
a nie możesz sobie tego obliczyć? jeśli wiesz jaki jest typ diod to odszukaj w necie pdf-a i będziesz miał znamionowy prąd i spadek napięcia na złaczu - poskładaj to razem i wymieszaj z prawem Ochma a jeśli jednak nie wiesz jakie masz diody to myślę że spokojnie możesz zmniejszyć rezystancję o 50 Om albo bezpiecznej zbudować odpowiedni szereg diod i...
Leć po kablu diody
Podłącze się, u mnie gaśnie też tył i kilka diod ale po chwili zapalają się ponownie. mogą tak świecić dłuższa chwile po czym gasną. Ktoś możne wie czy to uszkodzenie jednej z tej grupy, może powodować takie objawy? Gdzie można kupić takie diody?
Hmmm... Dioda?
Problemem jest zwarta dioda (lub diody) alternatora
W bezpiecznikach masz stały + i po stacyjce weź tą diodę z opornikiem w szereg i szukaj aż zacznie migać przy wyłączonej stacyjce.
Witam. Gotowe rozwiązanie do zasilenia 2 takich diod połączonych szeregowo z instalacji samochodowej. [url=http://mrelektronik.com/produkty/dr...
jak wymienic diody w kierunkowskazie samochod passat b6
Oczywiście ze tak. Zwyczajowo zwierają one do masy przy otwarciu drzwi. A alarm właśnie sie wzbudza po otrzymaniu sygnału masy. Tak samo możesz zabezpieczyć tylną klapę i klape silnika. Pamiętaj tylko by odseparować te obwody diodami (montując rozgałęzienie z alarmu poprzez diody na poszcszególne obwody) po to, by np. otwarcie klapy silnika nie zapalało...
Teraz jest poprawnie.
W module komfortu w instalacji albo ktoś powkładał pseudo diody.
Więc trzeba szukać obwodu i uszkodzenia tych diod.
Sprawdzalem diody jedna z czterech nie swieci na jednej płytce. Czy to przez to nie swieci reszta ? Nie wiadomo jak połączony jest tam obwód- czy zamknięty, czy otwarty. Wymień ją dla pewności i wtedy spróbuj czy moduł się podświetli.
Moze sie spalila tylko dioda.
Nawet mozna to zrobic bez uzycia 12 diod !!
Anoda po prawej
Funkcja głosnego i cichego właczania realizowana jest naprzemiennie pilotem tz. nacisnienie dwoch klawiszy naraz na pilocie powoduje przejscie na tryb cichy nastepne nacisniecie dwoch klawiszy przejscie do trybu glosnego . pod warunkiem zezwolenia na tryb glosny w programie
Takich pierwszych silników Volkswagen które naprawdę po rozruchu na zimno dość długo grzało jeszcze świece to było chyba SDI. Tam to długie minuty. A jeszcze dłużej to było Isuzu MIDI silnik musiał osiągnąć 40 °C. Czujnik był w bloku. Co często i gęsto wykańczało alternatory Denso. Które miały na napylanie diody.
Podaj nr licznika. Jeżeli będzie z CANem to zmienione kodowanie w CAN GATEWAY, jeżeli bez CANa czyli xxx919xxx to trzeba rozkręcać licznik i patrzeć co z diodami.
Wygląda mi to na uszkodzony mostek pomocniczy do wzbudzenia alternatora, ale i tak będziesz musiał sprawdzić wszystkie diody.
zdjęcie nalepki z radia https://obrazki.elektroda.pl/1537783600_... Dodano po 1 Bezpiecznik sprawdzałem siedzi a w bluetooth mruga dioda
Podłączyć tak aby zasilanie z DRL nie wracało na przekaźnik przełączający(przeciąć kable zasilające drogowe z przekaźnika i wstawić diody)
Zależy od koloru diod. Różne kolory = różne napięcia przewodzenia. najlepiej sobie zmierz miernikiem (do testów/pomiarów możesz podłączyć taką jedną diodę przez rezystor 1 k Ohm do akumulatora w aucie i zmierzyć napięcie). WZÓR: (12v - 3xUdiody)/np.0,03A = Twój R do tego np. 0,03A * (14,4v - 3xUdiody) = moc max twojego rezystora
Zwarta jedna lub więcej diod.
