Silnik prawdopodobnie szarpie bo świece są zawalone nagarem z spalonego oleju. A jak masz taki budżet to albo kup drugi silnik, albo wymień świece, kup doktora do oleju i też będzie chwilę jeździł.
moto-doktor , to taki zagęszczacz do oleju dla zużytych silników.
Nie wiadomo co to za preparat był, jeśli coś w stylu Moto Doktora, to raczej nie czekałbym jeszcze tygodnia, a zlałbym ten szmelc jak najszybciej i nalał nowy olej nawet bez wymiany filtra. Ewentualnie zostawiłbym auto w spokoju do czasu aż filtr przyjdzie. Moim zdaniem to raczej brak jest odpowiedniego ciśnienia oleju z powodu "doktorka" właśnie.
Tylko że doktora wylałem ze starym olejem😀. Zobaczymy na jak długo. Specjalnie posta nie zamykam żeby się odezwać i powiedzieć że wszystko jest ok po czasie
Nic to nie daje w dłuższej perspektywie czasu, choc od razu efekt jest czasami zauważalny, bo wzrasta gęstość oleju.
Zapytam z ciekawości, dolewał ktoś kiedyś do zużytej sprężarki do oleju moto-doktora jakiegoś? PS. Mam pod stołem takiego szrota 1-cyl co dostałem za free i się zastanawiam czy go podłączyć i nie sprawdzić efektu, najwyżej się rozleci
Jeśli nie chcesz zbytnio dokładać do tego silnika dolej doktora do oleju,zatrzyma chlapanie oleju przez odmę i poprawi sprężanie
Dodaj doktora do oleju i jak 100km będzie ok to znaczy silnik już swoje przejechał i chlodzenie nawet bez termostatu nie jest w stanie utrzymać temperatury.
Wg mnie nie właściwa gęstość oleju. Na jakim oleju był wcześniej eksploatowany. W jakim celu wlewałeś moto-doktora, który zagęszcza olej.
Znając życie i pracowników komisy zalany był moto doktorem i olejem mineralnym-żeby nie dymił i nie brak kosmicznych ilości w trakcie testów
Nie kombinuj więcej. Wyklucz awarię (np. UPG), a potem wlej normalny olej dostosowany do wieku i przebiegu tego auta (High Mileage) i obserwuj co się dzieje. Wszelkie "doktory" czy inne "cudowne ceramizery" albo nie pomogą wcale, albo dobiją silnik do końca.
Przy tak krótkich przebiegach to najwyżej wlałbym militec aby zapobiegać suchym startom i na dolewki kup półsyntetyk będzie gęściejszy. Nie słuchaj porad o wymianie oleju i płukance, bo jak wypłuczesz taki silnik z nagarów to już napewno do wiosny nie pojeździsz.
Może w starym oleju miał dodatek wlany /moto-doktor/.?
Jak po zakupie nie kopcił a po wymianie oleju zaczął to miałeś wlanego doktora na chwile pomaga .
Aprilkę kupiłem w sierpniu od handlarza Pytanie tylko jakim był zalany? I jakie "doktory" w tym oleju byly. biegi pod czas wbijania zgrzytają, a szczególnie jedynka Chcesz powiedzieć, że nie w pełni się rozsprzęgla ? A jak wrzucić już bieg, ale ciągle dźwignia sprzęgła naciśnięta, chce lekko ciągnąć ? wymieniałem wszystkie płyny eksploatacyjne Regulacja...
moto doktor to zupełnie co innego, to zagęszczacz oleju żeby wzrosły opory przepływu i przez to ciśnienie za pompą oleju, głównie po to, żeby się kontrolka oleju nie świeciła/migała na wolnych obrotach i żeby auto jak najszybciej sprzedać
Pewnie miałeś zalany uszczelniacz.Taki bardzo gesty olej. [Gęstrzy, niż spec doktor].Który został wypłukany. Niestety wymień uszczelki . A olej im lepszy tym lepiej. Nie polecam lotosa. Już wielu się na nim zawiodło.
W dieslach jest wszystko możliwe. Ja znam przypadek gdzie turbina była podkręcona i dmuchała drugie tyle co powinna a wtryski lały. Mimo to auto miało buta - do czasu a pacjent to Audi A4 B5 z 1,9 TDI. Jak długo kolega ma to auto? Czy niedawno kupione bo być może w silniku jest doktor zamiast oleju, że wyszły dobre ciśnienia. A ze spalaniem to pewnie...
