dodac drugi

Znaleziono około 503 wyników dla: dodac drugi
Podstawowa forma zapytania: dodać drug
  • NAS Asustor - Jak dodac drugi dysk usuwajac pierwszy

    Witam. Mam NAS Asustora na dwa dyski. Obecnie chodzi na jednym dysku 2 TB. Dzisiaj kupilem 3TB i chcialbym go wrzucic i zastapic ta 2TB i tu pojawia sie problem jak to zrobic? Jesli wstawie 3 TB i zrobie lustrzane odbicie to zmniejszy mi sie rozmiar do 2 TB, jak wstawie i przerzuce na 3 TB to po wyciagnieciu...

    Naprawa HDD i odzysk danych bass25   18 Gru 2015 19:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 489
  • Logmein.com błąd przy dodawaniu komputera

    witam, ostatnio trafilem na stronke logmein.com, wszystko pieknie, ładnie na kompie siostry (xp) dodałem komputer, zainstalowalem programik, pulpit zdalny jak i inne super funkcje spelnialy swoja role. Problem pojawil sie gdy chcialem dodac drugi komputer (vista) ktorego praktycznie caly czas uzywam...

    Sieci Początkujący yoda.master   17 Maj 2010 21:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1074
  • Miniwieża Sony MHC-701 - jak rozszerzyć pamięć stcji ?

    A skad wiesz, ze ten procek ma wewnetrzna pamiec EEPROM :?: Moze ma zwenetrzna :?: Moze ma taka popularna 8 pinowa sterowana po I2C, wtedy mozna by dodac druga taka sama i przelacznik linii SDA na jedna i na druga :?: Bez schematu, czy tez rozbierania urzadzenia, sie tego nie dowiem. Chyba...

    Audio Serwis IDE   31 Sie 2004 10:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1109
  • Błagam !(!!) schemat ideowy układu przemiany częstotliwości

    Bedzie to stanowisko laboratoryjne.Mam tam zamiar dodac drugi mieszacz tak ze jeden bedzie o podstawie logarytmicznej a drugi wykladniczej Calosc sie podlaczy do analizatora widmowego i moze sie uda :) Tyle ze do tej pory z elektronika nie mialem nic wspolnego Prosze wiec o jak najwiecej ...

    Schematu/instrukcji/artykułu smylla   15 Gru 2004 10:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1091
  • Prosty sterownik domowy - by Mirley

    Do IMEX... Jesli jestes kumaty to pozmieniasz program dla własnych potrzeb - jesli niedajesz sobie rady to zrób jak ja - dofinansuj serwis Mirka a on w zamian dopomoże ci indywidualnie - ja raz wasparłem i dostalem dodatkowe menu do moich potrzeb - teraz bedzie kolejne meny i bedzie kolejna darowizna...

    DIY Konstrukcje mirley   09 Mar 2015 11:00 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 23439
  • Połączenie dwóch komputerów bez routera

    Ja też nie widzę sensu - właściwie celowości takiej potrzeby... Mozna albo dodac drugi adres IP do posiadanych kart (nie wiem czy jest to mozliwe w windowsie) lub tak jak ja to miałem dołożenie dodatkow(ej)ych kart sieciowych np. pod USB. Ja jak miałem internet na jednym kompie z sieci LAN (od dostawcy)...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych szymsze87   03 Sie 2012 17:02 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2845
  • jak obnizyc napiecie dc

    acha zapomnialem zapytac to do :arrow: wowki potrzebujesz jednego napiecia?jesli nie to bedziesz musial dodac druga galaz zasilania do tego stabilizatora

    Inne Serwis bobo   23 Paź 2002 22:58 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3078
  • Amator 2b

    W moim amatorku sie spaliła jedna hybryda i zaraz wymieniłem cały wzmacniacz na nowy na kostkach TDA2050 gra super ale było co robic bo poprzedni wzmacniacz zasilany jest napieciem niesymetrycznym więc musiałem transformator przerabiac to nie było trudne poszło bardzo łatwo kazdy by mogł takie cos zrobic...

    Technika Sceniczna i Studyjna szatek009   26 Kwi 2004 16:03 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2069
  • subwoofer obudowa zamknieta Vb !

    Nie wiem jakie masz klowne kolumny. Ale z tego co piszesz to sa one duze. Pamietaj ze subwofer ma tylko wtedy sens jak jego potencjalne pozliwosci sa wieksze od mozliwosci basowych glosnikow w kolumnach glownych. W praktyce subwofer powinien miec glosnik o kaliber wiekszy od glosnikow z kolumn. Wstawianie...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe outlawek   25 Cze 2004 07:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1394
  • atmega32+cc1000 Jak to połączyć

    [quote=GieniekS] PostWysłany: 21 Cze 2005 10:42 Temat postu: Re: atmega32+cc1000 Jak to połączyć Moim zdaniem przejście z 5V na 3V jest zbyteczne. Przeprowadziłem już pruby na: ATmega32, ATmega8515 i ATtiny2313 zasilanych z 3V i nie miałem problemów nawet z programowaniem ... [/quote] A jak...

    Mikrokontrolery 642877   09 Mar 2009 13:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2115
  • Robot - enkodery... jak to wszystko zgrać...?

    Pytanie nr 1. Jak szybko twoj robot bedzie sie poruszal/ile bedzie generowal sygnalow na sekunde? Jezeli ta liczba jest mala (dajmy kilkaset sygnalow z enkodera na sekunde) to mozesz po prostu zrobic co 1ms krotko petle, ktora sprawdza stan enkoderow i wg. tego oblicza przebyta droge/kat itd. (czyli...

    Robotyka Modelarstwo m_michael   29 Gru 2007 23:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2797
  • Budową Subwoofera - chodzi mu sub na ARN226

    A moze dodac drugi taki glosnik, troche zmniejszyc pojemnosc obudowy poprzez np. dodatkowe wzmocnienia budy lub mala komore z piaskiem. Zeby nie zmieniac impedancji zasilac glosniki z dwoch stopni koncowych.

    Technika Sceniczna i Studyjna coolombo   04 Paź 2005 13:40 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1983
  • programy cyfrowe niekodowane

    witam.na poczatek napisze ze mieszkam w niemczech i do tej pory mialem sat analogowa ale ze wzgledu na zone (klan itd)zdjecie poloni z analogu nabylem odbiornik cyfrowy KATHHREIN euroline 336 CI i teraz moje pytanie analog mialem ustawiony na hotbird i bez zmiany ustawienia czaszy podlaczylem cyfrowke...

