czy chodzi tobie o odsparowanie poszczegulnych czujników? Jeżeli tak to urzyj diody prostowniczej
Najlepiej znajdź kable w progu, i dla bezpieczeństwa wepnij się przez diody prostownicze, min 1 A.
Przecinasz przewód między centralką alarmu a światłami pozycyjnymi, wlutowujesz kilkuamperową diodę prostowniczą "kreseczką" na obudowie w stronę lamp, a od strony centrali do tej diody dołączasz strobo i śmiga.
Witam. Diody sa po to, by zablokować możliwość dostania się +12 V na wejście alarmu. Włączasz je katodą w kierunku np. wyłącznika przy drzwiach , katod w kierunku żarówki np. kierunkowskazu itd. Oczywiście masa musi być w przypadku Twojego alarmu sygnałem aktywnym. Pozdrawiam
Najzwyklejsze diody prostownicze. 1n4007 lub podobne. Kupujesz termokurczki z klejem i masz spokój na zawsze.
Witam. Zastosuj diody typu 1N (prostownicze) na każdym przewodzie od czujników drzwi, bagażnik, klapa maski. Zawsze pomagało.
nie wiem jak fachowo nazwac diode sygnalizujaca prace alarmu gdzie te diody prostownicze podlaczyc?? pod + i - ?? Adam
Witam. Było już gdzieś na forum, ale ogólnie zasada jest taka, że zwykła diody prostownicze wlutowywujesz w przewody od krańcówek(w stronę "kreseczką na diodzie do lampki oświetlenia") i do alarmu podłanczasz osobne przewody za diodą, czyli po stronie krańcówek. Zresztą zobacz też: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
jeżeli podajesz mase ręcznie i działa to podłącz sterowania zamka z alarmu poprzez diody prostownicze wystarczą 1A
Ja nieraz podlaczam dwa czujniki pod jeden zacisk i wszystko pracuje jeszcze nie spotkalem zeby nie dzialalo chyba ze zle podlaczyles pod alarm
No faktycznie powinien byc podłaczony pod alarm, ale czy trzeba stosować diody prostownicze np N4001 aby podłaczyc te czujniki??
Tak to ma wyglądać, ważny jest kierunek włączenia diod, powinieneś użyć diod prostowniczych np. 1N4001: http://obrazki.elektroda.net/25_11993824... Jeśli pod maską masz osobną krańcówkę do alarmu (dorobioną) i włączysz ją jak narysowałem, to tam nie musisz mieć diody, jeśli masz oświetlenie komory silnika i podłączasz się pod jego krańcówkę to powinieneś...
Ale chodzi o tą płytkę z diodami oznaczona 214? To nie jest mostek prostowniczy tylko realizacja jakiejś logiki - trzeba by prześledzić co jest z czym połączone. To gdzieś kręci się koło sygnalizacji błędów, alarmu-buczka, sygnalizacji alternatora czy ciśnienia oleju ale trzeba by dokładnie przemyśleć co dają te diody.
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Nie bardzo rozumiem, co ma odbijanie zamków do wygaszenia oświetlenia kabiny. Jeśli masz alarm Bloker z 5-ma zworkami to przestaw zworkę odpowiedzialną za czas uzbrajania wejść drzwiowych na długi (25-27s). W przypadku alarmów bez możliwości wydłużenia czasu uzbrajania stosuje się diody prostownicze, ale po 2 sztuki na każde drzwi. https://obrazki.elektroda.pl/5580673700_...
Może o spadek napięcia chodzi. Dorzuć tam w szereg z LED jakąś zwykłą diodę, np. 1n4148 albo 1n4007 (dowolna prostownicza)
Kierunki podlacz przez diody prostownicze do przewodu od alarmu,a w central.z. chyba padl przekaznik albo jego sterowanie.
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
Oczywiście poprawię tutaj kolegę bo zapomiał o dodatkowej diodzie prostowniczej która zabezpieczy alarm przed przepięciami na cewce przekażnika. Diodę taką należy przylutować równolegle do zasilania cewki katodą do plusa 12v. Brak diody może spowodować uszkodzenie tranzystora sterującego wyjściem kanału dodatkowego, a nawet procesora sterującego. Pozdrawiam....
