A ile przewodow idzie z twojej centralki na kierunki??? Podejezewam ze tylko jeden?? Podlacz to przez dwie diody 3A...
Witam. Jest to transyl 22V / pulse 400W dwustronna : http://www.vishay.com/docs/88316/bzw04.p... Zamienników paru jest, no nie wiem, co mają w sklepach w Pana zasięgu. Np. BZW04-19B Vishay: http://pl.farnell.com/multicomp/bzw04-19... http://north.pl/artykul=BZW04P19B.html H.
Witam, przez diody np. 1N4007. Potrzebne Ci są 2 sztuki (jeśli masz oddzielne sterowanie prawej i lewej strony) otóż dioda bedzie zatrzymywać prąd (nie popłynie do sterownika zamka) w przypadku np. włączonych awaryjnych a przepuszczać prąd np. przy zamykaniu drzwi pilotem. Pozdrawiam
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
Możesz zrobić zamek szyfrowy (multipkelsowana klawiatura 4x4, dioda wyjściowa i sterownika rygla) albo sterownik lampek do choinki :-)
Wystarczy prosty układzik gdzie sygnał na zamknij załącza a na otwórz wyłącza diodę. Mnóstwo tego jest na Elce.
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
Z bezpiecznikami chyba nie ma co przesadzać. Ale jak się bardzo upierasz to możesz dać. Jeden przekaźnik jest od kierunkowskazów. Jeden od zamykania. Jeden od otwierania. Jeden od bagażnika. Przewód od kierunkowskazów masz jeden i sygnał ten należy rozdzielić diodami na dwie strony.
Witam,jezeli,masz punto 3 drzwiowe to ci moge sprzedac oryginalne silowniki zintegrowane razem z zamkami,tylko by musial zorganizowac sobie sterownik do centrala i to wszystko polaczyc w calosc. Pozdrawiam
tak a jakie to diody gdzie je kupic
Ale żeby uniknąć wycia musisz rozbroić ten alarm... Mnie się to udało właśnie przez impuls masy na samą wkładkę która nie sterowała zamkiem tylko rozbrajała fabryczny alarm... Wyseparowane diodami z otwórz....
Sygnał rozdzielić diodami.
Witam Mam pytanie do ludzi, którzy montują uniwersalne centralne zamki. Otóż chciałbym podłączyć sygnalizację świetlną otwartego zamka do takiego sterownika centralnego. Wydaje mi się, że najprościej podłączyć diodę sygnalizacyjną do jednego z pięciu przewodów w masterze. Ale teraz pytanie - jakie sygnały sa na nich w stanie otwartego/zamkniętego zamka....
Na tym schemacie nie widzę podtrzymania przekaźnika.Po drugie podtrzymany przekaźnik pobiera prąd.Wykorzystaj styki siłownika które podają masę jako masę diody.
Diody są po to aby odseparować jeden kierunkowskaz od drugiego,w przeciwnym razie w przypadku włączenia kierunkowskazu będą migały obie strony. Co do diod,to wystarczą np.1N4007.
Brak diody i kondensatora na przekaźniku, potwierdzam tez brak poprawnie wykonanego zasilania - brak kondensatorów przy stabilizatorze
.Nabyłem alarm To nie jest alarm tylko sterownik radiowy zamka, stąd brak wyjścia diody. siłowniki drzwi kierowcy podają sygnał czy zamek otwarty czy zamknięty To zależy od auta, w jednym podają, w innym nie.
A powiedz mi pomiędzy 86 a 85 zaciskiem dać duża diodę ?
Siłownik master (5 przewodowy) nie jest potrzebny, wystarczy siłownik 2-przewodowy. A sterownik do tego siłownika zrobisz z dwóch przekaźników i dwóch diod prostowniczych. Sterownik centralnego zamka kosztuje ok.25 zł a 2 przekaźniki i 2 diody z 8 zł. Pozdrawiam.
zamek w aucie jest fabryczny z diodą ,chcę dołożyc sterownik centurion CZS 01
Wstaw diody i po kłopocie.
