Jak chcesz budować samemu, rozważ ten układ: SG2525 https://www.tme.eu/pl/details/sg2525an/r... Stary jak świat, dobrze opisany, ma wyjście push-pull więc mosfety steruje bezpośrednio, wszystko da się w nim ustawić / jest wyprowadzone (częstotliwość, wzm. napięciowy, zabezpieczenie prądowe). Pracuje 8-35V...
Chodziło mi o to, że pomiar powinien być na akumulatorze tudzież alternatorze żeby spadki napięcia na przewodach nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
Wycinki komutatora zabite pyłem ze szczotek i ten syf robi zwarcie.
0,05A powinno być. Tam jeż dmuchawy często żarł prąd.
Sądzę, że nie jest do wymiany.
Gdyby ktoś mnie spytał o opinie, ta ja bym dla bezpieczeństwa użytkownika instalacji pocioł to wszystko... Kocioł zasypowy na paliwo stałe musi być podłączony i użytkowany wg. pewnych podstawowych zasad. Określają to wszystko ogólnie przyjęte warunki użytkowania i przepisy, które nie są wcale takie głupie. Problem, że w kotle zagotowała się woda po...
Witam mam problem w seat Altea 2007brak prądu do silniczka dmuchawy
Pierwotną przyczyną uszkodzenia jest uszkodzenie silnika dmuchawy - zbyt duży pobór prądu.
Za mały prąd
Niestety , właśnie dziś dmuchawa przestała działać . Ta biała kostka już się nie grzeje , prąd do dmuchawy dochodzi i nagle znika . Chyba muszę wymienić dmuchawę . Szukam dalej .
Dziękuję za pomoc. Coś było nie tak z dmuchawą - prąd dochodził a jak ruszyłem dmuchawę ręką to zaczęła pracować. Pewnie czeka mnie wymiana dmuchawy za jakiś czas
Najprawdopodobniej uszkodzony został sterownik nawiewu tak zwany Jeż który steruję mocą dmuchawy. Ten to element znajduje się w pobliżu dmuchawy.
Masz na czerwonym kablu przy rezystorze dmuchawy prąd po odpaleniu silnika?
W kostce ,która dochodzi do wentylatora nie ma napięcia ? bezpiecznik dobry ? przekaźnik powinien być pod maską jeśli dobrze pamiętam.
Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
Przy tej długości przewodu przekrój żyły 10mm² dla miedzi. Da to spadek napięcia 2% przy obciążeniu znamionowym. Nawet w przypadku dmuchawy trzeba wziąć pod uwagę prąd rozruchu.
Witam. Mam problem z fordem galaxy 1.9TDI 98r. Działal mi przednia dmuchawa na każdym pokrętle a teraz nie dziala na żadnym. Wymieniłam wentylator nowy rezustor, bezpieczniki są dobre. Nie dostaje dmuchawa prądu Pomoże kros coś?
Przy uszkodzeniu rezystora dmuchawy czwarty bieg będzie działał zawsze, bo prąd idzie bezpośrednio do silnika dmuchawy omijając opornik. Piny 1,2,3 to miny do których jest podawany prąd (zależnie który bieg to na ten pin idzie prąd). Pin 4 jest wyjściem, z niego idzie prąd na dmuchawę. Wewnątrz połączone są trzy oporniki szeregowo plus czwarty termiczny....
Lecz chodzi o to czego niema(sądzę że dmuchawy),czy tak?.
Witam. Zmierz najpierw ile prądu ciągnie dmuchawa bo jak za dużo to jara rezystor. Ma pobierać max do 8 amp. Jak więcej to albo uzwojenie dostało już tak po wacku, albo komutator lub szczotki, albo opory które musi pokonać są tak duże że za duży prąd ciagnie - może łożyska sa już przytarte... Opory to coś od 1-4 om. Najlepiej przerobić na druciaka-chodzi...
Witam. Postaram się opisać wszystko od początku. Więc, nawiew nie działa na żadnej prędkości. Pierwsze, co chciałem zrobić, to wymienić dmuchawę. Poprosiłem kumpla o pomoc, bo jest mechanikiem. Trochę się zna na elektryce, więc posprawdzał wtyczki, czy dochodzi prąd. Sprawdziliśmy dmuchawę na krótko i działała. Potem wtyczkę od rezystora i prąd był....
najpierw trzeba wsadzić dobry BTS132 a później podłączyć komp do pieca i szukać dalej jeśli dalej nie bedzie hulać poprawnie bo jest też taka możliwość że dmuchawa bierze za dużo prądu ale ją da sie sprawdzić jakimś miernikiem
Mnie coś świta, że wzbudzenie alternatora też pracuje. Do tego kilka sterowników po 0,5A. Ostatnio sprawdzałem Accorda z 2000r i na pracującym silniku pobierał ponad 20A. Ładowanie z tego brało może 10A, dmuchawa wyłączona.
