Masz wspólną dla obu stron kontrolkę kierunkowskazów, przez jej żarówkę kierunkowskazy led się "mostkują" i działają jednocześnie. Rozwiązaniem jest zmiana sposobu podłączenia kontrolki, poprzez separujące diody prostownicze
Wystarczą dwie diody prostownicze tworzące bramkę OR podłączone do kierunkowskazów.
Może być zwykła dioda prostownicza np. 1N4001, 1N4002.
Podłączenie do centralki tak jak napisałeś, brązowy pod obie linie od kierunkowskazów ale przez diody prostownicze żeby sygnały się wzajemnie nie zakłócały.
Najlepiej znajdź kable w progu, i dla bezpieczeństwa wepnij się przez diody prostownicze, min 1 A.
Podpiąłeś się tam gdzie nie trzeba. Kierunki to czarno-biały i czarno-zielony. Można się wpiąć w wiązkę idącą do przełącznika kierunkowskazów. Będą Ci potrzebne dwie diody prostownicze np 5A żeby zrobić wyjście na lewą i prawą strone kierunkowskazów. Inaczej będzie Ci migała tylko jedna strona przy zamykaniu/otwieraniu lub zrobią się awaryjne jak dasz...
Niestety w takim razie nic więcej nie pomogę. Z tego co wiem, to ze schematu skorzystało kilka osób ale nikt nie miał takich problemów. Dodano po 22 A jeszcze jedno, zastosowałeś diody prostownicze na kierunkowskazy?
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
Na przewodach wychodzących ze sterownika centralnego zamka (dołożonego). Zazwyczaj ze sterownika wychodzi jeden przewód na kierunkowskazy i jest rozdzielony na dwa z czego do każdego włożona jest dioda prostownicza.
Ja mam u siebie jedną diodę prostowniczą i na wyjściu kondensator tłumiący tętnienia (bo mam elektroniczny przerywacz kierunkowskazów w simku Enduro) a prostujesz tylko napięcie z cewki do ładowania... Ja użyłem diody na 5A żeby się nie grzała, a kondensator 2200 uF/16V... Pozdro!!!
Tak w ogóle to powinny być dwa przewody do kierunkowskazów a jeżeli jest jeden to trzeba zastosować diody prostownicze do rozdzielenia kierunkowskazów.Podłączenia kierunków można wykonać w kilku miejscach np. w wiązce przewodów wychodzącej z przełącznika kierunkowskazów lub przy złączce pod plastikiem obok dźwigni otwierania pokrywy silnika (trzeba...
Pomoge Ci troszkę.Jak jest jeden kabel do kierunkowskazów to należy zastosować 2 diody prostownicze żeby odseparować lewą strone od prawej czyli z tego kabelko jedna dioda do lewych a druga do prawych.Masa wiadomo do masy czyli minus akumulatora lub gdziekolwiek do metalowej obudowy jeżeli takowa jest w tym skuterze.Wyzwolenie masą znaczy że jest to...
To taka uproszczona wersja, on ma tylko minimalny prąd poniżej którego miga szybkie, a powyżej - wolniej. Ale od 0 do progu, jest szybkie miganie, a od progu do "nieskończoności" jest wolne miganie. W obrębie progu szybkość migania nie zależy już od prądu. Awaryjne migają wszystkie 4 lampy, więc nawet jak jedna żarówka jest przepalona to i tak prąd...
To napisz dioda prostownicza 6A
A może być taka DIODA PROSTOWNICZA 1000V 6A
Pierwszy, tak jak piszesz, jedną nogą do masy, drugą do plusa zasilania kierunkowskazu. Żeby się "odczepić" od reszty instalacji można w zasilanie kierunkowskazu wstawić diodę prostowniczą, szeregowo, anodą w stronę instalacji, katodą do modułu LED. Może być to dioda 1N540X (gdzie X przyjmuje wartości od 1 do 8).
Wywal kontrolkę kierunkowskazów. Nie trzeba jej zastępować dwoma LEDami. może być jeden, ale potrzebne wtedy będą do tego dwie diody prostownicze.
Duży element to zwykła dioda prostownicza 1A.