Wielkie dzięki za wytłumaczenie . Po rozgałęzieniu kabla wpinasz diody do wyprowadzonych kabli Czy diody trzeba wpinać konkretną stroną w kierunku od sterownika do instalacji czy jest to obojętne? (z jednej strony diody jest pasek)
Programowanie pilotów odbywa się po podłączeniu zasilania przy włączonym zapłonie. Stan ten zasygnalizowany jest 5 sek. zapaleniem się diody LED. W tym czasie naciśnięcie: P1 - wpisuje pilota (1 przygaśnięcie diody LED) P2 - kasuje piloty ( 2 przygaśnięcia diody LED )
Carrier... może i chińszczyzna. Ale chyba nie o to chodzi w tym poście. Prawdopodobnie uszkodzony jest układ sterujący wyjściami. Stąd ciągle świecąca dioda i brak reakcji. Najczęściej jest to ULN2003. Raczej nie padają same z siebie tylko np od przeciążenia wyjścia kanału dodatkowego lub innego wyjścia bezprzekaźnikowego. Gdyby to była wina rozkodowanych...
Mosfety sterujące się spaliły albo diody przepięciowe do wymiany :) Za zdjęcia PCB będziemy wdzięczy bo to ułatwi robotę :)
otwieranie centralnego zamka Musiałbyś dorobić dodatkowy sterownik, który "kontroluje" stan diody LED KD2006. Dioda "miga" - dodatkowy sterownik zamyka drzwi. Dioda "gaśnie" - dodatkowy sterownik otwiera drzwi.
Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz.
Rozdziel sygnał diodami prostowniczymi 10A, tak jest w uniwersalnych sterownikach zamka.
Dokupić można,np. na stronie TME, ale najpierw warto sprawdzić, czy to one. Łatwiej byłoby to zrobić wyjmując je z płytki, ale w układzie też można. Podłącz sterownik do zasilania np. z akumulatora. Omomierzem albo testerem ciągłości (symbol diody na mierniku) sprawdzaj, czy przekaźniki przewodzą zgodnie ze schematem na ich obudowie, podczas klikania...
Przekaźnik odpowiedzialny za sterowanie kierunkowskazem znajduje się na płytce sterownika (jak napisałeś - puszki) centralnego zamka. Zazwyczaj stosowane są dwa (L i P) lub jeden i dwie diody odpowiedzialne za rozdział L i P strony.
Mogę bezpośrednio tym jednym kablem ze sterownika czy musze przez diody prostownice?
Posiadam ten sam model auta i centralnego co w pierwszym poście i nie chcę zakładać nowego tematu, to napisze tutaj, mianowicie macie może pomysł, jak mogę sterować imitacją alarmu w postaci diody za pomocą sterownika centralnego zamka w tym seacie? chciałbym zamykając zamek jednocześnie włączać diodę i na odwrót.
Moze sie myle, ale tam przecierz jest tak: dodatni impuls 12V z zamka jest podawany na modoł komfortu i dalej na sterownik centralnego zamka. Wstawisz diodę (prostownicza) miedzy modoł komfortu, a sterownik centrala. Kabelek "zamykanie" (po przekazniku) z alarmu podłącz za diodą. Będzie działac i alarm i domykanie z kluczyka.
1 nie (tylko fioletowy) 2 nie 3 tak 4 nie ruszaj 5 obojętnie 6 to jest zasilanie +12V 7 do nadwozia 8 podłącz przez 2 diody 9 nie dotyczy polo 10 wykonaj "zamek sterowany +" a +12V podłącz do czerwonego
ogólnie potrzebuje schematu ideowego dla rysunku w załączniku (składa się on z przełączników, diod, oporniki dobrane pod diody, sterownik)
Potrzebna jest na ryglu dioda , zabezpieczająca przed przepięciem.
Mostkowanie zamka nic nie da ... sterownik sprawdza czy element załączający działa :)
W moich instalacjach uzywałem tego przekaźnika do sterowania ryglami i elektrozworami.Działaja kilka lat jednak w jedej instalacji gdzie jest elektrozwora po pewnym czasie przekaźnik przestał kontaktować ,musiałem go wymienić i dać równolegle do jego styków układ gaszacy (rezystor w szeregu z kondensatorem) chodzi tak od 2 lat i działa. Co do diody...
