Ja kupuję do lutowania,czyli długie druty i wlutowuję w płytkę bez tego plastiku.Jeżeli nie kupisz niebieskiej to kondon do przełożenia.
Fabryczny alarm uruchamiany jest za pomocą oryginalnego pilota
A na czym polega sterowanie cewki ? Wtyczka jest 4 pinowa
Jeżeli mechanizm sterowania przepustnicą masz oparty na podciśnieniu to sprawdź, czy któraś z rurek pod maską nie pękła. Zacznij od zlokalizowania układów wykonawczych tempomatu idąc od linki na przepustnicy.
Też o tym myślałem, ale samochód nie jeździł tylko podmieniłem panele sterowania i brak ogrzewania od strony kierowcy. Trochę to dziwne. Zapomniałem dodać, że sterowanie temperaturą to zwykłe na pokrętłach (nie klimatronic).
poszukuję schematu instalacji elektrycznej do Chrysler Voyager (Dodge Caravan, lub Plymount Voyager) 1996 3,3 automat
Ciężko będzie bo wymontowałem go z komputera sterującego silnikiem z DODGE CARAVAN SE 2,4L benzyna, szukałem i nigdzie nie znalazłem a ten tranzystor steruje impulsami do cewki zapłonowej.
Ja dorzucę swój problem nagle przestała mi chłodzić klimatyzacja (prawdopodobnie się zatarło łożysko na bo pasek się prawie podpalił podczas jazdy) i podczas tego incydentu nagle przestało mi działać sterowanie nawiewem jak bym pokrętło nie ustawił wieje tylko na środku Dodge Grand Caravan 2005 3,3 V6 zna ktoś odpowiedź na mój problem? może jakieś bzpieczniki...
Nie znam tego Twojego softu ale sprawdź jaki masz typ reduktora ustawiony w programie, ja po regeneracji swojego miałem zły typ i sam się przełączał na benzynę - zmieniłem typ na poprawny i jest ok. Po prostu inne jest sterowanie w sensie graniczne ciśnienia przełączania. Pozdrawiam
Odpowiem sam sobie, można, jakoś udało mi się dojechać nie przekraczając 3000obr. Problem tkwi w zasilaniu solenoidów, przekaźnik nie załącza zasilania na 4pin elektrozaworów. Czy może ktoś jest zorientowany co steruje tym przekaźnikiem. Czy awaria solenoidów powoduje odcięcie ich zasilania. Błąd p0750.
Ja bym proponował sprawdzić czy ewentualny kabelek który steruje tą sekcją cewki nie został uszkodzony/przetarty i zwarty z masą (miałem taki przypadek)
Carawan 3.3V6 nie ma masy na sterowaniu przekaźnika rozrusznika. Brak iskry. Może jakiś schemat ktoś ma.
Kolego już, mi jeden fachman wmawiał, że w 1,8T (passat b5) brak iskry spowodowany był przeładowaniem turbiny, która to wyziębiała świecę i nie pozwalała przeskoczyć iskrze. Dane autora są niespójne i praktycznie nie sprawdził nic konkretnego (nie pali, za chwilę pali jakby na 3gary ale nie ma iskry) Nie wiadomo jak ze sterowaniem cewką,wtryskami więc...
Najlepiej to powrócić do oryginału ,i wtedy sprawdzić zachowanie się świateł ,wszystkim steruje moduł oświetlenia z przodu skrzynki bezpieczników poprzez body computer.A czy włącznik posiada pozycję AUTO ?
ja akurat z tego tekstu wywnioskowałem,że są adaptory-odbiorniki do istniejących sterowań bramami kompatybilne z pilotami chryslera{i nie tylko} i to napisałem ci już w pierwszej mojej odpowiedzi,pozdrawiam.