Ja zacząłbym od zakrecenia butli i wyrzucił te dodatki czyszczace bo zwykle nic nie dają. Tak jak doktory do oleju. Niemcy robią miliony km, potem my dziesiątki i dopiero w polsce wlewa się specyfiki. Po zakreceniu butli zrobić kilka km przepalic go po rozgrzaniu i rano następnego dnia odpalic. Dodano po 1 I nigdy nie zrozumie po co ludzie wymieniają...
Płukać można i po mineralnym o ile był regularnie zmieniany i ma wysoki indeks płuczący nagary. Wypłukanie takiego jajka niespodzianki (który jeździł 30k na oleju) może się skończyć na lawecie. Można zatkać smok, zakleić filtr oleju i zawór go omijający, zakleić kanały w korbowodzie. W serwisie leją bo wiedzą co i kiedy było lane, ja bym takiego maczo...
Może banalne pytanie... Nie ma nigdzie wycieków ? Pomóc może w tym wypadku jedynie ceramizer, sam miałem problemy z kompresją i uszczelnieniem do tego stopnia, że rano musiałem kręcić go parę razy zanim odpali. Drogi jest, około 70 zł za tubkę ale się opłaca ! Lepsze to niż dawać na remont silnik, nie kupuj żadnych Moto doktorów bo nie przyniesie efektów,...
Bo taka prawda, doktorek już nic nie pomoze jeśli zapluty olejem. Brat kupił takie autko z dodatkiem doktora, doktor umarł i silnik umarł.
Chyba kolega wyedytował temat bo z tego co pamietam bylo tu cisnienie ok 22 na jedym cylindrze. Po co oszukiwac, nic nowego ci nikt nie doradzi, chyba ze zalałes mu jakis "doktor teflonowy" do oleju, no to juz ma cisnienie jak nowy
Może spróbuje dolać doktora?
Podczas zimy mój akumulator , gdy nie jeżdze przez kilka dni odmawia posłuszeństwa ( w lato było ok), dodam, że ostatnio dolałem doktora do oleju więc jak jest zimny to po kilku (3-5) dniach kręci ledwie co .Samochód jest garażowany , więc zastanawiam się czy można by wykonać jakiś układ ładowania niewielkim prądem (podtrzymującym) rzędu kilkudziesięciu...
bez rozbierania można to sprawddzić na dwa sposoby 1. osłuchać stetoskopem miske olejową powinno być słuchać uderzenia 2. spuścić 2l oleju i w jego miejsce wlać 4 x moto doktor chodzi o zagęszczenie oleju jeżeli dzwięk z silnika osłabnie lub zniknie to odpowiedz jest jasna
Problem wróci albo polecą panewki po tym doktorze.
Możliwe że był wlany doktor już wcześniej i przy każdym oleju będzie kopcił. Auto masz od niedawna?
Doktorem dobijesz tylko silnik
Żadnych gęstych olejów a tym. Bardziej doktorów. 5w50czy 10w60 jeżeli planujesz go katowac i przegrzewal to tak ale na branie oleju naprawia się silnik a nie wlewa kisiel. Przy puszczanie gazu jak i hamowaniu silnikiem jeżeli kopci to najczesciej są. To uszczelniacze zaworów. Ale równie dobrze może pobierać turbina. Trzeba sprawdzić turbo i dolot Sprawdź...
Silnika nie uszkodzisz skoro kontrolka gaśnie A nie miałeś tam czasami wlanego doktorka.?
Kolego może on jeździł na dodatku do oleju moto-doktor czy coś takiego gęściejszy olej , a full syntetyk ci umył wszystko i pokazały się luzy.Luzy mogą być na wałku rozrządu gdzie gubi też ciśnienie.Sprawdzałeś broki na wale czy trzymają bo też mogą puszczać - usterek może być sporo.
