Wygląda mi na to, że UCH zmieniło konfigurację, tak się często dzieje w mroźnie dni przy słabym akumulatorze lub jego odłaczeniu. Sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba zdiagnozować testerem blokadę rozruchu.
tranzystor i diody
Mnie wiem czy powinienem się wtrącać, ale moim zdaniem to sposób na żarówkę jest wystarczający do sprawdzenia diod prostowniczych alternatora, ale jeśli chodzi o diody wzbudzenia to miernik jest konieczny.
Wystarczy jeden przekaźnik i dwie kilkuamperowe diody...
Przekaźnik jest na 12 V, ubiłeś diodę i tyle
First of all, you need to repair all soldering joints (cold soldering joints) or re-solder the entire PCB.
Uszkodzenie w systemie to ciągły 2-3 sekundowy dźwięk po włączeniu wstecznego, potem następuje cisza. Sprawdź czy na przycisku wyłączania nie świeci się czerwona dioda
Jak zachowuje sie dioda czerwona w liczniku ??
Jakie oznaczenie na płycie? Podejrzewam że to kondensator tantalowy ewentualnie dioda.
No ja bym to zrobił tak żeby układ wyłączał się jak się światła zapala. Wystarczy wyprowadzić ze styku włącznika świateł 12V które pojawia się podczas włączania świateł i dać to na cewkę przekaźnika. Reszta to już pestka. Wiadomo że potrzeba jest ta dioda jak nikogo nie ma w pojeździe. Na światłach się nie zostawia auta. To samo jak się jedzie teraz...
Widać diodę
Clip prawdę Ci powie . Co na komputerze widzi ??? Jakie błędy ?? Jak zachowuje się kontrolka immo - dioda
Jaka dioda?
tak, kręci, piloty w kluczykach działają, jedynie nie działa immo mruga dioda cały czas
DFM wysyła regulator napięcia, wygląda że mu coś dolega. Może jedna z diod wzbudzenia. Ja zmieniłbym regulator.
Po podłączeniu sondy do auta i laptopa muszą świecić 4 diody.
Migająca szybko - zapłon właczony immo włączone Migająca woln0- zapłon wyłaczony immo wyłaczone
Jak demontuje się panel nawiewu? Potrzebuje wymienić żarówki bądż diody.
A ile przewodow idzie z twojej centralki na kierunki??? Podejezewam ze tylko jeden?? Podlacz to przez dwie diody 3A...
Za wolno reaguje. Poszukaj cos na diodach.
Jak mruga a zapala to masz immo off. Wywal tylko diodę.
Nie nie stanie, dioda to dioda.
rocznik 99r pilot mam z dioda
jeżeli ma on bezpośrednio z linii drzwi to musisz je przeciąć i wstawić diody
Bardzo proszę jeszcze o foto, aby było widać polaryzację diod prostowniczych - takie ujęcie jak moje.
To Ci się źle wydaje, mierzysz spadek na 2 diodach.
Czyli trzeba wyciągnąc alternator i wymienić tą diodę?
To prawda.
Czesto lamia sie przewody w wiazce nad skrzynia biegow , oczywiscie musisz zaczac od sprawdzenia wszystkich mas i zasilan. Czy kontolka/dioda od immo gasnie , swieci lub miga ?
dokładnie przez diody zaporowo do wyłącznika
Sprawdź zasilanie i impulsy na wtryskiwacze, impulsy diodą.
Nie mylic transpondera z pilotem. Dwie rozne rzeczy. Transponder trzeba "przyuczyc", pilot jest sparowany z odbiornikiem fabrycznie (zamawiajac nowego pilota trzeba podac kod odczytany z odbiornika - ASO go nie ma). Kolega był uprzejmy pomylić systemy. Tutaj odbiorniki można zmieniać jak się chce. Nic nie stoi na przeszkodzie. Nie ma też żadnego transpondera...