Należy pierwsze sprawdzić zasilanie silnika dmuchawy jeśli prąd dochodzi winny jest opornik.
Jaki powinien być maksymalny prąd dmuchawy w Reanulcie Safranie?
A może jednak ma... bo trochę inaczej zachowuje się termik przy prazy chwilowej , a inaczej przy długotrwałej. Nie ma nastaw chwilowych i stałych . Wartość nastawy jest constans . Jedyną zmienną może być podczas badania aparatu wartość temperatury aparatu. Ale to nie jest naszym celem dyskusji. Ludzie! To to ma zaledwie 200 W! Wiemy . Ja poddałem wątpliwość...
We wstępnej skrzynce bezpieczników (prefuse box) koło akumulatora jest bezpiecznik 40A do dmuchawy. Podaje prąd bezpośrednio z baterii na gruby czerwony przewód do modułu dmuchawy. Sprawdź żarówką czy jest tam prąd. Jak jest, to bezpiecznik masz dobry. W zasadzie, podczas regulacji nawiewem, napięcie powinno się zmieniać na którymś z kabli, dobrze myślę?...
Zwiększyłbym R2 do wartości od 1 do 3,3kOhma. Do wysterowania Q1 i Q2 wystarczy niewielki prąd. A tak to wporządku. Ja z tego układu sterowałem dmuchawą w samochodzie.
Witam. Posiadam piec miałowy ze sterownikiem firmy ognik, pompę oraz dmuchawę. Na nieprzewidziane braki w dostawie prądu zakupiłem sobie przetwornicę Power inverter Dc-Ac 300w, do tego akumulator jenox hobby 100 ah. Podłączyłem wszystko i działa bez zarzutu. Ale chciałbym żeby w czasie braku prądu tylko pompa pobierała prąd z przetwornicy a nie jak...
Witam wszystkich, Podłączę się do tematu, padła mi dmuchawa w cytrynie 2,0 HDI. Objaw był taki że na początku przestała działać w niższych zakresach, tylko na maxa ( wersja z klimą i płynną regulacją ). Teraz nie dział już wcale. Pomierzyłem napięcia i na 2 grubych stykach jest napięcie i i na dwóch cienkich też tylko że obracając pokrętłem od regulacji...
W eco timer po podłączeniu do prądu dmuchawa chodzi cały czas, nie wyłącza się.
Aby obniżyć prąd?
Jak opór jest znikomy to sprawdź pobór prądu na obu. Wystarczy zwarcie międzyzwojowe na wirniku co spowoduje nawet znaczny wzrost pobieranego prądu i przepalanie bezpiecznika termicznego.
Temat rozwiązany. Okazuje się że przewód biały zmienia się w połowie tunelu środkowego na pomarańczowy i zasila dmuchawę. Natomiast różowy przechodzi dalej przez gródź i idzie z wiązką do bsm ale do niego nie wchodzi tylko przychodzi na dolną część "kanapki" bsm czyli bezpieczniki maxi. Wygląda na to, że bsm nie steruje zasilaniem dmuchawy a prąd do...
Rezystor jest chłodzony powietrzem tłoczonym przez dmuchawę. Jeżeli dmuchawa ma opory, to płynie większy prąd, a jednocześnie chłodzenie jest słabsze. Należy to sprawdzić.
A nie prościej jest zmierzyć prąd pobierany przez dmuchawę i wtedy wszysko byłoby jasne, zamiast gdybać, bo być może ten pierwszy zasilacz to wytrzyma.
W tym aucie nazywa się to moduł wentylatora kiedyś pospolita opornica.Brawo Dodano po 4 Teraz moduł PWM przez zastosowanie tranzystora za pomocą którego sterowany jest prąd dmuchawy a kiedyś opornica od zastosowania zazwyczaj kilku rezystorów
Witam. Szukam schematu instalacji elektrycznej do renault megane 1.4 1998r. Po odłączeniu dmuchawy gubi prąd we wtyczce.
