Weź i wyczyść porządnie ten gaźnik, nie jakieś tam dmuchanie tylko sprayem do czyszczenia gaźników. Membrany w jakim są stanie?
Witam mam taki problem z moim fiatem otóż gdy zapali to po dodaniu gazu dmucha ciśnienie z cylindrów do gaźnika .Wymieniłem już wałek rozrządu hydrauliki świece kable olej gaźnik uszczelkę głowicy. Ciśnienie też mierzyłem i ma 10 atmosfer na wszystkich cylindrach.Zawory też są szczelne zalewałem je benzyną i nie ciekły.Brak pomysłów proszę o pomoc
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
(Trzy sprawdzenie przedmuchów czy czasem to nie z odmy dmucha w gaźnik ) Jak to sprawdzić ? Jutro sprawdzę jeszcze raz zawory i dam odpowiedź A może to wina odprężnika na wałku rozrządu? Może ten rozprężnik wywalić
Dmuchałeś gaźnik a dobrze go złożyłeś? Mam na myśli zawór w komorze pływakowej, jak go źle włożyłeś, to paliwo nie poleci ze zbiornika. Rurka podciśnienia od kolektora ssącego do kranika w zbiorniku jest cała?
masz wyjechany cylinder i pierscieniami puszcza az do kanału gaźnika,dmucha w gaźnik na dłuższą mete nic nie zrobisz może trochę pomoże wymiana pierscieni ale na dłuższą metę nie.
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
Gaźnik był regulowany przez fachowca od gażników.Facet rozbierał,dmuchał,sprawdzał gaźnik pod obciążeniem innych odbiorników elektrycznych.Niby wszystko ok.Gdy ręcznie próbowałem ruszać dżwigienkę czujnika biegu jałowego nic się nie działo. Silnik po jakimś czasie gasł
Witam mam pewien problem mianowicie chodzi o to że po dodaniu gazu motocykl muli Zmieniałem starą świece na nową dmuchałem gaźnik i troszku lepiej ale nie do końca Zmieniłem cylinder z 50 na 90 CC oczywiście 2t przed zmianą świecy się mulil kompletnie teraz gdy zmieniłem daje do końca manetki i tak jak by jedzie ale jak by trochę hamował silnikiem odejmuje...
Zamiana gaźnika to podstawa byle jaki od scigacza podejdzie a osiągi znacząco lepsze. Potem toczenie i wyważanie koła zamachowego. Wyprofilowanie i wycięcie dziury w wentylatorze tak żeby dmuchało do gaźnika to rzeczywiscie poprawia wymiane mieszanki. Po takiej modyfikacji wieje w kolektor ssący jak odkurzacz i przy 5000 obr masz gratisy.
Jak dymi i nie wchodzi na obroty to możesz mieć problem ze świecą, lub ze zbyt dużym poziomem paliwa. Po twoim dmuchaniu gaźnika mógł się zawiesić pływak, lub blokuje się na wałku, zaworek iglicowy może puszczać. Sprawdź poziom oleju, oraz kompresje, kto wie czy nie padły pierścienie.
Jaka świeca jest po wykręceniu? Mokra, sucha? Spróbuj nalać bezpośrednio do gaźnika troszkę benzyny. Dziwne dmuchanie, czyli co?
Zasada ograniczonego zaufania. Albo nic się nie dzieje bez przyczyny. Już go kupiłeś? Czy dopiero masz zamiar kupić? Ile sezonów, oraz ile motogodzin ma zrobione? Sprawdź czy dmucha, czym dmucha. Może też być możliwe, że gaźnik był demontowany np. do czyszczenia, I przez nieuwagę odma nie została założona tam gdzie powinna. Może być różnie.
W tych gaźnikach topią się pływaki ( nabierają wagi i żadne mycia, dmuchania nie pomagają). Wymiana gaźnika załatwia sprawę na jakiś czas (dość dobre są tureckie zamienniki - jak dobre okaże się po latach ;).
Sprawdziłem zawory. Ustawione są prawidłowo. Jak zdjąłem filtr powietrza to zauważyłem że jak przyśpieszam to dmucha w gaźnik i wybija paliwo do filtra.
