Momenty dla Renault 103-54 R7822 TD226-4 4.2D Turbo 1990-99 https://obrazki.elektroda.pl/1896659300_...
Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/7314977300_... https://obrazki.elektroda.pl/7137475000_... https://obrazki.elektroda.pl/2967275700_...
https://fermer.ru/files/v2/forum/132049/...
na poczatku 110 nm , potem stopnie.
Skan z orginalnej instrukcji od c-330. http://obrazki.elektroda.net/26_12391291...
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Witam. Szukam programu serwisowego do CITROENA Berlingo 2016 r. Chodzi mi o momenty dokręcania śrub, specyfikację. Dzięki z gory . Których śrub i jaka specyfikacja?
Instrukcja naprawy silników Perkins serii 1OO
Między tymi etapami jest pewnie podany odstęp czasowy. To musi odpowiednio "usiąść".
Serwisówka w załączniku.
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
Pokrywa zaworów.
panewki główne - 115 Nm + 90 stopni korbowe 50 Nm + 90 stopni glowica - etapami od środka i na krzyż: 40Nm, 80, 150 Nm potem 3x po 90 stopni
Witam proszę bardzo .
Mam CTBA w A84H kod silnika niby ten sam .
Panewki główne - 60 Nm + 90° Korbowodowe: M8 - 30 Nm + 90°, M8,5 - 40 Nm + 90°
Rolki napinające 20Nm, rolka prowadząca 50Nm, śrubę na wale 90Nm +90* Wałek rozrządu nakrętki - pierwszy etap 6nm, drugi etap dokręcić o 90* Łożyska główne na wale - 65nm Pokrywy korbowodów - pierwszy etap 30nm, drugi etap dokręcić o 120* Głowica - pierwszy etap 40nm, drugi etap 60nm, trzeci etap dokręcić o 90*, czwarty etap dokręcić o 90* (w określonej...
Proszę http://pldocs.docdat.com/download/docs-1...
Korbowody: 20Nm + 90° (M7), lub 30Nm + 90° (M8) - głowica: 30Nm + 90° + 90° - pokrywa zaworów: 8Nm - obudowa wałków rozrządu: 10Nm + 90° rozrząd: - napinacz: 9Nm - ślizg/płoza: 20Nm - koła wałków: lewe 40Nm, prawe 50Nm (po sprawdzeniu ustawienia, jeszcze obie śruby +90°) - koło pasowe wału korbowego: 150Nm + 180° pompa oleju: 25Nm - koło zębate: 20Nm...
Znajdź sobie w tabeli.
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Głowicę dokręcasz siłą 167-177 Nm, rozgrzewasz silnik i dokręcasz jeszcze raz. łożyska główne wału korbowego 103-118 Nm. Koło zamachowe na kleju 85-95 Nm. Korbowody 80-90 Nm. Dane z książki.
Proszę bardzo .
Luzy : ssący 0.15 wydech 0.2 Podają różnie te luzy, ale te są optymalne dla każdego typu silnika ko-siarkowego. Momenty dokręcenia śrub, he he. Miska około 12 NM, głowica 18 Nm, korbowód 10Nm. Te dane z książki serwisowej są tak śmieszne że nikt ich nie stosuje, kręć z wyczuciem i będzie git. Dodano po 2 Kolejność dokręcania głowicy, zaczynasz od środka,...
2 (+/-0.2) daNm 4 (+/-0.5) daNm 260° (+/-5°)
To i to jest dobre. Juz poprawilem posta,zebys nie mial dylematu.
W pliku masz wartośi dokręcania wtrysków, powiniem mieć i do kolektora ale to muszę szukać bo gdziś się zapodział plik. 1229130
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
W załączniku jest wycinek z instrukcji serwisowej od tego modelu.
Ciężko cokolwiek znaleźć, spróbuj poszukać serwisówki Haynes, dużo ich jest, ale trzeba po opisach posprawdzać, czy będzie pasowała do tego silnika.
