A ja bym szukał w instalacji elektrycznej problemu.Tak by sugerowało np.gaśniecie auta czy też zaświecająca się kontrolka od ABS.Może ginie gdzieś zasilanie... Ale kolega Andrzej20001 w poście powyżej ma całkowitą rację.Inaczej możesz iść w duże, niepotrzebne koszta,bo możesz pół auta wymienić niepotrzebnie i w dodatku bez efektu.
Bardzo ciekawe to co piszecie odnośnie kodowania, zakładam,że macie racje,ale jak wytłumaczyć sytuację kiedy demontuję panel starowania z samochodu gdzie nie załącza się klimatyzacja i montuję go do innego samochodu bez kodowania i sprężarka rusza,wszystko działa. Na dodatek Astra z uszkodzoną klimą to benzyna 1,6 a przekładkę zrobiłem w Astrze z dieslem...
Witam panowie. Mam ten sam problem z tą kontrolka o , której jest mowa a na dodatek astra nie odpala. W zbiorniku na płyt do chłodnicy jest jeden wielki czarny osad podobne do budyniu. Co zrobi???? Czekam na szybką odpowiedź .Pozdrawiam
spraw sobie pompę oleju. ja miałem tak w omedze 2.0 16v i olałem temat. na efekt czekałem 10km. całkowity koszt remontu silnika 4,5 tyś z dodatkami
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
(at)kortylewski jak najbardziej masz rację, co się denerwujesz, ale autor pyta -skad idzie sygnał na obrotomierz? Wiec mu odpowiedziałem gdzie jest generowana podstawa, nie pisałem już jakie bloki mają w tym udział .Oczywistym jest że uszkodzenie obejmuje WYJŚCIE sygnału z komputera łącznie ze wskaźnikiem i pośredniczącymi dodatkami.
Dzisiaj w tym upale nie miałem serca dalej katować mojej Astry i siebie. Jutro z rana spróbuję coś z tym zrobić. Oczywiście nie ma polskiej instrukcji a nie każdy jest biegły w ogólnoświatowym slangu. Odpowiem czy po "przetłumaczeniu, zrozumieniu" User guide udało się doprowadzić do stanu używalności ten dodatek.
trwam nie ma w pakecie cyfry i w dodatku nadaje z astry więc musisz zainstalować zeza aby mieć astre i hodbird.
Witam, Opel Astra J 1.4T 103kw 2009r, czy auto zamknięte czy otwarte, czy czekam 5 min czy godzinę, pobór nie spada poniżej 0,2A. Co jakiś czas co ok 1 min spada na sekundę do 0,02 i po chwili znowu wzrasta do 0,2A i tak w kółko przez cały dzień. Odłączenie wszystkich bezpieczników i przekaźników w bagażniku, w środku auta i w skrzynce w komorze silnika...
Lepsze od polówek są astry, w dodatku latwiej kupic i za 8k to juz masz ladnego diesla.
Panowie, zresetowanie wartości wyuczonych to chwila, w dodatku nic nie kosztuje.
Z 13 centymetrow zbyt wiele basu nie wycisniesz,aczkolwiek jakis bas powinien byc.Te glosniki sa zamontowane w tych boczkach co sie spiera polka na nich??Bo jezeli tak to raczej nic nie wykombinujesz,bagaznik to za duza komora dla tych glosnikow i w dodatku nieszczelna. Pozdro
Witam Ja oglądam Polsat z talerza 60cm i sygnał jest w granicach 80-90% nawet w bardzo trudnych warunkach, nawet ostatni udało mi się ustawić zeza na tym talerzu i oglądam dodatkowi programy z Astry, stgnał jest taki sam jak przy Hotbirdzie.
Ale tych silników 1.7 w Astrze G były dwa rodzaje? Dzisiaj oglądałem u znajomego wyjęty silnik, ten miał wtryskiwacze schowane pod pokrywą zaworów, pompę wtryskową schowaną z tyłu silnika i poniżej sterownik pompy wtryskowej (miejsce na ECU było nad silnikiem). W dodatku turbina znajdowała się od przodu silnika. Nie znam tego silnika. Kuzyn wymieniał...