Nie lepiej rozruszać wkładkę zamka ? Sam zamek gdyby to on "zamarzł" ? uruchomić go ? Sterownik, alarm może znajdziesz na słuch, coś będzie klikać w rytm kierunkowskazów, po diodzie alarmu. Jak znajdziesz to dowiesz się czy ma dodatkowy kanał na otwieranie klapy. Nie ma, to trzeba by dokupić np centralny zamek z taką funkcją. W ogóle klapę otwiera kluczyk,...
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Witam. Podłączyłem dodatkowy sterownik do otwierania Niuni z pilota do 12V(czerwony) i masy(czarny). Do masy dołączyłem dodatkowo żółty i żółtoczarny ze sterownika. W drzwiach wyizolowałem przewody żółtobiały i żółtoczarny z wiązki przed samym sterownikiem zamka kierowcy i podłączyłem przewody biały i białoczarny. Dioda na pilocie świeci, zamki nie...
Piszę byś się przyłożył, a ty wysyłasz 3 posty w stylu pożal się boże. Wpiąłeś się w dobre kable? Użyłeś diod, czy sterownik ma je wbudowane?
Witam prosta sprawa jeżeli jest guzik do zamykania się od środka to nic prostszego podpinasz się pod niego tam jest sterowanie masą na jednym kablu więc ze sterownika dołożonego wpinasz zamknięcie i otwarcie w ten kabelek na wszelki wypadek przez diody kierunkowe i załatwione .
Poradziłem sobie podpialem w przycisk i zastosowałem diody prostownicze
Witam, pozwolę podłączyć się pod temat bo mam podobny problem, posiadam berlingo z 2000 roku multispace, mam dwa kluczyki jeden goły drugi z guzikiem, od początku centralny zamek działa tylko z wkładki, synchronizacja nic nie daje, na konsoli z lewej strony jest dioda obok wyłącznika airbaga pasażera, dioda ta jest cały czas nie aktywna, nie mam pojęcia...
Na tym kabelku masz impuls masy do sterowania przekaźnika.Musisz podłaczyć to przez przekaźnik i dodać na wyjściu dwie diody.
Czy ta brama ma swoją centralę sterującą? Czy zamiast niej jest ten sterownik do rolet? Zamiast centrali jest sterownik do rolet. Fabryczna centrala była jedynie przystosowana do odbioru sygnału z pilota. Nie było możliwości podpięcia przycisku dzwonkowego, dlatego zdecydowałem się na jej usunięcie. To trochę niebezpieczne rozwiązanie. Sterownik rolet...
Nawet mozna to zrobic bez uzycia 12 diod !!
Czyli zlaczyc dwa brązowe z dwiema diodami?
Ale ja domykanie mam i zrobiłem to bez jakiegokolwiek sterownika tylko wykorzystując dwie diody prostownicze, przekierowałem impuls zamknięcia zamka na sterowanie szybami. Teraz chcę szyby przy pomocy pilota otwierać.
1- diody są zazwyczaj na kablach sterownika zamka 2- łatwiej jest podpiąć w drzwiach 3- pytając o kolory kabli to jest zazwyczaj lenistwo albo laicyzm Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
dioda jedno kierunkowa
Chodzi o to żeby uzbroić alarm, Dioda czerwona w drzwiach kierowcy się nie uzbraja.
Mam problem z zamykaniem drzwi się kierowcy , od strony pasażera zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy ,od strony kierowcy zamykają się wszystkie ale nie miga dioda led . Wymieniłem zamek na nowy problem dalej ten sam . komputer nie może połączyć się z sterownikiem centralnego zamka , komputer nie widzi żadnych błędów .testując elektrykie...
A jak długo trzymałeś wciśnięty przycisk pilota przy programowaniu?Trzeba długo nawet około 30 sekund.Jak programowałem to też myślałem że nie da rady ale po dłuższej chwili zamek się zamknął i otworzył.Pilot nawet jak nie otwiera to dioda nadawcza w nim zapala się ?
Całość jest w module body, jest on doczepiony do skrzynki bezpeiczników, wygląda to tak (płytka): http://obrazki.elektroda.net/44_12031720... Układ trudny w naprawie. Jeżeli się to nie rozbraja ( nie kręci rozrusznik, cały czas piszczy, świeci dioda LED) to najlepiej jest to zdeaktywować. Sterownik silnika jest blokowany softrawer'owo, rozrusznik...