Mieścisz się w 50mA więc nie ma czym sie przejmować, możesz mieć radio z podtrzymaniem pamięci, może jakaś dioda. 20mA to naprawdę dobry wynik
Michu10 , on nie czuje bluesa z tym altkiem. Gdyby napisał co mu siada to by było łatwiej coś podpowiedzić. endrju2000 -co się dzieje-psuje się sojan aż tak że druty obłażą z emalii , lecą diody?
Może zgłaszać błąd kontrolki nie musi.A taka dioda to śmieszny kosz, także zrób jak należy bez fuszerki.
Już mam to połączone z climatronikiem, tylko poprostu ciekawość mnie zżera gdzie biegnie ten 26pin. Zmieniałem climatronika, zegary i diody podświetlenia.
Wystarczylo wyjąć licznik, wyjąć i włożyć diodę - w vw passat diody nie są lutowane tylko na wcisk... może tylko ja o tym nie wiedziałem:( Dzieki za liczną pomoc
to moze lepiej bezposrednio pod krancowki przez diody???
Tak, chyba jest dioda na zasilaniu, ale jak poszedł dym, to wątpię że to tylko to.
Jakie tam ida diody ? smd 2832 plcc ?
Skąd wiesz, że są spalone diody ?
Ok to rozbieram licznik a jaka diode zamowić trzeba?
http://www.vwgolf.pl/?page_id=91 Proszę bardzo w linku lekcja instruktażowa a i w środku są żarówki nie diody
Sądząc po kształcie pilota to nie jest alarm fabryczny. Miałem kiedyś alarm z podobnym pilotem i był to chyba alarm "tygrys". Załączanie się alarmu po zamknięciu może być spowodowane podłączeniem wejścia wyzwalającego alarmu od otwartych drzwi pod lampkę oświetlenia wnętrza, która ma zwłokę i świeci się po zamknięciu jeszcze jakiś czas dając sygnał...
Chce wymienić diody w alternatorze w passacie b3 tylko nie wiem jakie i o jakich parametrach, dodam że to alternator Valeo.
miałem takie coś. okazała sie nadpalona scieszka na płytce drukowanej w zamku. czy ryglowanie działa? tzn. dioda miga?
A ta dioda na słupku to jakiś alarm dodatkowy?
Próbowałem włożyć kluczyk do stacyjki , nacisnąć dwa przyciski i przekrecić. Powinien alarm przejść w stan programowania , niestety brak reakcji. Nie zapala się dioda.
No to już jestem prawie w domu :) Rozumiem ze muszę wpiąć się poprzez diody prostownicze.
Mikrowyłącznik w zamku jest uszkodzony( lub dioda) Temat kilkaset razy opisywany na forum
Geometria wydaje się chodzić w pełnym zakresie, nie widać nieszczelności. Czy w tym modelu można wykonać test diodą, będzie to bezpieczne?
A jeszcze czy może być przyczyną tego alternator, diody czy regulator. Diody prostownicze.
sprawdzalem kilka razy nawet miernikiem czy swicze nie sa zwarte niestety dalej swieci dioda
Przycisk w pilocie oznaczony jako [zamknij] (zamknięta kłódka). Centralka może być wszędzie - zazwyczaj na drugim końcu kabelka od diody sygnalizacyjnej LED.
AL to jest fajk bo jak podłączy się _+15 to zasilany on będzie z diod wzbudzenia.
Oj często się zdarzają przypadki, że awaria usuwana jest poprzez wylutowanie (lub uszkodzenie) diody -kontrolki.
dioda uszkodzona
Mi wygląda na tą od diody alarmu.
W silniku RP diagnostykę robi się za pomocą kodów błyskowych np.: używając diody świecącej
Od strony pasażera działa? Może to anglik po przeróbce. Buzer w liczniku sprawny? Czy po zamknięciu auta miga dioda w drzwiach?
Podłącz ten czujnik do auta, do jego wyjścia podłącz diodę z podłączonym szeregowo rezystorem 470 ohm, kręć rozrusznikiem i patrz czy miga dioda. Jeżeli nie to uszkodzony czujnik bądź czujnik nie widzi wałka.
Diodę zapnij.Rezystancję zmierz.
Jeśli ci auto pali i jeździ na tym "niebieskim" to i tak nie masz już immo, więc skorzystaj z tej "taśmy" i zaklej kontrolkę lub usuń diodę....
Jeżeli alternator pobiera Ci prąd to masz mostek prostowniczy zepsuty. Któraś dioda złapała zwarcie.