Jakie masz napięcie na akumulatorze po włączeniu stacyjki na zapłon?
Benzyna świeża na dodatek pb98 zalane do polowy.
U mnie jest tak : 1. Jak świeci się kontrolka abs - to hamuje równo , ale abs nie ma. I np na zapiaszczonej jezdni to nawet jak mocniej zachamowałem przy 30 km/h to koła odrazu się blokują. I trochę to słabe . na śliskiej nawierzchni (piach, lód czy stojąca woda) największym problemem przy niedziałającym ABS w Astrze G będzie to, że w tym aucie nie...
Nic nie wypompowuj, jeśli dobrze podałeś proporcje, to nic się nie stanie. 12% dodatek paliw lekkich nie wywoła reperkusji.
Kupuję auto i zastanawiam się nad ASTRA II czy GOLF III TDI ( golf diesel, asterka diesel, benzyna sam nie wiem..;/ ). Prosiłbym bardzo o jakieś opinie, komentarze na temat tych modeli, jakąś pomoc. Czy warto brać któryś z nich a czemu nie? Z góry dzieki:D. Pytanie jeszcze do czego chcesz używać tego auta? Wyłącznie do jazdy czy chcesz w niego inwestować...
Kolizyjny. Naprawa nie droga - zawory po kilkanaście zł, dźwigienki grosze - najdrożej wyjdzie robocizna, docieranie zaworów do gniazd, plus montaż i demontaż głowicy. Nawet nie wszystkie będzie trzeba wymieniać. Tak apropos - 1,6 ponoć jest niekolizyjny, a zdarzyła mi się pęknięta dźwigienka po pasku - w dodatku rozpięła zawór...
Mniemam, że na dodatek auto w sedanie. Astry młodsze siostry Kadetów są dużo cięższe od nich a na dodatek to tylko 1,6, wciskania w fotel nie zaznarz. Można pokusić się o przeczyszczenie końcówki wtrysku paliwa. Szkoda, że jest ślisko, bo mógłbyś sprawdzić ze stoperem w ręku ile potrzebujesz do 100-tki, a ja podałbym Ci swój wynik na firmowym aucie.
No to strzelilo na dodatek lozysko praw przod katorga
Witam.Mam problem z moja Astra a na samochodach to ja się słabo znam niestety a w dodatku jestem obecnie zagranica. No wiec astra nie chce odpalić.Zgasła po drodze i koniec ... Paliwo ma , prawie pełen zbiornik.Wydaje mi się ze to pompa paliwa bo filtr paliwa jest suchy ? Astra ma przejechane nie całe 160 tys km.
Oj rzeczywiście ubaw po pachy. Szczególnie jak po takiej zabawie w wyjmowanie bezpieczników i przecinanie kabli zaczynają się palić kontrolki AIRBAG i CHECK ENGINE. I na dodatek nie chcą zgasnąć...
kurde pierwszy raz mam taki problem z sat. już próbowałem bez diseqa HB niby łapie ale sygnał jest ale tylko kilka kanałów szuka i to w dodatku nie polskie, a astra śmiga bez zarzutów, sygnał ustawiam dokładnie jeszcze na mierniku, co jeszcze może byc przyczyną? konwertery? a tuner to z premiere pace.
Jak sobie wyobrażasz to domykanie szyb? Ma to centralny zamek na pilota? Samochod jest wart kilka tysięcy zł, a właściciel słusznie niechce zbyt dużo monet inwestować w ponad 20 letniego trupka. Jakiego 20 letniego.... 30 letniego. Kogo obchodzi wartość auta, chce mieć dodatki to niech kupi i zamontuje. np WCM-2. Astra g z 2001 roku
Najpierw doprowadzasz auto do sprawności, dodatki czyli gaz w drugiej kolejności.