    SAT Serwis tomarex   01 Lis 2005 14:38 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 19143
  • BASCOM - Czas trwania czasu

    $regfile = "2313def.dat" $crystal = 4000000 Config Timer1 = Timer, Prescale = 1, Compare A = Toggle, Clear Timer = 1 Declare Sub _1 Declare Sub _0 Nosna_on = &B01000000 Nosna_off = &B11000000 Compare1a = 55 Tccr1a = Nosna_off Timer1 = 0 Do _1 : _1 : _0 ...

    Mikrokontrolery wicy   09 Lis 2005 09:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2567
  • Zabezpieczenie dłośnika wysokotonowego.

    bezpieczniki polimerowe sa za wolne, najlepszym zabezpieczeniem jest szeregowa zarowka. Na poczatek proponuje 21W/24V jak bedzie sie za wczesniej zapalac to dodac druga rownolegle albo inna wiekszej mocy.

    Technika Sceniczna i Studyjna irek2   29 Gru 2005 20:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1221
  • Menuet UKF.

    Ze wzgledu na podwyzszenie napiecia w sieci 235V dobrze jest dodac druga zarowke 12V. w celu wyrownania napiecia do 220V. zarowke dodajemy szeregowo do juz istniejacych, chodzi o odbiornik Pionier, itp. gdzie napiecie zazenia jest beztransformatorowe.

    Elektronika Retro aktyp   04 Lut 2006 10:02 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6327
  • Tuning Diora ws504b - dwa transformatory równolegle

    Transformatorow nie nalezy laczyc rownolegle, o wiele lepiej dac jeden na kanal. Kondensatory daj 4700-6800 63 V. Oczywiscie musisz dodac drugi mostek.

    Audio Serwis marian1981.02   20 Paź 2006 16:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1018
  • Elektroniczna kostka do gry

    No to ja ci dam pomysl inny skoro tak bardzo chcesz dodac drugi wyswietlacz ;-) Pokus sie o programowanie zasiegu rzutu, czyli w jakiej puli liczb ma losowac: 1-6, 1-12, 1-24... czy nawet jakies niestandardowe 0-17 ;-) ciezko zrobic to na 2 przyciskach, ale mysle ze z trzema nie bylo by juz problemu... Switch1:...

    DIY Konstrukcje piechu678   30 Sie 2008 19:06 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 6771
  • "polowa" ładowarka do Nokii 3410

    witam, mam Nokie 3410, bateria li-ion, zasilacz do tego ma parametry 3,7V 350mA. Chcialbym do tego zrobic "polową" ładowarkę: 3 lub 4 akumulatorki AA lub AAA + wtyczka zasilająca. czy takie cos wystarczy, czy trzeba cos jeszcze dodac? drugi patent to wtyczka USB => wtyczka zasilajaca - czy tu...

    GSM Serwis Wasz3k   22 Kwi 2007 14:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 834
  • [asm] Instrukcja RET

    czy wpisanie sbiw ZL,1 przesunie takze ZH czy trzeba dodac druga linijke analogicznie sbiw ZH,1 ??

    Mikrokontrolery kamyczek   23 Mar 2008 09:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4138
  • jak mam połączyć 2 kompy ?

    wiem ze było troche o tym ale szukajką ciezko konkretnie znalesć mam małą pilną prośbę o wyjaśnienie ... tylko z grubsza ... kumpel ma internet przez karte sieciową przewodową. teraz chce dodac drugi komp zeby odgałęzic z tego pierwszego i tez miec internet .czyli taka " siec w sieci " ... dodam...

    Sieci, Internet marekkaz31   09 Kwi 2008 11:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 761
  • sterowanie lustrem, aby podążało za słońcem - jak zrobić?

    Ale co będzie gdy z jakiś powodów jeden z czujników zostanie " na stałe " przysłonięty - np. ptak - że tak powiem - " narobi "na wylot rurki ? Masz rację Pukury, przestanie działać poprawnie. Ale tak samo można załatwic każdy inny czujnik. Mozna też zapytac co będzie gdy nieprzychylny zacznie...

    Automatyka Przemysłowa Andrzej550D   20 Lip 2016 15:11 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2615
  • Kopia preampa G9 - transformator sieciowy?

    To moze tak... Ja juz robilem nadruki zelazkiem tak ze wiem jak to sie robi. Tutaj zamieszczam przyklad mojej wersji SSL4000 czyli SLA4020:) Ja ciagle nagrywam o ile nagrywam w 16 bitach - mam jakies takie skrzywienie i lubie brzmienie cyfry czasami specjalnie degradujac jeszcze rozdzielczosc np...

    Projektowanie Układów c_04   18 Sty 2011 05:07 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2987
  • Przeróbka spawarki transformatorowej (usprawnienie)

    Jesli cewki nie sa symetryczne to nie pracuja jednakowo ( symetrycznie ). Cewki laczy sie poczatek z poczatkiem uzwojenia i koniec jednej z koncem drugiej cewki. Widac, ze nie wiesz jak sie laczy cewki. W tej chwili cewki wlaczone sa szeregowo i tylko rozlaczenie cewek calkowicie i na nowo polaczyc....

    Elektro Maszyny i Urządzenia Djtranseer   27 Sie 2010 21:29 Odpowiedzi: 511    Wyświetleń: 277594
  • Koniec wolnych adresów. DHCP, dodanie drugiego zakresu.

    Witam Na Windows 2003 Srv mam usługę DHCP i skonfigurowany zakres sieci dla 192.168.0.0/24 - wszystkie adresy są już zajęte. Połowa adresów jest przypisana statycznie a połowa dynamicznie. Czy można dodac drugi zakres np: 192.168.1.0/24 aby z niego także użytkownicy pobierali adresy ? Jak można ten...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych hermes-80   02 Mar 2011 13:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1111
  • Dodanie karty sieciowej

    Witam. Mam takie pytanie. Korzystam z 2 sieci lanowych kablowych czy da się zrobic tak jak w XP dodac drugi raz tą samą kartę sieciową i skonfigurowac tak żeby posiadały tylko inne adrsey Ip i która potrzebna włączac to połączenie?? Posiadam laptopa z windowsem 7.