Najpewniej nad nogami kierowcy po ściągnięciu osłony zobaczysz czarną puszkę z alarmem - trzeba ją odpiąć i zmostkować co nie co. Jeżeli jej tam nie ma to szukaj ją po przewodzie od diody.
Nie znam takiego typowego immobilisera, który pozwala "sekwencyjnie" sterować kierunkowskazami ? Jaki immobiliser podłączałeś do B6? kierunki na złączu G brązowo-czerwony Jakim sygnałem wysterowałeś kierunkowskazy (pin9) - oczywiście impulsy masy? Czy przy sterowaniu (+) rozdzieliłeś "piny" diodami D11 i C11 oraz A6 i A10
Piszesz,że wiązka raczej bez uszkodzeń a jest raczej na pewno uszkodzona.Po objawach to widać.Dopiero co usuwałem taką usterkę.
Jest.
Witam szukam schematu elektryki do passata b6 chciał bym podłączyć diody w drzwiach ale nie wiem do której kostki najlepiej od zamka
Wymieniałeś cały licznik czy tylko same diody od podświetlenia zmieniałeś?
Czekaj czekaj, coś mi się przypomina-to nie termistor tylko zdaje się dioda. Jest wykorzystywany dryft temperaturowy. Ale ziko, robiłem to z 10 lat temu i pamięć już nie ta...
Nic się nie uszkodzi, najwyżej nie będzie działać, ja bym je odłączył. Odnośnie fałszywych alarmów, sprawdź pamięć alarmów po wyłączeniu alarmu (mruganie diody)
alternator jest OK!!!! Sprawdzałem, ale to i tak chyba nie jest tym, bo dlaczego nie włancza sie kiedy silnik nie jest obciązony tznm nie jedzie auto tylko stoi? Dopiero jak zaczne jechać to się wlancza bzeczyk i dioda:(
Wymieniłem na inny regler,i nic ale wypiołem ten cienki kabelek i przyłożyłem go do masy i dioda z ładowania zaświeciła sie.Wyglada na to że chyba bedzie jakaś dioda padnięta w mostku
Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz.
Jeśli "altek" nie ładuje, to albo padły diody prostownicze lub zużyły się szczotki alternatora. Miałem w Passacie przypadek, że urwało się zasilanie wirnika (cienkie niebieskie przewody), ale kontrolka wówczas świeciła się stale. Następnie dołączyły się jeszcze od ABS-u i poduszek (jazda na św. dziennych i spadek napięcia). Uważaj, bo w przypadku uszkodzonych...
Popatrz w ofertę Maritex'u, tam powinieneś zobaczyć m.in. diody kątowe. Moim zdaniem najlepiej zmieniać LED'y na inny kolor, ale ten sam typ. Może się zmienić wartość rezystorów użytych w szeregu z diodami LED.
Witam, planuję zabezpieczyć swój samochód układem kontaktronowym działającym w polu magnetycznym. Zabezpieczenie planuję założyć na przewodzie zasilającym pompę paliwa. Ze sklepu z częściami elektronicznymi otrzymałem schemat jak w załączniku, jestem jednak laikiem w temacie więc proszę o pomoc w rozszyfrowaniu. Z tego co rozumiem mam doprowadzić +12V...
Jak można sprawdzić regulator i diody czy są sprawne?
Po wymianie przekaźników 109 i 53 i zamianie kluczyka stacyjki odpalił normalnie na drugi dzień przy ciemnym liczniku rozrusznik kręci ale nie pali Dodano po 2 immo starej generacji miało zimne luty wystarczyło dobrze przegrzać i paliło a tu nie wiem jak to działa bo w kluczu oprucz bateri wymyślnej z znaczkiem vw i diody niema nic
przyczyna znaleziona.odkleiła się dioda minusowa od obudowy.mostek do wymiany.temat zamykam.
Jaka żarówka czy dioda idzie do kontrolki abs w samochodzie VW passat b 4.I gdzie można ją kupić.
Na początek napięcie ładowania najlepiej na wyjściu alternatora możliwe zwarcie diody.
Znalazłem w miarę wyraźne zdjęcie takiego licznika i doszedłem, które diody wlutowałem odwrotnie.
Witam ponownie, uszkodzona była dioda w lampce pod drzwiami.