Ostatnio musialem zrobic układ plynnej regulacji prędkosci obrotowej dmuchawy w samochodzie, zrobilem to na stabilizatorze KDSN siedmio amperowym, dziala poprawnie ale strasznie sie grzeje, wiec musialem dac dosc duzy radiator. Slyszalem, ze mozna cos takiego zrobic na tranzystorze, ale nieregulujac napiecia, tylko regulujac prad, ale nie mam bladego...
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic34... tu masz odpowiedź
Mostek n usunąć. A1-A2 puste. Prawidłowo powinna być i różnicówka i bezpiecznik. Każdy z tych elementów pełni inną rolę. Upraszczając różnicówka zabezpiecza przed porażeniem, bezpiecznik przed przeciążeniem obwodu i skutkami zwać. Jeżeli różnicówkę wyrzuca to może to być wina samej różnicówki - uszkodzona, błędnego podłączenia różnicówki, uszkodzenia...
Nie działa dmuchawa. Bezpieczniki ok. Opornica też. Dmuchawa też. Tak jakby nie podawało prądu na pokrętła dmuchawy. Te 3 przyciski poniżej też nie działają. Ostatnio raz się włączała,raz nie. Teraz całkiem nie chodzi.
Witam, mam problem z Oplem Corsą C - brak prądu na bezpieczniku nr 45 (odpowiedzialny za dmuchawę nawiewu). Co może być przyczyną? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Taki przekładnik np AC1005 24mmx11mm http://obrazki.elektroda.pl/9046314600_1... A jeśli zależy Ci żeby było niskie to pozostaje transoptor.
Witam potrzebuję pomocy w sprawie sterownika KOMFORT a mianowicie stopił się czujnik temperatury i teraz sterownik wyświetla cały czas alarm i piszczy wymieniłem czujnik na nowy ale sterownik nie reaguje i nadal wyświetla alarm i piszczy co może być przyczyną bardzo prosiłbym o pomoc i ewentualnie podpowiedź jak się do tego zabrać
jaki powinien być prąd przy 4 biegu dmuchawy?
Sprawdziłeś stary, co się w nim upaliło? Sprawdziłeś pobór prądu przez silnik? Silnik nie przytarty, przegrzany...?
nie mam prądu na zasilaniu dmuchawy nagrzewnicy bezpieczniki dobre ,jak daje prąd na krótko to wszystko działa jak należy
czy nie warto poszukać na złomie lub aukcji oryginalnego przełącznika a nie robić badziewia? I wentylator doprowadzić do sprawności, bo potem jeszcze narzekanie na niedoładowane akumulatory i padające alternatory jak dmuchawa ciągnie nawet 2 razy tyle prądu co powinna.
Przecież nie ma znaczenia że jest na 220V! Ważna jest temperatura zadziałania i prąd, jaki może przezeń przepłynąć!
A ile prądu bierze? :> Nic sie nie stanie.
Witam, Mam pytanko odnośnie tej dmuchawy ile bierze prądu przy 12V? Ponieważ mam problem z upolowaniem odpowiednio mocnej dmuchawy z możliwie małym poborem prądu do mojego autonomicznego odkurzacza zasilanego z akumulatora 12V 7AH.
Poszukuję schematu regulatora silnika prądu stałego np.od dmuchawy MB 201 lub coś podobnego.
Wymianą bezpiecznika czy całej opornicy leczymy tylko skutek a nie przyczynę. Przyczyna leży w wielu przypadkach w silniku dmuchawy, którego łożyska z biegiem lat wyrabiają się, stawiają większy opór, który przekłada się na większy pobór prądu przez wentylator a to prowadzi do mocniejszego nagrzewania się opornicy. Problem bez ingerencji w silnik dmuchawy...
No to od dmuchawy można sie odczepić. Triak... nie powinna to być jego wina, jeśli już chcesz to wystarczy BT136...9 z literką E. Sprawdziłeś gasik?, L podłączone pod L? Ja bym jeszcze jeden kanał podłączył pod leda w MOC'u, a drugim obserwował prąd dmuchawy, bo prąd a nie napięcie jest tu istotne. Tylko uwaga bo łatwo coś sfajczyć! :) Wstaw opornik...
Źle ciepło bierze się z oleju a nie z prądu, prądem tylko jest dmuchawa i pompka zasilana. To jakieś 50W.
Są dmuchawy, które mają 2 stopnie: pierwszy np. na moc 800W a drugi - 2000W. Do tak małego pomieszczenia włącza się wtedy pierwszy stopień (grzeje delikatnie). Gdy chce się pomieszczenie szybko ogrzać, to włącza się drugi stopień, wtedy temperatura szybko osiągnie zadaną (gdy dmuchawa ma termostat, to wyłączy prąd a jak temperatura spadnie, to włączy)....
