Dzis poraz kolejny zostalem zmuszony zalozyc nowy temat na tym pieknym forum. :) Otoz dzis wrocilem pelen entuzjazmu ze szkoly i po kilku minutach uruchomilem komputer(poszedlem do WC itp itd.) wracam a moim oczom nadal ukazuje sie obraz "Trwa uruchamianie systemu" (windows 7 64bit ultimate). Trawlo to okolo 2 minut, moim zdaniem jest to zbyt wysoko...
Jeśli nie przybędzie oleju, przez przecieki on do układu smarowania to kilka lat nawet.
przelutowałem już całą i nic ...
Kiedy w tym modelu bedzie uszkodzony jeden z czujnikow SID 21 lub SID 22 to objaw bedzie wlasnie taki dlugi rozruch. Ale wtedy sterownik sygnalizuje o usterce jednego z czujnikow. To nie bedzie ten problem. W twoim przypadku sterownik nie otrzymuje jednoczesnie informacji z dwoch czujnikow. Dla sterownika silnika EMS silnik stoi w miejscu. Taki sam...
Tak przy okazji, dzis zmienilem płytę główną na moment ponieważ chciałem zobaczyć jak będzie działałać i odkryłem że na płycie ASRock K7V.. procesor ma 1,95 GHz a na mojej aktualnej GIGABYTE GA-7VAXP pokazuje 1,54 GHz. Musiałem zmienić na GIGABYTE bo mi ramu nie chciało czytać na tamtej płycie. Bo masz nieustawiony BIOS po prostu. jeden z dysków działa...
Masz wersję sprzed miesiąca. Chcemy tę: Version 7C02v34 Release Date 2019-10-25 Description - Update AMD ComboPI1.0.0.4 Patch B (SMU v46.54) - Improved system boot up time - Improved NVMe device compatibility
Dla tego silnika prąd nominalny jest ok.68A, Rozruchu G/T - 204A, zabezpiecznie p.skutkami zwarć - 80A np.S 303C80A (max w ciężkim rozruchu 100A), czasówka max 30 sek. bo może uszkodzić silnik- zbyt dlugi rozruch + zwłoka na przełączenie z gwiazdy na trójkąt 45ms- aby styczniki się nie pokleiłyi nie uszkodził się silnik. Termik(zab. przed przeciążeniem)...
Rozumiem że dłuższa praca na uzwojeniu rozruchowym także spowoduje spalenie uzwojenia? Tak, dłuższy rozruch jednorazowo, czy kilka/kilkanaście rozruchów w krótkim czasie skończy się dymem.
Przyzwyczaić się do tego, przerabiałem to w innych Renault i Dacia (moj własny służbowy), rano kręci wolnej i jakby z oporem, potem rozruch jest ok, nowe świece, moduł świec, rozrzusznik sprawdzany, klemy masy i nawet akumulator (to w nim upatruję winy) i bez efektu, zupełnie jakby ECU kazało robić dłuższy rozruch, a po co? Może aby przerzucić olej...
Proces długiego rozruchu może być spowodowany zatkaniem kanałów doprowadzających toner do wałka magnetycznego. Wówczas czujnik nie widzi toneru i prubuje go dopchać, więc kreci silnikiem i kręci, aż dopcha. Problem może być spowodowany przez zamienniki.
Czujnik położenia wałka rozrządu nie generuje błędów w ecu silnika?
czujnik ciśnienia spalin ? Mówisz, że on będzie mieć wpływ na dłuższy rozruch auta ?
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Kolega sprawdzil wczoraj i pokazuje trzy bledy: 1-blad 53crankshaft sensor incorrect signal 2-blad F4crankshaft sensor segment error 3-blad 08mass air sensorcircuit invalid signal Tylko nie bardzo ma sie to do moich usterek
jeśli auto DIESLA nie odpala na dotyk - max 2 obroty to wina świec żarowych. Jeśli świece są OK to powodem, może być słaba kompresja silnika. - ale to można łatwo zweryfikować. Odpalić zimny silnik i nagrzać do 90'C. Wyłączyć i włączyć ponownie. Powinien palić. Jeśli ma problemy to silnik TOTALNY ZŁOM - NIE KUPOWAĆ. I nie wierzyć, że to mocny motor...