Pamiętaj profilaktycznie,jak alarm tego nie ma zaporowo diodę prostowniczą na cewce przekaźnika,w celu zabezpieczenie tranzystora sterującego przed przepięciami.
Przecinasz kabelek do krańcówki każdy i wstawiasz diodę paskiem w stronę włącznika w drzwiach,dzięki temu masa z modułu nie wróci na włącznik gdy ten wejdzie w tryb uśpienia.Następnie bierzesz 4 diody i łączysz tak aby paski każdy był osobno a anody połączone razem(pójdą one do alarmu),natomiast te paski dajesz do pasków diod które wcześniej wstawiłeś(każdy...
Diody Zwykłe prostownicze np 1N4007 wytrzymują 1A a napisz jeszcze co to za samochód
podłącz sie do przewodów koloru zielonego i fioletowego w drzwiach od kierowcy ale musisz je przeciąć u mnie tak zrobilem i działa bez problemu ale z czujnikami otwarcia drzwi jest problem musisz wyszukać je w progu i połączyć przez diody prostownicze
kolory ZIELONY Z CZARNYM I BIAŁY Z CZARNYM jesli masz jeden przewod plusowy do sterowania kierunkami to musisz zastosowac dwie diody prostownicze.
Kupiłem gniazdo przekaźnika z gotowymi kablami i między styki 85 i 86 jest wlutowania dioda prostownicza (też widziałem kiedyś na schemacie podłaczania alarmu taką diode). Orientuje się może ktoś w jakim celu jest ta dioda, bo jakoś nie moge doszukać się sensu?
Czujnik to cewka nawinieta cienkim drutem na magnesie. Ilość zwoi szacuje na 700 do 1000 (widziałem nie liczyłem). A te sterowniki to zasada działania taka: częstotliwość z czujnika napędza pompę ładunkową, potem pomiar napięcia z histeryzą, nastepnie przekaźnik od wysterowania żarówki jeszcze dioda prostownicza od centralnego alarmu (żarówka przy kierownicy)...
Tylko przewody z diodami prostowniczymi z wyjść 6,7 alarmu do ustrojstwa co ma sterować lampką wnętrza, łączysz je z przewodem do którego normalnie podłącza się krańcówkę drzwi.
Pomoge Ci troszkę.Jak jest jeden kabel do kierunkowskazów to należy zastosować 2 diody prostownicze żeby odseparować lewą strone od prawej czyli z tego kabelko jedna dioda do lewych a druga do prawych.Masa wiadomo do masy czyli minus akumulatora lub gdziekolwiek do metalowej obudowy jeżeli takowa jest w tym skuterze.Wyzwolenie masą znaczy że jest to...
Potrzebne ci raczej zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem. Najprostszym jest dioda prostownicza wstawiona w obwód w kierunku przewodzenia.
jakie diody wstawić? zwracać uwagę na oporność Z Twoją wiedzą, proponuję zlecić ten montaż komuś, kto zna się na tym. Wystarczą dowolne diody prostownicze minimum 1A/50V
problem ustanie po podlaczeniu diody prostowniczej równolegle do wejscia stacyjki w alarmie! wiem bo jestem autorem programu do tej centrali!!!! 8)
Najprościej podlutować do każdej żarówki od kierunkowskazów diody prostownicze 6A i wtedy wszystko podłączyć pod alarm obciążając jednakowo oba wyjścia alarmu tzn. żarówki z jednej strony samochodu do jednego wyjścia alarmu.
połącz wyjście sterowania zamkiem (otwórz cienki czarny ) z np. 1/4 najlepiej przez diodę prostowniczą .W momencie wyłączania alarmu podawana jest masa na czujnik i po sprawie , nieraz trzeba ustawić czas zamka na 3 sekundy
Witam. podłączając wszystkie kamerki szeregowo czy dobrze kombinuję Te urządzenia należy zasilać (połączyć) równolegle - oddzielne zasilanie 3V i 4.5V ze względu na możliwość różnych prądów, które mogą pobierać te układy (zarówno w stanie czuwania, jak i "alarmu"). Można użyć jednego zasilacza 4.5V (o odpowiedniej wydajności prądowej), a 3V uzyskać...