    Sieci LAN Picia136   15 Kwi 2011 20:41 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 419
  • avast nie działa, włam na e-mail oraz allegro

    W zalaczniku mozna umiescic wiecej niz jeden plik. Po dodaniu jednego, mozna dodac drugi. Mozna tez spakowac logi i zamiescic jeden spakowany plik. Usun to co wykryl mbam, w koncu po to skanowales! Do aktualizacji: Java(TM) 6 Update 24 (64-bit) Java(TM) 6 Update 29 Mozilla Firefox (3.6.16) Odinstaluj: HiJackThis ...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   26 Lut 2012 20:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1253
  • Generator impulsów prostokątnych 0,5V - 12 V, od kilku do kilkuset A

    Tyle moje filozofowania :) -- reszta pokaże ci praktyka. Dzeki bardzo sciencisto, sprawdze wszystkie wskazowki... Pozatem mam jesce pytanko: jak zwiekszyc moc pradu na wyjscu? Potrzebuje odzyskac okolo 2A... Czy coz da jak podmienie zasilac na wejcu, przykladowo na 60V 5A... moze tym sie zwiekszy...

    Początkujący Elektronicy piotrw111   24 Wrz 2013 08:58 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 8291
  • Mam problem z portaldosites - jak usuwać z otl?

    Wystarczy uzyc zmien i dodac drugi zalacznik. Odinstaluj: Adobe Reader 9.5.0 - Polish, zmien go na Foxit: Wykonaj skrypt w OTL: :OTL IE: 64bit: - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = IE: 64bit: - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page...

    Pogotowie Antywirusowe Acorus 20   06 Kwi 2013 12:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1152
  • Atmega8 Bascom - PWM - powolne zmniejsznie/zwiększanie

    Da się i własnie na flagach timera powinno się to zrobić. Samo taktowanie obniżaniem wartości to nie wszystko. Dioda zapala się już przy bardzo małej wartości PWM i potem dokładanie jej czasu intensywność świecenia zmienia coraz mniej. Dlatego przy ściemnianiu mało się dzieje i potem nagle dioda szybko...

    Mikrokontrolery Początkujący 373522   05 Maj 2015 15:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 888
  • Nowe życie kompresora olejowego

    Hs 11 nie jest zla. Wydajnosc nie powala, ale jest tania w zakupie. U mnie hs11 chodzi od kilku miesiecy na ~2250 obr/min i jej wydajnosc to okolo 150 litrow na minute. Silnik 1.1 kW da rade napedzic 2 takie sprezarki. Kolega ma tak zrobione i do 8 atmosfer nabijaja 90l baniak bez zajakniecia. U siebie...

    DIY Dom Ogród rakoweom   24 Kwi 2018 18:32 Odpowiedzi: 5171    Wyświetleń: 1257778
  • Sprawdzenie układu sterowania wentylatorem

    Najpierw zasil procka. Poprzez ten rezystor moze popłynac prąd max 0.5mA i wtedy spadek napięcia na tym resystorze będzie 5V. Czyli procesor dostanie 0. Mógłbyś wyjaśnić co przyświecało tej idei? Jaki miało miec to w zamyśle cel? zasilanie podlacz bezposrednio do 5V (dla celów testowych moze...

    Mikrokontrolery Początkujący olesiak   21 Mar 2016 08:28 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 1899
  • Laptop i czarny ekran po logo Lenovo

    Witam. Probowalem podlaczyc laptopa do telewizora za pomoca kabla HDMI. Laptop nie widzial TV, wiec zaczalem grzebac w ustawieniach ekranu w laptopie. Nacisnalem zeby dodac drugi ekran i wybralem za pomoca VGA i kliknalem zastosuj. Teraz laptop sie wlacza pokazuje logo lenovo i dalej jest czarny ekran....

    Software serwis RADU23   06 Cze 2016 08:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 660
  • Dodawanie pilota Chipcontrol V4 do odbiornika/radia DTM MAX

    Witam, chcialbym dodac drugi pilot do odbiornika/radia DTM MAX. Mam fizyczny dostep do odbiornika, raczej bez problemu. Mam tez pilot ktory jest juz zaprogramowany do radia. Zgodnie z instrukcja zdalnego dodawania pilota, niestety nic nie zadzialalo. Trzymalem przycisk 15 sec, potem zwolnilem na 3...

    Automatyka bram, szlabanów, rolet Marek J.   14 Cze 2017 15:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 852
  • PROSZE O POMOC JAK KROK PO KROKU DODAC 2 SATELITE HB+ASTRE

    WITAM Niedawno kupiłam sobie dekoder polsatu wraz z anteną chciała bym odbierac aste bo jak dodaje do tych ustawiem co mam to swieci sie czerwone swiatełko a przy HB jest zielone próbowałam róznych kombinacji i nic mam pozostałosci po wizji tv tzn wszystko oprócz dekodera nie wiem jak krok...

    SAT Serwis papadu   26 Gru 2005 18:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1979
  • Grundig-Arcance 72-2410/7top-jak dodac PIP

    Jak nie masz fizycznie zamontowanego 2 autonomicznego tunera to grzebanie w opcjach serwisowych nic Ci nie da i nie dało . Należy zamontować fizycznie w OTV 2 niezależny kanał odbioru (tuner) i wtedy go aktywować. To co zrobiłeś obecnie to menu serwisowym to aktywowałeś jakiś 2 tuner (może być nawet...

    TV Serwis Mariopi   28 Lut 2006 21:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 912
  • jak dodac napisy pomocy

    Założyłeś drugi temat o tej samej treści !!! Może by tak regulamin poczytać ... Ponadto jest opcja SZUKAJ !!! Są także google.pl

    Software serwis Marcinoza77   02 Gru 2005 18:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 870
  • chce dodac win98 do istniejacego juz XP

    Jeżeli xp masz postawione na partycji ntfs to nic z tego. Musisz przeformatować dysk na fat 32 (np programem fdisk z poziomu dos a następnie zainstalować win 98, później jako drugi system win xp.

    Sieci, Internet artbi   27 Mar 2006 20:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 536
  • Czy warto dodac RAM-y do procka 1,3

    A co robisz na tym kompie? Do worda i notatnika nie ma sensu wiecej niz 256. Co do tekstow "im więcej pamięci tym lepiej" - to proponuje zamontowac 128MB do komputrera z i386 i sprawdzenie teorii. Robert B - o co ci chodzi? Druga akapit dotyczy bezmyslnego stwierdzenia "wiecej ramu lepiej", bez...