Akumulator może być nowy, ale jak jest mało jeżdżone i na krótkich trasach, w dodatku ciężkie (długie) rozruchy, to alternator może nie nadążać uzupełniać ubytków. A jakie napięcie utrzymuje alternator? Byłem na komputerze myśleli że cewka zapłonowa bo miała błędey wymieniłem cewke A nie były to wypadające zapłony? Zapłony, w właściwie cykle pracy wypadają...
Witam .A ogóle to sprawdzałeś świece żarowe ,bo jeśli grzeją to niema bata musi zapalić no chyba że niedostaje paliwa .
Podczas takiego "długo rozruchu" wciśnij przycisk "i" i odczytaj kody stanów pracy "S.xx"
Kondensator wymieniony, działa jak trzeba wielkie dzięki! Jedna poprawka do informacji kolegi, kondensator był 470uf/10V. Dzięki. Nabędę dziś na wolumenie kondensator i wymienię. Dam znać czy pomogło.
Tego typu konstrukcje stosuje się z biedy, niestety tak jeszcze długo będzie w PL. Jedak zawsze należy usprawniać, np. dając ,, dopalacz,, ceramiki- zwykła tania zaprawa szamotowa z otworami w środku . Problem bo trzeba trochę poeksperymentować z ilością , wielkością i długością otworów . Trochę dłuższy rozruch i ustawienie parametrów w czasie pracy...
Jak długo ma pracować przy poborze 60W, a jak długo przy rozruchu/schładzaniu 140W? Ogólnie to do takich zastosowań są przewidziane akumulatory trakcyjne (wózki, łodzie itp.), które są przystosowane do głębokiego rozładowania. Akumulatory rozruchowe są przewidziane do dużych prądów, ale pobieranych krótko.
Tabletu nie chce poniewaz klawiatura dotykowa a po drugie laptop sie rozklada wiec lezy na siedzeniu powiedzmy, a monitor mozna sobie ustawic pod odpowiednim katem i zajmować sie kierowaniem itp Nie sprawdziłeś nawet jak ten IBM wygląda i jaką ma funkcjonalność [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Osobiście rysika nie używam,wszystko...
Witam Wiem że stary post ale moją Corse dopadło coś takiego samego. Czy udało ci się rozwiązać ten problem?
Tak czy inaczej raczej niewiele to pomoże. Można wykonać defragmentację - choć też wątpię że to przyśpieszy znacznie działanie systemu. Wolne uruchamianie po starcie systemu związanie jest z tym że wszystko wczytywane jest z dysku do pamięci operacyjnej zarówno przez aplikacje jak i usługę "Wstępne ładowanie do pamięci". Problemem jest tu dysk talerzowy....
Passat B8 2016 2.0 Tdi 150k
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Myślenie na przyszłość też się opłaca, może za niedługo jeszcze jedna maszyna. Tak, tylko znaczne przewymiarowanie mocy umownej w taryfach Cxx to spore opłaty comiesięczne. Zanim firma się "rozkręci" trochę kasy bezsensownie przepadnie. Bez wiedzy o parametrach rozruchu tych maszyn, trudno ocenić. Ale zakładając, że nie są to maszyny z ciężkim i długim...
I te można ładować prądem C/10 do napięcia 15,6V albo nawet 16,2V. Dwa rozładowania do zera nie spowodują dużego prądu samorozładowania jak w futurze. Futura używana w samochodzie (napięcie nie przekracza 14,5V) ma szanse długo działać, jeśli będzie używana w cyklu rozruch/długa jazda. Cykle rozruchów i krótkich jazd załatwią każdą baterię akumulatorów...
Smok jest dobry, rozebrany, poczyszczony, kulka trzyma, zaworki zwrotne po stronie ssącej (założone dodatkowo o wymiarach przepływu 12mm są sprawne, wspomagają dodatkowo smok) są sprawne. Auto odpala już jak manometr pokaże jakieś 3-4 bary. Po wyłączeniu silnika ciśnienie w filtrze spada do 0 , kiedyś trzymało ok 5 barów, auto paliło po jednym obrocie....
Chcę przejść na portable a obawiam się że pozostałości po resztkach będą kolidowały z nowym i skutkować będą długim rozruchem . Pisałem szczegółowo w innym temacie tego działu.
Zainstalowałem system jeszcze raz. Okazuje się, że problem z długim rozruchem systemu pojawia się dopiero po zainstalowaniu sterownika od grafiki. Sterownik instaluję z pomocą programu Driver Pack Solution, niestety płyta z programem pochodzi z 2016 roku. Skąd mogę pobrać najnowszy, sprawdzony sterownik dla tej karty pod Windows 7 64-bit ? Być może...