Jutro się przejdę i dam mu jeszcze szansę po tym dmuchaniu. Jeśli nic to nie dało to zwalam gaźniki.
Zacznijmy od sprawdzenia czy w gaźniku znajduje się paliwo. Jeśli by tylko dmuchało z dolotu a nie zasysało to by gaźnik 'pluł' paliwem.
Skąd wiedziałeś, że mam 93 rocznik? Nie jest przewidziane do wymiany, dlatego się was pytam o pomoc. Gdy dmuchałem w przewód paliwowy i miałem gaźniki do góry nogami, to nowy zaworek nie przepuszczał, ale jak dmuchłem kompresorem, to zaczął. Nawet jak później dmuchłem ustami i żeby znowu trzymał, to musiałem go zalać paliwem. Czy jest to normalne?
Wężyki możesz sprawdzić dmuchając w nie. Zatykasz jeden koniec a w drugi dmuchasz. Trochę to wygląda jak nie wyregulowany gaźnik.
To czyli dobrze rozumiem Główna dysza jest w komorze pływaka wykrecam ja czyszczę dmucham i do loty powietrza w gaźniku od strony filtra powietrza przedmuchac?
Sprawdzałeś gaźnik? Czyszczony dmuchany, dysze drożne? Zawory reguluje sie na T (TOP czyli GMP).
Zauważyłem dziś, że jeśli przyłożę do otworu tego zbiornika usta i dmuchnę, to motocykl zaczyna pracować na obu cylindrach i tak długo jak dmucham, tak pracuje na dwa cylindry. Jak przestanę, to pracuje tylko na jednym. Dalej szukałbym przyczyny w gaźniku.
Gaźnik wyczyściłem, dalej nie ciągnie paliwa tylko dmucha tą rurką od odpływu. Zalałem trosze benzyny do gaźnika odpalił i później zgasł. Mam wymienić gaźnik?
Miałem też przypadek, kiedy wszystko było oprócz ciśnienia w cylindrze. Ale na to wpadłem późno. Wcześniej naczyściłem się kilka razy gaźnik, dmuchanie sprężonym powietrzem we wszystkie otwory silnika, wymiana kilku świec. O bezsensownym szarpaniu startera nie wspomnę. Nie mierzyłem niczym ciśnienia, tylko otwór po świecy przycisnąłem palcem i pociągałem...
Pierwsze to auto nie ma gaźnika a przepustnicę. Zaślepienie odmy nie jest dobrym rozwiązaniem. Pytanie dlaczego przez odmę "ucieka" olej. Czyżby pierścienie się poddały i dmucha spalinami do skrzyni korbowej?
(at)jhhnnjjj A jakim ciśnieniem dmuchałeś? Bo tak "na chama" to te uszczelnienia, które opisujesz to wszystkie będą puszczały ;)
Te gaźniki, z jedną śrubą, są bardzo trudne do czyszczenia. Samo dmuchanie niewiele daje, najlepiej jakiś środek do gaźników, lub myjka ultradźwiękowa.
Ostatnio miałem gaźnik z kosiarki i dopiero 30 minut w myjce ultradźwiękowej poradziło z falowaniem. Wcześniej dmuchałem kompresorem,mycie benzyną nie dało efektu. Myjka plus rozcieńczona Akra dała radę.
Jeśli po zalaniu odrobiny paliwa w gardziel gaźnika silnik nie zapali, to problem nie w gaźniku. I wygląda jakby faktycznie zamiast zasysać, to dmuchał w dolot. Nie uszkodziłeś czegoś przy silniku?
Nieszczelny zawór iglicowy, za bardzo podgięta blaszka zaworka i membrana naciska na zaworek. Wyjmij gaźnik, załóż na króciec gaźnika jakiś wężyk i dmuchaj ustami. Dobry zaworek nie powinien puścić powietrza.
Niech Ci będzie. To Twój pojazd. Do sprawdzenia: 1. Dopływ paliwa do gaźnika. Kranik podciśnieniowy. Wężyk podciśnienia. 2. Sam gaźnik. Mycie, dmuchanie, stan paliwa. 3. Simmeringi na wale. 4. Tłumik. Zbyt duże opory przepływu - przytkany?