Dokładnie taka.I na dodatek znajduje się po przeciwnej stronie niż żarówka.
...a w dodatku będzie się wycierało i wbijał się weń kurz
Chyba koledze chodziło o chłodzenia... W astrach notoryczny jest czujnik temperatury... W dodatku podaj jaki masz silnik bo w astrach 1.7 turbo były dwa kompletnie różne jeden to oplowski o oznaczeniu x17dtl i mocy 68km a drugi to japoński isuzu o mocy 82koni i oznaczeniu jakoś t4ee lub coś w tym stylu wo gule w innym systemie niż wszystkie oplowskie...
Oczywiście, że nic się nie stanie bo to linie chodzące na TTL i w dodatku miękka magistrala I2C.
Nie bardzo się na tym znam, ale słyszałem o dodatkach fluorescencyjnych i obserwacji przy lampie ultrafioletowej
dzien dobry, Dzieki za odpowiedzi. Jak kolwiek nie odbieracie mojej postawy, nie chce sie ladowac w koszty. Tylko ewentualnie znalesc to co moze byc przyczyna, albo "teoretycznie" moze byc przyczyna. Bo np. ten wyciek z ost. zdjec to owszem oszczelniacze od rozrzadu i Mech. tez mi tak powiedzial, ze nawet "mozna" zrobic na tym rozrzadzie bo ma mniej...
opel zafira A od 98r miała montowany zestaw bose, 8 głośników, wystarczy zmienić oryginalne radio na cokolwiek i już jest super efekt. vectra i astra też miały takie dodatki ale już rzadko spotykane, zafira A prawie zawsze.
Kolego na temat alternatora Hitachi jest już tu napisane chyba wszystko więc alternator wyciągać i najczęstszą przyczyną jest uszkodzony prostownik i gnijący stojan a regulator to rzadkość ale wymienia się zaraz profilaktycznie ,na dodatek jest spalony przekaźnik K-79 i tyle.P
Witam! Po przeczytaniu powyższych postów podejrzewam Czujnik położenia wału i/lub wałka. Raczej nie czujnik stukowy, bo on raczej ograniczy moc lub przestawi zapłon (kąt wyprzedzenia) . Czujnik położenia wałka można sprawdzić zwykłą kontrolką diodową, a wału miernikiem napięcia zmiennego - powinno się generować napięcie zmienne dosyć mocno "falując"....
Jest z tyłu na silniku. Jak co to może być uszkodzony komputer nią sterujący znajdujący się pod nią na silniku. Szkoda że kopałeś w ogóle teraz w dodatku zapowietrzyłeś układ paliwowy. Bravo.
Twój manometr to jest naprawdę wakuometr. Zakres pomiaru ciśnienia względnego od -1bar do 0,7bar. Ty twierdzisz, że sprawdziłeś go przy ciśnieniu 1bar. W dodatku błąd pomiaru wynosił grubość wskazówki.
Przepraszam, że tak długo nie pisałem. Niestety nie znalazłem nic konkretnego w książce. Na dodatek doszła jeszcze mi usterka w mojej Astrze: dławienie podczas szybkiego dodania gazu na niskich obrotach. Jak coś jeszcze znajdę to opisze. Przyczyna dławienia zlokalizowana i usunięta- uszkodzony MapSensor, Ten w komorze silnika na podszybiu po stronie...
Nie piszesz nic o podciśnieniach to chyba są ok??? Bo tam to standard
Astre odbiera bo sa Włoskie i Niemieckie kanały z tej satelity Niemieckie owszem, ale jakież to włoskie masz na Astrze? Zaledwie trzy Rai HD, i to na dodatek kodowane. Masę włoskich to masz, ale na Hot Birdzie. Jeżeli wchodzisz w ręczne przeszukiwanie 11186V na Astrze, to powinieneś mieć paski siły i jakości. Jeżeli masz zero, to znaczy że Astry nie...
olej zmieniałem 2 razy bo tą usterkę mam od dłuższego czasu więc chyba nie tędy droga. Jest to olej 15W40, a jeśli chodzi o ciśnienie paliwa to nie mierzyłem. szczerze mówiąc nie jestem mechanikiem samochodowym i nawet nie wiem jak się za to zabrać. Interesują mnie konkretne urządzenia w samochodzie, które można sprawdzić lub wymienić, lub wskazówki...