Możesz włączyć wszystkie rdzenie, jednak należy przyjrzeć się aplikacją startującym z systemem.
Silnik SZFe 112a 4A; moc 1,5 kW; 1460 obr/min; prąd znamionowy 13,2 A. Pojemność kondensatorów około 200µF/320V każdy. Jeśli wyciekł elektrolit należy sprawdzić stan uzwojenia rozruchowego, bo prawdopodobnie silnik pracował dłuższy czas na rozruchu, co dla uzwojenia potrafi być zabójcze.
Przyznaje się już bez bicia:) Nie mam zaktualizowanego biosu:) Ale czy to może być problem długiego rozruchu?
Pompa do regeneracji. Kupiłeś pompę która leżała dłuższy czas. W momencie rozruchu któraś z sekcji stanęła i zablokowała listwę.
Wciskając pokrętło dodajesz mu więcej gazu.Jest to po to,aby przy rozruchu szybciej wypełnić matę gazem i uzyskać szybkie rozgrzanie na całej powierzchni. Po 15 minutach pracy na max można zmniejszać moc grzejnika,bo wtedy mata jest cała odpowiednio wygrzana i spala katalitycznie.Ale przytrzymując wciśnięty przycisk,szybciej można uzyskać ten efekt...
jeszcze jedno pytanie czy ten kondensator który jest to kondensator pracy czy rozruchowy? Ten, który obecnie posiadasz to kondensator pracy. 100uF ale ile volt? Kondensator musi być co najmniej na 320 V ale najlepszy byłby na 400 V lub więcej. to znaczy do obecnego kondensatora ale tylko na czas rozruchu ? Ten kondensator możesz dołączać równolegle...
Witam. Polanie parownika gorąca wodą, to pomoc doraźna, która pomoże tylko tyle,że odpalisz na gazie bez problemu. Jeżeli nic więcej nie robiłeś, to po krótkim czasie parownik znowu zamarznie ( oszroni się) Jak już poprzednicy pisali winę za to ponosi niesprawny układ chłodzenia lub niedostateczna ilość płynu chłodzącego.Ciekawy jestem jak długo użytkujesz...
Falownikowi na pewno nie, co najwyżej wyrzuci błąd nim dojdzie do rozruchu, spowodowany zbyt dużym prądem początkowym. Ustaw dłuższy czas startu i możesz próbować.
Kiedyś tam zaliczył dłuższy rozruch dysk ,ale jest ok. W czasie włączania filmów na YT gaśnie cały monitor? Jeśli tak daj jeszcze screena z HWMonitor.
Rozumiem co piszesz tylko nie rozumiem jakie to ma być rozwiązanie problemu? Ciśnienie spada poniżej zadanego 2,8 bara a pompa nie chce wystartować dając błąd E08. Nawet w instrukcji jest napisane, że ten błąd występuje częściej gdy w układzie nie ma naczynia. cyt z instrukcji: 4.2 Dobór zbiornika ciśnieniowego !UWAGA I Dotyczy falownika tylko FPC 0,75-2,2-1/110A:...
Wybór kotła padł na Defro Calori 20 kW. Z audytu wyszło takie zapotrzebowanie . Czyli jakie? Z jakiego okresu/ WT jest zbudowany ten dom? Wybór padł na sekom 24 kw Nie odpowiedziałeś na bardzo ważne pytanie, i wybrałeś jeszcze mocniejszy kocioł. Zwykle kotły pelletowe mają moc minimalną rówą 1/4 mocy znamionowej, a to oznacza, że Twój kocioł będzie...
Podczas rozruchu wirówka pobiera ok. 160A przez dłuższy czas. Rozruch jest często przerywany przez przeciążenie na softstarcie. Pytanie do bardziej doświadczonych, czy ten softstart jest dobrze dobrany do silnika ? Danfoss 175G5532 Soft Starter MCD5-0105B-T5-G1X-20-CV2 https://obrazki.elektroda.pl/1843266800_...
Volskwagen passat B6 1.9 tdi . Auto gaśnie po rozgrzaniu się silnika, po czym nie odpala, przy dłuższym rozruchu zapala się kontrolka od oleju. Po ostudzeniu silnika - dosyć ciężko ( "nie na dotyk"), ale zapala. co to może być? Gdzie szukać usterki?
do układów z ciężkim i długim rozruchem zakłada się większe styczniki. A ile większe ? o jedna...2 wielkości z typoszeregu ..?