    Komputery Hardware kriss 88   25 Kwi 2006 08:03 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1079
  • jak dodac do body kolejny <body onLoad=".."

    Witam Mam problem ucze się pisac stronki WWW i nie umiem dodac do budowanej stronki w sekcji body kolejnego znacznika <body onLoad=".."> Jesli juz posiadam jeden <body onLoad="czas()"> i chcialbym dopisac drugi do tego skryptu w javie <body onLoad="czas2()"> to dziala tylko jeden. chcialem...

    Software serwis wddf   04 Sie 2006 14:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1050
  • Jak dodac drugie polaczenie sieciowe w win xp ?

    Przecież w xp możesz dodać kilka protokołów dla połączenia. Ja w sieci mam jedną pule a nadajniki mam na innej i dodałem sobie drugi protokół.

    Sieci, Internet mbo   27 Sty 2007 16:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2001
  • Jak dodac komputer do sieci ???

    jestem podlaczony do sieci w ktorej moj uslugodawca wpuszcza do sieci komputer po wczesniejszym podaniu mu nr mac a zeby podlaczyc drugi komputer musialbym podniesc abonament czy jest inny sposob zeby polaczyc sie z siecia dodam ze probowalem juz z routerem ale nie moge sie polaczyc i mysle ze to moze...

    Sieci, Internet piachol   06 Lip 2007 00:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4302
  • Alaram SKORPION Z1M jak dodac nowego pilota?

    Ja zawsze programuję następująco:-system alarmowy w stanie.spoczynku. 1)wcisnąć swich znajdujący się na tylnej ściance centrali.2)podawać kod programowanych pilotów poprzez wciskanie przycisku na pilotach.3)pierwszy pilot-dioda led miga jednokrotnie,po przyjęciu kodu dioda zaświeci się na około 1,5 sekundy.4)drugi...

    Samochody Zabezpieczenia machanik   23 Maj 2009 15:17 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 10011
  • Co sądzicie o tym zestawie, co dodać, co zmienić.

    Do czego będzie używany ten PC ? Ja bym dorzucił do tego zestawienia np dysk SSD na system. Nie wiem czy jest sens ładowania aż 8GB pamięci RAM (ale nie wiemy co będziesz wykonywał na nim). Druga sprawa nie wiem czy warto dopłacać 50zł za podkręconą wersję Radeona - równie dobrze można to zrobić samemu. Zamierzasz...

    Komputery Co kupić? adamadi33   13 Lip 2011 20:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 744
  • Internet radiowy na tp-link wr543g spiety z antena jak dodac router ?

    Zakup drugi APC podlacz wtyczka RJ45 do tplinka a ten nowy skonfiguruj jako AP i sprawa zalatwiona. Inna sprawa moze byc jak dostawca poblokowal cos i nie rozdzilisz w domu. pozdrawiam

    Sieci WiFi piterek-23   06 Sty 2012 04:10 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1929
  • Druga grafika w kompie (Pod PCI)

    zachej zapomniaj dodac na jakiej rozdzialce to robil ;) btw wynik w smarkach powinien byc poprzedzony nastepujacymi danymi procek:barton 11x23o mobo:nf7sl (czasami ver biosu tez ma znaczenie ale raczej marginalne ;] ) timingi ramu: 2.5 3 3 10 grafa: 98oo pro ( 400 750 ) 128mb/256 (bios grafy...

    Komputery Eksploatacja Platon   10 Paź 2005 23:27 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1985
  • dd -- kopia hdd na drugi hdd

    dd jednak niczego nie psuje przyczyną migania diody i stukania głowicy co 5 sekund okazał się juraling na ext3 a że dysk jest dość głośny to te pukanie jest denerwujące pewnie przy nowym dysku bym tego nie zauważył rozwiązanie można partycje zamontować jako ext2 lub przy ext3 w pliku fstab...

    Software serwis Deepone   15 Lis 2006 10:46 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4680
  • Edycja pliku boot.ini drugiego dysku wymiennego z win95 ?

    Czyli jaki dodac wpis do istniejacego dla drugiego dysku z win96lub 95 ?? [boot loader] timeout=30 default=multi(0)dis... systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partiti... Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect ?????

    Software serwis kiss39   22 Gru 2007 13:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1466
  • czym przeniesc kilka GB z jednej partycji na druga ?

    powrocilem do Paragona; zabralem 200MB z dysku F , zeby pozniej dodac do dysku C to z lewej to dysk C, a to za F to te 200MB ktore zabralem, i nijak nie da ich sie dodac do C oba dyski sa logiczne w moj komputer dysk F jest pusty, i windows nawet nie pokazuje jaka ma pojemnosc; ...

    Software serwis shivo   11 Lut 2009 07:42 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 3716
  • Dwie rozne karty graficzne . Jak wylaczyc jedna i aktywowac druga w komputerzePC

    Sprawdzalem w ustawieniach monitora . Tylko opcja D-Sub powoduje uruchomienie monitora . Gdy wlaczam dvi nastepuje brak sygnalu . Nie sadze tez aby to byla kwestia rozdzielczosci gdyz ustawilem zalecana przez producenta . Moze powinienem dodac ze wczesniej monitor dzialal gdy byla podlaczona karta...

    Software serwis invaider29   14 Sie 2011 15:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9661
  • drugi strumień w kamerach IP

    Witam Przejrzawszy pare kamer megapixelowych IP , zauwazylem, ze max 2 strumień kamer to 640x480 albo D1. Jako, że obraz z jednej z kamer planuje czesto podglądać na smartphonie, kotry ma rozdz. ekranu 1280x720 ( 5,5 cala ekran) , jest sens szukac kamery co bedzie miala 2 strumień o wyzszej...

    Monitoring Wizyjny CCTV didotom   20 Gru 2012 12:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1659
  • Livebox 2.0 a tp-link - jak przekierowac porty z jednego na drugi

    Wszedlem w opcje zaawansowane w zakladke DHCP tam byly 2 opcje statyczny i dynamiczny adres ip. Wpisalem w miejscu dla statycznego taki sam jaki aktualnie mialem podany dynamiczny i kazalem go dodac. kolejna czynnoscia jaka wykonalem bylo przekierowanie portow wedle tego adresu. Czy o to chodzilo czy...