Czy update pozwoli mi zmienić częstotliwości tunera FM na standard europejski? Czy to muszę w innym miejscu ustawić? Na to pytanie nie odpowiem bo zwyczajnie nie wiem! - nie testowałem, nie miałem potrzeby. Próbuj jednak wejść w "Engineering Menu" - może tam coś znajdziesz.. - W dolnej części panelu sterowania (po stronie kierowcy obok pokrętła wiatraka)...
Usterka naprawiona. Pod maska sa dwa wezyki srednicy ok 2-3mm ktore musza byc podlaczone na podcisnienie od servo. zmiana kierunku nawiewu jest sterowana przez podcisnienie od servo. Pozdrawiam Ps.Nie wiem jaki blad zrobilem w poscie prosze wiec o jego poprawienie
Jesli znasz sie na elektronice to sobie poradzisz. Miernik w dłoń i do roboty. Małe podpowiedzi: 1:sterownika nie musisz calego rozdziubywac. 2: Do sterowania cewek idzie na pewno wiekszy prąd niz kilka miliamper. Na koniec wyczyscisz silniczek krokowy i auto jak nowe :) Pozdrawiam!
dobra, ok. a mozna sprawdzic ta cewke o mam??? zasymulowac jej jakos kluczowanie??? bo takie zwykle cewki typu stary golf 3 czy cos takiego, cc, polonez, mozna sprawdzic podajac jej + i na zacisk sterowania podawac jej pulsacyjnie mase i w tedy jest iskra na kalbu. tej cewki nie da sie tak sprawdzic:/
Witam. Mam dodge caravan 3.3 z 2006 roku. Auto bylo bite z lewej strony przy kompie. Nie chce odpalic. Sprawdzilem chyba wszystkie przewody. Silnik kreci, zachowuje sie jakby chcial odpalic ale nie. Paliwo dochodzi, iskra na swiecach jest, sterowanie wtryskami raczej prawidlowe. Co moge jeszcze sprawdzic? Po odpaleniu z plaka wyskakuja bledy wtryskow...
Witam ;) Poszukałem, poszukałem i znalazłem... dla potomnych i nie mających czasu na szukanie: Chrysler Voyager / Dodge Caravan Ram Van (rocznik 1999 - 2000 ), benzyna 2400 cmm + LPG objaw: włączające się bez potrzeby wentylatory układu chłodzenia przyczyna: uszkodzony moduł sterowania (mały półprzewodnikowy element zalany żywicą) Niniejszy moduł (sterowanie...
Ciąg dalszy. Jako, że nie dało się tego łatwo obejść - zakupiłem radio z EU. Ale się okazało, że okablowanie jakby nieco inne. Po wielkich poszukiwaniach dotarłem do przejściówek (zrobiłem przejście przez ISO - tj. Auto -> ISO + ISO -> Radio czyli ZRS-AS-30B +ZRS-176) + adaptery antenowe. Generalnie: 1. Radio EU mam takie jak w tym wątku: [url=http://chrysler.auto.com.pl/forum/v...
I jak dałeś sobie rady ? Dokładnie taki sam temat przerabiałem w moim Caravanie - Posypał się w grudniu, a temat rozwiązałem dopiero w kwietniu i okazało się być błahostką. Objawy dokładnie takie same jak u Ciebie - brak zasilania na ASD, a właściwie brak sterowania masą jakie powinno dojść z komputera silnika - nie z nadkola,a z tego przed akumulatorem....
Więc potwierdzam że to cóś co przypomina regultor w środku nim nie jest. Pozatym 2 piny to bezpośrednie połączenie szczotek. ECU daje sygnał sterowania napięciem. Dodano po 39 Po prostu 1 pin ma przejście na 1 szczotkę. Drugi na drugą. Bo to sam alternator bez regulatora a jeżeli były padnięte diody to regulator także. ??? Tam są tylko diody główne...