A nie mogę podłączyć bezpośrednio kabla brązowego od centralnego (jest to kabel plusa (+)) np do zasilania awaryjnych świateł?. Albo rozdzielic na dwa i podpiac pod kierunkowskazy prawy i lewy? Musza byc te diody prostownicze?.
Jeszcze takie jedno pytanie.. Czy jak dam diodę prostownicza to będzie działał przerywacz do kierunkowskazów...? [przerywacz 6V bez akumulatora]
Migacze diodowe mają mały pobór prądu i druga strona zasilana jest przez kontrolkę która dla migaczy diodowych ma stosunkowo małą oporność. Nie wiem dokładnie jak tam wygląda sterowanie kontrolką , ale dwie diody prostownicze powinny załatwić sprawę
Najprościej podlutować do każdej żarówki od kierunkowskazów diody prostownicze 6A i wtedy wszystko podłączyć pod alarm obciążając jednakowo oba wyjścia alarmu tzn. żarówki z jednej strony samochodu do jednego wyjścia alarmu.
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
minus buzzera do plusa po stacyjce plus buzzera przez dwie diody zwykłe małe prostownicze do kostki przełącznika kierunkowskazów pod załączanie kierunku L i P i będzie Ci piszczeć gdy zapłon jest wyłączony a kierunek którykolwiek włączony
Pokaż mi przekaźnik z 2 pinami. Podłączasz styki normalnie zamknięte do ledów, a po przełączeniu na światła mijania zwierają się styki normalnie otwarte, a rozwierają normalnie zamknięte. Znalazłem z 2 pinami ale to są przerywacze do np. kierunkowskazów, a chyba nie chcesz mieć migających świateł dziennych.
Witam, Potrzebuję założyć centralne sterowanie z pilota do Skody Octavii 1.9 TDI combi z 2000 roku. Mam już zakupiony moduł, wiem też że sterowanie jest minusem, a więc dwa żółte przewody podłączam do masy, czerwony i czarny odpowiednio plus i minus, wszystkie te 4 do kostki od modułu komfortu 1j0959799q, z kolei przewody brązowe do kierunkowskazów...
Dwie diody prostownicze, i do kierunków.
witam posiadam centralke na pilota z opcja sugnalizacji Kierunkowskazami i chcialem zapytac czy podłaczac do niej Diode Zenera lub prostownicza w obwód . czy to sie tyczy tylko alarmów . a jesli tak to jaką tą diode ? z góry dziekuje i pozdrawiam A do jakiego auta to montujesz? Bo, w merolach po 2002, BMW i innych każda żarówka na ground module ma...
Witam. Musisz znaleźć sterownik centralnego zamka i znaleźć przewód który podaje impulsy na kierunkowskazy. Następnie musisz przeciąć ten przewód i wstawić w to miejsce diodę prostowniczą o odpowiedniej mocy. Anodę diody lutujesz po stronie sterownika, a katodę po stronie kierunkowskazów. Po stronie sterownika lutujesz + od syreny lub buzzera, masę...
pojawia się minus. Możesz mi napisać jakie te przekaźniki mam kupić i jak je podłączyć i czy potrzebne są te diody prostownicze?
To mi wygląda nie na alarm tylko na sterownik pilotowy centralnego zamka a to jest różnica, kierunków nie podpinasz nigdzie bo nie masz takowych wyjść w tym ustrojstwie, ten fioletowy można by podpiąć zamiast pod syrenę to pod kierunki na diodach prostowniczych żeby po włączeniu kierunkowskazu nie świeciły się wszystkie, i masz tam też funkcję otwierania...
Sam sobie pięknie odpisałeś. Przekaźnik + 2 diody prostownicze do tego starczą. Temat zamykam.
Opornik trzeba dobrać w zależności od napięcia na jakie są diody ile ich jest i jaki pobór prądu mają, ale chyba sprzedawca wiedział co Ci daje. A ze zmiennym napięciem to chyba najprościej wpiąć w obwód lub obwody (bo nie wiem ile planujesz) diodę prostowniczą lub diody jeśli jest więcej obwodów Wysłałem Ci na PW prymitywnie narysowany schemacik podłączenia...