Code 95 Układ poduszek powietrznych wymaga serwisowania A próbowałeś pobawić się kostkami pod siedzeniem pasażera oraz kierowcy ? Rozłączyć psiknąć czymś i połączyć następnie skasować błąd DOBRYM programem diagnostycznym (dobrym tzn. nie jakimś lewym programem z internetu w dodatku po zastosowaniu cracka...) Można skasować również "ecu crash date" Problem...
Sterownik jest w stanie to stwierdzić. Jest np. błąd "Sterownik był restartowany - Odłączano akumulator lub bezpiecznik sterownika. Jeśli błąd występuje dosyć często należy sprawdzić stan połączeń elektrycznych przy akumulatorze." Zanik napięcia na linii "30", nie "15". Więc Proponuję uzupełnić wiedzę. . Witam Poprawna nazwa w literaturze fachowej...
Widać po korekcji, że jest źle, ale o co chodzi to nie wiadomo. W dodatku część jest źle przetłumaczona i trzeba się domyślać. (np. przepływ powietrza 5g/s to raczej kalkulowany EGR) Potrzebna jest diagnostyka, czyli analiza spalin, podgląd parametrów itd.
(at)andrzejlisek to nie żaden problem z listami, odbiorniki operatorów zawsze dysponują aktualną listą operatora, za którą zresztą nie przepadam. Użytkownik, który sam sobie kupuje sprzęt, wie że jest skazany tylko na swoje własne ustawienia albo takie, jakie zapewnią mu inni użytkownicy udostępniając listy. Działanie wyszukiwania to już też całkiem...
na panelu trudno się połączyć i w dodatku jest impulsowy CD 4013 i zmienisz tak jak potrzeba.
W dodatku obroty rosną bardzo wolno i słychać jakby coś go blokowało dławiło. Myślałem jeszcze nad sondą lambda. Miałem podobną sytuację w innym aucie, winowajcą okazał się nadtopiony katalizator który zdławił przepływ spalin.
Wymienione paliwo w baku i auto zapaliło. Nie wiem czy stare było czy z dodatkiem rozpuszczalniku ? Bo palić się paliło ale w silniku zapalac sie nie chciało. Temat do zamknięcia.
Sam napisałeś że termostat otwiera się przy 105 st to jak ma nie gotować wody, na dodatek przy otwartym korku. Nalej płynu, płyn wrze chyba w 130 st. A ta grzałka jest włączana przez sterownik silnika w momentach dużego obciążenia silnika, aby zapewnić lepsze chłodzenie.
mam podobny problem w merivie 1.7 cdti , ten sam błąd w esp, a na dodatek błąd w sterowniku silnika równocześnie odnośnie BARO sensora. Wydaje mi sie ze raczej chodzi tu o błąd w silniku i trakcja przestaje działać, ale może się mylę
Witam muszę zdiagnozować usterkę, która występuje w aucie takim jak w temacie. Problem pojawia się przy ruszaniu, a dokładniej w momencie puszczania pedału sprzęgła. Kiedy auto zaczyna ruszać następuje dziwna wibracja silnika i szarpnięcie, któremu towarzyszy spadek obrotów, przy mniejszych obrotach silnik nawet gaśnie. Czy jest to objaw kończącego...
Umyj w benzynie przepustnicę oraz elektrozawór biegu jałowego. To nieduży nakład czasu i pieniędzy w dodatku możesz to zrobić sam.