W dniu dzisieszym wymieniłem alternator ( nowy) - dalej jest ten sam problem, Dioda akumulatora wciąż miga....
Jeżeli z jednych drzwi dostaje komendę zamknij(od kierowcy),a drzwi pasażera stale dają komendę otwórz-bo krańcówka jest ciągle w tej pozycji to stąd te objawy.Jeżeli zamek bagażnika też jest uprzywilejowany(tak jak w audi-a vw jest b.podobny)to też trzeba sprawdzić czy nie fiksuje,wystarczy miernik lub dioda led.
Masz uszkodzonego pilota dowiedz sie ile kosztuje nowy u nas 40 euro . Dodano po 34 Najpierw sprawdz cene szanuj swoj czas
Patrząc od tych 2 różowych kondensatorów pierwszy 22 omy drugi 0,8 trzeci element to dioda prostownicza 1n4007.
Ale wtedy ten kolor nie będzie trochę za mocny? No i nie czuję się chyba aż tak dobrym elektrykiem, żeby samemu wymieniać diody w samochodzie :/
Uszkodzenie altermetora lezalo w diodach wzbudzenia. Zamykam temat
Witam posiadam radio z nowego passata i jest to radio beta Grundica najnowszy model, problem polega na ty ze gdy podlacze zasilanie to tylko miga dioda a radio sie nie wlancza co to moze byc, jak je kupilem to gosciu zarzekal sie ze dziala na pewno .
Przydałby się Koledze oscyloskop. Wtedy w 15 minut wszystko wiadome. Nie ma tam dużo dłubaniny. Miernik tu się nie nada. Dodano po 38 Trzeba sobie zrobić próbówkę z diody led ;)
Witam.Wymień przełącznik świateł to się pojawią ,a co do nawiewów to trzeba się pomęczyć i wymienić żarówki albo założyć tam diody!!! pozdor rox1!
Ta dioda jest nieoryginalna ,to jest dokładka .Nie wiadomo co ona sygnalizuje,trzeba by sprawdzić w które miejsce jest podłączona.
Faktycznie.To może być dioda w środku włącznika.
To znaczy te volkswagenowskie zawsze się wzbudzają powyżej 3000obr, a np fiatowskie z tych lat (Pandy, Punta itp) nie. Poza tym, oprócz kontrolki (Passat 99 to już dioda, nie żarówka) są w liczniku rezystory do wzbudzenia.
Kabelki są OK różnica napięć występuje za alternatorem to tak jakby akumulator był silniejszy od alternatora albo alternator miał napięcie ale nie moc, ciekawe alternator bez mocy ?? a czy może to być coś nie tak z diodami alternatora ???
Być może masz racje, jednak nie wspomniałem jeszcze że sytuacja nie zawsze ma miejsce. Po odpaleniu silnika często gdy przełącze na światła dzienne dioda znika i wszystko jest ok.
Gdyby problem był w braku wzbudzenia czyli zasilania regulatora alternatora to ładowanie pojawialo by się po przegazowaniu i ponad 3000. Tu raczej problem jest w alternatorze ubita dioda, regulator albo jajowate pierścienie ślizgowe.
Witam, mam mały problem z oryginalnym radiem wyjętym z volkswagena passata B5 (radio volkswagen beta) w passacie radio działa bez problemu natomiast po podłączeniu w fiacie punto radio nie działa wcale, nie swieci sie nawet dioda (w passacie bylo tak ze po wylaczeniu zaplonu mrugala sobie taka czerwona dioda) po zapaleniu swiatel w punto "swieca sie...
To jest normalny objaw. Ja się z tym męczyłem kilka razy zanim zadziałało. Powinno być tak, że po włożeniu baterii dioda świeci ciągle.
to sa zarówki ? czy może jakieś diody?]
dałeś zwykłą diodę separacyjną czy jaką?
Hasło na dziś: moduł komfortu. Dioda.
Trymer - kondensator nastawny 2.0 - 5.0 pF. Na obu przyciskach nie świeci dioda LED. Przelutuj płytkę.
czerwona dioda passat passat dioda drzwi passat dioda drzwiach
wzbudzanie mikrofonu dolna grzałka przypala kondensator ładowarce
filtr dolnoprzepustowy kondensator rozruchowy silnika
Kod BIOS 5D - Problemy z inicjalizacją sprzętu N82S192 - Schemat, Charakterystyka i Zastosowanie