Ciężko mi się do tej sytuacji odnieść. Kilka głowic zdarzyło mi się przykręcić, ale nie robi to ze mnie żadnego eksperta. Zawsze dobrze używać nowych śrub, takie mam zdanie. Dbałem o to, aby otwory gwintów były dobrze wydmuchane np. od spływającego oleju. Jedne głowice przykręcało się płynnie bez trzasków czy zgrzytów, no a w innych odgłosy dokręcanych...
powinno pasować n57d30A
Punkty 1 i 8, odnoszą się do dużych centralnych nakrętek. Jeśli chodziło o jakieś inne, to napisz o które. https://obrazki.elektroda.pl/8506119500_... 1. Dokręcić dwunastokątną nakrętkę momentem 200 Nm i poluzować o jeden obrót. – Dokręcić dwunastokątną nakrętkę momentem 50 Nm. ‒ → Zaznacz jeden dwunastokątny róg nakrętki linią -strzałką...
To chyba żależy jakie cyfry masz nabyte na główce ataku i na korpusie mostu.ale sprawdzę wieczorem.
Prosze bardzo http://obrazki.elektroda.pl/4858237800_1...
FORDFocus (19) 1.6 Zetec-SE 16V (FYDA) 1998 - 2000 kół rozrządu Koła zębate wałka rozrządu: Wykorzystać nową(e) śrubę(y) 60 Nm Wykorzystać nową(e) śrubę(y) 40 Nm + 90° stopek wałka. Panewki łożyskowe wału rozrządczego Etap 17 (Nm) Etap 245 (°) koła pasowego koło pasowe wału korbowego Wymienić śrubę Etap 140 (Nm) Etap 290 (°) śrub korbowodów, Ciekawe...
Małe rolki: nakrętka i śrubka 20Nm. Duża rolka prowadząca ze śrubą 50Nm + 90°. Nakrętka napinacza 20Nm + 45°. Pompa wody 15Nm. Śruba koła wałka rozrządu 100Nm, plus śrubki fasolek 20Nm + 45°. Pompa wysokiego ciśnienia: nakrętka główna 95Nm, i ''fasolki'' 20Nm. Szpilki 15Nm.
1- 34 Nm 2- 68 Nm 3- 90 stopni 4- 90 stopni
Według autodaty, jarzmo wtryskiwacza 8Nm+180 topni, a kolektora nie znalazłem.
Tu masz wszystko
Jest tam 11 śrub M6-15mm. Co to za śruba M6 15mm bom taki jeszcze nie widzioł? Śrubki m6 dokręcasz przeważnie 8-10 nm albo normalnie dokręć "małą grzechotką" i tyle.
VF3VFAHXHJZ002805 OK, czyli DW10FD FAP 110 KW https://obrazki.elektroda.pl/3779568800_... https://obrazki.elektroda.pl/7395478300_... https://obrazki.elektroda.pl/6221902900_... Komplet momentów dokręcania w załączniku.
Może to okaże się pomocne: https://obrazki.elektroda.pl/9617471500_...
Główne: 56Nm następnie 112Nm Korby: 20Nm następnie 85 stopni
Luz zaworowy na zimnym 0,30mm. Klawiatura moment 20Nm, nakrętki zabezpieczające śruby regulacyjne 16Nm.
Czy poprawnie zinterpretowałem? Tak
Etap 1 : 18Nm Etap 2 : 60Nm Etap 3 : 180 stopni
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o wartości momentów dokręcania: - Śrub koła zamachowego. - Śrub docisku sprzęgła. Dla silnika X16SZR w Oplu Astra G . Identyfikacja brakujących informacji: - Dokładny rocznik pojazdu. - Informacje...
Wybierz co Ci potrzeba.
Proszę: http://obrazki.elektroda.pl/8686158400_1...
Zerknij proszę tu: https://forum.opel24.com/topic/16196-dok... https://forum.opel24.com/topic/83679-mom...
Na zdjęciu kolejność śrub i siła.
Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
Jesli dobrze pamietam: Wał-główne 203Nm korbowodowe 75Nm i dokręcamy jeszcze o 90 stopni.(powinny byc nowe śruby) Koło zamachowe 115NM Głowica- 142Nm/193Nm/224Nm.
Moim zdaniem jeżeli skręcisz 120 Nm będzie dobrze. Oczywiście nowy gwint o większej średnicy i dłuższa śruba ( o ile cała długość jest w połączeniu gwintowym) aż korci aby "mocniej" dokręcić - tylko po co?
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
Po spirali, od środka.
-60Nm -60Nm -180°
Podobnie jak poniżej.;
Qwa,po prostu mnożymy razy 1000. 10kN=10 000Nm 30kN= 30 000Nm 40kN=40 000Nm
Tu masz momenty.
25Nm-->45Nm-->105° dla silnika RKB, 15Nm-->40Nm-->90° dla silnika RKF kolejność: 10 4 2 6 8 7 5 1 3 9
Pompki 12Nm i 270° dzwignie 20Nm i 90°, śruby powinny być nowe. Później regulujesz, na maksymalnym wciśnięciu pompki dokrecasz śrubę regulacyjna do oporu i odkrecasz o 180°, kontrujesz nakrętkę siła 30Nm
Dane serwisowe: * Etap 1.: 15 Nm. * Etap 2.: 70 stopni.
1 etap: 42Nm 2 etap: 80-90Nm
Wg. Autodaty: Głowica- wymiana śrub, 40Nm, 90°, 90°. Łożyska korbowodów- wymiana śrub, 30Nm, 90° Dane dla silnika:1.6 BGU (1T1)(03-06) 75kW(102hp)(at)5600rpm
Witam. W zał. Dane dotyczące regulacji NISSAN 350Z (Z33) 3.5 V6 (VQ35DE), a tam ustawienia momentu obrotowego: 1. Śruby głowicy cylindrów 2. Świece zapłonowe 3. Korek oleju 4. Czujnik tlenu
Tu masz te dane.
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
Witam. Potrzebuję informacji dotyczącej momentu oraz kolejności dokręcania śrub głowicy i klawiatury rozrządu (kod silnika D6A250 EC96 , rocznik 1997). Kolejna sprawa to sposób regulacji zaworów (widziałem kilka schematów, ale nie mogę znaleźć do FL6). Pozdrawiam. hello, a little late but I hope that helps you. regards
Temat rozwiązany, silnik naprawiony, dane zdobyte do silników P lub L 1052, 1053, 1054, 1055, 1056
Jarzmo 25-28 Nm, przelewy 23 Nm.
Batigol66, a ile razy według Ciebie, mogą być maksymalnie użyte takie śruby? zamontowanie glowicy Sprawdzić, czy w kadłubie silnika znajdują się dwie tulejki środkujące. Położyć na kadłub silnika nową uszczelkę głowicy w stanie suchym stroną z napisem „TOP/OBEN" skierowaną do góry (do głowicy). Uwaga. Grubość uszczelki głowicy jest oznaczana...
Koło zamachowe (wymienić śruby) - 60 Nm + 90° (Nm) W zał. wszystkie dane regulacyjne dla sinika AVG w VOLKSWAGEN Sharan 1.9 TDi od 1999 do 2000 r.
Podawałem na forum, skorzystaj z wyszukiwarki.
https://cardiagn.com/nissan-qashqai-mode... "Engine Mechanical" od strony 359 Głowica 443 Wał 454 Korbowody 457 Ewentualnie tutaj: https://zinref.ru/avtomobili/Nissan/004_... Głowica: https://zinref.ru/avtomobili/Nissan/004_... Wał:...
Wg książki na dokręcenie ma to byc siła 40Nm a na dociągnięcie 60Nm
AutoData podaje 320Nm.
Jeśli są śruby z łbem sześciokątnym to korby 20 Nm+90 stopni a główne 50 Nm+90stopni
FORD Cargo silnik 7 AA momenty dokręcania śrub głowicy http://obrazki.elektroda.pl/4470888800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7779367000_1...