Ktoś wiedział co sprzedaje. Można zmierzyć manometrem faktyczne ciśnienie oleju.Po objawach widzę,że silnik nie jest w najlepszej kondycji. Mógł być wlany jakiś "doktor" do oleju.Po nagrzaniu oleju robi się rzadki i ciśnienie maleje. 15w40 to minerał. Syntetyk 5w40
No ok czyli jaki?? Ja juz wlałem 15w40 i jest niebo ciszej i a i silnik lepiej pracuje. Mam jeszcze jakis specyfik polepszajacy lepkość oleju ale jeszcze jest w butelce. Nie jest to moto doktor zaznaczam.
Ja bym zalał super hiper syntetyk, z filtra oleju bym zrobił zawór obejściowy i bym tak płukał fefnaście razy. Na koniec bym zalał ze 3 razy jakiegoś czyściciela typu Młoto Doktor. Wiem, że nic by to nie dało ale klient by był zadowolony, szczególnie, że to był jego autorski pomysł.:D Romuś, serio pytasz?
Wymiana pierścieni mogła by pomóc, ale na kilka miesięcy.. Może lej tego "doktorka" do oleju, to nawet działa, kolega jeżdził tak rok czasu i co tankowanie aplikował puszkę tego dziadostwa, pod koniec to już 2 :D , w końcu wymienił pierścienie i po 10 tyś. silnik "odmłodniał"
Witam.Otóż mam problem z golfem w którym pali się ciśnienie na wolnych obrotach ,gdy dodam gazu kontrolka gaśnie .dzieje się tak na rozgrzanym silniku,dodam że olej był wymieniany ale problem został .Czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na wolnych i wyższych obrotach bo zamierzam sprawdzić zegarem,dodam jeszcze że silnik przy obrotach...
Witam. W odpowiedzi mogę się podzielić pewną wiedzą posiadam taki samochód i też z instalacją LPGjak kolega i staram się zbierać informację o pojeździe który posiadam. Lubię grzebać przy samochodach i przy swoim dzięki Bogu spełniam swoje zainteresowanie mam też kolegów mechaników którzy mi pomagają mi. Zacznijmy od samego oleju który oprócz nazwy ma...
Witam zauważyłem że samochód bierze delikatnie olej na 5 tyś z max na minimum. wymieniłem olej i zauważyłem że bierze go co raz więcej na tysiąc kilometrów koło 300 mililitrów a co najgorsze w zbiorniczku wyrównawczym przybyło płynu! Płyn jest czerwony i nie widać jakby przybyło tam litr oleju bo tyle jest za dużo. I teraz tak czy możliwe że wcześniej...
Niechcę wyrokować ale najprawdopodobniej mialeś w starym oleju jakiegoś doktorka lub inny wynalazek który leczy silnik drogą bezinwazyjną.
Wymień olej, jak po wymianie będzie cały czas się paliła i nie gasła to znaczy że nie było tam oleju tylko sam doktor. A kapie coś z bagnetu na zimnym czy kropla szybciej zaschnie niż z bagnetu kapnie? PS i nie rozśmieszaj ludzi tym 180kkm, taki stan wskazuje na 880kkm i to w optymistycznym wariancie.
Panowie Dziwnych dodatków to nawet do trupa nie lejemy. Pamiętam jak do FSO 125p wlałem MotoDoktor i pomógł na spalanie oleju - może na 10 km :-). Ale potem jak wziołem się za remont silnika to dopiero kląłem. Cały ten Doktor był w silniku. Nie wypukał się, pokrył warstewką wszystko z czym się spotkał i trzeba było czyścić, a był jak >katar z nosa<...
Spory wydatek będzie jak zatrzesz silnik. Realnie , wlej doktorka i zobaczysz.
Pewnie do oleju dolany doktor stąd takie opory przy spadku temperatury. Ustaw miernik na zakres 20V DC i zobacz jakie napięcia masz: 1. przy wyłączonym kluczyku 2. po włączeni świateł mijania bez zapalonego silnika 3. w czasie kręcenia rozrusznikiem 4. w czasie pracy silnika
Długo masz to auto, czy to była pierwsza wymiana oleju "za Twojej kadencji", bo jeśli tak to pewnie przed wymianą oleju był zalany samym moto-doktorem ;)
Kolego progal zasada jest jedna skoro radzisz komuś co ma zrobić, tu pokłon w strone dolewania motodoktorów różnego kalibru to bądż w tym konsekwentny. Ty jesteś jak "chorągiewka na wietrze". Sprawdż na swoim silniku jak to działa skoro już tak zachwalasz :wink: Tu masz żywy przykład: W pełni się zgadzam, że auto musi zużywać pewne niewielkie ilści...