Tym przełącznikiem należy obracać w prawo. Kondensator kupisz w sklepie lub hurtowni z artykułami elektrycznymi. Jak wyciekł to był uszkodzony albo zbyt długo pracował na rozruchu. Długa praca z załączonym rozruchem może doprowadzić do spalenia uzwojenia silnika.
Można zrobić rozruch ze spawarki tylko trzeba dowinąć dodatkowe uzwojenie z odpowiednio grubego drutu i zrobić mostek prostowniczy, i nie wolno podłączać na długo rozruchu bo duży prąd ładowania może uszkodzić akumulatory.
Rdzeń od mikrofalówki jest przewidziany do pracy przerywanej chwilowej, ładowanie to proces długotrwały więc sprawdź na dłuższym okresie pod obciążeniem. Do rozruchu się nada.
Ten pisk, to wywołuje pewnie bardzo obciążony alternator, który ładuje wyczerpany długim rozruchem akumulator. Sprawdzenie stanu i napięcia oraz ewentualny naciąg wskazane. Ale nie ma to wpływu na rozruch. Szczególnie, że piszesz, iż akumulator sprawny i możesz dłużej pokręcić.
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Witam Ja polecam zmianę map u tunera. Miałem ten sam problem w silniku BKC. Dłuższy rozruch na ciepłym zniknął, pali od pół obrotu. Dodatkowo czasami przy odpalaniu, jak dłużej pokręciłem rozrusznikiem miałem takie mocne uderzenie a po zmianie softu problem znikną . Przebieg 170tys. Pzdr
Prawie w każdym samochodzie w momencie rozruchu silnika zostają odłączone odbiorniki, które w tym momencie nie muszą być włączone. W autkach niemieckich np. tę rolę spełnia przekakaźnik odciążający styki X - sterowany położeniem kluczyka w stacyjce. Nie pamiętam jak jest we Fiatach ale przecież to łatwo sprawdzić obserwując jak zachowuje się żarówka...
Nie podoba mi się 03. A ja tam nie widzę nic niepokojącego. Nawet jeśli zasilacz jest kiepskiej jakości to nie przez niego taki jest atrybut 03. Pojemniejsze dyski mogą mieć takie wartości w 03. Im większa liczba talerzy, tym dłuższy rozruch, to normalne.
Zależy od warunków pracy silnika i typu rozruchu. Przy ciężkim i długim rozruchu, 4x4mm2 może być deczko mały do 11kW. Taki silnik potrafi nieraz "wziąść" przy starcie ponad 40A. Jeśli odległość od zasilenia nie jest duża to raczej polecałbym 4x6mm2.
włączyłem obsługę SMART w biosie ale nadal CrystalDiskInfo nie widzi informacji , mam tez dysk 80 i z nim nie ma problemów program go prawidłowo rozpoznaję . Co do hdtune pobrałem nową wersję ,( wcześniejsza działała niestabilnie pod win 7 x64 ) i w zakładce health też nic nie pokazuję przed chwilą dla pewności sprawdziłem programem MHDD i okazuje się...
Może zamiast dopuszczać wyższe napięcia to tam gdzie się da ustawić na transformatorach niższe napięcia aby dać większy margines na PV? W zasadzie w wielu miejscach można by to napięcie sporo zaniżyć. Urządzenia elektroniczne w zasadzie tego nie odczują, przytłaczająca większość już teraz posiada zasilanie impulsowe, im nawet spadek do 200V wielkiej...
Może pojadę sarkazmem, Kup sobie jeszcze miernik napięcia do instalacji w mieszkaniu, i trzymaj się faktu że ma tam być 230V, Wtedy już wogóle nie będziesz spał z nerwów..... Napięcie nigdy nie będzie stało w miejscu. wystarczy dłuższy zimowy rozruch, włączona ogrzewana szyba , dmuchawa aby napięcie spadało. Natomiast skoki powyżej 15V sygnalizują słabe...
W mojej astrze 1.4 16V jest podobny problem a mianowicie w czasie jazdy z niewiadomych przyczyn nagle szarpnie i jedzie dalej. I to tak od kilku miesięcy. Drugi problem z rozruchem. Zimny silnik pali bez problemów, ciepły za pierwszym razem nie załapie, załapuje za drugim, jeśli się uda za pierwszym razem po dłuższym rozruchu zapala się kontrolka serwisu.