Mam taki problem z pralką, że ma problem z zastartowaniem a po kilku razach wkładania i wyciągania wtyczki do gniazdka zaświecają się diody na sterowniku a na wyświetlaczu wyświetla się błąd E 90 i nie wiem co oznacza, zamek przy drzwiczkach jest ok i więcej się nic nie dzieje oprócz tego komunikatu.
Zamyka wszystkie zamki, ale dioda ta w drzwiach nie miga. Vag nie pokazuje żadnych błędów z komfortu.
Np zamek na kod n-cyfrowy z obsługą LCD, sterownik do rolet, sterownik diod/efektów reklamowych z wyświetlaczem LED, pokazującym aktualny program, sterownik prędkości obrotowej do wentylatorów w PC, sterownik wiertarki precyzyjnej a nawet dużej stołowej, to tak w 10 sekund myslenia :P opcji jest ogrom Dodano po 21 http://www.cyfronika.com.pl/kityn/kd502....
Można zdecydowanie łatwiej, na 1 przekaźniku. Cewkę przekaźnika łączymy równolegle z silniczkami siłowników a styki wykorzystujemy do podłączenia kierunków, po co kombinować na siłę? Oczywiście stosujemy przekaźnik bez diody wewnętrznej. pozdro ja też mam taki problem jak rolls, więc jakbyś mógł to narysować i wrzucić naforum to byłoby spox !!!
Liczę na pomoc w rozwiazaniu problemu ze sterownikiem "mini-ster plus" zamontowanym we fiacie Palio. Po zamontowaniu centralnego zamka i podłaczeniu sterownika całość działała ok 1,5 roku. Obecnie centralny zamek działa tylko z kluczyka . Dioda cały czas mruga i zamek nie reaguje na pilota. W zestawie był tylko jeden pilot. Baterie w pilocie wymieniłem...
Nie ma takiego punktu instalacji elektrycznej samochodu w którym pojawi się napięcie po zamknięciu samochodu fabrycznym pilotem. Musisz wykonać odpowiedni "sterownik".
Dzięki za obrazek. Pralka nie rozpocznie prania jeżeli drzwi są otwarte więc obejrzałem ten mechanizm i nie rozumiem skąd sterownik wie że drzwi są zamknięte. Zamek w drzwiczkach nie dociska żadnego włącznika który informuje sterownik.
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
Jeśli tak to nie masz wyjścia seperowanego na kierunkowskazy. Jeśli sterownik jest ustawiony na sterowanie plusem to możesz diodami z wyjścia centralnego zamka wysterować kierunkowskazy.
czy będzie trzeba coś zakodować? Jeżeli centralny zamek działa prawidłowo "z kluczyka" w drzwiach oraz przycisku na panelu drzwi, to niczego nie musisz programować. zamontować dodatkową centralkę zamka Czy istnieje możliwość podłączenia tej centralki bez ingerencji w komputer, Montaż centralki bezkluczykowej w Golf V Jaką dokładnie centralkę chcesz...
Auto pali ,dioda mruga, to ktoś wcześniej wyciął immo.
Uszkodzony zamek lub wiązka w drzwiach, musi świecić dioda w drzwiach kierowcy. Ma to może sterownik w silniku szyby? Być może on jest padnięty.
Przy sterowaniu indukcyjności z obwodów półprzewodnikowych się daje diodę aby wyeliminować / ograniczyć pik napięcia m.in. groźny dla sterującego tranzystora. Niemal każdy schemat z przekaźnikiem ma taką diodę, równolegle do uzwojeń przekaźnika, co do kierunku to zaporowo. Nie wyrokuję o tym przypadku, tłumaczę ogólnie EDIT zdziwiony jestem że jest...
witam.zalozylem sterownik do orginalnego zamka centralnego do vw passata b5 i nie wiem jak podlaczyc bagaznik tak aby otwieral sie osobnym przyciskiem.gdy przewody +i - podlaczam bezposrednio do silownika to pali bezpiecznik.Czy jezeli zastosuje diody na wszystkich kablach to cos pomoze?jak tak to jakie diody zamontowac! dzieki
Witam, dzisiaj pierwsze podejście do podłączenia centralki do sterowania zamkiem centralnym niestety nieudane. Auto posiada sterownik do zamka centralnego sterowany pilotem z diodą IR ale jest upierdliwe i chce dodać sterownik na pilota radiowego. W drzwiach kierowcy jest siłownik, nie moge za cholerę znaleźć miejsca ani sposobu wysterowania tego siłownika...