ja jestem drogi ale oplacalny tez jak doktor skonczylem duzo szkol
Prawda.Dużo ludzi jeździ autami mocno wyeksploatowanymi.Przekręcony licznik, moto doktory itp.Tak naprawdę to nie wiedzą czym jeżdżą.Potem po zakupie "igiełki"jadą wymienić olej na warsztat. Po dwóch dniach coś się wysypuje i pretensje do warsztatu co wymieniał olej.Nie wszyscy mechanicy to aniołki żeby nie było.
Po doktorze po chwilowej poprawie dramatycznie spada życie panewek i pierścieni.
Jeśli silnik nie był zupełnie zimny to wskazania czujnika są ok. Zresztą on jest mało istotny, ważniejszy jest czujnik temperatury płynu. Osad jest efektem spalania znacznych ilości oleju, prawdopodobnie z jakimś dodatkiem typu moto-doktor.
w poniedziałek sprawdzę ciśnienie manometrem, dolać doktora też mogę żeby sprawdzić wpływ gęstości oleju na czas występowania usterki
Nie pomoże wymiana oleju ani żaden doktorek . Moim zdaniem ,jeśli chcesz jeżdzić tym autem to koniecznie musisz posiadać na wyposażeniu auta linkę holowniczą . Może się przydać .
Kolego sprawdź odmę, może się zapchała od doktorów i temu tak bucha.
Pierścienie mogą się zapiekać też po prostu z zużycia jednostki :) Ale widzę że usilnie szukasz panaceum które koniecznie się dolewa do oleju ;) Nie szukam usilnie. Po prostu widziałem tutaj kiedyś w innych tematów że dużo osób polecało takie zabiegi prócz tego doktora. Naprawiane to auto itak nie będzie.
W Audi to może być czujnik w misce olejowej, w 126p panewki się skończyły. Silnik pewnie już dawno do remontu, ktoś tylko dolewał "doktora zaklejacza", dolewał, dolewał, dolewał ... i sprzedał.
Jak kupiłeś autko to mógł być na kuracji doktorka.
masz duży przebieg i luzy w układzie smarowania możesz zagęścić olej doktorem ale to na doraźnie pomogła by napewno wymiana pompy oleju
Witam,po wymianie oleju w astrze 2 1,8 16V na motul 15w50 zaczeła sie mi mrugać i świecić na wolnych obrotat lamka oleju...dolałem doktorka i nie pomogło...mierzyliśmy wczoraj z kolega ciśnienie oleju i na wolnych obrotach miał 0,5 atmosfery a na wyższych 2 atmosfery...proszę poradźcie mi czy mam ubity czujnik czy coś innego??
Jak wlejesz to poczujesz różnice, jak Ci, którzy tankują 98 zamiast 95. Ja leje 92 i też jest dobrze... Kumpel wlał doktora i niby nie bierze mu już oleju, ja wlałem i jak brał tak nic się nie zmieniło. Ale bierze od 100.000 albo i lepiej, jutro stuknie mu równe 400.000. Albo może ja za mało wlewam doktorów?
autem chce troche pojezdzic tym bardziej ze mam je od niedawna Może nie pojeździsz, bo może ktoś przed Tobą wpadł na wspaniały pomysł wlania dobrego doktora...
Możliwe że ten hałas zanim zacząłeś remont to był objaw uszkodzonych regulatorów hydraulicznych ! Jaki był zalany olej ? Może być że było 3 litry oleju i litr moto doktora teraz się napełniły i nawet diabeł ich nie opróżni ;-) Albo mechanik zapomniał dokręcić głowice lub dać uszczelkę :-)
Czujnik zaczął świecić po wymianie oleju ,jak się silnik nagrzał po przejechaniu 40 km ,przed wymiana był nalany Lotos Gaz 15 W 40 a po wymianie wlałem Mobil 10 W 40 może przyczyna jest w tym oleju Mobil 10 W 40 ze jest rzadszy Dodano po 36 witam mój punciak ma przebiegu 180,000 km jaki olej polecacie Dodano po 2 mam pytanie jak doleje do tego oleju...