Witam. Mogę tylko dodać, że są bezpieczniki specjalne tzw Rapid i Ultra Rapid i tam podaje się parametr I²t , bo są one stosowane do ochrony półprzewodników. Te zwykłe bezpieczniki są o typowej charakterystyce lub zwłoczne do ciężkich długich rozruchów. Pozdrawiam.
Jeżeli długość kręcenia nie zależała od tego jak długo trzymasz kluczyk w pozycji rozruch to coś nie tak z rozrusznikiem lub istalacją jego sterowania.
Sporo wskazuje na pompę. Jak dla mnie to ewidentnie paliwo się cofa na postoju.
Witam i szukam pomocy, Mam problem od dwóch miesięcy z laptopem Lenovo G510. Problem dotyczy długiego rozruchu po dłuższej przerwie nie używania ok. jednej godziny. Wtedy trzeba czekać na uruchomienie ok. 10-15 minut. Wyświetla się błąd krytyczny 41 . Jeżeli próbuje odpalić w krótszych odstępach system startuje w miarę szybko. Był już przeinstalowany...
Każde urządzenie w chwili włączenia pobiera duży prąd. Ale to trwa ułamek sekundy...jedynie obciążone silniki mają dłuższy rozruch. Dobierz sobie zabezpieczenie instalacji z zapasem i o innej charakterystyce zadziałania. Ja włączam transformator w zasilaczu 200W i przy zabezpieczeniu 6A (B) nic się nie dzieje.
okjak bee miał ten pojazd przyjże sie dokładniej wiem że komp znajduje sie przy lewym błotniku auto po wykasowaniu błędów zachowuje sie wzorowo (1opinia właściciela ,kierowcy) z chwilą zapalenia kontrolki są problemy z uruchomieniem zimnego silnika ( dłuższy rozruch) , i żekomy spadek mocy
Witam i szukam pomocy, Mam problem od dwóch miesięcy z laptopem Lenovo G510. Problem dotyczy długiego rozruchu po dłuższej przerwie nie używania ok. jednej godziny. Wtedy trzeba czekać na uruchomienie ok. 10-15 minut. Jeżeli próbuje odpalić w krótszych odstępach system startuje w miarę szybko. Był już przeinstalowany system , przywracanie do ustawień...
Możliwy jest dłuższy rozruch przez proca a głównie GPU(jak nie wpełni jest przylutowany do płyty, albo jak już kulki puszczają), miałem podobnie. Najpierw poszło hdmi, później dłuższe odpalanie a na końcu ylod, reflow pomógł i trzyma do teraz. Chyba że może z dysku wolniej wczytuje dane niż normalnie i dłużej odpala
A jaka różnica jak przewód gazowy zdemontowałem z listwy zasilającej i leży obok nie podpięty Dodano po 6 Ja nie wyjąłem bezpiecznika tylko przewód zasilający gazowy zdemontowałem
30 sek pracy to długo - rozruch wyłączał się prędzej (zazwyczaj). Jak dobrze pamiętam - te wyłączniki rozruchowe były bimetaliczne (termiczne)- jego "odwrotne" ułożenie nie powinno mieć raczej wpływu - ale mogę się mylić (nie sprawdzałem). P.s. Oczywiście - jak napisał :arrow: elektryk2000 - uzwojenie też do sprawdzenia
A co już sam sprawdziłeś,wyemilinowałeś?Temat ciężkiego palenia na ciepłym w grupie vag jest wszędzie opisany.
czy tylko tyle co moment bezwładności? Zamontuj odpowiednio dobrane koło zamachowe. Wtedy będziesz miał trochę dłuższy czas rozruchu, ale energia kinetyczna koła wspomoże silnik przy max obciążeniu.
Tam jest napisane "lub czasowy", ustaw może dla testu krótki czas lub poobserwuj diody, żeby brama na pewno zakończyła cykl, kliknij ponownie i wtedy zobacz. Bo wygląda na to że sprawdziłeś co trzeba i sterownik jest dziwny. Ogólnie powinieneś iść w stronę krótkiego czasu rozruchu/hamowania i długiego "pracy na wysokich obrotach".
Witam . Rozumując tryfialnie; większa pojemność - dłuższy czas rozruchu, czy nie?