Jak chcesz, żeby migały wszystkie kierunki to musisz podpiąć z przodu i z tyłu i odseparować przód od tyłu diodami prostowniczymi Założyłeś temat to pisz w temacie a nie na pw. Kable kierunkowskazów wychodzą z modułu BSM pod maską i BSI w kabinie, pisałem o tym wcześniej
Witam, Tytułem potwierdzenia. Wykonałem praktyczne sprawdzenie zmodyfikowanej instalacji. Po sprawdzeniu schematu połączeń z załączonym akumulatorem 6V w warunkach praktycznych wszystko działa jak należy. Sygnał z zasilenia kierunkowskazów przez diody prostownicze steruje cewką przekaźnika 5 pin 12V. A styk NC załączają prawidłowo czerwoną kontrolkę...
Na włączniku awaryjnych masz naniesioną numerację. Musisz się podpiąć pod nr 2 i nr 3. Nie pomyl 1 z 3 bo są podobne. Nie można połączyć razem 2 z 3 bo wyjdą Ci z tego awaryjne, nawet podczas włączania zwykłych kierunkowskazów za pomocą przełącznika pod kierownicą. Sterownik zamka musi mieć dwa wyjścia na kierunki - jak ma jedno to trzeba dołożyć 2...
Diody np. 1N4001 szt. 2 oraz diodę LED na 12V. Lub jakakolwiek prostownicza dioda o tych samych parametrach, może też być 1N4148!
Zapytam o coś innego - z czego będziesz zasilał tę diodę? Ma ona migać cały czas czy tylko jak włączy się kierunkowskaz? W zasadzie wystarczy jedna dioda led "niemigająca"+ mostek prostowniczy + 1k i wszystko podłączone pod plusy lewej i prawej żarówki migaczy.
Dwa przekaźniki i dwie diody prostownicze lub dwa podwójne przekaźniki i zrobi sobie wyjście na kierunkowskazy. Da redę nawet na jednym przekaźniku ale trzeba grzebać w środku centrali i mieć już trochę pojęcia. Jak chce to i syrenę idzie podłączyć.
Musisz mieć 2 sztuki. Cewkę dajesz równolegle do żarówki kierunkowskazu. Rozpinasz plus lub minus dziennego i łączysz z tymi stykami które są normalnie zwarte. Można ulepszyć układ dodając w obwodzie cewki diodę prostowniczą i kondensator elektrolityczny który przytrzyma chwilę cewkę po zgaśnięciu kierunkowskazu (dioda szeregowo z cewką w kierunku przewodzenia...
Witam! 555 jest specyficznym scalakiem z pogranicza analogówki/cyfrówki (ma jedno i drugie wewnątrz). Zasada podstawowa szczególnie w układach cyfrowych: do każdego scalaczka, jak najbliżej nóg zasilających kondensator bezindukcyjny (od kilkudziesięciu do kilkuset nF - typowo pcha się tam 100). Jeśli nadal bedą problemy to przedstaw schemat migacza...
Zależy jaki masz centralny zamek, diody się stosuje jak masz jeden pojedyńczy przekaźnik od sygnalizacji światłami, mimo że są dwa przewody do kierunków, to są one lutowane do jednego punktu na płytce. Dla bezpieczeństwa można dać diody, zwykłe prostownicze, co najmniej na prąd 3-5A, żeby się nie grzały http://obrazki.elektroda.net/22_12239052...
Jeżeli pojawia się minus,to raczej potrzebny przekaźnik zwierny,dwie diody prostownicze. Tak kiedyś robiłem,sterownik załącza przekaźnik,on podaje przez dwie diody plusy na przewody kierunkowskazów w wiązce od włącznika w kierownicy,pomarańczowo-szary i pomarańczowo-żółty.
Witam. Jakkolwiek by nie było...sygnał sterujący podłączasz do jednego wyprowadzenia cewki w przekaźniku, a drugie wyprowadzenie do plusa, i tym samym przekaźnik masz sterowany. Wypadało by wstawić równolegle z cewką przekaźnika diodę np: 1N4007 w celu uniknięcia przepięć i spalenia wewnętrznego tranzystorka - dioda musi być wlutowana zaporowo (katodą...
ja mam pytanko: czy w tej całej instalacji prąd z cewki wystarczy wyprostować jedną zwykłą diodą prostowniczą, czy trzeba ją "odmasowywać" i dawać mostek graetza?