Witam . jak w temacie .pewnego dnia autko straciło power.odpala ok , nie słychać żadnych stuków puków itd . Z miesiąc temu wymieniane: olej , swiece, kable wysokiego ,filtr oleju i filtr powietrza . Autko jest zamulone zarówno na gazie jak i na benzynie . Jakieś sugestie oprócz wizyty u "doktora" :-) ?
może ceramizer - troszkę tam pomaga, nie zaszkodzi w karzmądź razie byle nie motodoktor... bo to syf Dolał tego doktora z tego co się dowiedziałem. Tego syfu. Teraz coś obroty traci. Czym to może być spowodowane? Czy to już na złom?
Silnik zaczął stukać niedawno, wygląda to tak ze na zimnym oleju stukanie nie jest tak donośne jak na rozgrzanym silniku. Wcześniej był dolany do oleju doktor a po wymianie oleju na czysty stukanie jak by jeszcze bardziej natężone. Poczałkowo myślałem ze to popychacz z racji możliwie słabego ciśnienia oleju. Po zmierzenia ciśnienia okazało sie ze jest...
Motodoktor to takie "badziewie" które ma cudownie naprawić silnik w samochodzie, zagęszcza olej i zwiększa lepkość , faktycznie pomaga , do czasu wymiany oleju bo wtedy trzeba robić generalkę ;) (wlewają to na giełdzie, silnik przestaje kopcic i kopa dostaje bo sprężanie rośnie....) Jest tak lepki że jak wylewa się z puszeczki to potrafi zamieniać się...
Jakie "i"? Jakie "1,7"? Na łoju jedź, na tym tłuszczu podbrzusznym co się malizną zwie. Z resztą, u ciebie wszystko pojedzie byle napisać na forum. P.S. Mam Bilsteina, jakiś moto doktor, wygląda to jak miedź w oleju. Jak ktoś chce to darmo daję, dobre na śruby.
Wolne obroty na rozgrzanym silniku powinny oscylować ok. 700-800, jeżeli tak jest, a mimo to kontrolka zapala się, trzeba zlecić pomiar bezpośredni ciśnienia oleju czujnikiem zegarowym. Jest jeszcze opcja, że czujnik pomiaru ciśnienia oleju w samochodzie jest uszkodzony. Mojemu koledze padł właśnie ten czujnik. Tak jak powyżej piszą, lepiej sprawdzić...
Uszkodzony - zacięty regulator w pompie oleju. Niestety nie, w tym silniku takie ma być ciśnienie.
Woda w oleju co to oznacza. Głowica poszła czy tylko uszczelka pod głowicą. Widzę że ma pech do tego samochodu najpierw dziurawa chłodnica a teraz okazuje się że był wlany doktorek a po wymianie oleju wypłukało go i puściło na głowicy.A może się mylę. Jeszcze nierówno zaczął chodzić na wolnych obrotach i na niebiesko dymi z wydechu. Tak jakby wtryski...
Mam ten sam problem, jestem właścicielem Golfa3 1.4 z instalacją lpg, mam biały osad na korku oleju ale uszczelkę pod glowicą mam wymienioną i dalej ten sam problem gaz ma rok. Słyszałem że to od gazu! Czy to prawda? Czy mogę wlać moto doktora? Czy pomoże?
Kup ten http://www.abceko.pl/pl/p/Reduktor-cisni... Do tego manometr 1,6 lub 2 bar
Czesto jest tak, że wlany jest doktorek i jako tako silnik nie kopci, potem po wymianie oleju na czysty wychodzą takie rzeczy.
Witam. Nie chciał bym być prorokiem. Ale czy nie było przedtem dolane coś w stylu moto-doktor? A teraz świeży olej to wypłukał.
witam co moge ci doradzic ,wiec tak kup srodek polepszajacy wlasciwosci smarne oleju nazywa sie on( motor doktor ),polepsza on lepkosc oleju ,zapewnia utrzymaniu filmu olejowego na wspolpracujacych elementach w sprzedazy jest w 400 gramowych puszkach ,na silnik malucha wystarczy pol puszki ,a elementem ktory moze byc zuzyty jest zawor przelewowy pompy...