Witam, czy ktoś sie orientuje jaki olej przeznaczony jest do skrzyni OPLA F16 w astrze III 1.7 cdti? Ciężko wchodza mi biegi ostatnio i głośno na dodatek. Zerknąłem żeby zobaczyć poziom oleju i jest go za mało. Chcę uzupełnić braki ale nie wiem jaki jest zalany od nowości i jaki dolać.
Wzrost temperatury może wskazywać na zbyt ubogą mieszankę co daje właśnie takie objawy a na dodatek jest bardzo niekorzystne dla silnika. Może wystarczy prawidłowa regulacja LPG.
Opel Astra J GTC dodatki wyposażenia
KrzychoMiki masz racje ale to się tyczy tylko sprzętu bosch składanego u nas ponieważ te modele są wygolone z wszelkich dodatków cała reszta posiada taką funkcję identycznie było z oplem astra niemieckim i polskim pozdrawiam
To prawdopodobnie lampa UV, takie się stosuje w laboratorium do oświetlania substancji fluorescencyjnych, żeby mierzyć widmo ich fluorescencji. Dla sprawdzenia można nią oświetlić: banknoty (mają znaki, które widać tylko w świetle UV), metki cenowe (zwykle jasno świecą od UV, zwłaszcza żółte/zielonkawe); wiele przezroczystych, ale zabarwionych tworzyw...
Raczej jeżdżąc z nogą na sprzęgle nie zajedziesz panewek oporowych. Raczej ktoś jeździł tak jak zalecał producent i wymieniał olej co 20000km i na dodatek na 5w30 i efekt jest. A te ryski są w oryginale. Widocznie jeszcze nikt go nie remontował.
Temat ciekawy przede wszystkim ze względu na przyłączenie się do auta poprzez CAN. Myślę o czymś podobnym (układowo), ale do automatycznego wyłączania systemu start-stop. Czyli po uruchomieniu silnika jedna ramka, która wyłącza system. W moim aucie trzeba to robić zawsze po uruchomieniu, w dodatku tylko przez menu na wyświetlaczu. Wnioskuję, że dałoby...
jak puszcze pedał i on swobodnie sobie wstanie to cały czas piszczy dopiero jak podniose noga pisk ustaje w czasie jazdy na dodatek ten pisk przechodzi w gwizd i rosnie wraz z obrotami silnika
zgadza sie ja tak samo u siebie zrobilem Wytłumacz nam jaki sens miało napisanie nie dość , że nic nie wnoszącego postu to na dodatek po ponad roku ? Niniejszym złapałes ostrzezenie #2 Temat zamykam .
To jaką jasną.... jest instalacja w drzwiach i w dodatku kompletna. Przeciez to paranoja. Myslalem ze niemcy inaczej mysla i robia tak jak powinno byc,
lepiej zainwestujcie w lepsze hamulce :) niż w te gówna :) sam mam założone żarówki 100w/75w (niewiem z kad takie brat dorwał) bardoz fajnie ale po co tyle światła :/ uważam to za ne potrzebny dodatek za to hample zawsze są potrzebne :)
Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że moja Astra jadać na lpg przy obrotach od około 2.2-2.6 szarpie przy dodawaniu gazu. Dopiero, gdy bardzo powoli dodaję gazu przechodzi ten przedział i dalej idzie normalnie. Na benzynie wszytko chodzi ok bez szarpania, no i na dodatek świeci się lampka engine. Czy to wina instalacji gazowej?
Przy wyłączonym silniku na akumulatorze jest normalne napięcie około 12.5V., lecz po zapaleniu silnika 10.6V, tak w całej instalacji. Silnik po kilku sekundach podnosi obroty do 1100 obr/min. miałem prędzej silne spadki napięcia pod obciążeniem do 13V, ale ta usterka z spadkiem na 10 V nastąpiła gwałtownie z dnia na dzień, w dodatku napięcie się nie...
Dobra dobra bajki ze spalaniem 3L on na 89km to tylko w erze owszem silnik 1.6d mało spala ale takie bajki to chyba jak jechałeś na autostradzie non stop z wiatrem te 89km ze stałą prędkością 70km/h na 5... Dla nie do wierzących radze poczytać ile miało palić lupo 3L i jakoś w Polsce jest to trudne do osiągnięcia a ty tu wyskakujesz kolosem tonowym...