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Postanowiłem zastąpić żarówki diodami led w oświetleniu zegarów motocykla MZ. W wyniku poszukiwania w internecie znalazłem informacje i kupiłem diody LED BA7S 1W 12V cokół BA7S, rezystory o wartości 510 Ohm/0,25W, diodę Zenera 3V, mostek prostowniczy Greatza. 1. Zgodnie z opisem aby diody się nie przepalały do każdej podłączyłem rezystor – ok...
Takich porad jest multum, albo źle szukasz, albo nie tam, gdzie trzeba. Potrzebny ci będzie kondensator elektrolityczny i rezystor by stworzyć układ RC, dioda prostownicza 1N4007 do ochrony cewki przekaźnika. Wartości kondensatora i rezystora dobierasz wg czasu jaki ci odpowiada, np. 470 uF, a rezystor 330 omów. Jedno z wyprowadzeń cewki do plusa przez...
Ale według mojego schematu na wyjściu przerywacz ma +. Czyli że przerywacz około 50 W? A jakie diody prostownicze i jaki bezpiecznik? Dodano po 2 Czyli jakie będzie pełne oznaczenie takiej diody?
2 diody prostownicze, przekaźnik DPDT, kondensator do podtrzymania, jedna dioda na lewą stronę włącznika, druga na prawą, wspólny punkt do cewki przekaźnika, w ten sposób będzie dało się rozpoznać że któryś z kierunkowskazów jest załączony i przełączyć zasilanie lampy, jedynie ciekawym zadaniem może okazać się (doświadczalne) dobranie kondensatora podtrzymującego...
Witam, trzeba podłaczyć jeden kabelek do lewego kierunkowskazu a drugi do prawego bezposrednio Może lepiej profilaktycznie przez diody prostownicze, a co jak przewody idą z jednego przekaźnika a strony wewnątrz nie są odseparowane? trzeba wiedziec czy do zarówki kierunkowskazu podpiety jest z akumlatora bezposrednio plus czy minus Czy są jakieś auta...
Będziesz mieć wyłącznie ogranicznik napięcia oświetlenia. Co potem z ładowaniem i przerywaczem kierunkowskazów? Co prawda ładowanie można dokonać na diodzie prostowniczej, ale wówczas istnieje ryzyko przeładowania akumulatora.
podłącz to przez dwie diody prostownicze tylko takie powyżej 5 amper.prościej się już nie da
,, Kontrolkę " wpinamy z jednej strony do zasilania prawej żarówki kierunkowskazu a z drugiej strony do lewej żarówki. Po włączeniu prawego kierunku + 12v dostaje się do zacisku ,, J ", a do zacisku ,, K " poprzez żarówkę lewego kierunku doprowadzona zostaje tzw ,, masa ". Sytuacja jest odwrotna po włączeniu lewego kierunku. Po podaniu plusa na tylko...
wstaw poprostu diody prostownicze jesli nobawiasz sie zwarcia i bedzie ok ja tak mam zrobione i jest ok
DIODY prostownicze o o prądzie ok 3A na żarówkę lub ok 5 A na gałąź i napięciu 50V może być wyższe).
jak to podłączyć i zaprogramować? To nie prosesor - tego się nie programuje. Sterownik ma za zadanie zasilać listwę ledową Jedną listwę? na razie bez oporników ponieważ nie wiem na jakie napięcie wyjściowe będzie ustawiony sterownik. Tu się nie ustawia napięcia - rezystory dobierz dla 12V. a także przy włączeniu kierunkowskazu. Tych diod prostowniczych...
Mój sterownik ma jedno wyjście na kierunki, jest to kabel brązowy, a jaka cena jest takiej diody prostowniczej i jak to podłączyć?
kup w sklepie elektronicznym dwie diody prostownicze dużej mocy,w ten sposób uzyskasz z jednego przewodu dwa nie zależne plusy do kierunkowskazów.
Co masz na myśli pod pojęciem "zmajstrować"? Czy da się je naprawić? Nie wiadomo o jakie konkretne lampy chodzi więc ciężko stwierdzić czy idzie je rozmontować bez uszkodzenia. Z tego co zauważyłem to wszystkie te chińskie światła DRL projektowane są na 12V a nie na ponad 14V jakie występuje podczas pracy silnika, dlatego ja zazwyczaj daje dwie diody...