W/g autodaty 1.stop.20 Nm 2.stop.90stopni .Nakrętka powinna być nowa. Łożyska główne 1.25 Nm 2. 90 stopni. Również nowe nakrętki.
1. Na ogół niczym się nie smaruje. 2. Nie mam danych konkretnego modelu, ale często się spotykam z informację, że śruby można wykorzystać dwukrotnie - osobiście kupuję nowe do głowicy, co by nie poprawiać własnej pracy. 3. Moja wina, zapomniałem dać drugą fotkę. Opis zostaje. Siła zależna od średnicy śrub. https://obrazki.elektroda.pl/7053481100_...
[url=https://stalmut.pl/informacje/tabel...
https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_... https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_...
Sworzeń 45 Nm, łożysko 180 Nm.
Witaj. Jeżeli nie znajdziesz oryginalnych wyliczeń NAC to posiłkuj się poniższą tabelą. Wszystkie wartości momentów podawane są dla śrub suchych. Pozdrawiam
1 etap - 40 Nm 2 etap - 60 Nm 3 etap - dokręcic o 180° Tak mam w książce podane.
Wrzucam jeszcze raz bo MOD usunął. Nie moge wszystkiego wstawić na forum... Kto prosi ten dostaje.
Śruba febi na olej, 90 nM+90°.
Z instrukcji: 11.1.5 Momenty dokręcania śrub Zaleca się następujące momenty do stosowania Wielkość gwintu Śruby mocujące urządzenia lub styki, druga wartość od M6 - Dokręcanie (do szyn bez smarowania) M3 0,5 ÷ 0,56 Nm M3* 0,8 ÷ 0,9 Nm M3,5 1,0 ÷ 1,1 Nm M4 1,4 ÷ 1,5 Nm M5 2,7 ÷ 3,0 Nm M6 5,4 ÷ 6,0 Nm ; 8 Nm ± 10% M8 14,0 ÷ 16,0 Nm ; 20 Nm ±...
Kolo zamachowe 60nm i 90 stopni Docisk sprzęgła albo 13 nm jak sruby 6mm albo 20nm jeżeli sruba ma 7mm średnicy
Wysłane , sprawdź. Dodano po 29 Żeby nie było że na pusto. Głowica Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°)
Jakbyś rzeczywiście poczytał na forach to doczytałbyś się że najczęstszą przyczyną jest częstotliwość regeneracji filtra DPF. Podjedź do kogoś na diagnostykę, kto Ci rzetelnie sprawdzi DPF (rzetelnie to znaczy nie tylko błędy ale i parametry w blokach pomiarowych), bo tu nie ma co zgadywać. Nie wiem, co by miała mieć do tego pompa tandemowa.
https://obrazki.elektroda.pl/1614285300_... Dodano po 28 https://obrazki.elektroda.pl/9262528600_...
Witaj. W/g danych z TEXY, to śruby 25 Nm a korek 60 Nm.
Luzujesz śruby, ustawiasz wałek w pozycji maksymalnego naciśnięcia danej pompki, dokręcasz śrubę do oporu i luzujesz o 180°, przytrzymujesz i kontrujesz nakrętką
Przy dokręcaniu ważny jest też skok gwintu. Np. śruby M12, M12x1,5 , M12x1,25 przykręcamy różnym momentem.
Dokręć momentem pomiędzy 120 a 160 NM. Ważne abyś posmarował gwint śruby środkiem do gwintów aby się nie odkręciła śruba od drgań silnika.
To nie samolot tylko kosiarka, dokręć z głową, jeśli nie masz nowych śrub dokręcenie z wytycznymi producenta pourywają się.
dokręcanie śruby skrzyni biegu mocowanie śruby śruby dokręcanie mazda
wyłącznik transformatora kocioł olejowy ulrich parowanie diody
makita dc18rc bojler zawór bezpieczeństwa
Corel VideoStudio – odtwarzanie ANMR.mp4 z audio AMR-NB, konwersja do AAC, import pliku Moment dokręcania śrub Audi A4 B5 - szczegóły