Rozebrałem sterownik i jest tam taki element: http://obrazki.elektroda.pl/2417284400_1... jedyne oznaczenia na niej to TFK. Czy to jest dioda prostownicza ??
czy to jest płytka?nie,zdjęcie z jednej i z drugiej cza zapodać,+12v,masa,stery2x,i kierunki ,pewnie diody cza dokładać
A to nie wiedziałem że urządzenie jest jeszcze na gwarancji..... Możesz je reklamować, dojdą do tego koszty wysyłki jeśli to jest z allegro. Możesz też wstawić dodatkowe diody na przewodach do kierunkowskazów, wychodzących ze sterownika.
Dla wszelkiego spokoju kup najprostszy uniwersalny sterownik zamka centralnego np.ST-11 i masz problem z głowy( pozwala na wyzwalanie stanem, impulsem zrówno dodatnim jak i ujemnym) A jeśli nie to dołóż po jednym BC 639/640 na każde wyjście z centralki, diody gaszące do cewek i też będzie OK.
Spróbuj poprawić luty w pilocie. Przypadłość dość częsta. Dioda miga a pilot nie działa
Witam. Musisz znaleźć sterownik centralnego zamka i znaleźć przewód który podaje impulsy na kierunkowskazy. Następnie musisz przeciąć ten przewód i wstawić w to miejsce diodę prostowniczą o odpowiedniej mocy. Anodę diody lutujesz po stronie sterownika, a katodę po stronie kierunkowskazów. Po stronie sterownika lutujesz + od syreny lub buzzera, masę...
Skoro wszystko sprawdziłeś i jesteś za to 100% pewny, to albo serwis, albo najprościej podstawić dodatkowy sterownik radiowy.
Zanim coś jeszcze sfajczysz lepiej skup się na sterowaniu centralnym zamkiem i doraźnie podłącz jakąkolwiek diodę o średnicy 3-5 mm.
W mojej Lancii dedrze integrale kabel siłownika klapy był zwarty do masy, dopiero naciśnięcie przycisku w schowku podawało na 0.5s +12V. Dopiero po 3 bezpieczniku zorientowałem się że przycisk otwierania robi zwarcie... dioda 10A załatwiła sprawę.
Witam raz jeszcze , usterką okazała się własnioe w/w dioda , centralny działa jak nalezy pozdrawiam marniu
Witam, podjąłem się samodzielnego montażu sterownika Centralnego Zamka w swoim Grande Punto. Wszystkie kable z powodzeniem odnalazłem, wszystko podłączyłem, działa ok. Sprzedawca sterownika powiedział mi, że mogę podpiąć również syrenę informującą o otwarciu/zamknięciu auta. Jednak sterownik nie posiada wyjścia na syrene i powiedziano mi, że muszę wykorzystać...
MOże ktoś mi napisać jak podłaczyć kabelek z sterownika mam tylko jeden do kierunkowskazów ?? tzn. gdy otwieram drzwi chce by mrugnęł i to samy przy zamknięciu wszystko działa tylko mi brakuje tego mrugnięcia z sterownika wychodzi jeden kabelek pomarańczowy i nie wiem pod który kabelek wpiąć by wszystkie świeciły?? czarny i biały i czarny zielony to...
Na przewodach wychodzących ze sterownika centralnego zamka (dołożonego). Zazwyczaj ze sterownika wychodzi jeden przewód na kierunkowskazy i jest rozdzielony na dwa z czego do każdego włożona jest dioda prostownicza.
Są gotowe zestawy z kablami ,pilotami siłownikami za 100 idzie kupić.Dajesz dwie diody i podłanczasz pod awarie.sprawdż czy sterownik wydoli czasem chinczyk robi słabo i daje się przekażnik .wtedy diody zbędne.