Sprawdż czy nie zaciera ci się silniczek dmuchawy i pobiera zaduży prąd
Witam. Nie trzeba nic podgrzewać tylko delikatnie podważać równomiernie z każdej strony. Pod wiatraki są 3 śruby trzymające silnik i trzy śruby mocujące podstawę silnika do komory przewietrzania. Jako ciekawostkę podam ze miałem uszkodzony silnik. Błąd 'zwarcie dmuchawy' prąd pobierany przez silnik do 13A wiec ok. 180W mocy. Rozebralem uzwojenia zwarte....
A do czegoś Ci ten schemat potrzebny? Tam pada MOSFET. Przyczyną jego uszkadzania jest też często sama dmuchawa, która z uwagi na zużycie zaczyna pobierać zbyt duży prąd.
Jeśli w SC (podobnie jak w CC) jest 3 stopniowa regulacja prędkości nawiewu to zielone coś co znajduje się w kanale wentylacyjnym (przynajmniej w CC miało kolor zielony i obstawiam, że to o to chodzi) to tzw. opornica. A dokładniej 2 oporniki wysokiej mocy które ograniczają prąd do silnika dmuchawy nawiewu. Chyba, że masz klimatyzację no to wtedy to...
Koledzy jakiś sposób na wyciszenie (zmniejszenie obrotów) silnika dmuchawy ? Palnik potrzebuje raptem 20% wtórnego, a dmuchawa huczy aż miło żrąc przy tym prądu nie mało.
Jak w większości samochodów na pakiecie rezystorów zamontowany jest bezpiecznik termiczny i to on się upala, rzadko kiedy któryś z rezystorów. Objawem jest nie działanie dmuchawy na środkowych biegach. Jeżeli dmuchawa nie chodzi ci także na ostatnim biegu to musisz sprawdzić przejście na włącznik z bezpiecznika i sam wyłącznik. W kilkuletnich Oplach...
Wentylator skraplacza 12V, dmuchawa w kabinie 12V no i w sumie tyle, sprężarki nie liczę. Co do poboru prądu to nie mam pojęcia jaki może być ale myślę że całkiem spory. Szczególnie silnika wentylatora skraplacza, ale planuje go podpiąć na 1 bieg. Dodano po 2 Jeśli robiłeś coś takiego to mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie co do podpięcia takiej instalacji...
Wpalone złącze dmuchawy na ucebiku, najlepiej puścić prąd bezposrednio na kabel żółty z pomarańczowym paskiem idący w wiązce nad kolanami kierowcy
Witam. Mam problem z nawiewem. Nie działa wentylator. Po podłączeniu na krótko działa. Wentylator podmieniany, rezystor podmieniany, panel podmieniany. Do dmuchawy dochodzi prąd od 10 do 14V zależnie od obrotów ale po podłączeniu wentylatora jest 0V.
Czemu się nie zgadza? Transoptor jest zasadniczo komponentem analogowym, tylko rzadko kiedy ma liniową charakterystykę w szerokim zakresie prądów diody. Dmuchawa z Minebea też ma na transoptorze wejście sterujące.
Włóż orginalny bezpiecznik i jeśli nadal będzie się grzać zmień gniazdo bezpiecznika. Tak dmuchawa może pobierać większy prąd i też będzie się grzać. Warto ją choćby przesmarować.
W/w bezpieczniki nawiewu w aucie przeważnie są zamontowane przy silniku dmuchawy razem ze specjalnym modułem rezystorem trzy-torowym.Włączając dmuchawę na 1,2,3 bieg ,puszczamy prąd przez w/w rezystor oraz bezpiecznik termiczny jak w temacie.Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik.Bezpiecznik w normalnych warunkach jest chłodzony nawiewem,ale...
Odepnij jeża bo bywały przypadki żarcia prądu przez niego.
Ten moduł jest specjalnie umieszczony w tunelu, w strumieniu powietrza, żeby się nie przegrzewał. Warto pomierzyć jaki prąd przez niego idzie bo może sama dmuchawa ma zabrudzone łożyska i pobiera więcej prądu niż powinna. Niestety ale w tym przypadku dostęp do dmuchawy jest dość kiepski, żeby sprawdzić czy obraca się bez oporów. Druga sprawa to same...