Jeśli chcesz podłączyć się pod kierunkowskazy to oczywiście musisz mieć dwie diody prostownicze według wyliczeń powinny mieć 5A ale ja zawsze stosuje 2A i nigdy nie ma problemu. Jeśli chodzi o podłączenie to najprościej podłączyć pod przełącznik świateł awaryjnych (tam gdzie po włączeniu migaczy pojawia się prąd), Jeśli masz hak to na kabelku daj bezpiecznik...
Podepnij oba przewody do sterowania silownikami przez diody prostownicze do przewodu od migaczy i będą mrugać przy otwieraniu i zamykaniu.
Jeżeli dobrze rozumiem co tam zrobiłeś to problemem tutaj nie jest sterownik a sterowanie z auta podłączone pod dokładany sterownik. Nic tutaj nie da zmiana czasu sterowania i chyba nie rozumiecie jak to działa. Popatrzcie dokładnie na schemat. Szyby się ruszają przez to że z siłownika master podawany jest cały czas sygnał masy do sterownika w aucie...
sprawdzałem multimetrem ustawionym na AC i wszędzie jest AC w światłach klaksonie kierunkowskazach Dodano po 49 do licznika jest dioda prostownicza osobno a coś się stanie jak podłącze prąd stały pod diode prostowniczą ? Dodano po 3 u mnie jest jakoś dziwnie bo kabel z prądu do przełącznika ten od świateł i klaksonu idzie bezpośrednio z prądnicy a nie...
no to szukasz przy centralce kabla który daje sygnał na kierunki (zapewne będzie miał dolutowane 2 diody prostownicze) W zależności czy chcesz aby DRL świecił razem z kierunkami czy sam to albo podłączasz przez diodę do pozycyjnych i pozostawiasz kierunki tak jak były lub je odłączasz...
Witam. Wiem, że temat stary, ale mam pytanie na temat przerywacza kolegi mongoł2000. Czy do Twojego przerywacza można zastosować diodę prostowniczą, aby tłumiła przepięcia z cewki przekaźnika?. Wiem, że pytanie jest może żenujące, ale chcę skonstruować Twojego projektu przerywacz do motocyklu. Pozdrawiam.
Witam, Wpadł w moje ręce VIC od tytułowego DAF'a z oznaczeniem 1339650 do naprawy: 1. Objawy: pali bezpiecznik na zasilaniu VIC'a (nie wiem czy używam dobrej nazwy, bo bezpiecznik podpisany jest "CTU", ale tak mniemam z przeczytanych już tematów o tym sterowniku), wycieraczki i kierunkowskazy nie działają wcale. 2. Zdiagnozowane: uszkodzenie (zwarcie)...
Witam, większośc tych sterowników ma tylko jedno wyjście na kierunki na brązowym przewodzie więc aby podłączyć dwa kierunki musisz zastosować diody prostownicze inaczej prawy będzie migał razem z lewym podczas skręcania i włączenia kierunkowskazu, i druga gorsza wiadomość lubią w nich wypadać z pamięci piloty więc radze uważać na stan wkładek w drzwiach,...
Potrzebujesz przeciąć kabelek od zapłonu do ledów. Wstawić w to miejsce diode prostowniczą w kierunku ledów. Do jej katody podłączasz plus z żarówki kierunkowskazu Plus z kierunkowskazu też przez diodę bo bez niej zapali się kierunkowskaz po wł. zapłonu. Diody np 1N4007. Obie paskami w kierunku modułu LED.
Znajomy poprosił mnie o podłączenie kierunkowskazów w Megane do centralnego zamka. Nie robiłem tego jeszcze, ale wiem o sposobie podłączenia pod siłownik master przez przekaźnik i dwie diody prostownicze. Najprawdopodobniej w Megane ma seryjną centralkę. Tu moje pytanie: czy w seryjnej centralce są już wyjścia na kierunkowskazy? Jeśli tak, to jakiego...
