Proszę momenty obrotowe dokręcania.
http://obrazki.elektroda.pl/9360626100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9360626100_1...
Witam potrzebuje z jaką sila dokręcać glowice i w jakiej kolejności w silniku kubota e75nb3? Pomoże ktoś?
Kolega czepił się tych uszczelek. Jak niema przedmuchu do chłodzenia (bąbli w chłodnicy) to uszczelka jest ok. Uszczelki z metalowym/miedzianym pierścieniem powinno stosować się przy cylindrach z żeliwną tuleją lub całych z żeliwa. U kolegi w cylindrze prawdopodobnie jest chrom techniczny (cienka powłoka) bo części na nikasilu nie są tanie cylinder...
W jaki sposób dokręcić, dokręcać głowicę silnika 1.4 TSI Cavd Jakie wartości momentu dokręcenia? Jakie informacje jeszcze będą potrzebne? (at)ElektrodaBot
Ustawienie głowicy w magnetofonie Witam! 1.Nagrać taśmę na innym mag. z prawidłowym ustaw głowic, najlepiej szum z radia na UKF (odłączyć antenę). 2.Wkrętami (broki) ustawić prawidłową wysokość głowicy tak, aby górna krawędź taśmy pokrywała się z górną krawędzią ścieżki na głowicy (kanał lewy) - funkcja odtwarzanie włączone. Dla lepszego widoku zdjąć...
Głowica 92 Nm (gwinty i łby zwilżone olejem). http://obrazki.elektroda.pl/8814520500_1... Korbowody 51 Nm (olej jak wyżej). Luz zaworów 0,22mm.
Łożysko główne 1 etap 95Nm 2 etap 180-200Nm, korby 1 etap 60Nm 2 etap 110-120Nm koło zamachowe 110-120Nm koło pasowe wału korbowego 210-250Nm wtryskiwacz 28-30Nm koło zębate pompy wtryskowej 50Nm pompa wtryskowa 50-60Nm
Witam ! ... postaram się w miarę prosto to napisać . Zacznij od zdemontowania sanek do jakich w prowadzasz dyskietkę tylko zwróć bardzo uwagę w pierw na to jak ten mechanizm działa Byś nie miał problemów z poprawnym złożeniem jego po ustawieniu głowic. Głowicę dolną i górną należy ustawić bardzo precyzyjnie nad sobą wzajemnie .Zwracając baczną uwagę...
Strona 31 prawa kolumna.
50Nm + 210°
40nm 79nm 90*
Witam. Może ktoś wie z jakim momentem obrotowym dokręcać głowicę w Kubota V1100.
Głowica: http://obrazki.elektroda.pl/1093323700_1... 1 etap - 25Nm 2 etap - 60° 3 etap - 60° 4 etap - 60° Wałek rozrządu: koło zębate - 50Nm=60° panewki - 8Nm pokrywa zaworów - 8Nm Panewki główne i korbowodowe też?
1----75 f/lbs (101 Nm) 2----110f/lbs(149 Nm) 3----poczekać 5 minut i jeszcze raz 110f/lbs(149 NM) 3---- dokręcić o 60 stopni kątowych.
http://obrazki.elektroda.pl/5637359600_1... momenty dokręcania w trzech etapach: 1.20 Nm 2.49 Nm 3.67 Nm
wg instrukcji napraw 140-150 Nm
https://docplayer.pl/docs-images/63/5004... jeśli kupiłeś nowa uszczelkę powinien być schemat i momenty dokręcania na rysunku.
Ups całkiem zapomniałem ale tak jak pisałem pierwsze 3 etapy ok a ostatni to właśnie 90stopni.
Zerknij czy to będzie to, bardzo możliwe że mają te same silniki.
Głowica 45Nm+90deg+90deg+90deg, wałki 20Nm.
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
dokręć na 30Nm.
Wysłałem spakowane zdjęcia w wiadomości prywatnej.
Dokręcasz daną śrubę lub nakrętkę 30 Nm a następnie dowolnie ustawionym kluczem dokręcasz jeszcze o kąt równy 90°. Tak przeważnie podają jak dokręcać głowicę 1. 20 Nm 2. 90° 3. 90° czyli najpierw kluczem dynam. 20 Nm a potem dwa razy po 90° (obowiązuje jeszcze kolejność).