Wiem, że dmuchawę można na krótko wyłączyć przez sterownik, ale nie wiem, na jakiej zasadzie to działa, bo prąd dalej płynie na kablu do dmuchawy, mimo że sterownik rozłączył dmuchawę druga opcja to widoczna na zdjęciu wtyczka dmuchawy, ale nie chcę mi się za każdym razem wypinać wtyczki. ... bo prąd dalej płynie na kablu do dmuchawy.... gdyż sterownik...
Ciężko zrozumieć - prąd zwarcia - prąd płynący pod obciążeniem - jeśli przekracza zwyczajowe normy , to oznacza że dmuchawa przytarta i może to rzutować na cały układ elektryczny - CIĘŻKO TO ZROZUMIEĆ ? Czepianie się o zwyczajowe zwroty ludzi którzy chcą pomóc to najwyższy poziom merytoryczny interlokutorów. Powinienem pojechać i naprawić - najlepiej...
A prąd do silnika dmuchawy dochodzi? Jeśli tak to spr czy sam silnik nie jest spalony. Jeżeli nie działa silnik dmuchawy to klima też nie wystartuje.
Witam. Zaciekawiony ostatnio tematem jakości prądu, który generują przenośne agregaty prądotwórcze na każdą kieszeń postanowiłem zaproponować aby ten, kto ma agregat i oscyloskop w jednym czasie i miejscu :-) zbadał przebieg napięcia wyjściowego bez i pod obciążeniem. Okazuję się, jak można było przewidzieć, że większość tańszych (a czasami nawet droższych)...
Obydwa jak najbardziej się nadają... No to życzę wiele szczęścia przy pracy ze sterownikami kotła i pompami CO. ...popatrz na kraft dele z miedzianym uzwojeniem. Kraf Dele - synonim jakości i solidności? nie wiem skąd się urwałeś. One mają tyle wspólnego z Hondą co ja z księżycem. Tu akurat się zgodzę. Używam od lat ze sterownikami kotła, tv i komputerami...
Zwłoka jak najmniejsza. Bateryjne zasilanie z prostego powodu - zanik prądu, wyłącza i dmuchawy. Przy zasilaniu modemu GSM z sieci, bez zasilania nie będzie powiadomienia.
Jeśli wykluczysz silnik to podmień sterownik. Może uszkodzony jest obwód pomiaru natężenia prądu.
zawsze możesz znaleźć przewody do niego zapodać prąd na krótko rzecz polega na tym żeby wyeliminować niesprawność samego silnika dmuchawy
Tak, sterownie OK, problem z tą przetwornicą. Zmierz jeszcze prąd dmuchawy dla porządku...
Przekaźnik pojedyńczy oznaczony jak k76 lub nr 26 w głębi skrzynki na środku u góry (rząd 3 przekaźników) bezpośrednio pod bezpiecznikami. Masa na przekaźnik(86) razem z masą na opornicę dmuchawy z przodu. Prąd (85) bezpośrednio po zapłonie.
Zatkany filtr lub wybite łożyska w silniku dmuchawy. Przy dużym prądzie jaki dmuchawa pobiera przy pracy na biegu bezpośrednim następuje w takim przypadku ustawienie wirnika pod kątem i w rezultacie wirnik może nawet ocierać o stojan. Ale jeżeli pada bezpiecznik termiczny to stawiam na filtr. Zwróć uwagę że moduł jest umieszczony w strumieniu powietrza...
Jeśli jest z czujnikiem temperatury zewnętrznej, to latem powinno ( chyba) załączać nawiewy. Zimą dopiero po podgrzaniu płynu. Oczywiście jeśli nawiewy są podłączone. Po za tym, bez sensu żeby pracowała dmuchawa pieca. Zmierz cykle poboru prądu. Amperomierz musi być większy niż 10.
A kolego to skąd wie jaka jest moc grzałki? Wróżbita? Co do wentylatora, przyda się przekaźnik, żeby prąd z zasilacza nie zasilał linii KL15. Wyjmij przełącznik dmuchawy i znajdź pin odpowiadający za niskie obroty. Podłącz zasilacz i sprawdź czy sobie radzi.
prąd do obudowy silnika dochodzi, ale już z niego nie. Do wtyczki prąd dochodzi na jednym przewodzie ? Drugi to masa. Do działania potrzeba plusa i masy. Wypnij wtyczkę z silnika wentylatora i zamiast niego podłącz tam żarówkę. Będzie świecić, wentylator padł. Nie będzie, źle sprawdziłeś ten prąd, bo np miernikiem, lub brak jest masy, minusa.