Czyść ten gaźnik, samo dmuchanie może być nieskuteczne. Jest taki środek do czyszczenia, w aerozolu, kosztuje kilkanaście złotych a sprawuje się bardzo dobrze.
To jest 2t. I to jest właśnie jest dziwne w tym Gażniku. Bo nie powinien on dawać tyle paliwa z porotem w filtr , troszke bym nic nie powiedział ale on dmucha pełno.
Witam, Mam traktorek kosiarkę briggs stratton model 28m707 typ 0124-01, problem polega na tym, że podczas pracy jakby dmucha z gaźnika. Uznałem, że jest coś nie tak z zaworami, zdjąłem głowicę i widać, że pod zawory otwierają się za szybko i zamykają za późno. Podczas suwu wydechu pod sam koniec kiedy jeszcze jest otwarty zawór wydechowy już otwiera...
Jest to 4T. Ja nie dmuchałem w rurkę podciśnieniową tylko w wężyk paliwowy który wchodzi do gaźnika. (Najpierw zassałem żeby do gaźnika doszło paliwo a jak już było w gaźniku to wtedy dmuchałem) Ale dzisiaj spróbuje zasysać podciśnienie. Kranik podciśnieniowy chyba działa w porządku. Jak go rozkręciłem to w jednym miejscu jak by było przetarcie ale...
a powiedzcie mi jak się ten kranik czyści??? po co są dwie rureczki?? jedna do gaźnika a druga do króćca.... Będę dmuchał kompresorem, w które dziurki dmuchać żeby go nie uszkodzić w środku??
Gaźniki stosowane w Stihlu są trudne do czyszczenia i bardzo często pomaga tylko myjka ultradźwiękowa. Dlaczego ten gaźnik tak często się zatyka? Trzeba go rozebrać przedmuchać sprężonym powietrzem. W czasie dmuchania uważaj na sitko nr. 15 aby go nie wydmuchać i nie zgubić, najlepiej je najpierw wyjąć i dokładnie wymyć. Przeczyść iglicę zaworu dopływowego...
Nie znam dokładnie twojego gaźnika, ale zaworki od pływaków można sprawdzić podając paliwo lejkiem z góry, na wyłączonym silniku. Jak nie trzyma to się przeleje górą :) Gaźniki od pił spalinowych znów się nurza w wodzie i dmucha przez rurkę, ale tam jest śmieszna pompka podciśnieniowa zabudowana w gaźnik. Musisz przeanalizować co tam masz, gaźniki wcale...
Chyba musisz założyć ten stary gaźnik, paliwo lało się pewnie przez nieszczelny zaworek iglicowy lub dziurawy pływak. Komplet naprawczy nie jest drogi. Jaki był ten oryginalny gaźnik? Jakieś zdjęcie, jeżeli możesz. Najpierw jednak wyczyść porządnie ten gaźnik, który masz teraz założony. Samo dmuchanie czasem nie skutkuje, jest taki płyn do gaźników....
Witam. Traktorek Westwood T1100 Silnik B&S 11 HP, nie odpala, iskra jest, paliwo dochodzi, gaźnik czyszczony wyregulowany, na ssaniu próbuje odpalić niby coś łapie, wtedy wyłączam ssanie łapie na chwile i gaśnie, wygląda tak jakby dmuchał w gaźnik i wydech jednocześnie, gdyż mgiełka wychodzi z gaźnika w miejscu filtra powietrza i z tłumika lecą spaliny....
ok spróbuję go po przepychać drucikiem bo dmuchanie kompresorem nic nie daję
Dysz się nie reguluje. Jeżeli gaźnik jest oryginalny i nikt ich nie wymienił na niewłaściwe, to wystarczy porządne mycie i dmuchanie. Czy paliwo dopływa do gaźnika? Co z filtrem powietrza? Czy ssanie działa prawidłowo? Czy iskra jest dobra? Minimum 8 mm na samym kablu! Nikt nie poda ci jednego gotowego rozwiązania. Trzeba po kolei sprawdzać i wykluczać...
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Najpierw rozkręć i spróbuj dokładnie wymyć, oraz przedmuchać sprężonym powietrzem. Z tym dmuchaniem to ostrożnie, uważaj aby nie wydmuchać małego sitka, które jest w gaźniku.