W niedzielę pożyczę od kolegi jego 450 W chyba od Chiefteca. Te napięcia mam zmierzyć w momencie rozruchu po długiej nocy czy nawet teraz kiedy komputer pracuje?
Możesz zrobić tak: Zmienić kondensator który tam jest na taki o pojemności 6-8 µF i zewrzeć wyprowadzenia wyłącznika odśrodkowego. Spowoduje to zmniejszenie momentu rozruchowego, a co za tym idzie dłuższy rozruch, a w skrajnym przypadku nawet utknięcie silnika (startuje pod obciążeniem). Jeżeli tak zrobisz musisz obserwować prace silnika i w przypadku...
Dzięki za informacje. Podejrzewam ze wariuje grafika w moim laptopie, ponieważ nie załącza sie matryca, migają tylko diody num i caps lock. Czasami jednak po dłuższym rozruchu odpala sie podświetlenie matrycy (brak wyświetlenia jakichkolwiek znaków) a po podłączeniu monitora zewnętrznego wszystko sie wyświetla i laptop działa prawidłowo. Jaki orientacyjnie...
Niestety z braku odpowiedzi zadzwoniłem dzisiaj do firmy serwisu firmy Kupczyk aby zasięgnąć informacji dowiedziałem się , że w tym modelu stosuje się kondensatory 75microF więcej informacji nie uzyskałem.Może ktoś mi to wyjaśni za dożo na kondensator pracy, a za mało na rozruchowy?
U mnie przedostawały się spaliny pomiędzy obsadom a pompowtryskami po wymianie gumek pomogło.Koszt 30zł. x 6 szt. Objawy podobne po odpaleniu z plaka chodził po kilku minutach nie odpalił.Jeszcze jedna rzecz oring na korku obok ręcznej pompki na imbus częsty przypadek. W silnikach dxi pompowtryski delphi. Dodam że w jednym silniku volvo d13 spotkałem...
Pompa oczywiście nowa ?
Mam problem z moją Suzuki Grand Vitarą 2.0 td 1999r. Długo trzeba kręcić rozruchem zanim odpali, bez znaczenia czy silnik jest zimny, czy ciepły( na ciepłym jest niewielka poprawa). Świece, filtr paliwa wymienione. Proszę o pomoc...
Mierzone na akumulatorze bez rozrusznika. Po prostu gotuje akumulator. Zazwyczaj pomaga włączenie świateł dlugich i lub dmuchawy wnętrza.
Wymieniłem w pompce paliwa tłoczek ręczny ponieważ był nieszczelny i jest poprawa. Zapala szybciej ok. 20-30sec. kręcenia rozrusznikiem. Na ciepłym silniku pali bez problemu. Zgodzę się, że może być zużyty zaworek przelewowy pompy wtryskowej wymienię go i dam znać. wpsowa692 - nie chodzi o całkowite cofanie się paliwa do zbiornika tylko o zapowietrzenie...
Po jak długim czasie rozładuje ci akumulator przy poborze prądu 80mA?Do jakich wartości spada napięcie przy rozruchu?Jak długo sprawdzasz pobór prądu po zamknięciu auta?
Zacznij od diagn ostyki Vag, przede wszystkim od ustawienia początku wtrysku :idea:
Witam Jaki będzie odpowiedni przewód na silnik 11kw ,czy 4x2,5mm wystarczy? Wróżki wyjechały na wakacje. Może jakieś dane z tabliczki? Np. In? Un? Prąd rozruchowy może mieć wartość nawet 10xIn (często to jest kilkaset amper, a nie kilkanaście). Przy ciężkim (długim rozruchu) jest to poważne obciążenie dla sieci. Mniej jak 4mm2 to raczej bym nie dawał....
Jeśli system potrzebuje optymalizować aplikacje przy starcie to raczej nic bym z tym nie robił jeśli poza długim czasie rozruchu nie powoduje to innych komplikacji. Lepiej mieć dobrze działający system niż kombinowany który może nie do końca sprawnie działać 😀
niewiem jak jest akurat w tym modelu ale np w vw złe odpalanie na ciepłym jest spowodowane złą dawką ,a na zimnym złym kątem ale tu zapewne jest cr ,kiedyś miałem taki przypadek w bmw że padnięty był regulator ciśnienia w pompie cr i miał problemy z odpalaniem ,no i musisz sprawdzić czy paliwo jest podawane na pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej...