    Sieci Początkujący Sylfa   06 Lip 2014 22:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 837
  • Cisco 1841 - Druga podsiec

    Witam, zabralem sie za konfiguracje Cisco 1841 w celach naukowych. Do 1841 podlaczony jest catalyst 2950. Calosc stoi za Funboxem (neostrada - domowa siec 192.168.0.0 255.255.255.0) Po wpieciu klienta w port z zakresu 2-13 mam problem z nieautoryzowanym dostepem ... w efekcie czego nie mam dostepu...

    Sieci Początkujący edi33333   09 Kwi 2015 20:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 810
  • Mio moov 200 - jak to wkoncu jest...

    Witam, jestem nowy na tym forum - to moj 1 post i pierwsza nawigacja, przejde do sprawy: -mam miomap 2008 Polski i chcialbym np: dodac do programu nie usuwajac nic ( miomap2008 ktore mam)o ile jest to mozlie i prosilbym o "SPOSÓB I JAK, gdzie" dodac mape europy( i link jak mozna;) pasujaca do mojej...

    Nawigacje Software martiner   16 Sie 2010 19:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 23049
  • pomocy jaki to alarm

    wiekie dzięki za podpowiedz ale chyba to nie ten bo moj ma 2 przyciski na pilacie w kolorze drewna Dodano po 5 mogę jeszcze dodac ze ma dodatkową wtyczke z lewej i z prawej srony jedna to dioda druga ma podlaczana do zamka centralnego Dodano po 3 mogę jeszcze dodac ze ma dodatkową wtyczke...

    Samochody Zabezpieczenia zapalpola1   05 Lis 2005 11:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 858
  • siec lokalna 2komp. udostepnianie plikow /problem

    Witam! Mam problem z udostepnianiem plikow w lokalnej sieci. Stworzylem siec na 2 komputerach (laptopy), na obu jest Win XP SP2 Siec stworzona przez bezprzewodowy router. Oba komputery sie wykrywaja (w sieci lokalnej), ale jak klikam na drugi zeby mogl przejrzec jego zawartosc, zawsze wyskakuje...

    Sieci, Internet cikol   01 Lip 2007 21:31 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1164
  • Kino domowe nie czyta własnoręcznie nakręconych i przerobionych filmików.

    Teraz juz przygotujemy plyte DVD w sposob przyzwoity. Oczywiscie za pomoca DVD Architect mozesz nauczyc sie robic rzeczy ktorych w programach amatorskich nie zrobisz. Oczywiscie tu sa wyjatki. Podobne mozliwosci maja Corel, Magix, Adobe, czy Sony o ktorym wspomnialem. Teraz uruchamiasz drugi program...

    Film i Wideo anmedia   27 Gru 2012 14:57 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 8121
  • Nissan primera p12,2.0 16V.Bra - Brak mocy

    Witam.Trochę sie rozpisze:)Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem,tzn nie było kompresji praktycznie na ostatnim cylindrze.Wymienione zostały pierścienie,głowica została zawieziona do sprawdzenia,planowana.Kupilem nowe napinacze i łańcuszki jeden rozrządu,a drugi nie wiem jak to sie po fachowemu nazywa,ten...

    Samochody Początkujący ALIBABA14   05 Lut 2016 20:10 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1323
  • Matlab - Dodawanie wykresów

    Do wektorow to bedzie ciezko bo nie da sie zaznaczyc kolumny w pliku tekstowym. No chyba ze wszystko do excela i wtedy pojedyncze kolumny do wektora. Ale prosciej wszystko wrzucic do macierzy a potem z macierzy wydzielic wektory lub od razu dodac odpowiednie elementy macierzy. Nie bardzo tez rozumiem...

    Początkujący Elektronicy Cryzuz   25 Cze 2006 14:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4800
  • Zasilacz na lm317t - prosba o porade.

    Witam. ... W zasilaczu nie mam nic zamiaru zmieniać, rezystor na bazę też jest dla mnie zbędny, ... Więc czy pomoże mi ktoś przerobić ten schemat poniżej na napięcia od 1 do 30V , ja poeksperymentuje tzn złożę układ i sprawdzę działanie, tylko chodzi tu o dobranie elementów i czy jest możliwa taka...

    Projektowanie Układów R2M   16 Lis 2008 12:23 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 6198
  • Citroen xsara picasso nie odpala

    Witam cvhcialbym sie podpiac pod temat .Mam problem z odpalaniem tzn od jakiegos czsu ciezko palil i w koncu wcale teraz odpala na samostart ale po odpaleniu jest wyciek paliwa z pompy po chwili wyciek ustaje iprzez caly dzien mozna gasic i odpalac . Ale jezeli zgasze silnik w czasie wycieku to nie odpali...

    Samochody Początkujący pepe150   06 Gru 2016 14:24 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3165
  • Egzamin E.13 - teoria i praktyka - 2017

    Jakaś dobra duszyczka wysłała na grupie ,że miała arkusz trzeci i wyglądał mniej więcej tak: 1. keystone i Rj-45 w standardzie A. Tego chyba nie musze opisywac 2. podpiac w nastepujący sposób: -stacja robocza port 3 na switchu -router port 1 na switchu -serwer karta 1 port 2 karta 2 port 4 4. konfiguracja...

    Nauka Szkolnictwo factislite   02 Lip 2017 19:48 Odpowiedzi: 599    Wyświetleń: 152328
  • Soft do Plustek Optic-Pro 9636T

    uzbieralo mi sie w pracy kilka skanerow po ktore juz kilka lat sie ktos nie zglosil bo naprawa byla nie oplacalna, pomyslalem ze moze sobie cos z tego zloze skaner zawsze sie przyda zwlaszcza darmowy, no i zmontowalem plusteka 9636t sciagnalem drivery (ten drugi link z i dziala, problem w tym ze...

    Software serwis CMS   25 Lis 2005 09:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1452
  • Mita DC 2560-swieci kontrolka toner po konsrewacji

    Co do toneru jesli chodzi o oryginał czy alternatywny to niema nic do rzeczy, gdyż jeśli nie stykają czujniki wychwytujące obecność pojemnika z tonerem to kopiarka wyslwietla UF, a w temacie kolega napisał że świeci kontrolka od braku toneru. Jeżeli ustawienia w sym 62 są prawidłowe to proponowałbym...