podłącz to przez dwie diody prostownicze tylko takie powyżej 5 amper.prościej się już nie da
Jest to Honda Civic VI. Wyzwalanie drzwi za pomocą masy to w sumie wiem, myślałem jedynie, że masa może być "za słaba" czy coś w tym rodzaju ale to chyba nie ma nic do rzeczy. Problem musi tkwić raczej w czymś innym. Napięcie na lampce: 11,6V - gdy otwarte tylko drzwi kierowcy 12,4V - gdy otwarte jakiekolwiek inne drzwi Napięcie na zaciskach akumulatora...
z tego co pamietam to w instrukcji jest mowa o jakis diodach prostowniczych, ktore maja separowas drzwi kierowcy od reszty instalacji. Sprawdz te diody! Moze ktoras padla? Ja stawialem w tym miejscu 1n4001 i nie bylo problemu...
czyli wystarczy dioda prostownicza, np. 1N4007?
Przetnij kabel od krańcówki, wlutuj diodę prostowniczą (paskiem od strony krańcówki) i zielonym kablem z alarmu wlutuj się między diodą a krańcówką.
Auto niezbyt skomplikowane.Zamek minusami wszystko inne standardowo.Drzwi są oddzielnie i trzeba separować.Zależy jeszcze jaki alarm montujesz.Na krańcówkach zostaje szczątkowy minus co w niektórych alarmach go wzbudza.Możesz zastosować inwerter albo ja podpinałem trzy diody prostownicze w szereg i by ok.Dasz radę auto jak każde inne.Znam gorsze do...
Facet, jaka dioda? Gdzie siedzi i co robi? LED, prostownicza? Wiecej konkretów proponuję. Na pewno jest uniwersalna, bo nikt do jakiegoś alarmu nie wsadziłby technologii kosmicznej.
Jeżeli masz kable sterujące centralny zamek wychodzące z siłownika to na jednym z nich zawsze jest masa. Podanie impulsu masy na kabel połączony z masą nie spowoduje na nim żadnej reakcji. Drugi (na którym nie było masy) spowoduje zamknięcie lub otwarcie c.z. Tak więc podaj masę na oba kable przez diody prostownicze.
Trochę to dziwne, że brzęczyk piezo przeszkadza alarmowi, bo właśnie działając na zasadzie efektu piezoelektrycznego nie powinien mieć wpływu na alarm. Jeśli jesteś pewien, że to brzęczyk przeszkadza to wstaw diodę prostowniczą między wyłącznikiem drzwiowym a brzęczykiem, oczywiście kreseczką w stronę wyłącznika drzwiowego. Powinno pomóc.
Witam Prawdopodobnie jest uszkodzona, wymień ją. Możesz założyć każdą prostowniczą. Dioda połączona równolegle z cewką przekaźnika ma za zadanie tłumić powstające przepięcia podczas wyłączania przekaźnika (jest to tłumaczenie zasady działania w największym skrócie). Brak tej diody może spowodować uszkodzenie innych elementów elektronicznych. Dioda ta...
oto schemat sterownika. równolegle z cewkami przekaźników wstaw diody prostownicze 1A katodą w stronę "+12 V" pozdrawiam
masz narysowany siłownik i dwa kable idace do niego na każdym z nich pojawia się plus albo przy otwieraniu albo zmykaniu więc wystrczy puscić te przewody przez diody katodami do auta (do ziel i szrego w przelotce )-czyli łaczysz dwa przewody z alarmu z dwoma z auta lutujac w szereg diody 9 zwykłe 1A prostownicze a resztę jak na rysunku -to najprostsze...
a może poprostu dołącz diodę prostowniczą najzwyklejszą anodą na masę a katodą do alarmu tak robię i działa a przy okazji separuje obwody oświetlenia bagażnika od kabiny.
witam posiadam centralke na pilota z opcja sugnalizacji Kierunkowskazami i chcialem zapytac czy podłaczac do niej Diode Zenera lub prostownicza w obwód . czy to sie tyczy tylko alarmów . a jesli tak to jaką tą diode ? z góry dziekuje i pozdrawiam A do jakiego auta to montujesz? Bo, w merolach po 2002, BMW i innych każda żarówka na ground module ma...
to jest laguna 1 z 94roku, to może wiedziałbyś jescze jak podłączyć ten alarm pod imobilaizer już zadawałem wcześniej to pytanie na forum niestety nikt nie był w stanie mi pomóc to znaczy doradzili mi bym wyłączył imo, co o tym sądzisz jest inny sposób jeśli byłaby taka możliwość wolałbym zostawić imo?a co do tej diody to wystarczy powiedzieć to co...