-na obroty wchodzi chyba takie jak trzeba, natomiast na początku w pewnym momencie przyspieszyły i czasami potrafią zwolnić -iskry ze szczotek są - krótkie, ok. 0,5-1 mm (na początku były dłuższe w jednej szczotce) -przyhamowanie wirnika nie powoduje ślizgania się dolnego sprzęgła ani zatrzymania silnika, silnik tylko zwalnia -noże nie są bardzo ostre;...
To wszystko zależy... - jaki materiał przewodu ? - ile żył ? - jakie obciążenie ? Grzałka ? Silnik o ciężkim rozruchu ? - jak długo ma przewód pracować pod obciążeniem ? 10 min ? Cały dzień ? - gdzie leży ? w zimnej piwnicy czy na słonecznej ścianie ? itd itp.... Więc nie ma prostej odpowiedzi :)
Komputer nie uruchamiał się długo - tylko długo czekał na rozruch z karty. To wszystko.
Normalnie styki powinny wytrzymać prąd rozruchowy a u Ciebie trzeba założyć /przy rozruchu nawrotnym/ dłuższy czas rozruchu i prawdopodobnie pracę w przeciążeniu. Parametry powinieneś dobrać z dużym zapasem. JZC- to typowy tani przekaźnik chiński który może o srebrze na stykach słyszał ale go prawie nie posiada :( Stosuj Omron lub Relpol.
Ja wiem że to tak nie działa ja się pytam czemu takie długie czasy wtrysków są może coś ze sondami? Na filmikach jest pokazane praca sondy
Witam! Jak długo trwa rozruch silnika tej koparki z rozrusznikiem i czy zasilanie jest z publicznej sieci czy może jest transformator wyłącznie na żwirownię?
5,5kW powinien wystarczyć pod warunkiem, że silnik nie będzie pracował zbyt długo w przeciążeniu (np. długi rozruch z obciążeniem)- jak on jest dobrany do mechanizmu? To jakiś "fabryczny" projekt czy samoróbka? Jak masz możliwość kupić 7,5kw w dobrej cenie to nawet się nie zastanawiaj. V
Witam. Od niedawna system włącza się bardzo długo - około 5 minut. Próbowałem wyłączać programy z autostartu, ale nic to nie dało. Ogólnie laptop strasznie muli i wolno działa. Maksymalizacja najprostszych gier zajmuje mniej więcej 2 minuty. Nie chce robić formatu, ponieważ mam wiele dokumentów na dysku. Często przy włączeniu gry, laptop zamraża się...
Witam, Po długim postoju przed rozruchem poluzuj przewód wysokiego ciśnienia na jednym z króćców pompy i wtedy zakręć rozrusznikiem na max gazie. I wtedy wszystko się wyjaśni.
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
I w tym rzecz, kolego. Tam masz common rail, tu - klasyczny diesel. 1. W swoim samochodzie, jak wyzej napisalem, masz zamontowane swiece szybkiego grzania (oryginalnie powinny tam takowe byc i pewnie sa). Jesli masz problemy z rozruchem - sprawdz czy wszystkie swiece grzeja, czy masz czysty filtr powietrza, itd. 2. Nie mozna porownywac silnika HDi (wtrysk...
Słuchaj, wiem, że silniki są różne, wiem że małe silniki mają tylko jedną możliwość gwiazda - 400V i trójkąt 230V, większe mają możliwość skojarzenia w trójkąt lub gwiazdę. Wiem również i pisałem we wcześniejszych postach o różnych kombinacjach rozruchu. Jednak tak jak również pisałem kłopotem jest przy pewnych aplikacjach dłuższy rozruch jest dla mnie...
Czujnik G28 to czujnik obrotów wału korbowego, z urwanymi kablami auto nie odpali wcale. Ty masz uszkodzony czujnik G40 położenia wałka rozrządu- brak synchro i ciężko pali. Napraw to, a świec nie ruszaj. Na twoje świece nie idzie napięcie 12 V. Napraw czujnik wałka i będzie palił. W 2.0 tdi pali na samym czujniku wałka. Dawka ograniczona obroty max...
rozruch tyrystorowy rozruch wentylator scania rozruch
wykonac potencjometr fatek winproladder sterownik dogrzewacza
skasować citroen programator czasowy
Błąd VCM w IVECO Eurocargo - przyczyny i diagnostyka Huawei B593s-22 V200R001B180D20SP05C69 T-Mobile PL – gdzie pobrać firmware, ryzyka, weryfikacja