Sprzedam modemy Thomson TCM. Modele: TCM 290, TCM 390, TCM 410, TCM 420 Modemy do dziś wykożystują kablówki: Vectra, UPC, Aster i inne mniejsze. Cena 30/40 zł w zależności od modelu i dodatków (zasilacz, kabel USB, kable RJ45 )
No niby masz rację, ale kurcze tam jest przekombinowane trochę, chodzi mi o ten transmiser. Widziałem jak montowali proste wyjście Aux, bez jakiś tam dodatków. Np: https://www.youtube.com/watch?v=kxObChw8...
No właśnie... Na tak długiej trasie nic mi nie ubyło. A tutaj po 2 tyg. taka niespodzianka. I już dwukrotnie musiałem dolewać oleju... Na dodatek silnik suchy. Jedynie śladu oleju na tłumiku, ale bez kopcenia
Dziwne bo ja rozbiłem poprzez dachowanie , a na dodatek jak już stało na 4 kołach na poboczu to jakiś dejw jeszcze przywalił mu w tył tak że nic sie nie dało wyklepać. A na dodatek było to w 24 grudnia jak jechałem po piekarnik do pieczenia.
Do 300 RMS(napewno?) i HH to polecam ES250 nawet w closed(jak będzie za cicho(w co nie wierzę) dasz go w BR ).Drugim wyjściem jest PB1254(299zł essa.pl) i również nadaje się do BR i zamkniętej(a na dodatek zrobią ci projekt obudowy co do milimetra za darmo).
Edit: Problem został rozwiązany. Wyjaśnie o co chodziło, może komuś się przyda ta wiedza w przyszłości. Paliwo, które dolałem było z dodatkiem (do czyszczenia wtrysków, itd) Zalałem pod korek czystej benzyny i zniknęły wszelkie problemy.
Opel Meriva 1.6 16v, bardzo dobre, porządnie wyciszone i tanie w eksploatacji. Za 8 tysięcy coś się znajdzie. Silnik nie jest wyżyłowany, z gazem LPG jeszcze bardziej oszczędny. Na benzynie pali ok. 5 litrów na 100 km, na gazie 9. Nie polecam 1.7 diesel, podobno dziadostwo straszne. A jak chcesz coś większego, to Zafira A, za 8 tysięcy kupisz w idealnym...
Zdjęcie samochodu to realna moja astra. Druga rzecz to taka że 2 tyg temu był u gazownków i wymienili reduktor i jeszcze coś jeździł bez zarzutów 2 tyg a dziś na dodatek jakiś frez w kierownicy się popsuł i mało w słup nie wjechałam bo ja kierownicą kręcę a on jedzie prosto ;-( porażka....
Słuchaj Bo w oplach jest tak ze wszystko prawifłowo chodzi tylko przy fabrycznym radiu. Ja w mojej tigrze tesz tak mialem ze jak włączałem radio to mi sie wyswietlach włączał dlatego ze wyswietlacz jest podpięty pod zasilanie radia , a w elektronice jest tak ze on mysli ze to jest fabryczne radio.Więc sie nie martw bo to jest dziedziczne w oplach i...
Nom ma rację. A zmienny sygnał z sondy na poziomie kilku Hz (w dodatku qasi prostokątny) bierze sie z : 1Pojemności pomiędzy przepustnicą a sondą lambda. Sondy są w różnych miejscach o jasne jest ze im dalej od kolektora wydechowego tym dłuższe czasy odpowiedzi 2. Sondy przeważnie mają wąskie pasmo pomiarowe i w związku z tym sterowniki paliwa (czy...
Przecież napisałeś że dolewasz oleju.Dymi i śmierdzi olejem na dodatek, więc te śmiszne teorie z kolorami dymu zostawcie.Nie wiem po co to gdybanie.Albo jeździsz aż padnie, albo remont który przekroczy wartość wozu.Decyduj sam.