Wystarczy machnąć przed czujnikiem kluczem płaskim. Z Twojego opisu wnoszę, że czujnik masz jednak sprawny. Bląd w pomiarze sygnału wynika z marnej jakości samego urządzenia pomiarowego. Poszukaj emulatora immo, może być w sterowniku sinika i zobacz jakie diody się na nim świecą.
Witam. Mam problem z diodami w liczniku renault scenic I , Otoz mam juz je ok.5 dni i teraz po dluzszej jezdzie diody zaczynaja migać az w koncu zgasną.Po chwili postoju nadal są wporzadku i ladnie swieca. I mam pytanie czy te diody mogą być za słabe czy są uszkodzone ? I jak ktoś ma pojecie jakie jest napiecie w Renault Scenic w liczniku na diodach.
Poprosimy o rewers płytki, to równie dobrze może być dioda zabezpieczająca.
Witam kupiłem dzisiaj RENAULTA MEGANE z 1996 roku z silnikiem 1,9 diesel, w dowodzie 1,9 td. Dopiero jak wróciłem do domu dowiedziałem się że migająca dioda u góry, na środku licznika jest od immobilizera. Miga ona cały czas nawet w czasie jazdy. Dodam że jest też problem z silnikiem ale to myślę że nie jest winą immobilizera tylko jest chyba opóźniony...
To nie wina regulatora przebija główną diodę lub jest wylutowana z mostka.P
Proste i eleganckie rozwiązanie bez zadnych przekażników :+diody do +akumulatora tzw:"30",a -diody do +po zapłonie tzw"15". W czasie włączonej stacyjki potencjały są takie same -dioda nie świeci. Gdy stacyjka jest wył.napięcie na "15"jest równe 0V(przez opór odbiorników, przekażników na stałe podłączonych do masy-dioda świeci. A teraz wersja trudniejsza:...
Siłowników nie zaobaczysz bo są w zamkach.
Na obu przewodach idących do siłownika centralnego zamka w czasie spoczynku jest masa. Przy zamykaniu na jednym przewodzie zamiast masy pojawia się +12V, a na drugim tak samo przy otwieraniu. Ze schematu wynika, że moduł można wyzwalać plusem albo masą. W tym przypadku podłączasz jedynie przewód wyzwalania plusem. Gdy chcemy, żeby moduł włączał światła...
Naprawiłem licznik, wymieniłem diodę prostowniczą
Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
system kompaktowy-wszystko w jednym miejscu, doprowadzone jest tylko zasilanie. Nic nie mogleś uszkodzić.
Sterownik klimatyzacji w Renault Espace 4. Jak wcisnę kilka przycisków naraz, to diody migają, a wentylator się nie włącza i nie ma nawiewu.
to może bardziej na rozładowany aku wygląda kontrolki się zapalają rozrusznik kręci a druga sprawa czy pilot wykonuje błyski diodą
Strumien dobrze radzi podmień płytkę. Sprawdź w aparacie czy dioda świeci.
osobiście polecam instalacje firmy KME taką mam założoną i zrobiłem na niej ponad 100tyś km jedynie wymieniałem przełącznik gazu (panelik) gdyż przestały świecić diody.
Można również przełożyć przewody we wtyczce na moduł z pinu 1 na 6 i odwrotnie. Moduł to nic innego jak dwa przekaźnika zabezpieczone diodami!
cdi czy edc15 Masz w tytule 1.9DCI, logiczne, że ma EDC15C3, zresztą mówił, że komputer widzi kiedy sprzęgło wciśnięte, a kiedy nie. Już mówiłem o tym czujniku 3 razy, mam nadzieję, ze go odłączałeś? Przypominam, że sprzęgło ma 2 czujniki, Jakie dwa czujniki? Czujnik przy pedale widziałem jeden... tak odpinałem kostkę od tego czujnika przy pedale......
Możesz podlutować jakiekolwiek diody led.
To jest prawdopodobnie dioda prostownicza
Problemem jest słaba masa w klapie tylnej, prawdopodobnie przełamana wiązka w przelotce.