    Drukarki, ksero Profesjonalne gandalf.s   06 Lis 2006 23:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1090
  • drukark w sieci xp i 98 pomocy

    witam szukalem na eektrodzie mojego problemu ale nie znalazlem odp wiec pisze ten post sprawa ma sie tak :sa 2 komputery w sieci jeden xp (administrator) na ktorym jest glowny net i drukarka tzn urzadzenie wielo funkcyjne udostepnilem ja w sieci i nadlem prawa dostepu na druki komputer. ten drugi ma...

    Sieci, Internet Jarek.b1   27 Mar 2007 09:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 989
  • Licznik BPM

    mialem kiedys w domu jakis efekt z wbijanym recznie beatem... nie wiem czy to nie byl jakis korg (keyboard) 4 nacisniecia do rytmu powodowaly obliczenie bpm BPM to inne oznaczenie czestotliwosci bo chodzo o uderzenia na minute a np w Hz - f/sec kiedys nad tym myslalem i trzeba by zbudowac cos liczacego...

    Projektowanie Układów błyskacz   12 Mar 2008 20:05 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6874
  • Preamp mikrofonowy (hybryda) - moze wysokiej jakosci

    Witam Po wielu rozwazeniach postanowilem zbudowac preamp hybrydowy gdzie w torze znajduje sie lampa E88CC. Przede wszystkim chcialem zeby napiecie anodowe bylo dosc niskie i w tym przypadku bede to zasilal tanim transformatorem ktory ma 2 uzwojenia wtorne 45VAc i bodajze 18V lub 22V Ac. Z 45V zasilal...

    Elektronika Retro c_04   16 Wrz 2008 07:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2403
  • [Assembler] problem z wyswietlaniem liczby

    przemo_wielki, dzieki bardzo za ten kod, teraz juz rozumiem gdzie robilem źle, musze jeszcze teraz przerobic ten program (a wlasciwie jako drugi program na zaliczenie) abym mogl wprowadzac liczby wielocyfrowe (powiedzmy tylko dwu lub trzy) i program rowniez ma je sumowac i wyswietlac sume koncepcje...

    Programowanie przemo_wielki   13 Maj 2009 05:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5697
  • Nie dodaje rekordów do bazy, a jest bez błędów.

    Wiesz co nie za bardzo o co ci chodzi z tą konwersacją przecinki na kropki przy liczbach zmiennoprzecinkowych :) Składnia INSERT jest taka sama jak w moim drugim pliku tylko są inne dane no chyba, że coś przeoczyłem, ale sprawdzałem 3 razy tą właśnie składnie, bo także myślałem, że ty właśnie tkwi problem....

    Tworzenie WWW szwagros   03 Wrz 2012 20:16 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1518
  • Zgrywanie plików video z aparatów cyfrowych - data utworzenia pliku

    Kolego chrzaw w Windows7 mozesz dodac wiecej informacji z datami. Fotki ponizej. Pytanie czy windows odczyta te informacje i wyswietli. Stad cala dyskusja o zdjeciach gdzie masz "jedna klatke" w ktorej zawieraja sie wszystie informacje. Co innego film. W jednym klipie filmowym moze zawierac sie kilka...

    Film i Wideo chrzaw   20 Wrz 2015 18:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 7659
  • Prosty kontroler predkosci wentylatorow z led.

    Witam, chciałbym zrobic prosty kontroler wentylatorow jak na obrazku: lecz chcialbym go troche rozbudowac mianowicie dodac diode led ktora sygnalizowala by prace wentylatora, czyli jesli potencjometr byłby ustawiony na minimum dioda by gasła i wentylator przestawal pracowac, lekko ustawiajac...

    Komputery Modding & OC Steryd3   31 Mar 2013 11:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1956
  • ANSI C - Przekazywanie początku listy innej funkcji

    Mam właściwie dwie prośby w tym poście. Pierwsza to czy ktoś zna proste wyjaśnienie ile gwiazdek lub ampersandów stosować przy przekazywaniu wskaźników do funkcji. Podobno wystarcza kartka w kratkę i 30 minut. Mimo przeczytania książki Stephena Praty nadal głupieję ile gwiazdek i ampersandów stosować....

    Programowanie Początkujący jowyma   15 Sty 2015 00:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 603
  • renault scenic 2.0 1998 ben+ga - Nie przepala zapala się kontrolka błąd silnika

    Jak tu dodac zdjecia? Dodano po 35 Pisze ze wyslalo na serwer a nie pokazuje. Dodano po 1 Dodano po 1 Dodano po 57 Dodano po 1 Dodano po 48 Dodano po 1 Dodano po 1 Dodano po 51 Dodano po 3 A kable zaplonowe...

    Samochody Początkujący daria603   16 Cze 2015 10:52 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 2847
  • AVR, LCD 4x20, PCF 8574, uruchomienie LCD z użyciem i2c

    Chętnie. Czegoś więcej się nauczę. plik H: [syntax=c] #ifndef LCDHD44780_H_ #... Polskie znaki czcionką 5x8 a nie 5x7 //#define LCD_ONLY_PL // Definicje w FLASH tylko znaków PL (mniejsze zużycie FLASH) //#define LCDMIROR // Użycie tworzy...

    Mikrokontrolery AVR 22053   08 Lip 2017 10:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 819
  • Prosty wzmacniacz, super triode, EF80+ECL86

    Teraz troszke teorii. Ten uklad zachowuje sie inaczej od klasycznych ukladow. PRzede wszysatkim NIE WOLNO POMYLIC go z klasycznym ukladem wzmacnicza napieciowe z aktywnym obciazeniem. STOPIEN WEJSCIOWY TO NIE JEST SRPP. Jest mala roznica. zasilanie anody triody bierzemy z anody pentody a nie z napiecia...

    Elektronika Retro studisat   03 Lis 2008 09:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 14863
  • Radio UKF na lampach

    zacytuje: .....Prawdę powiedziawszy to zaplątałem się trochę przy ARW. Dlaczego są dwa obwody ARW ? Ten drugi rozumiem że obejmuje stopień AM, ale dla FM też jest wykożystany..... Pierwszy obwod do lampy EF89 - to jest pozostawiony ten sam obwod z ukladu AM. Po prostu zaoszczedzono na dodatkowej...