Najprościej połączyć syrenę alarmu sam. , kondensator 2mikroF/250v, przekaźnik, mostek z 4 diod prostowniczych i zasilacz na 12v z linią tel. Jakto zrobić to już według własnych inwencji.
Witam, mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi i klapy bagażnika w passacie b3 kombi. W związku z tym mam kilka pytań: Czy krańcówki w drzwiach połączone są w szereg? Czy po otwarciu drzwi krańcówka zwiera się do masy? Czy tylna klapa w kombi jest podpięta w szereg z drzwiami, czy trzeba ciągnąć kabel do lampki bagażnika? Czy dawać diody prostownicze...
Słuchajcie. Kupiłem dzisiaj diody prostownicze 3A UF5404 i 6A UF600D, bo innych nie mieli. Czy te mogą być?
Jak będziesz testował sygnalizację poprzez wyjście wysokoprądowe to między wyjście wyzwalające (alarm włamaniowy) a sygnalizator wstaw diodę (zwykła prostowniczą typu 1N4001 lub podobną), a wyjście z sygnalizacją daj za diodą. Bez tego wyjście może wywalać awarię i można uszkodzić tranzystor mocy na tym wyjściu. W kwesti samego załączania/wyłączania...
Diody weż dwie do lampki bagażnika i krańcówki spod maski zwykłe diody prostownicze lampka bagażnika to przewód brązowo czerwony krańcówka drzwi to brązowo biały oczywiście sprawdz kontrolką
Przy tego typu układzie zastosuj zamiast diod prostowniczych mostek prostowniczy. Możesz również zrezygnować ze stabilizatora bo zasilasz tylko układ CMOS i przekaźnik . Jeżeli napięcie wyjściowe z trafa masz za duże to odwiń kilka zwojów, albo dołóż rezystor na zasilaniu przekaźnika. Co do płytki PCB to zmień ustawienie elementów, wtedy uprościsz prowadzenie...
Możesz do każdego włącznika dodać diodę prostowniczą . Kreska diody w stronę włącznika i sygnał do alarmu brać z przed diody ( czyli tam gdzie jest kreska ) . W ten sposób odseparujesz sygnał z włącznika od elektroniki samochodu. Możesz też podłączyć się pod lampkę oświetlenia wnętrza tylko nie będziesz miał funkcji samouzbrojenia alarmu przy przypadkowym...
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
Postanowiłem założyć alarm do mojej Alfy. Cała idea tej operacji była taka, że zazbrajanie i rozbrajanie miało odbywać się z pilota fabrycznego. Wybór padł na alarm marki Tytan DSR300 R Wszystko połączyłem, alarm ubraja się i rozbraja się z pilota. Z tym że jest problem z sygnałem + 12 po stacyjce. Kiedy wyłącze silnik, wysiąde z auta i je uzbroje,...
tak mam 2 przewody wychodzace z alarmu otwieranie i zamykanie. to za malo informacji, wiem ze na dwoch przekaznikach ale same to nie pociagna,zrobilem prowizoryczny uklad z tranzystorem n-p-n,dioda,rezysorem, steruje baze z alarmu przez opornik, kolektor idzie do przekaznika,emiter do masy, przekaznik jest miedzy kolektorem a plusem zasilania,dioda...
Tak w ogóle to powinny być dwa przewody do kierunkowskazów a jeżeli jest jeden to trzeba zastosować diody prostownicze do rozdzielenia kierunkowskazów.Podłączenia kierunków można wykonać w kilku miejscach np. w wiązce przewodów wychodzącej z przełącznika kierunkowskazów lub przy złączce pod plastikiem obok dźwigni otwierania pokrywy silnika (trzeba...