Witam. Coś w tym schemacie namieszałeś. Narysowałeś na schemacie w szereg z kierunkowskazu kondensator, styk przekaźnika, i diodę prostowniczą. To nie będzie działało - kondensator się naładuje przez diodę, i koniec. Dałoby się jeszcze zwolnić przejście napięcia? Jeżeli z 12V na 11V to wystarczy kondensator, a jak w drugą stronę? Odpowiedni układ RC,...
Witam.Mam następujący problem.Mianowicie zakupiłem kierunkowskazy Led 12v do motocykla.Niestety posiadam w motocyklu instalacje 6v. Rozebralem jeden kierunkowskaz i jest tam 9 diod Led, opornik i dioda prostownicza. Z tego co mi wiadomo żeby to działało pod instalacja 6v musze zmienić opornik.I tu pojawia się problem, bo nie mogę dojść jak są połączone...
Na twoim miejscu poszukałbym sterownika centralki łatwo go zlokalizować ponieważ gdy klikniesz pilotem to usłyszysz cykanie przekaźników wiec powinieneś dość gdzie jest i podłączyć sobie kierunkowskazy w lewym przednim progu powinny iść kable na tylne lampy pamiętaj żeby też wlutować diody prostownicze chyba że centralka będzie miała dwa wyjścia na...
Witam. Diody sa po to, by zablokować możliwość dostania się +12 V na wejście alarmu. Włączasz je katodą w kierunku np. wyłącznika przy drzwiach , katod w kierunku żarówki np. kierunkowskazu itd. Oczywiście masa musi być w przypadku Twojego alarmu sygnałem aktywnym. Pozdrawiam
Wyjmij żarówkę w kontrolce kierunkowskazów i wszystko wróci do normy. Jesli koniecznie chcesz by kontrolka działała, to trzeba do oryginalnych przewodów zasilających przylutować przeciwsobnie dwie diody prostownicze w ten sposób A---|>|--B--|<|-----C. Do punktu A -przewód od konrtolki oryg., C - przewód od kontrolki oryginalny. Punkt B- zasilamy...
Witam, podjąłem się samodzielnego montażu sterownika Centralnego Zamka w swoim Grande Punto. Wszystkie kable z powodzeniem odnalazłem, wszystko podłączyłem, działa ok. Sprzedawca sterownika powiedział mi, że mogę podpiąć również syrenę informującą o otwarciu/zamknięciu auta. Jednak sterownik nie posiada wyjścia na syrene i powiedziano mi, że muszę wykorzystać...
Z góry przepraszam za zadawanie może tak może tak błahych dla elektroników pytań ale wiadomo dlaczego to robię :) rozumiem, że D1-D4 to są diody prostownicze (przepuszczają prąd w jednym kierunku). Jeżeli tak to góra zrozumiała. Nie brałem takiej opcji aby układ umieścić za diodami ale jeżeli to zadziała to super. Co do dołu mam wątpliwości. Ogólnie...
Zasilam z akumulatora i działa poprawnie na zgaszonym silniku, problem pojawia się gdy silnik jest odpalony wiec myślę, że jest sens wstawienia diod. Tylko w którym miejscu? A gdybym wstawił mostek prostowniczy, powiedzmy na 10A, na wyjściu z cewki ładowania?
Jak nie masz kontrolki to myślę że najlepiej podłączyć to przez 2 diody np. prostownicze zwarte ze sobą katodami, anody podłączasz do żarówek, a połączone katody do "+" buzzera. Buzzer do masy.
Witam dołączę i ja do tematu oraz wrzucam fotki podłączenie sterownika do modułu centralnego zamka w BMW E36 Compact z roku 1994r. Wszystko jest widoczne na fotkach ja podłączałem sterownik zdalnego sterowania centralnym zamkiem AG194. Opiszę przewody kolory co i jak podłączyć: 1. Przewody biały i biało czarny to wejście impulsu masy czyli idą na masę...
W sklepie internetowym znalazłem diodę opisaną jako „dioda prostownicza” 1N4148 100V/0,15A. Czy to jest dioda o której wspominasz, czyli coś czego potrzebuję? Będzie dobra w tej instalacji? Jak podajesz na cewkę przekaźnika + i - to diodę gaszącą podłączasz katodą do + a anodą do -, czyli odwrotnie. Gasi przepięcia na cewce podczas wyłączania.