Taka zabawa dawanie w palnik "bo może przejdzie" jest ryzykowna ,lepiej i taniej naprawić usterkę. Podwójny palnik i zimny silnik to w ogóle kiepskie połączenie. Później na allegro "super stan, żona jeździła do pracy" i wlany doktorek bo brał litr oleju na 1000km ;)
Jak masz coś wypracowane to gęstszy olej nie na wiele się zda,a jak już to pewnie na chwile.Na takie objawy to handlarze leja doktora. Najlepiej to sprawdzić co powoduje takie odgłosy, bo być może za chwilę się coś rozleci.
Potym jak po przejechaniu 1000km musiałem dolać 2l oleju. Postanowiłem wlać doktora. Rezultaty są pozytywne, spadło zużycie oleju, i punciak stał się bardziej dynamiczny. Na gazie idzie bardzo dobrze, lepiej od una którego miałem. Czuję że teraz poszedł by te 170km/h ale na razie na autostradę się nie wybieram więc nie mam gdzie spróbować, chyba że...
Witam serdecznie forumowiczów. Moim problemem jest załańczajaca się kontrolka oleju w sharanie 1.8 turbo 02 rok. A teraz troszkę o temacie. Jadąc moim vw przy obrotach powyzej 2500 nie ważne czy zimnym czy ciepłym zapala się kontrolka oleju wyskakuja komunikaty po niemiecku: őldruck motor aus, betriebs anleitung. Wymieniłem olej z dodaniem "doktora"...
Oddaj samochód do mechanika (dobrego), niech zrobi remont i tyle, a nie szalej z doktorami itd. a jak ci szkoda pieniędzy na utrzymanie samochodu, to oddaj na złom.
Kolega myli to chyba z moto-doktorem. Te nowe wynalazki mają na celu wyczyścić osady powstałe w wyniku przegrzania oleju a ich bazą jest ceramika jak sama nazwa wskazuje. Jeśli tylko zapiekły się pierścienie to może trochę pomóc - poczytaj.
Możliwe że są wytarte. Ale przed wlaniem oto doktora nie było jeszcze tak źle. Ja wnioskuję że pobwlaniu motodoktorka zapiekły się pierścienie. Sprubuje z tym preparatem do kominków
Stosuję płukanki Liqui do aut np. po serwisie Long Life, swoich i zawsze tam gdzie widać zapuszczony nagarem olejowym silnik. Może on powodować wycieki, ale generalnie tam gdzie uszczelnienia nie są najlepsze (stare, twarde). Co do zmniejszenia konsumpcji oleju to może nie tyle płukanka to powoduje co zastosowanie odpowiedniego, jakościowego oleju (Castrol...
komputer OK - ze 4 miesiące temu komputer nie miał błędów - chyba, że tak sprawdzali, że tylko 80zł przytulili... :) Drogo, za podłączenie 50zł max i skasowanie błędów (czyt naprawa). Co wykluczam: - problem z wtryskami (czyszczone dodatkiem do paliwa - nic nie pomogło, dodatkowo to samo jest na ich "kopii" czyli na LPG) - czujnik temperatury Te dodatki...
Może nie wymieniany długo albo doktor już pływa. A możesz zrobić z zdjęcie wnętrza silnika przez np korek wlewu co tam widać? Tak z ciekawości.
Zmień na mineralny, załóż oryginalny filtr (16 zł) bo będzie w podobnej cenie co filtron, albo tańszy, a będziesz miał pewność że ma taka przepustowość jaką mieć powinien. Jak nie pomoże to doktora i wiesz co dalej.
Następny doktor od klimy. Targaj licznik i leć do elektronika może osuszy
1.Witam , silnik na wolnych obrotach co jakiś czas ( ok 7-10 sec ) wchodzi na wyższe obroty , słuchać przy tym "zasysanie " oraz w tym czasie wtrysk podaje paliwo (widać to po zdjęciu obudowy filtru powietrza ) , tak jakby poprzez podanie większej ilości paliwa wskoczył na obroty i potem powoli je spalał . 2.Problem jest jeszcze że podczas jazdy auto...
Panowie, a jakieś porady? .... no cóz, kupowałem dla siebie ponad 20 aut już w swoim życiu, już nawet dokładnie nie pamiętam i nie sposób też to policzyć bo niektórych nawet nie rejestrowałem tylko opychałem zaraz po zakupie bo "los był pusty" i to co dostałem daleko rozmijało się z moimi marzeniami :) Bardzo trudno doradzić coś sensownego bo oszuści...