Witam Was pacjent Berlingo 2003. Nawiew nie działa wcale. Nie znalazłem przekaźnika dmuchawy w mk2 już jest . Zasilania wentylatora na mierniku brak, żarówka podpięta również nie działa. Wyjąłem opornik rezystor dmuchawy przejście prądu jest na tym termicznym cudzie u nasady . Co do bezpieczników sprawdziłem jakieś 80% niestety opisy Berlingo M49 MK1...
Czyli takie pomiary pomimo wykazujące prąd nic nie znaczą. Tak to jest mylące i wydaje się że silnik dmuchawy uszkodzony. Jakieś 2 miesiace temu wymienialem juz caly rezystor. Warto by było jednak sprawdzić silnik ,może zaciera i to powoduje uszkodzenie rezystora .
Dziś co do prawdy nie miałem czasu się tym zająć, ale zauważyłem ciekawy przypadek, mianowicie, jak mam wszystko wyłączone(dmuchawe, wycieraczki, światła biegu wstecznego ...) to po odpaleniu auta wszystko działa bynajmniej jakiś czas, ale jak startuje silnik i nie mam wyłączonej np dmuchawy to już po odpaleniu nie ma prądu w tych urządzeniach. Mam...
Jeśli chodzi ci o silnik dmuchawy, to tak, jest tam zasilanie, nie ma prądu w jednym przewodzie idącym od klimatronika do rezystora (klimatronik podmieniany to nie to)
Witam. Czy wszystko zadziałało bezproblemowo. Bo osobiście też jestem na etapie montażu takiego sprzętu w swoim poldeczku. Alternator 100 A już siedzi. Jeszcze tylko wymiana żarówek na ledy, żeby zmniejszyć pobór prądu, bo na długich to 10 A pobierają, jeszcze tylko pomiar zapotrzebowania na prąd silnika dmuchawy. I chyba wtedy te 100 A by starczyło...
GOLF mk1 diesel , zabytek w idealnym stanie . długo stał i przestały działać wycieraczki , spryskiwacz, i dmuchawa wentylatora. Nie dochodzi prąd na kostkę przy kierownicy po lewej stronie. Wszystkie bezpieczniki dobre. proszę o pomoc .
Nie znam tego sterownika, ale jako producent sterowników uważam, że dmuchawa pobiera nadmierny prąd. Będziesz musiał chyba wymienić całą dmuchawę. Jak instrukcja interpretuje ten error?
Witam Ja mam pytanko o ten termik który jest tam bo mi go wywaliło, jaką on ma wartość bo nie mam żadnych info na nim (są nieczytelne). Zmostkowałem go drutem i działa na wszystkich biegach. Na drugim biegu dmuchawy pobierając prąd z akumulatora ma 4,75A czy to jest prawidłowe Prosz o odpowiedź Pozdrawiam RAFIK
Citroen Xantia, benzyna, 1999 rok. Wymieniony rezystor dmuchawy, zapłonik, wentylator na krótko działa, brak prądu na czerwonym kablu od wiatraka.
Udało się rozwiązać problem. Był problem z kablem od bezpiecznika komfortu. Gdy dostawał obciążenie grzal się i nie przewodził prądu.
To jest bezpiecznik termiczny, koszt w sklepie RTV ok 3zł. Kup 200°C 250V, przy lutowaniu trzymaj szczypcami aby go nie uszkodzić temperaturą lutownicy. Częste przepalanie się tego bezpiecznika świadczy o końcówce dmuchawy - pobiera zaduży prąd
prąd do dmuchawy dochodzi ale nie działa na żadnym biegu podpiąłem na krotko to dmuchawa działa pomoże ktoś w czym problem
zakres miernika 20A w zupełności wystarczy w tych autach z czasem wsówki przestają dobrze łączyć i problem nie tyle tkwi w nadmiernym prądzie dmuchawy co we wsówkach doprowadzających prąd do bezpiecznika metodą naprawy jest odcięcie kawałka przewodów do bezpiecznika, przedłużenie ich na żadaną długość i założenie nowego gniazda pod bezpiecznik ponieważ...
Najprawdopodobniej silniczek jest na prąd stały, należy więc po trafku zamontować jeszcze układ prostowniczy.
prąd dmuchawa przekaźnik prąd dmuchawa prąd silnik dmuchawa
alpine wyłącza tranzystor bc337 zatkany wydech
naprawa lodowki pralko suszarka
Aktualizacja map w nawigacji Modecom MX4 AutoMapa Rozdzielenie CSYNC na VSYNC i HSYNC: Metody i Układy