Sterownik do zrobienia. Dodano po 1 Dla pewności zapnij jeszcze diodę do masy i do tego kabelka. Pamiętaj o właściwej polaryzacji diody.
Po pierwsze kolego podepnij clip-a . Następnie zrób test zegarów czy czasem kontrolka świec nie jest ... zaklejona lub dioda nie wydłubana .
Witam. Ja mam Dionis 130 z EHRem. I po odpaleniu ciągnika też mryga ta kontrolka stop. Ale po wciśnięciu jej na jakieś 10sekud przestaje i podnośnik działa, w tym sensie że podnosi. Reszty ustawień nie rozgryzłem. Mnie też by się przydała instrukcja jak tego ustrojstwa używać. Pozdrawiam
tak, dioda świeci
W twojej megance nie ms żarówek w zegarach, są diody led smd
Największa śruba (o ile pamiętam M8). Jakie M8? Poza tym pasowało by wiedzieć jakie Valeo, czy samowzbudny, 9-cio diodowy (peugeot citroen) czy obcowzbudny, 6 diod (renault, volvo)
Ja mam drugi interfejs pod USB (nie wiem czy na ELM327) z jedną diodą, ale białą, dedykowany do gniazda OBD w Renault (w megance). Dioda ta zapala się po włożeniu interfejsu do gniazda OBD w samochodzie. Wracając jeszcze do interfejsu z ELM327 do OBDII, to w mojej corolli też na początku nie mogłem nawiązać łączności z kompem w samochodzie. Okazało...
Urwany plastik naciskający swith w szczelinie lub coś z kartą.
Programowanie PLIPA jest banalne dla kogoś kto wie jak to zrobić. Potrzebny jest jednak 4-cyfrowy kod wygenerowany po numerze VIN nadwozia. Proponuję jednak zacząć od rozebrania i sprawdzenia odbiornika w samochodzie (pod osłoną oświetlenia wnętrza). Dość często zdarza się w tych autach przeciek wody przez mocowanie anteny.
Kontrolka to skutek , znajdź przyczyne i napraw ją, - alternator.
Mam podobny problem nie podświetlają się zegary i nie słychać blokady esl brak reakcji na przycisk dioda immo miga szybko
sam pilot bez baterii. Jak jest bez baterii to jakim cudem przycisk w kluczyku na ok. 10 sek - aż będzie się cały czas świecić czerwona diod :?: :?: :?: :!:
Tak, wyświetlacz gaśnie i dioda miga.
Witam, mam dobry alternator od Laguny i uszkodzony od Scenica, Laguna to 2 oddzielne kable + wzbudzenie i - kontrolka ładowania, Megane/Scenic - jeden fioletowy z żółtym paskiem, wg schematu są oddzielne, fizycznie jest 1 kabel. Pytanie czy wystarczy podpiąć tylko wzbudzenie, czy trzeba (by nie uszkodzić regulatora napięcia) szukać kabla od kontrolki...
Potrzebny kod immo pomocy nr vin VF1JA0F0517036694 nr kluczyka 97255 SRA45 Da ktoś radę? Ja dam ;) 7589
Prawdopodobne 2 przyczyny - źle złożony albo urwana dioda podczerwona.
Mam chwile slabosci... :D
Są to dwie baterie CR2016 obie mają po 2,8v duracell , sprawdzałem są włożone prawidłowo. Dodano po 16 Właśnie próbowałem drugi pilot , niestety po włożeniu nowych baterii nie zadziałał, nawet nie zapaliła się dioda
Jak wymienić diody do zegarów z deski rozdzielczej do renault 19 z 1992
Jeżeli by były uwalone owe diody to nie ma diagnozy na reszcie komponentów, bo w renault wyszystko wisi na 7 (i część dodatkowo na 15)
Pewnie tak, pewnie oberwana dioda IR.
sprawdź, czy jest napięcie wzbudzenia, jak nie to prawdopodobnie regulator nie żyje. Mało prawdopodobne by uszkodzxił się sam alternator...ew szczotki lub diody Pozdrawiam...