Chciałbym żeby tak było, lecz nie jest zdemontowałem króciec żeby mieć więcej placu założyłem inny filtr, nowy, gąbkowy w ogóle nie stawia oporów do ciągnięcia przez niego. Nigdy tak nie miałem, możliwe, że jest coś w gaźniku w środku zatkane? Jakiś kanał w obudowie kompresorem dmuchałem we wszystkie otwory, lecz to nie pomogło.
Opcja pierwsza sprawdzona wszystko ok, natomiast po wykręceniu gaźnika i dmuchaniu resztka paliwa wyleciała z drugiego krućca a na samym końcy trochę uciekało powietrze ale ciśnienie było z trudem dmuchałem ale mogłem to robić i nie byłe tego momentu że mnie przytyka bo nie moge wdmuchnąć więcej powietrza. Dodano po 5 No i chyba znalazłem winowajcę...
arti 1234 maly bład uszkodzenie uszczelki pod głowicą nie powoduje powiększenia kopcenia z rury prędzej kopcenie i dmuchanie z pod głowicy
Leje z tego miejsca bo ewidentnie nie domyka ci zaworek. O ile dobrze pamiętam to w tym gazniku pływak jest bez iglicy (tak jak w polskim silniku Komarka), sam pływak naciska na zaworek, który jest oddzielnym elementem. Czy tak jest?? Dobrze pamiętam?? W celu sprawdzenia zaworka odłącz przewód paliwowy od kranika w baku. Odkręć pokrywe komory pływaka...
Na razie próbuj odpalić silnik odłączony od regulatora. Raz już walczyłem z taką oporną maszynerią zdemontowaną z młyna do słomy. Niestety mimo kilkukrotnego płukania, dmuchania i wszelkich możliwych czarów nad gaźnikiem pomogła dopiero jego wymiana. Ustawiłeś gaźnik do ustawień fabrycznych - zakręcić śrubę regulacji mieszanki, po czym wykręcić 2 obroty...?...
Witam. Problem z kosą spalinową NAC, a mianowicie nie ciągnie paliwa, nie odpala. Wykręcałem świece iskra jest, lecz nie zaciąga paliwa. Węze od zbiornika do gaźnika całe, uszczelniacze simeringi na wałku były wymieniane. Kosa chodziła normalnie i w końcu zgasła i nie da się odpalić. Gaźnik kupowałem w tamtym sezonie. Możliwe żeby sie już zepsuł?? Próbowałem...
Witam, problem nadal z powietrzem biegu jałowego, przedmuchaj jeszcze raz gażnik ,ale każdy kanalik dmuchaj z dwóch stron ,tzn dolot i wylot, coś musi być zatkane, powodzenia
Kurczę za drugim razem wlałem świeże paliwo z atestowanego zbiornika. Bez jaj. Celowo pisałem "nowy zbiornik" - bo na totalnie nówkę mi nie wyglądał. Gaźnik był czyściutki. A dmuchałem go mimo to powietrzem. Sprawdzę iskrę ponownie jak kosiarka zgaśnie (i bez świecy tym razem). Odległość cewki od koła - nie robiłem tego nigdy, ale po necie widzę, że...
Pewnie źle wyregulowany gaźnik lub zapłon a strzela w tłumik albo dmucha???
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Maluch gdy postoi około 1-2 dni bez odpalania to nie chce odpalić.Gdy zdejmę filtry i wleje trochę paliwa do gaźnika zaczyna po chwili łapać i odpala.I jak dmucham do otworu do paliwa z całej siły zaczyna tak jakby bulgotać i po przekręceniu stacyjki raz łapie i tyle jak ktoś by cały czas dmuchał i a druga osoba by odpalała to może by załapał ale w...
ssanie się cofnęło napewno bo jak dmucham w tą dziurkę od ssania to nie idzie dmuchnąć.