I mam pytanie czy jest opcja że oszust, który sprzedał mi to auto zalał go jakimś doktorem czy coś bo jeżdże tym autem 2-3 lat, w miedzy czasie ten rozrząd robiony >:(
Witam, posiadam seata ibiza 1997r. 1.4 LPG. Jakiś czas temu czyli na początku września bieżącego roku była wymiana oleju w tym aucie i w dniu dzisiejszym podnoszę maskę i okazało się, że w połowie tej kropkowanej części miarki znajduje się poziom oleju, dodam że gdy był nalewany to było powyżej minimum, aż za część kropkowaną. Olej to Venol 15W40 pytanie...
Jeżeli piszesz o tym aucie ,,pacjent" to rozumiem że te auto naprawiasz klientowi i ze go nie znasz...., sugeruję że jak spala 0.2 l. na 1 tyś km. to prawdopodobnie spalał kiedyś więcej i ktoś go zalał mineralnym olejem i do tego dolał moto doktora. No bo skąd taka kompresja ? . No chyba że tester pomiaru ciśnienia pokazuje błędne wskazania.
Dzięki wszystkim za pomoc, silnik nadaje sie do remontu.Prawdopodobnie poprzedni właściciel nalał doktora a ja wymieniłem olej i było tylko coraz gorzej. Sprzedałem autko. Zamykam temat i pozdrawiam.
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Jeśli chodzi o hamulce, gazdo dechy ostre hamowanie powoduje szybsze zużycie klocków. Zaciski jako samo samo regulujące pobierają płyn w celu regulacji klocków od tarczy, prosto mówiąc lub po prostu cieknie zacisk cylinderek przewód. Wnioskuje że przebieg to180 tys. km. sprawdzałeś kompresje na cylindrach, przy ostrej jeździe silnik lubi pobrać olej...
Zalej Mobila 15w40 jeszcze trochę pojeździ będzie lepiej potem jak znów będzie gorzej to jakiś ,,MOTO-DOKTOR'' albo ceramizer na jakiś czas coś pomoże pozakleja przetarcia a potem jak stanie dopiero zmień silnik.Pozdrawiam
Witam Należy sprawdzić manometrem jakie jest ciśnienie.Być może ktoś wlał specyfik typu doktor i po wymianie tak właśnie może być .Czy dobre masz czujniki i na właściwym miejscu?,gdyż nie są jednakowe.
Skoda Fabia 1.4 TDI 2015 220000 105km Mam pytanie posiadam Skodę fabie i od jakiegoś czasu bierze olej do tej pory się to nie działo tylko zaczęło po wymianie oleju w lipcu 2023 . Byłem u mechanika i okazało się że w odmie też jest olej z pod korka i bagnetu dymi jak parowóz. Mechanik wymienił olej nalał doktora i kazał obserwować . Co myślicie o tych...
Jednak skoro je już wykręciłeś, to warto je wyczyścić. Można czyścić świece? Podobno można je uszkodzić czyszczeniem. Podsumowanie: świece do wymiany , należy częściej sprawdzić poziom oleju aby ustalić jakie jest jego zużycie. Ok, wymienię. Oczywiście silnik bierze olej i to sporo, około 1 litra na 2000 km.
Witam.MYślę ze ten silnik masz już zarżnięty. I ten doktorek w oleju jednak był.Jeżeli zaraz po odpaleniu masz biały dym z niebieskim. To silnik ci nie odpala na wszystkich cylindrach. I po odpaleniu kuleje.Bo nie chodzi na wszystkich garach. I tak jezeli wtryskiwacz. [końcówka] Ci nie rozpyla ,tylko leje. To masz niebieski dym. Ale jeżeli ten cylinder...
doktor silnika oleju doktor silnik oleju doktor akumulatorów
świecą diody laptopie grzałka zużyta zasięg telewizji naziemnej
proste konstrukcje lampowe audio
Seat Alhambra Mk1 1.9 TDI 1999 – brak rozruchu po naprawie drzwi, immobiliser, bezpieczniki, przekaźnik 109 MAN TGA EDC 00190-08 – diagnoza błędu czujnika prędkości obrotowej silnika