    Elektronika Retro krzkomar   15 Lis 2005 21:25 Odpowiedzi: 78    Wyświetleń: 25067
  • 2 wzmacniacze jeden glosnik

    mam taki problem posiadam dwa identyczne wzmacniacze na wyjsciu 100 v i mam 10 glosnikow (pojedynczy glosnik ) . i teraz tak do kazdego glosnika sa podpiete 2 transformatory po jednym na kazdy wzmacniacz z tym ze jeden miedzy transformatorem a glosnikiem ma potenciometr aby moc zciszac , a drugi bez...

    Audio Serwis univers   12 Cze 2007 08:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 994
  • wylaczanie w msconfig nie zawsze dziala

    Ok, sorry za poprzednie tematy, które tworzylem przez czysta paranoje, ale te tematy juz dawno zostaly zamkniete a ten nie do konca ma z tym cos wspólnego, no chyba to ze chodzi o proces. A szczególnie chodzi o qttask.exe. Nauczylem sie ze trzeba wejsc w msconfig > Autostart zeby dany proces wylaczyc...

    Software serwis Kolobos   20 Wrz 2009 09:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1754
  • Kilka sugestii

    Witam Zmajstrowalem taki sobie uklad: www.pomoce.cad.pl/wzmop.jpg Pierwszy z ukladow pracuje jako wzmacniacz 3.8 - 3.9. Drugi z nich ma dodac do wartosci sygnalu skladowa stala okolo 0.7V. Jakie scalaki polecacie w takim ukladzie. Drugi z wzmacniaczy powinien miec wzmocnienie 1, ale nie bardzo...

    Warsztat elektronika my_kel   23 Lut 2003 17:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1405
  • zbudowana siec lecz nie( )działa

    Podaj dokładnie sekwencje kolorów po obu stronach kabla , chyba że jesteś w 100 % pewien że dobrze jest. Jak tam z diodkami na siciówkach co mruga co pali się a co nie, i jak się objawia to że sieć nie działa , kompy się nie widza czy może widzą ale coś innego nie tak, pamiętaj że winda98 ma to do...

    Sieci, Internet Kapsis   12 Kwi 2005 11:10 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2046
  • WS 311D. Grzeje się. Jeden kanał gra głośniej niż drugi.

    Dostalem wzmacniacz od kumpla do naprawy, pierdzial wiec pomyslalem ze to elektrolity w zasilaczu, wymienilem je i takze pare innych (groszowa sprawa wiec czemu by nie ). Okazalo sie ze wzmaczniacz gra, ale charczy ( jeden kanal troche bardziej niz drugi oraz jeden gra ciszej drugi glosniej). Co...

    Początkujący Serwisanci neo_dc   22 Maj 2006 11:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1903
  • Multisim 9 versus Altium Designer 6.0 ???

    Czesc, Jak szukasz oprogramowania do projektowania plytek PCB i TYLKO plytek PCB to sciagnij sobie wszystkie programy jakie znasz albo skontaktuj sie z producentami/dystrybutorami i popros o trial version. Zainstaluj sobie wszystkie i popracuj na nich najpierw a potem bedziesz wiedzial co Ci lezy...

    Projektowanie PCB tony_tg   17 Sie 2006 05:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3999
  • Zmiana charakterystyki konwertera prad/napiecie.

    Faktycznie dosyc interesujacy uklad. W takiej sytuacji ja opisze uklad ktory zdecydowalem sie u siebie zastosowac. Otoz jest to bardzo prosta sprawa. Zastosowalem drugi blizniaczy konwerter z innym oporem w obwodzie ujemnej petli i polaczylem wejscia razem. Drugi uklad pracuje jedynie jako obciazenie...

    Projektowanie Układów 2345   04 Lis 2006 04:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1635
  • Nokia E90, nieważna karta sim.

    Witam, mam nietypowe pytanie bo sam juz zgłupiałem i nie wiem co robić i co to może byc... Kupiłem niedawno telefon Noka E90 bez simlocka( jako taki 2 do zabawy, netu mobilnego itp) No i wracam do domu, wkładam swoja kartę..wszystko cacy...da sie dzwonic, smsować - telefon normalnie działa przez...

    GSM Początkujący Dorian84s   13 Sie 2010 19:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2362
  • Prąd z ziemniaka lub cytryny

    ja sie bawilem i stwierdzilem ze z tego co mam w pokoju najlepsze efekty daje miedz i aluminium. wystarcza 3 ogniwka i brzeczyk piezo z generatorem piszczy... robilem to tez tak ze ukladalem stosik: miedz ---------------------------------- -kabelek:D cos nasaczone kwaskiem z cytryny aluminium miedz cos... alu ...

    Początkujący Elektronicy Syntony   05 Wrz 2003 17:42 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 17196
  • wzmacniacz unitry - grzeje sie

    Witam all! mam taki maly problemik, moze opisze go od poczatku :) wiec zaczelysie wakacje i nudzilo mi sie ;) i stwierdzilem ze wymienie wszystkie elektrolity w wzmacniaczu unitra ws 402f :] no ale pepch chcial ze nie wlutowalem jakiegos kondzioraka i poszla koncowka mocy, ale wspolnymi silami z qmplem...

    Audio Serwis denooky   18 Lip 2004 14:11 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1173
  • CANON NP1020 problem z automatyką.

    Witam kilkakrotnie spotkalem sie z tym zjawiskiem w kopiarkach serii 1010/1020/6010. podstawialem druga wywolywaczke z pewnym tonerem gdy brak bylo efektu beben (jesli nieorginal lub o znacznym przebiegu) jesli dalej nic to najprawdopodobniej usterka tkwi w generatorze dobrze jak ma sie druga kopiarke...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Leszekj   06 Sty 2005 16:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 966
  • Jedna Kolumna Estradowa

    Jeden kumpel za 50zl glosnik niskotonowy o srednicy 30cm i nic wiecej niewiem, a drugi za 40zl niskotonowy niby 400W. Ten pierwszy to z hurtowni brata mojego kumpla, a drugi niewiadomo z jakiego zrodla... Aha zapomnialem dodac ze do kolumny ze szkoly jest jakis wzmacniacz a tamta kolumna (ze szkoly)...