Witam Jakichś poważnych błędów nie zauważyłem. Ale sugerowałbym: jeżeli to ma służyć jako zabezpieczenie przed złodziejem, to po co go o tym informować. Więc "wyrzuciłbym" diodę LED i rezystor. Za opóźnienie odpowiada R5, C3 (R[ohm]*C[F]=opóźnienie[s]) a dioda D1 jest zupełnie niepotrzebna. Przy przekaźniku zastosuj diodę prostowniczą (z serii 1N400x)....
Witam Zamontowałem alarm (bastion+)do mojego auta (mondeo 1.8PB '95) wszstko jest ok ale chciałbym przy włączaniu alarmu korzystać z podwójnego ryglowania, a nie mam dodatkowego kanału. Czy da się coś zrobić. Trochę się zgapiłem przy kupnie alarmu. Jecze jedno pytanie, może trochę lamerskie. Jakie zadanie mają diody prostownicze przy ew. przekaźnikach...
Po zdjęciu osłony kolumny kierownicy okazało się że ktoś kiedyś podpinał jakiś alarm pod kierunkowskazy i były zaizolowane przewody (alarmu aktualnie nie ma). Podpiąłem swój centralny pod te przewody robiąc mostek i zakładając diody prostownicze - wszystko działa super. Kolory przewodów to czerwony i szary (o ile dobrze pamiętam:D).
Schematu nigdzie nie znajdziesz. Zacznij od wlutowania dowolnej diody prostowniczej lub impulsowej i sprawdź czy centralka ożyje. Pozostaje tylko metoda prób i błędów.
Chodzi mi o to że są dwa przewody wychodzące z czujki (prealarm i alarmowy) a mam tylko jedno wejście na czujkę więc czy mam podłączyć je razem do tego jednego wejścia czy kabelek od prealarmu podłączyć zupełnie gdzie indziej. W instrukcji piszą że ten alarm (jak zresztą każdy silicon ultimate ARS czy CD) posiada funkcję prealarmu ale nie jest wyjaśnione...
Moze sie myle, ale tam przecierz jest tak: dodatni impuls 12V z zamka jest podawany na modoł komfortu i dalej na sterownik centralnego zamka. Wstawisz diodę (prostownicza) miedzy modoł komfortu, a sterownik centrala. Kabelek "zamykanie" (po przekazniku) z alarmu podłącz za diodą. Będzie działac i alarm i domykanie z kluczyka.
Olewacz :D zaniku to dioda szerogowo wstawiona pomiędzy opornik 10kΩ a wejście. http://obrazki.elektroda.net/64_12071394... Zasilanie podaj na stałe. Plus wykorzystaj z samej centrali a minus jako com lub GND. W momencie kiedy wej. jest zwarte z masą (minusem) to przekaźnik nie załączy się. Kiedy podasz napięcie na wej. np +5V do +25V to kondensator...
Wiesz mam parę akumulatorów żelowych i są one jednak wrażliwe na takie traktowanie... Po rozładowaniu do zera będziesz chyba musiał go budzić ładowarką 50V 2A :D Mój został wyładowany do zera i teraz maks. naładowanie to 10V, a powinien ładować się do 13V. Bardzo dobrze, że dał zabezpieczenie, szkoda tylko, że nie wymyślił innego sposobu, mniej prądożernego....
Przerabiałaem podobny temat na sobie. Lampka powinna zgasnąć zaraz po ustabilizowaniu sie wolnych obrotów a jej świecenie się jest objawem że jedna z diod prostowniczych albo jest przepalona albo zwarta i alternator nie wydaje tzw odpowiedniego napięcia ładowania od 13,8 do 14 V. W przypadku zwarcia diody ucieka przez nią prąd co daje efekt pustego...
Czemu ? Nie wystarczą prostownicze diody krzemowe na obwodach świateł pozycyjnych i kontrolki hamulców ?
Też dałbym diody w szereg z OUT1 i OUT2 do sygnalizatora i optyki. Ale nie musisz i zrobiłeś całkiem poprawnie , ponieważ OUT1 i 2 maja na wyjściach tranzystory w układzie darlingtona to zwarcie tych OUT-ów nie powinno nic "zepsuć" . Ja jednak dałbym diody szeregowo tak , że Anody diody do OUT a Katody (strzałki na schemacie diody) do akustyki i optyki....