Tak jak zostało napisane, na kierunkowskazy 5A przed ściemniacz 1A... jak chcesz wszędzie możesz dać 5A. Jak poprosisz w sklepie o 5A diodę prostowniczą to na pewno coś Ci znajdą... ja bym użył np. SB540/560, czyli diody Shottkyego (ze względu na mniejszy spadek napięcia na diodach tego typu).
85 dajesz do masy,86 do tego przewodu ze sterownika. 30 do plusa stałego,tego co idzie na sterownik,87 dajesz na diody/kierunkowskazy. Z tego co widzę to masz dwa brązowe do świateł. To albo dasz dwa przekaźniki albo na linię 87 do lamp dasz dwie diody prostownicze.
Po zdjęciu osłony kolumny kierownicy okazało się że ktoś kiedyś podpinał jakiś alarm pod kierunkowskazy i były zaizolowane przewody (alarmu aktualnie nie ma). Podpiąłem swój centralny pod te przewody robiąc mostek i zakładając diody prostownicze - wszystko działa super. Kolory przewodów to czerwony i szary (o ile dobrze pamiętam:D).
To wtedy dioda prostownicza 10A (no w sumie dwie diody) Np. http://www.centrumelektroniki.pl/Dioda_p... Centralkę podłącza się pod przekaźnik , inaczej ktoś zbije klosz kierunkowskazu, robi zwarcie, i alarm rozbrojony. Może centralka ma przekaźnik , tego nie wiemy. Rób jak uważasz, ale uważaj co robisz ;)
(at)Gerri dziękuję bardzo za cenne info, mam jeszcze dwa pytania: 1. odłączać sterowanie zamkiem przez centralkę od przycisku otwierania/zamykania na konsoli środkowej i gdzie go podłączyć żeby zamykał się również wlew paliwa, czy lepiej wstawić trójnik na przewodzie ciśnieniowym drzwi kierowcy i tam podłączyć klapkę wlewu, wydaje mi się to prostsze...
Moja wiedza nie jest znowu taka lipna Uwierz mi że niestety jest "lipna" jak możesz mieć ujemną wartość napięcia gdy masz tam na wyjściu diodę prostowniczą chyba ze masz jakąś nowoczesną diodę co przewodzi w oba kierunki poza tym przekaźnik podaje tam tylko + ?? Podłączyłeś żarówkę do wyjścia na kierunkowskazy ? Zaobserwowałeś jak się zapala przy zamykaniu...
A jak założę żarówki 12v przy kierunkowskazach?? Bo i tak z akumulatora prąd idzie tylko do stopu kierunkowskazów i klaksonu Podłączyłem tak jak jest na schemacie i i kierunkowskazy ładnie działają ale gdy podłączam przewód od cewki to iskry idą. Czy może to być przez to że cewka jest masowa i trzeba jakiś prostownik zastosować?? Jeśli tak to może być...
Witam! A więc chciałbym podłączyć sterowanie centralnym zamkiem z pilota "CarProtect BX10" w miejsce oryginalnej centralki sterowanej z kluczyka w Hondzie Civic 6gen. 2000r. (Dodam, że oryginalnie nie ma siłownika w drzwiach kierowcy) a więc, czy dobrze myślę ?: Nowy sterownik > Stary sterownik Czerwony >połączyć> Biało - Zielony Czarny >> Czarny Biały...
Potrzebujesz zupełnie innego alternatora, bo oryginalnego zapłonu za bardzo nie przerobisz. Jeśli przerobisz zapłon na samo ładowanie akumulatora i światła zasilane z akumulatora, to zapłon nie da rady akumulatora naładować. Jeśli potrzebujesz ładowania akumulatora do dodatkowego oświetlenia (np. kierunkowskazy), to można je zrealizować również za pomocą...
Witam. Niedawno padł mi pilot od centralnego zamka. Kupiłem nową centralkę mikro-ster firmy AMT. Podłączyłem ją pod oryginalną centralkę zgodnie z instrukcją [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... [Rozwiązano] Mazda 2 - Jak podpiąć centralny zamek . Wszystko działa bez problemu tylko zostały mi te nieszczęsne kierunkowskazy. W instrukcji...