Kosiarka już działa prawidłowo, nie wiem co jej było ale odkręciłem gaźnik jeszcze raz popatrzyłem nic nie dmuchałem skręciłem. Dodatkowo cewkę odkręciłem i skręciłem, odpaliłem i pracuj pięknie. Nie wiem gdzie był problem dokładnie ale chodzi jak nówka. Temat można zamknąć
Kolego musisz mieć coś przytkane w gaźniku, samo dmuchanie czasem nie wystarczy. Jeżeli na ssaniu lepiej pracuje tzn że dostaje mało paliwa a dużo powietrza spr. czy przepustnica prawidłowo się domyka i jeżeli jest iglica czy nie przytyka dysz czy pływak nie jest ustawiony za wysoko i wpuszcza paliwo do gaźnika. Zatkane kanały wewnątrz gaźnika, sprawdź...
Zaślepiłem 27 i ..31? Tzn jeśli odkręcasz 27 to u spodu spuszczasz paliwo(31?). Ja miałem tak, że nawet jak na chama dokręciłem 27 to i tak przeciekało. Więc zaślepiłem to i to. Na zdjęciu w komorze pływakowej równo nad 31 jest widoczna taka rureczka. Wcześniej gdy w nią dmuchałem powietrze przepuszczało, teraz, po zaślepieniu nie. CZy tym samym zaślepiłem...
Ok postaram się nie robić błędów,jeśli chodzi o ten kompresor a jeśli np: chciałbym nim przeczyścić jakieś trudno dostępne miejsca takie jak klawiatura czy gaźnik to nadał by się? W miarę mocno by to dmuchało?
a jak sprawdzić ten zaworek?? Dmuchałem w niego, i w każdą stronę puszcza powietrze.
Ale jak dmucham przez filtr to żadnego oporu nie ma ani nic. A która to śrubka na gaźniku od paliwa, spróbuje jeszcze z gaźnikiem jakoś ustawić. Bo jak jakiś syf mi wpadnie przez gaźnik to wtedy bd bida.
https://obrazki.elektroda.pl/8973213800_... Witam, mam problem. Kupiłem gaźnik do Derbi GP1 Open, ale nie było instrukcji co do czego. Wszystko jest na zdjęciach, ale do opisania. 2 to dojście podciśnienia do baku aby benzyna mogła lecieć. 3 to dojście oleju do gaźnika bo to 2t silnik. Resztę nie wiem. Potrzebuję podłączeń do paliwa,...
Witam. Kupiłem nie tak dawno hondę z tytułu. Po dwóch dniach jazdy zaczął przeciekać drugi gaźnik ten bez możliwości ustawienia dawki. Wyciek ma miejsce przelewem komory pływakowej. Model gaźników Keihin Ph68C. Co zrobiłem. Rozebrałem gaźniki, wyczyściłem, ustawiłem poziom pływaków najpierw na 18mm (z serwisówki) później na 20mm i dalej po chwilowej...
Witam.Jeśli mogę dorzucić coś od siebie to miałem podobny problem. Pojechałem kosić działkę i kosiarka zaczęła świrować , gasła falowały obroty i chyba spalanie też nie było w normie. Po kilku dniach kombinacji dziś znów pojechałem na działkę trawa w połowie pod kolana na silnik 3HP to prawdziwe wyzwanie, ale tym razem ja wygrałem z zielskiem..:D A...
Witaj. nie znam Twojego gaźnika, ale przyczyny mogą być dwie - albo zaworek iglicowy jest nieszczelny - albo pływak zamiast pływać tonie w benzynie. Zawotek łatwo sprawdzić -trzeba założyć jakiś węzyk - rurkę na wlot paliwa do gaźnika i dmuchac w nią - jednocześnie podnosząc pływak - co powinno wyraźnie zatrzymać przepływ powietrza, Pływak, jeżeli jest...
A gdzie to jest ? Dodano po 5 Jak myślimy o tym samym to z obudowy silnika wychodzi gumowy wężyk który jest wpięty do filtra powietrza . Z tego wężyka dmucha powietrze o to chodzi ? I to tak ma działać ?