    Technika Sceniczna i Studyjna tomaszo   06 Cze 2005 20:12 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1484
  • Panel do regulacji obrotów ?

    ja bym napewno nie dal tyle za same potencjometry i grila Dodano po 11 a jak chcesz zrobic samemu to mozesz zrobic to na tranzystorze lm317 pelno schematow znajdziesz w internecie szczegolnie na stronach case moddingowych to tez moze inaczej sie nazywac nastawny zasilacz z 12v. schemat jest...

    Komputery Eksploatacja wader_669   09 Wrz 2005 20:34 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1371
  • Program msiexec.exe z Windows Instalatora nie dziala!

    Nie sprawdzalem, czy moge zainstalowac jakis program. Klopot, ze nigdy sie nie wie, czy dany program uzywa do instalacji Windows Instaler czy nie. Jedne go uzywaja, drugie nie. Moj problem polega na tym, ze otrzymuje ostrzezenia przez Event Viewer, ze program sie nie moze zainstalowac. Wazniejsze dla...

    Software serwis TONI_2003   25 Lis 2005 07:32 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 34246
  • Jak podłonczyc 2 alternatory i 2 akumulatory w audi B4?

    Witam napisałem ten post poniewaz w innym niemoge uzyskac pomocy.Wiec moze teraz ktos mi pomoze i powie w jaki sposób mozna podłonczyc 2 alternatory i a akumulator do sprzetu Car_audio.Chciałem zapytac czy takie podłonczenie jest mozliwe- normalnie w aucie jest teraz alternator 70A i akumulator(1) 55Ah...

    CarAudio mike21   04 Lis 2005 00:30 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 7399
  • sterowanie czterema silnikami za pomoca L293D, pytanie...

    Hej! Steruję 4 silniki (po 2 na każdy L293D) poprzez dwa sygnały EN1, EN2 i jeden sygnał KIERUNEK (zmiana kierunku za pomocą inwertera), sygnały te są wspolne dla obu ukladow. Przełączaniem pomiedzy konkretnym ukladem L293 zajmują sie przekazniki elektroniczne. Pojawil sie nastepujacy problem: jesli...

    Automatyka Przemysłowa szyszak22   03 Lis 2005 14:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2287
  • czy można przewinąć trafo do halogenów na +12/-12V

    Dzień dobry. W Twoim przypadku nie opłaca się kombinować z napięciami 2x12V, bo są za małe i transformator będzie niewykorzystany. Żeby osiągnąć przyzwoitą moc z TDA7294, trzeba mieć 2x30 do 32V. Radziłbym Ci wyrzucić stare uzwojenie 12V i przewinąć na 2x30V. Przy takim napięciu uzyska sie po wyprostowaniu...

    Audio Serwis george07   08 Cze 2006 20:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1346
  • Miernik strumiena świetlnego przenoszonego przez światłowód

    Witam. Dlugo nosilem sie z publikacja ale w koncu wyszlo. Projekt zawiera trzy czesci: pierwsza to kula calkujaca (brak elektroniki), druga to glowica pomiarowa, ostatni to czesc odpowiedzialna za obrobke i prezentacje wynikow pomiaru. O kuli nie ma co duzo pisac. Powiem tylko tyle ze zrobiona...

    DIY Konstrukcje Nerwus   18 Wrz 2006 19:09 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3373
  • Multiefekt gitarowy

    Witam, Na uczelni mam do zrealizowania projekt multiefektu do gitary. Nigdy nie robilem praktycznej aplikacji z przetwarzania sygnalow, wiec chcialbym zaczerpnac rady od bardziej doswiadczonych:D Uklad mam zrealizowac na ukladzie Freescale'a (Motoroli) mikrokontrolerze sygnalowym dsp56f805. Ponizej...

    DSP i Transmisja Genos182   08 Lis 2006 16:32 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1149
  • Nierówne obroty-Hyundai Lantra.

    Witam Temat w sumie już poruszany kilka razy ale ja niestety nadal nie znalazłem odpowiedzi na mój problem:( Hyundai Lantra 1.6 16V wtrysk wielopunktowy 95r,przebieg 125 000km. Problem polega na bardzo nierównych obrotach na biegu jałowym.Wahania są od 400 do 1500 obr/min. Postaram sie jak najdokładniej...

    Samochody Elektryka i elektronika Raulik4   27 Mar 2010 10:50 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 9730
  • Tonsil GD 30/50 8ohm

    mozesz dodac fotke? ;) a za ile?? tylko bym potrzebowal membrany z wł. szklanego...bo 1kolumne wlasnie tak zrobilem i chce dokonczyc druga:) Dodano po 6 ale z drugiej str to mi sie nie oplaca...bo ta 1kolumne mam na GDN30/60 + stary niemiecki RFT L3512 50W - niezle wychylenie jak na taki...

    Nagłośnienie Estrada power2222   15 Lut 2007 23:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1667
  • problem z pamiecia na asrock p4i45e

    Sporobuj z sama pamiecia Kingston uruchomic komputer. Jesli zadziala to pamiec jest oki a potem sprobuj dodac ta druga pamiec jesli nie zadziala to znaczy ze obie pamieci nie wspolpracuja ze soba. Niestety czasami pamieci maja to do siebie ze jedna z druga nie dziala. Tez tak mialem i od tej pory zawsze...

    Komputery Hardware sako_po   07 Mar 2007 20:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1056
  • Grundig CF 7300 autorewers "glupieje"

    Witam, mam problem - jak w temacie. przeszukalem forum o podobnych problemach i nie znalazlem nic podobnego ... Ten grundig jest z 1984 roku i swego czasu byl (jak cala 7000 seria) bardzo dobrym kaseciakiem. jest to duza horyzontalna szuflada z 2+2 silnikami. Problem jest w tym, ze po wlozeniu kasety...

    Audio Serwis muminez   20 Sie 2007 18:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 870
  • Zabudowa bagażnika Golf IV (2 x infinity ref 1230)

    Witam dziś chciałem zaprezentować zabudowę wykonaną przeze mnie do golfa IV. Pomyślałem że może komuś sie spodoba, coś podpowiem i pomoże wykonać podobną (a nawet lepszą:). Przede wszystkim chciałem zabudować tak bagażnik by móc wyjmować koło zapasowe bez wyjmowania skrzynki wzmacniaczy itp. Oczywiście...

    CarAudio qstosz   21 Paź 2014 14:52 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 16952