Witam serdecznie, jak w temacie... Chciałbym w moim VW Golf 3 podłączyć kierunkowskazy do zamka centralnego(żeby migały). Elektryk podpiął mi sterowanie pilotem (centralkę umieścił z przodu obok otwarcia klapy silnika) ale bez kierunków. Zauważyłem, że podpiął się do takiej podłużnej kostki w której z jednej strony wchodzi 5 przewodów: - czerwono-czarny...
Posiadam vw polo 1.6b 96r 5d auto było kupione bez centralki postanowilem kupić i zamontować centralkę i poszło w miarę sprawnie do pewnego momentu a mianowicie jak chciałem podłączyć ja pod kierunkowskazy z centralki jest jeden zółty przewód w instrukcji pisze ze trzeba użyć diody prostowniczej wiec taka zakupilem oznaczenie diody to c12ph lecz to...
Montuję uniwersalne sterowanie do zamka centralnego w samochodzie. Jest jedno wyjście na kierunkowskazy, a potrzebuję dwa więc postanowiłem zrobić prosty układ separujący: http://img510.imageshack.us/img510/5368/... Znalazłem dwie diody prostownicze: miernik wskazuje wartości 563 na jednej i 542 na drugiej mam problem z odczytaniem, ale pierwsza...
Przestańcie pierdoły opowiadać o wzbudzeniu i diodzie prostowniczej AC regulator. Regulator rectifier podłączony jest do cewki ładowania i z tego obwodu zasilane są: akumulator światła stop klakson i ewentualnie kierunkowskazy. AC regulator, podłączony do cewki oświetleniowej, to równoległy ogranicznik napięcia do świateł. I tyle w temacie
Witam, Niedawno zakupiłem na allegro alarm samochodowy. Posiada on tylko jedno wyjście na kierunkowskaz. W instrukcji jest napisane, żeby połączyć ten przewód z kierunkowskazem lewym i prawym, ale ja to połączę razem to będzie zwarcie i w alarmie będzie ok... będą świecić się wszystkie kierunkowskazy, ale podczas jazdy, gdy włączę lewy migacz to będą...
Dokładnie - styk LR należy połączyć ze stykiem 2 lub 3 ( ale nie obydwoma na raz) i konieczny jest wtedy dwusekcyjny wyłącznik awaryjnych - jedna sekcja załącza + na styk oznaczony + przerywacza a druga sekcja zwiera styki 2 i 3 przełącznika kierunkowskazów (19) tylko na czas włączenia świateł awaryjnych. Można by też wykorzystać dodatkowy dwusekcyjny...
Witam całe forum elektroda. http://obrazki.elektroda.pl/8940869800_1... Przedstawiam przerywacz do kierunkowskazów LED oraz tradycyjnych żarówek. Elementem wykonawczym jest przekaźnik Relpol RM85-2011-35-1012. Projekt powstał trochę z potrzeby, a trochę z ciekawości. A więc do rzeczy - całym układem steruje ne555 przez tranzystor załącza...
No to zrób na przekaźniku. To wprawdzie dodatkowy odbiornik prawie 1W ale działa tylko wtedy gdy świecą mijania lub drogowe bo tylko wtedy rozłącza drl. Masz poglądowy rysunek na szybko. https://obrazki.elektroda.pl/4967398900_... Potrzebny Ci przekaźnik samochodowy ale musi mieć konektor (centralny) 87A to ważne. Czasem jest tam pusto...
Witam. Chciałem zrobić światła awaryjne w motocyklu. Jako, że jestem laikiem chciałbym spytać, czy połączenie wg narysowanego przeze mnie schematu jest ok. Światła awaryjne chcę zrobić na oddzielnym przerywaczu, żeby działały przy wyłączonym zapłonie. Zamiast diod prostowniczych na plusach kierunków, chcę wstawić przekaźnik. Chodzi mi o to, aby nie...
kierunkowskazy diody połączyć diody prostownicze łączyć diody prostownicze
efekt ambilight podłączenie wtyczki kolory prąd bramki tyrystora
Schemat bezpieczników Peugeot 206 CC 2001 2.0 benzyna - gniazdo zapalniczki Konfiguracja modułu Ethernet Fatek - problem z Modbus/TCP