Rozrząd idzie sprawdzić bez rozbebeszania silnika. Wystarczy sprawdzić czy w GMP suwu wydechu/ssania zawory są równo ( wydech będzie się zamykał a ssący otwierał). 2. Odma czy nie dmucha z niej spalinami. 3. Wydech czy drożny podobnie dolot. 4. Takie objawy często powoduje zacięte ssanie lub gaźnik wyregulowany na zimnym silniku. (Gaźnik regulujemy...
czyściłem wszystkie filtry, odpalam go nawet w sterylnych warunkach bez filtru powietrza (lepiej dmuchać na zimne) ,i efekt jest ten sam, gaźnik był czyszczony, świeca jest OK, wiec nie wiem co tam może świszczeć, dodam ze wymieniłem uszczeleczki i simmeringi, takze nowe pierścionki ( stare były juz zdarte, a głównie zostały wymienione temu, że dmuchawa...
Czyściłem cały gaźnik, przedmuchałem powietrzem to sitko wydaje się czyste - przynajmniej jak przez nie dmucham nie czuję żadnych oporów, a po zmontowaniu i zapaleniu kosiarki dwie trzy minuty i to samo zasysa pompkę zaczyna nierówno pracować (brak paliwa) i stop.
Kiedyś coś takiego naprawiałem, nie był to Stihl . Paliwo nie pompowało do gaźnika a,zbiornik był poniżej gaźnika. Rozwiązane było to w ten sposób, że dmuchało do zbiornika dzięki czemu paliwo "szło" do góry bez pompek mechanicznych. Rozszczelnienie układu było przyczyną niesprawności. Może to ciśnienie w tej konstrukcji jest ok. ?
Jest jeszcze jedna głupia opcja. Jesteś pewny że króciec jest szczelny? Bo jeśli łapie sporo lewego powietrza, to wtedy też ci silnik nie zaciągnie paliwa i nie odpali. A jak mniemam to go demontowaliście, więc lewe powietrze jak najbardziej wchodzi w grę, zwłaszcza że skoro zadajesz podstawowe pytania, to mogłeś popełnić błąd :P . Znowu, też nie sądzę...
No to podaj jakie miałeś ustawienia!
po pierwsze musisz wyczyscić WYDMUCHAĆ wszystkie dysze i otwory spręzonym powietrzem, tez całą drogę paliwa od filtra Jak wszystkie kanaliki i dysze bedą czyste możesz szukać przyczyny...a zapłon? masz na module i dobrze jest dać 2stopnie. Moja śmiga żwawo....140robi a zgórki 145... przed czyszczeniem 10L/100 po dmuchaniu 8,5/100 w mieście...
Tego elementu nie demontowałem z dyszami, myślałem że się nie da. Dmuchałem tylko w górną dysze, rozbiore ponownie wyczyszcze i dam znać. Dodano po 1 Co do szczelności gaźnik cylinder jest raczej ok., jest uszczelka i nie ma uszkodzeń itp.
Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności,...
No cóż. Nie przygotowałeś się do zakupów. :cry: Znając fachowość sprzedawców powinieneś wziąć stary króciec na wzór. Pęknięcie przekładki izolującej nie wygląda groźnie. Jak jest na prawdę wiesz tylko ty. Uszczelka papierowa idzie do króćca a oring pewnie do gażnika, w którym powinien być specjalny rowek na niego. Sprawdź płaskość powierzchni gaźnika...
Tez ostatnio kupiłem taki piecyk. U mnie też gaśnie ale z braku paliwa. Olej nie wylewa się na palenisko. W moim przypadku chyba brakuje czegoś. Mam przy palenisku króciec w "T" . Patrząc od dołu litery "T" jest dopływ paliwa, po prawej stronie wlot do paleniska a lewa strona jest otwarta, widzę tam gwint w środku i kawałek jakiejś gumy, w gumie jest...
Dałbym sobie rękę uciąć, że sprawdzałem to dmuchanie w gaźnik też na zdjętej pokrywie zaworów, ale wygląda na to, że chyba nie. Jeśli to nie jest jakiś zbieg okoliczności to wczorajsze działania wyglądały tak, że podjąłem kolejną próbę odpalenia z marnym oczywiście skutkiem - silnik ledwo chodził i znów waliło w dolot. Później zdjąłem pokrywę i od razu...
No i schematy dały coś. Po podłączeniu tak jak na schematach i tak jak ma być iskra na świecy jest. No to paliwo i odpalamy. Klopsik ...... kręcenie akumulatorem aż do znudzenia i nic. Zalany??? Wykręcam świecę a ona suchutka paliwo nie dochodzi. Wykręciłem gaźnik i czyszczenie, dmuchanie itp. są w środku takie dwie dysze i je wykręciłem. Jedna taka...
Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem w quadzie 110 kingway że świeca jest okopcona po krótkiej jeździe,z tłumika nic nie kopci,nie dymi.Wygląda to tak jakby świeca się przepalała ale nie do końca bo iskra nadal jest.Wymieniłem już jedną i po wymianie chwile pojeździło normalnie i znowu to samo się dzieje.Normalnie quad odpala ,chodzi na równych obrotach,nie...
Dzięki za odpowiedź (filmik) kolego! Tak czułem, że te broki, to zaślepki. Obejrzałem przy okazji jeszcze inne filmiki i w komentarzach ktoś pisał, że przedmuchiwanie gaźnika sprężonym powietrzem, to błąd. Można uszkodzić jakiś zaworek. Cytuję... "W gardzieli gaźnika znajduje się dysza rozpylająca paliwo. Wyposażona jest ona w zaworek który często ulega...
Witam Ja jak mam takie problemy z gażnikiem w simsonie to, wykręcam przepustnice i przy pomocy węża do paliwa średnicy 8 mm i długości 50 cm ,który wkładam od góry na dyszę igielnicy i dmucham powietrzem (paliwo powinno polecieć bocznymi otworami). bez wykręcania z silnika.
Myślałem że strzały w wydech są przez zbyt bogatą mieszankę (paliwo nie spala się w komorze spalania do końca, reszta dopala się w wydechu). Czyli już mam dwa punkty do sprawdzenia: przywrócenie pływaka do poprzedniego stanu oraz ta uszczelka przy śrubie regulacji mieszanki. Kompresja myślę że jest bo czasami jak odpali to pracuje dobrze i z wydechu...
Bravo!!!!!!! Ten sam typ . No po prawdzie to faktycznie jest przy tym gaźniku drugi króciec, u mnie też, ale u mnie nie ma na nim przewodu a jak widzę na zdjęciu to jest chyba po prostu przelew bo i na zdjęciu koniec nie jest nigdzie podłączony. A przepustnica jest podnoszona jak w mojej starej motorynce. Coś mi się wydaje bo już na innej pompce sprawdziłem...
https://obrazki.elektroda.pl/5212963800_... Na tym zdjęciu ssanie jest w górnym położeniu. Dla pewności zawsze można zdjąć pokrywę filtra powietrza i przekonać się naocznie w jakim położeniu zamykana jest gardziel gaźnika.
Na ssaniu będzie działał, ba nawet może normalnie działać ale gaźnik żeby wyczyścić trzeba go rozebrać na części pierwsze i wyczyścić w bęzynie ekstrakcyjnej. Dmuchanie nic nie da.
Witam, mam problem z moim fiatem 126p. Samochód chodzi tylko na ssaniu i pracuje nierówno. Raz - jakby miał więcej obrotów a po 2 sekundach - mniej. Na wolnych nie odpala, po dotknięciu pedału gazu coś się jakby przytyka i samochód schodzi z obrotów, które ma na ssaniu i gaśnie. Czasem uda się go wkręcić na obroty ale za chwilę z nich spada i gaśnie...
No no ciekawa sprawa maluch i odkurzacz. A może lepiej latać na odkurzaczu? Kiedyś wiedzmy latały na miotłach. Ale się nabijają z porządnego pojazdu - który orginalnie ma turbo sprężarkę - ona pompuje niezłe ciśnienie do gażnika i jednocześnie chłodzi silnik - jak komuś w maluchu zerwał się pasek to odczuł jak maluch zdycha i brak mu kopyta :) a chyba...
Widzę że lubi cofnąć i buchnąć ogniem z dolotu - Ty tam na prawdę masz coś narzeźbione. Albo nieszczelne zawory albo zapłon zupełnie nie tam gdzie trzeba. Jak napsykasz do gaźników sprayem do czyszczenia to też pociągnie Zawory trzymają (głowica po regeneracji sprawdzana ciśnieniowo), rozrząd tż wygląda ok. Jest sprężanie jak ręką zamknę króćce ssące...