Podłączenie niebieskiego do drzwi kierowcy nic nie pomoże bez odpięcia go od światełka. Diody wystarczą zwykłe prostownicze. Sugestia to: - odciąć niebieski od alarmu, czujnika klapy i bagażnika - wyciąć pozostałości po tym kablu ile się da, pozostałości zaizolować - pociągnąć całą instalację z alarmu do krańcówek drzwi i klap na nowo i po swojemu Ja...
no cewka by musiała mieć 5v bo tyle jest max na wyjściu. ale prąd zmienny AC,po zastosowaniu diody prostowniczej spada napięcie na 2,5v DC,a przekaźniki chyba działają na prąd stały,a nie ma przekaźnika z cewką 2,5 v
Teoretycznie wszystko powinno działać - może pomyliłeś guziki na pilocie - jeden zamyka ale nie uzbraja , a drugi zamyka i uzbraja. Możesz też uzyż zwykłej diody prostowniczej do odseparowania sygnału, lub sygnał np. z czujnika wstrząsu podłączyć pod wejście prealamy - ale wiadomo jaki bedzie efekt...
Jeśli zasilanie jest z tego samego obwodu to wystarczy jeden przekaźnik na 110V ( zasilanie cewki) Wyjścia sygnalizacyjne ze sterowników należy wtedy odseparować diodami prostowniczymi żeby nie wpływały na siebie a stronę wtórną przekaźnika można urządzić wg własnego uznania. Kasowanie takiego alarmu będzie samoczynne skoro po wymianie pojemnika zmienia...
Prostownicza 1A Podłączyłem tą diode prostowniczą pod krańcówkę drzwi i w centralce czujnika świeci się dioda na jakikolwiek ruch w kabinie ale to w dalszym ciągu nie załącza alarmu :cry: Nie mam pojęcia jak to podłączyć, aby w końcu te czujniki załączyły alarm :|
Jest proste rozwiązanie. Wystarczy zbudować układ opóźnionego załączenia przekaźnika na darlingtonie, kondensatorze, rezystorze i przekaźniku ze stykami przełączalnymi. Równolegle do kondensatora dajemy kontaktron, alarm podpinamy pod styk normalnie otwarty i do masy. Nie zapomnijmy dać diody prostowniczej w kierunku zaporowym równolegle do cewki przekaźnika....
Wszystko się da !, najlepiej jak wszystkie przewody elektryka/alarm/brama/domofon sprowadzisz sobie w jedno miejsce a potem to już tylko twoja pomysłowość,zaś co do kontroli gniazdek Hmmm ... , nie widziałem fabrycznego rozwiązania (może mało widziałem) ale ja bym to zrobił tak,w szeregu z gniazdkiem wpiął bym transformator(odpowiednia średnica drutu...
Ja bym to widział tak: http://obrazki.elektroda.pl/5078762100_1... Przekaźnik kupuje Kolega dowolny, "do świateł", "do alarmu" itd., byle na 12V. Diody dowolne prostownicze na prąd jaki pobierają dzienne, nie więcej chyba jak 3A. Styk 87a istniejący w niektórych przekaźnikach pozostaje wolny, nie użyty. * Naciśnięcie pedału hamulca powoduje...
obstawiam krańcówke a diody zwykłe prostownicze 1A bo pewnie nie znajdziesz mniejszych (prąd który plynie to tyle co prąd uzwojenia cewki przekaźnika
Potrzebny będzie przekaźnik posiadający dwa komplety styków na wyjściu. Pod styki zwierne podłączasz przewody do kierunków, z drugiej strony styki podłączasz do masy. Cewkę przekaźnika podłączasz do plusa steryjącego z centralki i do masy. Gdy centralka poda plus na przekaźnik, ten zwierając styki poda masę na kierunki. Dwie sekcje są potrzebne bo nie...