Skoro czasem działa a czasem nie a na dodatek jest błąd za niskiego napięcia rozwiązanie wydaje się proste - brak styku, trzeba po nitce do kłębka sprawdzić.
Mój samochód: Opel Astra III 1,9 CDTI 150KM Kombi 2006r. Mam bradzo poważny problem ponieważ nie chodzą światła postojowe i inne, nie chodzą mi żadne wskaźniki na kokpicie(prędkościomierz, obrotomierz) i nie wyświetlają się kontrolki, światła awaryjne włączają się same. Samochód odpala mogę jeździć. Bardzo prosze o pomoc. Chciałbym coś sam na to poradzić...
Spoko. Prosiłem o poradę i otrzymałem a w gratisie pocisk. Jutro znowu na 6 do roboty i wrócę a po ciemku to trochę lipa cokolwiek reperować w dodatku w ograniczonym czasie. Dzięki za link tomekmazepa. Na pewno będzie pomocny przy wymianie.
moja plecionka jest bardzo twarda i na dodatek widzę,że nie jest wspawana równolegle do rury,i jak silnik pracuje to czuć jak wezmę ręką ,że rura drży za plecionką
Witam. Dla "normalnego"użytkowania audio alternator, który posiada samochód wystarczy. Chyba,że masz na myśli wozić ze sobą wieżę+ dodatki wystarczające na obsłużenie dyskoteki na 100 osób to wtedy może warto przesiąść się do ciężarówki.
W Oplach świece żarowe grzeją tylko raz i to w dodatku gdy temp. zewnętrzna spadnie poniżej 5 stopni celsjusza.Problemy z odpalaniem są szeroko opisane na forum Opel24. Trzeba sie nieco wysilić i poczytać przyczyn może być wiele.
Chyba mnie jednak nie przekonales ,ze robiles ta Twoja Astre , to co teraz napiasles "Małe sprostowanko z mojej strony... wychodzi że linia K i L są pod sobą i jest ok... " swiadczy raczej o tym ze nie zabardzo orjentujez sie jak to podpiac , a na dodatek ja pamietam ,ze u mnie w tej Astrze zlacze G bylo puste .Tak namieszales ,ze z Twojej wypowiedzi...
Spróbuj użyć programu MotorolaCracker (nielegalny dodatek). Zmień ustawienia portu w PC. Przyczyn może być wiele i nawet zabezpieczony procek jeżełi ktoś przed Tobą go zabezpieczył. Krzysztof
ostatnie pytanko, czy na tym bede mogl odbierac astre ? http://www.comsat.pl/index.php?div=ofert... jeśli miałbym coś polecić to polecił bym fergusona 3018SE. Można go kupić już za ok. 330zł i w dodatku wart jest tych pieniędzy
Dziś puściło uszczelnienie na termostacie i silnik został oblany płynem chłodzącym. Od tego czasu prawy kierunkowskaz działa 2 razy szybciej w dodatku tylko z tyłu. Lewa strona ok. Wszystko inne działa ok. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
Cześć, borykam się z problemem zerowego przyśpieszenia w zakresie obrotów: jałowe-2k . Po osiągnięciu "magicznej granicy 2k" dostaje takiego momentu że ślizga kołami. Czy ktoś, kto się zna na tym sterowniku (Denso dece01) może mi powiedzieć czy takie wartości powinien wskazywać przepływomierz? Warto też zauważyć że czasami sobie maleje, a czasami rośnie,...
Auto odpala super na zakreconej butli , w dodatku wyjaśniła się inna zagadka o której nie wspominałem , obroty jałowe spadały bardzo gwałtownie do 600 obr/min aż silnik potrafił przygasć.
Przecież to nie płyn ma ciemny kolor tylko jest jakiś "dodatek" w płynie. Wygląda na olej. Węże twardnieją jak kompresja idzie a nie olej. I jaki był kolor, zmienił znów na ciemny ?