Tak, zgadza się. Najprostszy z najprostszych. Ja upierałem się że gdzieś jest jeszcze przyśpieszacz zapłonu ect. Nowa świeca i nowa fajka, cewka oryginalna. Winien Wam jestem rozwiązanie problemu którego już nie ma. Kilka razy rozbierałem też gaźnik i czyściłem, dmuchałem, nie wiem, może za słabo. Dziś po raz kolejny go rozebrałem ale dodatkowo wykręciłem...
Mogła być przechylona i filtr powietrza jest cały w oleju. Odkręć filtr i odpal bez niego. Ewentualnie jest nieszczelny zawór iglicowy. Pod zaworem w gnieździe zaworowym jest gumowa uszczelka, czasami wystarczy przedmuchać, a czasami odwrócić gumkę, tylko uważaj bo lubi wypaść przy dmuchaniu. Sprawdź czy pływak nie jest dziurawy, bo i tak się zdarza.
Takich "gażniczków" nie wolno traktować zbyt wysokim ciśnieniem, zwłaszcza dmuchanie w dyszę H powoduje uszkodzenie zaworka, a później samo paliwo się leje. natomiast u Pana obstawiam zacięty zaworek główny lub złą reg gaźnika.
Prawdopodobnie winien jest siłownik podciśnieniowy urządzenia rozruchowego (SPUR) jak na rys.on odpowiada za prawidłową prace silnika na wolnych obrotach na ssaniu . Jest to okrągła,czarna, plastikowa puszka . Wychodzą z niej dwa wężyki podciśnieniowe. Jeden połączony jest z dolną częścią gaźnika, a drugi połączony jest z zielonym pojemnikiem w kształcie...
Myślę, że na tym etapie nie jesteśmy w stanie Ci pomóc, może zamieścisz tu jakieś zdjęcia, może coś zauważymy. Przekładałeś gaźnik do innej pilarki i było ok, a czy przekładałeś gaźnik z drugiej pilarki do Twojej? A jeszcze jedna sprawa, czy podczas remontu nie zakleiłeś kanału impulsowego, jak kręcisz wałem to dmucha przez impuls?
apropo czyszczenia gaźnika,czym i w jaki sposób najlepiej przeczyscic gaźnik a wszczególności te mikroskopijne dysze zeby ich nie rozkalibrowac a jednoczesnie zeby miały idealnie pełny przepływ np.paliwa i powietrza? W benzynce, w usta i dmuchać, dmuchać ...
Witam Wszystkich zainteresowanych. Posiadam stary polski motocykl,który jest na chodzie z jednym wyjątkiem. Zardzewiały wewnątrz bak paliwa jest powodem przerw w podróży co ok.15km. Zatrzymuje się dmucham do przewodu paliwa i jadę dalej,całe szczęście filtr broni gaźnik przed zaraza. Czym wyczyścić zbiornik z rdzy bo nie ma dostępu w zakątki przez wlew,jedynie...
hehe możliwe z tą ręką :) czyli nic konkretnego , teoretycznie kompresja jest dobra bo ładnie dmucha, po zalaniu raz i odpaleniu potem zapala dobrze, tylko tez 1 raz, ale chyba po prostu będę wymieniał to co wydaje się przepuszczać i zobaczymy czy będzie lepiej
Wygląda mi to na gaźnik (brak paliwa). przy sprężynie silnika jest śrubka z otworem ona jest wkręcona do głowicy zobacz czy ten otwór jest suchy i czy nie dmucha tam.
Witam serdecznie. Mam problem z pilarką Stihl MS 023. Zaczęło się od tego że po odpaleniu chodziła na wysokich obrotach, ale chodziła. Jak zgasiłem to nie mogę jej odpalić. Wykręcałem świecę i jest cały czas sucha, tak jakby nie dostawała paliwa, ale zmieniałem gaźnik od MS 250 co prawda ZAMA a ja mam walbro i jest ten sam objaw cały czas sucha świeca....
citroen dmucha dmucha powietrza pompka dmucha
ograniczenie prędkości router cisco pralka amica stuka licznik energii zabezpieczenia
suszarka whirpool suszarka whirpool
Resetowanie pilota Pioneer XXD3184 - instrukcja krok po kroku Regulacja zaworów w Renault Kangoo 1.2 16V - D4F