każde drzwi mają osobną krańcówkę która wchodzi do centrali. żeby mieć ze wszystkich drzwi trzeba by wziąć 4 kabelki i do tego chyba przez jakiś diody. z lampki też można tylko trzeba coś wstawić... żeby wyrównać prąd. prawdopodobnie diodę prostowniczą ale nie nie jestem pewien i dlatego szukam odp:)
Nie wiem, czy nie jest ważna polaryzacja wejścia S dla tego typu przekaźnika. Jeśli tak to tak bym to podłączył, wykorzystując sterowanie centralnego przez alarm: http://obrazki.elektroda.pl/7274548800_1... Jest to układ przy założeniu, że centralny jest sterowany plusem; gdy będzie jedno z wyjść sterowane minusem (np. siłowniki uniwersalne)...
Witam mam problem z montażem alarmu. Poradzę sobie ze sterowaniem centralnym zamkiem , z dodatkowymi czujnikami kierunkami i innymi pierdołami ale problem sprawiają mi krańcówki. Alarm ma jeden przewód na krańcówki. Jak mam je podłączyć? otwarcie drzwi z przodu powoduje zaświecenie lampki z przodu. Otwarcie drzwi z tyłu analogicznie - lampki z tyłu....
Spora część niefabrycznych alarmów ma funkcję mrugania światłami w momencie otwarcia/zamknięcia więc może wystarczy sprawdzić czy jest takie wyjście tylko niewykorzystane? Aby odróżnić sygnał zamykania i otwierania wystarczy 1 dioda prostownicza.
dziękuje za odpowiedź w necie znalazłem taką informacje rozebrać wszystkie drzwi podłączyć kable do lampki oświetlenia progu na końcach kabli dolutować diody prostownicze 1A i połączyć ze sobą następnie połączyć z kablem od alarmu nic nie mogę wykopać odnośnie domykania szyb i braku ryglowania zamka czy ktoś by mi pomógł jeszcze w tym temacie nie odpuszcze...
Mam mały problem z alarmem w oplu omedze z 2000 roku.Po włączeniu alarmu pika raz syrenka zamyka się zamek centralny aktywują się czujniki jest wszystko ok ale po 10 minutach załącza się alarm jakby nastąpiło naryszenie którejś krańcówki np drzwi.Założone są 3 diody prostownicze na drzwi na kablu szaro białym na krańcówce od maski silnika i klapie bagażnika...
Mam problem z alarmem Safecar(Magicar) 540. Na wyjściu blokady rozruchu cały czas jest masa przez co przekaźnik nie przerywa blokowanego obwodu. W zależności od ustawień powinna pojawiać się po uaktywnieniu alarmu lub tylko w czasie kiedy alarm jest wyłączony. Podłączenia mam tak jak na schemacie poniżej - do cewki przekaźnika "+ po stacyjce" oraz pomarańczowy...
Witam, Nie jest to do końca to samo. Chodzi o to aby w stanie spoczynku wejścia STO i STA nie były fizycznie połączone. Możesz, tak jak radzili w Satel-u podłączyć wyzwalanie poprzez przekaźnik dwustykowy, albo osobno do wyjść Micry (masz dwa). Wtedy na optykę będziesz mógł ustawić dłuższy czas działania albo np: "Alarm do skasowania". Pozdrawiam. PS:...
Wiatm, jezeli alarm posiada tylko jedno wyjscie na swiatła(kierunkowskazy) najlepiej uzyc diód prostowniczych 3A jezeli alarm ma dwa wyjscia na swiatła nie ma takiej potrzeby.Mozesz tez podpiąc(zalezy od sam)jednym przewodem do swiateł postojowych(nie musisz miec diód).Diody stosuje sie jeszcze do kilku rzeczy- wyłączniki krancowe, cent.zamek.... ale...
Nie słyszałem o takim ale zrobisz to tradycyjnie. Trzy przekaźniki kontroli napięcia + 3 styczniki + regulator temperatury + mały zasilacz 24V + diody prostownicze. (at)vodiczka - autor chce załączać grzałki dla każdej fazy osobno. Ograniczenie 95°C można załatwić stykiem alarm regulatora,Poza tym w bojlerze powinien być dodatkowy awaryjny wyłącznik...