Kup sterownik zamka [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... K-1903 (link tylko jako przykład). Chińszczyzna, ale najmniej awaryjny z tych, które w ostatnich latach przemieliłem. Jest niebieska dioda i możliwość ustawienia wyjścia dodatkowego pod zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu - zamknięcie samochodu powoduje ciągłe...
Ja u siebie podłączałem pod przewody z manetki kierunkowskazów. Inne auto. Kontrolka z żarówką i wybadasz które. Diody masz ? Bez nich nie odseparujesz kierunków. Kolory mogą być takie same jak przy kierunkowskazach/lampach. Czarno/biały lewy i czarno/zielony prawy ?
Proste i eleganckie rozwiązanie bez zadnych przekażników :+diody do +akumulatora tzw:"30",a -diody do +po zapłonie tzw"15". W czasie włączonej stacyjki potencjały są takie same -dioda nie świeci. Gdy stacyjka jest wył.napięcie na "15"jest równe 0V(przez opór odbiorników, przekażników na stałe podłączonych do masy-dioda świeci. A teraz wersja trudniejsza:...
Widzisz kolego, prawdopodobnie wystarczyło założyć dwie diody na przewody niebieski i zielony zaporowo dla plusa....
Dzień dobry Zwracam się z pytaniem o podłączenie kierunkowskazów przy montażu sterownika centralnego zamka Noxon T5 - czy trzeba jak w innych tego typu modułach wstawić diodę półprzewodnikową miedzy sterownik a kierunkowskazy czy nie? W schemacie montażu nie ma słowa o diodach, wiem jednak że w niektórych innych tego typu modułach zalecane jest ich...
...albo zamontuj na niebieskim i zielonym dwie diody i nie będziesz musiał nic przelutowywać w sterowniku...
A ten duży to czasem nie miał diody zabezpieczającej ? i podłączyłeś źle cewkę i się zadymiło....
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Centralny zamek: kabel niebiesko/żółty (LN pin28) - zamykanie masa - otwieranie rezystor 620Ω Kierunkowskazy odseparować diodami: - różowo/zielony (LN pin5) - różowy (LN pin6) - różowo/czarny (LN pin18) - różowo/fioletowy (LN pin19) - różowo/czarny (AV pin50) - różowy (AV pin51)
https://obrazki.elektroda.pl/1502480800_... Mam prośbę.Dostałem taki sterownik centralnego zamka z alarmem . Niestety brakuje we wtyczce kilku przewodów.Może ktoś ma schemat do tego sterownika.Wiem że wtyczka dwu pinowa to -dioda że działa trzy pinowa to -czujnik wstrząsowy pięcio pinowa -nie wiem dwunasto pinowa -czerwony to +,czarny...
Witam Mam problem z tym sterownikiem,wcześniej nie było żadnych problemów z zamykaniem czy otwieraniem auta.Centralka jest skonfigurowana pod sterowanie masą oczywiście wszystko poprawnie wykonane.Nagle przestała całkowicie reagować .Słychać jedynie pyknięcie przekaźnika po podłączeniu kostki zasilania. Piloty są napewno sprawne,poprawiłem luty,sprawdziłem...
Wrzuć po diodzie na każdy z kierunków i na syrenkę w kierunku przewodzenia i powinno śmigać.
Spróbuj podłączyć pod przewód odpowiedzialny za otwieranie diodę np:1n4007 i taką samą pod drugi przewód. Minusem do centralki
Jeżeli bezpiecznie, to tylko w ten sposób: Ale nawciskałeś tych diod - ale może i tak powinno być, sensowne wydaje się zastosowanie diod które zapobiegną "cofnięciu" się potencjału na tranzystory FET, pozostałe diody ... no cóż na pewno nie zaszkodzą. Zastanawiam się czy coś by się stało gdyby podać te 12V tylko przez diody (istniejące w sterowniku...
centralny zamek dioda dioda zamek centralne dioda zamek szyfrowy
vectra błędy komputera wymiana czujnika renault bezpiecznik awaryjnych
philips senseo zgrzewarka transformatorowa
Zgodność wynalazków Tesli z rzeczywistością techniczną Kondensator C4184 w Harman Kardon AVR 760 z 2009 roku