Witam Może ktoś spotkał sie z tym lub może wie czy to jest jakaś typowa usterka w Chryslerach. Aktualnie już mam drugie auto zachowujące sie identycznie i zgłupiałem:cry::cry::cry: Pierwsze Chrysler Neon '95 2,0 SOHC - objaw : nie robi iskry na jednej cewce a na drugiej od czasu do czasu , typowy objaw przestawienia rozrządu ale niestety nie...rozrząd...
Ta korozja faktycznie robi wrażenie :/ - autko musiało stać ładny kawałek czasu niejeżdżone. Co do remontu to bierz poprawkę, że w PL chyba nie ma warsztatu, który to dobrze zrobi - bo to kosztuje naprawdę konkretne pieniądze. Jeśli znajdziesz tani remont to będzie to na chwilę i zaraz pojawią się kolejne kłopoty. Tańszy jest przeszczep (ale też można...
witam, dziękuje za zainteresowanie moim problemem, kol Mototronic ma racje, to oryginał mopar'a i jest sterowany z PCM'a, sam alternator jest na 100% sprawny, był wysłany przez mechanika na regeneracje i niestety wrócił z niej z ładnie naklejoną gwarancją :D - oczywiście uniemożliwiająca zdjęcie jakiejkolwiek części - stąd takie pyt. jak to ew podłączyć,...
Zrób test panelu sterującego, opis jest w sieci, kontrolki na przyciskach migają?
Kupiłem cewkę NGK która ma wtyczkę płaską owalną, a w moim jest wtyczka "kwadratowa". Jak dojść który kabel we wtyczce (jeden zasilający, trzy sterujące) za co odpowiada? Może ktoś ma schemat samej wtyczki płaskiej...
Witaj :)), :)), :))..... dobre.... No to w moim Galaxi-u w czasie jazdy różne dodatkowe bajery się włączały. Np. "tempomat"... (!)...... To już nie było śmieszne....;/ Dziwnie się czułem jak samochód nagle sam przyspieszał.... Akurat to była wina samego Tempomatu co zostało naprawione (jedyne 700zł...). Szyby elektryczne nie dały się opuścić lub podnieść...
Co prawda temat dawny, ale warto jeszcze tu coś dodać. Z własnego doświadczenia wiem, że instalacje gazowe niewłaściwie wyregulowane i zaniedbane prowadzą do całkowicie anormalnych zachowań pojazdów. Moja odmiana Voyagera (Dodge Caravan 3.8), przy za ubogiej mieszance na LPG (instalacja sekwencyjna), po ok. miesiącu względnie poprawnej pracy prowadziła...
Programowanie komputera wnętrza BCM (Body Control Module) Chrysler Voyager / Grand Voyager 2001-2007 Chrysler Town&Country 2001-2007 Dodge Caravan / Grand Caravan 2001-2007 1. Test wskaźników zegarowych. Test ten ma na celu sprawdzenie działania każdego elementu zegarów, począwszy od prędkościomierza, obrotomierza a kończąc na poszczególnych diodach...
Błąd 0700 jest to usterka komputera sterującego skrzynią biegów. Nie oznacza jednak to że masz uszkodzony komputer. Należałoby zrobić kilka testów (pod warunkiem że filtr oleju, stan oleju i jego jakość jest ok).
Witam wszystkich, Pracuję jako mechanik od 34 lat. Prędzej czy później przechodzę na emeryturę i uważam, że naprawa komputerów samochodowych byłaby dobry sposób, aby być zajętym i zrobić trochę monety, aby uzupełnić dochód. Próbuję odczytać 95080 eeprom soic8, który próbuję sklonować. Wszelkie sugestie dla programisty. Próbuję również odczytać eeprom...
dodge caravan dodge caravan grand dodge caravan bezpieczniki
dorobi kluczyk renault przekrój przedłużacza odkurzacz samsung obroty
piekarnik samsung baotian bt49qt
Kolory bezpieczników termicznych - identyfikacja i znaczenie Wypalona dioda LED w Mercedes Vito W447 2017 - naprawa czy wymiana?