To może być uszkodzony, dioda IR mruga.
Diody powinny być 6A.
Sterownik bardzo prosto sprawdzić czy kluczuje - diodą LED.
Diodę daj odwrotnie.
Do Rommo. Tak kolego sprawdzilem za pomocą aparatu i nadaje, zapala się dioda nadawcza.
Podłącz pozycyjne, a jezeli upierasz się przy kierunkach, to poprzez 2 diody 5A do każdego kierunkowskazu
sekunde moze 2. Jutro podjade z rana po diode i wtedy sprawdze. P.S. Wiem że miernik jest za wolny ale po południu niema możliwości już kupić żadnej diody u mnie:)
Spróbuj go nacisnąć i trzymać przez około 10 sekund aż dioda przestanie migać i wtedy naciśnij dwa razy.
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
rozkręć sterownik zobacz czy jakiś element nie jest przepalony
Pewnie strzelona dioda.
Skoro nie nadaje to synchronizacja nic nie da. Tak jak wyżej dobrze umyj, wysusz i daj komuś kto potrafi lutować do przelutowania.
Naładuj akumulator i na noc odłącz alternator , myślę że dioda walnięta .
Kontrolka od ładowania świeciłaby kiedy by była dioda główna walnięta , a ja mówie o diodach wzbudzenia.
Mam ten sam problem kangoo 1.2 16v 2002r.Jak wymienie samą pętle to czy problem zniknie a mianowicie po przekręceniu kluczyka to lampka immo mryga a po kilku razach pali się i tak do xx razu aż się uda.Skanowanie dobrym komputerem pokazało i jest przerwana komunikacja immo ,błąd przerywany. Ktoś pomoże?
Zwykła dioda. Tylko nie rozumiem, jak mogła Tobie odpaść.
Diody wzbudzenia do sprawdzenia.
Zostaw kontrolkę ładowania w spokoju bo to nie jej wina a zajmij się diodami wzbudzenia
Dioda jest odlutowana.
Koledzy Mam Prośbę co to za dioda ED43A jest ona w sterowniku Renault thalia 1.4 z 2004 roku . Koledzy nie mogę znaleźć zamiennika ewentualnie oryginału . Sterownik S110140002A 8200326391. Koledzy bardzo proszę o pomoc bo dioda została spalona po przez podłączenie odwrotnie akumulatora i auto uszkodzone nie zarabia na siebie .
wydaje mi sie a raczaj jestem przekonany że jest to radiówka na płytce jest jeden scalak i cewka i napewno nie ma żadnej diody nadawczej
Mój problem polega na tym że alternator kiepsko chodził aż w końcu nawet kontrolka ładowania nie startowała po przekręceniu stacyjki. więc przełożyłem wirnik i regulator napięcia z innego alternatora do renault ale z większą pojemnością silnika, różniły się tylko miejscami biegunów tam gdzie jeden ma plus drugi ma minus i sposobem mocowania. Moje pytanie...
30mA przy uszkodzonej diodzie? Miej litość.
Sprawdź alternator- może mieć zwarcie. Bez powodu kolo pasowe się nie wytarło. Do sprawdzenia diody (mostek) i uzwojenia. Rolka to efekt uboczny (napinania paska żeby nie piszczał).
Poza tym dioda przy odbiorniku podczrwieni nie jest dioda imo tylko alarmu.
Samochód otwieram z drugiego pilota tego z w kluczyku wogóle nie używam. Ale sprawdzałem dioda świeci
diody renault laguna mrugajace diody diody diody spawarka inwertorowa diody
września tonsil klapa klimatyzacja nvidia sterowniki karty graficznej
adapter bluetooth adapter bluetooth
Oleo-Mac 937 – montaż klina koła magnesowego, właściwe umiejscowienie na wale Synchronizacja danych CapCut z serwerem po połączeniu z internetem