To mi wygląda nie na alarm tylko na sterownik pilotowy centralnego zamka a to jest różnica, kierunków nie podpinasz nigdzie bo nie masz takowych wyjść w tym ustrojstwie, ten fioletowy można by podpiąć zamiast pod syrenę to pod kierunki na diodach prostowniczych żeby po włączeniu kierunkowskazu nie świeciły się wszystkie, i masz tam też funkcję otwierania...
instalator alarmu podłączył krańcówkę alarmu pod lampkę podsufitową , objaw jest taki że jak wyłączysz alarm to możesz go ponownie włączyć , a jak otworzysz drzwi to napięcie na lampce delikatnie przygasa i seo świruje i nie reaguje na pilota , ja zastosowałem przekaźnik z kondensatorkiem i diodą prostowniczą efekt był taki że jak napięcie delikatnie...
Mos5 w przyszłości spróbuj dać diodę Shotky'ego 3A, bo są takie, to ci się nie będzie grzała. Różnica między diodą prostowniczą, a Shotky'ego polega na tym, że ta druga ma o wiele mniejszy spadek napięcia na jej złączu. Robiłem kiedyś testy. Dioda prostownicza 3A przy 12V i żarówce 21W chciała wyjść z siebie, a to tylko ok. 1,7A. Dioda Shotky'ego była...
Zastosowałem w prostym układzie sygnalizacji otwarcia drzwi garażowych i bramy diodę prostowniczą aby w przewodzie N prąd płynął tylko w jednym kierunku (to jest mi potrzebne bo dalej mały wspólny dla drzwi i bramy układ wyłącznika czasowego i brzęczka alarmu). Ale mam z tym problem bo po przejściu przez diodę na przewodzie N otrzymuje na wyjściu zamiast...
http://obrazki.elektroda.pl/1168391500_1... zamiast brzęczyka - lampka ALARM Dodano po 2 zakłócać nie będzie; ewentualnie przy cewce przekaźnika dać dodatkową diodę prostowniczą w kierunku zaporowym (wygaszanie SEM po wyłączeniu wysterowania SSR'a i równolegle cewki przekaźnika)
Witam! Samego alarmu niestety nie znam, gdyż nie stosuję, ale za to temat "dziwnych" zdarzeń w Fabii po około 30 minutach od zamknięcia drzwi jest już mi doskonale znany :) Przy pierwszym alarmie montowanym w Fabii te 30 minut dało nam w firmie niezłego czadu i przez dwa dni walczyliśmy z elektroniką próbując znaleźć co się dzieje. Okazało się, że komputer...
Witam Zamontowałem ostatnio alarm w samochodzie golf4 marki LEGENDFORD F14D wszystko działa ok oprócz jednej kwestii, gdy zamykam pilotem uzbrajając jednocześnie alarm szyby zasuwają się i to jest ok (posiadam moduł komfortu na jedną wtyczkę) a gdy otwieram szyby sie odsuwaja. Zaznaczam, że czas impulsu masowego wynosi 0,8 s i jest to możliwie najkrótszy...
Siłownik master (5 przewodowy) nie jest potrzebny, wystarczy siłownik 2-przewodowy. A sterownik do tego siłownika zrobisz z dwóch przekaźników i dwóch diod prostowniczych. Sterownik centralnego zamka kosztuje ok.25 zł a 2 przekaźniki i 2 diody z 8 zł. Pozdrawiam.
Ten alarm to jest "super forteca"- dostępny tylko dla serwisów, do wyboru jest kilka pilotów w tym właśnie scyzoryk z kluczykiem. Sterowanie tylnym zamkiem trzeba wykonaćkorzystając z diod prostowniczych (tylko sygnał zamykania przechodzi do tylnej klapy z oryginalnego, a dodatkowy przycisk otwiera i zamyka tylną klapę, ew. tylko otwiera jak ma 1 stan...
połączyć diody prostownicze łączyć diody prostownicze charakterystyka diody prostownicze
urwane śmigło oscyloskopy naprawa rubens znaleźć fragment tekst
internet mobilny internet mobilny
Jak zmienić tabelę kodów w centrali KDC3905 Proel? Mercedes W210 E230 Avantgarde - zgrzyty w skrzyni, tryb awaryjny, lampka ABS