Egr wyczyszczony (było w nim masę oleju) Vakum wymienione bo zamiast ciągnąc i robić podciśnienie pluła olejem. Egr zaczął teraz elegancko chodzić (w dodatku wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia) Siłownik Egr też wszystko OK. Kolektor ssący wyczyszczony. Dalej ta sama usterka.
Nie, można je spalić. I w dodatku nie było by niezależnego odbioru na obydwóch tunerach. Ale teraz zdecyduj się! -Czy chcesz odbierać telewizję z Astry i Hotbirda na dwóch tunerach? -A może chcesz odbierać tylko z Hotbirda na dwóch tunerach? (Na Hotbirdzie są polskie kanały, w tym CPolsat i inne polskie platformy). Teraz odpowiedz na pytania.
jak masz Lovato to jak już RGE92 a nie RE92 Reduktor Stag R01 NIE BĘDZIE PASOWAĆ Osobiście polecam tam założyć Tomasetto AT07 - są lepsze od Lovato, lepiej i łatwiej się je reguluje, lepiej trzymają parametry, i w dodatku są tanie - ok 160-180zł nowy - ja tylko takie stosuję, a kiedyś też byłem fanem Lovato
Czytaj uważnie pierwszą odpowiedź - tam jest przypuszczalna przyczyna opisana. NAjgorzej jak się nakładają dwie lub więcej usterek. Małem tak w passacie - stary reduktor, przetarte kable pod akumulatorem i na dodatek szwankujący czujnik położenia wału ( potopione przewody, mało na to nie wyminiłem kompa sterującego... Pozdr.J.
Ciśnienie na pompie zmierzone. 4.5bar. zmierzyłem manometrem na listwie wtryskowej. Też o tym myslałem bo miałem podobny problem w grandę Punto. Dodano po 3 Dodam że czasami na zimnym słyczac jakby stuki dlatego wymieniłem koło zfr. Ale to nic nie dało. Dalej to samo. Dodano po 5 Na gazie jest super. I to dziwne. Brak jakichkolwiek usterek. Wkręca się...
Bravo ma sens od silnika 1.6, to dobre auto ale duże i niezbyt ekonomiczne, klasy Astry czy Golfa. Felicia to skrzyżowanie Favorit z Golfem II, przestarzała, niebezpieczna konstrukcja, na dodatek jeszcze przerdzewiała. Do tego archaiczny i niezbyt udany silnik na siłę "ożeniony" z wtryskiem paliwa, jest tania i prosta w naprawie (bo nie ma się co zepsuć),...
Rozwaliłeś mnie tym pytaniem na dodatek że jesteś mechanikiem samochodowym,ale proszę.Gumowa rura o średnicy ok 20mm w kształcie litery S, której jeden koniec podłączony jest do pokrywy zaworów a drugi przed turbiną.
Witam. Przeczytałem cały temat i mimo iż nie jestem ani sceptykiem ani entuzjastą jeśli chodzi o HHO to zastanawia mnie podejście sceptyków do tej sprawy. Ciągle piszecie o ujemnym bilansie energetycznym ale nie popieracie tego żadnymi dowodami, jedynie że ilość energii potrzebna do elektrolizy wody jest większa niż energia później uzyskana ze spalenia...
witam...dziwi mnie jedno...dlaczego jak odłączę przy włączonym silniku kostkę od silniczka krokowego to nic się nie dzieje??? samochód dalej chodzi normalnie...i odpala też normalnie...i na dodatek nic nie pokazuje wtedy komputer...a jak odłączę np. TPS to od razu wywala...czyżby krokowiec był martwy???
dodatki paliw dodatki garmin tomtom dodatki
kyocera wydruk prawidłowy regulator obrotów metabo przycisk iskrownik
Instrukcja serwisowa do telewizora Blaupunkt W40/173I-GB Czy gramofony Lenco są dobre? Opinie i recenzje