10 18 29 kilo w ślimaku
prosze bardzo: http://obrazki.elektroda.net/56_12592640... Glowica: M10x1,25 = 20Nm + 40Nm + 90stopni + 90stopni + 90stopni
Dane dla MP2/MP3, ale ten sam silnik V6 Głowica - 4 śruby na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni Korbowód 110 Nm + 90 stopni Oś dźwigni zaworów 60 Nm + 90 stopni Wtryskiwacz 50 Nm Zawory 0,40 i 0,60 mm
W załączniku serwisówka do silnika G4ED.
Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Witam Może pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/6567143100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9920547800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2502387000_1...
Witam. Czy ktoś posiada PDF-a z instrukcją napraw do silników SW 266 lub SW 400? A może ktoś wie z jakim momentem należy dokręcać głowicę i korbowody, a także luz zaworowy? Pozdrawiam.
nieprawda, w niektórych silnikach śruby dokręca się np 100 Nm +pół obrotu, albo + 1/4 obrotu, itp. w ciapku akurat tak nie ma
1 etap 24 Nm 2 etap 49 Nm 3 etap 90° 4 etap 90° 5 etap śruba M10 58 Nm
Witam, - mam pytanie : z jakimi momentami dokręcać obudowę / pokrywę z wałkami rozrządu do głowicy i od których śrub zacząć ? Od środka do zewnątrz ( coś jak w kolejności głowicę się dokręca ? ) Silnik jak w temacie mowa o 16 zaworowym
Kolego tłoki na pewno są od Mki bo głowica miała wystające zawory więc tłoki musiały być takie a nie inne także tutaj nie ma pomyłki. Co do uszczelki to kupiłem taką miedzianą. Pokryta z obu stron taką warstwą miedzi. Gość w sklepie mówił, że to teraz najlepsze rozwiązanie. Ale głowicę trzy razy musiałem dokręcać bo cały czas było za słabo. Po trzecim...
Jeśli chodzi o momenty dokręcania to te 12-13 kilo to stanowczo za mało 20-22kGm powinno starczyć. A więc powodzenia życzę.. Szpilki i nakrętki są o twardości 8,8!!! Więc jak do 20 kg/m dojedzie to będzie cud.. Momenty po kolei to 5, 8 i 12 kg/m (oczywiście dokręcane po przekątnej!!).. Wszystko wtedy szczelne i nic się nie urwie! Co do lejącego się...
Możesz dokręcić rura na ile chcesz, ja ci podałem dane z dokumentacji servisowej.
Głowica, 200 Nm podziel na pięć etapów. Następnie kąt 90 stopni, odczekaj aż szpilki zrównają się temperaturą z silnikiem i dodaj drugie 90 stopni. Wspornik dźwigienek zaworowych - 60 Nm plus 90 stopni Koło zamachowe - 210 Nm plus 90 stopni. Oczywiście wszystko spokojnie i po trochę po przekątnych. :) Miska w zależności od stopów lub rodzaju tworzywa....
Witam, Silnik 1.6 HDI ( 16 zaworowy ) - mam pytanie : z jakimi momentami dokręcać obudowę / pokrywę z wałkami rozrządu i od których śrub zacząć ? Od środka do zewnątrz ( coś jak w kolejności głowicę się dokręca ? )
Witam Mam pytanie z jakim momentem dokręcać głowicę w sprinterze z silnikiem 2.9? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawia Damian
Tak te numerki od 1 do 10 to kolejność dokręcania śrub.
Należy zdjąć głowice; sprawdzić płaszczyznę bloku i głowicy, w zależności ile razy była planowana głowica dobrać uszczelkę odpowiedniej grubości, wymienić śruby i dokręcić jak w 1 poście. Jeśli było źle dokręcone głowica może być skrzywiona. Weź pod uwagę że auto jest warte 2000zł, za zrobienie głowicy dałem już 600zł plus cena uszczelki i śrub. Głowica...
http://obrazki.elektroda.net/55_12898527... To chyba to.
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Nowe śruby Dokręcanie 25Nm Dokręcanie 50Nm Dokręcanie 90* Dokręcanie 120* Dokręcasz od środka ruchem kulistym
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
http://obrazki.elektroda.pl/1060129600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5974655800_1... Dodano po 2 Luzy 0,40 ssanie i 0,50 wydech na zimno.
Witam a czy te momenty tez dotycza silnika audi 1.8 AEB bardzo bym prosil o podpowiedz
głowicę podkaszarki zatyka głowicę głowicę kamery
układ lm358 canon eprom dźwięk czujnik
ładowarka parkside intel rapid storage
Pralka Polar PDN885 nie wiruje - możliwe przyczyny i rozwiązania DeLonghi Icona Vintage - mokre fusy i lurowata kawa